کالای دیجیتال

فون عکاسی: معرفی بهترین پرده‌های عکاسی با خرید اینترنتی

هنگام خرید فون‌ عکاسی این نکات را رعایت کنید

افرادی که تجربه زیادی در حرفه عکاسی دارند، به خوبی به اهمیت داشتن فون عکاسی و تاثیر آن روی نتیجه نهایی تصویر ثبت شده آگاه هستند. عکاسان پرتره، صنعتی و تبلیغاتی به یک فون خوب برای کار خود نیاز دارند.

هم‌چنین اشخاصی که در استودیوها سبک خاصی از عکاسی را دنبال می‌کنند نیز باید خرید فون عکاسی را در اولویت و دستور کار خود قرار دهند.

نکته اساسی این است که خرید پرده کروماکی تا حدودی چالش برانگیز است و این‌گونه نیست که کار آسان و بی‌دردسری باشد. زیرا امروزه انواع بک‌گراندهای عکاسی با جنس‌های مختلف در بازار وجود دارند.

از کجا باید فهمید که کدام مدل فون برای سبک عکاسی شما مناسب است؟

ما سعی کردیم که در این مقاله از مجله اینترنتی مینینیم به صورت مفصل به معرفی فون عکاسی برای افراد حرفه‌ای و آماتور بپردازیم، امیدواریم بتوانیم با همراهی شما، اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

فون عکاسی اساساً چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پرده کروماکی از جمله مهم‌ترین تجهیزات لازم برای عکاسی پرتره یا استودیویی محسوب می‌شود. در واقع فون عکاسی همان پرده‌ای است که با نصب روی یک پایه، پشت سر سوژه قرار می‌دهند.

در واقع این ابزارها نقش مهم و تاثیرگذاری در افزایش وضوح و کیفیت تصویر بازی می‌کنند.

در حقیقت عملکرد فون عکاسی مکمل نورپردازی صورت گرفته در آتلیه است ضمن این‌که افزایش دید عکاس را باید از دیگر کارکرد‌های آن برشمرد.

لازم به ذکر است که انواع مختلف پرده عکاسی بازتاب نور متفاوتی دارند که این امر باعث می‌شود هر یک از آن‌ها تاثیر منحصر به فردی روی معنا و مفهوم تصویر داشته باشند.

یکی دیگر از کاربردهای این دسته از ملزومات عکاسی کمک به ساخت تصاویر متحرک یا سه بعدی است.

امروزه فون‌های عکاسی با رنگ‌ها و بافت‌های متفاوت در بازار یافت می‌شوند؛ بنابراین شما باید خرید فون عکاسی را متناسب با سبک عکاسی خود انجام دهید.

برای این امر باید هدف عکاسی، حالت سوژه و هم‌چنین مفهومی که قصد ارائه آن را با ثبت تصویر دارید، در نظر بگیرید.

پیش از انتخاب پرده کروماکی سعی کنید که به پرسش‌های زیر پاسخ دهید:

  • فون عکاسی در چه مکانی استفاده می‌شود؟ محیط استودیو یا فضای باز؟
  • سوژه شامل چه طیف رنگی است؟
  • موضوع عکاسی چیست و چه هدفی از ثبت تصویر دارید؟
  • بودجه تعیین شده چقدر است؟
  • حداقل چه مدت می‌خواهید از فون استفاده کنید؟

برای عکاسی‌های خلاقانه و هنری بهتر است از فون‌های طرح‌دار استفاده کنید، زیرا در این صورت نیازی به تغییر پس زمینه در مرحله ادیت ندارید.

همین‌طور اگر هدف شما در عکاسی تمرکز بیشتر روی سوژه است، فون‌هایی با رنگ متضاد با سوژه انتخاب مناسبی به شمار می‌روند.

در عکاسی یا فیلم‌‌برداری سینمایی یا در صورت نیاز به حذف بک‌گراند، بهترین انتخاب استفاده از پرده سبز است. این رنگ نسبت به سایر رنگ‌ها در مرحله ادیت راحت‌تر ویرایش می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دوربین ورزشی

توصیه می‌کنیم پیش از هر کاری با انواع فون‌های عکاسی آشنا شوید

از جمله عواملی که روی قیمت فون عکاسی و تجهیزات دیگری مانند چادر عکاسی تاثیر می‌گذارد، جنس آن است. بنابراین شما باید برای انتخابی هوشمندانه و متناسب با بودجه خود، به جنس فون بیشتر توجه کنید.

به طور کلی بک‌گراندهای عکاسی بر اساس جنس خود در دو دسته فون‌های کاغذی و پارچه‌ای قرار می‌گیرند.

در ادامه برخی از رایج‌ترین انواع پرده‌های کروماکی مورد بررسی قرار گرفته است:

فون عکاسی کاغذی: پرده‌های پس زمینه عکاسی کاغذی به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه خود، از جمله رایج‌ترین و معروف‌ترین انواع بک‌گراند محسوب می‌شوند.

این فون‌ها به صورت رول کاغذی طراحی و تولید می‌گردند که با نصب آن‌ها روی سه پایه، شما یک بک‌گراند محکم و زیبا خواهید داشت.

یکی از ویژگی‌های مثبت بک‌گراندهای کاغذی تنوع زیاد آن‌ها در طرح و رنگ‌ است، از دیگر خصوصیات فون کاغذی این است که اگر قسمتی از آن‌ها پاره یا کثیف شود، به دلیل متراژ زیاد، مشکلی برای ادامه عکاسی ایجاد نخواهد شد.

یکی از مسائل مهم در خصوص فون‌های کاغذی جنس کاغذ مورد استفاده در ساخت آن‌هاست؛ زیرا کاغذ نامرغوب مشکلاتی را در تنظیم نور در هنگام عکاسی به وجود می‌آورد.

به یاد داشته باشید که فو‌ن‌های کاغذی طول عمر بالایی ندارند و امکان استفاده از آن‌ها برای هر نوع سبک عکاسی میسر نیست. این نوع بک گراندها بهترین انتخاب برای عکاسی تبلیغاتی هستند.

پس زمینه شطرنجی عکاسی: پرده‌های کروماکی شطرنجی به واسطه بافت ریز خود به این نام مشهور هستند، این بک‌گراندهای پرکاربرد در عکاسی، استحکام بیشتری نسبت به فون‌های کاغذی دارند و هم‌چنین در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند.

پرده سبز یکی از محبوب‌ترین فون‌های شطرنجی است که ویرایش خلاقانه تصاویر را برای عکاس امکان‌پذیر می‌سازد.

فون عکاسی مخمل: بسیاری از عکاسان به ویژه عکاسان تبلیغاتی و پرتره تهیه فون عکاسی مخمل را در لیست خرید خود قرار می‌دهند. این پرده‌ها که با نام Velvet نیز شناخته می‌شوند، روی خود حالت کرک مانندی دارند.

البته این کرک‌ها ماندگاری زیادی ندارند و در اثر گذشت زمان از بین می‌روند.

پرده‌های عکاسی مخمل جلوه منحصر به‌ فردی به تصاویر ثبت شده می‌بخشند زیرا پارچه مخمل به دلیل بافت خاص خود، پس زمینه عکاسی را از حالت یک‌نواخت خارج کرده و رنگ‌های زنده‌ای را به تصاویر می‌دهد.

انواع دیگری از پرده‌های کروماکی

علاوه بر انواع فون عکاسی مطرح شده در بالا فون‌های دیگری نیز وجود دارند که کاربرد کم‌تری در عکاسی دارند. برای مثال یکی از انواع این محصولات پرده‌های عکاسی با پارچه بافته شده هستند که اصطلاحا به آن‌ها فابریک می‌گویند.

این مدل از پرده‌های بک‌گراند از پارچه‌های کتان، کرباس، برزنت یا مواردی مشابه تولید می‌شوند، این نوع پارچه‌ها به راحتی امکان رنگ‌آمیزی دارند.

نوع دیگری از فون عکاسی با استحکام بالا وینیل نام دارد که نور تابیده شده به خود را بازتاب نمی‌دهد، البته لازم به ذکر است که پرده‌های عکاسی وینیل قیمت بسیار زیادی دارند.

فون‌های اکریلیک هم از دیگر بک‌گراندهای پرطرفدار در دنیای تصویر هستند که روی بوم نقاشی و از جنس پارچه بوم تولید می‌شوند.

امکان خرید این فون‌ها در طرح‌ها و نقاشی‌های سفارشی وجود دارد که این امر بر افزایش قیمت آن‌ها موثر است.

نکات قابل توجه برای خرید فون عکاسی مناسب کدامند؟

تا این قسمت از مقاله ارائه شده در وب‌سایت مینینیم با انواع بک گراند عکاسی آشنا شدید. حال وقت آن است که نکات مهم برای خرید فون عکاسی مناسب را با شما به اشتراک بگذاریم.

توجه به رنگ پرده حائز اهمیت است

اولین نکته مهم در هنگام انتخاب فون عکاسی توجه به رنگ آن است، به طوری که رنگ فون را باید با توجه به سوژه عکاسی انتخاب کرد.

در واقع رنگ پرده کروماکی باید رنگ پوست یا لباس فرد را بیشتر جلوه دهد، در عکاسی تبلیغاتی هم باید به دنبال رنگی باشید که محصول را بیشتر برجسته کند.

در مجموع می‌توان گفت که فون عکاسی نباید به گونه‌ای باشد که توجه مخاطب را به پس زمینه منحرف سازد.

به تنظیمات نورپردازی فون عکاسی دقت کنید

حتی با وجود بهترین فون‌های عکاسی نیز اگر نورپردازی مناسبی نداشته باشید، قادر به ثبت تصاویر خیره‌کننده نیستید.

در صورت تنظیم نشدن درست نور در استودیو، ترکیب نور عکاسی به هم می‌ریزد. برای جلوگیری از تمرکز عکاسی روی بک‌گراند به جای سوژه، بهتر است که از نورهای نرم استفاده کنید.

بهتر است از فون‌‌ِ با طرح‌های شلوغ اجتناب کنید

بسیاری از افراد در هنگام خرید فون عکاسی با دیدن طرح‌های شلوغ و رنگارنگ وسوسه می‌شوند، اما این انتخاب ممکن است که نتیجه نهایی عکاسی شما را به سطح پایین‌تری تنزل دهد.

بک‌گراندهایی با طرح‌های شلوغ باعث می‌شوند که تمرکز مخاطب از سوژه منحرف شود و در واقع فون، مرکز توجه قرار بگیرد.

در هنگام عکاسی پرتره یا عکاسی با تم‌های مختلف به این مدل پرده‌های عکاسی توجه کرده و برای کاهش اثر آن‌ها از جلوه‌های بوکه‌ای بهره ببرید.

از کیفیت پرده عکاسی مطمئن شوید

اگر می‌خواهید برای مدت زمان زیادی از فون عکاسی استفاده کنید، کیفیت آن را حتماً مد نظر قرار دهید. برخی فکر می‌کنند که پرده عکاسی تنها وظیفه پوشش‌دهی پشت سوژه برای ثبت چند تصویر را بر عهده دارد، به همین دلیل به کیفیت آن توجهی ندارند.

در حالی که لازم است بدانید که فون نامناسب و با کیفیت پایین نورپردازی را نیز با مشکل مواجه می‌نماید.

به جنس فون متناسب با سبک عکاسی دقت کنید

برای این‌که از بین پرده‌های عکاسی کاغذی و پارچه‌ای موجود در بازار انتخاب درستی داشته باشید، باید سبک عکاسی و سوژه خود را در نظر بگیرید.

البته قانون مشخصی وجود ندارد که بگوید، کدام فون عکاسی برای کدام سبک عکاسی مناسب است. بنابراین شما باید با خلاقیت خود بهترین گزینه را انتخاب کنید که در این مسیر توجه به سوژه مهم‌ترین گام است.

یکی دیگر از معیارهای انتخاب، توجه به ابعاد فون است

انتخاب ابعاد مناسب پرده عکاسی به متراژ آتلیه یا فضای عکاسی شما بستگی دارد. اما نکته قابل توجه در هنگام خرید فون عکاسی آن است که بدانید تقریباً همه این محصولات عرضی برابر با ۳ متر دارند.

در مجموع سایز استاندارد این فون‌ها معمولا ۳*۵ یا ۲*۳ است.

به یاد داشته باشید که در هنگام انتخاب فون عکاسی اندازه‌ای را انتخاب کنید که سوژه شما را کاملاً پوشش دهد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دوربین مدار بسته

نصب و استفاده آسان، از دیگر ویژگی‌های فون عکاسی تلقی می‌گردد

اگر نمی‌خواهید که هفته‌ها زمان خود را صرف یادگیری نحوه نصب کیت‌های فون عکاسی کنید، بهتر است که نمونه‌هایی با سهولت نصب و استفاده را برگزینید. در این مدل‌ها تنها کافی است که فون را باز کرده و شروع به عکاسی نمایید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب فون عکاسی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ مدل فون عکاسی کیفی، با ابعاد و جنس خوب، طرح و رنگ مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این فون‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


فون عکاسی کروماکی لند مدل C کد ۲۵۰-۱۵۰

فون عکاسی کروماکی لند مدل C کد 250-150

مشخصات

  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • ویژگی ها
    همراه با رول و ارسال به صورت رول شدهدارای کد یک بار مصرف تایید اصالت محصولرنگ یکدست و یکنواختحذف آسان در نرم افزاردارای دوره آموزشیجذب نور بالاو…
  • قابل استفاده برای
    تولید کنندگان محتوامدرسانفیلم سازاناستودیو هاآتلیه هاو…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی کروماکی کد ۲۵۰-۴۰۰

فون عکاسی کروماکی کد 250-400

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    همراه با رول و ارسال به صورت رول شدهدارای کد یک بار مصرف تایید اصالت محصولرنگ یکدست و یکنواختحذف آسان در نرم افزاردارای دوره آموزشیجذب نور بالاو…
  • قابل استفاده برای
    تولید کنندگان محتوامدرسانفیلم سازاناستودیو هاآتلیه هاو…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل Nonwoven کد ۲_۱

فون عکاسی مدل Nonwoven کد 2_1

مشخصات

  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    ضدآبکاور پلاستیکیضخامت و گرماژ استاندارد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی کروماکی لند مدل M کد ۳۰۰-۱۵۰

فون عکاسی کروماکی لند مدل M کد 300-150

مشخصات

  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • ویژگی ها
    همراه با رول و ارسال به صورت رول شدهدارای کد یک بار مصرف تایید اصالت محصولرنگ یکدست و یکنواختادیت آسان در نرم افزاردارای دوره آموزشیجذب نور بالاو…
  • قابل استفاده برای
    استودیو هاآتلیه هاتولید کنندگان محتوامدرسانفیلم سازانو…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی کروماکی لند مدل بلو کد ۲۰۰-۱۵۰

فون عکاسی کروماکی لند مدل بلو کد 200-150

مشخصات

  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • ویژگی ها
    همراه با رول و ارسال به صورت رول شدهدارای کد یک بار مصرف تایید اصالت محصولرنگ یکدست و یکنواختادیت آسان در نرم افزاردارای دوره آموزشیجذب نور بالاو…
  • قابل استفاده برای
    استودیو هاآتلیه هاتولید کنندگان محتوامدرسانفیلم سازانو…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل T کد ۱۵۰_۲۰۰

فون عکاسی مدل T کد 150_200

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    ابعاد ۱۵۰ × ۲۰۰ سانتی مترجنس nonwoven مدل شطرنجی ارسال به صورت رول شده و همراه با لوله پلاستیکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل Nonwoven کد ۲_۳

فون عکاسی مدل Nonwoven کد 2_3

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    ضدآبکاور پلاستیکیضخامت و گرماژ استاندارد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی کروماکی لند مدل T کد ۳۰۰-۱۵۰

فون عکاسی کروماکی لند مدل T کد 300-150

مشخصات

  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • ویژگی ها
    همراه با رول و ارسال به صورت رول شدهدارای کد یک بار مصرف تایید اصالت محصولرنگ یکدست و یکنواختادیت آسان در نرم افزاردارای دوره آموزشیجذب نور بالاو…
  • قابل استفاده برای
    استودیو هاآتلیه هاتولید کنندگان محتوامدرسانفیلم سازانو…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل Nonwoven کد ۲_۱

فون عکاسی مدل Nonwoven کد 2_1

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    ضدآبکاور پلاستیکیضخامت و گرماژ استاندارد
  • رنگ
    مشکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل Nonwoven کد ۱_۲

فون عکاسی مدل Nonwoven کد 1_2

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    ضدآبکاور پلاستیکیضخامت و گرماژ استاندارد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل Nonwoven کد ۲_۲

فون عکاسی مدل Nonwoven کد 2_2

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    کاور پلاستیکیضدآب رول لاستیکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل Nonwoven کد ۱_۲

فون عکاسی مدل Nonwoven کد 1_2

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    ضدآب کاور پلاستیکی لوله لاستیکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی کروماکی کد ۲۵۰-۶۰۰

فون عکاسی کروماکی کد 250-600

مشخصات

  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    همراه با رول و ارسال به صورت رول شدهدارای کد یک بار مصرف تایید اصالت محصولرنگ یکدست و یکنواختحذف آسان در نرم افزاردارای دوره آموزشیجذب نور بالاو…
  • قابل استفاده برای
    تولید کنندگان محتوامدرسانفیلم سازاناستودیو هاآتلیه هاو…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی کروماکی لند مدل W کد ۳۰۰-۲۵۰

فون عکاسی کروماکی لند مدل W کد 300-250

مشخصات

  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • ویژگی ها
    فون عکاسی مناسب افرادی است که قصد عکاسی یا تولید محتوا ، ساخت آموزش و… را دارند و به کمک این محصول می توانند پس زمینه زیبا و جذابی را در عکس ها و ویدیو های خود داشته باشند ، این محصول همراه با برگه اصالت و کد قابل استعلام (اصالت) ارائه می شود و به صورت کاملا رول شده و ضد چروک ارسال خواهد شد. همراه با این محصول دوره آموزشی به صورت دانلود قرار گرفته است. سایز این محصول : ۴۰۰ در ۲۵۰ سانتی متر می باشد.
  • قابل استفاده برای
    همراه با رول و ارسال به صورت رول شدهدارای کد یک بار مصرف تایید اصالت محصولرنگ یکدست و یکنواختادیت آسان در نرم افزاردارای دوره آموزشیجذب نور بالاو…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل Nonwoven کد ۳_۵

فون عکاسی مدل Nonwoven کد 3_5

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    کاور پلاستیکیضدآبرول پلاستیکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل c کد ۲۵۰_۱۵۰

فون عکاسی مدل c کد 250_150

مشخصات

  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    ابعاد ۱۵۰ × ۲۵۰ سانتی مترجنس nonwoven مدل شطرنجی ارسال به صورت رول شده و همراه با لوله پلاستیکی
  • قابل استفاده برای
    تولید محتوا ۱ نفره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی کروماکی لند مدل W کد ۶۰۰-۲۵۰

فون عکاسی کروماکی لند مدل  W کد 600-250

مشخصات

  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • ویژگی ها
    همراه با رول و ارسال به صورت رول شدهدارای کد یک بار مصرف تایید اصالت محصولرنگ یکدست و یکنواختادیت آسان در نرم افزاردارای دوره آموزشیجذب نور بالاو…
  • قابل استفاده برای
    استودیو هاآتلیه هاتولید کنندگان محتوامدرسانفیلم سازانو…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی کروماکی لند مدل M کد ۴۰۰-۲۵۰

فون عکاسی کروماکی لند مدل M کد 400-250

مشخصات

  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • ویژگی ها
    همراه با رول و ارسال به صورت رول شدهدارای کد یک بار مصرف تایید اصالت محصولرنگ یکدست و یکنواختادیت آسان در نرم افزاردارای دوره آموزشیجذب نور بالاو…
  • قابل استفاده برای
    استودیو هاآتلیه هاتولید کنندگان محتوامدرسانفیلم سازانو…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی نقش نور مدل ۳۹×۷۰ سانتیمتر

فون عکاسی نقش نور مدل 39×70 سانتیمتر

مشخصات

  • ویژگی ها
    جنس چرم مصنوعیمقاوم در برابر ضربهرنگ یکدست
  • جنس
    چرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل Nonwoven کد ۲_۳

فون عکاسی مدل Nonwoven کد 2_3

مشخصات

  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    کاور پلاستیکیضدآبرول پلاستیکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی مدل Non woven کد ۲.۴

فون عکاسی مدل Non woven کد 2.4

مشخصات

  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    رنگ سبز کروماکی با رول و کاور

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی لاکی لنز مدل L250

فون عکاسی لاکی لنز مدل L250

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • ویژگی ها
    ضد بازتاب نوردارای ابعاد ۲۵۰×۱۶۰ سانتی متر مناسب بکگراند در آتلیه و استودیو
  • جنس
    پارچه
  • قابل استفاده برای
    عکاسی فیلم برداریآتلیه هاادیت حرفه‌ای فیلم و عکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

فون عکاسی کروماکی لند مدل NS کد ۲۰۰-۱۵۰

فون عکاسی کروماکی لند مدل NS کد 200-150

مشخصات

  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • ویژگی ها
    فون عکاسی مناسب افرادی است که قصد عکاسی یا تولید محتوا ، ساخت آموزش و… را دارند و به کمک این محصول می توانند پس زمینه زیبا و جذابی را در عکس ها و ویدیو های خود داشته باشند ، این محصول همراه با برگه اصالت و کد قابل استعلام (اصالت) ارائه می شود و به صورت کاملا رول شده و ضد چروک ارسال خواهد شد. همراه با این محصول دوره آموزشی به صورت دانلود قرار گرفته است. سایز این محصول : ۲۰۰ در ۱۵۰ سانتی متر می باشد.
  • قابل استفاده برای
    استودیو هاآتلیه هاتولید کنندگان محتوامدرسانفیلم سازانو…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید فون عکاسی آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، کیفی، به‌روز، با اندازه، جنس و طرح و رنگ دلخواه را خریداری کرده و همیشه از کیفیت بالای آن بهره برده و از عکاسی با آن لذت برده و تصاویر بی‌نظیر ثبت نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دوربین چاپ سریع

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا