شگفت انگیزهای دیجی کالا

برترین مدل‌های دستگاه مانیکور و پدیکور با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع دستگاه مانیکور و پدیکور این نکات را رعایت کنید

چنانچه می‌خواهید همواره ناخن‌های دست شما به عنوان یک زن از زیبایی و جذابیت منحصر به فرد و غیر قابل وصفی برخوردار باشد، هیچ چیزی به اندازه استفاده از یک دستگاه مانیکور و پدیکور بر روی ناخن‌های دست و پاهایتان مهم و مثمرثمر نخواهد بود.

همان‌طور که مستحضر هستید، ناخن زینت دست خانم‌هاست، به همین خاطر توجه به پارامترهای سلامتی و زیبایی آن در سلامت و جذابیت دست‌های شما و هم‌چنین عدم مشاهده پیری در آن‌ها فوق‌العاده موثر است.

از این دستگاه هم می‌توان برای ناخن‌های دست (مانیکور) و هم جهت ناخن‌های پا (پدیکور) استفاده کرد. این مدل از لوازم آرایشی در دو مدل برقی و شارژی در بازار عرضه و به فروش می‌رسند. هر خریدار می‌تواند بر اساس حجم نیاز خود به سراغ خرید یک نمونه از آن‌ها برود.

برای این منظور با راهنمای خرید اینترنتی مینینیم همراه شوید تا شما را با نکاتی حائز اهمیت در خصوص خرید دستگاه مانیکور و پدیکور جهت ترمیم و زیبایی هر چه بیشتر و بهتر ناخن‌های دست و پاهایتان آشنا نماییم.

معرفی مدل‌های مختلف این لوازم آرایشی

مدل برقی: دستگاه مانیکور و پدیکور برقی در قیاس با مدل‌های شارژی هم از قدرت کارایی بیشتری برخوردار است و هم دارای وزن سنگین‌تری می‌باشد.

بهتر است از این مدل دستگاه‌ها تنها کسانی استفاده کنند که یا صاحب و مدیر یک آرایشگاه هستند و یا در خانه خود به دفعات از این دستگاه استفاده می‌کنند.

حجم تولید صدای این دستگاه در مقایسه با مدل‌های شارژی آن بیشتر است. مدل‌های شارژی این وسیله تنها برای مدت زمان محدودی قابل استفاده‌اند، منتها نوع برقی آن‌ها تا زمان داغ شدن دستگاه و چند دقیقه استراحت دادن به آن مجدد قابلیت بهره‌برداری دارند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ریمل حجم دهنده

مدل شارژی: مانیکور و پدیکور شارژی نه تنها از وزن کمتری نسبت به مدل‌های برقی برخوردار است بلکه دارای قدرت و توان کمتری از انواع برقی آن است.

بنابراین صدای تولید شده از سوی آن‌ها به مراتب کمتر از دستگاه‌های برقی می‌باشد. بهتر است هنگام خرید این نوع از لوازم آرایشی حتماً به مدت زمان لازم برای شارژ شدن کامل دستگاه و همین‌طور میزان زمانی که می‌توان از آن استفاده کرد توجه نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم تنها کسانی که نیاز به داشتن چنین دستگاهی در طول سفر خود دارند و یا قرار نیست خیلی از آن در دفعات بالایی در ماه استفاده کنند به سراغ خرید دستگاه مانیکور و پدیکور شارژی بروند.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید دستگاه مانیکور و پدیکور

مدل برقی یا شارژی کدام یک؟

اولین نکته برای خرید یک دستگاه مانیکور و پدیکور توجه به نوع این ابزار آرایش ناخن‌هاست، برای این منظور توصیه می‌کنیم به مطالعه دقیق این مطلب در قسمت قبلی بپردازید تا بتوانید مناسب‌ترین مدل را برای خود برگزینید.

بانوان گرامی توجه داشته باشند که از مدل‌های برقی برای انجام کارهای ترمیمی و زیبایی در حجم سنگین و از مدل‌های شارژی در حجم‌های کمتر می‌توان استفاده نمود.

توجه به تنوع سَری‌های دستگاه

نکته دوم برای انتخاب دستگاه مانیکور و پدیکور که باید مورد توجه شما بانوان گرامی باشد، کنترل تنوع سَری‌های دستگاه است.

آن‌چه می‌تواند در این خصوص به عنوان شاخص به شما کمک نماید این است که ببینید نیاز به خرید چه دستگاهی با چه مدل سری‌هایی برای سوهان کشیدن، بُرس کشی، سنباده، پولیش و .. دارید.

بهتر است در این زمینه با در نظر گرفتن کارهای ترمیمی و زیبایی که قرار است بر روی ناخن‌هایتان انجام دهید، اقدام نمایید. این را هم باید بدانید که هر چه تعداد سری‌های دستگاه بیشتر باشد، شانس آن برای خرید از سوی شما بالاتر خواهد بود!

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ماسک مو

توجه به سرعت چرخش سَری محصول آرایشی

شاخص مهم بعدی برای انتخاب و خرید دستگاه مانیکور و پدیکور میزان سرعت چرخش سری محصول می‌باشد.

این میزان سرعت برای کاربری‌های خانگی اگر بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ باشد کافی است، اما برای کاربری‌هایی در حجم‌های سنگین آرایشگاهی بهتر است که این عدد بین ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ قرار داشته باشد.

خانم‌های خوش سلیقه و طالب زیبایی توجه داشته باشید که هر چقدر سرعت چرخش سری بالاتر باشد، به منزله این است که شما می‌توانید کارهای ترمیمی و زیبایی ناخن‌های دست و پا را در زمان کوتاه‌تری انجام دهید و در محیط آرایشگاهی خود مشتریان بیشتری را ساپورت نموده و نهایتاً درآمد بهتری نیز به دست آورید.

در کنار این موضوع نباید به قابلیت تنظیم سرعت چرخش سری بی‌التفات بود، زیرا این توانمندی به کاربر امکان می‌دهد که حتی اگر در مبتدی‌ترین سطح ممکن نیز باشد، به مرور زمان بتواند مهارت لازم را کسب و به بهترین شکل و وجه ممکن از دستگاه مانیکور و پدیکور خود استفاده نماید.

توجه به میزان صدای برخاسته از دستگاه

از دیگر موارد حائز اهمیت برای داشتن یک دستگاه مانیکور و پدیکور مرغوب و کیفی توجه به میزان صدای تولیدی از سوی دستگاه به هنگام کار با آن می‌باشد.

با توجه به حساسیت‌های ذاتی که برای این موضوع در خانم‌ها وجود دارد، توصیه می‌کنیم نسبت به آن بی توجه نباشید‌.

همان‌طور که در جریان هستید مدل‌های برقی از صدای به مراتب بلندتری به نسبت مدل‌های شارژی برخوردار هستند که دلیل آن هم بالا بودن قدرت موتور آن‌هاست، با این اوصاف حق انتخاب در این زمینه بر عهده خود شماست.

قیمت دستگاه مانیکور و پدیکور

قیمت دستگاه مانیکور و پدیکور با در نظر داشتن تمام موارد گفته شده در این مطلب مشخص و تعیین می‌شود.

با این حال یادتان باشد علاوه بر موارد احصا شده، این راحتی در استفاده از دستگاه است که بایستی برایتان بسیار حائز اهمیت باشد.

چرا که حتی اگر شما بهترین و گرانترین مانیکور و پدیکور دنیا را در اختیار داشته باشید باز باید از آن به صورت دستی استفاده کنید، بنابراین راحتی در دست گرفتن دستگاه و انجام کارهای ترمیمی و زیبایی بر روی ناخن‌های خود و یا دیگر دوستان و مشتریانتان در این زمینه بسیار مهم می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بندانداز برقی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب دستگاه مانیکور و پدیکور مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ دستگاه مانیکور و پدیکور باکیفیت، مناسب و با تمام استانداردهای موجود را برای شما آماده کرده‌ایم. این دستگاه ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


دستگاه مانیکور و پدیکور نیل دریل مدل NAIL DRIL 3500rpm

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور استرانگ مدل ۲۰۷B 35K

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور نیل دریل مدل Nail Master

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور استرانگ مدل S-210

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور مدل JMD-202

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور نیل دریل مدل Nail Master

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور بی تی ماراتون مدل CHAMPION

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور بیورر مدل MP62

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور ماراتون مدل Champion

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور بلوکیو مدل BQ777

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور مدل ۱۰۶

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور سالن شیپر مدل Cordless

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور بلوکیو مدل BQ102

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور بلوکیو مدل BQ608

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور بلوکیو مدل BQ-520

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه مانیکور و پدیکور ناخن فلالس مدل FL200

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید دستگاه مانیکور و پدیکور آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، استاندارد و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب کارکرد بالای آن بهره برده و از عملکردش اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید برس حرارتی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.