کامپیوتر و لوازم جانبی

مودم ADSL: معرفی بهترین مودم‌های ای‌دی‌اس‌ال با خرید اینترنتی

هنگام خرید مودم ADSL این نکات را رعایت کنید

آن دسته از مخاطبان این مطلب که دارای سابقه استفاده بیشتری از دنیای بی مرز اینترنت هستند خوب می‌دانند که در گذشته برای برقراری یک اتصال ساده چقدر باید مصیبت تحمل می‌کردیم تا نهایتاً با سرعتی بسیار ناچیز تحت عنوان اینترنت دیال آپ (Dial-up) بتوانیم وارد دنیای نت شویم.

این در حالی است که امروزه به مدد حضور مودم ADSL خیلی راحت‌تر از گذشته می‌توانیم به دنیای بزرگ و بی انتهای اینترنت دسترسی داشته باشیم.

ADSL مخفف عبارت Asymmetric Digital Subscriber Line است و از آن برای اتصال سریع‌تر به دنیای اینترنت استفاده می‌شود.

برای خرید مودم ADSL باید به نکات بسیاری توجه داشت که عدم دقت به هر کدام آن‌ها می‌تواند سبب پشیمانی شما از خرید یک مودم در آینده‌ای نه چندان دور گردد!

برای همین نیز توصیه می‌کنیم در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی مینینینم با ما همراه شوید تا شما را با عوامل مهم در خصوص انتخاب و خرید مودم ADSL آشنا کرده و تازه انواع مختلفی از این قبیل دستگاه‌های ارتباطی را هم به محضرتان معرفی نماییم.

آشنایی با انواع مختلفی از مودم‌های ای دی اس ال

مدل سیمی: مودم ADSL سیمی که آن را Ethernet modem یا همان مودم اترنت نیز می‌نامند، مدل قدیمی‌تری نسبت به مدل‌های بی سیم هستند که معمولاً نحوه اتصالشان از طریق درگاه LAN و یا از طریق پورت USB میسر بود.

البته مدل‌های جدیدتر این قبیل از مودم‌های سیمی از هر دو پورت بر روی خود برخوردار هستند.

از نظر شاخص ایمنی به دلیل بُرد کوتاه‌تر این قبیل از مودم‌ها در مقایسه با مودم‌های بی سیم، ایمنی بیشتری دارند، با توجه به بهره‌گیری سیمی از آن‌ها قطعاً نمی‌توان از اینترنت این مدل از مودم‌ها بر روی دستگاه‌های فاقد پورت LAN نظیر تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند استفاده کرد!

ضمن اینکه باید توجه داشته باشید مودم‌های ADSL سیمی از قیمت کمتری به نسبت مدل‌های بی سیم که در ادامه به توضیح آن برایتان خواهیم پرداخت، برخوردار هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کامپیوتر همه کاره

مدل بی سیم: مودم‌های بی سیم که به آن‌ها مودم وای فای و یا وایرلس نیز گفته می‌شود، نسل جدیدتری از مودم های ADSL هستند که می‌توان از آن‌ها با کمترین محدودیت برای اتصال انواع و اقسام دستگاه‌ها و گجت‌های هوشمند به اینترنت استفاده کرد.

یک مودم بی سیم علاوه بر اتصال بدون سیم خود می‌تواند به صورت سیمی نیز کارایی داشته باشد و با اتصال یک کابل LAN به پورت مخصوص آن همچون یک مودم سیمی برایتان قابل استفاده باشد.

این نسل از مودم‌ها برای پوشش دهی دارای آنتن هستند که هرچه تعداد آنتن‌های آن‌ها بیشتر باشد، یقیناً از قابلیت پشتیبانی بیشتری برخوردارند.

از مدل‌های سیمی گرانترند و در مجموع به سه دسته: مودم‌های اولیه A و B و هم‌چنین مودم‌های G و نهایتاً مودم‌های دسته N تقسیم می‌شوند.

گروه اول دارای قابلیت آنتن دهی بین ۱۵ تا ۲۵ متر هستند و این در حالی است که مثلاً مودم های گروه آخر از قابلیت ساپورت بُردی بین ۷۵ تا ۲۰۰ متر برخوردارند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید هارد اینترنال

نکته: دوستان عزیز توجه داشته باشید که شما در بازار علاوه بر مدل‌های سیمی و بدون سیم با سه نوع مودم مواجه هستید که یکی مودم‌های تنها هستند و دیگری روتر و آخرین گروه نیز مودم روتر هستند که بیشترین استفاده را در میان جوامع امروزی دارند.

پس اگر می‌خواهید از یک مودم ADSL خود برای تغذیه چند دستگاه و اتصال آن‌ها به صورت همزمان به اینترنت استفاده نمایید، حتما باید مودم روتر ADSL را خریداری نمایید؛ در غیر این صورت باید به شکل جداگانه برای مودم خود به دنبال خرید یک روتر یا همان پخش کننده خطوط اینترنتی نیز باشید.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید مودم ADSL

پیش از هر اقدامی نوع مودم ADSL خود را مشخص نمایید

اولین نکته در خصوص خرید مودم ADSL توجه به نوع آن است که برای این منظور توصیه می‌کنیم به مطالعه بخش قبلی از همین مطلب بپردازید تا با اطلاعات بیشتری در خصوص مدل‌های سیمی و بدون سیم این قبیل از وسایل ارتباطی آشنایی پیدا کرده و انتخاب و خرید بهتری را نیز رقم بزنید.

در این خصوص بهتر است بر اساس زمینه مصرفی‌تان عمل کنید، یعنی اگر برای محیطی همچون رستوران و یا کافه گالری خود به دنبال خرید یک مودم می‌گردید، از مدل‌های بی سیم که قابلیت آنتن دهی و اتصال چندین و چند نفر به صورت همزمان را دارند، استفاده نمایید.

نگاهی دقیق به محدوده پوشش دهی مودم خود داشته باشید

دومین نکته برای انتخاب مودم ADSL توجه به محدوده پوشش دهی آن است که در این خصوص شما باید بدانید این موضوع برای مودم‌های سیمی بستگی به متراژ کابل اتصال آن‌ها داشته و برای مودم‌های بی سیم یا همان وایرلس نیز بسته به ساختار فنی به کار رفته در تولید دستگاه دارد.

علاوه بر نکته فوق حواستان باشد که محدوده پوشش دهی مودم های ای دی اس ال بی سیم با توجه به تعداد آنتن‌های آنان تعیین می‌شود، در این میان هرچه تعداد آنتن‌های یک مودم بی سیم بیشتر باشد، قطعا از محدوده پوشش دهی وسیع تری نیز برخوردار است.

مخاطبان گرامی توجه داشته باشید که در بازار می‌توان به سراغ خرید آنتن‌های جانبی و تقویتی برای نصب بر روی مودم‌های خود رفته و توان پوشش دهی آن‌ها را بر حسب نوع نیاز خود افزایش دهید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کامپیوتر کوچک

به قابلیت‌های اتصالی دستگاه‌های خود توجه کنید

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید مودم ADSL توجه به قابلیت‌های اتصالی تمام دستگاه‌های موجود در محیط خانگی و یا کاری شماست که برای این منظور توصیه می‌کنیم تا جای امکان از خرید مودم‌های سیمی پرهیز نمایید.

چرا که تنها از این قبیل مودم‌ها می‌توان به صورت اتصال سیمی برای وصل شدن به اینترنت استفاده کرد و در این صورت مثلاً گجت‌های هوشمند شما همچون تبلت‌ها و یا تلفن‌های همراهتان نمی‌توانند بدین شکل به مودم خریداری شده شما وصل شوند، پس خیلی خوب به این موضوع توجه نمایید!

از توجه به نوع پورت اتصال دهنده مودم مورد نظرتان غافل نشوید

از دیگر نکات مهم در خصوص خرید مودم ADSL توجه به نوع پورت‌های آن می‌باشد که البته همان‌طور که مشخص است این نکته کاملا در انحصار مدل‌های سیمی است و از آنجایی که در بخش قبل نیز به آن اشاره کردیم مودم های سیمی یا از پورت LAN بر روی خود برخوردار هستند و یا از درگاه USB و یا هر دوی آن‌ها در مدل‌های جدیدتر خود!

با این حال اما بدانید و آگاه باشید که سرعت اتصال به اینترنت از طریق درگاه LAN بیشتر از مدل‌های USB است. البته این در حالی است که دستگاه شما باید حتما دارای کارت شبکه باشد در غیر این صورت شما یا باید سیستم رایانه‌ای خود را به یک کارت شبکه مجهز کنید و یا به سراغ خرید مودم‌های دارای درگاه USB بروید.

قابلیت های جانبی مودم‌تان را خوب بررسی نمایید

یک مودم ADSL می‌تواند در کنار تمام نکات فوق از قابلیت‌های جانبی جذابی نیز برخوردار باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان تقویت بُرد آنتن دهی، امکان تعیین زمان برای استفاده از مودم و همین‌طور اولویت بندی کردن برای استفاده از سرعت و قدرت بیشتر مودم در مواقعی که مشغول انجام چند کار وابسته به اینترنت هستیم، اشاره کرد.

مثلا اگر همزمان در حال دانلود، آپلود و یا برقراری یک تماس اینترنتی ضروری هستیم، می‌توانیم با تنظیم کردن مودم، اولویت اول کاری خود را برقرار تماس اینترنتی‌ تعیین کنیم تا افت کیفیت در صدا و تصویر خود نداشته باشیم.

لازم به ذکر است که در کنار تمام موارد فوق امکان فیلتر کردن سایت‌های مخرب و نامناسب نیز بر روی برخی از مودم‌ها وجود دارد که سبب می‌شود تا مثلا اگر فرزند شما به مودم متصل شد، سایت‌های غیر اخلاقی حتی به صورت تصادفی نیز برای او بارگذاری نشوند!

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دوربین مداربسته

نسبت به سطح ایمنی مودم ای دی اس ال خود بی تفاوت رفتار نکنید

همان‌گونه که گفتیم به طور کلی سطح ایمنی مودم‌های سیمی از مودم‌های بدون سیم به دلیل محدودیت در بُرد پوشش دهی آن‌ها بیشتر است. این در حالی است که کمپانی‌های سازنده برای امنیت مودم‌های بدون سیم و وایرلس خود از فناوری‌هایی همچون: WPA یا WPA2 یا WEP استفاده می‌کنند.

ناگفته نماند در میان تمام فناوری‌های نامبرده بهترین گزینه برای امن کردن یک مودم می تواند همان فناوری WPA2 باشد. برخی از مودم‌ها فاقد هر گونه قفل ایمنی هستند و دیگران به راحتی می‌توانند به آن وصل شوند و کارهای اینترنتی خود را انجام دهند. به این نوع از مودم ها در اصطلاح OPEN گفته می‌شود.

با عناصر موثر در تعیین قیمت مودم ADSL آشنا شوید

ما در این مطلب شما را با مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت مودم ADSL‌ آشنا کردیم و حال دیگر این شما هستید که باید متناسب با نوع دستگاه‌های مصرفی و هم‌چنین وسعت فضایی که می‌خواهید از قابلیت اتصال به اینترنت برخوردار باشد، یک مودم عالی را خریداری نمایید.

دوستان عزیز توجه داشته باشید امروزه برندهای زیادی در صدد طراحی و تولید انواع و اقسام مودم‌ها و مودم روترها برآمده‌اند که بی شک این مودم‌های D-Link و TP-Link هستند که همچنان به سبب کیفیت بالای خود بیشترین استقبال و فروش را دارند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اسپیکر کامپیوتر

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب مودم ADSL مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ مودم ADSL پرقدرت، دقیق،استاندارد، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این مودم امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V4

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V4

مشخصات

  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet
  • نوع آنتن
    Omni Directional ثابت
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • کلیدها
    کلید روشن و خاموش کردن دستگاهکلید روشن و خاموش کردن شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)کلید بازگشت به تنظیمات اولیه یا ریست/WPS
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE 802.11n, 802.11g, 802.11b
  • محدوده فرکانس
    ۲.۴ تا ۲.۴۸۳۵ گیگاهرتز
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3, 802.3u
  • استانداردهای ADSL 2
    (ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis(ITU-T G.992.4 (G.lite.bis
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    ۲.۴ گیگاهرتز
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر ADSL2 تی پی-لینک مدل VDSL/ADSL Archer VR400_V3

مودم روتر ADSL2 تی پی-لینک مدل VDSL/ADSL Archer VR400_V3

مشخصات

  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    سه عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN
    یک عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2750U

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2750U

مشخصات

  • وزن
    ۶۳۰ گرم
  • ATM & PPP
    (ATM Forum UNI3.1/4.0 PVC (up to 8 PVCs(ATM Adaptation Layer Type 5 (AAL5(ATM QoS (Traffic ShapingBridged or routed Ethernet encapsulationVC and LLC based multiplexing(PPP over Ethernet (PPPoE(PPP over ATM (RFC 2364ITU-T I.610 OAM F4/F5
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.11b/g/n
  • استانداردهای ADSL
    (Multi-Mode, ANSI T1.413 Issue 2, ITU G.992.1 (G.dmt) Annex A, ITU G.992.2 (G.lite) Annex A, ITU G.994.1 (G.hs
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/L/M, ITU G.992.4 (G.lite.bis) Annex A
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU G.992.5 Annex A
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    (ATM QoS (Traffic Shaping
  • (Virtual Private Network (VPN
    Multiple PPTP/IPSec/L2TP Pass-Through
  • فایروال و امنیت دسترسی
    Built-in NAT Firewall
  • کاربرد USB
    اتصال دانگل ۳G و به اشتراک گذاری اینترنت سیم کارت به صورت بی‌سیم
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • قابلیت‌های مودم – روتر ADSL
    Port Forwarding
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    ۲.۴ گیگاهرتز
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • اتصالات
    DDNS
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ-45 WAN/LAN
  • کلیدها
    دکمه‌ روشن/خاموش دستگاه (Power Switch)دکمه‌ روشن/خاموش اتصال بی‌سیم (Wireless On/Off Button)دکمه WPS
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • سایر مشخصات
    NAt & NAPtDhCP Server/Client/RelayStatic Routing, riP v.1, v.2(Universal Plug and Play (uPnPCompliant(Dynamic Domain Name System (DDNsVirtual ServersNtP, DNsproxy and igMP ProxySupports iPv6
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    ندارد
  • نوع آنتن
    خارجی (MIMO)
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • گواهینامه‌ ها
    CE, FCC
  • امنیت بی‌سیم
    WPA/WPA2 (Wi-Fi Protected Access) Security MAC Address-Based Access Control WP
  • VLAN
    (PVC/VLAN Port Mapping (Bridge Mode
  • توضیحات نشانگر LED
    نشانگر LED با قابلیت نمایش روشن و خاموش بودن دستگاه (Power)،وضعیت WAN، اینترنت، DSL ،USB و وضعیت ۴ پورت شبکه
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • استانداردهای بی‌سیم
    ۸۰۲.۱۱b/g/n
  • محدوده فرکانس
    ۲.۴ گیگاهرتز تا ۲.۴۸۴ گیگاهرتز
  • نوع شبکه
    DHCP
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر ADSL2 Plus تندا مدل D301 V2

مودم روتر ADSL2 Plus تندا مدل D301 V2

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    ۲.۴ گیگاهرتز
  • قابلیت‌های مودم – روتر ADSL
    Port Forwarding
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • کاربرد USB
    Storage Sharing( Samba)
  • فایروال و امنیت دسترسی
    IP FilterMAC Filtering
  • توضیحات Port Forwarding
    Port ForwardingPort TriggeringDMZUPnP
  • قدرت انتقال
    RF Power <20dBm(EIRP)
  • استانداردهای +ADSL 2
    G.994 compliantFull-rate ANSI T1.413 Issue 2ITU-T G.992.1 (G.dmt)ITU-T G.992.2 (G.lite)ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/L/MITU-T G.992.5 Annex A
  • استانداردهای IEEE
    IEEE802.11b/g/nIEEE 802.3, 802.3u
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    سه عدد
  • درجه حرارت
    Operating Temperature: 0℃ ~ ۴۰℃Storage Temperature: -40ºC~70ºC
  • مدیریت
    LAN IP SettingBackup & Update & Restore to factory defaultSystem LogsSNMP AgentTR-069 ClientInternet TimeAccess ControlUpdate Software via web, TFTP & FTPDiagnosticsDDNS, IGMP Multicast, VLAN, 802.1Q, Routing
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • نوع شبکه
    DHCP
  • نوع اتصال به اینترنت
    PPPoE, PPPoA,IPoA, MER, Bridge
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE802.11b/g/n
  • منبع تغذیه
    Input: 100 – 240V 50/60HzOutput: 9V1.0A
  • توضیحات نشانگر LED
    PWR, SYS, INTERNET, USB, WPS, WLAN, 4/iTV, LAN3, LAN2, 1/WAN, DSL
  • امنیت بی‌سیم
    Wireless MAC FilteringSupport 64/128 bit WEPWPA-PSK/WPA2-PSKWPS
  • کلیدها
    Reset(RST) × ۱WPS × ۱WLAN On/Off × ۱Power On/Off × ۱
  • گواهینامه‌ ها
    CE、FCC、RoHS
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    Omni directional
  • سایر مشخصات
    ۱۰/۱۰۰Mbps LAN × ۳۱۰/۱۰۰Mbps WAN/LAN × ۱Operating Mode: Wireless Modem Router, Wireless RouterSupport 6RD & DS-Lite, IPv6 and IPv4 dual stackBasic Features:Wireless switch enable/disableSSID Broadcast enable/disableCountry OptionsChannel: Auto, 1-13Bandwidth: Auto, 20MHz, 40MHzClient ListWDSAdvanced Functions:PVC ConfigurationMAC CloneDSL SettingsInterface GroupingQoSUSB Sharing(Samba)Parental ControlIPTV
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2790U

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2790U

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۳.۴ گرم
  • ATM & PPP
    PPPoE/Bridge/PPPoA
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.11b/g/n, IEEE 802.3
  • استانداردهای ADSL
    Multi-modeFull-rate ANSI T1.413 Issue 2ITU-T G.992.1 (G.dmt) Annex A/C/IITU-T G.992.2 (G.lite) Annex A/C(ITU-T G.994.1 (G.hs
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/J/K/L/MITU-T G.992.4 (G.lite.bis) Annex A
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5 Annex A/L/M
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    ۸۰۲.۱p Quality of Service
  • (Virtual Private Network (VPN
    IPSec/PPTP/L2TP Passthrough
  • فایروال و امنیت دسترسی
    PVC/VLAN port mapping (bridge mode) 64/128 bitsParental control (URL blocking, scheduling)WEP data encryptionDoS attacks preventionPacket filtering (IP/ICMP/TCP/UDP)WPA/WPA2 (Wi-Fi Protected Access) securityMAC address-based access controlWPSBuilt-in NAT firewallStateful Packet Inspection (SPI)
  • کاربرد USB
    اتصال دانگل ۳G و به اشتراک گذاری اینترنت سیم کارت به صورت بی‌سیم
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • قابلیت‌های مودم – روتر ADSL
    Port Forwarding
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    ۲.۴ گیگاهرتز
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • اتصالات
    DDNS
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    سه عدد
  • VLAN
    (PVC/VLAN Port Mapping (Bridge Mode
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11
  • کلیدها
    دکمه‌ روشن/خاموش دستگاه (Power Switch)دکمه‌ روشن/خاموش اتصال بی‌سیم (Wireless On/Off Button)دکمه WPS
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • سایر مشخصات
    بهره‌بری از چیپست بردکام (Broadcom)UPnP SupportWeb-Based GUIStatic RoutingDHCP Server/Client/RelayDNS ProxyIGMP v1, v2 Proxy
  • نوع آنتن
    خارجی (MIMO)
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • پروتکل‌ها
    (Routing Information Protocol (RIP, RIPv2
  • گواهینامه‌ ها
    CE, Wi-Fi Certified
  • امنیت بی‌سیم
    WPA/WPA2 (Wi-Fi Protected Access) Security ƒMAC Address-Based Access Control ƒWP
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • توضیحات نشانگر LED
    نشانگر LED با قابلیت نمایش روشن و خاموش بودن دستگاه (Power)،وضعیت WAN، اینترنت، DSL ،USB و وضعیت ۴ پورت شبکه
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • استانداردهای بی‌سیم
    ۸۰۲.۱۱b/g/n
  • محدوده فرکانس
    ۲.۴ گیگاهرتز تا ۲.۴۸۴ گیگاهرتز
  • نوع شبکه
    DHCP
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر +ADSL2 دی-لینک مدل DSL-124 NEW 2022

مودم روتر +ADSL2 دی-لینک مدل DSL-124 NEW 2022

مشخصات ظاهری

  • وزن
    ۳۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet
  • اتصالات
    DDNS
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    ۲.۴ گیگاهرتز
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN
    یک عدد
  • قابلیت‌های مودم – روتر ADSL
    Port Forwarding
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • ATM & PPP
    ATM Forum UNI3.1/4.0 (PPP over ATM (RFC 2364 (PPP over Ethernet (RFC2516 (IPoA (RFC1577/2225 PVC – Up to
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    IPP/ToS, DSCP and 802.1p
  • قدرت انتقال
    ۲۰dBm>
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5
  • استانداردهای ADSL 2
    ۲(ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis (ITU-T G.992.4 (G.lite.bis
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3, 802.3u
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • VLAN
    ۸۰۲.۱P
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت روشن و خاموش کردن دستگاه (Power) دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت اتصال اینترنت (Internet) دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت شبکه بی‌سیم(WLAN) دارای ۴ عدد نشانگر LED برای نمایش وضعیت پورت‌های شبکه (LAN) دارای ۴ عدد نشانگر LED برای نمایش وضعیت WPS
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    سازگار با سیستم‌عامل‌هایWindows 8, Windows 7, Windows Vista,Windows XP,Windows98SE, Windows NTMac OS X, Linux Windows
  • نوع آنتن
    Omni Directional ثابت
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • گواهینامه‌ ها
    CE, FCC, RoHS
  • کلیدها
    کلید روشن و خاموش کردن دستگاه کلید روشن و خاموش کردن شبکه بی‌سیم (Wi-Fi) کلید بازگشت به تنظیمات اولیه یا ریست/WPS
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق ۹V DC-0.85A
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE 802.11n, 802.11g, 802.11b
  • محدوده فرکانس
    ۲.۴ تا ۲.۴۸۳۵ گیگاهرتز
  • نوع شبکه
    DHCP
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    سازگار با سیستم‌عامل‌هایWindows 8, Windows 7, Windows Vista,Windows XP,Windows98SE, Windows NTMac OS X, Linux Windows
  • مدیریت
    Web Based Configuration (HTTP Remote management Telnet management Command Line Interface SSL for TR-069 SNMP v1/2c SNMP over EOC Web Based Firmware Upgrade (CWMP (TR-069 Diagnostic Tools
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    شبکه (اترنت)
  • قابلیت‌های آداپتور شبکه
    نشانگر LED
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    ۲.۴ گیگاهرتز
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • نوع شبکه
    PPPoE
  • قدرت آنتن
    ۱۰ دسی‌بل (۱۰dBi)
  • محدوده فرکانس
    ۲.۴GHZ
  • منبع تغذیه
    POWER ADAPTOR
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    WINDOWS7/8//10/11 /MAC OS
  • اقلام همراه
    دفترچه‌ راهنما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر +ADSL2 دی-لینک مدل DSL-2750U

مودم روتر +ADSL2 دی-لینک مدل DSL-2750U

مشخصات سخت افزاری

  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • سرعت انتقال اطلاعات
    ۵ گیگابیت بر ثانیه
  • کلیدها
    دکمه‌ی روشن خاموش دستگاهوای فایدکمه WPS
  • تعداد آنتن
    سه عدد
  • نوع آنتن
    MIMO
  • قدرت آنتن
    ۵ دسی‌بل (۵dBi)
  • ویژگی‌ها
    نشانگر LED
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.11b/g/n
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم  دی-لینک مدل DSL-2740M

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم  دی-لینک مدل DSL-2740M

مشخصات سخت افزاری

  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • کلیدها
    – کلید ریست- کلید روشن / خاموش کردن مودم- WPS، کلید روشن / خاموش کردن قابلیت بی‌سیم
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    خارجی
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • استانداردهای ADSL
    – Multi-mode – ANSI T1.413 Issue 2 – ITU G.992.1 (G.dmt) Annex A – ITU G.992.2 (G.lite) Annex A – ITU G.994.1 (G.hs)
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU G.992.3 (G.dmt.bis)Annex A/L/M, ITU G.992.4 (G.lite.bis) Annex AITU G.992.5 Annex L/M (optional)
  • اتصالات
    DDNS
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
  • نوع شبکه
    DHCP

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi 802.11b/g/n
  • قابلیت‌های مودم – روتر ADSL
    Port Forwarding
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • نوع اتصال به اینترنت
    ADSL2+
  • منبع تغذیه
    ۵v dc
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    Windows-Linux-MacOs
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر VDSL2/ADSL2+ نتربیت مدل NSL-224

مودم روتر VDSL2/ADSL2+ نتربیت مدل NSL-224

مشخصات ظاهری

  • وزن
    ۴۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

 مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

مشخصات

  • وزن
    ۲۱۵ گرم
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    ۲.۴ گیگاهرتز
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • (Virtual Private Network (VPN
    IPsec/PPTP/L2TP/PPPoE pass-through
  • قدرت انتقال
    در حالت ۱۷a برابر با ۱۰۰/۵۰Mbps و در حالت ۳۰a برابر با ۱۰۰/۱۰۰Mbps
  • استانداردهای +ADSL 2
    ADSL2+: ITU-T G.992.5 Annex A/L/M
  • استانداردهای ADSL 2
    ADSL2: ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/L/M, ITU-T G.992.4 (G.lite.bis) Annex A
  • استانداردهای ADSL
    ( ADSL: Multi-mode, ANSI T1.413 Issue 2, ITU-T G.992.1 (G.dmt) Annex A, ITU-T G.992.2 (G.lite) Annex A, ITU-T G.994.1 (G.hs
  • استانداردهای IEEE
    • IEEE 802.11b/g/n
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • درجه حرارت
    در حالت عملیاتی ۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراددر حالت استندبای ۲۰- تا ۷۰ درجه سانتی گراد
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10/8/7/Xp SP3, Mac OS X 10.4
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet
  • محدوده فرکانس
    ۲۴۰۰ ~ ۲۴۸۳.۵MHz
  • استانداردهای بی‌سیم
    ۸۰۲.۱۱b/g /n
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • توضیحات نشانگر LED
    نشانگر Powerنشانگر DSLنشانگر Internetنشانگر WLANنشانگرهای LANنشانگر WPS
  • امنیت بی‌سیم
    رمزگذاری WPA & WPA2رمزگذاری ۶۴ و ۱۲۸ بیتی WEPکلید WPS
  • کلیدها
    کلید POWER کلید WLANکلید WPSکلید Reset
  • گواهینامه‌ ها
    CE, RoHS
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    آنتن خارجی
  • سایر مشخصات
    VDSL2: ITU G.993.2, support of 8a, 8b, 8c, 8d, 12a, 12b, 17a, 30a profiles
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V4

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V4

مشخصات ظاهری

  • وزن
    ۳۵۰ گرم گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر ADSL2 بی‌ سیم مرکوسیس مدل MW-300D

 مودم روتر ADSL2 بی‌ سیم مرکوسیس مدل MW-300D

مشخصات ظاهری

  • وزن
    ۴۵۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر +ADSL2 مدل PTI 8711

مودم روتر +ADSL2 مدل PTI 8711

مشخصات سخت افزاری

  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • نوع آنتن
    ندارد
  • ویژگی‌ها
    نشانگر LED
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3, 802.3u
  • منبع تغذیه
    آداپتور همراه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر بی‌سیم ADSL2 Plus تی پی-لینک مدل W8961N

 مودم روتر بی‌سیم ADSL2 Plus تی پی-لینک مدل W8961N

مشخصات

  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • اتصالات
    DDNS
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    ۲.۴ گیگاهرتز
  • قابلیت‌های مودم – روتر ADSL
    Port Forwarding
  • فایروال و امنیت دسترسی
    NAT Firewall,SPI Firewall,MAC / IP / Packet / Application / URL Filtering,Denial of Service(DoS),SYN Flooding,Ping of Death
  • ATM & PPP
    ATM Forum UNI3.1/4.0,PPP over ATM (RFC 2364),PPP over Ethernet (RFC2516),IPoA (RFC1577/2225),PVC – Up to 8 PVCs
  • (Virtual Private Network (VPN
    PPTP, L2TP, IPSec Pass-through
  • توضیحات Port Forwarding
    Virtual Server, DMZ, ACL(Access Control List)
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    QoS Remarking based on IPP/ToS, DSCP and 802.1p
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis),ITU-T G.992.4 (G.lite.bis)
  • استانداردهای ADSL
    Full-rate ANSI T1.413 Issue 2,ITU-T G.992.1(G.DMT),ITU-T G.992.2(G.Lite)ITU-T G.994.1 (G.hs),ITU-T G.995.1
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3, 802.3u
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet
  • مدیریت
    Web Based Configuration(HTTP),Remote management,Telnet management,Command Line Interface,SSL for TR-069,SNMP v1/2c,SNMP over EOC,Web Based Firmware Upgrade,CWMP(TR-069),Diagnostic Tools
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Microsoft® Windows® ۹۸SE, NT, 2000, XP, Vista™ ,Windows 10 or Windows 7 or Windows 8, MAC® OS, NetWare®, UNIX® or Linux.
  • نوع شبکه
    DHCP
  • محدوده فرکانس
    ۲.۴۰۰-۲.۴۸۳۵GHz
  • استانداردهای بی‌سیم
    EEE 802.11n IEEE 802.11g IEEE 802.11b
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • توضیحات نشانگر LED
    نشانگر پاورنشانگر وضعیت لینک ADSLنشانگر وضعیت اینترنتنشانگر وایرلسنشانگر پورت های شبکه
  • امنیت بی‌سیم
    Support 64/128 bit WEP, WPA-PSK/WPA2-PSK,Wireless MAC Filtering
  • کلیدها
    کلید روشن / خاموش دستگاهکلید روشن / خاموش وایرلسکلید ریست / WPS
  • گواهینامه‌ ها
    CE, FCC, RoHS
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    خارجی ثابت
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر +ADSL2 نتیس مدل DL4422UV

مودم روتر +ADSL2 نتیس مدل DL4422UV

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet
  • تعداد پورت USB
    یک عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر بی سیم ADSL2 تندا مدل D301 V4

مودم روتر بی سیم ADSL2 تندا مدل D301 V4

مشخصات ظاهری

  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ابعاد
    ۱۶۰x110x30 میلی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر VDSL2/ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل V304F New

مودم روتر VDSL2/ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل V304F New

مشخصات ظاهری

  • وزن
    ۲۱۵ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم-روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-8817_V4

مودم-روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-8817_V4

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۲۹ × ۹۲ × ۱۴۰ میلی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر بی سیم ADSL2 تی پی-لینک مدل td_w8961n

مودم روتر بی سیم ADSL2 تی پی-لینک مدل td_w8961n

مشخصات ظاهری

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ابعاد
    ۲۸۰x150x200 میلی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل td_w8961n

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل td_w8961n

مشخصات سخت افزاری

  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • منبع تغذیه
    برق

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید این نوع از مودم ها آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، قدرتمند، استاندارد و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب کارایی بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید تلفن

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا