خواب و حمام

حوله دستی: بهترین حوله‌های دستی پنبه‌ای، پلی‌استر و … با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع حوله دستی این نکات را رعایت کنید

حوله یک وسیله ضروری و شخصی است که هر کس باید یک یا چند نوع از آن را در منزل یا محل کار خود داشته باشد، این وسیله بهداشتی کاربردهای بسیاری دارد.

شما وقتی عزم سفر، تفریح، طبیعت‌گردی، کوه‌نوردی، استخر و در مجموع هر نوع گردشی را می‌کنید اولین چیزهایی که به ذهن‌تان خطور می‌کنید و باید همراه داشته باشید وسایل شخصی از جمله حوله است.

این وسیله ممکن است دستی، حمام، استخر و … باشد که تعیین آن به نوع نیاز شما بستگی دارد، به هر حال حوله یک نیاز ضروری در همه شرایط تلقی می‌گردد.

ما در مجله اینترنتی مینینیم و در گفتار حاضر قصد داریم به معرفی حوله به ویژه نوع دستی آن بپردازیم. امیدواریم ره‌آورد ما بتواند جوابگوی انتخاب و خرید شما دوستان همیشگی باشد.

نگاهی همه جانبه به حوله و کاربرد‌های آن

حوله (Towel) یا آب‌چین که آن را با املای هوله هم می‌نویسند، الیافی است از جنس پنبه، پشم، پارچه و کاغذ که مایعات، نم و رطوبت بدن، دست و صورت و سطوح را جذب کرده و آن‌ها را پاک و خشک می‌کند.

پُرز موجود در ساختار حوله‌ها باعث می‌شود که قابلیت آب‌گیری آن‌ها افزایش یابد، حوله حمام، دست و صورت و آشپزخانه از جمله محصولاتی هستند که در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حوله‌های ساحلی را در شرایط جوی گرم به کار می‌برند، از انواع کاغذی این محصول در سرویس‌های بهداشتی محیط‌های تجاری و اداری با هدف خشک کردن دست کاربران استفاده می‌کنند.

بعد از استحمام و شستن دست و صورت اولین چیزی که به آن نیاز دارید و مطالبه می‌کنید، حوله است.

حوله حمام، پالتویی یا روبدوشامبر، شنا، لباسی، کاغذی، ساحلی، دست و صورت، کودک و نوزاد، آشپزخانه و … گونه‌های مختلفی از این محصولات خشک کننده هستند.

گرچه حوله برای جذب رطوبت و خشک کردنِ بدن و سطوح به کار می‌رود ولی وقتی از آن سخن به میان می‌آید، بیشترحوله بدن یا حوله دست و صورت به ذهن متبادر می‌شود.

از حوله‌های پشمی و پارچه‌ای عمدتاً برای خشک کردن بدن و صورت استفاده می‌شود، وجود پُرز در سطح حوله برای جذب رطوبت بیشتر و خشک شدن سریع‌تر است.

نظرات مختلف در مورد ریشه لغوی حوله

در خصوص وجه تسمیه هوله دو دیدگاه وجود دارد:

  • برخی معتقدند حوله یک واژه فارسی – ترکی است که از دو بخش خواب یا خو به همراه پسوند ترکی لی ساخته شده که در مجموع به معنای خوابدار است.
  • چون در زبان ترکی استانبولی حرف “خ” وجود ندارد به جای خولی کلمه حولی یا هولی استعمال شده که در زبان فارسی به حوله یا هوله تغییر شکل داده است.
  • طبق نظریه دوم واژه حوله از ریشه عربی حَوَلَ به معنای نیرو دادن که در پارسی پیرامون و گرداگرد معنی می‌دهد، گرفته شده است.
  • بر این اساس حوله ابزاری است که انسان را در بر می‌گیرد یا چیزی است که دور او می‌پیچد.

نگاهی به جنس حوله‌ها

  • پنبه طبیعی: این نوع حوله‌ها از الیاف طبیعی پنبه تولید می‌شوند و فاقد افزودنی‌های شیمیایی و مصنوعی می‌باشند.
    • نوزدان، کودکان، کسانی که پوستی حساس دارند و اشخاصی که پوست‌شان نسبت به مواد شیمیایی واکنش نشان می‌دهد، می‌توانند از این مدل حوله استفاده نمایند.
    • حوله‌های تهیه شده از پنبه طبیعی با محیط زیست سازگارند و آسیب کم‌تری به طبیعت وارد می‌کنند.
  • حوله تهیه شده از پنبه مصنوعی: تحقیقات نشان می‌دهد که پنبه قادر است ۲۵ برابر وزن خود آب جذب نماید بنابراین قدرت جذب بالا و قابل ملاحظه‌ای دارد.
    • حوله‌های پنبه‌ای نرم هستند که میزان لطافت‌شان به خلوص پنبه کار شده در آن‌ها بستگی دارد.
  • حوله‌های نایلونی: حوله‌های نایلونی از الیاف مصنوعی و پلاستیکی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شوند. شستشوی راحت و قیمت مناسب از مزایای آن‌هاست، منتها برای کودکان و پوست‌های حساس انتخاب خوبی به شمار نمی‌روند.
  • حوله میکروفیبری: حوله‌های تن‌پوش بیشتر از این نوع جنس تهیه می‌شوند، جذب رطوبت بالا، قیمت بیشتر و دوام قابل توجه از مشخصه‌های بارز حوله‌های میکروفایبری است.
  • حوله ابریشمی: حوله‌های ابریشمی با ضخامتی کم، در زمره محصولات شیک و لوکس قرار دارند. با وجود قیمت بالا از مقاومت و قدرت جذب کم‌تری برخوردارند و گزینه مناسبی برای مهمان هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید حوله پالتویی

چگونگی شستشوی حوله‌ها

  • مینینیم به شما یاران همراه توصیه می‌کند که همواره حوله‌ها را بر اساس دستورالعمل تولید کننده شستشو دهید.
  • بهتر است آن‌ها را با دمایی بین ۳۰ تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد و مواد شوینده معمولی( نه خیلی قوی) بشویید.
  • مواد شوینده را بر اساس رنگ حوله انتخاب کنید.
  • هیچ‌گاه حوله‌ها را با البسه دیگر در ماشین لباسشویی نریزید.
  • این وسایل خشک کننده را در جایی بگذارید که در کوتاه‌ترین زمان‌ممکن خشک شوند زیرا رطوبت باعث می‌شود که آلودگی‌ها سریع‌تر جذب حوله شوند.
  • بهتر است پس از استفاده حوله را روی رخت‌آویز پهن کنید تا خشک شود.

و اما حوله دستی

حوله‌های دستی (Hand towels) برای جذب رطوبت ناشی از شستشوی دست و صورت به کار می‌روند که وجود دست کم یک مدل از آن‌ها در منزل و محل کار الزامی است.

الیاف پنبه به کار رفته در حوله باعث جذب آب، مایعات، گرد و غبار و روغن می‌شود. این قدرت آب‌گیری موجب شده که حوله در گستره وسیعی از زندگی ما مورد استفاده قرار گیرد.

حوله‌های دستی علاوه بر منازل در هتل‌ها، سالن‌های زیبایی، ورزشی، مراکز بهداشتی و … نیز کاربرد دارند.

مزایای استفاده از حوله‌های دستی

حوله‌های دستی فارغ از نوع، مایعات روی سطوح را به راحتی به خود می‌گیرند، به خاطر موادی که در ساختار آن‌ها به کار رفته است، پس از جذب آب یا شستشو، سریع خشک می‌شوند، بنابراین بستری برای رشد باکتری‌ها نیستند.

این نوع حوله‌ها عمدتاً از پنبه تولید می‌شوند. دوام، نداشتنِ حالت کش‌سانی، فقدان بو، شستشوی آسان و عمر طولانی از خواص الیاف پنبه است.

حوله‌های پنبه‌ای به دلیل لطافت، نرمی، نداشتنِ اصطکاک و عدم حساسیت، گزینه خوبی برای پوست‌های حساس به شمار می‌روند.

تحلیل دو کاربرد دیگر حوله‌های دستی

مراقبت از زیبایی و نظافت پوست

حوله‌های دستی برای بهداشت و مراقبت از زیبایی بسیار موثر و مفید هستند. پس از لایه‌برداری پوست و قرار گرفتن در مقابل بخار آب، این حوله‌های دستی هستند که ایفای نقش می‌کنند.

با وجود این حساسیت و اهمیت، لازم است که از این دسته وسایل بهداشت و سلامت بیشتر مراقبت شود.

بهتر است پس از هر بار استفاده حوله‌ها را شستشو دهید تا باکتری‌های روی الیاف آنها بر طرف شده و سبب بیماری‌های پوستی نشوند.

کاربرد نظافت و تمیزکاری حوله دستی

حوله‌های دستی به خاطر شستشوی راحت، انتخاب مناسبی برای نظافت کردن به شمار می‌روند، تمیزکاری سطوح خیس، روغنی یا رنگی کاربرد دیگر حوله دستی است.

حلقه‌های موجود در الیاف حوله، گرد و خاک روی سطوح را می‌زداید. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از حوله از تمیزی آن مطمئن شوید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید حوله ورزشی

نکاتی چند در مورد مراقبت و نگه‌داری از حوله دستی

شستشوی به موقع و مناسب

از آن‌جایی‌که حوله‌های دستی به صورت مکرر مورد استفاده قرار می‌گیرند لازم است روزانه جایگزین و شسته شوند. برای شستنِ حوله‌های سفید از آب داغ با مایع شوینده بدون کلر کمک بگیرید.

در حالی‌که رنگ‌های دیگر را می‌توانید با آب ولرم بشویید ضمن این‌که حوله‌ها را نباید با لباس‌های دیگر شستشو داد.

به منظور رفع سیلیکون‌ها هنگام بسته‌بندی محصول که موجب کاهش توان جذب حوله می‌شود، پیشنهاد می‌گردد که قبل از اولین استفاده، کالای خود را بشویید.

شوینده‌های مناسب، پس از خشک شدن حوله به آن بویی خوش، رایحه‌ای مطبوع و لطافتی خاص می‌بخشند، مشروط به این‌که مقدارشان زیاد نباشد چون قدرت جذب و لطیف بودنِ حوله را کم می‌کند.

مراقبت از حوله‌های رنگی

فراموش نکنید که همیشه حوله‌های سفید و رنگی را به صورت مجزا شستسو دهید، حتی محصولات رنگی را هم بر اساس نوع رنگ تفکیک و سپس بشویید.

در اولین شستشو می‌توانید از نصف مقدار مایع شوینده به همراه نصف فنجان سرکه سفید برای تثبیت رنگ‌ حوله استفاده نمایید.

مواد شیمیایی قوی موجود در سفید کننده‌ها و نرم کننده‌ها به الیاف حوله آسیب می‌رسانند که نتیجه آن کاهش جذب، کیفیت و طول عمر حوله است ضمن این‌که مواد سفید کننده کلر‌دار الیاف پنبه را ضعیف می‌کنند و باعث ایجاد سوراخ در سطح حوله می‌شوند.

حوله دستی را چگونه خشک کنیم؟

زمانی که حوله را از ماشین لباسشویی خارج کردید، آن را به خوبی بتکانید تا حلقه‌های الیافش به هم نچسبند. قرار دادنِ حوله‌های دستی به مدت زیاد در خشک‌کن، موجب تخریب الیاف آن‌ها می‌شود.

از خشک شدن کامل حوله مطمئن شوید چرا که رطوبت باقی‌مانده در آن‌ها، ایجاد کپک را به همراه دارد. شما می‌توانید حوله‌های خشک شده را بدون چروک تا بزنید.

نکاتی چند در مورد انتخاب و خرید حوله

بررسی و کنترل کیفیت حوله

کیفیت، جنس و برند حوله را قبل از انتخاب و خرید بررسی کنید، غفلت از این موضوع ممکن است شما را از خریدتان پشیمان کند.

محصول نامرغوب و بی کیفیت صرفاً یک هزینه روی دست خریدار گذاشته و این احتمال وجود دارد که جنس حوله دستی پوست را اذیت نماید.

میزان توان و قدرت جذب

فراموش نکنید که انتظار اصلی از یک حوله تن‌پوش یا دست و صورت جذب رطوبت و خشک کردنِ پوست است.

بنابراین جنس حوله باید به گونه‌ای باشد که بتواند آب روی بدن را به خوبی جذب نماید. ضخامت و وزن محصول، تاثیر زیادی بر قدرت آب‌گیری آن دارد.

نرمی و لطافت حوله دستی

یک حوله دست و صورت یا حمام نباید باعث خراش، ناراحتی و آزار پوست گردد، جنس حوله بایستی به قدری نرم و لطیف باشد که شما هنگام استفاده از آن، احساس خوشایندی داشته باشید.

گاهی ممکن است حوله انتخابی شما از الیاف مناسبی تهیه نشده باشد و با چند بار استفاده یا شستشو کیفیت خود را از دست داده و زبر شود.

دوام و طول عمر حوله

کالاهای بی کیفیت معمولاً ماندگاری و دوام بالایی ندارند، نباید از حوله نامرغوب و ارزان قیمت انتظار مقاومت و طول عمر بالا داشت. اگر محصول منتخب شما از الیاف کیفی تهیه شود می‌تواند چند سال در کنارتان باشد.

اهمیت خشک شدن سریع کالا

حوله‌ای که کیفی و مرغوب باشد، سریع خشک می‌شود و در بازه زمانی کوتاهی آماده استفاده مجدد می‌گردد.

گرچه محصولات سبک مانند حوله استخر زودتر خشک می‌شوند ولی سبکی و سرعت خشک شدن، همیشه دال بر کیفیت کالا نیست و باید نکات دیگر را نیز در نظر داشت.

دوام و ماندگاری رنگ حوله

به خاطر داشته باشید که تغییر رنگ حوله پس از به کارگیری و شستشو دلیل کیفیت پایین آن است، از این رو حوله‌های دستی، پالتویی، استخری، تن‌پوش و … باید دارای رنگی ثابت باشند و با شستن، طراوت و شادابی خود را از دست ندهند.

توجه به الیاف حوله دستی

حوله‌ها معمولاً از الیاف مختلفی تهیه می‌شوند که هم قیمت و هم کیفیت محصول را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

حوله‌های تن‌پوش و استخری از الیاف پنبه‌ای با خاصیت جذب مناسب تهیه می‌شوند که هنگام‌شستشو زِبر و کهنه نمی‌شوند.

نوع دستی این محصولات از الیاف پلی‌استر با قدرت جذب مناسب و سرعت خشک شدنِ بالا تولید می‌شوند اما در مقایسه با الیاف دیگر لطافت کم‌تری دارند.

حوله‌هایی که از الیافی مانند بامبو ساخته و آماده عرضه می‌شوند به خوبی جاذب آب هستند، به سرعت خشک می‌شوند و باکتری کمی جذب می‌کنند، با این حال ضخامت‌شان از انواع دیگر این محصول کم‌تر است.

قیمت پایین‌ و وزن سبک مشخصه بارز حوله‌های میکروفایبر است.

در مجموع جنس حوله دستی نباید برای پوست حساسیت ایجاد کند، پنبه با لطافت و قدرت جذب بالا گزینه مناسبی است.

بررسی اندازه و وزن محصول جذب کننده آب

توجه به اندازه حوله دستی قبل از انتخاب و خرید حائز اهمیت است، حتماً می‌دانید که سایز یک حوله مخصوص افراد بزرگ‌سال با اندازه یک حوله ویژه کودک متفاوت است.

برای استخر باید یک محصول سبک تهیه کنید تا به راحتی قابل حمل باشد، بنا به توصیه کارشناسان هنگام خرید حوله تن‌پوش، یک سایز بزرگ‌تر انتخاب کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

اهمیت میزان نرمی و زبری حوله

حوله خیلی نرم قادر نیست رطوبت روی پوست را به خوبی جذب نماید، نوع زبر و ضخیم آن هم ممکن است سبب قرمزی پوست و حساسیت شود.

بنابراین فاکتور لطافت منطقی و معقول حوله حائز اهمیت است.

توجه به مدل و رنگ هوله منتخب

گرچه انتخاب مدل و رنگ حوله دستی امری شخصی و سلیقه‌ای است ولی باید این کار را با دقت و بر اساس علاقه انجام داد زیرا قرار است شما چند سال از محصول استفاده نمایید.

اگر مدل و رنگ آن باب میل‌تان نباشد ممکن است مجبور باشید مجدداً هزینه کنید و رنگ و مدل دیگری را برگزینید، یک حوله خوب نباید با چند بار شستن رنگ ببازد.

لذا مینینیم به شما توصیه می‌کنید که هنگام انتخاب روی مدل و رنگ محصول دلخواهتان متمرکز شوید تا با یک انتخاب خوب از نظر رنگ، طرح و مدل مدت بیشتری از محصول‌تان استفاده کنید.

مثلاً خرید حوله‌ای با رنگ روشن به شما امکان می‌دهد که لکه‌ها و کثیفی‌های آن را زودتر ببینید و سریع‌تر آن را بشویید تا‌ از تجمع و رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها ممانعت نمایید.

بررسی کیفیت دوخت حوله دستی

از کم و کیف دوخت حوله غافل نباشید، کیفیت دوخت محصول را در ناحیه لبه و دورادور آن کنترل کنید. این موضوع برای حوله‌های تن‌پوش و استخر اهمیت بیشتری دارد.

نقش برند در کیفیت محصول

خرید حوله‌های ایرانی از نمونه‌های خارجی به ویژه چینی بهتر و به صرفه‌تر است. برخی از شرکت‌ها و تولید کننده‌های ایرانی سابقه‌ای طولانی در تولید انواع حوله‌های کیفی و مرغوب دارند و صاحب سبک و سیاق در این زمینه هستند.

بهتر است انواع حوله‌های ایرانی و خارجی را از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر و با برند مشخص خریداری کنید ضمن این‌که فروشگاه‌های صاحب نام آنلاین و اینترنتی شرایط خرید مطمئن را برای مشتریان فراهم کرده‌اند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید سرهمی دخترانه

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب حوله دستی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ حوله دستی نرم، زیبا، باکیفیت را برای شما آماده کرده‌ایم. این حوله‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


حوله دستی بهباف آذر کد ۱۸۲۱ سایز ۳۰×۵۸ سانتی متر

حوله دستی بهباف آذر کد 1821 سایز 30×58 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – جنس ۱۰۰ درصد پنبه- ضد حساسیت- قابل‌شست‌و‌شو در دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد- دارای قدرت خوب در جذب آب- رنگ ثابت- نرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی ارغوان مدل برگ سایز ۳۸×۷۸ سانتی متر

حوله دستی ارغوان مدل برگ سایز  38x78 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۸×۳۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    نخ پنبه
  • سایز
    متوسط

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی مدل خرگوشی بسته ۳ عددی

حوله دستی مدل خرگوشی بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵*۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • سایز
    کوچک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی آذرریس تبریز کد ۱۴۲ سایز ۴۰ × ۷۵ سانتی متر

حوله دستی آذرریس تبریز کد 142 سایز 40 × 75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۵×۴۰×۷۵ سانتی‌متر
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    کتان
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – دارای حاشیه دوردوزی شده- دارای دو رویه پرز دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی مدل Stone سایز ۳۰×۵۵ سانتی متر

حوله دستی مدل Stone سایز 30x55 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    – طول حوله ۵۵ سانتی متر- عرض حوله ۳۰ سانتی متر- مناسب برای باشگاه ها- مناسب برای استفاده به عنوان حوله دست و صورت – مناسب برای استفاده در آشپزخانه – سبک و کمجا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی بهباف آذر مدل ۰۱ سایز ۷۸×۴۰ سانتی متر

حوله دستی بهباف آذر مدل 01 سایز 78x40 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۸×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    بسیار لطیفجذب آب بسیار عاینوع بافت غیر مخملدو رو نخجنس حوله نخ پنبه رینگ ۱۶/۱

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی شایسته مدل تبسم سایز ۳۰×۵۸ سانتی متر

حوله دستی شایسته مدل تبسم سایز 30x58 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    – آبگیری عالی – مناسب برای استخر و باشگاه ها- مناسب برای استفاده به عنوان حوله دست و صورت – مناسب برای استفاده در آشپزخانه – مناسب برای استفاده به عنوان روسری حوله ای – سبک و کمجا – تنوع رنگ بالا- طرح ساده و شیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی مدل خرگوش سایز ۷۵×۳۵ سانتی متر

حوله دستی مدل خرگوش سایز 75x35 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی بهباف آذر مدل الماس سایز ۵۸×۳۰ سانتی متر

حوله دستی بهباف آذر مدل الماس سایز 58×30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس
    پنبه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی آذرریس مدل کلاریس سایز ۴۰X80 سانتی متر

حوله دستی آذرریس مدل کلاریس سایز 40X80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    نرم و لطیف بادوامثبات رنگ فوق العاده آب گیری فوق العاده جنس صددرصد پنبهطول حوله : ۲±۸۰سانتی‌مترعرض حوله: ۴۰ سانتی‌مترویژگی های محصول :جنس: پنبهرنگ : رنگ بندی متنوعوزن بسته‌بندی: ۱۵۰ گرمنوع بافت : ساده و دو رو نخ و دو رو آبگیر و کاملا ضخیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی شایسته مدل روژان سایز ۳۲×۵۷ سانتی متر

حوله دستی شایسته مدل روژان سایز 32×57 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷×۳۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    – ضد حساسیت و مناسب برای همه ی پوست ها- طول ۵۷ سانتی متر – عرض ۳۲ سانتی متر- سبک و کمجا- آبگیری عالی- مناسب جهت دست و صورت یا حتی باشگاه ها و …

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی آذرریس تبریز مدل دکورا سایز ۴۰ × ۸۰ سانتی متر

حوله دستی آذرریس تبریز مدل دکورا سایز 40 × 80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک
  • سایر توضیحات
    آبگیری عالیبسیار نرم و لطیفبسته بندی در جعبه بالشتی از جنس کرافت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی آذرریس تبریز مدل رویال سایز ۷۵×۴۰ سانتی متر

حوله دستی آذرریس تبریز مدل رویال سایز 75×40 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۴۰ سانتی‌متر
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    بزرگ
  • سایر توضیحات
    – دورو آب‌گیر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی آذرریس تبریز مدل Versace سایز ۵۵×۳۰ سانتی متر

حوله دستی آذرریس تبریز مدل Versace سایز 55×30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰ × ۵۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – دارای حاشیه دوردوزی شده- دارای دو رویه پرز دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی شایسته مدل تارا سایز ۷۵×۳۵ سانتی متر

حوله دستی شایسته مدل تارا سایز 75x35 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – بسیار نرم و لطیف – ضد حساسیت و مناسب برای همه ی پوست ها – طول ۷۵ سانتی متر – عرض ۳۵ سانتی متر – بسیار سبک و کمجا – آبگیری عالی – مناسب جهت استفاده به عنوان حوله دستی در منزل و محل کار و یا حتی گزینه ای مناسب جهت استفاده در استخر و باشگاه و مسافرت و …

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی حوله هنر مدل پارمیدا سایز ۴۰×۷۵ سانتی متر

حوله دستی حوله هنر مدل پارمیدا سایز 40×75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    بزرگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی مدل خرگوشی سایز ۳۰×۳۰ سانتی متر

حوله دستی مدل خرگوشی سایز 30x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۳۰ سانتی‌متر
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی آذرریس تبریز کد۰۰۰۱ سایز ۴۰ × ۸۰ سانتی متر

حوله دستی آذرریس تبریز کد0001 سایز 40 × 80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    بافتی نرم و لطیفآبگیری عالی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی سحر مدل ۲۳۲ سایز ۶۰×۳۰ سانتی متر

حوله دستی سحر مدل 232 سایز 60x30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    نخ
  • سایز
    متوسط

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی آذرریس تبریز مدل ۰۰۳۰ سایز ۵۵×۳۰ سانتی متر

حوله دستی آذرریس تبریز مدل 0030 سایز 55×30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۵۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • تعداد تکه
    یک تکه
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی مدل الوان سایز ۳۰×۶۰ سانتی متر

حوله دستی مدل الوان سایز 30x60 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایر توضیحات
    – هنگام خرید حتما به عنوان رنگ تنوع رنگ کالا در آلبوم تصاویر دقت کنید- طول حوله ۶۰ سانتی متر- عرض حوله ۳۰ سانتی متر- آبگیری عالی – مناسب برای استخر و باشگاه ها- مناسب برای استفاده به عنوان حوله دست و صورت – مناسب برای استفاده در آشپزخانه – سبک و کمجا – تنوع رنگ بالا- طرح بسیار شیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی بهباف آذر مدل ترمه سایز ۵۸×۳۰ سانتی متر

حوله دستی بهباف آذر مدل ترمه سایز 58×30 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    کوچک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حوله دستی شایسته مدل تبسم سایز ۴۰×۷۵ سانتی متر

حوله دستی شایسته مدل تبسم سایز 40x75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • سایز
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – آبگیری عالی – مناسب برای استخر و باشگاه ها- مناسب برای استفاده به عنوان حوله دست و صورت – مناسب برای استفاده در آشپزخانه – مناسب برای استفاده به عنوان روسری حوله ای – سبک و کمجا – تنوع رنگ بالا- طرح ساده و شیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید حوله دستی آشنا شدید، اگر می‌خواهید انتخابی خوب و تحسین بر انگیز از این محصول بهداشتی داشته باشید، پیشنهاد می‌شود، نکات و شاخص‌های احصا شده در این مقاله را به دقت مطالعه نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید رادیاتور حوله خشک کن

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا