شگفت انگیزهای دیجی کالا

پایانه فروشگاهی: معرفی بهترین مدل‌های دستگاه پوز با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع پایانه فروشگاهی به این نکات دقت کنید

امروزه دستگاه‌های پوز یا پایانه‌های فروشگاهی به تجهیزات ضروری مورد نیاز فروشگاه‌ها تبدیل شده‌اند. زیرا در حال حاضر در بسیاری از اوقات پرداخت پول از طریق کارت‌های عضو شتاب صورت می‌گیرد. این دستگاه‌ها به صورت باسیم و بدون سیم خدمات خود را ارائه می‌دهد و در برخی از آن‌ها هر دو قابلیت به صورت همزمان وجود دارد. مدل‌های مختلفی از دستگاه کارتخوان در بازار موجود است که شما باید خرید پایانه فروشگاهی مورد نیاز خود را با توجه به نیاز و بودجه‌تان انجام دهید.

دستگاه‌های کارتخوان خدمات مختلفی همچون پرداخت هزینه کالاهای خریداری شده، دریافت موجودی و خرید شارژ را ارائه می‌دهند. همچنین امکان پرداخت قبوض و صدور فاکتور فروش نیز از دیگر مزایای استفاده از پایانه‌های فروشگاهی هستند. در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم هر آنچه را که باید درباره این تجهیزات بدانید، مطرح کرده‌ایم. همچنین نکات را که توجه به آن‌ها در هنگام انتخاب دستگاه پوز مهم است، در این مقاله شرح داده‌ایم.

برای خرید پایانه فروشگاهی چه مدارکی نیاز است؟

اگر قصد خرید دستگاه پوز از یک شرکت را دارید، باید مدارک مورد نیاز را به آن‌ها ارائه دهید:

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پرینتر لیزری

انواع پایانه فروشگاهی را بشناسید!

پایانه‌های فروشگاهی در انواع و اقسام گوناگون در بازار موجود هستند. برای اینکه قادر به استفاده از این تجهیزات باشید، باید حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید.

از آنجایی که این نوع دستگاه پوز برای برقراری ارتباط با سرور بانک نیاز از بلوتوث استفاده می‌کند، محدودیت جابجایی دارد. همچنین کارتخوان‌های بلوتوثی خدمات خود را در محدوده خاصی ارائه می‌دهند؛

برای اتصال این قبیل محصولات به بانک تنها به یک عدد سیم‌کارت متصل به اینترنت نیاز است. بهره‌مندی از باتری قابل شارژ نیز یکی دیگر از نقاط قوت کارتخوان‌های سیار هستند؛

چه ویژگی‌هایی برای خرید دستگاه پوز مهم هستند؟ 

در هنگام انتخاب پایانه فروشگاهی باید به ویژگی‌های هر محصول توجه کنید. برخی از این مشخصات و ویژگی‌های دستگاه‌های پوز عبارتند از:

با توجه به نکات مطرح شده اطمینان خواهید یافت که در آینده به مشکل برنخورده و از خرید خود راضی خواهید بود. به طور کلی سعی کنید که در هنگام خرید پایانه فروشگاهی نگاهی بلند مدت به کسب‌وکار خود داشته باشید.

ثابت یا سیار بودن پایانه فروشگاهی

همانطور که متوجه شدید، برخی از دستگاه‌های پوز به صورت بی‌سیم و برخی دیگر به صورت باسیم ارائه می‌شوند. اینکه از بین این دو نوع تجهیزات کدام یک را انتخاب کنید، به شرایط شما بستگی دارد.

میزان نگهداری شارژ دستگاه کارتخوان

یکی دیگر از فاکتورهای مهم و قابل توجه در زمان خرید پایانه فروشگاهی میزان شارژ دریافتی و نگهداری شارژ آن است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پرینتر لیبل زن

برند سازنده دستگاه پوز

هنگامی که به دنبال انتخاب پایانه فروشگاهی مورد نظر خود هستید، بهتر است که با برندهای سازنده این محصولات آشنا شوید. برای خرید بهترین دستگاه کارتخوان مطالعه نظرات مشتریان سابق آن محصول و مشورت با آن‌ها نیز بسیار تاثیرگذار است.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب پایانه فروشگاهی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ پایانه فروشگاهی دقیق، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این پایانه‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


پایانه فروشگاهی پکس مدل S58

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پایانه فروشگاهی سیار پکس مدل D210

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

پایانه فروشگاهی اکسوم مدل EXSOM-E1

مشخصات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید پایانه فروشگاهی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن و باکیفیت خریداری کرده و همیشه از کیفیت بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ماشین حساب

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.