شگفت انگیزهای دیجی کالا

۱۹ مدل حوله پالتویی ارزان و برتر به همراه قیمت روز و خرید اینترنتی

هنگام خرید حوله پالتویی باکیفیت چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

حوله (هوله) Towel پارچه‌ای ضخیم و پرزدار است که با آن صورت، دست‌ها و بدن را خشک می‌کنند.

حوله، بَشگیر یا آب چین از جنس پشم، پارچه یا کاغذ است که الیاف آن مایعات را جذب می‌کند و برای خشک یا پاک کردن دست، صورت و بدن به کار می‌رود. پرز حوله‌ها باعث می‌شود که خاصیت آبگیری و جذب آنها بیشتر شود.

حوله‌ی پارچه‌ای برای دست، حمام و آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاربرد حوله‌های ساحلی برای آب و هوای گرم است. حوله‌های کاغذی در سرویس بهداشتی فضاهای تجاری و اداری به منظور استفاده‌ی مراجعان نصب می‌گردند. گونه‌ای از حوله‌‌های کاغذی مصرف خانگی نیز دارند.

انواع حوله

قدی یا پالتویی، حوله‌ی شنا، حوله‌ی لباسی ( گونه‌ی روبدوشامبر)، کاغذی، پارچه‌ای.

ریشه‌ی لغوی و وجه تسمیه‌ی حوله

در این خصوص دو نظریه وجود دارد:

  1. حوله واژه‌ای پارسی – ترکی و مرکب از دو بخش خواب یا خو به همراه پسوند ترکی لی که مجموعاً به معنای خوابدار است و اشاره به پرزهای حوله دارد. در زبان ترکی استانبولی به آن حولی یا هولی می‌گفتند، بعد از بازگشت به زبان پارسی به شکل حوله یا هوله در آمده است.
  2. این کلمه از ریشه‌ی حَوَلَ است که در لسان عربی به معنای نیرو است، اما در زبان فارسی به معنای پیرامون و گرداگرد است، پس به این اعتبار حوله وسیله‌ای است که انسان آن را به دور خود می‌پیچد.

حوله‌ی پالتویی

وقتی از کار و فعالیت روزانه فارغ می‌شوید و به خانه برمی‌گردید، شاید هیچ چیز به اندازه‌ی یک دوش آب گرم برای شما لذت‌بخش نباشد، استحمامی که خستگی را از تن شما می‌زداید و آرامشی وصف ناپذیر به شما می‌دهد، اگر این کار همراه با یک تن‌پوش حوله‌ای باشد که رطوبت پوست شما را جذب نماید، قطعا این لذت دوچندان خواهد شد.

سایز حوله‌ی پالتویی باید با هیکل شما تناسب داشته باشد، عدم تطابق حوله با قد و جثه‌ی شاید شما را از خرید پشیمان نماید، از طرف دیگر پوشیدن و امتحان کردن آن هم در مغازه کار درستی نیست، اگر هم حوله را برای هدیه خریداری می‌کنید، احتمال اینکه اندازه‌ی طرف نباشد، زیاد است‌.

چگونه سایز حوله را تشخیص دهیم؟

بر اساس اندازه‌ی سرشانه:

تشخیص سایز حوله بر اساس قد:

جنس حوله‌‌های پالتویی

نکات قابل توجه در انتخاب وخرید حوله‌ی پالتویی

نحوه‌ی شست‌و‌شو و مراقبت از حوله‌های پالتویی

رطوبت، گرما و اکسیژن موجود در بین الیاف حوله از یک سو و پوست بدن شما که به حوله منتقل می‌شود از سوی دیگر، محیط ایده‌آلی را برای رشد و نمو باکتری‌ها مهیا می‌کنند، بر این اساس توصیه شده که پس از سه بار استفاده، حوله‌ی پالتویی حتما باید شسته شود.

بنابراین:

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب حوله پالتویی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۱۹ حوله پالتویی ارزان، باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. این حوله‌های پالتویی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


حوله پالتویی ابراهیمی یزد مدل T18 سایز ۱۲۵

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید حوله پالتویی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک حوله پالتویی مناسب انتخاب کرده و از پوشیدن یک حوله پالتویی زیبا و جذاب لذت ببرید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید سشوار

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.