لوازم جانبی خودرو

یخچال خودرو: معرفی بهترین یخچال‌های خودرو با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع یخچال خودرو این نکات را رعایت کنید

اگر اهل سفر با خودروی شخصی هستید و می‌خواهید در طول مسیر و یا اساساً با رسیدن به مقصد مورد نظرتان تحت هر شرایطی از یک‌سری امکانات نسبی، خود و دیگر همسفرانتان را بهره‌مند سازید، باید به سراغ خرید تعدادی لوازم مخصوص بروید که بی‌شک تهیه یخچال خودرو یکی از مهمترین آن‌ها به شمار می‌آید.

ساختار فنی و ظاهری یخچال‌های خودرو امروزه پیشرفت و توسعه چشمگیر داشته است که شما می‌توانید با داشتن هر مدل خودرویی در فکر خرید یک نوع از آن‌ها برای خود باشید.

برای این منظور تنها کافی است به میزان بودجه خود نگاهی بیندازید و در ادامه به مطالعه این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم تا انتهای آن بپردازید تا بتوانید یخچالی مناسب برای وسیله نقلیه خود انتخاب و سپس خریداری فرمایید.

نکات مهم و اساسی که هنگام انتخاب و خرید یخچال خودرو باید مد نظر قرار گیرد

در اولین اقدام از انتخاب و خرید یخچال خودرو به تناسب آن با اتومبیل خود توجه کنید

در گام نخست از خرید یخچال خودرو باید به تناسب آن با نوع خودروی خود دقت کنید. در مجموع این دسته از وسایل در دو گروه ساخته و عرضه می‌شوند، طیفی از آن‌ها مختص ماشین‌های سبک هستند و نوعی دیگر برای خودروهای سنگین طراحی و تولید می‌گردند.

خوب اگر شما دارنده یک اتوبوس و یا یک کامیون هستید، معلوم است که باید اقدام به خرید یخچالی مناسب با نوع ماشین‌تان نمایید، چنان‌چه دارای خودروی شخصی و شهری می‌باشید می‌بایست به دنبال مدل‌های کوچک‌تری از این کالا برای استفاده و قرارگیری در داخل خودروی خود باشید.

تمرکز بر روی ابعاد و وزن کلی یخچال اتومبیل را به عنوان دومین عامل انتخاب خود قرار دهید

نکته دوم برای انتخاب یخچال خودرو توجه به ابعاد و وزن کلی محصول می‌باشد. در مورد اندازه یخچال قاعدتاً باید وقت و هزینه خود را صرف تهیه کالایی نمایید که علاوه بر داشتنِ عملکرد مناسب، جا و فضای زیادی را در داخل کابین خودرو به خود اختصاص ندهد.

در مورد وزن یخچال نیز باید به این نکته توجه کافی را معطوف نمایید که ممکن است شما هر لحظه بخواهید یخچال را از داخل خودرو خارج کرده و آن را تا مسافتی با خود حمل نمایید؛ به همین خاطر خیلی مهم است که وزن کلی محصول شما سبک و کم باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید باربند خودرو

خیلی خوب به ظرفیت داخلی یخچال انتخابی‌تان توجه نمایید

نکته دیگری که در انتخاب و خرید یخچال خودرو باید به آن توجه لازم را داشته باشید، ظرفیت داخلی محصول است. خوب است بدانید که میزان گنجایش درونی این محصولات یا برحسب لیتر عنوان می‌شود و یا این‌طور آن را مشخص می‌کنند که مثلاً یخچال از ظرفیت ۳۶ قوطی ۰.۵ لیتری در داخل خود برخوردار است.

آن‌چه که در این زمینه مهم است و باید مورد توجه شما خریداران گرامی باشد این است که در حین انتخاب یخچال خودرو باید به تعداد نفرات و هم‌چنین نوع مواد غذایی که می‌خواهید در داخل آن بگذارید، توجه لازم را داشته باشید.

وجود قابلیت‌های سرمایشی و گرمایشی بر روی محصول را مورد بررسی و کنترل قرار دهید

یادتان باشد قرار نیست که همه یخچال‌های مخصوص خودرو تنها از قابلیت سرمایشی برخوردار باشند و از آن‌ها برای ایجاد محیطی سرد جهت جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی خصوصاً آن دسته‌ای که پروتئینی به حساب آورده می‌شوند، استفاده کرد.

امروزه برخی از یخچال‌ها در کنار کمپرسور سرما بخش خود از یک هیتر گرم کننده نیز بهره می‌برند. در واقع این قابلیت موجب می‌شود که غذای آماده شده برای ساعاتی در داخل آن گرم باقی بماند، علاوه بر این شما می‌توانید از این خاصیت برای حفظ گرمای نوشیدنی‌های دلچسب خود نیز کمک بگیرید.

به هر حال خرید هر یک از آن‌ها و یا مدل‌هایی که مجهز به هر دو قابلیت سرمایشی و گرمایشی باشند، موضوعی است که تنها به سلیقه و نظر خود شما خریداران گرامی بستگی دارد.

به تمام ویژگی‌های جانبی یخچال منتخب خود توجه و دقت کافی و لازم داشته باشید

در کنار تمام موارد مذکور یک یخچال خودرو می‌تواند دارای ویژگی‌های جانبی دیگری نیز باشد. برای مثال برخورداری از یک لامپ در داخل خود همانند یخچال‌های خانگی و تجاری با هدف اطلاع از محتویات و نوع چینش آن‌ها به هنگام باز کردنِ ددبِ یخچال، یکی از این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها به شمار می‌رود.

همین‌طور یخچال می‌تواند دارای قسمت‌هایی مخصوص برای قرار گیری مواد غذایی گوناگون، میوه‌ها، سبزیجات و بطری‌های نوشیدنی بر روی خود باشد.

چنین یخچالی باید حتماً د دارای عایق برودتی در داخل خود باشد، دربش محکم بسته شود و از قابلیت یخ زدایی نیز بهره‌ ببرد.

البته بماند که برخی از یخچال‌های مدرن و امروزی‌تر از قابلیت کنترل از راه دور و یا پنل لمسی بر روی خود برخوردار هستند و حتی می‌توان با در نظر داشتن مواد غذایی درون آن‌ها برای حفظ بهترشان از برنامه‌های مختلف سرمایشی و گرمایشی استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید نظم دهنده صندوق عقب خودرو

نسبت به منبع تغذیه یخچال اتومبیلی خود بی تفاوت نباشید

در هنگام انتخاب و خرید، حتماً به منبع و چگونگی تغذیه یخچال التفات لازم را داشته باشید تا بدانید که یخچال خودرویی مورد نظرتان برای تامین انرژی مورد نیاز خود از چه منبعی استفاده می‌کند؟

برخی از این قبیل دستگاه‌ها انرژی مورد نیاز خود را از منبع برق شهری تامین می‌کنند و برخی دیگر این قابلیت را دارند که بتوانند از راه جا فندکی به برق خودرو متصل شده و انرژی لازم را به دست آورند.

البته مدل‌های دیگری نیز در بازار یافت می‌شوند که به صورت شارژی فعال و آماده به کار می‌شوند، در مورد این مدل باید دید که اولاً چقدر طول می‌کشد که یکبار تمام و کمال شارژ شوند؟ و ثانیاً از شارژ بودن کامل باتری آن‌ها چه مدت می‌توان استفاده کرد؟

نگاهی هم به عوامل موثر بر تعیین قیمت یخچال خودرو داشته باشید

در حقیقت تمام آنچه که در این مطلب در اوصاف یک یخچال خودرو مرغوب و کیفی بیان شد از جمله عوامل موثر بر روی تعیین قیمت آن نیز محسوب می‌گردند.

البته باید به این فهرست نام و برند تولید کننده محصول و همین‌طور کیفیت موتور تعبیه شده بر روی دستگاه را نیز اضافه کرد.

جابه‌جایی و حمل و نقل آسان و راحت یخچال فوق‌العاده مهم است، پس نهایت تلاش خود را به عمل آورید و محصولی را خریداری فرمایید که دارای دستگیره‌ها و یا بندهای شانه‌ای قابل اطمینانی بر روی خود باشد، به گونه‌ای که شما بتوانید با راحتی بیشتری یخچال‌تان را جابه‌جا نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کابل اتصال باتری خودرو

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب یخچال خودرو مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ یخچال خودرو زیبا، به‌روز، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این یخچال ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


یخچال خودرو ایران خودرو مدل QI-15

یخچال خودرو ایران خودرو مدل QI-15

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر خودرو مدل Q-22

یخچال و فریزر خودرو مدل Q-22

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    توضیح کوتاه:۱. با ظرفیت ۲۰ لیتر، با دو جداکننده فضای ذخیره سازی قابل جابجایی۲. تنظیم دما +۲۰ درجه سانتیگراد تا -۲۲ درجه سانتیگراد۳. DC 12/DC 24V، موجود برای اتومبیل ها و کامیون ها/اتوبوس ها۴. مقاومت در برابر شیب کوتاه مدت ۳۰ درجه، می تواند برای موقعیت های مختلف در فضای باز مناسب باشد.۵. دارای عملکرد حفاظتی ۳ سطحی در برابر ولتاژ پایین.۶. درجه حرارت نمایش داده می شود و با واحد انتخابی سانتیگراد یا فارنهایت روی صفحه کنترل تنظیم می شود.۷. گزینه ECO Mode و High Speed Mode روی پنل. اطلاعات:ظرفیت ۲۰ لیترولتاژ ورودی DC 12V/24Vقدرت ۴۰ وات (DC 12/24V)عملکرد خنک کننده خنک کننده تا -۲۲ ° C ~ 20 ° Cمقدار مبرد ۳۶ گرم مبرد R134aمواد PP ، ABS ، PU ، PCM PLATEسیستم کمپرسور با عملکرد سریع و کارآمدعایق با کیفیت بالا عایق فوم کامل از پلی اورتان ، بدون CFCاندازه محصول ۶۱۰ میلی متر ۳۲۰ میلی متر ۳۲۵ میلی متراندازه جعبه بسته بندی ۶۵۵mmx385mmx405mm (1pc)وزن: ۱۱.۵ کیلوگرموزن با کارتن: ۱۳.۲ کیلوگرمگواهینامه های CE ، RoHS ، LFGB ، E-mark ، PAHSخصوصیات:شبکه برای مشخص کردن فضای محفظهکمپرسور مهر و موم شده استیکنواختی حالت دماسیستم محافظت از باتری ماشین در برابر تخلیهفضا برای بطری های ۱.۵ لیتریپوشش قابل جابجایی ، ۲ محفظه: برای انجماد و خنک کنندهاتصال به ۲۲۰ ولت با استفاده از آداپتورسیستم خنک کننده (مدل) کمپرسورجداسازی کف پلی اورتان بدون فرتونخانه های داخلی پلی پروپیلنمشبک تاشو عملی برای تقسیم فضای داخلی.حداکثر پایداری با قطعات قالب تزریقی.بدون ترموستات الکترونیکی ، تنظیم دستیروشنایی داخلی نداردسیستم ذخیره سازی سرد نداردتقسیم محفظه داخلیبدون تخلیه چگالشیخنک کننده خودکار توربو نیستاتصال به فندک خودرومحافظت از باتری خودکار در برابر تخلیه قطب معکوس (کیت داخلی محافظ رله باتری یا اسکن باتری)تغییر جهت باز کردن دربپوشش قابل جابجایی استمکانیسم قفل ایمندسته نگهدارنده تاشودسته حمل محکم و راحت.درب آسانسور قابل جدا شدن.
  • اقلام همراه
    یخچال و فریزر ۱ عددسیم برقی فندکی ۱ عدداداپتور برق شهری ۱ عددکاتالوگ راهنمای زبان انگلیسی ۱ عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال سرد و گرم خودرو مدل TS-3350

یخچال سرد و گرم خودرو مدل TS-3350

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    نکته:۱. یخچال کوچک، ظرفیت ۱۰ لیتر، می تواند غذا و نوشیدنی مورد علاقه شما را در اندازه کوچک، ظرفیت بزرگ برای رفع نیازهای زندگی شما نگه دارد.۲. از ناهمواری نترسید، طراحی حرفه ای ضد لرزش، ضد لرزش، عملکرد پایدار به شما امکان می دهد ۴۵ درجه شیب کنید.۳. نمایشگر دما یخچال هوشمند، دمای قابل تنظیم، تنظیم دماهای مختلف با توجه به نیاز، مناسب برای سناریوهای مختلف.۴. دستگاه فن باس داخلی، اتلاف حرارت بهتر، خنک کننده سریع، راندمان بالا، مصرف برق کم، صدای کم، مزاحم کار و خواب شما نمی شود.۵. یخچال ماشین قابل حمل، نفیس و جمع و جور، حمل آسان، مناسب برای خانه، اداره، خوابگاه، ماشین، مسافرت، پیک نیک و غیره.توجه داشته باشید:۱. لطفاً خطای اندازه ۱-۳ سانتی متر (۰.۴-۱.۱۸ اینچ) را در نظر بگیرید، اندازه گیری دستی، لطفاً اجازه دهید تغییر اندازه در داخل باشد و تفاوت رنگ جزئی ممکن است به دلیل تنظیمات مختلف صفحه نمایش کمی متفاوت باشد.۲. با توجه به نور صفحه نمایش متفاوت، رنگ واقعی مورد دقیقا مشابه عکس است، ممکن است به دلیل ویژگی های مانیتور کامپیوتر کمی متفاوت باشد. لطفا درک کنید.
  • اقلام همراه
    کابل اتصال برق فندکی ۱ عدد کابل اتصال برق شهری ۱ عددکمربند مخصوص جهت حمل و نقل ۱ عدددفترچه راهنما زبان انگلیسی ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    قوطی ۰.۳۳ لیتر و بطری های ۰.۵ لیتری متناسب استجنس: پلی پروپیلنولتاژ: DC12V/24V، AC220Vتوان نامی: ۵۰-۵۶Wمحدوده دما: ۰℃-۶۵℃امکان انتخاب برق ورودی به صورت فندک خودرو ۱۲ ولت و یا به وسیله برق شهری ۲۴۰-۲۲۰ ولتمصرف برق برای خنک کردن ۶۵ وات و برای گرم کردن ۵۵ وات با ولتاژ ۲۲۰ ولتمصرف برق برای خنک کردن ۴۵ وات و برای گرم کردن ۴۰ وات با ولتاژ ۱۲ ولت خنک شدن تا ۲۰ درجه سانتیگراد زیر دمای محیطگرمایش تا +۶۵ درجه سانتی گراددارای صفحه دیجیتال جهت تنظیم سرمایش و گرمایش سوئیچ گرم / سردمتوسط ​​مصرف برق: ۳۲ واتاصل خنک کننده: ترموالکتریکحجم ذخیره سازی ۱۰ لیتروزن ، کیلوگرم: ۳.۲با کمال تعجب جادار و راحت در ماشینجریان ورودی دارای امتیاز (DC) 2.7 Aمصرف انرژی (DC @ 5/25 درجه سانتیگراد) ۳۲.۴ kWh / 24hمصرف انرژی (DC @ 5/32 ° C) 32.4 kWhh / 24hکلاس آب و هوا (EN 62552) Nابعاد عمق بسته ۴۴۰ میلی مترابعاد عرض بسته ۳۰۵ میلی مترابعاد عرض بسته ۲۲۰ میلی متروزن بسته ۳ کیلوگرمچراغ داخلی خیررنگ مشکیگواهینامه های E4ضد لکه و مقاوم در برابر بو.سنسور قطع خودکار باتری کم.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر خودرو مدل Q-55

 یخچال و فریزر خودرو مدل Q-55

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    توضیح کوتاه:۱. ظرفیت ۴۹ لیتر ، با دو محفظه جداگانه ، اتاق فریزر و محفظه سردخانه.۲. تنظیم دما +۲۰ ° C تا -۲۰ ° C3. DC 12/DC 24V ، موجود برای اتومبیل و کامیون/اتوبوس۴. مقاومت در برابر شیب کوتاه مدت ۳۰ درجه ، می تواند برای شرایط مختلف در فضای باز مناسب باشد.۵. دارای عملکرد حفاظتی ولتاژ پایین ۳ سطح.۶. دما نمایش داده شده و در واحد کنترل با درجه سانتیگراد یا فارنهایت روی صفحه کنترل تنظیم می شود.۷. گزینه ECO Mode و High Speed Mode روی پنل. اطلاعات:ظرفیت ۴۹ لیترولتاژ ورودی DC 12V/24Vقدرت ۵۰W (DC 12/24V)عملکرد خنک کننده خنک کننده تا -۲۵ ° C ~ 10 ° Cمقدار مبرد ۳۵ گرم مبرد R134aمواد PP ، ABS ، PU ، PCM PLATE ، آلومینیومسیستم کمپرسور با عملکرد سریع و کارآمدعایق با کیفیت بالا عایق فوم کامل از پلی اورتان ، بدون CFCاندازه محصول ۷۴۲ میلی مترx360 میلی مترx495 میلی متراندازه جعبه بسته بندی ۷۵۵mmx425mmx560mm (1pc) وزن: ۱۶ کیلوگرموزن با کارتن: ۱۹.۵ کیلوگرمگواهینامه های CE ، RoHS ، LFGB ، E-mark ، PAHSخصوصیات:شبکه برای مشخص کردن فضای محفظهکمپرسور مهر و موم شده استیکنواختی حالت دماسیستم محافظت از باتری ماشین در برابر تخلیهفضا برای بطری های ۱.۵ لیتریپوشش قابل جابجایی ، ۲ محفظه: برای انجماد و خنک کنندهاتصال به ۲۲۰ ولت با استفاده از آداپتورسیستم خنک کننده (مدل) کمپرسورجداسازی کف پلی اورتان بدون فرتونخانه های داخلی پلی پروپیلنمشبک تاشو عملی برای تقسیم فضای داخلی.حداکثر پایداری با قطعات قالب تزریقی.بدون ترموستات الکترونیکی ، تنظیم دستیروشنایی داخلی نداردسیستم ذخیره سازی سرد نداردتقسیم محفظه داخلیبدون تخلیه چگالشیخنک کننده خودکار توربو نیستاتصال به فندک خودرومحافظت از باتری خودکار در برابر تخلیه قطب معکوس (کیت داخلی محافظ رله باتری یا اسکن باتری)تغییر جهت باز کردن دربپوشش قابل جابجایی استمکانیسم قفل ایمندسته نگهدارنده تاشودسته حمل محکم و راحت.درب آسانسور قابل جدا شدن.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر خودرو مدل S42

یخچال و فریزر خودرو مدل S42

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    یخچال و فریزر خودرو یک عددکابل رابط اتصال فندکی ۱۲/۲۴ ولت یک عدداداپتور برق شهری ۲۲۰ ولت یک عددکاتالوگ راهنمای زبان انگلیسی یک عدد
  • سایر توضیحات
    توضیح کوتاه:۱. ظرفیت ۴۲ لیتر ، با دو محفظه جداگانه ، اتاق فریزر و محفظه سردخانه.۲. تنظیم دما +۱۰ ° C تا -۲۰ ° C3. DC 12/DC 24V ، موجود برای اتومبیل و کامیون/اتوبوس۴. مقاومت در برابر شیب کوتاه مدت ۳۰ درجه ، می تواند برای شرایط مختلف در فضای باز مناسب باشد.۵. دارای عملکرد حفاظتی ولتاژ پایین ۳ سطح.۶. دما نمایش داده شده و در واحد کنترل با درجه سانتیگراد یا فارنهایت روی صفحه کنترل تنظیم می شود.۷. گزینه ECO Mode و High Speed Mode روی پنل.اطلاعات:ظرفیت ۴۲ لیترولتاژ ورودی DC 12V/24Vامتیاز قدرت ۴۵W (DC 12/24V)عملکرد خنک کننده خنک کننده تا -۲۵ ° C ~ 10 ° Cمقدار مبرد ۳۲ گرم مبرد R134aمواد PP ، ABS ، PU ، PCM PLATE ، آلومینیومسیستم کمپرسور با عملکرد سریع و کارآمدعایق با کیفیت بالا عایق فوم کامل از پلی اورتان ، بدون CFCاندازه محصول ۵۷۰ میلی متر۳۷۰ میلی متر۴۳۵ میلی متراندازه جعبه بسته بندی ۶۶۰mmx455mmx490mm (1pc)وزن: ۱۲ کیلوگرموزن با کارتن: ۱۵ کیلوگرمگواهینامه های CE ، RoHS ، LFGB ، E-mark ، PAHSخصوصیات:نوع آب و هوا T، ST، N، SNشبکه برای مشخص کردن فضای محفظهکمپرسور مهر و موم شده استیکنواختی حالت دماسیستم محافظت از باتری ماشین در برابر تخلیهفضا برای بطری های ۱.۵ لیتریپوشش قابل جابجایی ، ۲ محفظه: برای انجماد و خنک کنندهاتصال به ۲۲۰ ولت با استفاده از آداپتورحفاظت از ورودی معکوس فعلی بلهسیستم خنک کننده (مدل) کمپرسورجداسازی کف پلی اورتان بدون فرتونخانه های داخلی پلی پروپیلنمشبک تاشو عملی برای تقسیم فضای داخلی.حداکثر پایداری با قطعات قالب تزریقی.بدون ترموستات الکترونیکی ، تنظیم دستیروشنایی داخلی نداردسیستم ذخیره سازی سرد نداردتقسیم محفظه داخلیبدون تخلیه چگالشیخنک کننده خودکار توربو نیستاتصال به فندک خودرومحافظت از باتری خودکار در برابر تخلیه قطب معکوس (کیت داخلی محافظ رله باتری یا اسکن باتری)تغییر جهت باز کردن دربپوشش قابل جابجایی استمکانیسم قفل ایمندسته نگهدارنده تاشودسته حمل محکم و راحت.درب آسانسور قابل جدا شدن.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر خودرو مدل S25

یخچال و فریزر خودرو مدل S25

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    یخچال و فریزر خودرو یک عددکابل رابط اتصال فندکی ۱۲/۲۴ ولت یک عدداداپتور برق شهری ۲۲۰ ولت یک عددکاتالوگ راهنمای زبان انگلیسی یک عدد
  • سایر توضیحات
    توضیح کوتاه:۱. ظرفیت ۲۵ لیتر ، با دو محفظه جداگانه ، اتاق فریزر و محفظه سردخانه.۲. تنظیم دما +۱۰ ° C تا -۲۰ ° C3. DC 12/DC 24V ، موجود برای اتومبیل و کامیون/اتوبوس۴. مقاومت در برابر شیب کوتاه مدت ۳۰ درجه ، می تواند برای شرایط مختلف در فضای باز مناسب باشد.۵. دارای عملکرد حفاظتی ولتاژ پایین ۳ سطح.۶. دما نمایش داده شده و در واحد کنترل با درجه سانتیگراد یا فارنهایت روی صفحه کنترل تنظیم می شود.۷. گزینه ECO Mode و High Speed Mode روی پنل.اطلاعات:ظرفیت ۲۵ لیترولتاژ ورودی DC 12V/24Vامتیاز قدرت ۶۰W (DC 12/24V)عملکرد خنک کننده خنک کننده تا -۲۵ ° C ~ 10 ° Cمقدار مبرد ۲۸ گرم مبرد R134aمواد PP ، ABS ، PU ، PCM PLATE ، آلومینیومسیستم کمپرسور با عملکرد سریع و کارآمدعایق با کیفیت بالا عایق فوم کامل از پلی اورتان ، بدون CFCاندازه محصول ۵۷۰ میلی متر۳۷۰ میلی متر۳۱۵ میلی متراندازه جعبه بسته بندی ۶۶۰mmx455mmx370mm (1pc)وزن: ۱۰ کیلوگرموزن با کارتن: ۱۳ کیلوگرمگواهینامه های CE ، RoHS ، LFGB ، E-mark ، PAHSخصوصیات:نوع آب و هوا T، ST، N، SNشبکه برای مشخص کردن فضای محفظهکمپرسور مهر و موم شده استیکنواختی حالت دماسیستم محافظت از باتری ماشین در برابر تخلیهفضا برای بطری های ۱.۵ لیتریپوشش قابل جابجایی ، ۲ محفظه: برای انجماد و خنک کنندهاتصال به ۲۲۰ ولت با استفاده از آداپتورحفاظت از ورودی معکوس فعلی بلهسیستم خنک کننده (مدل) کمپرسورجداسازی کف پلی اورتان بدون فرتونخانه های داخلی پلی پروپیلنمشبک تاشو عملی برای تقسیم فضای داخلی.حداکثر پایداری با قطعات قالب تزریقی.بدون ترموستات الکترونیکی ، تنظیم دستیروشنایی داخلی نداردسیستم ذخیره سازی سرد نداردتقسیم محفظه داخلیبدون تخلیه چگالشیخنک کننده خودکار توربو نیستاتصال به فندک خودرومحافظت از باتری خودکار در برابر تخلیه قطب معکوس (کیت داخلی محافظ رله باتری یا اسکن باتری)تغییر جهت باز کردن دربپوشش قابل جابجایی استمکانیسم قفل ایمندسته نگهدارنده تاشودسته حمل محکم و راحت.درب آسانسور قابل جدا شدن.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال سرد و گرم خودرو مدل astroal mini

یخچال سرد و گرم خودرو مدل  astroal mini

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال سرد و گرم خودرو کد NS9830

یخچال سرد و گرم خودرو کد NS9830

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ابعاد ۳۱x16x28 سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTC

یخچال سرد و گرم خودرو دومتیک مدل DCF-SC30-PTC

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ظرفیت: ۲۹ لیترفن آوری خنک کننده: ترموالکتریکابعاد (WxHxD): 396 x 445 x 296 میلی مترحجم ناخالص (DIN15502) 29.00 lوزن خالص [کیلوگرم] – ۴ کیلوگرمبرق: ۱۲ ولت DC یا ۲۲۰ ولت ACولتاژ ورودی (AC) 220-240 Vفرکانس ورودی ۵۰/۶۰ هرتزتوان ورودی اسمی (AC) 55 Wمتوسط مصرف برق در AC (DIN15502) 0.168 kWh / 24hسر و صدا (DIN60704-1 و ۶۰۷۰۴-۲-۱۴) ۳۹.۰۰ dB (A)روشنایی داخلی: خیرمصرف حالت اکو ۶.۲۰ واتکلاس آب و هوا (DIN15502) STکلاس انرژی EU (DIN15502) A +++قابل استفاده در محل کار یا ساحل دریا یا جنگل و …خنک کننده تا ۱۸ درجه سانتیگراد زیر دمای محیطگرمایش تا +۶۵ درجه سانتی گراددرگاه USB روی بدنه برای شارژ دستگاه های تلفن همراه کاربردی است (ایپد و اندروید)به لطف چرخ ها و دسته تلسکوپی، کاملاً قابل حمل استدسته همه کاره به عنوان قفل نیز عمل می کنددارای فن آوری خنک کننده ترموالکتریک با کارایی بالادستگاه خنک کننده و گرم کننده ۱ عددکابل اتصال برق فندکی ۱ عددکابل اتصال برق شهری ۱ عددکتابچه راهنمای کاربر ۱ عدد(نکته مهم: این یخچال (سرد و گرم نگهدارنده) ۲۹ لیتری دومتیک به صورت بسته بندی نایلون شیرینگ ارسال می شود و فاقد کارتن می باشد.)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال و فریزر خودرو وایکو مدل CRD-50

 یخچال و فریزر خودرو وایکو مدل CRD-50

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    این یخچال کشو از جنس استیل ضد زنگ با محفظه فریزر (کشو از نوع لولا)برای خانه ، کاروان ها ، کمپر ، هواپیما ، قایق بادبانی و قایق ها کوچک مناسب استحجم ذخیره سازی: تقریبا ۵۰ لیتربخش فریزر: ۴.۰ لیترولتاژ: ۱۲/۲۴ ولت DCمبرد ، نوع R134aحاوی گازهای گلخانه ای فلوئورزه است GWP 1430تبرید استاندارد و محفظه فریزر به طور جداگانهکلاس آب و هوا (EN 62552) Tمناسب برای کارکرد با صفحات خورشیدیطراحی برتر با نور ال ای دی آبی در داخل اتاقپانل دکور با تغییر آسانمحافظت جریان اتوماتیک قطب معکوسترموستات مداوم متغیرکمپرسور کاملاً هرمتیک با الکترونیک کنترل یکپارچهفیوز الکترونیکی در برابر ولتاژ پاییندامنه دما: + ۱۰ ° C تا -۱۲ ° Cمتوسط ​​مصرف برق: تقریبا. ۴۰Wمصرف فعلی: ۱.۵ Ah / h در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد در دمای ۵+ درجه سانتیگرادعایق: کف پلی یورتان (PU) در اطراف آن استابعاد داخلی (W x H x D): بدون درب: ۳۸۰x534x447 میلی متر ، با قاب استاندارد: ۳۸۴x536x447 میلی متروزن (تقریباً): ۲۰.0kgرنگ نقره ایبا سبد سیمی با قابل جابجایی تهیه می شودقابلیت استفاده با برق ۲۳۰ ولت AC به صورت تهیه اداپتور جداگانه (همراه محصول نیست و جدا باید خریداری شود)قاب هوشمند و محکم ساخته شده است تا در مقابل لرزش ها مقاومت کند.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

یخچال خودرو مدل AQ-YDSH-02

یخچال خودرو مدل AQ-YDSH-02

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    برای اولین بار شارژ کنید، لطفا ۱۲ ساعت شارژ کنید. هنگامی که باتری یخچال ارسال می شود، باتری کافی نیست، که بر اثر خنک کننده تأثیر می گذارد.پس از شارژ کامل، دکمه OFF/ON را فشار داده و نگه دارید تا روشن شود، دما را تنظیم کنید و یخچال شروع به خنک شدن می کند.نکته:دمای ذخیره سازی در سرد: ۲-۸ (۳۵.۶-۴۶.۴ ، دمای عملیاتی زیر ۲ (۷۷ ) اگر دمای اتاق بیش از ۲۵ باشد، کیس نمی تواند زیر ۸ خنک شود. دمای سرد را می توان تنظیم کرد، می تواند بر روی صفحه نمایش نمایش داده شود.
  • اقلام همراه
    مینی یخچال ۱ عددآداپتور برق شهری ۱ عددشارژر فندکی خودرو ۱ عددکابل شارژ ۱ عددباتری لیتیومی (۱۰۲۰۰ میلی آمپر ساعت) ۲ عددکیف حمل دستگاه ۱ عدددفترچه راهنما زبان انگلیسی ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    امکانات:عملکرد ضد یخ.قابل حمل و مد روز.سازگار با محیط زیست: استفاده از تبرید ترموالکتریک.نمایشگرهای LCD به وضوح زمان و دمای تبرید را نشان می دهند.پشتیبانی از DC12V DC، AC110V~240V، باتری ۱۱.۱V، باتری حدود ۶-۷ ساعت کار می کند در حالی که برق وسیله نقلیه یا برق خانگی وجود ندارد.سیستم هشدار هوشمند: هشدار باتری کم، هشدار دمای بالا، هشدار دمای پایین. مشخصات:دما: ۲ ~ ۸ درجه سانتیگراد زیر ۳۲ درجه سانتیگرادکارکرد باتری لیتیومی: ۹ واتولتاژ باتری لیتیوم: ۱ ولتاستند بای باتری: ۶-۷ ساعتولتاژ نامی: DC12V DC، AC110V~240Vابعاد خارجی: ۲۱cm x 9.4cm x 9.1cm / 8.27×3.7×3.58ابعاد داخلی: ۵cm x 5.8cm x 2.5cm / 6.89×2.28×0.98خصوصیات:صفحه نمایش بزرگ زمان و دما را نشان می دهد.ظرفیت بزرگ برای نگهداری ۳ قلم انسولین.هشدار باتری کمهشدار دمای بالاهشدار دمای پایینفن بی صدا ۲۰-۴۰db.می توانید آداپتور برق را برای مدت طولانی وصل کنید.شارژ سریع: در حالت خنک کننده، تنها شش ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود.تبرید سریع: ۲-۸ درجه سانتیگراد، (دمای محیط کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد)باتری با ظرفیت بالا: ۱۰۲۰۰ میلی آمپر ساعت، آماده به کار طولانی. طراحی باتری قابل تعویضهشدار: هشدار دمای بالا، هشدار دمای پایین، باتری کم.شارژ: شارژ USB، شارژر تلفن همراه، فندک ماشین، آداپتور برق، پاور بانک.داروهای یخچالی: انسولین، اینترفرون ها، هورمون های رشد، واکسن ها، قطره های چشمی و غیره.قابل حمل و تکنولوژی روزپشتیبانی از DC12V DC، AC110V~240V، باتری ۳.۷V، پشتیبانی از کار شارژ خودرو، پشتیبانی از کار آداپتور برق.صفحه نمایش LCD بزرگ، زمان و دمای تبرید را به وضوح نشان می دهد، قابل تعویض بین C و F سانتیگراد و فارنهایتبه سفارش کشور ایالات متحدهعملکرد ضد یخ،سازگار با محیط زیست: استفاده از تبرید ترموالکتریکدانش حفظ انسولین: ۲ درجه تا ۸ درجه در یخچال می تواند همان فعالیت را ۲ تا ۳ سال حفظ کند. در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد به مدت ۶ هفته نگهداری می شود.پارامتر:۱. فضای تبرید (LxWxH) 175mmx54mmx26mm2. ابعاد (LxWxH) 207mmx94mmx91mm3. دمای تبرید ۲-۸ درجه سانتیگراد (زیر ۳۰ درجه سانتیگراد محیط)۴. ولتاژ ورودی/خروجی (شارژر) AC100V-240V/DC 5.0V/DC12V5. جریان خروجی (شارژر) ۲A6. ولتاژ (باتری لیتیومی) DC3.7V7. ظرفیت (باتری لیتیومی) داخلی ۱۰۲۰۰mAH8. رتبه قدرت ۵W/DC5.0V3W/DC3.7Vزمان شارژ:شارژ در صورت روشن بودن: ۳-۵ ساعت شارژ کامل.شارژ در صورت خاموش شدن: شارژ کامل در ۱-۲ ساعت.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید یخچال خودرو آشنا شدید، قدر مسلم با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، شیک و کیفی را خریداری کرده و خیال خود را از بابت حمل مواد غذایی فاسد شدنی در طول یک سفر خاطره‌انگیز راحت نمایید و همیشه هم از کیفیت و ضریب عملکرد بالای آن نیز لذت برده و اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید قفل کاپوت

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا