ابزار غیر برقی

آچار آلن: بهترین آچارهای آلن معمولی و ستاره‌ای با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع آچار آلن این نکات را رعایت کنید

آچار آلن (Allen wrench) وسیله‌ای است به شکل L با مقطع شش ضلعی که برای شُل و سفت کردنِ پیچ‌های آلن به کار می رود. پیچ آلن در واقع پیچی است که در یک سرش حفره‌ای شش ضلعی تعبیه شده که نوک آچار، هنگام استفاده در آن قرار می‌گیرد.

آچار آلن را بیشتر بشناسید

آچارهای آلن در حقیقت آچارهای Hexagon هستند که به صورت نری ساخته شده و پیچ آن‌ها به شکل مادگی است.

عده‌ای بر این باورند که اسم این آچار از نام یک سیاستمدار آمریکایی به نام Alan keyes گرفته شده برخی هم معتقدند که آلن از نام یک کمپانی آمریکایی اقتباس شده است.

گرچه کارکرد این وسیله بیشتر مربوط به اتومبیل و ماشین‌های صنعتی است ولی وجود یک دست از آن در جعبه ابزار خانگی نه تنها خالی از لطف نیست بلکه ضروری هم هست.

امروزه در خیلی از وسایل خانگی مثل ماشین‌های ظرفشویی، لباسشویی، یخچال و … از پیچ آلن استفاده می‌شود.

بررسی مدل‌های مختلف آچار آلن

آچارهای آلن در چهار مدل چاقویی، حلقه‌ای، کمربندی و آلن پیچ گوشتی ساخته و وارد بازار مصرف می‌شوند. همه‌ی آچارهای آلن به یک شکل و اندازه تولید می‌شوند و تفاوت‌شان فقط در دسته و کاور است.

آچار آلن چاقویی: این مدل از آچارهای آلن در واقع شبیه چاقوهای مسافرتی هستند که تک تک آن‌ها از کنار باز شده و به کارگیری می‌شوند.

آچار حلقه‌ای: در این مدل، آچارها به یک حلقه وصل می‌شوند و همانند یک جاکلیدی می‌توان به راحتی آن‌ها را انتخاب و مورد استفاده قرار داد.

آلن کمربندی: ای نوع آچارها با کمربندی از جنس فلز پوشیده شده‌اند به گونه‌ای که این کمربند اطراف آچارها را به صورت دسته‌ای در بر می‌گیرد که معمولاً مکانیک‌ها و افراد فنی‌کار از آن‌ها برای کارشان کمک می‌گیرند.

مدل پیچ گوشتی: همان‌گونه که اشاره شد مدل‌های مختلف آچار آلن از نظر کارکرد یکسان هستند و آن‌چه آن‌ها را از هم متمایز می‌کند، پوشش و طراحی کاورشان است.

ضرورت استفاده از آچار آلن

آچار آلن ابزاری کاربردی و ضروری برای تعمیر ابزار الکترونیکی، صنعتی و وسایل خانگی به شمار می‌رود. همان‌طور که گفتیم این آچار دارای یک مقطع شش ضلعی است که برای بستن و گشودنِ انواع پیچ به ویژه آلن کاربرد دارد.

سایز آچارهای آلن استاندارد است و بر اساس کسری از اینچ سنجیده می‌شود، بنابراین پیشنهاد می‌گردد هنگام انتخاب، توجه خود را به اندازه محصول معطوف یا این‌که آن‌ها را به صورت یک بسته کامل تهیه نمایید.

یادآوری می‌کنیم که آچار آلن در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متناسب با نیاز مصرف کننده، عرضه می‌شود. پس این وسیله مهم و کاربردی را در جعبه ابزار خود داشته باشید تا بتوانید در شرایط و مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید.

اهمیت جنس آچار آلن

جنس آچارهای آلن عمدتاً از فولاد، استیل و آلیاژ کروم است که به خاطر آبکاری با نیکل یا فسفات، در برابر زنگ زدگی فوق‌العاده مقاوم است و طول عمری پایدار و مفید دارد.

در مجموع می‌توان ویژگی‌های آچار‌ آلن را این‌گونه بر شمرد:

استقامت در مقابل حرارت، رطوبت و سرما

دوام در برابر زنگ زدگی و خوردگی

برخورداری از طول عمر ماندگار و مفید

دوام و مقاومت در مواجهه با خراش، سایش و هرگونه ضربه محتمل

سبک بودن و قابلیت حمل راحت و آسان

استفاده برای مصارف گوناگون

وسیله‌ای مفید و کاربردی برای اهالی فن، اساتید کار و سایر افراد

چند نکته مهم

در مورد آلن مدل کمربندی، به کیفیت کاور محصول توجه کنید.

طراحی آچار‌های آلن به شکل L باعث می‌شود که در اثر گشتاور وارده، شدیداً زیر فشار قرار بگیرند. لذا پیشنهاد می‌کنیم آچار خود را از جنسی مرغوب انتخاب کنید.

بهتر است آچارهای آلن رنگی را در سبد خرید خود قرار دهید.

با وجود این‌که آچارهای آلن به صورت تکی هم به فرو می‌رسند اما بهتر است همیشه سِت کامل آن یعنی ۱۳ تایی را که با صرفه‌تر است خریداری کنید.

همان‌طور که گفته شد آچار آلن یک وسیله پر کاربرد است و بر اساس شکل ظاهری خود که شباهت زیادی به حرف L انگلیسی دارد به این نام نیز شهرت یافته است.

با داشتنِ یک آچار آلن می‌توان یک پیچ را چندین برابر سفت از موقعی کرد که با یک پیچ گوشتی بخواهیم این کار را انجام دهیم.

معمولاً پیچ‌های مورد استفاده در صنایع مختلف را با همین مدل از آچارها باز و بسته می‌کنند؛ مخصوصاً پیچ‌های خودرو را که نباید به هیچ عنوان در دراز مدت باز شوند، با همین مدل از ابزارها می‌بندند.

به صورت تخصصی با انواع مختلفی از آچارهای آلن آشنا شوید

آچار دسته T: آچار آلن دسته T در واقع از شکل ظاهری همچون حرف T انگلیسی برخوردار است که یا در یک سوی خود از سری آچاری برخوردار است و یا هر سه طرف آن از قابلیت استفاده شدن برای باز و بسته کردن پیچ ها را دارا می‌باشد.

طراحی دسته این مدل از آچارها اهرم بسیار خوبی برای استفاده از آن‌ها تلقی می‌شود.

آچار دسته P: آچارهای دسته P در واقع آچارهایی ساخته شده از دو مدل L و T شکل هستند که اتفاقاً کمی به لحاظ اندازه‌ از آن‌ها نیز بزرگ‌تر می‌باشند.

دسته این مدل از وسایل از جنس پلاستیک است و به همین خاطر کار با آن‌ها باعث می‌شود که فشار کم‌تری بر روی دستان شما به هنگام باز و بسته کردن پیچ‌ها وارد شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید انبردست

آچار دسته کوتاه: آچار‌های دسته کوتاه در واقع همان آلن‌های معمولی هستند با این تفاوت که از نظر اندازه کوتاه‌تر می‌باشند و می‌توان از آن‌ها برای باز و بسته کردن پیچ‌هایی که در ارتفاع کمی قرار گرفته‌اند و آلن‌های معمولی قادر به باز و بسته کردن آن‌ها نیستند، استفاده کرد.

آچار ستاره‌ای: آلن‌های ستاره‌ای مخصوص باز و بسته کردن پیچ‌هایی هستند که شما به هیچ وجه نمی‌خواهید آن‌ها هرز شوند!

این مدل از آچارها به هیچ عنوان داخل پیچی که در آن قرار می‌گیرند، رد نمی‌شوند و سبب ایجاد خرابی پیچ نمی‌گردند. شاید بد نباشد که بدانید به سبب شکل ۶ ضلعی که دارند به آن‌ها آلن‌های ستاره‌ای گفته می‌شود.

آچار جغجغه‌ای: آچارهای آلن جغجغه‌ای شباهت بسیار زیادی به آچارهای بکسی دارند و با ایجاد یک نیروی ذاتی بیشتر، سبب کم‌تر خسته شدن دست‌های کاربر برای باز و بسته کردن محکم پیچ‌ها می‌شوند.

از این مدل آچارها می‌توان در کنار جغجغه‌های معمولی نیز استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید جعبه ابزار

آچار چاقویی: آلن‌های چاقویی در واقع یک ست کامل از این مدل ابزارهای محبوب و پرکاربرد هستند که به سبب شباهت زیاد خود به چاقوهای سوئیسی در بازار با این نام عرضه می‌شوند.

در این مدل از آلن‌ها شما می‌توانید با آچارهایی روبرو شوید که از دسته‌های ۱۸۰ یا ۹۰ درجه‌ای برخوردار هستند.

آچار سه سراهی: آلن‌های سه راهی وسیله‌ای پرطرفدار و محبوب هستند؛ زیرا می‌توان آن‌ها را در یک زمان واحد به سه نوع سَری مختلف مجهز کرد و به راحتی از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شکل ظاهری آن‌ها با کمی اغماض شبیه یک مثلث است. بیشتر این دوچرخه سواران هستند که از این مدل آچارها برای دوچرخه خود کمک می‌گیرند.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید آچار آلن

نوع آچار اولین فاکتور برای خرید است

اولین نکته‌ای که در هنگام خرید آچار آلن باید به آن توجه کنید، نوع این وسیله است. در مباحث قبلی در مورد انواع آچار به تفصیل صحبت کردیم.

فراموش نکنید که نوع پیچی که قرار است آن را باز و بسته کنید بر روی انتخاب نوع آچار فوق العاده تاثیرگذار است؛ به‌طور مثال هیچ‌وقت نمی‌توان یک پیچ ستاره‌ای را با یک آلن معمولی باز کرد.

کیفیت و جنس آچار را قبل از انتخاب بررسی کنید

نکته دومی که در انتخاب آچار آلن باید به آن دقت شود، کیفیت و جنس بدنه آچار می‌باشد که به میزان بودجه شما برمی‌گردد.

این محصول می‌تواند از نوع آهنی، استیل، فولاد و … باشد که به ترتیب ضعیف، متوسط و عالی تلقی می‌شوند.

اگر هدف‌تان این است که یک آچار مرغوب، کیفی و با دوام داشته باشید، بهترین گزینه خرید آلن‌های فولادی و پس از آن‌ها آچارهای استیل و نهایتاً محصولات آهنی می‌باشد.

ضد زنگ بودنِ آچار بی نهایت مهم است، بنابراین آچار شما از هر نوعی که باشد، بایستی از خاصیت ضد زنگ بودن بهره ببرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چکش

ابزارهای مورد نیازتان را از برندهای معتبر جهانی انتخاب کنید

فاکتور مهمی بعدی که در خرید نه تنها یک آچار آلن بلکه هر نوع ابزار فنی باید به آن توجه کنید، برند تولید کننده وسیله است.

بهترین برندهای تولید و ارائه آچارهای آلن عبارتند از: آلن نووا، آلن شاین، آلن زین‌تای، آلن سوپر تولز، آلن اسپد، آلن رونیکس و … .

با عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آچار آلن آشنا شوید

قیمت آچار آلن با توجه به جنس، تعداد و صد البته نوع آن‌ها مشخص می‌شود که می‌تواند معمولی و یا جغجغه‌ای باشد.

توصیه می‌کنیم که هنگام خرید خود حتماً به وجود کیف و یا ساک مخصوص این نوع از ابزارآلات توجه داشته باشید تا بتوانید پس از هر بار استفاده، آن‌ها را داخل کیف و یا ساک گذاشته و از بابت گم شدن‌شان خیال خود را راحت کنید.

اگر یک فرد فنی و یا دارای شغلی فنی باشید، حتماً در زمان‌های مختلف نیاز به آچار آلن‌های متفاوتی را احساس خواهید کرد؛ پس چه بهتر که یکبار برای همیشه با خرید یک ست کامل از این ابزارها خیال خود را آسوده نمایید.

چند نکته دیگر در مورد خرید محصول

صحت و سلامت آچار منتخب خود را قبل از انتخاب، کنترل کنید.

سایز و اندازه‌های آچار حائز اهمیت است، لذا تهیه یک پکیج کامل از این محصولات با هدف مقرون به صرفه بودن و استفاده از آن‌ها برای پیچ‌هایی با سایزهای مختلف و همین‌طور مصارف گوناگون، مورد تاکید است.

آچارهای آلن معمولاً در سِت‌های کامل و با پوشش‌ها و کاورهای متنوع برای تامین سلایق مختلف و نوع مصرف، ساخته و عرضه می‌شوند.

بهتر است جنس آچار از فولاد یا آلیاژ باشد و برای جلوگیری از خوردگی، آبکاری شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کاتر

راهنمای نگهداری از آچار آلن

  • با توجه به پوشش مناسب آچارهای آلن، توصیه می‌کنیم همیشه آن‌ها را تمیز و در جای خشک نگهداری کنید. با این‌که محصول شما ضد زنگ است اما بهتر است از آن در محیط‌های مرطوب و خیس استفاده نکنید.
  • ضربه زدن به آچار به منظور در گیر کردنِ آن با پیچ آلن یا فضاهای غیر معمول، به محصول شما آسیب می‌رساند.
  • هیچ‌گاه برای باز کردن پیچ‌های هرز از آلن خود استفاده نکنید.
  • از وسایل اضافی برای افزایش قدرت آچار به منظور باز کردنِ پیچ‌های محکم استفاده نکنید.
  • بهتر است با هدف باز و بسته کردنِ پیچ‌ها از آچاری با اندازه مناسب کمک بگیرید. لذا به جای خرید محصولی تکی، توصیه می‌شود یک ست کامل از این نوع ابزار تهیه کنید تا بتوانید برای پیچ‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید.
  • گیر انداختنِ آچار با پیچ داخل حفره، قبل از پیچاندنِ آچار فوق‌العاده مهم است.
  • همیشه متناسب با نوع پیچی که قصد باز و یا بسته کردن آن را دارید از آلن‌های مخصوص به آن استفاده کنید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب آچار آلن مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ آچار آلن مرغوب، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این آچارها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


آچار آلن کد ۰۰۱ سایز ۱/۱۳ میلی متر مجموعه ۸ عددی

آچار آلن کد 001 سایز 1/13 میلی متر مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    ۱-۱/۱۳
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    فلز
  • سایر توضیحات
    سایز آچار ۲ تا ۱۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن ستاره ای دینگشی مدل DF845S مجموعه ۸ عددی

آچار آلن ستاره ای دینگشی مدل DF845S مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۸۸ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    T-10
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن ستاره ای دینگشی مدل DF500GH مجموعه ۸ عددی

آچار آلن ستاره ای دینگشی مدل DF500GH مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۵ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    T-10
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    ستاره‌ای توخالی
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن سماتولز مدل ۰۰۲۴ مجموعه ۸ عددی

آچار آلن سماتولز مدل 0024 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    ۲
  • ویژگی‌های آچار
    دسته کوتاه
  • نوع آچار
    آلن
  • توضیحات کاور
    – دارای کاور پلاستیکی دکمه دار
  • جنس کالا
    فلز
  • نوع سری
    آلن

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن ستاره ای رونیکس مدل ۲۰۲۱RH مجموعه ۸ عددی

آچار آلن ستاره ای رونیکس مدل 2021RH مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    T-10
  • ویژگی‌های آچار
    دسته کوتاه
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    کروم – وانادیوم
  • سایر توضیحات
    مجموعه ‌ای از ۸ آچار آلن ستاره ‌ای چاقویی شامل اندازه‌ های متنوع و پرکاربرد در سایزهای T9 ، T10 ، T15 ، T20 ، T25 ، T27 ، T30 ، T40-قابل استفاده در دو حالت عمود برای اعمال حداکثر گشتاور و یا حالت مستقیم برای استفاده در جاهایی با دسترسی سخت-تولید شده از فولاد کروم وانادیوم-دارای نوک های سخت کاری شده جهت تحمل حداکثر نیروی گشتاور حین کاربری-مجهز به دسته ای با کیفیت بالا برای محکم نگه داشتن تمامی آلن‌ ها و دسترسی راحت به آلن مورد نیاز-دارای پوشش پلاستیکی ارگونومیک ABS و ضد لغزش برای راحتی، مقاومت و ایمنی بیشتر-دارای طراحی دقیق و نوک صاف برای حداکثر گیرایی و تماس با پیچ-ابزاری حرفه ‌ای و کاربردی و با کیفیت بالا برای انواع کاربری ‌ها

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن دینگشی مدل ۱۷۰۰۶ مجموعه ۸ عددی

آچار آلن دینگشی مدل 17006 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    ۱.۵
  • ویژگی‌های آچار
    متریک
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    کروم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن ستاره ای دینگشی مدل DI-17001 مجموعه ۸ عددی

آچار آلن ستاره ای دینگشی مدل DI-17001 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۸ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    T-10
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    کروم-وانادیوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن مدل MN-888 مجموعه ۸ عددی

 آچار آلن مدل MN-888 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    ۲
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    آلن
  • توضیحات کاور
    کاور پلاستیکی دگمه دار
  • جنس کالا
    آهن

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن ستاره ای دینگشی مدل ART-17007 مجموعه ۸ عددی

آچار آلن ستاره ای دینگشی مدل ART-17007 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    T-10
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    ستاره‌ای توخالی
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    کیفیت عالی و ساخت درجه یک- ساخته شده از فولاد سخت کاری شده کروم وانادیوم- جنس دسته ساخته شده از پلاستیک فشرده ارگونومیک ضد حساسیت و ضد لغزش- ضد زنگ و طول عمر بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن ستاره ای رونیکس مدل RH-2034 مجموعه ۹ عددی

آچار آلن ستاره ای رونیکس مدل RH-2034 مجموعه 9 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد
    ۹
  • شماره آچار
    ۱.۵
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    ۹ عدد آچار از نوع آلن در سایز های ۱٫۵/ ۲/ ۲٫۵/ ۳/ ۴/ ۵/ ۶/ ۸/ ۱۰/ میلی متردارای بدنه ای مقاوم از جنس فولاد کروم وانادیوم مقاوم در برابر زنگ زدگی ضربه و …سری های مگنتی برای استفاده راحت تر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن دینگشی مدل ART 17002 مجموعه ۸ عددی

آچار آلن دینگشی مدل ART 17002  مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    ۱.۵
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    کروم-وانادیوم
  • سایر توضیحات
    دست الن شامل شماره الن های ۱.۵ -۲ – ۲.۵ -۳ – ۳.۵ – ۴ -۵ – ۶

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن ستاره ای اس کای مدل ST-1213B مجموعه ۹ عددی

آچار آلن ستاره ای اس کای مدل ST-1213B مجموعه 9 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    T-10
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بسیار بلند
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    کروم مولیبدون
  • سایر توضیحات
    کیفیت فوق العاده بالاهر دو سر آچارها سوراخ دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن استار مدل CR-V مجموعه ۸ عددی

آچار آلن استار مدل CR-V مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    دسته کوتاه
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    فلز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن ایران پتک مدل SL 5110 مجموعه ۸ عددی

آچار آلن ایران پتک مدل SL 5110 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    دسته کوتاه
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    فولاد ابزاری آلیاژی
  • اقلام همراه
    غلاف پلاستیکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن رونیکس مدل RH-2007 سایز ۴ میلی متر

آچار آلن رونیکس مدل RH-2007 سایز 4 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۰.۱ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۴
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    آچار آلن دسته تی ۶ گوش رونیکس مدل RH-2007 سایز ۴ میلی مترمتریال ساخت از جنس فولاد کروم وانادیوم با روکش سطحی مات الکتروپلیت جهت جلوگیری از زنگ زدگیدسته T شکل با طراحی ارگونومیک و روکش TPR، مجهز به حفره روی دسته جهت آویز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن کد ۹ سایز ۱۴

آچار آلن کد 9 سایز 14

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۶ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱۴
  • جنس کالا
    کروم-وانادیوم
  • سایر توضیحات
    ابعاد: ۱۲۵x53x14 میلیمتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن ستاره ای جاب مدل JB-2021 مجموعه ۸ عددی

آچار آلن ستاره ای جاب مدل JB-2021 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    T-10
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن کد ۹ سایز ۱۰

آچار آلن کد 9 سایز 10

مشخصات

  • وزن
    ۹۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱۰
  • جنس کالا
    کروم-وانادیوم
  • سایر توضیحات
    ابعاد:۱۰۰x45x10 میلیمتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن جاب مدل JB-888 مجموعه ۸ عددی

آچار آلن جاب مدل JB-888 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    ۲
  • ویژگی‌های آچار
    دسته کوتاه
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    فلز
  • اقلام همراه
    کاور

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن مدل LN-3 سایز ۲/ ۲.۵/ ۳ میلی متر مجموعه ۳ عددی

آچار آلن مدل LN-3 سایز 2/ 2.5/ 3 میلی متر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۵ گرم
  • تعداد
    ۳
  • شماره آچار
    ۲
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۴ اینچ
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن کد AN12 سایز ۱۲ میلیمتر

 آچار آلن کد AN12 سایز 12 میلیمتر

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱۲
  • جنس کالا
    آلیاژ فولادی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن ستاره ای رونیکس مدل HR-2021 مجموعه ۸ عددی

آچار آلن ستاره ای رونیکس مدل HR-2021 مجموعه 8 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • تعداد
    ۸
  • شماره آچار
    T-10
  • ویژگی‌های آچار
    دسته کوتاه
  • نوع آچار
    ستاره ای
  • جنس کالا
    کروم – وانادیوم
  • سایر توضیحات
    – ست آچار مشتی ستاره‌ای, – تولید شده از فولاد کروم وانادیوم, – جنس بدنه: ABS مقاوم, – نوک های سخت کاری شده جهت تحمل حداکثر نیروی گشتاور

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آچار آلن رونیکس مدل RH-2051 مجموعه ۱۸ عددی

آچار آلن رونیکس مدل RH-2051 مجموعه 18 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱۸
  • شماره آچار
    ۱.۵
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بلند
  • نوع آچار
    آلن
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • نوع سری
    ۹ عدد دو سر شش گوش + ۹ عدد دو سر ستاره ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید آچار آلن آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب عملکرد بالای آن بهره برده و از نحوه کارکردش نیز اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید انبر قفلی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا