لوازم شخصی برقی

اتو صورت: معرفی بهترین دستگاه‌های پاکسازی پوست با خرید اینترنتی

هنگام خرید اتو صورت این نکات را رعایت کنید

برخورداری از پوستی صاف، شفاف و بدون چین و چروک همیشه یکی از دغدغه‌ها و در عین حال آرزوهای اساسی افراد به ویژه بانوان بوده و کماکان نیز هست.

کسانی که به زیبایی، بهداشت و سلامت پوست‌شان اهمیت می‌دهند، همواره در صددند که به شیوه‌های مختلف پوست خود را شفاف و با طراوت نگه‌دارند.

امروزه روش‌های متفاوت، وسایل و مواد مختلفی برای حفظ سلامت و زیبایی پوست در دسترس کاربران وجود دارد که هر یک از آن‌ها به نوعی به اشخاص کمک می‌کنند تا پوستی سالم و شاداب داشته باشند.

یکی از این دستگا‌ه‌ها که امروزه جای خود را در میان اقشار مختلف جامعه اعم از خانم و آقا، باز کرده و به محبوبیت بالایی هم رسیده است اتوی صورت است.

این وسیله، پوست صورت کاربر را پاکسازی و درخشان می‌کند، با کارایی و تاثیر بالا بر سایر روش‌های زیبایی مثل لیزر، تزریق، بوتاکس و جراحی پیشی گرفته است.

برای این‌که به شناختی جامع و کافی در مورد این محصول زیبا ساز دست پیدا کنید و بتوانید انتخاب و خریدی مطمئن داشته باشید، با مجله ایتنرنتی مینینیم همراه شوید.

اساساً اتو صورت چیست؟

اتوصورت، اتو پوست، اسکین اسکرابر، درما اف و اولتراسونیک همگی اسامی‌ای هستند که برای یک دستگاه کاربردی و مفید به کار می‌روند.

اتو پوست یک ابزار مدرن و امروزی در امر زیبا سازی پوست است که با استفاده از امواج اولتراسونیک و بدون آسیب زدن، چربی‌ها و آلودگی‌های سطح پوست را بر طرف و آن را شفاف و صاف می‌کند.

این وسیله بدواً در سالن‌های آرایش و کلینیک‌های زیبایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت که با گذشت زمان انواع مختلفی از اتوی صورت از جمله نوع خانگی آن طراحی، تولید و وارد چرخه مصرف شد.

همه می‌توانند از این دستگاه بهره ببرند منتها افرادی که دارای پوستی چروک یا آکنه هستند بیشتر از آن استفاده می‌کنند.

نگاهی به نحوه عملکرد و کاربرد اسکین اسکرابر

در واقع کارکرد این دستگاه، پاکسازی، لیفتینگ و جذب مواد از روی پوست صورت است. هنگام کار، تیغه یا کاردک اولتراسونیک امواج صوتی را با شدت زیاد به لایه‌های پوست ارسال می‌کند که با نفوذ آن‌ها، کلاژن‌سازی افزایش و سیستم گردش خون بهبود می‌یابد، این پروسه نرمی و لطافت پوست را به همراه دارد.

طرف دیگر کاردک برای جذب مواد مغذی و همین‌طور محصولات مراقبتی پوست موثر است طوری که با فرستادن امواج فراصوت، مواد مغذی را به بافت‌های زیرین پوست می‌رساند.

اتوی صورت از راه لرزش با فرکانس بالا، خیلی سریع چربی، سلول‌های مرده، جوش‌ها و مواد ناشی از آرایش را از روی پوست پاک می‌کند.

درما اف یک ابزار کوچک اما در عین حال حرفه‌ای و کارساز است که فرایند جوان‌سازی و پاک‌سازی پوست را در کوتاه‌ترین زمان، با ایمنی بالا و بدون درد و ناراحتی انجام می‌دهد.

در حقیقت خرید این وسیله یک انتخاب هوشمندانه برای کلینیک‌های زیبایی، سالن‌ها تخصصی و مصارف خانگی به شمار می‌رود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میکرودرم

چرا از اتوی پوست استفاده می‌کنند؟

بهره‌مندی از مزایای بی شمار و بدون خطر این محصول زیبایی و بهداشتی به جنس و ساختار پوست بستگی دارد، برای رسیدن به نتایج باورنکردنی آن باید صبر کرد و در بازه‌های زمانی تعیین شده از آن استفاده نمود. با این حال مزایای استفاده از آن بر کسی پوشیده نیست:

  • اتو صورت منافذ پوست را ترمیم می‌کند.
  • پوست در زمینه کلاژن سازی فعال می‌شود.
  • جریان خون بهبود و افزایش پیدا می‌کند.
  • سوخت و ساز سلولی زیاد می‌گردد.
  • با اتو، پوست جوان و پاک‌سازی می‌شود.
  • چین و چروک‌های سطح پوست بازسازی و بهبود می‌یابند.
  • اولتراسونیک موجب رفع لکه‌های پوست و جوش و آکنه می‌شود.
  • کاهش تورم، پف صورت و اطراف چشم و هم‌چنین نرمی و لطافت پوست از دیگر نتایج استفاده از اتوی پوست است.
  • از بین بردن افتادگی پوست را هم به فهرست این مزایا اضافه کنید.
  • استفاده از اتوی صورت باعث بهبود بافت و رنگ پوست می‌شود.
  • نقش جذب مواد مغذی و مراقبتی اسکین اسکرابر را نیز فراموش نکنید.

رفع چین و چروک، از بین بردنِ سیاهی و گودی اطراف چشم، برداشتنِ سلول‌های مرده، تولید سلول‌های جدید، درمان آکنه و لکه‌های پوستی و جذب سریع مواد مغذی به لایه‌های اپیدرم پوست از دیگر ویژگی‌های استفاده از اتوی صورت است.

آیا امواج اولتراسونیک بر پوست اثر منفی دارد؟

  • یادتان باشد که اتوی صورت یک شیوه ایمن و آسان جهت پاک‌سازی، لطافت و زیبایی پوست است و فاقد هر گونه عوارض و خطر جانبی می‌باشد.
  • همه می‌توانند با لحاظ کردن نکات ایمنی زیر از آن استفاده نمایند:
  • از اتوی پوست بر روی زخم‌های باز یا دارای التهاب استفاده نکنید.
  • اگر پوست‌تان حساس یا ملتهب است، بهتر است قبلاً از یک متخصص پوست مشورت بگیرید.
  • استفاده از اسکرابر صورت، در جاهایی مثل درون دهان، بین سینه‌ها یا داخل بینی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

تفاوت عملکرد اتو صورت با میکرودرم

این دو وسیله در واقع کارکردی مشابه دارند یعنی کارشان پاک‌سازی و زیبایی پوست است ولی این‌که کدام یک را انتخاب کنید به پوست شما بستگی دارد.

فرایند کار با میکرودرم مدت زمان بیشتری به طول می‌انجامد و این کار عمدتاً به وسیله افراد ماهر و متخصص صورت می‌پذیرد.

در حالی که اسکین اسکرابر برای پوست‌های مختلف مناسب است و عوارض و خطری هم ندارد.

آیا همه می‌توانند از اتوی صورت استفاده نمایند؟

مینینیم به افراد دارای بیماری‌های قلبی یا وضعیت جسمانی خاص مثل خانم‌های باردار که در حال طی کردن دوره بارداری هستند، توصیه می‌کند که از این وسیله استفاده نکنند.

غیر از افراد یاد شده بقیه می‌توانند اتوی پوست را برای داشتن پوستی شفاف، لطیف و جوان به خدمت بگیرند.

چه مواقعی و برای چه مدت می‌توان از اتو استفاده کرد؟

زمان استفاده از اولتراسونیک به پوست اشخاص بستگی دارد، اگر پوست‌تان چرب است مجازید که در هفته ۲ تا ۴ بار از دستگاه جوان‌ساز پوست کمک بگیرید، البته مشاوره با متخصص پوست را فراموش نکنید.

مدت زمان به کارگیری اتو نیز از نوع پوست پیروی می‌کند برای مثال به افراد دارای پوست خشک پیشنهاد می‌گردد که هر هفته ۳ بار و هر دفعه ۱ تا ۲ دقیقه از دستگاه لیفتینگ خود استفاده نمایند.

نحوه استفاده از محصول پاک‌سازی پوست

  • قبل از هر کاری صورت خود را با یک شوینده مناسب به خوبی بشویید.
  • از تونر و ژل‌های رسانا یا همان آب‌رسان استفاده کنید زیرا ژل هم حرکت اتو را بر روی پوست راحت می‌کند و هم مانع آسیب به دستگاه می‌شود.
  • کلید پاور را به مدت چند ثانیه نگه داشته و فشار دهید تا دستگاه شما روشن شود.
  • شما می‌توانید یکی از حالات مورد نظر خود یعنی پاک‌سازی، لیفتینگ یا جذب مواد را روی دستگاه انتخاب نمایید.
  • هنگام استفاده، تیغه اتو را به آرامی روی پوست حرکت دهید تا منافذ، آلودگی‌ها و چربی‌های روی آن برداشته شوند.

پارامترهای لازم جهت انتخاب و خرید اتوی صورت

همان‌گونه که اشاره شد نام‌های اولتراسونیک، درما اف، اتوصورت و … همگی برای یک محصول با کارکردی مشخص وضع شده‌اند.

این دستگاه کاربردی در بین متخصصین زیبایی، جراحان پوست و کابران خانگی جذابیت و محبوبیت خاصی دارد که از زمان ورودش به دنیای بهداشت و عرصه زیبایی توانست مورد اقبال واقع شود.

اسکرابر در حوزه پاک‌سازی، لایه‌برداری، لطافت و جوان‌سازی پوست نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد و موفق شد که جای عمل زیبایی، لایه‌برداری با لیزر، تزریق بوتاکس، کلاژن و پیلینگ با مواد شیمیایی را به خوبی بگیرد.

قابلیت استفاده روی پوست‌های مرطوب و خشک

یکی از نکات مهم هنگام خرید اتوی صورت توجه به قابلیت استفاده از آن بر روی پوست‌های خشک، مرطوب و چرب است.

گاهی این محصولات بهداشتی تنها برای یک نوع پوست قابل بهره برداری هستند، لذا ضرورت دارد این موضوع را هنگام انتخاب و خرید محصول بررسی نمایید.

ضد آب بودنِ اتوی پوست

خاصیت ضد آب بودنِ محصول به شما امکان می‌دهد که بتوانید از دستگاه‌تان هنگام استحمام و خیسی صورت بدون هیچ مانع و محدودیتی استفاده نمایید. برخی از اتوها این قابلیت را دارند و بعضی هم فاقد آن هستند.

آیا سرعت دستگاه قابل تنظیم است؟

سومین فاکتور برای خرید یک اسکین اسکرابر قابلیت تنظیم سرعت عملکرد آن است، گرچه این مورد مهم است ولی بهتر است عجله نکنید و اجازه دهید تا دستگاه کارکرد طبیعی و معمول خود را روی پوست انجام دهد.

منبع تغذیه انرژی دستگاه منتخب شما چیست؟

اتوهای صورت به خاطر وزن وحجم کم و همین‌طور ظرافتی که در طراحی و ساخت آن‌ها به کارفته است اغلب با باتری‌های شارژی تغذیه می‌شوند.

با این حال می‌توان نوعی از آن‌ها را که از طریق اتصال به برق شهری آماده به کار می‌شوند نیز در بازار پیدا کرد، البته انتخاب هر یک از آن‌ها تابع سلیقه و نظر کاربر است‌.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بندانداز برقی

استفاده آسان از محصول

ساختار فنی و نوع طراحی از جمله عواملی است که هنگام خرید اتوی پوست باید به آن‌ها توجه شود چرا که استفاده از این دستگاه فقط مخصوص منزل نیست بلکه در محیط‌های کاری و رسمی هم می‌توان از آن بهره برد. پس ضرورت دارد روی سهولت و استفاده آسان از اتو متمرکز شوید.

به نظر شما قابل شستشو بودنِ اتوی صورت اهمیت دارد؟

بیشتر اولتراسونیک‌ها قابل سشتشو نیستند، تنها می‌توان قسمت سَری آن‌ها را جدا کرده و مورد شستشو قرار داد. البته سَری‌های مصرف شده را می‌توان از دستگه جدا نمود و سری دیگری را جایگزین آن‌ها کرد.

اهمیت تعداد سَری‌های اتوی پوست

همه دستگاه‌های درما اف عمدتاً با یک سری تحویل خریدار می‌شوند ولی کاربر می‌تواند بر حسب علاقه، نیاز و به تناسب مدل دستگاه خود، اقدام به تهیه سری‌های جداگانه نماید. ناگفته نماند که ممکن است اتوهایی پیدا شوند که تعداد سری بیشتری داشته باشند.

امکانات و قابلیت‌های جانبی اسکرابر

بد نیست هنگام خرید نیم نگاهی هم به امکانات جانبی اتوی انتخابی خود داشته باشید. این قابلیت شامل صفحه نمایش، بُرس برای نظافت، کیف مخصوص حمل و … می‌شود که وجود هر کدام از آنها بر قیمت نهایی اتوی صورت تاثیر می‌گذارد.

بهره‌مندی محصول از گواهی‌های استاندارد

ضرورت و لزوم توجه به سلامت و بهداشت پوست ایجاب می‌کند که هنگام خرید این دسته از محصولات آرایشی و بهداشتی به گواهی‌های اخذ شده از سوی کمپانی تولید کننده توجه نمایید.

مانند CE یا گواهی بین‌المللی سازمان غذا و داری آمریکا، FDA یا سلامت و ایمنی اروپا و FCC یا همان گواهی عدم تداخل در سایر دستگاه‌های الکترونیکی.

نحوه نگه‌داری و مراقبت از اتوی صورت

  • کاردک یا تیغه اتو را با یک پارچه نخی تمیز نمایید.
  • هیچ‌گاه دستگاه را به صورت مستقیم با آب نشویید.
  • تمیز کردن اسکین اسکرابر با اجسام تیز و فلزی به آن آسیب می‌زند.
  • توصیه می‌کنیم از اتوی صورت در محیط‌های مرطوب و نمناک مثل حمام استفاده نکنید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب اتو صورت مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، برترین اتوهای صورت استاندارد، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این دستگاه‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


دستگاه اتوی صورت درما اف مدل gold

دستگاه اتوی صورت درما اف مدل gold

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    ندارد
  • تعداد سری
    یک عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    متمرکز کننده
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • سایر توضیحات
    -قابلیت لیفتینگ-قابلیت پاکسازی-قابلیت تغذیه پوست-قابلیت اتصال به موبایل از طریق بلوتوث و آنالیز پوست-بسیار سبک- قابل استفاده بصورت شخصی و سالنی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه ماسک ساز صورت اسمارت ماسک مدل ۰۰۴

دستگاه ماسک ساز صورت اسمارت ماسک مدل 004

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    دستگاه ماسک سازپک ۵۰ عددی پد ماسکپک ۳۰ عددی پودر کلاژنپیمانه اندازه گیریدفترچه دستورالعمل انواع ماسک به زبان انگلیسیراهنمای فارسی استفاده از دستگاهدستورالعمل تهیه انواع ماسک صورت به زبان فارسی
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت شست‌و‌شو
  • سایر توضیحات
    امکان تهیه انواع ماسک های صورتکاربرد آسان و سریعقابلیت استفاده حرفه ای و خانگیقابل استفاده برای بانوان و آقایانمواد اولیه ارزان و در دسترسبدون نیاز به قرص های ژلاتینیقابلیت استفاده چندین نفر بصورت همزمانقطعات قابل شستشو با دست یا ماشین ظرفشوییقابلیت حمل آسان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه لیفت و جوانسازی صورت آر اف مدل استار

دستگاه لیفت و جوانسازی صورت آر اف مدل استار

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    کابل برق – هندپیس
  • تعداد سری
    یک عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه اتو صورت مدل ۸۸۱۵

دستگاه اتو صورت مدل 8815

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    همراه با کابل شارژ microusb
  • تعداد سری
    دو عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • سایر توضیحات
    پاکسازی سلول های مرده و مواد زائد توسط امواج فراصوتجلوگیری و کاهش چین و چروک، پاکسازی آکنه و منافذ باز پوستسفت سازی،جوانسازی و احیای بافت و کشسانی پوستدارای سر کارد مانند پهن برای لایه برداری و هدایت آسان امواجافزاینده عملکرد محصولات مراقبت از پوستطراحی سبک و ساده برای استفاده خانگیقابلیت شارژ مکررمناسب انواع پوست حتی پوست های حساس امکان تنظیم سه حالته دستگاه :lifting – cleansing – moisturizingدارای سری مخصوص سیلیکونی جهت تمیز کردن پوست صورت با لوسیوندارای دو سری سیلیکونیهمراه با کابل شارژ microusb

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه لیفتینگ و جوانسازی صورت مدل HY48

دستگاه لیفتینگ و جوانسازی صورت مدل HY48

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما ، دستگاه و کابل شارژ
  • قابلیت‌های ابزار
    حالت ماساژ
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایشگر
  • سایر توضیحات
    دستگاه زاویه سازی ، فرم دهی و ماساژ صورت ماساژور میکرو ، دستگاه لیفتینگ صورت ، Guasha facial massager مناسب برای استفاده در سالن و خانگی قابل استفاده برای صورت ، گردن ، دست و…… ویژگی: ترویج گردش خون ، ماساژ،فرم دهی و لیفت، فرم دهی به صورت V دارای باطری قابل شارژ با توان ۵ وات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه لیفتینگ و جوانسازی صورت میوتو ایتالیا مدل DELFINO

دستگاه لیفتینگ و جوانسازی صورت میوتو ایتالیا مدل DELFINO

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    کابل شارژ USB
  • تعداد سری
    یک عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • سایر توضیحات
    ۱۲۰۰۰ پالس اتراسونیک در دقیقهآزادسازی یون مثبت ومنفی در پوستمجهز به تکنولوژی اولتراسونیکمجهز به سیستم گرمایشیتکنولوژی لمس هوشمندباطری لیتیومی با قابلیت نگهداری شارژ بالاافزایش جذب انواع کرم‌های مراقبت از پوستافزایش کلاژنسازی و تولید الاستین در پوست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه پاکسازی صورت تاچ بیوتی مدل ۱۷۸۲

دستگاه پاکسازی صورت تاچ بیوتی مدل 1782

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • تعداد سری
    دو عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • سایر توضیحات
    •این دستگاه فقط یک فیس براش چرخشی نیست بلکه دارای دوعملکرد چرخشی و لرزشی است•همراه با دو براش مجزا و مخصوص •عملکرد چرخشی ۳۶۰درجه•عملکرد منحصر به فرد ۶ درجه یا لزرشی•دو سرعته•صد در صد ضد آب با ویژگی منحصر به فرد IPX6•دارای سنسور هوشمند فشار•سنسور هوشمند تایمر•پایه نگهدارنده • دارای استاندرادFDA•گواهی ثبت اختراع :۲۰۱۴۳۰۴۴۱۳۷۸.۶/۲۰۱۶۲۱۳۲۴۸۹۹.۳

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه پاک ‌سازی صورت اینفیس مدل CF-02E

دستگاه پاک ‌سازی صورت اینفیس مدل CF-02E

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    ۱ عدد دفترچه راهنما, ۱ عدد کابل شارژ, ۱ عدد مخزن آب, ۳ عدد نازل مکش مختلف
  • تعداد سری
    سه عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات ابزار
    سری قابل تعویض
  • سایر توضیحات
    مناسب برای:۱. از بین بردن جوش های سر سیاه۲. پاکسازی عمیق پوست۳. اسپای صورتقابل تنظیم در ۳ سطح مکشدارای مخزن آبدارای ۳ نازل مکش قابل تعویضمدت زمان استفاده ۴۵ دقیقهمدت زمان شارژ شدن ۱.۵ ساعتظرفیت باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعتسبک و قابل حمل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه لیفت صورت مدل P100

دستگاه لیفت صورت مدل P100

مشخصات

  • اقلام همراه
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اتوی صورت مدل GT-1929

اتوی صورت مدل GT-1929

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    کابل شارژر
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه اتو صورت شاول مدل دکمه دار

دستگاه اتو صورت شاول مدل دکمه دار

مشخصات

  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه اتو صورت سایان مدل التراسونیک شاول

دستگاه اتو صورت سایان مدل التراسونیک شاول

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    کابل شارژ جعبه کاملدفترچه راهنما
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اتوی صورت مدل ۴-۱

اتوی صورت مدل 4-1

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنماکابل شارژ
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات ابزار
    درپوش محافظ
  • سایر توضیحات
    فواید دستگاه لایه برداری ۴ کاره پرای پوست :کاهش چین و چروک پوست.لایه برداری و درمان منافذ باز پوستبهبود بافت و رنگ پوستدرمان آکنه و کک و مک.کاهش افتادگی و پف کردگی و تیرگی اطراف چشمدیگر مزیت اتو صورت ، سفت سازی و روشن سازی پوستپاک سازی سلول های مرده پوسترفع جای زخم ، لکه ها و قرمزی پوست.کاهش موضعی سطحی سلولیتیبهبود نفوذ فراورده های درمانی و محافظتی پوستاز جمله مزیای اتو پوست درما اف ، ترمیم و احیای سلولی.آخرین فایده اتو صورت درما اف ، افزایش تلخیه لنف هاپاک کننده منافذ پوستبا قابلیت تکنولوژی یونی ( مثبت و منفی)حذف چربی و جوش های سر سیاه.کاهش رنگدانه های پوستیجذب سریع و عمیق موادتسکین دهنده دردهای موضعیکاهش چین و چروکتقویت ایمنی پوست.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اتوی صورت مدل ۸۸۱۸

اتوی صورت مدل 8818

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    دستگاه اتو صورت ، شارژر و راهنما
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED
  • سایر توضیحات
    مزایای اتو صورت ترمیم منافذ باز پوست ،کلاژن سازی ،افزایش جریان خون ،افزایش متابولیسم سلولی ،جوانسازی و پاکسازی پوست ،افزایش تخلیه لنفاوی ، درمان جوش و آکنه ، بهبود لکه های پوستی ، کاهش تورم و پف صورت ، افزایش نرمی و لطافت پوست ، رفع افتادگی پوست،موثر در جذب مواد مغذی و مراقبتی،بهبود بافت و رنگ پوست دارای باطری داخلی قابل شارژ باطری :۳.۷V

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اتو صورت التراسونیک کد GB4706

اتو صورت التراسونیک کد GB4706

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • اقلام همراه
    سیم شارژ
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت خاموشی خودکار
  • امکانات ابزار
    استند شارژ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اتو صورت اولتراسونیک مدل ۷C-CPY01

اتو صورت اولتراسونیک مدل 7C-CPY01

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    کابل شارژر – دفترچه راهنما – دو درپوش محافظ سری
  • تعداد سری
    دو عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات ابزار
    درپوش محافظ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اتو صورت مدل ULTRASONIC-t

اتو صورت مدل ULTRASONIC-t

مشخصات

  • اقلام همراه
    کابل شارژ دفترچه همراه
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED
  • سایر توضیحات
    دارای تیغه التراسونیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اتو صورت فوز مدل ۸۸۱۶

اتو صورت فوز مدل 8816

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    دستگاه اتو صورت دو عدد سری لاستیکی کابل شارژ
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • سایر توضیحات
    فواید پاکسازی با اتو صورت التراسونیک FUZE1- برطرف کردن خشکی پوست از فواید پاکسازی با اتو صورت۲- از بین بردن لکه های تیره پوست از مزایای درما اف یا اتوی صورت۳- کاهش چین و چروک های پوستی از فواید پاکسازی با دستگاه درما اف۴- کاهش ترشح سبوم پوست از مزایای استفاده از دستگاه اتو صورت فیوز۵- پاکسازی منافذ پوستی از مزیت های درما اف یا اتوی صورت۶- لایه برداری پوست خشن پا۷- جلوگیری از ایجاد آکنه۸- بهبود گردش خون در پوست۹- افزایش جذب سرم ها و کرم های پوستی از فواید پاکسازی با درما اف۱۰- لیفت صورت از فواید دستگاه درما اف FUZE 8816 نحوه استفاده از دستگاه اتو صورتنحوه استفاده از درما اف یا اتوی صورت التراسونیک بسیار راحت است و در ۳ حالت کاربردی قرار دارد.حالت اول: اسکراب یا لایه بردار (Cleansing)حالت دوم: آبرسانی یا جذب مواد مغذی (Moisturizing)حالت سوم: لیفتینگ (Lifting)کاربردهای درما اف یا اتوی صورت :پاکسازی پوسترفع چین و چروکاز بین بردن چربی اضافه زیر پوسترفع جوش های سر سیاه و آکنهکاهش منافذ پوست و جمع کردن آن با اتو صورت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اتو صورت مویه مدل CPJ-618

اتو صورت مویه مدل CPJ-618

مشخصات

  • اقلام همراه
    کابل شارژ – دو سری سیلیکونی
  • تعداد سری
    دو عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تعویض سری
  • امکانات ابزار
    درپوش محافظ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اتو صورت مدل شاول

اتو صورت مدل شاول

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    کابل usbدفترچه راهنما
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت خاموشی خودکار
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اتو صورت مدل Leather

اتو صورت مدل Leather

مشخصات

  • اقلام همراه
    همراه با کابل شارژ microusb
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید اتو صورت آشنا شدید، اگر این نکات را به خوبی رعایت کنید، بی شک‌ می‌توانید یک اتو صورت مناسب، ایمن و استاندارد را برای خود خریداری کرده و همیشه از کیفیت بالای آن استفاده نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید برس پاکسازی پوست

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا