لوازم تحریر

ماشین حساب مهندسی: بهترین ماشین حساب‌‎های مهندسی با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع ماشین حساب مهندسی این نکات را رعایت کنید

ماشین حساب وسیله‌ای کاربردی و ضروری برای محاسبات مختلف ریاضی به شمار می‌رود که ساده‌ترین آن تنها قادر است جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را انجام دهد.

در حالی‌که نوع پیشرفته این محصولات می‌توانند انواع توابع ریاضی را محاسبه کنند. مدل نوین و جدید این ابزار حساب‌گر دارای امکانات و آپشن‌های وسیعی هستند که خیلی از عملیات ریاضی و رسم نمودار را در زمان کوتاهی به انجام می‌رسانند.

دنیای ماشین حساب‌ها امروزه به دو دسته یعنی مدل‌های ساده و مدل‌های مهندسی تقسیم می‌شوند. از نوع اول بیشتر در زمینه‌ و کارهای معمولی می‌توان استفاده کرد.

در حالی که نوع دوم؛ یعنی ماشین حساب مهندسی برای رشته‌های مختلف اقتصادی، مالی و حسابرسی که نیاز به آپشن‌های بیشتری برای حل معادلات چند مجهولی احساس می‌شود، به کار می‌رود.

ماشین حساب‌ها بدون تردید از بهترین، کاربردی‌ترین و دوست داشتنی‌ترین اختراعات بشر به حساب می‌آیند و قطعاً شما نیز این ادعا را تصدیق خواهید کرد.

مسلماً شما هم تا کنون با چند مدل مختلف از ماشین‌های حساب کار کرده‌اید و خوب می‌دانید که چه‌طور می‌توان ظرف چند ثانیه تعداد زیادی اعداد را با هم جمع و یا از هم کم کرد و هم‌چنین در سطح بالاتر از آن‌ها برای حل مسائل جبری، مثلثاتی، محاسباتی و … استفاده نمود.

برای خرید ماشین محاسبه به ویژه نوع مهندسی آن که موضوع بحث ما هم هست نیاز است که به نکاتی چند توجه نمایید تا بتوانید انتخابی بهینه و مناسب با زمینه و بستر کاری خود داشته باشید.

برای نیل به این هدف توصیه می‌کنیم با ما تا انتهای این مطلب از مجله راهنمای خرید اینترنتی مینینیم همراه باشید.

آشنایی با انواع ماشین‌های محاسبات مهندسی

مدل فاقد برنامه نویسی و رسم نمودار: این مدل از ماشین حساب‌های مهندسی در مقایسه با دیگر مدل‌ها، از فراوانی بیشتری در بازار برخوردار می‌باشند. در خرید آن‌ها باید به دو نکته یعنی صفحه نمایشگر و وجود قابلیت Calc توجه شود.

صفحه نمایشگر این مدل از ماشین‌های حساب باید به حدی باشد که بتوان در آن معادلات ریاضی را مکتوب کرد و قابلیت Calc نیز برای این است که بتوان برای متغیرهای معادلات ریاضی از مقادیری مشخص بهره‌گیری نمود.

مدل دارای رسم نمودار اما بدون برنامه نویسی: حقیقتش را بخواهید این مدل از ماشین حساب‌ها فاقد برنامه نویسی نیستند و می‌توان در صورت تسلط بر دستگاه، برای آن‌ها از یک زبان برنامه نویسی نه چندان پیچیده استفاده کرد. عمده طرفداران این مدل از ماشین‌های محاسباتی دانشجویان رشته‌های ریاضی و آمار هستند.

گفتنی است که قیمت این مدل از ماشین‌های حساب به نسبت مدل قبل بیشتر و از حافظه‌ای با ظرفیت پذیرش بالاتری نیز نسبت به مدل مذکور برخوردار می‌باشند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تخته وایت برد

مدل‌های بهره‌مند از توان رسم نمودار: همان‌طور که از نامشان نیز پیداست، ماشین حساب‌هایی برای رسم نمودار می‌باشند که دارای صفحه نمایشگر بزرگی بر روی خود هستند و می‌توان آن‌ها را خیلی سهل و راحت به سیستم‌های رایانه‌ای متصل کرد و برنامه‌های مورد نیاز برای ترسیم نمودار بر روی ماشین را به آن‌‌ها منتقل نمود.

لازم به ذکر است که قیمت این مدل از ماشین حساب‌های مهندسی به نسبت مدل‌های قبلی بیشتر است.

ماشین‌های حساب CAS: کامل‌ترین ماشین حساب‌های مهندسی حال حاضر دنیا در واقع همین مدل‌های CAS هستند که که ضمن سازگاری مطلوب با برنامه‌های مختلف رایانه‌ای با قیمت بالایی در بازار عرضه و به فروش می‌رسند.

جالب است که بدانید با استفاده از این نوع ماشین حساب‌ها می‌توان به حل مسائل نامعین، چند درجه‌ای، انتگرال، توابع مشتق، بست تیلور و … به راحتی پرداخت.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید خودنویس

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید ماشین حساب مهندسی

انتخاب نوع ماشین حساب مهندسی به عنوان نخستین گام خرید

نخستین نکته در خصوص خرید ماشین حساب مهندسی توجه به نوع این محصول محاسباتی است. اگر نگاهی گذرا به مبحث پیشین از همین مطلب داشته باشید با انواع مختلف ماشین‌های محاسبات مهندسی آشنا خواهید شد.

ناگفته نماند که این معرفی و شناخت تنها مربوط با ماشین حساب‌های موجود در بازار با کلاس مهندسی است و برای خرید محصولات عادی و ساده نیازی به خواندن آن ندارید.

توجه به اندازه و وزن ماشین حساب مهندسی

عامل و فاکتور بعدی برای انتخاب ماشین حساب مهندسی توجه به اندازه و وزن دستگاه می‌باشد. همان‌گونه که آگاهی دارید اکثر قریب به اتفاق افراد به صورت آنی از ماشین حساب‌های خود استفاده می‌کنند.

بنابراین لازم است این مدل از دستگاه‌های محاسبه کننده ضمن برخورداری از توان بالای حساب‌گری دارای اندازه‌ای جمع و جور و همین‌طور وزنی سبک باشند.

اندازه یک ماشین حساب مهندسی باید به گونه‌ای باشد که دکمه‌های تعبیه شده بر روی آن در فاصله خیلی نزدیکی از هم قرار نداشته باشند.

چرا که با این وضعیت ممکن است در فرایند کار محاسبه و حل مسئله انگشتان به اشتباه دکمه‌های دیگری را لمس کنند و شما مجبور شوید همه چیز را مجدداً از نو آغاز نمایید و این موضوع برای کسانی که زمان برایشان اولویت دارد، فوق‌العاده مهم است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید آلبوم عکس

کنترل و بررسی مشخصات نمایشگر ماشین حساب

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید ماشین حساب مهندسی توجه به صفحه نمایشگر دستگاه و مشخصات آن است، در این راستا باید بدانید که نمایشگر ماشین حساب منتخب‌تان از چه سایزی برخوردار است و رزولوشن آن نیز چقدر است؟

به این موضوع مهم هم توجه کنید که نمایشگر موجود بر روی ماشین حساب مدنظرتان چند خطی است؟ و از چه تعداد کاراکتر عددی و حروفی می‌توان بر روی آن استفاده کرد؟

خالی از لطف نیست اگر بدایند که برخی از دستگاه‌های حساب دارای قابلیت تفکیک کردن گراف‌ها با دو رنگ گوناگون هستند. برخی از ماشین حساب‌های جدید طوری طراحی و ساخته شده‌اند که به صورت لمسی کار می‌کنند.

آشنایی و شناخت توان محاسباتی ماشین حساب مهندسی

از دیگر موارد حائز اهمیت برای تهیه کردن یک ماشین حساب مهندسی توجه به تناسب آن با نیاز محاسباتی شما خریداران گرامی است؛ یعنی شما قبل از دست به جیب شدن و اعلام آمادگی جهت خرید، ابتدا باید متناسب با نوع محاسبات و مسائلی که قرار است آن‌ها را حل کنید، یک مدل از این دستگاه‌ها را برای خود نشان و سپس خریداری نمایید.

فراموش نکنید که حتی اگر بهترین، گران‌ترین و پر امکانات‌ترین ماشین‌های حساب مهندسی دنیا را هم در اختیار داشته باشید اما ۷۰٪ قابلیت‌های محاسباتی آن برایتان غیر قابل استفاده باشد و به قول معروف راستِ کارتان نباشد، تنها پولتان را الکی هزینه کرده‌اید!

توجه به سرعت و حافظه ماشین حساب

خیلی مهم است که سرعت عملکرد ماشین حساب انتخابی شما بالا باشد طوری که بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن همچون ماشین حساب‌های مهندسی CAS که هنوز بهتر از آن در بازار عرضه نشده است، جواب معادلات سخت و پیچیده را آماده و مهیا سازند.

درست به اندازه همین سرعت، میزان حافظه ماشین حساب نیز حائز اهمیت است؛ زیرا در اغلب مواقع کاربران نیاز دارند که به محاسبات قبلی خود رجوع کنند.

این مهم تنها زمانی برای شما اتفاق می‌افتد که ماشین حساب‌تان از یک حافظه خوب در داخل ساختار فنی خود برخوردار باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید جعبه هدیه

بررسی و کنجکاوی در مورد نوع منبع تغذیه محصول

تقریباً همه ما می‌دانیم که ماشین حساب‌ها در گروه ابزارهای محاسباتی غیر برقی قرار می‌گیرند که یا با باتری‌های شارژ پذیر کار می‌کنند و یا به واسطه پنل‌های خورشیدی تعبیه شده بر روی خود انرژی مورد نیازشان را تامین می‌نمایند.

البته مدل‌های دیگری نیز در بازار وجود دارند که تنها با باتری‌های معمولی و غیر قابل شارژ فعال می‌شوند، تمایل به سوی خرید این مدل ماشین‌ها خیلی کم‌تر از گذشته شده است.

عوامل موثر بر روی تعیین قیمت ماشین حساب مهندسی

در واقع تمام آن چیزی که در این مطلب گفته شد از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت ماشین حساب مهندسی به شمار می‌روند. البته توصیه می‌کنیم علاوه بر توجه به آن‌ها عمده حواس خود را به نحوه کار با ماشین حساب معطوف نمایید.

چرا که بسیار دیده شده که افراد از بهترین این مدل دستگاه ها برخوردار هستند اما هیچ کار خاصی را نمی‌توانند با آن‌ها انجام دهند و همیشه باید یکی ماهرتر از خود را بیابند تا امکانات و قابلیت‌های ماشین حساب را برایشان تشریح نماید.

به عنوان حُسن ختام یادتان باشد هر مدل ماشین حساب مهندسی را که خریداری می‌کنید، حتماً به گارانتی آن دست‌کم برای یک ساله توجه داشته باشید.

با توجه به پول نسبتاً زیادی که برای خرید یک ماشین حساب مهندسی کیفی و مرغوب هزینه می‌کنید، خرید خود را از مراکز خرید معتبر اینترنتی و یا فروشگاه‌های صاحب نام و نشان انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میکروفون یقه ای

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب ماشین حساب مهندسی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ ماشین حساب مهندسی دقیق، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این ماشین حساب ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


ماشین حساب جوینوس مدل JS-705

ماشین حساب جوینوس مدل JS-705

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x120x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد رنگ نمایشگر
    ۱
  • تعداد کاراکتر
    ۱۴
  • منبع تغذیه
    نور و باتری
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب جیبی سیتیژن مدل CT-200N

ماشین حساب جیبی سیتیژن مدل CT-200N

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۰x63x96 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۲ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد کاراکتر
    ۸
  • منبع تغذیه
    باتری ونور
  • اقلام همراه
    کیس محافظ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب دلی مدل ۱۵۸۹

ماشین حساب دلی مدل 1589

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۳ × ۱۶۰ × ۱۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۲ گرم
  • تعداد رنگ نمایشگر
    تک رنگ
  • تعداد کاراکتر
    ۱۲ رقمی
  • منبع تغذیه
    باتری و پنل خورشیدی
  • نوع نمایشگر
    LCD – ساده
  • سایر توضیحات
    دارای کلیدهای حافظه MC، MR، M+، M- و MUدارای کلید GTدارای کلید دو صفر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب سیتزیو مدل CIT-DR2130

ماشین حساب سیتزیو مدل CIT-DR2130

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۵×۱۸۵×۱۸۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد رنگ نمایشگر
    تک رنگ
  • تعداد کاراکتر
    ۱۴
  • منبع تغذیه
    پنل خورشیدی و باتری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب مهندسی جوینوس مدل JS-82MS-A

ماشین حساب مهندسی جوینوس مدل JS-82MS-A

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۵ × ۸۰ × ۱۵۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد رنگ نمایشگر
    تک رنگ
  • تعداد کاراکتر
    ۱۰+۲
  • منبع تغذیه
    دو عدد باتری AAA 5 ولت (همراه بسته نیست)
  • اقلام همراه
    کیس محافظ
  • نوع نمایشگر
    دو خطی
  • سایر توضیحات
    امکان انجام ۲۴۰ عمل ریاضی و محاسبات آماریدارای سیستم عامل S-V.A.P.Mمقدار حافظه فرمول: ۷۹ بایتبا قابلیت حل مسائل کسریمحتوای بسته:- دستگاه ماشین حساب- راهنمای استفاده به زبان انگلیسی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D Plus

ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D Plus

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸ × ۱۴۶ × ۲۱۹ میلی‌متر
  • تعداد کاراکتر
    ۱۴ عدد
  • منبع تغذیه
    باتری و پنل خورشیدی
  • نوع نمایشگر
    تک رنگ
  • سایر توضیحات
    قابلیت کنترل مجددمحاسبه‌ی مالیاتصفحه‌نمایش بزرگکمه‌های پلاستیکینمایش اعداد در ۴ حالتکنترل محاسبات تا ۳۰۰ مرحلهروکش فلزی مقاوممحاسبات سود و هزینهنمایش عملیات در حال انجام

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب کاسیو DJ-240 D

ماشین حساب کاسیو DJ-240 D

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x146x219 میلی‌متر
  • تعداد کاراکتر
    دارای نمایشگر با ظرفیت نمایش تا ۱۴ کارکتر
  • منبع تغذیه
    باتری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب مهندسی کنکو مدل KK-105B

ماشین حساب مهندسی کنکو مدل KK-105B

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۳۰*۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد کاراکتر
    ۱۰
  • منبع تغذیه
    باتری
  • اقلام همراه
    کیس محافظ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب کاسیو FX-5800

ماشین حساب کاسیو FX-5800

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۱ × ۸۱.۵ × ۱۶۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد رنگ نمایشگر
    ۱ عدد
  • تعداد کاراکتر
    دارای نمایشگر با ظرفیت نمایش ۴ خط و ۱۶ کاراکتر
  • ذخیره سازی
    دارد
  • منبع تغذیه
    برق و باطری
  • اقلام همراه
    کیس محافظ
  • نوع نمایشگر
    Natural Display
  • سایر توضیحات
    دارای ۶۶۴ تابع، نمایشگر چهار خطی ماتریسی، ۲۸۵۰۰ بایت حافظه، محاسبه ماتریس ، دارای قابلیت محاسبه دیفرانسیل و انتگرال معین و بردار، قابلیت حل معادلات، دارای ۴۰ ثابت علمی از پیش تعرف شده، دارای قابلیت حل دستگاه ۵ معادله ۵ مجهول، قابلیت مشتق گیری، کیس با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، قابلیت تعریف کردن توابع دلخواه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب کنکو مدل CT-8875

ماشین حساب کنکو مدل CT-8875

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۳۰x150x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • منبع تغذیه
    باطری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب کاسیو FX-991 ES PLUS

ماشین حساب کاسیو FX-991 ES PLUS

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۲ × ۸۰ × ۱۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۳۱ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد کاراکتر
    نمایشگر با تعداد ۱۰+۲ کاراکتر
  • منبع تغذیه
    باتری
  • اقلام همراه
    کیس محافظ
  • نوع نمایشگر
    Full Dot Display
  • سایر توضیحات
    دارای قابلیت محاسبه محاسبات معادلات به روش جدیددارای قابلیت Solveدارای قابلیت محاسبه اعداد صحیح تصادفیدارای قابلیت محاسبه معادلاتدارای قابلیت محاسبه دیفرانسیل انتگرالدارای محاسبه ماتریسدارای قابلیت محاسبه برداردارای قابلیت محاسبه اعداد مختلطدارای قابلیت محاسبه اعداد در مبنای مختلفبه همراه دفترچه راهنما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب کنکو مدل KK-568B

ماشین حساب کنکو مدل KK-568B

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۰*۶ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد کاراکتر
    ۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب شارپ مدل CS-4194HC

ماشین حساب شارپ مدل CS-4194HC

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۵۰x345x78 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • تعداد رنگ نمایشگر
    تک رنگ
  • تعداد کاراکتر
    ۱۴
  • منبع تغذیه
    برقی
  • نوع نمایشگر
    لامپی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب شارپ مدل CS-2130

ماشین حساب شارپ مدل CS-2130

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۸۵x175x18 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • تعداد رنگ نمایشگر
    ۱
  • تعداد کاراکتر
    دارای نمایشگر با ظرفیت نمایش تا ۱۲ کاراکتر
  • منبع تغذیه
    پنل خورشیدی و باتری
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال
  • سایر توضیحات
    کلیدهای پلاستیکی با عمر طولانی، دارای پایه قابل تنظیم، دارای دو حافظه برای ذخیره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب شارپ مدل EL-CC12D

ماشین حساب شارپ مدل EL-CC12D

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۳۲x30x166 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد رنگ نمایشگر
    ۱
  • تعداد کاراکتر
    ۱۲
  • منبع تغذیه
    نور و باطری
  • نوع نمایشگر
    LCD
  • سایر توضیحات
    کنترل محاسبات تا ۳۰۰ مرحله و امکان تصحیح هر مرحله با کلید CORRECTمحاسبات مالیات (TAX)محاسبه ی درصدکلید های دو صفر و سه صفرصفحه نمایش بزرگ و شیب دارنمایش عملیات در حال انجامدکمه‌های پلاستیکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب مهندسی کنکو مدل KK-82MS

ماشین حساب مهندسی کنکو مدل KK-82MS

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۵۲*۸۰*۱۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد رنگ نمایشگر
    ۱
  • تعداد کاراکتر
    ۱۲
  • منبع تغذیه
    دو عدد باتری AG 13
  • اقلام همراه
    کیس محافظ
  • نوع نمایشگر
    ۲خطی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب سیتیزیو مدل ۲۱۲۴H

ماشین حساب سیتیزیو مدل 2124H

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۰۵x180x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۲۵ گرم
  • تعداد رنگ نمایشگر
    تک رنگ
  • تعداد کاراکتر
    ۱۴
  • منبع تغذیه
    باتری و پنل خورشیدی
  • نوع نمایشگر
    تک خطی
  • سایر توضیحات
    – دارای کلیدهای حافظه M+ ،M- ،MRC – دارای کلید دو صفر و سه صفر – مجهز به کلید جمع کل (GT) – دارای کلید Auto Replay برای مرور محاسبات به صورت خودکار – قابلیت بررسی ورودی ها تا ۱۱۲ مرحله (Check ) – دارای کلید correct جهت تصحیح عدد اشتباه وارد شده – کلید برای تعیین تعداد اعشار – دارای نمایشگر بزرگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب سیتیژن مدل CT-200N

ماشین حساب سیتیژن مدل CT-200N

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۰×۶۰×۹۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد رنگ نمایشگر
    تک رنگ
  • تعداد کاراکتر
    ۸
  • منبع تغذیه
    باطری داخلی ، سلول خورشیدی .
  • اقلام همراه
    کیس محافظ
  • نوع نمایشگر
    مونوکروم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب کاسیو مدل HR-8RC-BK

ماشین حساب کاسیو مدل HR-8RC-BK

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۸.۵×۱۰۲×۴۲ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۴۵ گرم
  • تعداد کاراکتر
    ۱۲ رقمی
  • سرعت چاپ
    ۲.۰ خط در ثانیه
  • رنگ چاپ
    مشکی
  • سایر توضیحات
    – قابلیت محاسبه درصد حاشیه سود- قابلیت تبدیل ارز- دارای کلیدهای TAX+ و TAX– دارای کلید محاسباتی هزینه، فروش و حاشیه سود- دارای کلید Reprint برای چاپ دوباره محاسبات- دارای کلیدهای حافظه- مجهز به ویژگی Key RollOver

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب کاسیو مدل fx-991ES plus 2nd edition

ماشین حساب کاسیو مدل fx-991ES plus 2nd edition

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۱.۱x77x161.5 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۵ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    قابلیت پاک کردن آخرین ورودی
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۳۱×۹۶ full dot
  • تعداد رنگ نمایشگر
    یک
  • تعداد کاراکتر
    ۱۶ در یک خط + ۱۰ در یک خط
  • ذخیره سازی
    بله
  • سیستم عامل
    ندارد
  • منبع تغذیه
    باتری و پنل نوری
  • نوع کاغذ
    ندارد
  • اقلام همراه
    کیس محافظ
  • نوع نمایشگر
    ماتریس نقطه ای
  • سایر توضیحات
    سرعت محاسبات نسبت به ورژن قبلی بالاتر است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل FX-CP400

ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل FX-CP400

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۱.۱ × ۸۹ × ۲۰۶ میلی‌متر
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۵۲۸ × ۳۲۰
  • تعداد رنگ نمایشگر
    ۶۵۰۰۰ رنگ
  • منبع تغذیه
    Ni-MH × ۴
  • اقلام همراه
    کیس محافظ
  • سایر توضیحات
    دارای چهار عدد باتری، دارای کابل USB، صفحه نمایش لمسی، دارای صفحه نمایش با اندازه ۴.۸ اینچ، قابلیت انجام کلیه محاسبات ریاضی، قابلیت محاسبه و نمایش الگوریتم، محاسبات دیفرانسیل، قابلیت رسم نمودار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب کنکو مدل CT-8875120

ماشین حساب کنکو مدل CT-8875120

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۳۰x150x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • ویژگی های ماشین حساب
    خاموش شدن خودکار
  • تعداد رنگ نمایشگر
    تک رنگ
  • تعداد کاراکتر
    ۱۲
  • منبع تغذیه
    باطری قلمی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین حساب مدل هویج

ماشین حساب مدل هویج

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۲۰×۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۷ گرم
  • منبع تغذیه
    باطری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید ماشین حساب مهندسی آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، دقیق، کیفی و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب دقت و کارایی بالای آن بهره برده و از عملکردش اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید قبله نما

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا