خواب و حمام

تشک دو نفره: معرفی بهترین تشک‌های دو نفره با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع تشک دو نفره این نکات را رعایت کنید

خریدن یک تشک یک نفره خوب و راحت برای خوابیدنی که تقریباً یک سوم از عمر هر انسانی را به خود اختصاص داده است به طور کلی سخت و در این بین انتخاب و خرید تشک دو نفره از آن نیز سخت‌تر می‌باشد!

چرا که شما اگر با توجه به سلیقه شخصی خود برای خرید یک تشک یک نفره اقدام می‌کنید، جهت تهیه تشک دو نفره باید به نظر و علاقه نفر دوم هم بها و اهمیت بدهید و راحتی خواب او را بر روی تشک انتخابی لحاظ کنید. این نفر دوم می‌تواند یکی از اعضای خانواده یا این‌که اساساً مهمانان شما باشند.

به منظور انتخاب و خریدی مطمئن و بدون اشتباه، مجله اینترنتی مینینیم بر آن شده که مثل همیشه شما یاران همراه را تنها نگذارد و در مطلب پیش‌رو اطلاعاتی مختصر اما مفید و کاربردی را در مورد تشک دونفره تقدیم‌تان نماید. امیدواریم حاصل تلاش ما راهگشای شما در جهت خرید یک محصول کیفی و دلخواه باشد.

آشنایی با انواع مختلفی از تشک‌های دو نفره

مدل فنری: تشک دو نفره فنری در دو مدل متصل و منفصل فنری تولید و آماده عرضه به مشتریان می‌شود. مدل‌های متصل قدمت بیشتری دارند و با توجه به قدیمی بودنشان امروزه خیلی کم‌تر تولید می‌گردند ولی تشک‌های فنری منفصل در کانون توجه مصرف کنندگان و به تبع تولید بیشتر قرار دارند.

تشک‌های منفصل با طراحی پاکت اسپرینگ تولید می‌شوند؛ یعنی در بخش زیرین نه تنها دارای فریم فنری هستند بلکه از باکس‌های جداگانه‌ای با تعدادی فنر نیز برخوردارند. این توانمندی تشک مانع تولید صدای جیر جیر فنرها ناشی از اصطکاک میان آن‌ها می‌شود و طول عمر تشک را هم افزایش می‌دهد.

گفتنی است که مکانیسم فنری بودنِ تشک‌های تولید شده با فنر منفصل به ویژه در مدل‌های دو نفره باعث می‌شود تا با وجود حرکات و تکان خوردن هر یک از نفرات، دیگری متوجه پایین و بالا شدن تشک نشده و به خواب و استراحت خود بدون هیچ مشکلی ادامه دهد.

مدل بادی: این مدل از تشک‌ها در ابتدا تنها برای مسافران، گردشگران و یا برای استفاده در محیط‌های مرطوب مانند کنار استخرها طراحی و تولید می‌شدند اما با مرور زمان شرکت‌های سازنده این نوع از تشک‌های دو نفره، به توانمندی‌ها و قابلیت‌های بیشتر برای ساخت این کالای خواب دست یافتند.

در حال حاضر تشک‌های بادی دو نفره به یک محصول دوست داشتنی و قابل استفاده در اتاق خواب افراد تبدیل شده‌اند. این وسیله خواب و آرامش دارای محفظه‌ای است که توسط یک پمپ هوای برقی باد می‌شود. تشک بادی روکشی الیافی یا فومی دارد که راحتی و نرمی مضاعفی را برای استفاده کنندگان به ارمغان می‌آورد.

بد نیست که بدانید هوای درون تشک‌های بادی قابل تنظیم و کم و زیاد شدن است، این خاصیت به شما امکان می‌دهد که بافت تشک را متناسب با راحتی و آرام بودن خود، نرم و یا سفت کنید.

انواع جدید این گروه از محصولات دارای قسمتی هستند که نقش تهویه را ایفا می‌کند و مشکل گرم شدن تشک در روزهای گرم سال را برای شما رفع می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بین بگ

مدل آبی: تشک‌های دو نفره آبی دقیقاً مشابه مدل‌های بادی می‌باشند با این تفاوت که در محفظه آن‌ها به جای هوا مایع تزریق می‌شود و امکان تنظیم دمای آن برای گرم کردن و یا سرد کردن آب کاملاً در اختیار کاربر است.

تشک‌های آبی این قابلیت را دارند که به جای کمپرسورهای یخ و یا کیسه‌های آب گرم برای دردهای عضلانی یا گرفتگی مورد استفاده قرار گیرند.

تشک فومی: این دسته از تشک‌های دو نفره با فوم مموری یا همان فوم حافظه‌دار طراحی، تولید و وارد چرخه مصرف می‌شوند. نرمی قابل توجه و تحمل افراد با وزن‌های مختلف از ویژگی بارز تشک فومی می‌باشد.

قابل ذکر است که تشک‌های فومی حالت خود را برای مدت کوتاهی حفظ می‌کنند و اگر از کیفیت لازم برخوردار باشند، به محض بلند شدنِ فرد از روی آن‌ها، فرم‌شان به حالت اولیه و کاملا مسطح برگردد.

در واقع تشک فومی به دلیل بیشترین میزان پشتیبانی از عضلات ناحیه کمر، لگن و همین‌طور شانه یکی از بهترین تشک‌های موجود در بازار به حساب می‌آید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چشم بند

تشک دو نفره طبی: از این نوع تشک‌ها معمولاً در بازه زمانی کوتاه استفاده می‌کنند و عمدتاً بهره‌گیری از آن‌ها بر اساس تجویز و اجازه پزشکان معالج صورت می‌گیرد.

اطبا تشک طبی را برای بهبود انواع آسیب دیدگی‌ توصیه می‌کنند، در حقیقت این مدل تشک بدون فنر است و در دو مدل یونولیتی و اسفنجی در بازار موجود می‌باشد.

یادآوری می‌شود که مدل‌های یونولیتی نسبت به انواع اسفنجی آن‌ها با قیمت کم‌تری به فروش می‌رسند، البته دوام و ماندگاری آن‌ها نیز کوتاه‌تر است.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید تشک دو نفره

در اولین اقدام از خرید تشک دو نفره به نوع آن توجه کنید

اولین نکته در خرید تشک دو نفره توجه به نوع آن می‌باشد که در این خصوص شما می‌توانید با مطالعه بخش قبلی از همین مطلب با انواع تشک‌های دو نفره موجود در بازار آشنا شده و متناسب با سلیقه خود یک مدل از آن‌ها را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است با توجه به اهمیت یک تشک برای داشتن خوابی با کیفیت و راحت بهتر است اگر از دردهای عضلانی به هنگام بلند شدن از روی تشک رنج می‌برید، در اولین فرصت به پزشک مراجعه کرده و با مشورت وی اقدام به خرید یک تشک عالی برای خود و شریک زندگی‌تان نمایید.

در گام دوم به بررسی ابعاد محصول خواب و راحتی خود بپردازید

نکته دوم برای انتخاب تشک دو نفره توجه به ابعاد آن است. دوستان همراه بهتر است بدانید که تمام تشک‌های دو نفره عرضه شده در بازار از طولی ۲۰۰ سانتی‌متری برخوردار می‌باشند و عرض‌شان نیز در سه سایز ۱۴۰ و ۱۶۰ و ۱۸۰ در نظر گرفته می‌شود.

از عرض ۱۴۰ معمولاً دو فرد لاغر اندام و یا یک نفر چاق می‌تواند استفاده نماید. در حالی که سایز ۱۶۰ برای دو انسان با اندامی نسبتاً چاق نیز می‌تواند کافی به نظر برسد و تشک‌های ۱۸۰ سانتی بیشتر برای کسانی مناسبند که به دنبال قلمرویی بزرگ برای خوابیدن خود هستند.

لازم به ذکر است که در هتل‌ها و اماکن اقامتی بیشتر از تشک‌های با سایز ۲۰۰×۱۴۰ و یا ۲۰۰×۱۶۰ استفاده می‌شود که البته باز در این میان پیدا کردن تختخواب دو نفره برای تشک‌های با عرض ۱۶۰ برای شما راحت‌تر می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پتو مسافرتی

از توجه به وزن تشک انتخابی خود نیز غافل نشوید

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید تشک دو نفره توجه به وزن محصول و تناسب آن با وزن شما و یا افرادی است که بر روی آن خواهند خوابید. در این خصوص ساختار تشک باید قادر به تحمل وزن آن‌ها بر روی خود باشد.

معمولاً افراد لاغر نیاز به خرید تشک‌هایی با وزن کم و در اصطلاح نرم دارند و افراد چاق برای حمایت هرچه بیشتر تشک جهت راحتی ستون فقرات و اندام‌شان باید به سراغ خرید تشک‌های سفت با وزن بالا بروند.

با عوامل موثر بر قیمت تشک دو نفره بیشتر آشنا شوید

قیمت تشک دو نفره با توجه به نوع و هم‌چنین ابعاد و وزنی که برای آن تعریف شده است، مشخص می‌شود. با این حال اما یادتان باشد که در هنگام خرید خود بهتر است حتماً از بالا بودن کیفیت جنس رویه تشک خود نیز اطمینان حاصل نمایید.

یادتان باشد خرید تشک تنها با مشاهده و دیدن ممکن نیست و بهتر است که شما در هنگام خرید خود از فروشنده تقاضا نمایید که امکان دراز کشیدن بر روی محصول را برایتان مهیا سازد تا از میزان نرمی و یا سفتی و در مجموع راحت بودن بر روی آن اطمینان حاصل نمایید.

البته اگر خیلی اهل گشت و گذار در بازار نیستید و دلتان می‌خواهد تنها با زدن چند دکمه ساده به یک تشک دو نفره قابل قبول دست پیدا نمایید، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و با توجه به نظر دیگر خریداران مدل انتخابی‌تان، فرآیند خرید خود را کلید زنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تخت خواب دو نفره

نحوه نگهداری از تشک‌ها

  • یادتان باشد که هیچ‌گاه با چند دقیقه دراز کشیدن بر روی تشک دو نفره و یا فشار دادن سطح رویی تشک نمی‌توان به کیفیت خوب یا بد بودن آن پی برد.
  • به همین خاطر همیشه سعی کنید به مطالعه ویژگی‌های فنی تشک مورد نظر خود بپردازید و از لایه‌ها و جنس‌های به کار رفته در ساختار آن مطلع شوید.
  • هرچقدر که وزن شما بیشتر باشد، نیاز به تشکی با تراکم فشردگی بالاتری خواهید داشت.
  • سعی کنید تشک خود را چه از نوع یک نفره و چه از نوع دو نفره هر شش ماه یکبار سر و تَه کنید.
  • در کنار این امر به صورت فصلی (هر سه ماه یکبار) تشک را برگردانید تا از طرف دیگر آن نیز بتوانید استفاده کنید.
  • اگر فکر می‌کنید احتمال خیس شدن تشک وجود دارد حتماً بر روی آن از پدهای ضد آب استفاده کنید.
  • هیچ‌گاه اجازه ندهید که کودکان از تشک‌های شما به عنوان وسیله‌ای برای بازی و پرش استفاده کنند؛ به خصوص نوع فنری آن‌ها.
  • با هدف تنفس پذیری و شستشوی آسان بهتر است از رویه‌ای مناسب استفاده نمایید تا به وقت نیاز به دردسر نیفتید.
  • نهایتاً اینکه سعی کنید همیشه بزرگترین سایز تشکی که می‌توانید از آن در اتاق خوابتان و یا بر روی تخت خوابتان استفاده نمایید، تهیه کنید.
  • ضمن اینکه یادتان باشد توجه به ضمانت فوم و ماندگاری تشک از سوی یک فروشگاه معتبر نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید سرویس لحاف و روتختی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب تشک دو نفره مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ تشک دو نفره محکم، کیفی، استاندارد و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این تشک ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


تشک دو نفره رویال مدل کامفورت سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر

تشک دو نفره رویال مدل کامفورت سایز 200 × 160 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی‌متر
  • اندازه
    دو نفره
  • الیاف داخلی
    فنر متصل میکرو دوحالته لایه های عایق نمدی فوم ۴سانت پلی اتیلن لایه های ترموباند
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • مدل
    استاندارد
  • سایر توضیحات
    پارچه پنبه ای ضد حساسیتالیاف پلی استر اسپان باند ضد حساسیتفنر بونل متصل میکرو دوحالتهفوم فشرده پلی اتلین تقویت چهارگوشه فنرتقوت فنر با ساپورت های M شکل در دیواره های تشک۴ هواکش برای جریان هوادرجه ی نرمی ۶ از ۱۰طبی فنری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل طبی فنری سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی‌ متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل طبی فنری سایز 200 × 160 سانتی‌ متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۲۵ سانتی‌متر- رویه پارچه با بافت ژاکارد و ضد حساسیت- متشکل از لایه‌های الیاف پلی استر با ترموباند، اسفنج رول، الیاف فشرده، اسفنج سوپر، موکت، مفتول فلزی، قاب فلزی M دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دونفره طبی فنری رویال مدل ۲۲ سایز ۱۶۰× ۲۰۰ سانتی متر

تشک دونفره طبی فنری رویال مدل 22 سایز 160× 200 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر
  • اندازه
    دو نفره
  • جنس
    رویه پارچه‌ ژاکارد گرد بافت
  • الیاف داخلی
    الیاف پلی استر
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    دارای الیاف آنتی باکتریاللایه های تشکیل دهنده تشک:فنر متراکمموکت نمدیفوم سراسری برای جلوگیری از احساس شدن فنر در بدنپارچه ژاکارد چندلایه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره رویال کد ۴-۱ سایز ۲۰۰ × ۱۶۰سانتی‌ متر

تشک دو نفره رویال کد 4-1 سایز 200 × 160سانتی‌ متر

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر
  • اندازه
    دو نفره
  • جنس
    پارچه ژاکارد
  • الیاف داخلی
    الیاف پلی استر
  • سایر توضیحات
    پارچه ژاکارد ۳۰۰ گرمی ضدحساسیتالیاف پلی استر ضدحساسیت اسپان باند ضدحساسیتاسفنج ویژه ۲۵کیلوگرمی وفوم فشردهلایه ترمو فلت ۱۲۰۰گرمی ضدباکتریتقویت چهارگوشه فنربافوم فشرده فنربونل ۲/۲قاب فلزی به قطر۴میلیمترقطراسکلت فنربونل ۱۶سانتی مترارتفاع ۲۷+۱سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل طبی فنری سایز ۲۰۰ × ۱۸۰ سانتی‌ متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل طبی فنری سایز 200 × 180 سانتی‌ متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۲۵ سانتی‌متر- رویه پارچه با بافت ژاکارد – ضد حساسیت- متشکل از لایه‌های الیاف پلی استر با ترموباند، اسفنج رول، الیاف فشرده، اسفنج سوپر،موکت، مفتول فلزی، قاب فلزی M دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر استار سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی‌متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر استار سایز 200 × 160 سانتی‌متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر- فنر منفصل پاکتی- رویه پارچه‌ای گرد بافت پلی استر- الیاف ضد حساسیت- متشکل از لایه‌های الیاف، اسفنج رول،ترموباند، الیاف، اسفنج با ترموباند،فنر میکرو، اسفنج ۲۰ کیلویی،اسکلت فنر پاکتی،موکت،قاب اسفنجی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر کلاس سافت سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی‌ متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر کلاس سافت سایز 200 × 160 سانتی‌ متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۲۷ سانتی‌متر- فنر منفصل پاکتی- رویه پارچه‌ ژاکارد گرد بافت- الیاف پلی استر- آنتی باکتریال- دارای لایه‌های اسفنج بیشتر- تشک نرمال از لحاظ سفتی و نرمی- متشکل از لایه‌های الیاف پلی استر، اسفنج رول، ترموباند، اسفنج ویژه، فنرپاکتی، قاب فومی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دونفره رویال آرامش مدلPrince سایز ۱۸۰×۲۰۰سانتی متر

تشک دونفره رویال آرامش مدلPrince سایز 180x200سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۱۸۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر
  • اندازه
    دو نفره
  • جنس
    پارچه ژاکارد
  • الیاف داخلی
    فنر بونل موکت ترمو فلنت اسفنج پلی اورتان لایه ترمو باند الیاف پلی استر ضد حساسیت
  • سایر توضیحات
    قابلیت تحمل وزن بالاالیاف ضد حساسیتفنر با تحمل بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر کلاس هارد سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی‌ متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر کلاس هارد سایز 200 × 160 سانتی‌ متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۲۷ سانتی‌متر- فنر منفصل پاکتی- رویه پارچه‌ ژاکارد گرد بافت- الیاف پلی استر- آنتی باکتریال- دارای لایه ریباند با تراکم بالا- تشک سفت- متشکل از لایه‌های الیاف پلی استر، اسفنج رول، ترموباند، اسفنج ویژه، فنر پاکتی، قاب فومی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره رویال آرامش مدلSenator سایز ۱۶۰×۲۰۰ سانتی متر

تشک دو نفره رویال آرامش مدلSenator سایز 160x200 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر
  • اندازه
    دو نفره
  • جنس
    پنبه
  • الیاف داخلی
    اسفنج ریباند اسفنج پلی اورتان الیاف پلی استر پارچه گردبافت
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    -فنر بونل به قطر ۲.۲میلیمتر -قاب اسفنجی پلی اورتان ۳۰کیلویی ۴ سانتمتر-موکت ترمو فلت ۱۳۰۰گرمی آنتی باکتری -اسفنج ریباند ۶۰کیلویی ۴سانتمتر هر دو طرف -اسفنج پلی اورتان ۳۰ کیلویی ۲ سانتمتر هر دو طرف -لایه ترموباند ۳۰گرمی ضد حساسیت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل طبی فنری سایز ۲۰۰ × ۱۴۰ سانتی‌ متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل طبی فنری سایز 200 × 140 سانتی‌ متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۲۵ سانتی‌متر- رویه پارچه با بافت ژاکارد – ضد حساسیت- متشکل از لایه‌های الیاف پلی استر با ترموباند، اسفنج رول، الیاف فشرده، اسفنج سوپر،موکت، مفتول فلزی، قاب فلزی M دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل های کلاس مموری سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی‌ متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل های کلاس مموری سایز 200 × 160 سانتی‌ متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر- رویه گرد بافت پنبه‌ای- فنر منفصل پاکتی- دارای الیاف آنتی استرس، آنتی باکتریال- متشکل از لایه‌های الیاف، اسفنج رول، ترموباند، مموری فوم، موکت با اسپان باند، فنر پاکتی، قاب اسفنجی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل های کلاس مموری سایز ۲۰۰ × ۱۸۰ سانتی‌ متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل های کلاس مموری سایز 200 × 180 سانتی‌ متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر- رویه گرد بافت پنبه‌ای- فنر منفصل پاکتی- دارای الیاف آنتی استرس، آنتی باکتریال- متشکل از لایه‌های الیاف، اسفنج رول، ترموباند، مموری فوم، موکت با اسپان باند، فنر پاکتی، قاب اسفنجی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل های کلاس مموری سایز ۲۰۰ × ۱۴۰ سانتی‌ متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل های کلاس مموری سایز 200 × 140 سانتی‌ متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر- رویه گرد بافت پنبه‌ای- فنر منفصل پاکتی- دارای الیاف آنتی استرس، آنتی باکتریال- متشکل از لایه‌های الیاف، اسفنج رول، ترموباند، مموری فوم، موکت با اسپان باند، فنر پاکتی، قاب اسفنجی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک اوه مدل No.3 High End Medical Pad منفصل دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی متر

 تشک اوه مدل No.3 High End Medical Pad منفصل دو نفره سایز 200 × 160 سانتی متر

مشخصات

  • اندازه
    دو نفره
  • جنس
    High End – پاکت اسپرینگ – Medical PAD
  • الیاف داخلی
    پد طبی با دانسیته بالا به قطر ۸ سانتیمر (جداشونده) |فنر میکرو به قطر ۴ سانتیمتر | پارچه گرد بافت تمام پنبه ۱۸۰۰ گرمی | الیاف ویسکوز ۳۰۰ گرمی ۴ سانتی متر (لایدوزی) | اسفنج ۲۵ کیلو گرمی ۲ سانتیمتر در ۲ طرف (لایدوزی ) | اسپان باند ۰.۵ سانتیمتر(لایدوزی) | ریباند ۸۰ کیلوگرمی ۴ سانتیمتر | اسفنج ۳۵ کیلویی ۸ سانتیمتر | عایق حرارتی ترموفلت پلاس ۲ سانتیمتر | فنر پاکت اسپرینگ تراکم بالا | قاب اسفنج ۳۰ کیلویی دیواره به قطر ۴ سانتیمتر | ۱.۵ سانتیمتر اسفنج ۲۵ کیلویی لایی دوزی شده با دیواره تشک
  • مدل
    استاندارد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل طبی فنری سایز ۲۰۰ × ۲۰۰ سانتی‌ متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل طبی فنری سایز 200 × 200 سانتی‌ متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۲۵ سانتی‌متر- رویه پارچه با بافت ژاکارد – ضد حساسیت- متشکل از لایه‌های الیاف پلی استر با ترموباند، اسفنج رول، الیاف فشرده، اسفنج سوپر،موکت، مفتول فلزی، قاب فلزی M دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک رویال مدل طبی فنری کد ۷ دونفره سایز ۱۶۰×۲۰۰ سانتیمتر

تشک رویال مدل طبی فنری کد 7 دونفره سایز 160×200 سانتیمتر

مشخصات

  • اندازه
    دو نفره
  • جنس
    طبی فنری
  • الیاف داخلی
    هالو
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • مدل
    استاندارد
  • سایر توضیحات
    مدل:رویال بونلویژگی‌های منحصر به فرد این تشک• تقسیم وزن بدن به صورت یکسان در تمام سطح تشک؛• مقاوم در برابر رطوبت و تعریق به دلیل استفاده از الیاف مخصوص؛• تسهیل تبادل جریان هوا در سطح تشک به دلیل استفاده از لایه مخصوص؛ مشخصات فنی این گروه:• رویه نقش‌دوزی با پارچه سه لایه انتی باکتریال• الیاف ضد حساسیت • لایه ترموباند؛• فوم چند لایه؛• اسکلت فنربامفتول۲/۲ متصل یکپارچه به همراه فریم فلزی و فنرهای تخت تقویتی در کناره‌ها؛• لایه موکت ترموفلت جهت محافظت از رویه در برابر اسکلت فنری، همچنین استحکام و راحتی بیشتر اسکلت.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک آدنیس مدل بادی‌بالانس دونفره سایز ۲۰۰×۱۶۰ سانتی‌متر

 تشک آدنیس مدل بادی‌بالانس دونفره سایز 200×160 سانتی‌متر

مشخصات

  • اندازه
    دو نفره
  • جنس
    پارچه ۱۰۰% پنبه‌ای آغشته به آلوئه‌ورا
  • الیاف داخلی
    الیاف گیاهی بامبو ، لایه پلی‌یورتان HR ، لاتکس مموری
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    مدل طبی‌فنری ارتوپدیکدارای پد ۵سانتی‌متری لاتکس مموری ارتفاع ۲۹ سانتی‌متردارای فنرهای ریز پرردیف منفصل پاکتی (۲۲۰۰)دارای کپسول تهویه‌ی هوای دوفصلرویه‌ی پارچه‌ای لایه‌دوزی‌شده‌ی ۱۰۰درصد پنبه‌ای آغشته به آلوئه‌وراپرشده با الیاف گیاهی فشرده‌ی ۲۵۰۰ گرمی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر استار سایز ۲۰۰ × ۱۸۰ سانتی‌متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر استار سایز 200 × 180 سانتی‌متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر- فنر منفصل پاکتی- رویه پارچه‌ای گرد بافت پلی استر- الیاف ضد حساسیت- متشکل از لایه‌های الیاف، اسفنج رول،ترموباند، الیاف، اسفنج با ترموباند،فنر میکرو، اسفنج ۲۰ کیلویی،اسکلت فنر پاکتی،موکت،قاب اسفنجی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک رویال مدل ۶-۱ دو نفره سایز ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی‌ متر

تشک رویال مدل 6-1 دو نفره سایز 200 × 160 سانتی‌ متر

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر
  • اندازه
    دو نفره
  • جنس
    پارچه ژاکارد
  • الیاف داخلی
    الیاف پلی استر
  • سایر توضیحات
    • پارچه ژاکارد ۲۰۰گرمی ضدحساسیت• الیاف پلی استر اسپان باند ضدحساسیت• فوم فشرده پلی اتیلن تقویت چهارگوشه فنربا• فوم فشرده فنربونل به قطر ۲/۲میلیمتر قاب فلزی به قطر ۴میلیمتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر کلاس هارد سایز ۲۰۰ × ۱۸۰ سانتی‌ متر

تشک دو نفره خوشخواب مدل سوپر کلاس هارد سایز 200 × 180 سانتی‌ متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۲۷ سانتی‌متر- فنر منفصل پاکتی- رویه پارچه‌ ژاکارد گرد بافت- الیاف پلی استر- آنتی باکتریال- دارای لایه ریباند با تراکم بالا- تشک سفت- متشکل از لایه‌های الیاف پلی استر، اسفنج رول، ترموباند، اسفنج ویژه، فنر پاکتی، قاب فومی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک طبی رویال مدل RACHEL2 دونفره سایز ۱۶۰×۲۰۰ سانتی متر

تشک طبی رویال مدل RACHEL2 دونفره سایز 160×200 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۲۰۰ × ۱۶۰ سانتی‌متر
  • اندازه
    دو نفره
  • جنس
    طبی میکروفنر
  • الیاف داخلی
    فنر ریز با تراکم بالا،فوم ویژه،اسفنج ۳۰کیلویی،پارچه گردبافت با عصاره آلوورا
  • مدل
    استاندارد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تشک خوشخواب مدل سوپر استار دونفره سایز ۲۰۰×۱۶۰ سانتی متر

تشک خوشخواب مدل سوپر استار دونفره سایز 200×160 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد محصول
    ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر
  • اندازه
    دو نفره
  • جنس
    پارچه گردبافت
  • الیاف داخلی
    اسفنج رول و ترموباند و الیاف و فنر میکرو واسفنج ۲۰ کیلویی و موکت واسپان باند واسکلت فنر پاکتی وریباند وقاب اسفنجی
  • مدل
    استاندارد
  • سایر توضیحات
    ویژگی‌های تشک خوشخواب سوپر استاراسکلت فنر منفصل (پاکتی)تشک دوطرفه (دو طرف ناهمسان)پارچه سه لایه گرد بافتارتفاع ۳۰ سانتیمترلایه فنر میکرو در سطح روی تشک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید تشک دو نفره آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، مرغوب، کیفی و به‌روز را خریداری کرده و در کنار همسرتان یک خواب عمیق و راحت را تجربه نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کوسن

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا