خواب و حمام

بالش: معرفی انواع بالشت با خرید اینترنتی

هنگام خرید بالش این نکات را رعایت کنید

خواب عمیق، آرام، مفید و کافی اصلی‌ترین عامل برای حفظ سلامت جسمی و روانی افراد به شمار می‌آید که نقش بی بدیلی در بازیابی انرژی از دست رفته و رفع خستگی برای شروعی دوباره دارد.

علاوه بر آرامش فکری، ذهنی، روانی و نبود استرس که لازمه یک خواب و استراحت خوب و ایده‌آل هستند، وجود وسایل و کالاهای خواب مانند تخت، تشک، پتو، بالش و … در این میان تاثیر بسیار بالایی دارند.

در این گفتار مجله اینترنتی مینینیم در نظر دارد که یافته‌های علمی و تجربی خود در مورد یکی از وسایل اصلی خواب یعنی بالش را با شما دوستان عزیز به اشتراک بگذارد.

تعریفی کوتاه از بالش

بالش یا بالشت (Pillow) کالایی مخصوص خواب و استراحت است که به شکل کیسه و عمدتاً چهارگوش می‌باشد و با مواد نرمی همچون پَر، پنبه، پشم شیشه، اسفنج و … پُر می‌شود و هنگام خواب و استراحت، آن را زیر سر و گردن قرار می‌دهند.

چرا خواب دارای اهمیت است؟

هر انسان به طور متوسط یک سوم از عمر خود را درخواب سپری می‌کند، به همان اندازه که بشر نمی‌تواند بدون آب و غذا به حیات خود ادامه دهد، بدون خواب هم امکان زیست برایش غیر ممکن خواهد بود.

خواب لازم و کافی در هر سنی با ارگانیسم بدن هماهنگی دارد و همچون مرهمی است که بعد از یک روز طولانی و پرکار، فرد را به آرامش می‌رساند و انرژی از دست رفته او را باز می‌گرداند.

به هم خوردنِ چرخه عادی و طبیعی خواب عملکرد سیستم‌های بدن را دچار چالش و اختلال می‌کند. کارکرد صحیح یادگیری، حافظه، بنیه، سلامت عمومی و روحیه مرهون خواب کافی و کیفی است.

هر کدام از ما ممکن است در مقاطعی از زندگی با مشکل کم خوابی یا اختلال در خواب مواجه شویم که این پدیده باعث چاقی، بیماری‌های قلبی، عروقی و دیابت می‌شود.

میزان خواب در افراد و گروه‌های سنی با هم متفاوت است، ممکن است شخصی با هشت ساعت خواب ریکاوری شود و به سطح مطلوبی از آمادگی جسمی و ذهنی برسد و دیگری با خواب کم‌تری عملکرد طبیعی سیستم‌های بدنی خود را باز یابد.

خواب به بدن و مغز فرصت می‌دهد که انرژی از دست رفته را مجدد به دست آورده و خود را ترمیم نمایند. خواب برای تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با بیماری‌ها فوق‌العاده مهم و کارساز است.

نقش و تاثیر بالش بر کیفیت خواب

یک بالش خوب و مناسب قادر است خوابی راحت و آرام را به شما هدیه بدهد، بنابراین برای انتخاب آن باید وقت کافی صرف کرد تا بتوان محصولی مرغوب و استاندارد را برگزید.

بالشت می‌تواند اثری عمیق بر کیفیت خواب شما داشته باشد طوری که انتخاب درست و مناسب آن به منزله تجربه یک خواب مفید، کافی و راحت است.

زمانی که یک سوم از عمر خود را در خواب می‌گذرانیم چرا نباید به فکر تهیه کالای خواب عالی، مناسب و کیفی برای این مدت طولانی از زندگی خود باشیم؟!

خیلی از مردم برای خرید وسایل منزل و خودرو حاضرند بی حساب پول هزینه کنند ولی زمانی که پای مقوله خواب و لوازم آن به وسط می‌آید از خود خساست نشان می‌دهند و حاضر نیستند برای آرامش و راحتی یک سوم از زندگی خود، پول خرج کنند.

مینینیم به شما دوستان عزیز و خانواده‌های محترم توصیه می‌کند که مقدار بیشتری از درآمد خود را صرف خرید وسایل خواب و تزئین تختخواب نمایید. تشک و بالش در این میان بسیار اهمیت دارند که بالش را باید مقدم بر سایر وسایل خواب دانست.

رابطه بالش با راحتی و کیفیت خواب

یک بالشت مناسب نه تنها شرایط راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند بلکه از گردن و ستون فقرات او نیز حمایت و مراقبت می‌کند.

در حالی‌که بالش نامناسب حالت ایده‌آل را برای شما ایجاد نمی‌کند و موجب بی‌خوابی و درد در ناحیه گردن، دست‌ها، ستون فقرات و شانه‌ها شده و سیستم تنفس را هم با مشکل مواجه می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بالش بارداری

هماهنگی بین نحوه خوابیدن و مدل بالش

قبل از هر چیز شما باید به حالت و پوزیشن خوابیدنِ خود توجه نمایید. عده‌ای به پهلو می‌خوابند، برخی به پشت و بعضی هم روی شکم استراحت می‌کنند. گروهی حالت‌شان جنینی است یعنی شبیه زمانی که در شکم مادر هستند، می‌خوابند.

اشخاصی که عادت دارند به پهلو بخوابند بهتر است یک بالش سفت را انتخاب کنند تا سر و گردن و ستون فقرات‌شان به صورت موازی قرار بگیرد یعنی درست مشابه زمانی که در حالت ایستاده هستند.

اگر پوزیشن خوابتان به پشت است، یک بالش نازک‌تر که سرتان را به جلو متمایل نمی‌کند، می‌تواند گزینه خوب و درخور توجهی باشد. این مدل بالش با قوس بیشتر می‌تواند از گردن شما مواظبت نماید.

کسانی که به روی شکم خواب‌شان می‌بَرد باید از یک بالشت خیلی نازک استفاده کنند تا سرشان از حالت معمول و استاندارد خارج نشود و به گردن هم فشار وارد نیاید.

مواد تشکیل دهنده محصول، چقدر در دوام آن موثر است؟

محصولاتی که از پَر انباشته می‌شوند، کالایی کلاسیک، نرم‌ و نسبتاً گران محسوب می‌گردند که از دوام و عمری طولانی برخوردارند. بالش‌های کُرکی وضعیت نسبی خوبی دارند و دوام‌شان اغلب پنج سال است.

کیفیت و عمر بالشی که از جنس پلی‌استر تولید می‌شود در مقایسه با دو نوع قبلی پائین‌تر است. اگر انتخابتان نوع نازل این کالای خواب بود، بهتر است هر ۱۲ تا ۱۴ ماه آن را عوض نمایید.

البته آن‌هایی هم که از پَر ساخته می‌شوند چنان‌چه از شکل اصلی خود منحرف و خارج شدند، باید تعویض گردند.

شما می‌توانید به کمک یک روش ساده ادامه دوام و ماندگاری بالشت را بررسی و تشخیص دهید، بدین صورت که محصول را روی یک سطح سفت قرار و با فشار هوای داخلش را به نصف تقلیل دهید.

اگر پس از رها کردن به حالت اولیه برگشت، بدانید که بالش هنوز قابل اعتماد و استفاده است ولی چنان‌چه کیفیت خود را از دست داده باشد، بعد از فشردن به همان حالت باقی می‌ماند.

آیا درست است که هنگام خواب بیش از یک بالش استفاده کنیم؟

اگر محصول را بر اساس حالت خواب خود و از نوع مرغوب انتخاب کرده باشید، یک بالش برای خوابتان کفایت می‌کند. استفاده از دو بالش سر و گردن را در حالت غیر معمول قرار می‌دهد و باعث درد و ناراحتی در قسمت گردن و کمر می‌شود.

اشکال در تنفس، اختلال در خواب و سر درد روزانه از دیگر عوارض قرار گرفتنِ سر در حالت نامناسب است. البته می‌توانید بالش دوم را بین پاهای خود قرار دهید تا فشار کم‌تری روی کمرتان وارد گردد.

به هر حال علاوه بر مهم بودنِ کلیه وسایل خواب از جمله تشک، نقش بالش هم نباید در معادله خواب نادیده گرفته شود.

کدام جنس بهتر است؟

آن دسته از بالش‌هایی که از پَر تهیه می‌شوند، نرم‌تر و صد البته گران‌تر نیز هستند. اگر قرار است بالش‌تان سفت باشد، توصیه می‌کنیم از یک بالش تمام پَر یا مخلوطی از پَر و کُرک کمک بگیرید.

بد نیست بدانید افرادی که دارای حساسیت و آلرژی هستند، نباید از محصول ساخته شده از پَر استفاده نمایند.

محصولات پُر شده از الیاف پلی‌استر نازک، نرم و دارای قیمتی مناسب هستند با این حال شستشو باعث برآمدگی آن‌ها شده و ممکن است برای گردن ضرر داشته باشند.

نوع اسفنجی این گروه از کالاهای خواب فوق‌العاده نرم و گران می‌باشند، اَشکالی منحنی دارند و به هنگام خوابیدن حالت سر را به خود می‌گیرند ولی مانند مدل پلی‌استر پس از مدتی استفاده و شستشو تغییر حالت داده و جمع می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بالش شیردهی

دلایل برخی متخصصان در مورد عدم استفاده از بالش

با همه این اوصاف، برخی صاحب‌نظران حوزه خواب و استراحت بر این باورند که بالش یک کالای ضروری برای خواب محسوب نمی‌گردد و عدم استفاده از آن را در موقع خواب توصیه می‌کنند.

آنان معتقدند در حالت بی بالشتی ستون فقرات در شکل طبیعی و نُرمال خود قرار گرفته و استراحت می‌کند. به خاطر عدم تماس صورت با پارچه و سطح بالش، چین و چروک کم‌تری در صورت ایجاد می‌شود و سلامت و شادابی پوست حفظ می‌گردد.

متخصصان به افراد دارای دردِ گردن پیشنهاد می‌کنند که بالش نرم و طبی را جایگزین مدل معمولی این محصول نمایند.

راحت بودنِ گردن، کمر، جلوگیری از خُر و پف، آسم و گردش بهتر خون در سر از دیگری مزایای خواب بدون بالش یا استفاده از بالش استاندارد و طبی است.

با این حال از هر سه نفر، دو نفر ترجیح می‌دهند که هنگام خواب و استراحت از بالش کمک بگیرند تا خوابی راحت و آرام را تجربه کنند.

شاخص‌های تشخیص یک بالش مناسب

با وجود نظر بعضی از متخصصان مبنی بر عدم استفاده از بالش هنگام خواب، بسیاری از صاحب‌نظران و پزشکان داشتنِ خواب راحت و کافی را مرهون استفاده از بالشت می‌دانند و نقش مفید آن را نفی نمی‌کنند.

بنابراین اگر می‌خواهید خوابی آرام و راحت داشته باشید باید ستون فقرات و گردنتان هم‌تراز باشند، عدم هم‌ترازی این دو موجب درد گردن و کمر می‌شود. پس:

مناسب بودنِ بالش در موقع خواب و استراحت

بالشی برای خواب مناسب و خوب است که بدن و گردن را در یک حالت هم‌تراز قرار دهد و خوابی عمیق و آرام را به شما هدیه بدهد.

این کالای خواب بایستی حالتی متعادل و نرمال داشته باشد یعنی خیلی بلند و یا بسیار کوتاه نباشد. از لحاظ نرمی و سفت بودنِ نیز حالت مناسبی داشته باشد، در مجموع به گونه‌ای باشد که بتواند گردن و ستون فقرات را در یک راستا سامان بدهد.

توجه به اندازه بالش

بالش‌ها معمولاً در سه سایز کوچک با ارتفاع کم‌تر از ۷/۵ سانتی‌متر، متوسط با ارتفاع ۷/۵ تا ۱۲/۵ سانتی‌متر و سایز بزرگ با ارتفاع بیش از ۱۲/۵ سانتی‌متر تولید و به بازار عرضه می‌شوند که هر یک از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف خواب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کدام سایز مناسب خواب است؟

کسانی که سایز سرشان بزرگ‌تر و شانه‌هایی عریض و پهن دارند بهتر است از بالش‌های بزرگ استفاده نمایند. افراد با اندازه سر کوچک و شانه‌های کم عرض می‌توانند بالش‌های کوچک‌تر را ترجیح بدهند.

بالش مناسب برای کسانی که به پهلو می‌خوابند

اگر جزء کسانی هستید که به پهلو می‌خوابند، پیشنهاد می‌کنیم بالش‌های با ارتفاع بیشتر را انتخاب کنید تا فاصله شانه‌ها پوشانده شود و ستون فقرات و گردن در یک خط و راستا قرار بگیرند.

محصولی که از جنس مموری فوم باشد برای این موقعیت خواب گزینه‌ای مناسب و در خور توجهی است. با این حال این خودتان هستید که باید برترین بالش را که بتواند تمام گردن، زیر سر و بالای شانه‌ها را پوشش دهد، انتخاب نمایید.

کدام مدل بالش برای خوابیدن به پشت بهتر است؟

اشخاصی که بر روی کمر یا اصطلاحاً به پشت می‌خوابند، برای این‌که گردن و ستون فقرات‌شان در یک راستا قرار بگیرد، توصیه می‌شود بالشی با ارتفاع کم‌تر را برگزینند.

معمولاً سایز کوچک تا متوسط بعد از امتحان آن، می‌توانند انتخاب خوبی برای این حالت از خواب باشند.

بالشی که برای وضعیت خوابیدن بر روی شکم مناسب است

کسانی که حالت خوابیدن و استراحت بر روی شکم را ترجیح می‌دهند، بهتر است بالشی با سایز کوچک و نازک را تهیه کنند.

استفاده از بالش‌های بزرگ برای این دسته از افراد خوابی راحت و خوشایند را به دنبال نخواهد داشت و بدن و گردن در حالت دلخواه قرار نمی‌گیرند.

برخی از متخصصان خوابیدن به پشت و روی شکم را بدون استفاده از بالش توصیه می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بالش سفری

نگاهی جامع‌تر به انواع بالش‌ها از نظر جنس

کُرک: کرک شامل پُرز قسمت زیرین پَر پرندگانی مثل اردک، غاز یا قو می‌شود، کرک را غالباً با پَر قاطی کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند.

  • بالش‌هایی در این گروه قرار می‌گیرند که میزان پَر آن‌ها تا ۲۵ درصد باشد. محصولات کرک سبک، منعطف و دارای دوام و قیمت بالایی هستند و به خاطر جذب نسبی گرمای بدن، در فصل سرما گرمای مطبوعی دارند.
  • برای این‌که ظاهر خود را حفظ کنند همانند بالش‌های الیاف مصنوعی و پَر باید در بازه‌های زمانی معین با دست به آن‌ها شکل داد.
  • ضخامت بالش‌های پُر شده از کرک چندان زیاد نیست، لذا اگر سایز سر تان بزرگ است یا دارای شانه‌های پهن هستید یا در ناحیه گردن احساس درد می‌کنید، ممکن است با آن‌ها احساس خوشایندی نداشته باشید.
  • ایجاد حساسیت و داشتن بوی بد، از معایب بالش تهیه شده از کرک است.

جنس پلی‌استر: بالش‌های تهیه شده از پلی‌استر با قیمت ارزان، مقرون به صرفه بوده و طرفداران زیادی دارند.

  • الیاف پلی‌استر شامل دو مدل سیلیکونی و معمولی هستند که نوع اول قابلیت ارتجاعی بیشتری دارد و از نظر نرمی و سبکی مشابه بالش‌های کرکی می‌باشد. پلی‌استر مانند کرک حساسیت ایجاد نمی‌کند و قیمت بالایی هم ندارد.
  • پلی‌استر دوام کوتاهی دارد ولی اگر به عنوان یک کالا و بالش تزئینی به آن نگریسته شود، می‌توان روی افزایش طول عمرش حساب کرد.
  • فراموش نکنید که پلی‌استر چربی و تعریقات را جذب می‌کند، به همین دلیل باید زود به زود شسته شود. می‌توان آن را با ماشین لباسشویی تمیز کرد منتها باید منتظر اُفت کیفیتش بود.

بالش تهیه شده از پَر: این گروه از بالشت‌ها با پَر پرندگان آماده می‌شوند و گاهی هم آن را با کرک ترکیب می‌کنند که نوع ترکیبی آن قیمت بیشتری دارد.

  • سفتی اندک، غیر قابل شستشو، حساسیت‌زا بودن و بعضاً داشتن بوی ناخوشایند از معایب بالش پَر است.
  • با این حال در مقایسه با بالش‌های کرک سخت‌تر و وزن بیشتری دارد و نسبت به الیاف مصنوعی از ماندگاری بالاتری برخوردار است.

ویژگی‌های بالش پنبه‌ای: محصولات تهیه شده از جنس پنبه قابلیت تنفس دارند و می‌توان آن‌ها را شست. پنبه که ماده‌ای طبیعی است نسبت به الیاف مصنوعی نرم‌تر، راحت‌تر و قدرت محافظتی بیشتری دارد.

  • پنبه از پلی‌استر و فوم خنک‌تر است ولی در اثر استفاده، ظرف چند ماه ظاهر خود را از دست می‌دهد. به منظور حفظ ظاهر معمولاً درصدی الیاف مصنوعی به بالش پنبه‌ای اضافه می‌کنند.

مموری فوم: بالش‌های مموری فوم و اسفنجی نقش موثری در محافظت از گردن و ستون فقرات شما ایفا می‌کنند. کسانی که حالت خواب‌شان به پهلو یا پشت است، می‌توانند این مدل را به خدمت بگیرند.

  • ترکیب این مدل بالش به صورت فوم خُرد شده یا یک تکه است که البته نوع یک تکه آن بهتر است.
  • قیمت بیشتر، وزن سنگین، گرم شدن و بوی خاص از خصوصیات بالش تهیه شده از جنس مموری فوم است. این بالش‌ها و آن‌هایی که از لاتکس دوخته می‌شوند، صدای کم‌تری در گوش به وجود می‌آورند.

جنس لاتکس: بالش تولید شده از لاتکس که ماده‌ای طبیعی و به دست آمده از درختانی چون کائوچوست، در زمینه محافظت و کاهش فشار همانند بالش‌های مموری فوم عمل می‌کند.

  • سبکی، تنفس پذیری، شکل پذیری بر اساس سر و گردن کاربر و برگشت به حالت اولیه در پایان استفاده، ضخامت متوسط تا زیاد، درجات سفتی متنوع، دوام بالا، حفظ ظاهر، قیمت نسبتاً بالا و داشتنِ بو در ابتدای استفاده، از خصایص جنس لاتکس است.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب بالش بارداری اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ بالش زیبا، باکیفیت و ارزان را برای شما آماده کرده‌ایم. این بالش ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


بالش مانیکاهوم مدل microfiber هتلی هالو

بالش مانیکاهوم مدل microfiber هتلی هالو

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    الیاف بال فایبر
  • جنس پارچه رویه
    ژاکارد
  • ویژگی کالای خواب
    هتلی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    – الیاف میکروفایبر هالو، انعطاف پذیر، سبک و راحت با احتمال کمترین بروز حساسیت – مواد مصرفی رویه بالش مطابق با استانداردهای بهداشتی اروپا بسیار سبک انعطاف‌پذیر و ضد حساسیت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش نرم بافت مدل دولایه ساده

بالش نرم بافت مدل دولایه ساده

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    الیاف توپی
  • جنس پارچه رویه
    میکرو
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    – بالش دو لایه زیپ دار- دارای یک رویه اصلی و یک رویه دیگر با قابلیت جدا شدن از طریق زیپ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش با الیاف ژله ای بامبو کد ۶۷۸۹

بالش با الیاف ژله ای بامبو کد 6789

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۷۰*۱۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    الیاف ژله ای
  • جنس پارچه رویه
    فلامنت
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    همراه ساک دستیبدون حساسیتانتی باکتریال

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش نرم بافت مدل دولایه کد ۰۲

بالش نرم بافت مدل دولایه کد 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۸x48x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    الیاف توپی
  • جنس پارچه رویه
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    – روبالشی دولایه – قابلیت جدا شدن روبالشی و شستشوی آسان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

الیاف بالش کد ۸۵۹۷

الیاف بالش کد 8597

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x50x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    ویسکوز
  • جنس پارچه رویه
    ویسکوز
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

الیاف بالش کد ۱۰۰۲۵

 الیاف بالش کد 10025

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    ویسکوز
  • جنس پارچه رویه
    ویسکوز
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    الیاف ویسکوز توپی در وزن ۱۰۰۰ گرمی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش مدل ریپیلو هتلی بسته ۴ عددی

بالش مدل ریپیلو هتلی بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    هالو
  • جنس پارچه رویه
    اسپان باند
  • ویژگی کالای خواب
    هتلی
  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی
  • سایر توضیحات
    بعد از باز کردن وکیوم چندبار به بالشت ضربه بزنید و زیپ آن را یک بار باز و بسته کنید تا خوب هوا بگیرد.در صورت تمایل میتوانید مقدار الیاف را کم و زیاد کنید.استفاده از روبالشتی عمر بالشت را چند برابر میکند.هر چند ماه یکبار الیاف را در صورت نیاز خارج کنید و با دست حلاجی کنید و داخل رویه قرار دهید تا مثل روز اول شود.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

الیاف بالش کد ۵۰۰

الیاف بالش کد ۵۰۰

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x25x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    هالو
  • جنس پارچه رویه
    پارچه
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دوخت تشک و بالشت و پر کردن عروسک در بسته بندی نیم کیلویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش هارمونی مدل فلامنت حرارتی

بالش هارمونی مدل فلامنت حرارتی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵۰ گرم
  • الیاف داخلی
    هالو
  • جنس پارچه رویه
    فلامنت
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش هارمونی مدل فلامنت بسته دو عددی سایز XL

بالش هارمونی مدل فلامنت بسته دو عددی سایز XL

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵۰ گرم
  • الیاف داخلی
    هالو
  • جنس پارچه رویه
    فلامنت
  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالشت آکسون مدل medical

بالشت آکسون مدل medical

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x58x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    مموری فوم
  • جنس پارچه رویه
    پارچه
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش ژوانی مدل هتلی آلویه ورا

بالش ژوانی مدل هتلی آلویه ورا

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    الیاف آلوئه ورا
  • جنس پارچه رویه
    هتلی
  • ویژگی کالای خواب
    هتلی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    – به صورت کاملا قابل شست‌وشو با ماشین لباسشویی- پارچه رویه بسیار لطیف و براق- جنس: براق هتلی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش رزین تاژ مدل Simple

بالش رزین تاژ مدل Simple

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶ × ۶۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۱۵ گرم
  • الیاف داخلی
    هالو
  • جنس پارچه رویه
    پلی‌استر
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش مدل سنتی طرح کورسی

بالش مدل سنتی طرح کورسی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • الیاف داخلی
    ویسکوز
  • جنس پارچه رویه
    مخمل
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش مدل تنفسی

بالش مدل تنفسی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    الیاف میکروژل
  • جنس پارچه رویه
    میکرو
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    دیواره هواکش دار این بالش باعث گردش هوای بیشتر و رطوبت زدایی و در نتیجه موجب عدم تعرق در هنگام خواب میشود.ماده داخلی این بالش الیاف میکروژل می باشد که حالت فنری داشته و کاملا نرم می باشد.سایز ۵۰X70 سانتی متروزن : ۱۴۰۰ گرمبرند گلدن لایترویه بالش ۱۰۰% نخیمدل دیواره دار تنفسی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش کد ۳۳۰ بسته ۲ عددی

بالش کد 330 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵×۴۵×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    هالو
  • جنس پارچه رویه
    تترون
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    بالش لبه دوزی شده بسیار شکیل و باکیفیت در بسته بندی وکیوم شده کیفیت مواد اولیه این محصول بسیار بالا میباشدو دوخت بسار تمیزی نیز دارد دربسته دوعددی نیز تقدیم میگردد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش ارکیده مدل B2270 بسته ۲ عددی

بالش ارکیده مدل B2270 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    الیاف ژله ای
  • جنس پارچه رویه
    فلامنت
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    همراه ساک دستیانتی باکتریالبدون حساسیت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

الیاف بالش کد G ۱۰۰۰

 الیاف بالش کد G ۱۰۰۰

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x35x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    هالو
  • جنس پارچه رویه
    پارچه
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    الیاف درجه یکمناسب برای دوخت بالش و تشک و پر کردن عروسک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش رویا مدل سوپر پلاس

بالش رویا مدل سوپر پلاس

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    الیاف پلی‌استر
  • جنس پارچه رویه
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    بسته بندی : پلمپ شده شرکتی و کاملا بهداشتیابعاد : ۵۰ × ۷۰ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

الیاف بالش کد ۱۰۰۲۶

 الیاف بالش کد 10026

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x50x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • الیاف داخلی
    ویسکوز
  • جنس پارچه رویه
    ویسکوز
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    الیاف ویسکوز توپی در وزن ۵۰۰ گرمی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بالش مدل هتلی

بالش مدل هتلی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵۰ گرم
  • الیاف داخلی
    پر قو
  • جنس پارچه رویه
    میکرو
  • ویژگی کالای خواب
    هتلی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    توصیه می شود در هنگام شست و شو برای مراقبت و دوام بیشتر از آب ۳۰ درجه سانتی گراد و مایع ماشین لباسشویی بدون آنزیم و دور شست و شوی آرام استفاده نمایید.لازم به ذکر است این محصول آنتی باکتریال و ضد حساسیت می باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

الیاف بالش مانیکاهوم مدل Ballfiber هالو

الیاف بالش مانیکاهوم مدل Ballfiber هالو

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x40x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۵ گرم
  • الیاف داخلی
    الیاف میکروفایبر
  • جنس پارچه رویه
    نخ پنبه
  • ویژگی کالای خواب
    ضد حساسیت
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    – انعطاف پذیر، سبک و راحت با احتمال کمترین بروز حساسیت- مواد مصرفی رویه بالش مطابق با استانداردهای بهداشتی اروپا بسیار سبک انعطاف‌پذیر و ضد حساسیت- الیاف داخلی الیاف بال فایبر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

الیاف بالش مدل ویسکوز

 الیاف بالش مدل ویسکوز

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس پارچه رویه
    ویسکوز
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید بالش آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک کالای مناسب، نرم و راحت را برای خوابی آرام و بی دغدغه خریداری کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید بالش طبی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا