شگفت انگیزهای دیجی کالا

تنور گازی: راهنمای خرید بهترین مدل‌ها با خرید اینترنتی

هنگام خربد انواع تنور گازی به این نکات توجه کنید

کیک و شیرینی خوراکی‌های خوشمزه و دوست داشتنی هستند که کمتر کسی طعم دلنشین آن‌ها را نمی‌پسندد. محبوبیت بالای کیک‌ها باعث شده که هر روز بر تنوع آن‌ها افزوده شود، اما همیشه برای پخت کیک‌ها یا شیرینی‌های خوشمزه نیازی به مراجعه به قنادی یا بازار ندارید. تجهیزات آشپزی کار را برای همه عاشقان کیک و شیرینی راحت کرده است.

با خرید این تجهیزات به راحتی می‌توانید کیک یا شیرینی مورد علاقه‌تان را در خانه تهیه کنید. علاوه بر آن به کمک این تجهیزات می‌توانید کسب و کار خانگی داشته باشید و به این طریق درآمد کسب کنید. تنور گازی یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که برای پخت کیک و شیرینی‌ به آن نیاز خواهید داشت. تنور گازی در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. هر یک از این مدل‌ها برای کسب و کاری خاص مناسب است.

تنورهای صنعتی و برقی نقش بسیار مهمی در پخت و پز دارند. اما برای بهره‌مندی از مزایای این دستگاه باید نکاتی را حین خرید رعایت کنید. در این محتوا از مجله مینینیم قصد داریم به معرفی ۷ نکته کلیدی بپردازیم. با رعایت ۷ نکته مطرح شده در متن فوق می‌توانید مناسب‌ترین تنور گازی را بخرید. در صورتی که تمایل دارید با این نکات آشنا شوید، ما را در این متن همراهی نمایید که کامل‌ترین راهنمای خرید تنور گازی را بخوانید.

مزایا خرید تنور گازی چیست؟

شاید با خود متصور شوید که تنور گازی چه مزایایی دارد که باید آن را جایگزین فر نمود. البته این مسئله در خصوص تنورهای گازی خانگی مطرح می‌شود. چرا که فرها گزینه مناسبی برای تنور گازی صنعتی نیستند. به هر حال تنور گازی خانگی مزایایی دارد که به شرح زیر هستند:

راهنمای خرید بهترین تنور گازی برای مصارف مختلف

فقط کافی است که برای تهیه و خرید تنور گازی سری به فروشگاه‌های اینترنتی یا بازار بزنید. آن وقت متوجه تنوع بالای این محصول در بازار خواهید شد. برای این که بهترین تنور را از بین تنورهای موجود در بازار تهیه کنید، نیاز دارید که نکاتی را حین خرید رعایت کنید. در واقع برای تهیه محصول مناسب در زمانی کوتاه لازم است که شناختی نسبت به ویژگی‌های آن داشته باشید. ۷ نکته مهمی که حین خرید این محصول باید در نظر بگیرید به شرح زیر هستند:

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اجاق گاز صفحه‌ای

نکته اول: جنس تنور گازی

تنور گازی همانند سایر محصولات و تجهیزات پزشکی از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. به طبع فلز تنها گزینه‌ای است که برای تهیه این محصول روی میز وجود دارد. ولی از چه فلزهایی برای ساخت تنور گازی بهره می‌برند. از جمله فلزهای رایجی که در تهیه تنور گازی کاربرد دارند به شرح زیر هستند:

استیل مرغوب‌ترین و بهترین جنس برای تهیه تنور گازی است. با این حال تنورهایی از جنس نیمه استیل نیز گزینه مناسبی برای مصارف خانگی هستند. این قبیل از تنورها سینی از جنس چدن دارند. تنورهای گزینه آلومینیوم از کیفیت بالایی برخوردار هستند. البته کیفیت این محصول علاوه بر نوع فلز به شماره ورق نیز بستگی دارد. از این رو پیشنهاد می‌دهیم که در حین خرید و تهیه تنور گازی به جنس فلز نیز دقت کنید.

نکته دوم: تنور مقاوم به حرارت

تنورهای گازی در تماس مستقیم با حرارت هستند. از این رو باید بدنه آن از فلزی مقاوم باشد. فلزی که مقاومت بسیاری خوبی در برابر حرارت از خود نشان می‌دهد. در واقع فلزی برای تهیه تنور گازی مناسب است که در دماهای بالا دچار تغییر فرم نشود. این نکته را به خاطر داشته باشید که مقاومت پایین فلز در برابر حرارت منجر به کاهش ایمنی کار نیز می‌شود. در نتیجه کار با چنین دستگاهی خطر آفرین خواهد بود. از این رو برای تضمین سلامت و ایمنی خود فلزی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد.

نکته سوم: اجزای ضد زنگ

در حین پخت درب تنور باید بسته باشد. در این زمان تمامی بخارها روی دیواره و در تنور تجمع پیدا می‌کنند و در تماس با آن‌ها به قطرات مایع تبدیل می‌شوند. استفاده مداوم از تنور گازی موجب تماس مادام رطوبت با اجزای آن می‌شود. پس باید جنسی برای تنور انتخاب کنید که در برابر رطوبت نیز مقاوم باشد. از این رو پس از مدت زمانی تنور زنگ نمی‌زند و خورده نمی‌شود. علاوه بر آن عمر مفید محصول افزایش پیدا می‌کند.

نکته چهارم: قیمت تنور گازی

محصولات مختلف با توجه به ویژگی‌ها، برند تولید کننده، خدمات پس از فروش و … در قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند. برای این که تعداد محدودی انتخاب داشته باشید، لازم است که میزان بودجه خود را در قدم اول مشخص نمایید. ابتدا به این نکته دقت داشته باشید که قیمت تنوز گازی بسیار کمتر از سایر تنورهای موجود در بازار است.

قیمت تنورهای گالوانیز از تنورهای گازی از جنس استیل و آلومینیوم کمتر خواهد بود. علاوه بر آن قیمت تنورهای مکعبی کمتر از استوانه‌ای است. به طبع هر چه ظرفیت و حجم تنورها بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. برندهای خارجی نیز تنورهای گازی را با قیمت بالاتری نسبت به برندهای داخلی عرضه می‌کنند. با افزایش قیمت دلار این اختلاف نیز بیشتر خواهد شد.

البته این نکته را به خاطر داشته باشید که همیشه برندهای خارجی محصولات باکیفیت تری نسبت به محصولات ایرانی تولید و عرضه نمی‌کنند. برندهای ایرانی بسیاری وجود دارند که تنورهایی مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کنند. این تنورها در عین حال که قیمت پایینی با مشابه خارجی خود دارند، کیفیتی همانند با آن‌ها عرضه می‌کنند.

نکته پنجم: تنور دارای عایق حرارتی

بیشتر تنورهای گازی مجهز به عایق حرارتی هستند. این عایق‌ها از اتلاف گرما و انرژی جلوگیری می‌کنند، چرا که در این حالت گرما از درون تنور به خارج از آن منتقل نمی‌شود. در این حالت کیفیت پخت بهتر خواهد شد. علاوه بر این در کمترین زمان ممکن پخت صورت می‌پذیرد. به همین خاطر پیشنهاد می‌دهیم که حین خرید این فاکتور را نیز در نظر داشته باشید.

نکته ششم: ثبات رنگ

ثبات رنگ فاکتور مهم دیگری است که حین خرید تنور گازی باید رعایت کنید. این فاکتور در خصوص تمامی تنورها با جنس‌های مختلف صدق می‌کند. البته این نکته را در حین خرید تنورهایی از جنس استیل بیشتر باید در نظر بگیرید. در صورتی که تنور از استیل مرغوبی ساخته نشده باشد، پس از مدتی رنگش را از دست می‌دهد. بنابراین حین خرید به کیفیت ورق دقت کنید که گرفتار رنگ پریدگی تنور نشوید.

نکته هفتم: راحتی نظافت تنور

آخرین قدمی که در زمان خرید تنور باید در نظر داشته باشید بررسی قابلیت نظافت راحت آن است. تنوری را انتخاب کنید که پس از هر بار استفاده به راحتی قابل تمیز شدن باشد. در این حالت دیگر هیچ یک از مواد اولیه درون تنور باقی نمی‌ماند. به همین خاطر مشکل بهداشتی برای شیرینی و کیک‌هایتان پیش نمی‌آید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اجاق سفری

نحوه نصب تنور گازی

حال که با راهنمای خرید این محصول آشنا شدید. بهتر است در این قسمت نحوه نصب تنور گازی را نیز یاد بگیرید. برای نصب این محصول قدم‌های زیر را به ترتیب پیش ببرید:

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب تنور گازی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ تنور گازی کارا، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این تنورهای گازی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


تنور گازی مدل اصفهان نیکنام

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی مدل دوسینی

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی گرگان ممتاز بهشتی مدل سده

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی گرگان ممتاز بهشتی مدل استیل تک چدن

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی مدل تک چدن

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی مدل پیتزای حیران کد a20

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی مدل اصفهان برتر

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی مدل دو ساج

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی برتر پخت مدل P980

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنورگازی اصفهان نیکنام مدل دوسنگ

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی مدل چهار سینی

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی کاپو مدل فر سنگی ناپلیتن

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی اصفهان نیکنام مدل دو سنگ

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تنور گازی کاپو مدل فر سنگی تاپلیتن

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ساج تنور گازی مدل چدنی ۳۲

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید تنور گازی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب،کیفی و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید اجاق گاز

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.