شگفت انگیزهای دیجی کالا

تنور برقی: راهنمای خرید با معرفی بهترین مدل‌ها

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید تنور برقی

گاهی اوقات آشپزی به عملی خسته‌کننده و زمانبر تبدیل می‌شود که به لوازم زیادی نیاز دارد. یکی از وسایل کاربردی که فرآیند پخت‌پز را لذت‌بخش و سرگرم‌کننده می‌سازد، تنور برقی خانگی است. با خرید تنور برقی امکان انواع نان، تورتیلا و پیتزاهای خانگی میسر می‌گردد.

تنورهای برقی مزایای زیادی را نسبت به تنورهای سنتی ارائه می‌دهند. این در حالی است که نحوه استفاده از این دستگاه‌های برقی بسیار ساده است و به مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارد. بررسی امکانات و ویژگی‌های انواع تنور برقی موجود در بازار به شما در هنگام خرید این محصول کمک می‌کند که دچار سردرگمی نشوید. در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم برخی از مهمترین نکاتی را که باید در زمان انتخاب بهترین تنور برقی خانگی در نظر بگیرید، شرح داده‌ایم.

استفاده از تنور برقی چه مزایای دارد؟

با وجود اینکه تنور برقی یکی از وسایل ضروری آشپزخانه محسوب نمی‌شود، اما وجود آن آشپزخانه را متنوع و جذاب می‌سازد. این نوع تنورها از صفحه‌ای نچسب به شکل محدب تشکیل شده‌اند که گرما را به خمیر پهن شده روی خود منتقل می‌کنند. شستشوی این سطوح نچسب راحت و بدون دردسر صورت می‌گیرد.

همچنین با توجه به اینکه این دستگاه‌ها برقی هستند، به سرعت گرم شده و نان‌های خوشمزه‌ای را در عرض چند دقیقه برای شما آماده می‌نمایند. برخی از مزایای خرید تنورهای برقی و استفاده از آن‌ها عبارتند از:

البته لازم به ذکر است که لوازم برقی همچون تنور مصرف انرژی برق بالایی دارند. بنابراین در هنگام خرید تنور برقی به این مسئله و درجه مصرف انرژی محصول توجه کنید.

پیش از خرید تنور برقی خانگی توجه به چه نکاتی مهم است؟ 

تنورهای برقی موجود در بازار انواع و اقسام مختلفی دارند که هر یک ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. اطلاعات کسب کردن درباره مشخصات هر محصول پیش شرط یک خرید موفق است. در واقع خریدار باید با بررسی همه جانبه از مزایا و معایب هر مدل تنور برقی آگاه شده و نسبت به خرید باکیفیت‌ترین کالا اقدام کند.

میزان مصرف انرژی تنور برقی خانگی

یکی از اولین نکاتی که در هنگام انتخاب تنور برقی خانگی باید به آن توجه کنید، میزان انرژی مصرفی دستگاه است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تنور گازی

بررسی جنس تنور برقی

بررسی جنس تنور برقی خانگی نیز در هنگام انتخاب و خرید این محصول بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که:

بررسی نحوه عملکرد تنور برقی خانگی

مهمترین مسئله‌ای که پیش از خرید تنور برقی باید نسبت به آن آگاهی داشته باشید، نحوه عملکرد دستگاه انتخابی است. خوشبختانه نحوه استفاده از تنورهای خانگی پیچیدگی خاصی ندارد و هر کسی از عهده کار با آن‌ها برمی‌آید.

مدل تنور برقی خانگی

همانطور که بیان شد، شرکت‌های فعال در زمینه تولید تنور برقی مدل‌های مختلفی از این محصول را روانه بازار کرده‌اند.

سایز و اندازه تنور برقی

پیش از خرید تنور برقی خانگی به سایز و اندازه‌های این محصول دقت کنید. زیرا این وسایل آشپزخانه در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

بررسی تجربیات و نظرات خریداران دیگر

به طور کلی آگاهی از تجربیات و نظرات افرادی که پیش از این از یک محصول استفاده کرده‌اند، راهنمای خوبی برای تصمیم‌گیری جهت خرید است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید هواپز

قیمت تنور برقی خانگی

توجه به قیمت نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام خرید تنور برقی است.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب تنور برقی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ تنور برقی کم‌مصرف، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این تنورها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


تنور برقی فیرین کد FIRIN 28

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور برقی ضیافت مدل norsha

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور برقی مدل فر تات

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور برقی ضیافت مدل ۲۰۲۰

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور برقی مدل ۲۰۲۳

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور برقی نوبل کینگ مدل NF-1008

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور برقی ایران سهند مدل A1

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید تنور برقی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن و کم‌مصرف خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب امنیتی بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید اجاق گاز

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.