زیورآلات نقره

۲۲ مدل گوشواره نقره مناسب هدیه با قیمت روز و خرید اینترنتی

چگونه یک گوشواره نقره زیبا برای هدیه به خانم‌ها انتخاب کنیم؟

گوشواره زینتی است که زنان آن را به گوش خود می‌آویزند، این جواهر از گذشته تا کنون در میان ملل، اقوام و فرهنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، علاوه بر زنان، مردان نیز از این جواهر عمدتاً فلزی بهره‌مند می‌شوند.

گذری بر تاریخچه گوشواره

کاوشگران نشانه‌های نخستین گوشواره را در تمدن ایلام شناسایی کرده‌اند که آثار به جا مانده از این تمدن مُبَیِن این واقعیت است. علاوه بر تمدن ایلام، کاربرد گوشواره در میان مردان در پیکره‌های تخت جمشید که مربوط به ۲۵۰۰ سال پیش است، مشاهده شده است.

در گوش مرد نمکی مربوط روزگار ساسانی که در معادن نمک زنجان کشف گردیده، گوشواره‌ای از جنس طلا رویت شده است.

انواع گوشواره از نظر مدل

  • گوشواره آویزان: همان‌گونه که از نامش پیداست از نرمه گوش آویخته می‌شود و برای بانوانی مناسب است که دارای گردنی بلند هستند.
  • گوشواره میخی: گوشواره میخی با کمک یک پین که پشت گوش قرار می‌گیرد، به گوش متصل می‌شود و مدلی محبوب در بین زنان ایرانی است. به خاطر پین محکم احتمال گم شدنش کمتر از مدل‌های دیگر است. البته گوشواره میخی موقع استراحت و خوابیدن کاربر را آزار می‌دهد و ممکن است در پشت گوش فرو برود. این مدل برای خانم‌هایی که دارای گردنی کوتاه هستند، انتخاب خوبی است.
  • گوشواره‌ حلقه‌ای (چنبره‌ای): گوشواره حلقه‌ای مانند حلقه دسته کلید است و از گوش آویزان می‌گردد، این محصول فاقد فقل مجزاست و یک طرفش از نرمی گوش عبور می‌کند و با طرف دیگر مماس می‌شود، تنوع و سایز این مدل طوری است که برای هر گردنی زیبنده است با این حال برای خانم‌های مسن توصیه نمی‌شود.
  • گوشواره کلیپسی: اکسترا مشهورترین گوشواره کلیپسی است که از نظر قفل و بند خیلی ایمن نیست، اگرچه اخیراً قفل اضافه برای آنها تعبیه شده ولی کماکان نیازمند مراقبت و توجه هستند. با این حال خیلی ساده باز و بسته می‌شوند و نسبت به گوشواره‌های دیگر جلوه‌ای زیبا و خاص دارند.
  • گوشواره بخیه‌ای: این مدل گوشواره مانند نخ بخیه است، چند سوراخ روی گوش ایجاد می‌شود که با عبور دادن گوشواره از آنها، گوش کاربر جلوه‌ای خاص به خود می‌گیرد. این مدل گوشواره کالایی عامه پسند نیست و معمولاً علاقه مندان خاص و کمی دارد.

تناسب گوشواره با لباس، شکل صورت و گردن

خانم‌هایی که دارای صورتی کشیده هستند، می‌توانند از گوشواره‌های آویز بزرگ (چلچراغی)، حلقه‌ای بزرگ یا دکمه‌ای (میخی) بهره مند شوند. گوشواره حلقه‌ای بزرگ صورت را گرد و چاق نشان می‌دهد و چین‌های گردن مشخص‌تر هستند.

اگر بانویی با گردن بلند هستید از گوشواره آویز استفاده نمایید ولی این مدل برای گردن‌های کوتاه توصیه نمی‌شود، چنان‌چه صورت شما گرد و چاق است قید گوشواره دکمه‌ای را بزنید.

و اما این شما و این هم گوشواره‌ی نقره

در مباحث مربوط به گردنبند، انگشتر و دستبند نقره گفتیم که نقره یا سیم (Silver) عنصری شیمیایی با علامت Ag است، این فلز نرم، سفید رنگ، درخشان و براق دارای رسانایی الکتریکی و گرمایی بالایی است.

نقره به صورت ناخالص، آلیاژ طبیعی همراه با طلا، دیگر فلزات و در برخی سنگ‌های معدنی یافت می‌شود. این فلز گرانبها در صنایع مختلف به ویژه صنعت الکترونیک، ساخت جواهرات، لوازم تزئینی، سکه، ظروف غذاخوری و … کاربرد دارد. البته نباید از کاربرد اقتصادی نقره به عنوان کالایی سرمایه‌ای و داد و ستد آن در معاملات جهانی غافل بود.

چگونه یک جفت گوشواره نقره را انتخاب کنیم؟

انتخاب و خرید گوشواره نقره در مقایسه با سایر جواهرآلات زنانه قدری دشوار است چرا که قرار است این جواهر فاخر چهره شما را متفاوت نشان دهد. ما در گفتار پیش رو تلاش می‌کنیم شناخت جامعی از گوشواره نقره تقدیم شما کاربران عزیز نماییم تا راحت‌تر بتوانید در انتخاب تصمیم بگیرید.

قیمت گوشواره‌: جنس، اجرت ساخت، نوع نگین‌های کار شده در محصول و نحوه‌ی خرید از جمله عوامل اثر گذار در تعیین قیمت گوشواره به شمار می‌روند.

اینکه محصول انتخابی شما از چه جنسی باشد خیلی مهم است، طلا، نقره، پلاتین و … نوع جنس اثر مستقیمی در قیمت کالا دارد.

اگر بودجه کافی برای خرید کنار گذاشته‌اید یا اینکه به انتخابتان نگاه سرمایه‌ای هم دارید، ترجیحاً به دنبال گوشواره‌ای از جنس طلا باشید. چنان‌چه به جنبه‌ی زینتی کالا بیشتر می‌اندیشید و بودجه‌ کمی هم در نظر گرفتید، می‌توانید از گوشواره‌هایی با روکش طلا، بدلی یا نقره استفاده نمایید.

اجرت ساخت به معنای زمان و دقتِ به کار رفته در ساخت و تولید جواهر است، هر قدر این زمان و دقت بیشتر باشد اجرت و نهایتاً قیمت محصول بیشتر است. ممکن است ظرافتِ ساخت کالا توسط دستگاه‌های پیشرفته صورت پذیرد و زمان زیادی هم صرف نشود با این حال اجرت ساخت به قیمت نهایی جواهر افزوده می‌شود.

زمانی که از سنگ‌های قیمتی (نگین) اصل مثل یاقوت، الماس یا زمرد در ساخت گوشواره استفاده می‌گردد، باید انتظار قیمت بالایی داشته باشید. گاهی ارزش یک گوشواره کوچک با شرایط ساخت ویژه، ممکن است با قیمت یک ست طلا برابری کند.

گوشواره‌های جواهر نشان، قیمت بالا و شرایط نگه‌داری نسبتاً دشواری دارند، اگر قصد دارید در محافل و مهمانی‌های ویژه حضور داشته باشید، می‌توانید از این نوع زیور خریداری کنید. البته انواع نگین سنتتیک و مصنوعی با ظاهری مشابه و قیمتی مناسب، قادرند جایگزین خوبی برای نوع گران قیمت باشند.

فراموش نکنید نوع خرید در قیمت تمام شده محصول موثر است، برای مثال دو جفت گوشواره با شرایط یکسان را در نظر بگیرید، فروشنده‌ای که هزینه‌های اضافی را کاهش داده کالا را با قیمت کمتری در قیاس با دیگران عرضه می‌کند، بنابراین خرید از فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی به نفع شماست.

تناسب انواع گوشواره نقره با لباس و فرم صورت

  • گوشواره میخی: این مدل به دلیل ریزی به خوبی روی گوش کاربر می‌نشیند و به راحتی با صورت و لباس هماهنگ می‌شود، خرید این کالای کلاسیک محدودیتی ندارد. اگر قصد حضور در مهمانی‌ها و محافل پر طمطراق را دارید یا از زیورآلات اصیل استفاده می‌کنید، بهتر است به دنبال این گونه گوشواره نباشید، گرچه قیمت پایین، سهولت استفاده، ظاهر کوچک و عامه پسند از ویژگی‌های مدل میخی است ولی این خصوصیات در کنار جواهرات اصیل به چشم نمی‌آید.
  • گوشواره حلقه‌ای: این گوشواره دایره‌ای از نرمه گوش آویزان می‌شود و با ضخامت تقریباً زیاد، درشت و پر حجم به نظر می‌رسد و گزینه‌ی خوبی برای استفاده عمومی و روزمره به حساب می‌آید. گوشواره‌های حلقه بزرگ‌ برای جمع‌های دوستانه و دورهمی‌های خودمانی ترجیح دارند. ظاهر ساده، جذاب، استحکام و قیمت مناسب وجوه تمایز گوشواره‌های حلقه‌ای به حساب می‌آیند.
  • گوشواره‌های اشکی: این مدل گوشواره‌ها که با نام قطره‌ای هم شناخته می‌شوند، قادرند پاسخگوی نیاز کاربران در مهمانی‌های شبانه، مجالس عروسی و جمع‌های خانوادگی باشند. نگین‌های درخشان گوشواره اشکی که نکته و شاخص بارز آنهاست، کاربر را در کانون توجه قرار می‌دهد.
    • حفظ و مراقبت از گوشواره‌های قطره‌ای با سنگ‌های اصیل و قیمتی کار مشکلی است، اگر می‌خواهید این محصول را مدت طولانی در کنار خود داشته باشید، پیشنهاد می‌گردد از گونه‌های که با سنگ مصنوعی مزین شده‌اند استفاده نمایید.
  • گوشواره آویزان: بلندی، مشخصه بارز گوشواره‌های آویزان است که انتخابی مناسب برای مهمانی‌های ویژه به شمار می‌روند. این گروه از گوشواره‌ها جزء محصولاتی هستند که شرایط نگه‌داری دشواری دارند. البته نباید فراموش کرد که همین بلندی و شرایط سخت نگه‌داری است که صاحبشان را از دیگران متمایز می‌کند.
  • گوشواره‌های نقره کلیپسی: این مدل‌ گوشواره‌ها از تنوع وسیعی برخور دارند، تفاوت اصلی آنها با سایر گوشواره‌ها شکل قرار گرفتن محصول روی گوش کاربر است. ممکن است خانم‌هایی باشند که گوش خود را سوراخ نکرده اند یا اینکه به دلیل عدم استفاده از گوشواره سوراخ گوششان مسدود گردیده، اینجاست که یک جفت گوشواره کلیپسی چاره کار است. قفل این مدل طوری است که بدون نیاز به سوراخ کردن گوش، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ست کردن لباس با گوشواره

  • رنگ لباس: یک جفت گوشواره نقره‌ای می‌تواند با هر نوع طرح و رنگی از لباس ست و هماهنگ شود.
  • نوع لباس: اگر لباسی کوتاه و ساده با رنگ یشمی می‌پوشید، یک جفت گوشواره طلایی رنگ و شلوغ، چهره و استایل شما را متفاوت می‌کند.
    • اگر خانم‌های محترم البسه‌ی خود را در سه گروه فانتزی، کلاسیک و تجملاتی دسته بندی نمایند، می‌توانند به سهولت گوشواره مناسب با آنها را انتخاب کنند.
  • فانتزی‌ها لباس‌های هستند که در طرح و دوخت آنها خلاقیت و ظرافت زیادی به کار رفته است. لباس‌های کلاسیک آنهایی هستند که مورد توجه و پیشنهاد مادر بزرگ‌ها قرار می‌گیرند. البسه سنگ دوزی شده و شلوغ در دسته تجملاتی قرار می‌گیرند.

انتخاب گوشواره نقره به تناسب فرم صورت

  • خانم‌هایی که صورتی بیضی شکل دارند، باید بدانند صاحب زیباترین، شکیل‌ترین و متعادل‌ترین چهره هستند. پس هنگام خرید گوشواره نقره به دنبال مدلی باشید که چهره شما را به شکل بیضی نزدیک کند.
  • خانمی که دارای صورتی بلند و کشیده است می‌تواند با گزینش گوشواره‌ای حلقوی یا دایره‌ای از کشیدگی و بلندی چهره‌اش بکاهد.
  • گوشواره‌های آویزان و بلند انتخاب مناسبی برای صورت‌های گرد هستند چرا که باعث نمایش چهره به شکل کشیده می‌شوند.
  • چنانچه چانه‌ای شما بلند و پیشانی‌تان پهن است، در پی گوشواره‌ای باشید که در قسمت پایین پهنای بیشتری داشته باشد.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب گوشواره نقره مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۲ گوشواره نقره ارزان، باکیفیت و زیبا را برای شما آماده کرده‌ایم. این گوشواره‌های نقره امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خانم‌ها را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


گوشواره نقره زنانه مدل AMT-G025

گوشواره نقره زنانه مدل AMT-G025

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    حلقه‌ای
  • ابعاد تقریبی
    ۱.۴×۱.۴ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    نقره از جمله کم یاب ترین و ارزشمند ترین فلزات دنیاست ، نقره خراب نمی شود چون فلز است و در هرشکلی ارزش ذاتی خود را حفظ میکند ،وزن کالا به طور تقریبی ۳.۲ گرم قید شده است و ممکن است وزن کالای ارسالی برای شما مقداری کم تر یا بیشتر باشد ، خواهشمند است هنگام خرید با مشاهده تمام عکسهای موجود در آلبوم ومطالعه مشخصات ، ابعاد و جزئیات کالا را از زوایای مختلف بررسی کنید،کالا همراه با جعبه اصلی آمیتیس برای خریدار ارسال می شود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه نقره جات لطفی مدل زمرد کد GNSH09

گوشواره نقره زنانه نقره جات لطفی مدل زمرد کد GNSH09

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    قلابی
  • رنگ سنگ
    سبز
  • رنگ نگین
    سفید

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه گیرا مدل چشم نظر G696

گوشواره نقره زنانه گیرا مدل چشم نظر G696

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • ابعاد تقریبی
    ۰.۶×۰.۶×۱.۵ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه گیرا مدل G99-1

گوشواره نقره زنانه گیرا مدل G99-1

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    حلقه‌ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه مدل rzzde-0114

گوشواره نقره زنانه مدل rzzde-0114

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    آویز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه مدل AVN-G85

گوشواره نقره زنانه مدل  AVN-G85

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    حلقه‌ای
  • ابعاد تقریبی
    ۱.۴×۱.۴ سانتی‌متر سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    نقره از جمله کم یاب ترین و ارزشمند ترین فلزات دنیاست ، نقره خراب نمی شود چون فلز است و در هرشکلی ارزش ذاتی خود را حفظ میکند ،وزن کالا به طور تقریبی ۳.۲ گرم قید شده است و ممکن است وزن کالای ارسالی برای شما مقداری کم تر یا بیشتر باشد ، خواهشمند است هنگام خرید با مشاهده تمام عکسهای موجود در آلبوم ومطالعه مشخصات ، ابعاد و جزئیات کالا را از زوایای مختلف بررسی کنید،کالا همراه با جعبه اصلی آمیتیس برای خریدار ارسال می شود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه گیرا مدل G673

گوشواره نقره زنانه گیرا مدل G673

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    حلقه‌ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه مدل اشک AMT-G014

گوشواره نقره زنانه مدل اشک  AMT-G014

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    قلابی
  • ابعاد تقریبی
    ۳.۸×۱.۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    وزن گوشواره ها حدود ۲.۹ گرم می باشد روکش طلازرد این کار توسط سیستم نانو آبکاری شده و دوام رنگ بالایی داردقسمت توری در پایین گوشواره ها همان طور که در عکس مشخص است بدلیل لحیم کاری پر شده است

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه نقره جات لطفی مدل در نجف کد GNSH014

گوشواره نقره زنانه  نقره جات لطفی مدل در نجف کد GNSH014

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    قلابی
  • رنگ سنگ
    سفید
  • رنگ نگین
    سفید

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه نقره جات لطفی مدل یاقوت کد GNSH012

گوشواره نقره زنانه نقره جات لطفی  مدل یاقوت  کد GNSH012

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    قلابی
  • رنگ سنگ
    آبی کبود
  • رنگ نگین
    سفید

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه مدل E01

گوشواره نقره زنانه مدل E01

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    حلقه‌ای
  • ابعاد تقریبی
    ۱.۴×۱.۴ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه گیرا مدل G665

گوشواره نقره زنانه گیرا مدل G665

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    سوزنی
  • ابعاد تقریبی
    ۰.۲×۰.۲×۱.۵ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه نقره جات لطفی مدل توپاز کد GNSH013

گوشواره نقره زنانه  نقره جات لطفی مدل توپاز کد GNSH013

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    قلابی
  • رنگ سنگ
    آبی روشن
  • رنگ نگین
    سفید

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه آی ام مدل زیرکنیا مجموعه ۳ عددی

گوشواره نقره زنانه آی ام مدل زیرکنیا مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • سایر توضیحات
    دارای کریستال zirconia

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه سلین کالا مدل فیروزه ce-fi9

گوشواره نقره زنانه سلین کالا مدل فیروزه ce-fi9

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    قلابی
  • طرح پلاک
    جواهری
  • رنگ سنگ
    فیروزه‌ای
  • رنگ نگین
    سفید

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه نقره جات لطفی مدل عقیق کد GNSH03

گوشواره نقره زنانه  نقره جات لطفی مدل عقیق کد GNSH03

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    قلابی
  • رنگ سنگ
    قرمز
  • رنگ نگین
    سفید

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه سلین کالا مدل ce-ear22

گوشواره نقره زنانه سلین کالا مدل ce-ear22

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    سوزنی
  • رنگ نگین
    چند رنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه آی ام مدل حلقه ای مجموعه ۶ عددی

گوشواره نقره زنانه آی ام مدل حلقه ای مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    حلقه‌ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه نقره جات لطفی مدل آمیتیست کد GNSH01

گوشواره نقره زنانه نقره جات لطفی مدل آمیتیست کد GNSH01

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    قلابی
  • رنگ سنگ
    بنفش
  • رنگ نگین
    سفید

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه مانچو مدل حلقه ای کد efs005

گوشواره نقره زنانه مانچو مدل حلقه ای کد efs005

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    حلقه‌ای
  • ابعاد تقریبی
    حدود ۱.۵ سانتی‌متر
  • طرح پلاک
    حلقه ای
  • سایر توضیحات
    گوشواره حلقه ای نقره آبکاری شده / برای دوام زیبایی و شفافیت بیشتر، رعایت بهداشت و شستشو مرتب با آب و کف توصیه میشود.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه آی ام مدل اشک با کریستال زیرکنیا مجموعه دو عددی

گوشواره نقره زنانه آی ام مدل اشک با کریستال زیرکنیا مجموعه دو عددی

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    میخی
  • سایر توضیحات
    کربستال زیرکنیا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گوشواره نقره زنانه کوبیک مدل QE-2409

گوشواره نقره زنانه کوبیک مدل QE-2409

مشخصات

  • عیار
    ۹۲۵ عیار
  • نحوه بسته شدن گوشواره
    سوزنی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید گوشواره نقره آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک گوشواره نقره متناسب با سطح بودجه خود انتخاب کرده و همیشه از داشتن و یا دادن یک هدیه ماندگار لذت ببرید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید گوشواره طلا

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا