آشپزخانه

هواپز: معرفی بهترین هواپزهای خانگی بدون روغن با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع هواپز این نکات را رعایت کنید

هواپز که به آن سرخ‌کن هوایی نیز گفته می‌شود یکی از وسایل مدرن و امروزی آشپزخانه و پخت و پز است، این وسیله بدون استفاده از آب و روغن غذا را با استفاده از حرارت المنت می‌پزد. مواد غذایی آب طبیعی خود را از دست نداده و کیفیت و طعم واقعی و اصیل آن‌ها حفظ می‌شود.

در مورد هواپز بیشتر بدانید

هواپز به وسیله گردش هوای داغ در اطراف مواد غذایی و با انتقال گرما، غذا را می‌پزد. این دستگاه با بهره‌گیری از یک فن مکانیکی هوای گرم پیرامون مواد غذایی را خیلی سریع به چرخش در می‌آورد و یک لایه به رنگ قهوه‌ای و تُرد بر روی غذا ایجاد می‌کند.

شما می‌توانید هواپز را به عنوان یک وسیله آشپزی سالم و مناسب جایگزین سرخ کردن به روش سنتی کرده و با آن موادی مانند: سیب زمینی، سینه مرغ، استیک، سوسیس، ماهی، مرغ تنوری و … را پخته و آماده مصرف نمایید.

همان‌طور که گفته شد هواپز در حقیقت همچون یک سرخ‌کن بدون روغن است که به واسطه تولید گرما و هم‌چنین چرخش آن توسط فن یا فن‌های موجود در ساختار خود سبب گرم شدن و پخت کامل متریال غذایی می‌شود.

شما با استفاده از یک هواپز مناسب و پُرتوان می‌توانید رطوبت داخلی انواع و اقسام میوه‌ها، سبزیجات، مواد پروتئینی و دیگر عناصر خوراکی را از بین برده و حالتی تُرد و سوخاری شده برای آن‌ها ایجاد نمایید.

امروزه برندهای زیادی در صنعت طراحی و تولید هواپزها وارد بازار شده و محصول خود را عرضه می‌کنند که بر همین اساس، پروسه خرید این قبیل از محصولات آشپزی برای شما خریداران گرامی قدری سخت و پیچیده است‌.

برای سهولت در امر انتخاب و تهیه یک هواپز خوب و کیفی توصیه می‌کنیم با ما تا انتهای این مطلب از مجله خرید آنلاین مینینیم همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در این خصوص آشنا نماییم.

و اما نکات مهم هنگام انتخاب و خرید هواپز

اهمیت ابعاد، وزن و جنس بدنه هواپز

فراموش نکنید که اولین قدم را برای خرید یک هواپز محکم بردارید، یعنی این‌که به ابعاد، وزن و همین‌طور جنس محصول توجه داشته باشید.

در مورد اندازه دستگاه، شما باید بر اساس بزرگی و کوچکی فضای خود در محیط آشپزخانه اقدام به انتخاب و در نهایت خرید این وسیله مفید آشپزی نمایید.

ضمن اینکه یادتان باشد ابعاد یک دستگاه با میزان ظرفیت آن در تناسب مستقیم قرار دارد، یعنی اگر به دنبال خرید محصولی با ظرفیت بالا برای خود هستید، باید به سراغ مدل‌هایی در ابعاد بزرگ‌تر بروید.

در خصوص مورد دوم؛ یعنی وزن توصیه می‌کنیم از خرید دستگاه‌هایی با وزن بیش از حد سبک اجتناب کنید؛ زیرا سبکی زیاد در وسایل برقی منجمله هواپز به منزله عدم استفاده از قطعات باکیفیت در ساختار آن‌ها می‌باشد.

قطعاً خرید یک هواپز با وزن زیاد هم خیلی جالب نیست زیرا حمل و جابه‌جایی آن قدری سخت و دشوار است و شما را دچار زحمت خواهد کرد.

توجه به جنس بدنه هواپز نیز حائز اهمیت است، همواره سعی کنید جنس بدنه محصولی که بر می‌گزینید، عایق باشد و گرمای داخل دستگاه را به بیرون منتقل نکند.

هم‌چنین بهتر است جنس محفظه دستگاه از شیشه ضد ضربه و ضد خش باشد تا بتوانید به راحتی مراحل و فرایند پخت غذای خود در داخل دستگاه را مشاهده نمایید.

توجه به توان مصرفی یک هواپز

نکته دوم برای انتخاب هواپز توجه به چند وات بودن توان مصرفی دستگاه است؛ همان‌طور که در جریان هستید این مدل از دستگاه‌های برقی دارای المنت می‌باشند تا با اتصال به منبع برق شهری به تولید گرما پرداخته و سپس آن را با استفاده از فن‌های خود به تمام قسمت‌های داخل محفظه برسانند.

بنابراین توجه به توان دستگاه و میزان مصرف انرژی آن در این خصوص بسیار حائز اهمیت می‌باشد. هر چه توان هواپز انتخابی شما بالاتر باشد، به معنای این است که دستگاه قادر است گرمای بیشتری را تولید کرده و نهایتا زمان پخت غذا را برای شما کوتاه‌تر نماید. البته فراموش نکنید که توان بیشتر به منزله مصرف انرژی بیشتر نیز هست.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تابه گریل

بررسی ظرفیت داخلی محصول

فاکتور مهم بعدی برای انتخاب و خرید هواپز توجه به میزان ظرفیت داخلی یا همان گنجایش کالای پخت و پز است که با واحد لیتر سنجیده و بیان می‌شود.

زمانی که شما اقدام به انتخاب و خرید این محصول می‌کنید، معمولاً فروشندگان از لفظ چند نفره بودن برای دستگاه استفاده می‌کنند تا شما بدانید که هواپز انتخابی‌تان پاسخگویی چند نفر می‌باشد.

بهتر است در این خصوص خیلی هم به چند نفره و چند لیتری بودن گنجایش دستگاه بها ندهید و بیشتر در پی این باشید که قرار است از دستگاه برای پخت چه مواد غذایی با چه میزان حجمی استفاده نمایید.

توصیه ما به شما این است اگر از خانواده‌ای پر جمعیت برخوردار و یا هر هفته پذیرای مهمانان زیادی در منزل خود هستید به سراغ خرید دستگاه‌هایی با گنجایش بالا برای سهولت در پخت غذای خود باشید.

نوع پنل کاربری دستگاه هواپز

مورد دیگری که هنگام تهیه کردن یک هواپز خوب و باکیفیت باید برایتان حائز اهمیت باشد، توجه به نوع پنل کاربری آن است. اگر این پنل از نوع دیجیتالی باشد، شما می‌توانید میزان گرمای داخل دستگاه و هم‌چنین مدت زمان پخت غذا را برای آن تعریف نمایید.

اگر دستگاه هواپز شما فاقد پنل کاربری دیجیتالی باشد، خیلی مهم نیست و هیچ ایرادی هم ندارد، تنها کمی کار با آن سخت‌تر می‌گردد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید آب مرکبات گیری

ویژگی‌های جانبی محصول انتخابی

در کنار تمام نکاتی که در وصف یک هواپز کیفی و مناسب گفته شد، این دستگاه می‌تواند از ویژگی‌های جانبی و جذاب دیگری هم برخوردار باشد.

برای مثال می‌تواند دارای یک صفحه توری شکل برای جداسازی فضای داخلی محفظه باشد تا به کمک آن بتوانید دست کم دو نوع ماده غذایی را با آن طبخ نمایید.

قابلیت یخ زُدایی، بخارپز کردن، خشک کردن و حتی پختن شیرینی نیز از دیگر ویژگی‌های هواپز به شمار می‌رود.

یا این‌که از برنامه‌های پخت اتوماتیک پشتیبانی نماید، از تایمر زمانی برای خاموشی دستگاه پس از پخت کامل غذا در داخل خود بهره ببرد‌.

علاوه بر همه این‌ها یادتان باشد که هواپز شما باید حتماً از یک قفل مطمئن بر روی درب خود برخوردار باشد، ضمن این‌که قابلیت تفکیک پذیری بخش‌های مختلف دستگاه به منظور شستشوی آسان حائز اهمیت است.

از دیگر ویژگی‌های جانبی هواپزها می‌توان به توان پخت سریع یا همان Turbo اشاره کرد، این ظرفیت به شما امکان می‌دهد که غذای خود را در زمان کوتاه‌تری آماده و سِرو نمایید.

این را هم به خاطر بسپارید که برخی از هواپزها دارای قابلیت شستشوی خودکار هستند که می‌شود با افزایش دمای داخلی آن‌ها تمام مواد غذایی چسبیده شده به جداره‌های ظرف ذوب شده و شستن آن برای شما عزیزان کاملاً راحت و سهل گردد.

عوامل و پارامترهای موثر بر روی قیمت هواپز

قیمت هواپز با در نظر داشتن تمام نکات بیان شده در این گفتار، به انضمام نام و برند تولید کننده محصول مشخص می‌شود. با این حال یادتان باشد که حتما در هنگام خرید خود به طول سیم برق دستگاه توجه کنید تا در هنگام استفاده از آن با مشکلی مواجه نشوید!

حتماً قابلیت تفکیک پذیری و جداسازی قطعات مختلف دستگاه را هنگام انتخاب بررسی کنید تا هنگام شستشوی محصول کار آسانی داشته و بتوانید به خوبی آن را بشویید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب هواپز مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ هواپز پرقدرت، استاندارد، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این کالاها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


هواپز نانانی مدل NHO-021

هواپز نانانی مدل NHO-021

مشخصات

  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۰۰۰ وات
  • امکانات
    دارای سینی
  • دستگاه نمایش وضعیت
    چراغ نشانگر
  • توضیحات تایمر
    قابلیت تنظیم زمان پخت تا ۶۰ دقیقه
  • ظرفیت
    ۷ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک مقاوم
  • اقلام همراه محصول
    شبکه فلزی کوتاه برای قرارگیری مواد غذایی/ شبکه فلزی بلند برای قرارگیری مواد غذایی/ تابه برای سرخ کردن/ قالب فلزی رینگی برای پخت کیک/ انبر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپز تک الکتریک مدل AF1108–95EB

هواپز تک الکتریک مدل AF1108--95EB

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر LED
  • ظرفیت
    ۷ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپز شیائومی مدل MAF01 3/5L 2022

هواپز شیائومی مدل MAF01  3/5L 2022

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷×۲۹۵×۳۴ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰۰ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۵۰۰ وات وات
  • ظرفیت به نفر
    ۳
  • امکانات
    تایمر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    لمسی
  • مشخصات صفحه نمایش
    OLED
  • جنس ظرف
    دولایه PTFE کامپوزیت هفت لایه با روکش
  • سایر توضیحات
    هوا پز XIAOMI مدل MAF01 2022- ظرفیت: ۳.۵L – کنترل دمای الکترونیکی: ۲۰۰-۴۰ درجه سانتی گراد – پخت مداوم تا ۲۴ ساعت – قابلیت کنترل از راه دور با اپلیکیشن Mi Home – تایمر ۲۴ ساعته – پخت ۱۰۰ نوع غذا از طریق برنامه – قابلیت یادآوری برگرداندن غذا هنگام پخت – صفحه نمایش لمسی OLED – آشپزی سالم با روغن کمتر – ارائه عملکردهای سرخ کردن، پختن، خشک کردن میوه و یخ زدایی – مناسب برای درست کردن انواع غذاها از جمله : سبزیجات،سیب زمینی،کیک،بال مرغ،گوشت، ماست ساز و … – پخت غذا با جریان هوای گرم ۳۶۰ درجه – برنامه ریزی هوشمند تا ۲۴ ساعت (سرخ کن را از قبل تنظیم کنید و وقتی به خانه رسیدید یک غذای گرم برایتان آماده کند) – قابلیت تنظیم از قبل و دریافت غذای آماده پس از رسیدن به خانه – قابلیت ارزیابی وضعیت پخت و پز در هر لحظه با بیرون کشیدن سبد – روکش نچسب دولایه – گردش سریع هوای گرم، پخت یکنواخت غذا، ایجاد لایه ترد بیرونی و نرمی داخل غذا – مجهز به فن دو سرعته – پخت سریع و صرفه جویی در وقت – پشتیبانی از google assistant – قابلیت شستشوی سبد در ماشین ظرفشویی – چربی اضافی فیلتر شده در پایان کار می توانید مشاهده کنید _دمای بین ۴۰ تا ۸۰ درجه: دمای پایین که بین ۴۰ تا ۸۰ درجه سانتی گراد است به طور اتوماتیک با فن کند (۱۸۰۰rpm) شروع به کار می‌کند. در این حالت شما می‌توانید استفاده‌های زیر را از هواپز داشته باشید: – ماست درست کنید: کافیست گرما را روی دمای ثابت ۴۰ درجه سانتی گراد قرار دهید و ۸ ساعت برای تخمیر شیر صبر کنید. – میوه و گوشت خشک کنید: در این حالت گرما را روی دمای ۶۰ درجه قرار دهید و ۴ ساعت صبر کنید تا آب غذا گرفته شود و بپزد. – یخ آب کنید: غذاهایی که می‌خواهید گرم کنید را از فریزر خارج کنید و با دمای ۴۵ درجه داخل هواپز بگذارید. حدودا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا یخش آب شود. _دمای بین ۸۰ تا ۲۰۰ درجه: دمای بالا که بین ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد است به طور اتوماتیک با فن تند (۲۶۰۰rpm) شروع به کار می‌کند. در این حالت شما می‌توانید استفاده‌های زیر را از هواپز داشته باشید: – سبزیجات بخار پز: میوه‌ها و سبزیجات را در ابعادی که می‌خواهید خرد کنید و با دمای ۱۶۰ درجه برای ۱۵ دقیقه بپزید. – تارت تخم مرغ: غذا را آماده کنید و برای ۲۵ دقیقه در دمای ۱۹۰ درجه بپزید. – سیب زمینی: تکه‌های سیب زمینی را در دمای ۲۰۰ درجه برای ۱۳ دقیقه حرارت دهید. – بال مرغ: بال‌ها را مزه دار کنید و پس از آماده شدن برای ۱۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ درجه حرارت دهید. – کیک: خمیر کیک را درست کنید و بگذارید برای ۳۰ دقیقه در دمای ۱۶۰ درجه بماند. – نان: خمیر را آماده کرده و برای ۱۸ دقیقه در دمای ۱۷۰ درجه قرار دهید. _نمایشگر OLED: برای استفاده بهتر از دستگاه یک نمایشگر کوچک OLED روی آن قرار گرفته که وضعیت را نشان‌تان می‌دهد. کافیست این کلید را بچرخانید یا فشار دهید تا حالت دستگاه و دما را تعیین کنید. به طور کلی شما با موارد زیر را از طریق نمایشگر چک کنید: Schedule: برنامه‌ریزی پخت و پز Quantity: میزان پر بودن مخزن Time: تنظیم زمان Temp: تنظیم دما _ظرفیت مخزن: ظرفیت کلی دستگاه سرخ کن بدون روغن شیائومی Xioami Mi Air Fryer برابر با ۳.۵ لیتر است که برای ۱ تا ۳ نفر کفایت می‌کند. اما علاوه بر این یک گریل اختصاصی هم برای مواقعی که نیاز به جای بیشتری دارید بالای مخزن قرار داده شده است. با توجه به این میزان فضا شما می‌توانید تعداد مواد زیر را در آن بپزید: ۸ تارت تخم مرغ ۲ عدد استیک ۱۲ برش لیمو خشک شده ۱۲ بال مرغ این مخزن از پوشش هفت لایه PTFE ساخته شده که نمی‌چسبد و به راحتی تمیز می‌شود. شما می‌توانید سینی و مخزن را داخل ماشین لباس شویی بشویید. _برنامه ریزی ۲۴ ساعته: شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته از این دستگاه برای پخت و پز استفاده کنید. کافیست از قبل غذا را داخل دستگاه قرار دهید تا وقتی از سرکار برمی‌گردید غذای گرم حاضر و آماده باشد. برای این حالت باید نمایشگر دستگاه روی حالت Schedule باشد. شما می‌توانید هر زمان که خواستید مخزن را باز کنید و چک کنید که غذا در چه مرحله‌ای قرار دارد. در این حالت پخن و پز متوقف می‌شود و زمانی که دوباره مخزن را سر جایش برگردانید از نو شروع به کار می‌کند. _بیش از ۱۰۰ دستور پخت: همانطور که از اسم این دستگاه پیداست شما می‌توانید آن را به گوشی وصل کنید. با استفاده از اپلیکیشن Mijia به بیش از ۱۰۰ دستور پختی که در این برنامه وجود دارد دسترسی پیدا کنید و حتی از حالت شخصی سازی استفاده کنید. بیشتر دستور پخت‌ها ممکن است پس از آپدیت OTA اضافه شوند. برای استفاده از حالت دستیار صوتی گوگل باید اپلیکیشن را به آخرین ورژن آپدیت کنید.امروزه افراد بسیاری با استفاده از غذاهای سرخ کردنی سلامت خود را به خطر انداخته و به فکر رژیم غذایی خود نیستند. شرکت شیائومی با ساخت سرخ کن بدون روغن (هوا پز) شیائومی هواپز شیائومی مدل MAF01 3/5L 2022 سعی در برطرف کردن این موضوع دارد و باعث شده تا علاوه بر غذای لذیذ و دلچسب دیگر نگرانی از بابت به خطر افتادن سلامتی در میان نباشد.
  • ظرفیت
    ۳/۵ لیتر
  • طول سیم
    ۱۰۰ متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر اقلام همراه محصول
    توری گریل . دفترچه راهنما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپز فلیور ویو مدل توربو

هواپز فلیور ویو مدل توربو

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲۰x360x330 میلی‌متر
  • وزن
    ۵.۱ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۳۰۰ وات
  • امکانات
    تایمر
  • جنس ظرف
    پیرکس
  • توضیحات تایمر
    ۶۰
  • سایر توضیحات
    آنالوگقطر کاسه ۳۳ سانتیمترارتفاع ۱۶ سانتیمترقابلیت یخ زدایی نداردسرعت فن ثابتتایمر ۶۰ دقیقه ایمحدوده حرارتی از ۶۵ تا ۲۵۰ درجه سانتیگرادگنجایش ۱۱ لیتردرب قابل جدا شدن
  • ظرفیت
    ۱۱ لیتر
  • طول سیم
    ۱ متر
  • جنس بدنه
    شیشه
  • سایر اقلام همراه محصول
    سینی پایه کوتاهسینی پایه بلندانبر جهت برداشتن سینی در زمان داغ بودن سینی ها

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپز یوپانی مدل ۲۲۰۸T

هواپز یوپانی مدل 2208T

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۸x228x315 میلی‌متر
  • وزن
    ۳.۰ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۴
  • امکانات
    نمایشگر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    لمسی
  • ظرفیت
    ۲.۶ لیتر
  • جنس بدنه
    ABS

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپز مدل Conversation

هواپز مدل Conversation

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x400x240 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۳۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۸
  • امکانات
    تایمر
  • ظرفیت
    ۱۲ لیتر
  • طول سیم
    ۲۰۰ متر
  • جنس بدنه
    پیرکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپز مسترپلاس مدل A 701

هواپز مسترپلاس مدل A 701

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    لمسی
  • ظرفیت
    ۳.۵ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپز مسترپلاس مدل A 700

هواپز مسترپلاس مدل A 700

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    لمسی
  • ظرفیت
    ۸ لیتر
  • جنس بدنه
    metal cavity

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپز کاراجا مدل ۱۵۳.۰۳.۰۶.۷۷۷۱

هواپز کاراجا مدل 153.03.06.7771

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x28x34 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    با برنامه‌های آماده از سیب‌زمینی‌های سالم گرفته تا طعم‌هایی مختلف، از دستور پخت در فر و گریل گرفته، می‌توانید با Karaca Air Pro ، سلامتی را به طعم هر دستور غذایی اضافه کنید.فقط ۱ قاشق روغن و یک کلیک؛ می توانید سیب زمینی سرخ کرده سالم، ترد، سیب زمینی سرخ شده آبدار و سیب زمینی سرخ کرده سبزیجات خوشمزه درست کنید که انگار از ماهیتابه بیرون آمده اند.فقط با استفاده از ۱ قاشق روغن با Karaca Air Pro Cook می توانید غذاهای خوشمزه و بسیاری از غذاهای دیگر را تهیه کنید. همچنین می‌توانید تمام پیش‌غذاهایی را که با تفت دادن درست شده‌اند، فقط با فشار دادن یک دکمه آماده کنید.گوشت هایی لذیذ مثل ترکی با طعم کباب که به طور یکنواخت پخته می شوند یا کیک ها و شیرینی ها و نان های پف کرده با طعم فر! می توانید همه آنها را با Karaca Air Pro Cook تهیه کنید.توان۱۵۵۰ واتجنس بدنهپلاستیکظرفیت۴ لیترتوضیحات محصولزمانی که می خواهید غذای خود را دوباره گرم کنید، می توانید با فشار دادن دکمه Heating Karaca Air Pro Cook Embers به ​​طعم روز اول برسید.علاوه بر این، می توانید با سفارشی کردن همه این موارد با کمک کلیدهای تنظیم دما و زمان، دستور العمل خاص خود را ایجاد کنید.Circulation Air Tech یک فناوری منحصر به فرد است که هوای گرم را در داخل محفظه به گردش در می آورد. با استفاده از این فناوری که هوای گرم را به طور مساوی در داخل محفظه پخش می کند، می توانید تمام وعده های غذایی خود را به طور مساوی بپزید.با فناوری چربی کمتر، می‌توانید سیب‌زمینی‌های ترد را طوری تهیه کنید که انگار از ماهیتابه بیرون آمده‌اند.شما به راحتی می توانید هم محفظه قابل جابجایی و هم رنده پخت و پز را بشویید که به راحتی روغن های جمع شده در محفظه را در ماشین ظرفشویی تمیز می کند.با استفاده از Karaca Air Pro Cook Embers می توانید غذاهایی را تهیه کنید که برای همه کافی است، با حجم زیاد ۴ لیتر، البته فضای زیادی روی پیشخوان اشغال نمی کند.با Karaca Air Pro Cook Embers می توانید غذاهای خود را با ۷۴ درصد انرژی کمتر و در زمان کوتاه تری نسبت به فر آماده کنید.Karaca Air Pro Cook Embers بو را به دام می اندازد و از تشکیل دود جلوگیری می کند.با صفحه نمایش کاربرپسند و قابل فهم آن می توانید به راحتی غذاهای خود را آماده کنید.شما به راحتی می توانید دستور پخت خود را با دمایی که می تواند از ۱۰۰ درجه سانتیگراد تا ۲۱۰ درجه سانتیگراد افزایش یابد و زمان پخت قابل تنظیم از ۱ دقیقه تا ۶۰ دقیقه تهیه کنید.توضیحات تکمیلیقابلیت پخش هوای گرم در محفظه پختمناسب برای پخت با یک قاشق روغنمناسب برای پخت مرغ و ماهیمناسب برای سرخ کردن انواع مواد غذاییقابلیت گرم کردن مواد غذاییپخت مواد خوراکی بدون دود و بوشستشوی آسان در ماشین ظرفشوییابعاد۳۷x28x34 سانتی متر
  • ظرفیت
    ۴ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپز باریتون مدل BAF-818008GB

هواپز باریتون مدل BAF-818008GB

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۵.۳ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۸۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۶
  • امکانات
    سرعت بالا در عملکرد
  • دستگاه نمایش وضعیت
    لمسی
  • مشخصات صفحه نمایش
    ۸ برنامه پیش فرض
  • جنس ظرف
    سرامیک
  • توضیحات تایمر
    قابل تنظیم
  • ظرفیت
    ۸ لیتر
  • طول سیم
    ۸۰ متر
  • جنس بدنه
    مشکی مات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپز سارکس مدل Easy fit

هواپز سارکس مدل Easy fit

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x22x31 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۱۰۰ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۵۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر
    ۳
  • امکانات
    تایمر
  • دستگاه نمایش وضعیت
    نمایشگر LCD
  • مشخصات صفحه نمایش
    دارای پنل دیجیتال لمسی
  • جنس ظرف
    پلاستیک ABS
  • توضیحات تایمر
    تنظیم زمان قابل تنظیم بین ۱ تا ۶۰ دقیقه
  • سایر توضیحات
    محصول کشور ترکیه – قدرت گرمایش : ۱۵۰۰ وات – دارای پنل دیجیتال لمسی – صفحه نمایش ال سی دی – تنظیم حرارت قابل تنظیم بین ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد – تنظیم زمان قابل تنظیم بین ۱ تا ۶۰ دقیقه – سبد نچسب ۵ لیتری قابل جابجایی و تابه نچسب ۵.۵ لیتری قابل جابجایی – دکمه ایمنی سبد – ویژگی خاموش شدن خودکار هنگامی که پان در حالی که دستگاه کار می کند برداشته می شود – ولتاژ کاری: ۲۲۰-۲۴۰ ولت – قابلیت کنترل دما – دارای تایمر – ۸ برنامه مختلف پخت
  • ظرفیت
    ۵ لیتر
  • طول سیم
    ۹۰ متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید هواپز آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، قدرتمند و به‌روز خریداری کرده و آن را به عنوان یک وسیله آشپزی مدرن و نوین جایگزین وسایل قدیمی و سنتی که بیشتر با روغن کار سرخ کردن را انجام می‌دهند، نمایید.

و ضمن حفظ سلامت خود و اعضای خانواده، طعم، عطر و خواص مواد غذایی را نیز حفظ نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید قابلمه مسی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا