ابزار غیر برقی

دستگیره در: معرفی بهترین دستگیره‌های در با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع دستگیره در این نکات را رعایت کنید

درها مهم‌ترین بخش هر فضای بسته‌ای به حساب می‌آیند که علاوه بر ایجاد امنیت، زیبایی درب و تکمیل دکوراسیون، قسمت‌های مختلف یک ساختمان مسکونی، تجاری و اداری را نیز از هم جدا می‌سازند.

دستگیره و قفل شاخص‌ترین قسمت در است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلف ساخته و عرضه می‌شود.

زمانی که قصد دارید وارد یک ساختمان شوید اولین چیزی که نظر شما را جلب می‌کند درب بنا و دستیگره نصب شده بر روی آن است، فرقی نمی‌کند ساختمان مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، درمانی و … باشد.

بعد از ورود به ساختمان دستگیره روی درب اتاق‌ها، پذیرایی، سرویس حمام و دستشویی، سالن انتظار، اتاق مدیر و سایر اماکن موجود نیز به نوبه خود باعث جلب نظر می‌شوند.

دستگیره علاوه بر زیبایی درب و تامین امنیت، نقش موثری در تکمیل دکوراسیون فضای داخلی اماکن مسکونی و اداری دارد.

شاید بعضی‌ها تصور کنند انتخاب دستگیره درب موضوع چندان مهمی نباشد که کاربر بخواهد زمانی را صرف آن کند در حالی که قضیه کاملاً خلاف این است. یک دستگیره مناسب و زیبا نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون و طراحی داخلی خانه شما دارد.

به گونه‌ای که هر فرد با ورود به منزل با جذابیت آن ارتباط برقرار می‌کند. یک دستگیره درب زیبا و شیک نگاه‌ها را به سوی خود خیره می‌کند و اثری مثبت و ماندگار به جا می‌گذارد.

دستگیره یکی از بهترین اجزای درب به شمار می‌رود، زیباترین درها با دستگیره نامناسب ظاهری زشت به خود می‌گیرند اما اگر خوب انتخاب نمایید می‌توانید نمای درب اتاق و سایر اماکن خود را با خرید یک دستگیره زیبا، همانند قطعه‌ای جواهر درخشان نمایید.

برای این‌که بتوانید در انتخاب یک دستگیره مناسب و مرغوب موفق و به موقع عمل نمایید توصیه می‌شود گفتار حاضر از مجله اینترنتی مینینیم را به دقت مطالعه کنید.

با معنای لغوی دستگیره آشنا شوید

واژه دستگیره در دو معنا به کار رفته است:

ابزاری که روی درب نصب می‌شود و برای باز و بسته کردنِ آن به کار می‌رود. در معنای دوم دستگیره به تکه پارچه اطلاق می‌گردد که برای جابه‌جا کردنِ ظرف غذای داغ روی اجاق و آتش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چند نکته اساسی در مورد انتخاب دستگیره‌های در

  • به جنس، شکل، طرح وظاهر که در زیبایی دستگیره موثرند، توجه داشته باشید.
  • سعی‌تان این باشد که تمام دستگیره‌های درب خانه خود را با شکل، شمایل و طرح یکسان انتخاب نمایید تا هارمونی و دکوراسیون منزلتان حفظ شود.
  • فراموش نکنید که طرح روی دستگیره تاثیر زیادی بر روی دکوراسیون کلی درب‌های خانه دارد.
  • دستگیره‌های گرد و تخم مرغی با رنگ نقره‌ای، چهره‌ای مدرن، فاخر و وزین به درب خانه می‌دهند.
  • در ایران معمولاً از دستگیره‌های دارای بازو و اهرمی شکل استفاده می‌کنند که در میان آن‌ها طرح‌های شیک و زیبایی به چشم می‌خورد.
  • این دستگیره‌ها زمانی که روی درب نصب می‌شوند، دکوراسیون و اتمسفر فضا را به کلی تحت تاثیر قرار می‌دهند و چشم‌ها را خیره می‌کنند.

شناخت انواع دستگیره‌ها

دستگیره‌های توپی: این دستگیره‌ها دارای قدمتی طولانی هستند و برای نصب روی درب خانه‌های قدیمی‌ به کار می‌روند.

  • با وجود تنوع و نوآوری در طراحی و ساخت دستگیره‌ها از نظر جنس، طرح و سبک‌های مختلف، نوع توپی آن‌ها کماکان جذابیت‌های خاصی در منازل مدرن و امروزی ایجاد می‌کند.

دستگیره اهرمی: دستگیره‌های درب از نوع اهرمی شرایط بهتری برای افراد ایجاد می‌کنند تا بتوانند با هر مقدار توان، نیرو و مهارت از آن‌ها استفاده نمایند.

  • دستگیره اهرمی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع تولید می‌شود و برای هر سبکی از خانه مناسب است و از نوع توپی مدرن‌تر می‌باشد.

با این حال تصمیم نهایی برای خرید، منوط به نظر و تشخیص کاربر است ک عمدتاً بر اساس زیبایی شناختی انجام می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قفل هوشمند

نگاهی به انواع دستگیره‌های توپی و اهرمی

  • دستگیره درب اهرمی پلاک‌دار با ظاهری کلاسیک برای طرح‌های سنتی مناسب است.
  • دستگیره اهرمی روزت مدلی ساده و متنوع است که انتخابی مناسب برای هر خانه به شمار می‌رود. بخش کلیدخور آن که به دستگیره متصل است به شکل دایره یا مربع می‌باشد و در طرح‌های مدرن، مینیمال و کلاسیک دیده می‌شود.
  • دستگیره توپی سنتی زبانه‌دار عمدتاً روی در خانه‌های سنتی نصب می‌شود که نمونه آن طرح کندوی زنبور عسل است.
  • توپی مدرن دارای زبانه، مدلی پرفروش و پرطرفدار برای خانه‌های امروزی است که در رنگ‌های براق تولید و بر روی درب سوار می‌شود.
  • دستگیره‌های توپی لبه‌دار که بایستی با قفل‌های لبه‌دار مورد استفاده قرار گیرند گزینه‌ای مناسب برای خانه‌های قدیمی محسوب می‌گردند.

شناخت انواع دستگیره‌ها از نظر شکل ظاهری

  • دستگیره روزت: به این مدل دستگیره درب، دو تکه‌ای هم گفته می‌شود. جدایی بخش دستگیره و کلیدخور این محصول، ظاهری جذاب و زیبا به آن بخشیده است. دستگیره‌های روزت بر روی درب ورودی منازل و دفاتر کاری نصب می‌شوند.
  • مدل پلاک: مدل پلاک که به دستگیره یک تکه‌ای نیز معروف است، می‌تواند بر روی درب‌های داخل خانه به کار گیری شود. قسمت قفل دستگیره مدل دارای پلاک به شکل یکپارچه طراحی و تولید شده است.
  • دستگیره هوشمند: دستگیره هوشمند را باید مدرن‌ترین نسل این محصول دانست. باز و بسته شدن با رمز، اثر انگشت، تشخیص چهره و نداشتنِ کلید از ویژگی‌های دستگیره در هوشمند است که با ظاهری زیبا و شیک روی درهای ضد سرقت نصب می‌شود و خیال شما را از هر نظر راحت می‌کند.

یادتان باشد:

انواعی از دستگیره‌های اهرمی یا توپی وجود دارند که با بعضی از سبک‌ها و طراحی داخلی و معماری‌ها بهتر هماهنگ می‌شوند. شما ممکن است برای یک خانه قدیمی دستگیره‌ای بزرگ و پلاک‌دار برنجی با اهرم منحنی انتخاب کنید.

اما برای یک منزل جدید، از دستگیره‌های اهرمی ساده سیاه یا کروم و یا انواع سفارشی این محصول استفاده نمایید.

آنالیز و بررسی انواع دستگیره‌ درب از نظر جنس

  • دستگیره فولادی ضد زنگ: دستگیره‌ای که از جنس فولاد ضد زنگ تولید می‌شود، ساختار خیلی سختی دارد و بر اساس ترکیبش در برابر خوردگی و ضربه مقاوم است. عمرش بالاست و نگه‌داری خاصی لازم ندارد.
  • دستگیره ساخته شده از برنز: دستگیره‌های برنزی ظاهری زیبا و جذاب دارند و با گذشت زمان درخشان‌تر و شیک‌‌تر می‌شوند. دستگیره درب به خاطر تماس مکرر با دست محل جذب جرم و باکتری است ولی جنس برنز باکتری‌ها و جرم‌ها را به شکل حیرت‌آوری از بین می‌برد.
  • دستگیره آلومینیومی: دستگیره دری که از جنس آلومینیوم تهیه شود هم سبک است و هم ماندگاری بیشتری دارد. به خاطر این‌که با محیط هم‌دما می‌شود، هنگام لمس حس دلچسب و خوشایندی به به دست فرد می‌دهد.
    • خاصیت رنگ پذیری آلومینیوم به شما امکان می‌دهد که از رنگ‌های دلخواهتان برای دستگیره استفاده نمایید، در ضمن آلومینیوم از مواد قابل بازیافت است.
  • جنس استیل ضد زنگ: استیل ضد زنگ از ماندگاری و مقاومت بالایی برخوردار است و گزینه مناسبی برای نصب بر روی ورودی‌های پر تردد است. جنس استیل ضد زنگ با تنوع طرح برای اماکن مسکونی و تجاری انتخاب خوبی است. انواع دستگیره‌های کابینت و درب می‌توانند از جنس استیل ضد زنگ ساخته شوند.
  • دستگیره شیشه‌ای و چینی (پورسلین): دستگیره‌های تولید شده از جنس چینی عمدتاً روی درب‌های داخلی اتاق خواب نصب می‌شوند و در رنگ‌های سفید، کروم، مشکی و با ترکیبی از کروم و برنج برای زیبایی بیشتر ساخته می‌شوند.
    • این گروه از دستگیره‌های مخصوص درب، چندان رایج نبوده و تنها مخاطبان و خریداران خاص خود را دارند.
    • دستگیره شیشه‌ای هم نوعی خاص است که معمولاً از شیشه صاف یا کریستال رنگی می‌باشد و در مدل‌های توپی قابل تهیه است.

نظری گذرا بر رنگ دستگیره درب

به همان اندازه که مدل در و دستگیره اتاق خواب و سایر اماکن مهم است، همان قدر هم رنگ آن اهمیت دارد. امروزه تنوع رنگ در میان انواع دستگیره‌ها بالاست، از رنگ‌های مات گرفته تا براق مانند طلایی، سیلور، خاکستری و … .

دستگیره‌های طلایی: دستگیره‌های طیف طلایی به خاطر گرمی، حس و حالی کلاسیک به درب می‌دهند. رنگ طلایی با تناژ برنجی مات انتخابی عالی و محبوب برای یک دستگیره به شمار می‌رود.

دستگیره‌های به رنگ نقره‌ای (سیلور): سیلور در واقع طیف و گستره وسیعی از رنگ‌های نقره‌ای را شامل می‌شود. از رنگ‌های روشن و مات می‌توانید برای سبک‌های مدرن و مینیمال استفاده نمایید.

کروم و نیکل از جنس‌هایی هستند که قادرند با انواع درها هماهنگی و هارمونی برقرار کنند. نیکل با بافت و ظاهری فلزی، رنگی منحصر به فرد برای سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک به حساب می‌آید.

دستگیره‌های با رنگ تیره: شما می‌توانید روی درب‌های چوبی که نقوش و امواج چوب روی آن‌ها نمایان است، دستگیره‌های تیره رنگ نصب نمایید.

دستگیره‌های به رنگ برنز روغنی و برنز طرح زنگ‌زده فضای سنتی و کلاسیک را شاداب و سرزنده می‌کنند. مشکی مات رنگی منعطف برای دستگیره است که با تمام طرح‌ها در سبک مدرن و کلاسیک سِت و هماهنگ می‌شود.

بررسی مدل‌های دستگیره درب

یکی دیگر از فاکتورهای اساسی برای انتخاب دستگیره توجه به شکل آن است.‌ طراحی دستگیره باید قابلیت انعطاف پذیری زیادی با محیط‌های مختلف داشته باشد که نوع اهرمی این محصول دارای این ویژگی است.

دستگیره بیضی شکل: در دستگیره بیضی شکل، اهرم لوله‌ای‌تر و فاقد لبه‌های مشخص است. قاب‌های آن دارای لبه‌های منحنی می‌باشد، البته دستگیره‌های توپی نیز می‌توانند بیضی، صیقلی و رنگ شده، باشند.

مدل گرد: دستگیره گرد غالباً صیقلی و دایره‌ای شکل است و نوع توپی آن کاملاً گرد و قابی هم که دستگیره به آن متصل می‌شود، گرد می‌باشد.

دستگیره گوشه‌دار: قاب پشت دستگیره‌های درب می‌توانند دارای اَشکالی مربعی یا مستطیلی بوده و اهرم‌شان نیز به شکل مستطیل با لبه‌های موج‌دار باشد.

مدل کلاسیک: قاب پشت دستگیره کلاسیک می‌تواند از یک مستطیل بزرگ با اهرمی تزئینی و به شکل منحنی تشکیل گردد، جنس این مدل از برنج است.

و اما دستگیره‌های امروزی: دستگیره‌هایی که امروزه در مدرن‌ترین شکل ممکن تولید و وارد بازار می‌شوند، معمولاً براق ساده و مینیمال هستند، رنگ‌شان کروم یا رنگ‌های خاص مانند مشکی و برنزی می‌باشد. قاب پشتی کوچکی دارند و در برخی موارد هم فاقد آن هستند.

نکاتی چند در مورد انتخاب و خرید دستگیره درب

دستگیره‌ای که روی در نصب می‌شود علاوه بر زیبایی، همسانی با دکوراسیون منزل یا محل کار، تناسب با کاربرد درب بایستی از نظر ایمنی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتخاب مدل دستگیره

شما می‌توانید از میان دو مدل توپی یا اهرمی یکی را بر حسب سلیقه و نیاز تهیه نمایید. همیشه استفاده از مدل‌های اهرمی برای کابران آسان‌تر است زیرا به راحتی به سمت پایین حرکت کرده و قفل را باز می‌کنند. دستگیره‌های مدل توپی این کار را با حرکت چرخشی انجام می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قفل آویز

بررسی میزان امنیت قفل

یکی از عوامل مهم و اساسی در هنگام انتخاب و تهیه دستگیره در نظر داشتنِ امنیت قفل آن است. اهمیت این موضوع برای تامین ایمنی درب‌های اصلی ورودی بیشتر است.

دستگیره‌ها از نظر ساختار ایمنی در سه سطح دسته‌بندی می‌شوند، گروه اول مخصوص واحدهای تجاری هستند. از دستگیره‌‌های سطح امنیتی دوم برای ایمنی محل کار و خانه استفاده می‌شود.

دستگیره‌های گروه سوم هم امنیت درب‌های داخلی را تامین می‌کنند.

سهولت استفاده از دستگیره

ساز و کار قفل شدنِ درب‌های داخلی و بسته شدنِ آن‌ها در مواقع اضطراری ایجاب می‌کند که به سهولت استفاده از دستگیره‌ها توجه ویژه شود. برای راحتی باز و بسته کردنِ دستگیره‌ها، نوع اهرمی آن‌ها برای استفاده توصیه می‌شود.

تناسب دستگیره با دکوراسیون

نمونه‌ها و گونه‌های متفاوتی از دستگیره‌های سنتی و مدرن در بازار موجودند که ممکن است کار انتخاب را برای شما سخت یا آسان نمایند. بهتر است انتخابتان را بر اساس سبک دکوراسیون انجام دهید.

برای مثال دستگیره‌های گرد سنتی و همین‌طور نوع تزئین شده آن‌ها برای سبک‌های کلاسیک گزینه مناسب‌تری هستند.

توجه به جنس محصول

یکی دیگر از فاکتورهای موثر جهت انتخاب دستگیره در، توجه به جنس و تناسب آن با دری است که قرار است دستگیره را رویش سوار نمایید.

به خاطر داشته باشید که هر دستگیره‌ای را نمی‌توانید بر روی هر فلز، استیل، چوب و … مورد استفاده قرار دهید.

بررسی سمت و جهت باز شدنِ قفل

بهتر است هنگام خرید دستگیره به جهت چرخش و باز شدنِ آن توجه نمایید. این ویژگی معمولاً در قسمت مشخصات کالا درج شده است که باید زمان خرید به آن دقت داشته باشید.

انتخاب دستگیره بر اساس نوع کارکرد

پیش از خرید باید نوع استفاده و محل نصب دستگیره را تعیین نمایید، یعنی مشخص کنید که می‌خواهید دستگیره را روی درب ورودی آپارتمان تعبیه کنید یا این‌که در نظر دارید آن را روی درب اتاق، سرویس بهداشتی، حمام، کمد و یا کابینت نصب کنید.

علاوه بر این سهولت قفل، باز شدن و سطح امنیت دستگیره‌ها را هم نباید فراموش کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قفل کتابی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب دستگیره در مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ دستگیره در شیک، کیفی و ارزان را برای شما آماده کرده‌ایم. این دستگیره‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


دستگیره در مشکات کد ۲۱۵۲۹۸۲ بسته ۲ عددی

دستگیره در مشکات کد 2152982 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰*۱۵۰*۳۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در اتاق خواب
  • مناسب برای درهای
    چوبی
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۷ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های دستگیره در
    مناسب برای درهای راست باز شو
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه: ورق آهنجنس دسته: آلومینویم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در مدل رزت سویچی MODERN بسته ۲ عددی

دستگیره در مدل رزت سویچی MODERN بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x140x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در اتاق خواب
  • مناسب برای درهای
    آلومینیومی
  • ویژگی‌های دستگیره در
    آبکاری شده
  • ویژگی‌های قفل دستگیره
    قفل براق
  • سایر توضیحات
    دستگیره در رزت دو تیکه سویچی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در مدل رزت سویچی ۰۴ بسته ۲ عددی

دستگیره در مدل رزت سویچی 04 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x140x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در اتاق خواب
  • مناسب برای درهای
    آهنی
  • ویژگی‌های دستگیره در
    آبکاری شده
  • ویژگی‌های قفل دستگیره
    قفل براق
  • سایر توضیحات
    دستگیره بسیار پر مصرف ساخت شرکت دوریس بسته ۲ عددی و دارای رنگبندی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در مدل ۳۸۶۵

دستگیره در مدل 3865

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴۵x45x65 میلی‌متر
  • جنس
    زاماک
  • کاربرد دستگیره
    در اتاق خواب
  • مناسب برای درهای
    چوبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در هوشمند مدل M6-3

دستگیره در هوشمند مدل M6-3

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x355x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۲۵ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در اتاق خواب
  • مناسب برای درهای
    چوبی
  • سایر توضیحات
    منبعه تغذیه ۴ عدد باتری قلمیدارای فناوری کنترل از راه دور برای جلو گیری از رمز گشاییدارای آلارم هشداردسترسی توسط رمز، کارت و اثر انگشت و تلفن همراه و کلید

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در صامو پرشین مدل ۳۹۱۰۳

دستگیره در صامو پرشین مدل 39103

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در ورودی
  • مناسب برای درهای
    چوبی
  • ویژگی‌های دستگیره در
    مناسب برای درهای راست باز شو
  • ویژگی‌های قفل دستگیره
    قفل کلیدی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره درب کلیدی کلون کد ۷۷۲۲ بسته ۲ عددی

دستگیره درب کلیدی کلون کد 7722 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴۰x45x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در اتاق خواب
  • مناسب برای درهای
    چوبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در حیاطی ترووان کد ۲۰۰

دستگیره در حیاطی ترووان کد 200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰*۷۰*۳۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در ورودی
  • مناسب برای درهای
    چوبی
  • ویژگی‌های دستگیره در
    مناسب برای درهای راست باز شو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در مشکات کد ۱۶۷۳۰۸۲ بسته ۲ عددی

دستگیره در مشکات کد 1673082 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۱۶۰×۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۷۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • کاربرد دستگیره
    در دستشویی و حمام
  • مناسب برای درهای
    چوبی
  • ویژگی‌های دستگیره در
    مناسب برای درهای راست باز شو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در افرا صنعت کد ۱۱۰۰ بسته ۲ عددی

دستگیره در افرا صنعت کد 1100 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x4x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در اتاق خواب
  • مناسب برای درهای
    آهنی
  • ویژگی‌های دستگیره در
    آبکاری شده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در حیاطی مدل T01

دستگیره در حیاطی مدل T01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰ × ۵۵ × ۳۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸۵ گرم
  • جنس
    استیل
  • کاربرد دستگیره
    در ورودی
  • مناسب برای درهای
    چوبی
  • ویژگی‌های دستگیره در
    مناسب برای درهای راست باز شو
  • سایر توضیحات
    قطر میله: ۲۸ میلی‌متردارای ۳ محل پیچ روی هر پایهقابل استفاده به عنوان آویز حوله و دستگیره‌ی کمکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در مدل سویچی پلاک F24 بسته ۲ عددی

دستگیره در مدل سویچی پلاک F24 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۰x140x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در اتاق خواب
  • مناسب برای درهای
    آلومینیومی
  • ویژگی‌های دستگیره در
    آبکاری شده
  • ویژگی‌های قفل دستگیره
    قفل سرویس
  • سایر توضیحات
    دستگیره پلاک سویچی با کیفیت بسیار بالا و بسته ۲ عددی و دارای رنگ زیتونی و طلایی میباشد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در سرویس فرا صنعت کد ۱۶۳۰۹۸۳ بسته ۲ عددی

دستگیره در سرویس فرا صنعت کد 1630983 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲۰×۱۴۰×۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • کاربرد دستگیره
    در دستشویی و حمام
  • مناسب برای درهای
    چوبی
  • ویژگی‌های دستگیره در
    مناسب برای درهای چپ باز شو
  • ویژگی‌های قفل دستگیره
    قفل زیتونی رنگ
  • سایر توضیحات
    چپ باز شو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در مدل مشکات طرح شکلاتی سویچی

دستگیره در مدل مشکات طرح شکلاتی سویچی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x45x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در اتاق خواب
  • مناسب برای درهای
    چوبی
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۱۰ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های دستگیره در
    آبکاری شده
  • ویژگی‌های قفل دستگیره
    بدون قفل
  • سایر توضیحات
    فاصله بین دو سوراخ پیچ دستگیره ۲۱.۵ سانت طول کل پلاک ۲۵ سانتی متر جنس پلاک آهن و جنس دسته آلومینیم می باشد پشت پلاکی دوبل می باشد اقلام همراه دو عدد پیچ فیکس یک عدد میله چهارپهلوقابل نصب بر روی قفل سویچی مغزی خور ونه قفل های کلیدی معمولیقفل همراه این کالا نیست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگیره در مدل سرویس modern بسته ۲ عددی

دستگیره در مدل سرویس modern بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x55x45 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵۵ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • کاربرد دستگیره
    در دستشویی و حمام
  • مناسب برای درهای
    آهنی
  • ویژگی‌های دستگیره در
    دستگیره پلاک (یک تکه)
  • سایر توضیحات
    دستگیره در مدل سرویس این دستگیره فقط برای دربهای سرویس و حمام با قفل سرویس قابل نصب میباشد داری ۲ رنگ طلایی و زیتونی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید دستگیره در آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک دستگیره در مناسب، ایمن و به‌روز را خریداری کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ترازو فروشگاهی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا