آشپزخانه

۲۴ مدل یخچال فریزر جادار و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی

هنگام خرید یخچال فریزر این نکات را رعایت کنید

یخچال فریزر یکی از مهمترین وسایل خانه به حساب می آید و بایستی از چنان کیفیتی برخوردار باشد که دست کم بتواند بین ۱۰ تا ۱۵ سال برایتان عمر کند. از آنجایی که این نوع از وسایل آشپزخانه به هیچ عنوان کم قیمت نبوده و بایستی مبالغ زیادی خصوصا در بازار امروز کشورمان که پر شده از جنگ برندها بر سر فروش بیشتر محصولات خود، هزینه نمایید؛ پیشنهاد می کنیم با دقت به مطالعه این مطلب از مینینیم بپردازید تا با نکاتی بسیار مهم در خصوص خرید یخچال فریزر آشنایی پیدا نمایید.

انواع مختلف یخچال فریزرها

مدل فریزر بالا

  • رایج ترین مدل موجود از یخچال های فریزری در بازار است.
  • با قیمت های بسیار منصفانه ای به نسبت دیگر مدل یخچال ها به فروش می رسند.
  • از تنوع مدلی و نحوه استفاده بسیار آسانی برخوردار هستند.
  • تنها عیب این مدل از محصولات این است که در صورت نیاز مکرر به برداشتن و یا گذاشتن مواد به درون بخش یخچالی آن، پیوسته باید خم و راست شوید.

مدل فریزر پایین

  • همانند نام خود بخش فریزری این مدل از محصولات در قسمت پایین آن ها تعبیه شده است.
  • استفاده از این مدل محصولات در مقایسه با مدل های فریزر بالا قدری راحت تر است و به دلیل استفاده بیشتر از قسمت یخچالی محصول دیگر نیاز به خم و راست شدن های پیاپی نمی باشد.
  • این مدل از یخچال ها با قیمت بیشتری به نسبت مدل قبل در بازار به فروش می رسند.
  • ناگفته نماند قدرت سرمایشی بخش فریزری آن ها به نسبت مدل های فریز بالا قدری کمتر است.
  • تنوع یخچال های فریزر پایین در بازار امروز ایران به اوج خود رسیده است.

ساید بای ساید

  • این مدل از یخچال ها از وسط و به صورت عمودی به دو قسمت یخچال و فریزر تقسیم شده اند.
  • هر یک از بخش های این قبیل از محصولات، دارای فضایی باریک بوده و امکان قرار دادن مواد غذایی حجیم در این مدل از یخچال ها قدری غیر ممکن است!
  • با این حال اما ظاهر شیک و دوست داشتنی این نوع از محصولات سبب فروش بالای آن ها شده است.
  • ضمن این که یخچال های ساید بای ساید از امکانات جانبی بسیار قابل توجهی نیز برخوردار هستند.
  • ناگفته نماند که این مدل از محصولات در ابعاد بزرگی طراحی و تولید می شوند که امکان استفاده از آن ها را برای هر آشپزخانه ای ممکن نمی سازد.

مدل دوقلو

  • یخچال فریزرهای دوقلو در حقیقت از دو بخش یخچال و فریزری بزرگ ساخته شده اند.
  • ابعاد این مدل از محصولات در مقایسه با ساید بای سایدها کمی بزرگتر است و به همین خاطر جا به جایی و حمل آنان نیز قدری دشوارتر است.
  • می توان هر یک از قلوهای آن را در گوشه ای از خانه جای داد و به همین منظور مدل قابل توجهی برای خریدارانی است که از فضای آشپزخانه ای بزرگی برخوردار نیستند.
  • این مدل از یخچال ها دارای فضای بزرگی بوده و می توان حجم بسیار زیادی از مواد را بسته به تعداد اعضای خانواده خود در آن جای دهید.
  • ناگفته نماند به دلیل ساختار کابینت های امروزی که جهت قرار دادن مدل های ساید بای ساید طراحی می شوند، امکان استفاده از یخچال های دوقلو میسر نمی باشد!

مدل درب فرانسوی

  • این مدل از محصولات در واقع متشکل از یک فریزر عریض در پایین و یک ساید بای ساید در بالا می باشد.
  • مدل فرانسوی از امکانات و جذابیت های ظاهری بسیار زیادی برخوردار است.
  • درب های بخش یخچالی آن از وسط و به صورت پنجره ای به دو طرف باز می شوند.
  • می توان هر چیزی که فکرش را می کنید در داخل این قبیل از یخچال فریزرها قرار داد.
  • ابعاد بزرگ آنان سبب شده است تا نتوان از این مدل محصولات سرمایشی در هر محیط آشپزخانه ای استفاده نمود.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید یخچال فریزر

انتخاب نوع

اولین نکته در خصوص خرید یخچال فریزر توجه به نوع آن است که برای این منظور ما در قسمت قبل از همین مطلب شما را با انواع مختلفی از یخچال فریزرهای موجود در بازار کشورمان آشنا کردیم و حال این شما هستید که باید مناسب ترین آن ها را برای خود برگزینید.

ابعاد محصول

مورد دوم برای انتخاب یخچال فریزر توجه به ابعاد آن است که باید در وهله اول مناسب با میزان فضای شما در محیط آشپزخانه ای تان باشد و سپس به اندازه ای از فضا در بخش فریزری و یا یخچالی خود برخوردار باشد که تمام مواد غذایی مورد نیاز اعضای خانواده تان را در خود جای دهد و به قول معروف جا کم نداشته باشد.

هم‌چنین یادتان باشد که بدنه یخچال شما باید حداقل دو سانتی متر از اطراف جای خالی داشته باشد تا دستگاه بتواند به خوبی عمل تهویه خود را انجام دهد. در این میان به فضای مورد نیاز برای باز کردن درب یخچال فریزر خود نیز گوشه چشمی داشته باشید.

جنس بدنه

امروزه اغلب یخچال فریزرهای شیک و مدرن دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ هستند که البته برخی دیگر از فولاد با لایه ای مشابه استیل نیز ساخته شده اند. در خصوص جنس بدنه یخچال خود در همین حد کنجکاو باشید که اولا مستحکم باشد و ثانیا زود به زود کثیف نشود؛ مثلا یخچال های بدنه استیل معمولا لکه های چربی و اثر انگشت دستی که درب آن را باز و بسته کرده است را در صورت تابیده شدن نور به سطح خود بسیار راحت نشان می دهند که این امر کمی برای خانم های خانه اعصاب خردکن است!

انتخاب رنگ بدنه

توجه به رنگ یخچال شما که از جمله بزرگترین و در چشم ترین وسیله آشپزخانه ای تان به حساب می آید، بسیار حائز اهمیت است. توصیه می کنیم اگر جزء تازه عروس ها هستید حتما به فکر ایجاد یک هارمونی رنگی جذاب برای وسایل آشپزخانه ای خود باشید؛ خصوصا الآن که تولید کنندگان از انواع و اقسام رنگ ها برای هرچه زیباتر کردن محصولات خود استفاده می کنند دیگر دلیلی برای بد تک رنگ بودن هر یک از وسایل خانه شما وجود ندارد! البته از این نکته غافل نشوید که انتخاب رنگ موضوعی است که فقط و فقط بسته به سلیقه و نظر شما خریداران عزیز دارد.

کمپرسور محصول

کمپرسور در واقع قلب تپنده یخچال شما است که باعث چرخش گاز فریون در داخل لوله های محصول شما می شود. کمپرسورها دارای دو نوع پیستونی و یا خطی هستند که امروزه بیشتر کمپانی ها از مدل جدیدتر آن؛ یعنی کمپرسورهای خطی استفاده می کنند که هم توان و قدرت بیشتری برای به حرکت در آوردن گاز فریون دارند و هم از سروصدای به مراتب کمتری برخوردارند.

رده مصرف انرژی

مورد دیگری که در هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن توجه داشته باشید، رده مصرف انرژی دستگاه است که احتمالا اغلب شما با برچسب انرژی درج شده بر روی وسایل خانگی تا حدی آشنایی دارید.

بنابراین دیگر نیاز نیست که بگوییم هر چه مصرف انرژی دستگاه شما به حرف A بر روی برچسب نزدیکتر باشد، یعنی مصرف دستگاه شما کمتر است. ناگفته نماند یخچال از جمله وسایل خانگی است که بصورت ۲۴ ساعته روشن است، پس حواستان به برچسب رده انرژی آن باشد. یخچال های بزرگ در مقایسه با یخچال های کوچک از مصرف انرژی بالاتری برخوردار هستند.

یخ ساز و آب سردکن

امروزه تمام یخچال فریزرهای موجود در بازار مجهز به سیستم یخ ساز داخلی و یا حتی خارجی بر روی درب خود هستند. برای ویژگی آب سردکن داشتن یخچال نیز باید بگوییم انتخاب آن بسته به سلیقه و نظر شما دارد که آیا دوست دارید بر روی درب محصول خانگی تان یک بخش برای این امر طراحی شده باشد و یا خیر.

در صورت مجهز بودن یخچالتان به سیستم آب سردکن بایستی به تامین منبع آب آن نیز که می تواند به صورت دستی و یا لوله کشی باشد، توجه داشته باشید. ناگفته نماند برخی از جدیدترین مدل یخچال ها مجهز به آبریز داغ نیز هستند که علاقه مندان به خوردن قهوه و نوشیدنی های گرم فوری می توانند از آن استفاده نمایند.

قابلیت کنترل دما

سعی کنید در صورت نیاز به خرید یک یخچال فریزر کاربردی به دنبال خرید مدلی باشید که از قابلیت تنظیم دما در بخش های مختلف یخچال و حتی فریزر خود برخوردار است. این طوری دیگر خیالتان از بابت عدم خرابی و فاسد شدن مواد غذایی خود در داخل یخچال و یا بخش فریزری آن راحت می شود.

فیلتر تصفیه هوا

کمپانی های تولید کننده یخچال فریزر اکنون موفق به ایجاد تکنولوژی بر روی محصولات خود شده اند که سبب از بین رفتن بوی نامطبوع مواد غذایی و هم‌ چنین ایجاد و رشد باکتری در داخل آن و از همه مهمتر فاسد شدن مواد غذایی می شود. یخچال های مجهز به این ویژگی در رده محصولات گران قیمت موجود در بازار طبقه بندی می شوند.

تعداد طبقات

از دیگر فاکتورهای اساسی در هنگام انتخاب یخچال فریزر توجه به تعداد طبقات، جنس آن ها و هم‌چنین لبه دار بودن یا تخت بودن آن‌ها می باشد. یادتان باشد تعداد طبقات درونی یخچال شما هر چند تا که باشد بایستی از قابلیت بیرون آمدن راحت و امکان شستشوی آسان برخوردار باشد.

طبقات یخچال اصولا از جنس پلاستیک و یا شیشه نشکن طراحی می شوند. وجود لبه هایی به سمت بالا باعث می شود تا مواد ریخته شده در آن طبقه به طبقات دیگر یخچال راه پیدا نکند.

محفظه های مختلف

خیلی بهتر است اگر یخچال شما از محفظه های مختلفی با ویژگی های دمایی انحصاری برای نگهداری هرچه بهتر و بیشتر مواد غذایی و خوراکی همچون لبنیات ها، میوه و سبزیجات، گوشت، مرغ و ماهی و… برخوردار باشد. این‌طوری همه چیز در داخل یخچال شمت هم در سر جایش قرار می گیرد و هم به هنگام نیاز، به سهولت در دسترستان خواهد بود.

نورپردازی

حتما به سیستم نورانی موجود در یخچال فریزری که قصد خرید آن را کرده اید نیز توجه داشته باشید. برخی از مدل ها تنها دارای یک لامپ بزرگ در قسمت میانی خود هستند و برخی دیگر مجهز به تعدادی LED در دو طرف قفسه و قسمت فوقانی آن می باشند.

به همین خاطر می توان به خوبی ظرف ها و موادی که در هر یک از طبقات قرار داده شده اند را مشاهده کرد. ناگفته نماند برخی از یخچال فریزرها نیز مجهز به نورپردازی تئاتری هستند؛ یعنی با باز شدن درب یخچال نور به طور ملایم در حال قوی شدن است و با بستن درب یخچال نیز به آرامی قطع می شود.

پایه های یخچال

بد نیست اگر پایه های یخچال شما از نوع چرخ دار مجهز به سیستم ترمز ایمن باشد. این طوری شما می توانید به راحتی و به هنگام تمیز کردن قدری یخچالتان را به جلو آورده و پشت آن را حسابی تمیز نمایید.

هم‌چنین یادتان باشد که یخچال شما باید دارای پایه هایی با قابلیت تراز کردن نیز باشند تا بتوان دستگاه را به صورت مطمئن بر روی زمین قرار داد.

میزان صدای محصول

هر یخچال فریزری می تواند بسته به نوع کمپرسور خود، فعالیت خنک کنندگی قطعات، ایجاد انقباض و انبساط در بدنه، یخ زدایی و … از صداهای جورواجوری برخوردار باشد.

البته خیلی نباید نسبت به آن حساسیت به خرج داد، زیرا فرآیند کاری یخچال فریزرها به همین شکل می‌باشد. با این حال در یخچال های سری جدید تمام سعی و تلاش تولید کنندگان با هدف کاهش این میزان صدا صورت گرفته است.

قفل کودک

چنانچه دارای فرزندی شلوغ و کنجکاو هستید، بهتر است به فکر خرید دستگاه هایی برای استفاده در منزل خود باشید که مجهز به سیستم قفل کودک می باشند. در خصوص خرید یخچال فریزر نیز می توانید به همین نکته توجه داشته باشید و محصولی را انتخاب نمایید که ضمن ایجاد راحتی برای برداشتن مواد غذایی و نوشیدنی های مختلف، به کودکان اجازه دسترسی آن ها به بخش مثلا دارویی یخچال و یا سیستم تنظیم دمای آن را نمی دهد.

باکس قوری خنک کننده

برخی از یخچال فریزرها مجهز به این قابلیت هستند و می توان مثلا برای آماده کردن یک ساندویچ خوشمزه، نوشیدنی گرمی که تازه از مغازه خریداری کرده اید را در این قسمت از محصول قرار دهید تا با دمایی بیشتر هرچه سریع تر برایتان خنک شوند. البته بهتر است که خیلی اجازه ماندن مواد غذایی و نوشیدنی ها را در این قسمت از یخچال ندهید.

امکانات هوشمند

دنیا، دنیای تکنولوژی و فناوری است و یخچال فریزرها نیز از این دنیای رو به جلو به هیچ عنوان جا نمانده اند! امروزه شما می توانید چنانچه از تمکن مالی مناسبی برخوردار هستید به سراغ خرید یک یخچال هوشمند بروید تا هم در فرآیند آشپزی و پخت و پز خانگی تان از یک دستیار صوتی مجرب بهره‌مند شوید و هم بتوانید انواع و اقسام فایل های صوتی و تصویری را بر روی نمایشگر آن به اجرا در بیاورید.

توسط دستگاه به اینترنت وصل شوید و در صورت بروز مشکل در بخش های مختلف یخچال خیلی زود از آن مطلع شوید. یخچال فریزرهای هوشمند از امکانات و ویژگی های خارق العاده برخوردار هستند که برای زوج های جوان می توانند ایده آل به نظر آیند.

منطقه محل زندگی

در هنگام انتخاب یخچال فریزر مورد علاقه خود حتما به شرایط جغرافیایی منطقه محل زندگی خود نیز توجه کنید. مثلا اگر ساکن نواحی شمال ایران هستید به دلیل وجود شرایط آب و هوایی خنک در آن مناطق خیلی نیازی نیست به فکر خرید یک یخچال قدرتمند برای خود باشد اما اگر ساکن مناطق جنوبی ایران با آن گرمای دوست داشتنی اش می باشید، حتما باید یخچالی را انتخاب کنید که در گرمترین روزهای سال هم برایتان کارایی داشته باشد.

گارانتی معتبر

خرید یخچال فریزر اصلا کار ساده و کم هزینه ای نیست! اگر بخواهید در این خصوص شتاب زده عمل کنید، مطمئن باشید که خیلی زود پشیمان خواهید شد.

پس در وهله اول کمی حوصله کنید و سپس خرید خودتان را حتما حتما از فروشگاه هایی انجام دهید که معتبر هستند و محصولات خود را گارانتی می کنند تا در صورت بروز مشکل بتوانید به سادگی و بدون ضرر مالی آن را برطرف نمایید.

قیمت یخچال فریزر

قیمت یخچال فریزر با توجه به تمامی نکات گفته شده در این مطلب و هم‌چنین نام و برند تولید کننده این قبیل از محصولات خانگی تعیین می شود.

با این حال اما یادتان باشد این شما هستید که باید از میان هزاران مدل یخچال فریزر، مدل مناسب خود را انتخاب نمایید؛ پس لطفا تمام تلاشتان را بکنید تا خریدی هوشمندانه را برای خود و دیگر اعضای خانواده تان رقم بزنید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب یخچال فریزر مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ یخچال فریزر زیبا، باکیفیت و ارزان را برای شما آماده کرده‌ایم. این یخچال فریزر ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت دیپوینت مدل D5i

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل D5i

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۳۳۰ لیتر
  • امکانات یخچال
    نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۵
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۴
  • تعداد کشو
    ۲ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    راستگرد قابل تعویض
  • لزوم اتصال به شیر آب
    بله

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۰ فوتی ایکس ویژن مدل TS666-AWD/ASD

یخچال و فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس ویژن مدل TS666-AWD/ASD

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۳۹۰ لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۴
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۳
  • تعداد کشو
    ۲ عدد
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    – کنترل پنل دیجیتال – نوع کمپرسور: اینورتر- مبرد R-600a- آبسردکن نیمه اتوماتیک با مخزن آب-آبریز -یخساز- یخ ساز نیمه اتوماتیک با مخزن آب، برفک زدایی دارد، گرید انرژی A+، غیر سیم کارت خور

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر دوقلو ۱۷ فوت دیپوینت مدل MAX-D

یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت دیپوینت مدل MAX-D

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۳۳۰ لیتر
  • تعداد کشو
    ۸ عدد
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    عمق فریزر:۶۳ سانتی مترارتفاع فریزر:۱۸۰ سانتی مترعرض فریزر:۶۰ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت دیپوینت مدل Explore

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۴۵۰ لیتر
  • امکانات یخچال
    بدون برفک
  • تعداد طبقات یخچال
    ۴
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۵
  • تعداد کشو
    ۲ عدد
  • لزوم اتصال به شیر آب
    دارد
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    – دارای کشو با تنظیمات دما و رطوبت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت استیلون مدل STORM PLUS

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت استیلون مدل STORM PLUS

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۲۰ فوت لیتر
  • امکانات یخچال
    بدون برفک
  • تعداد طبقات یخچال
    ۸
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۵
  • تعداد کشو
    ۳ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    راست یخچال

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر دوقلو ۳۸ فوت الکترواستیل مدل یونیک پلاس

یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل یونیک پلاس

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۳۸۵ لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۴
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۳
  • تعداد کشو
    ۲ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت دوو مدل DS-3330MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3330MW

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۴۴۰ لیتر
  • امکانات یخچال
    نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۵
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۵
  • تعداد کشو
    ۲ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    به سمت راست
  • لزوم اتصال به شیر آب
    بله

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ۱۶ فوت امرسان مدل TF16T329CLA

یخچال و فریزر 16 فوت امرسان مدل TF16T329CLA

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۲۲۳ لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۴
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۳
  • تعداد کشو
    ۱ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    راست
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی کنترلر مکانیکی طبقات شیشه ای نشکن محفظه مخصوص لبنیات و جا بطری کشوی میوه و سبزیجات تازهپایه های قابل تنظیم و چرخ دار ظاهری جذاب و شکیل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ۲۸ فوت دیپوینت مدل T7

یخچال و فریزر 28 فوت دیپوینت مدل T7

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۴۲۲ لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۴
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۴
  • تعداد کشو
    ۲ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر دوقلو ۱۷ فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a

یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۴۰۲ لیتر
  • امکانات یخچال
    نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۵
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۲
  • تعداد کشو
    ۲ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    به راست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۲۸ فوت ایکس ویژن مدل TF541-AWD/ASD

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TF541-AWD/ASD

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۲۹۶ لیتر
  • امکانات یخچال
    نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۳
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۵
  • تعداد کشو
    ۲ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    راست به چپ و چپ به راست
  • لزوم اتصال به شیر آب
    ندارد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ۲۸ فوت دیپوینت مدل ۲۸ فوت BOSS

یخچال و فریزر 28 فوت دیپوینت مدل 28 فوت BOSS

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۴۲۷ لیتر
  • امکانات یخچال
    بدون برفک
  • تعداد طبقات یخچال
    ۳
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۳
  • تعداد کشو
    ۱ – ۳ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ۲۲ فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h

یخچال و فریزر 22 فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۲۷۵ لیتر
  • امکانات یخچال
    نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۳
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۳
  • تعداد کشو
    ۲ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    به سمت راست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ۱۲ فوت ایستکول مدل دو درب ایستاده ۱۹۶۲۰۰

یخچال و فریزر 12 فوت ایستکول مدل دو درب ایستاده 196200

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۱۶۸ لیتر لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۳ عدد
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۴ عدد
  • تعداد کشو
    ۱ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    به سمت راست
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    دارای سبد میوه و پایه تنظیمدرب محدبنماد کلاس: معتدل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ۴۰ فوت کلور مدل روسو پلاس

یخچال و فریزر 40 فوت کلور مدل روسو پلاس

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۳۷۵ لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۵
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۴
  • تعداد کشو
    ۲ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ۲۲ فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP

یخچال و فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۲۴۸ لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۴
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۴
  • تعداد کشو
    ۲ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    ندارد
  • لزوم اتصال به شیر آب
    خیر
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    طبقات از شیشه نشکن، دارای جاتخم مرغی جالبنیاتی آب سردکن

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ۴۰ فوت دوقلو پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 W

یخچال و فریزر 40 فوت دوقلو پاکشوما مدل RTRA-RTFA 900 W

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۴۸۰ لیتر لیتر
  • امکانات یخچال
    بدون برفک
  • تعداد طبقات یخچال
    ۵ عدد
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۵ عدد
  • تعداد کشو
    ۲ عدد عدد
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    کمپرسور اینورتر دیجیتال/ کنترل پنل لمسی LED / آب سردکن دستی با پدال قفل شونده / سیستم عیب یاب هوشمند با قابلیت اتصال به WIFI

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت امرسان مدل دیاموند RH20D-FN20

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D-FN20

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۳۸۴ لیتر
  • امکانات یخچال
    نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۷
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۴
  • تعداد کشو
    ۱ عدد
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنلنمایشگر مجهر به قفل کودکسیستم نوفراست بدون نیاز به برفک زدایی در فریزرسیستم عیب یابی هوشمندسیستم کاهش دهنده مصرف انرژیسیستم گردش هوای اختصاصی در هر کشوی فریزرفضای بسیار زیاد و مناسبطبقات شیشه ای نشکنجالبنیاتی و جا بطریکشوی میوه و سبزیجات تازهپایه های قابل تنظیم و چر خ دارآلارم دربدارای سیستم آبسردکن داخلیسیستم انجماد سریع در فریزرگرید انرژی A

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر دوقلو ۳۲ فوت هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p – A

یخچال و فریزر دوقلو 32 فوت هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p - A

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۴۰۲ لیتر
  • امکانات یخچال
    آبسردکن
  • تعداد طبقات یخچال
    ۵
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۴
  • تعداد کشو
    ۲ عدد
  • سایر ویژگی‌های یخچال
    گرید انرژی A

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۳۶ فوت دوو مدل DS-3640MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید 36 فوت دوو مدل  DS-3640MW

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۴۹۴ لیتر
  • امکانات یخچال
    نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۴
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۴
  • تعداد کشو
    ۳ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر دوقلو ۴۰ فوت الکترواستیل مدل پرایم پلاس سفید

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت الکترواستیل مدل پرایم پلاس سفید

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۳۸۵ لیتر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۵
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۴
  • تعداد کشو
    ۲ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر دوو مدل DB-2832LW

یخچال و فریزر دوو مدل DB-2832LW

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۳۳۱ لیتر
  • امکانات یخچال
    اخطار باز ماندن درب
  • تعداد طبقات یخچال
    ۳
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۴
  • تعداد کشو
    ۲ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر ساید بای ساید ۱۹ فوت پاکشوما مدل P190S

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل P190S

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۳۳۰ لیتر
  • امکانات یخچال
    نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۳
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۵
  • تعداد کشو
    ۲ عدد
  • جهت باز شدن درب یخچال
    راست به چپ و چپ به راست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر دوقلو ۳۶ فوت هیمالیا مدل رومانو پلاس NR440R – HFZN337R

یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت هیمالیا مدل رومانو پلاس NR440R - HFZN337R

مشخصات یخچال

  • گنجایش یخچال
    ۴۴۰ لیتر
  • امکانات یخچال
    نمایشگر
  • تعداد طبقات یخچال
    ۵
  • تعداد طبقات درب یخچال
    ۶
  • تعداد کشو
    ۲ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید یخچال فریزر آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب و ایمن خریداری کرده و همیشه از کیفیت خروجی کار خود با آن اطمینان داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید اجاق گاز

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا