ابزار برقی

راهنمای خرید انواع اینورتر خورشیدی ارزان و با راندمان بالا

هنگام خرید اینورتر خورشیدی این نکات را رعایت کنید

زمانی که قصد دارید انرژی برق مورد نیاز خود را از منابعی نظیر باتری، پنل خورشیدی یا سلول‌های سوختی دریافت کنید، باید ولتاژ DC را به AC تبدیل نمایید.

در واقع اینورتر وسیله‌ای است که کار تبدیل ولتاژ دی سی به آ سی را به عهده دارد و می‌تواند برق خروجی را به ولتاژی که لازم باشد، تغییر دهد.

آن‌چه از نظرتان می‌گذرد حاصل تلاش دوستان شما در مجله اینترنتی مینینیم پیرامون اینورتر با نگاه ویژه به نوع خورشیدی آن است، امیدواریم بتوانیم موجبات رضایت شما یاران همراه را فراهم کنیم.

در مورد اینورتر خورشیدی بیشتر بدانید

اینورترها از لحاظ فاز تبدیل، به تک و سه فاز و از نظر شکل موج خروجی به چهار دسته:

  1. خروجی به شکل موج مربعی
  2. خروجی به صورت سینوسی اصلاح شده (معمولی)
  3. خروجی به شکل سینوسی اصلاح شده (پله‌ای)
  4. و خروجی به شکل سینوسی خالص تقسیم می‌شوند.

اینورتر سینوسی خالص، برای سیستم‌های سولار گزینه مناسبی است، یک محصول شبه سینوسی می‌تواند برق یک دوربین مدار بسته یا دیگر وسایل شما را تامین نماید.

اینورتر خورشیدی (Solar inverter) ابزاری اصلی در یک سیستم خورشیدی به شمار می‌رود که کارش تغییر ولتاژ و جریان مستقیم پانل‌های خورشیدی به جریان متناوب است.

از توان جریان متناوب تبدیل شده توسط اینورتر، برای راه‌اندازی و روشن کردنِ تلویزیون، یخچال، مایکروویو و … استفاده می‌شود. جهت روشن کردن چراغ‌های شب LED و شارژ تلفن همراه می‌توانید از جریان مستقیم پنل خورشیدی کمک بگیرید.

اینورتر، معکوس‌گر یا مبدل انرژی وسیله‌ای است که جریان مستقیم برق را به جریان متناوب تبدیل می‌کند طوری که فرکانس، ولتاژ و توان تولیدی آن قابل تنظیم به مقادیر دلخواه است.

در حالت ساده، خروجی این دستگاه یک موج مربعی است، به کمک فیلتر به موجی سینوسی تبدیل می‌شود. در شکل پیشرفته، آن‌چه از اینورتر خارج می‌گردد موج PWM می‌باشد.

این مبدل‌های انرژی فاقد قطعات هستند و کاربرد وسیعی دارند، از آن‌ها برای تامین جریان AC از منابع DC مثل پنل‌های خورشیدی یا باتری استفاده می‌کنند.

اینورتر یک ابزار ضروری برای پیاده سازی خودروهای برقی (Electric cars) محسوب می‌گردد. نام گذاری آن‌ها به اینورتر یا معکوس‌گر به خاطر همین تبدیل برق از دی سی به آ سی است.

اینورتر یا درایو AC برای کنترل سرعت موتور آ سی سه فاز، بدون کاهش توان و گشتاور موتور به کار می‌رود. ظرفیت‌شان متفاوت است، مدل با توان کم آن‌‌ها برای این‌که در جهت روشن کردنِ لامپ‌های فلوروسنت معمولی مورد استفاده قرار نگیرند، دارای هشدار هستند.

مزایای استفاده از اینورترهای خورشیدی

  • کاهش انرژی مصرفی
  • کم شدنِ هزینه برق
  • هزینه راه اندازی کم‌تر
  • افزایش عمر موتور
  • تغییر سرعت و جهش چرخش موتور
  • حفاظت از موتور در برابر اضافه بار زمانی که ولتاژ ورودی متغیر است.
  • کنترل از راه دور
  • راه اندازی موتور در سرعتی بیش از سرعت اسمی
  • تشخیص بار موتور و دادنِ جریان متناوب به آن

قبلاً هم گفتیم که کارکرد اینورتر تبدیل برق مستقیم یا DC به یک جریان متناوب یا AC با ولتاژ بالاتر و هم‌تراز برق شهری است تا برای لوازم برقی مورد استفاده قرار گیرد. برق حاصل از این فرایند در پنل خورشیدی و باتری هم کاربرد دارد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پنل خورشیدی

اینورتر مورد استفادهِ سیستم خورشیدی در واقع نقطه مقابل یک آداپتور AC یا منبع تغذیه معمولی است زیرا ولتاژ ۱۲ ولت DC یا بالاتر را از یک یا چند باتری یا نمونه مشابه دیگر دریافت می‌کند و برق آ سی مورد نیاز خیلی از دستگاه‌ها و لوازم برقی و صنعتی را در اندازه ۱۱۰ و ۲۲۰ ولت فراهم می‌کند.

متصل به شبکه و مستقل از شبکه، یک دسته‌بندی دیگر برای اینورتر خورشیدی

مدل متصل به شبکه (On grid): از یک طرف برق تولید شده از سوی پنل‌های خورشیدی به صورت مستقیم وارد اینورتر می‌شود و از سوی دیگر برق حاصل از پنل‌ها به خاطر تغییرات شرایط محیطی همانند شدت تابش آفتاب، متغیر است.

بر این اساس قدرت برق ورودی این دسته از اینورترها یکنواخت نیست و لازم است از یک الگوی خاص برای تبدیل برق دی سی به آ سی تبعیت نمایند.

این نوع مبدل، با تبدیل ولتاژ DC به AC، وسایلی را که با ولتاژ آ سی کار می‌کنند، پشتیبانی و تغذیه می‌نماید.

اینورترهای متصل به شبکه نمونه‌ای از اتصال سیستم خورشیدی به شبکه برق محلی است که شرایط لازم را فراهم می‌کنند که در نقش یک نیروگاه برق کوچک ظاهر شوند و برق اضافی خود را به شبکه بفروشد.

اینورترهای مخصوص اتصال به شبکه در مقایسه با مدل‌های مستقل از شبکه به دلایل زیر قیمت بالاتری دارند:

  • اینورتر متصل به شبکه وظیفه‌اش رساندنِ برق تولیدی از سلول خورشیدی به شبکه محلی است، در این شرایط شکل موج سینوسی برق AC خروجی آن‌ها می‌بایست با خصوصیات برق شبکه همخوانی و هماهنگی داشته باشد.
  • تمهیدات مراقبتی و امنیتی خاصی برای این گروه از اینورترها پیش بینی و تدارک دیده شده تا در صورت قطعی برق شبکه سراسری یا محلی، ارتباط شبکه با سلول خورشیدی قطع شود.
  • اینورترهای On grid به صورت مستقیم با پنل‌های خورشیدی در ارتباطند و با هدف بالا بردنِ ولتاژ خروجی و کاهش پرتی و تلفات توان، به صورت سری به هم پیوسته‌اند. لذا سولار متصل به شبکه لزوماً باید بر ولتاژ خروجی بی ثبات و متغیری که به صورت چند ولت بالا و پایین می‌رود، نظارت نماید.
  • اینورترهای متصل به شبکه در حقیقت سیستم‌هایی حرفه‌ای هستند که در ابعاد و سایزهای کوچک و ظریف تولید و عرضه می‌شوند، در حالی که حجم زیاد و قیمت کم‌تر از خصایص دستگاه‌های معمولی است.
  • یکی دیگر از علل گرانی این مدل معکوس‌گر این است که در بسیاری از کشورها از جمله ایران، برای اتصال آن به شبکه‌های برق محلی باید مجوز اخذ کرد.

اینورتر مستقل از شبکه (Off grid): این گروه از سولارها صرفاً برای سیستم‌های خورشیدی مستقل از شبکه طراحی و تولید می‌شوند، قابلیت اتصال به شبکه را ندارند‌ و برقی را که در باتری ذخیره می‌شود از DC به AC تبدیل می‌کنند.

نگاهی به گونه‌های مختلف اینورتر خورشیدی

مدل مرکزی: اینورتر خورشیدی از نوع مرکزی، در سیستم‌های بزرگ متداول‌ترین مدل است که عموماً سه فاز می‌باشد. این مبدل چند پنل خورشیدی را به صورت ساده و با هزینه کم به هم متصل می‌کند.

قابل ارتقا نیست و در تابش کم، بهره‌وری چشمگیری از خود نشان نمی‌دهد.

اینورتر رشته‌ای: این مدل Inverter خورشیدی در امور تجاری و مسکونی به کار گرفته می‌شود، یک رشته از صفحات خورشیدی به اینورتر مدل رشته‌ای متصل می‌گردد.

اگر در پنل خورشیدی تابش‌های مختلفی دریافت شود، جریان تولید شده در آن هم متفاوت خواهد بود و اتصال موازی میان رشته‌ها موجب فقدان تطابق می‌شود. این در حالی است که در اینورتر رشته‌ای این مشکل حل شده است.

مبدل خورشیدی چند رشته‌ای: اینورتر خورشیدی چند رشته‌ای در حقیقت همان مدل رشته‌ای است که توسعه یافته و پیشرفت کرده است و هر رشته آن به صورت مجزا قابل کنترل است.

نکاتی چند در مورد انتخاب و خرید اینورتر خورشیدی

در نظر گرفتنِ میزان مصرف انرژی

قبل از هر کاری مقدار تقریبی مصرف کل انرژی مورد نیاز خود را برای خانه یا مکان مورد نظرتان تخمبن بزنید. یادتان باشد که اینورتر با ژنراتور تفاوت دارد، یعنی اینورتر نمی‌تواند هنگام قطع برق تمام وسایل برقی شما را مدیریت کند.

لذا چند وسیله ضروری را که باید در طول روز روشن بمانند، انتخاب کنید. بار ترکیبی که با استفاده از اینورتر اجرا می‌گردد، باید تعیین شود زیرا برای خرید محصولی با اندازه مناسب اهمیت اساسی دارد.

مقدار وات توان حاصل از هر دستگاهی که به اینورتر متصل می‌گردد، می‌تواند در تصمیم‌گیری شما در مورد امتیاز VA دستگاه دخالت داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چراغ اضطراری

قدرت اینورتر برای روشن کردنِ وسایل سنگینی مانند یخچال و …

از نظر عملکرد، UPS خانگی هم یک اینورتر تلقی می‌گردد و شما می‌توانید از هر دو دستگاه برای تغییر جریان مستقیم به جریان متناوب استفاده نمایید.

اینورتر می‌تواند وسایلی مانند فریزر و تهویه را برای شما روشن کند اما موتور این قبیل دستگاه‌های برقی به کمپرسورهایی مجهزند که به جریان برق زیادی به خصوص برای راه اندازی نیازمندند.

بنابراین بهتر است برای چنین وسایلی از یک اینورتر با مقادیر VA بالا که برای یخچال و کولر طراحی شده‌اند، استفاده نمایید.

توجه به رتبه‌بندی ولت آمپر (VA) اینورتر

رتبه‌بندی توان VA و وات محصول را نباید به طور متناوب در نظر بگیرید. وسایل برقی و الکتریکی در رده وات دسته‌بندی می‌شوند اما تجهیزات تولید برق از جمله اینورترها، منابع تغذیه بدون وقفه و ژنراتورها در دسته VA قرار می‌گیرند. ولت آمپر در حقیقت قدرت ظاهری دستگاه است که محصول ولتاژ و جریان مورد نیاز تجهیزات است.

آن‌چه مورد نظر و ایده‌آل تلقی می‌گردد، این است که مقدار ولت آمپر و میزان وات یکسان باشند اما در مدارهای واقعی، امکان یکسان بودنِ آن‌ها عملاً وجود ندارد.

ضمانت و محل خرید محصول

اینورترها و یو پی اس‌ها همانند سایر محصولات باید از یک دوره گارانتی معتبر توسط تولید کننده برخوردار باشند. اینورترها از آن دسته وسایل هستند که خیلی به تعمیر و نگه‌داری نیاز ندارند مگر این‌که با مشکل کلی مواجه شوند.

بد نیست بدانید که این مبدل به صورت صددرصد کارآمد نیست چرا که قسمتی از انرژی خود را صرف تغذیه مدار و فن خنک کننده، می‌کند. قطعاً تهیه محصول مورد نیاز از فروشگاه‌های معتبر و مراکز فروش آنلاین مورد اطمینان، خیلی بهتر خواهد بود.

  • کیلووات مصرفی مورد نیاز
  • جمع کل توان‌های مصرفی
  • ولتاژ ورودی به دستگاه
  • نوع کاربری سیستم
  • آمپر باتری

و مقدار آمپر مصرف کننده‌ها، از جمله دیگر مواردی است که هنگام انتخاب و خرید اینورتر خورشیدی می توانند به شما کمک نمایند.

امکانات جانبی اینورتر

چراغ‌ها، نمایشگر، قابلیت‌های کنترلی، اطلاع رسانی از وضعیت سیستم برق رسانی از جمله ویژگی‌های یک محصول کیفی به شمار می‌روند.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب اینورتر خورشیدی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، برترین مدل‌های اینورتر خورشیدی را برای شما آماده کرده‌ایم. این اینورترهای خورشیدی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


اینورتر خورشیدی تکنو پارس مدل SSA4000 ظرفیت ۴۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی تکنو پارس مدل SSA4000 ظرفیت 4000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x12x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۹۰ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۳۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۶
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۴۰۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۵۵
  • حداکثر جریان خروجی
    ۵
  • توان نامی
    ۱۲۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۴۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • ضریب توان
    ۰.۴
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۶
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۷۵
  • محدوده دمای کار
    ۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    دستگاه قطع جریان DC
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سیستم خنک کننده
  • سایر توضیحات
    شما با استفاده از مبدل های شرکت تکنو پارس که حقیقتا با کیفیت ترین محصول موجود در بازار می باشد مجاز به استفاده از وسایل زیر می باشید: کلیه وسایل عمومی منازل مانند روشنایی ، یخچال و فریز معمولی یا ساید بای ساید ، کولر آبی رومیزی (موتور وسط) تا توان ۳۵۰۰ ،چرخ گوشت خانگی ، تلویزیون ، شارژر لپتاپ و گوشی ، پلوپز تا توان۴۰۰ وات ،مودم و …وسایل خانه باغ ها مانند : پمپ کفکش ۱۷ متری تا توان ۳۷۵ وات ،شناور ۱۰۰ متری و پمپ لوورا خانگی تا توان۵۵۰ وات برای آبیاری تحت فشار قطره ایاستفاده در کسب و کارهای سیار ارگ نوازی و باند ، دریل ، مینی سنگ فرز، هیلتی یا دریل تخریب کن ،ترازوی دیجیتال ، روشنایی و غیره. این سری از مبدل ها برعکس سری های هم رده بی کیفیت خود که با تعبیه نادرست فیوز بیرونی (که باعث افت توان و اتلاف انرژی باطری شما می گردد) باعث ضربه به سیستم های شما می گردد با تعبیه فیوز درونی قدرتمند و حساس به بهبود عملکردی دستگاه شما کمک می کند. توان خروجی در حالت پیک ۴۰۰۰ وات می باشد که برای چند لحظه ، مانند لحظه شروع به کار دریل، مینی سنگ و … قابل استفاده است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی فونیکس مدل VCXP-4 ظرفیت ۵۰۰ وات

اینورتر خورشیدی فونیکس مدل VCXP-4 ظرفیت 500 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x12x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۷ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۳۰
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۱۰.۵ تا ۱۵.۵ ولت
  • حداکثر جریان خروجی
    ۲.۱
  • توان نامی
    ۵۰۰ وات
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۰
  • سایر توضیحات
    – حداقل ولتاژ آلارم: ۱۰.۶ ولت- حداقل ولتاژ خاموشی: ۱۰ ولت- حداکثر ولتاژ آلارم: ۱۵.۸ ولت- خروجی USB: ولتاژ ۵ ولت DC و ۲.۱ آمپر- دارای کابل اتصال- قابلیت اتصال USB سه شاخه برق- دارای دکمه روشن خاموش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی اونیکس مدل SDAF-1000A ظرفیت ۱۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی اونیکس مدل SDAF-1000A ظرفیت 1000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷×۵.۵×۹.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۱ کیلوگرم
  • توان نامی
    ۱۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • سایر توضیحات
    – نشانگرهای LED برای وضعیت خطا و وضعیت کار- محافظت بیش از حد دما: تهویه فن با کنترل دما (اینورتر هنگام گرم شدن بیش از حد به طور خودکار خاموش می شود)- اینورتر تبدیل برق ۲۲۰ ولت به ۱۲ ولت- مبدل DC به AC- به همراه دو عدد گیره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی تکنوپارس مدل SSA12000 ظرفیت ۱۲۰۰۰وات

اینورتر خورشیدی تکنوپارس مدل SSA12000 ظرفیت 12000وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x15x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۳۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۶
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۳۳۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۱۲۰
  • حداکثر جریان خروجی
    ۱۳
  • توان نامی
    ۳۳۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۱۲۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۶
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۷۵
  • محدوده دمای کار
    ۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    دستگاه قطع جریان DC
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سیستم خنک کننده
  • سایر توضیحات
    مبدل یا اینورتر ، وسیله ای ضروری در زندگی روزمره می باشد . چه در هنگام سفر و گشت و گذار که هر جا را تبدیل به خانه شما کرده و چه در هنگام قطعی برق یا احداث باغی در خارج محدوده برق شهری ،شما را از نعمت برق بهره مند می سازد و وسایل پخت و پز ، چای ساز ،روشنایی و لب تاپ شما را روشن نگاه داشته و گوشی شما را شارژ می کند .با انواع کولر سرمایش خانه یا باغ شما را ممکن می سازد، در فصول گرم با یک بخاری برقی کانون خانه شما را گرم می کند و ویا با کفکش و پمپ باغ شما را آب یاری کرده وحتی استفاده از هر وسیله برش یا سوراخکاری را برای شما ممکن می سازد. شما با داشتن این محصول بی رقیب مجاز به استفاده از وسایل زیر می باشید . کلیه وسایل عمومی منازل مانند روشنایی ، یخچال و فریز معمولی یا ساید بای ساید ، کولر آبی رومیزی (موتور وسط) تا توان ۳۵۰۰ ، کولر گازی اینورتری تا توان ۱۲۰۰۰ ، جارو برقی ، آب میوه گیری ،چرخ گوشت خانگی ، تلویزیون ، شارژر لپتاپ و گوشی ، پلوپز تا توان۴۰۰ وات ،مودم و …به صورت کلی ،سری ۱۲۰۰۰ پاسخگوی تمام نیاز های یک خانه می باشد .وسایل خانه باغ ها مانند : پمپ کفکش ۱۷ متری تا توان ۱ اسب ،شناور ۱۰۰ متری و پمپ لوورا خانگی تا توان۵۵۰ وات برای آبیاری تحت فشار قطره ای ، دستگاه لجن کشاستفاده در کسب و کارهای سیار ارگ نوازی و باند ، دریل ، مینی سنگ فرز،سنگ فرز بزرگ ، هیلتی یا دریل تخریب کن ،دستگاه کلید زنی ، اتوی لوله کشی توان متعارف ،دستگاه جوش کاری اینورتری توان متعارف ، استفاده به جای موتور برق در وانت های یخچالی با توان کمپرسور تا ۱ اسب (با تعبیه یک باطری ۵۰ آمپر کمکی )،ترازوی دیجیتال ، روشنایی و غیره. این سری از مبدل ها برعکس سری های هم رده بی کیفیت خود که با تعبیه نادرست فیوز بیرونی (که باعث افت توان و اتلاف انرژی باطری شما می گردد) باعث ضربه به سیستم های شما می گردد با تعبیه فیوز درونی قدرتمند و حساس به بهبود عملکردی دستگاه شما کمک می کند. با داشتن این دستگاه دیگر به راحتی پرداخت قبض برق شما بر عهده باطری یا پنل شما می باشد . توان خروجی در حالت پیک ۱۲۰۰۰ وات می باشد که برای چند لحظه ، مانند لحظه شروع به کار دریل، سنگ فرز ، دستگاه جوش کاری و … قابل استفاده است.لازم به ذکر است توان های اشاره شده در دستگاه های قابل استفاده مورد پیشنهادی ما بوده و حمیت و دقت شما را در استفاده تا توان مذکور(نه بیش از حد) نیازمند است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی اونیکس مدل SDAF-1500A ظرفیت ۱۵۰۰ وات

اینورتر خورشیدی اونیکس مدل SDAF-1500A ظرفیت 1500 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷×۵.۵×۹.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۱ کیلوگرم
  • توان نامی
    ۱۵۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • سایر توضیحات
    – نشانگرهای LED برای وضعیت خطا و وضعیت کار- محافظت بیش از حد دما: تهویه فن با کنترل دما (اینورتر هنگام گرم شدن بیش از حد به طور خودکار خاموش می شود)- اینورتر تبدیل برق ۲۲۰ ولت به ۱۲ ولت- مبدل DC به AC- به همراه دو عدد گیره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی تکنو پارس مدل SSA2000 ظرفیت ۲۰۰۰ وات

 اینورتر خورشیدی تکنو پارس مدل SSA2000 ظرفیت 2000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۵۰ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۳۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۶
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۱۰۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۴۲
  • حداکثر جریان خروجی
    ۴
  • توان نامی
    ۹۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۲۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • ضریب توان
    ۰.۴۵
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۶
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۷۵
  • محدوده دمای کار
    ۴۰ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    دستگاه قطع جریان DC
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سیستم خنک کننده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی گامیستر مدل شبه سینوسی GNB-1000 ظرفیت ۱۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی گامیستر مدل شبه سینوسی GNB-1000 ظرفیت 1000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۰.۲v -10.8
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۱۲ ولت
  • توان نامی
    ۱۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی کی استار مدل KSG-120CL 120

اینورتر خورشیدی کی استار مدل KSG-120CL 120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵.۵x70x33.6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۳ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۳۲۰-۴۸۰
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۰۰-۱۰۰۰ ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۱۱۰۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۲۵۰
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۵۵۰-۸۵۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۱۲۰kW
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۲۶
  • حداکثر جریان خروجی
    ۱۷۴.۶
  • توان نامی
    ۱۲۰kW وات
  • توان ظاهری
    ۱۲۱kVA وات
  • فرکانس
    ۴۵-۶۵ هرتز
  • ضریب توان
    ۱
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۸.۷%
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۱۰۰%
  • محدوده دمای کار
    منفی ۲۵ درجه تا مثبت ۶۰ درجه درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۱۰
  • قطعات حفاظتی
    حفاظت در برابر پلاریته معکوس
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سه‌فاز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی سوئر مدل PL-3KVA /DC24V ظرفیت ۳۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی سوئر مدل PL-3KVA /DC24V ظرفیت 3000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x35x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۲۳ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰V
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۲۰+۵% ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۱۰۵
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۲۴
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۳۰۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۶۰A
  • حداکثر جریان خروجی
    ۸.۶A
  • توان نامی
    ۱۸۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۳۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰/۶۰ هرتز
  • ضریب توان
    ۰.۹۳
  • حداکثر ضریب بهره
    ۱۰۰%
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۱۰
  • محدوده دمای کار
    ۱۰-۵۰- درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    دستگاه قطع جریان DC
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سیستم خنک کننده
  • سایر توضیحات
    اینورتر خورشیدی + کنترل شارژ باتری = سانورتر خورشیدیدارای صفحه نمایش LED چند منظوره با نمایش مقادیر ثابت واقعیدارای کنترل شارژ MPPT با حداکثر انرژی خورشیدیدارای قابلیت شارژ باتری با ولتاژ َAC در قالب UPS با زمان سوئیچینگ کمتر از ۵ میلی ثانیهراندمان انتقال بالای ۹۰ درصد MPPTدارای خروجی سینوسی خالص پایدار و پیوسته۳ برابر توان بالاتر و قابلیت بارگذاری عالی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی اونیکس مدل FA-3000A ظرفیت ۹۰۰ وات

اینورتر خورشیدی اونیکس مدل FA-3000A ظرفیت 900 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x11x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۱۶ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۱۰.۵ تا ۱۵.۵ ولت
  • توان نامی
    ۹۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • حداکثر ضریب بهره
    ۹۰
  • سایر توضیحات
    – خروجی USB: ولتاژ ۵ ولت DC- دارای کابل اتصال- قابلیت اتصال USB – دارای دکمه روشن خاموش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی ویلیون مدل INV2000LEDظرفیت ۲۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی ویلیون مدل INV2000LEDظرفیت 2000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x11x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۰۳ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۳۰v
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۱۵v
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۲v
  • محدوده ولتاژ در حداکثر توان
    ۲۳۰ ولت
  • حداکثر توان ورودی
    ۸۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۷۰ A
  • حداکثر جریان خروجی
    ۴.۵
  • توان نامی
    ۲۰۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۲۰۰۰ وات
  • فرکانس
    ۶۰ هرتز
  • ضریب توان
    ۰.۸
  • حداکثر ضریب بهره
    ۵۰ درصد
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۱۰
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    حفاظت در برابر پلاریته معکوس
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    تک‌فاز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی ساکو مدل mppt سانورتر ظرفیت ۳.۵ کیلووات

اینورتر خورشیدی ساکو مدل mppt سانورتر  ظرفیت 3.5 کیلووات

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x30x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۳۰
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۳۰ ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۵۰۰۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۵۰۰۰
  • حداکثر توان ورودی
    ۵۰۰۰ ولت
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۵۰۰
  • حداکثر جریان خروجی
    ۳۵۰۰۱
  • توان نامی
    ۳۵۰۰ وات
  • توان ظاهری
    ۳۳۰۰ وات
  • حداکثر ضریب بهره
    عادی
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    دمای عادی
  • تعداد ورودی
    ۴
  • قطعات حفاظتی
    بدون قطعات حفاظتی
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    تک‌فاز
  • سایر توضیحات
    قابلیت کار در دو حالت با باتری و بدون باتری (در صورت وجود انشعاب برق شهری یا موتوربرق)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی سولارتک مدل ST-2000S ظرفیت ۲۰۰۰ وات

اینورتر خورشیدی سولارتک مدل ST-2000S ظرفیت 2000 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x11x5.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • توان نامی
    ۲۰۰۰ وات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی ساکو مدل mppt ظرفیت ۵.۵ کیلووات

اینورتر خورشیدی  ساکو مدل mppt ظرفیت 5.5 کیلووات

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x30x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰۰ کیلوگرم
  • ولتاژ AC نامی
    ۲۲۰
  • محدوده ولتاژ نامی
    ۲۳۰ ولت
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۵۰۰۰
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۵۰۰۰
  • حداکثر توان ورودی
    ۵۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۵۰۰
  • حداکثر جریان خروجی
    ۵۰۰۰
  • توان ظاهری
    ۵۵۰۰ وات
  • حداکثر ضریب بهره
    عادی
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    دمای نرمال
  • محدوده دمای کار
    ۲۴ درجه سانتی‌گراد
  • تعداد ورودی
    ۵
  • قطعات حفاظتی
    بدون قطعات حفاظتی
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    تک‌فاز
  • سایر توضیحات
    سانورتر ۵۵۰۰W، ۴۸V ، ۱۰۰A برند SAKO مدل SUNON PRO 5.5KW یکی از سانورترهای برند SAKO می باشد. ولتاژ نامی سیستم: ۴۸ ولت ۵۵۰۰ وات شارژ کنترلر خورشیدی ۱۰۰ آمپر MPPT شارژر برق شهری ۶۰ آمپر AC ابعاد : ۱۱۷×۳۱۳×۴۸۱ میلیمتر وزن : ۱۰.۵ کیلوگرم قابلیت کار در دو حالت با باتری و بدون باتری ویژگی ها شارژ کنترلر MPPT واقعی، ۱۵-۲۰ درصد کارایی بیشتر از شارژ کنترلر PWM موج سینوسی خالص ، فناوری با فرکانس بالا ، سبک وزن و کارکرد آسان دامنه ولتاژ ورودی قابل انتخاب برای لوازم خانگی و رایانه های شخصی جریان شارژ قابل انتخاب براساس برنامه ها تنظیم اولویت ورودی AC / خورشیدی از طریق تنظیم LCD سازگار با قدرت شبکه یا قدرت ژنراتور عملکرد خودکار هنگام بهبودی AC عملکرد خود شارژر هوشمند باتری و مدیریت آن برای عملکرد بهینه باتری قابلیت اتصال به Wifi و اتصال به موبایل هوشمند تبدیل بسیار کارآمد DC-به-AC به حداقل رساندن اتلاف انرژی و مصرف برق محافظت در برابر اضافه بار / محافظت از اتصال کوتاه / ولتاژ بالا / ولتاژ کم باتری / دمای بالا و غیره قابلیت موازی با حداکثر ۹ واحد ۵KVA

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اینورتر خورشیدی سانچونگلیک مدل FA-500A ظرفیت ۵۰۰ وات

اینورتر خورشیدی سانچونگلیک مدل FA-500A ظرفیت 500 وات

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x19x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۶ کیلوگرم
  • حداکثر ولتاژ ورودی
    ۱۴
  • حداقل ولتاژ ورودی (ولتاژ استارت)
    ۱۲
  • حداکثر توان ورودی
    ۵۰۰
  • حداکثر جریان ورودی به ازای هر رشته پنل
    ۲۳۰
  • حداکثر جریان خروجی
    ۸
  • توان ظاهری
    ۵۰۰ وات
  • حداکثر ضریب بهره
    ۸۰
  • حداکثر رطوبت نسبی مجاز
    ۷۰
  • تعداد ورودی
    ۱
  • قطعات حفاظتی
    کنترل خطای اتصال به زمین
  • ویژگی‌های اینورتر خورشیدی
    سیستم خنک کننده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید اینورتر خورشیدی آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب و استاندارد را خریداری کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید موتور برق

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا