لوازم غیر برقی

سایه‌ بان کولر آبی: راهنمای خرید سایبان کولر محکم و با کیفیت

هنگام خرید سایه‌ بان کولر آبی این نکات را رعایت کنید

هنگامی که فصل تابستان از راه می‌رسد، گرما هم با تمام توانش عرض اندام کرده و حضور خودش را رسماً اعلام می‌کند. گرم شدن هوا یکی از دلایلی است که این فصل را طاقت فرسا و آن را برای افراد به اصطلاح گرمایی سخت و گاهی غیر قابل تحمل می‌کند.

گاهی هوا آنقدر گرم می‌شود که کولرهای آبی پاسخگو نبوده و ممکن است به جای تزریق هوای خنک به محیط، باد گرم بدهند و هیچ فایده‌ای از نظر سرمایشی نداشته باشند.

یکی از دلایل این گرما و عدم پاسخگویی کولر، گرم شدن بیش از حد بدنه این محصول سرمایشی است.

در این شرایط چه باید کرد؟ برای جلوگیری از این اتفاق شما می‌توانید از سایه‌بان کولر استفاده کنید.

سایه‌بان کولر در واقع پوششی است که از تابیدن مستقیم نور آفتاب به کولر جلوگیری می‌کند و مانع از داغ شدن بدنه آن و نهایتاً تولید گرما به جای سرما می‌شود.

سایه‌بان کولر آبی وسیله‌ای است که در حقیقت شما را از گرمای آزار دهنده تابستان نجات می‌دهد.

اگر می‌خواهید یک مدل از این محصول پوششی را برای کولر آبی خود تهیه نمایید، توصیه می‌کنیم این مطلب را از مجله اینترنتی مینینیم که راهنمای مطمئنی برای انتخاب شماست، به دقت مطالعه کنید.

بهتر است ابتدا با مزایای استفاده از سایه‌ بان کولر آشنا شوید

سایه‌بان وسیله و کاوری کارآمد و مناسب به منظور جلوگیری از تابش مستقیم خورشید به بدنه کولر آبی در فصول گرم سال به ویژه تابستان است. این محصول پوششی مزایای زیادی دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • جلوگیری از کهنه شدن و فرسایش بدنه کولر در مقابل نور خورشید
  • ممانعت از زنگ زدن و تغییر رنگ بدنه کولر
  • افزایش ۴ تا ۶ برابری باد خنک کولر
  • کاهش چشمگیر صدای موتور کولر
  • جلوگیری از نشستن برف و باران روی کولر
  • صرفه جویی در مصرف آب و برق
  • استفاده آسان و کاربردی

اگر شما هم جزء افرادی هستید که هوای گرم تابستان آزارتان می‌دهد و باد خروجی از کولرتان هم گرم است، خرید یک سایه‌بان کولر مناسب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

سایه‌بان پوشش و سایه‌ای روی کولر ایجاد می‌کند و از تابیدن مستقیم نور آفتاب به سطح و بدنه کولر جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که کولر باد خنک‌تری را تولید نماید.

این وسیله محافظت از کولر در انواع و مدل‌های مختلف ساخته و به بازار مصرف ارسال می‌گردد.

اگر شما هم به عنوان یکی از مشتریان این محصول قصد خرید یک نمونه از آن را دارید، بهتر است که با انواع آن آشنا شوید تا با علم و آگاهی بیشتری قدم در مسیر خریدش بگذارید و با رعایت بایدها و نبایدها هنگام خرید، انتخاب خوبی را تجربه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید آبگرمکن

به مدل سایه بان کولر و برند سازنده آن توجه نمایید

مدل و برند محصولی را که انتخاب و خریداری می‌کنید، فوق‌العاده مهم است. اگر با سایه بان کولر آشنایی زیادی ندارید، بهتر است به سراغ برندهای معروف بروید؛ چرا که قطعاً کیفیت بالایی خواهند داشت.

با کمی جستجو در گوگل می‌توانید بهترین برند سایه‌بان کولر را شناسایی کنید و زمان و هزینه خود را صرف محصولات بی کیفیت و ارزان نکنید. خرید محصول بی‌کیفیت و نامرغوب به منزله دور ریختن پول است‌.

سایه‌بان را بر اساس اندازه و ابعاد کولر آبی انتخاب نمایید

یکی از نکاتی که قبل از خرید سایه بان کولر باید به آن دقت و توجه لازم را معطوف نمایید، اندازه و حجم کولر آبی است.

کولرها با توجه به متراژ قسمت‌های مختلف خانه اندازه‌های متفاوتی دارند؛ بنابرین باید دقت کنید سایه‌بانی که می‌خرید دقیقاً اندازه کولرتان باشد.

نیم نگاهی هم به قیمت سایه بان کولر داشته باشید

اولین چیزی که حین خرید هر محصولی به ذهن‌تان می‌آید، احتمالاً قیمت آن است که می‌تواند تاثیر زیادی روی انتخاب و خرید شما بگذارد.

سایه‌بان‌ها غالباً با قیمت های مختلف و متفاوتی در بازار یافت می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای این کار کنار گذاشته‌اید، اقدام به تهیه یک سایه‌بان مناسب نمایید.

جنس سایه‌بان کولر آبی از نکات مهم و کلیدی برای خرید است

حتماً می‌دانید که سایه‌بان کولر همواره در معرض تابش نور خورشید قرار دارد؛ بنابراین باید جنسی مناسب و کیفی داشته باشد که به مرور زمان خراب و فرسوده نشود.

جنس سایه‌بان کولر باید در برابر هوا و باد کاملاً عایق باشد و مانع از عبور نور خورشید شود، ما نوع ضدآب این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چرا که در زمستان و بارندگی هم کاربرد خواهد داشت و زنگ نمی‌زند.

انتخاب نوع سایه‌بان کولر هم اهمیت بالایی دارد

همان‌طور که گفتیم سایه‌بان‌ها انواع مختلفی دارند و شما باید با توجه به شرایط کولر خود اقدام به خرید محصول نمایید.

اگر موقعیت کولر شما به گونه‌ای است که نور خورشید به طور مستقیم روی آن می‌تابد، بهتر است سایه‌بانی تهیه کنید که فول کاور باشد.

چنانچه کولر شما در موقعیتی است که توسط ساختمان‌های دیگر احاطه شده و فقط در ساعت‌های مشخصی آفتاب به آن می‌تابد، یک مدل سقفی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

در ادامه مطلب به نقد و بررسی انواع مختلف سایه‌بان کولر و همین‌طور نحوه نصب آن‌ها می‌پردازیم.

انواع سایه‌بان کولر آبی چگونه نصب می‌شوند؟

سایه‌بان‌های کولر آبی با توجه به نوعی که دارند دارای نحوه نصب متفاوتی هستند. برخی از آن‌ها نیاز به سوراخ‌کاری و جوشکاری دارند که نصب‌شان قدری سخت است.

بنابراین بهتر است مدلی را انتخاب کنید که بدون دردسر و به راحتی نصب شود بی آن که نیاز به تخصص خاصی داشته‌ باشد.

اگر موافق باشید انواع سایه‌بان کولر را با هم بررسی می‌کنیم

پس از آن که با کاربرد این وسیله آشنا شدید بهتر است انواع آن را نیز بشناسید تا یک خرید خوب و موفق را تجربه نمایید.

سایه‌بان با توجه به شرایط کولر آبی و نیاز مصرف کننده انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید بسته به نیازتان اقدام به خرید یک نمونه از این کاور و پوشش کولر نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پنکه

سایه‌بان فول کاور: در جاهایی که نور خورشید بر تمام سطح و اطراف کولر می‌تابد، پوشاندن تنها سقف آن کاری از پیش نبرده و دردی را دوا نمی‌کند.

سایه‌بان کولر فول کاور به گونه‌ای طراحی شده که تمام کولر را می‌پوشاند و مانع از ورود هوا به داخل آن می‌شود.

اگر کولر شما در شرایطی است که در کل روز آفتاب به طور مستقیم به آن می‌تابد، حتماً باید از یک سایه‌بان فول کاور استفاده کنید. این محصول نصب آسانی دارد و شما به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

سایه‌بان سقفی: اگر کولر شما در موقعیت و جاهایی است که دور تا دور آن توسط دیوارها و ساختمان‌ها احاطه شده است و فقط به سقف آن آفتاب می‌تابد، سایه‌بان سقفی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

در این شرایط نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای سایه‌بان فول کاور ندارید و می‌توانید با پرداخت هزینه کم‌تری یک سایه‌بان سقفی خریداری و آن را روی کولرتان نصب نمایید.

این نوع سایه‌بان مانند یک چتر عمل می‌کند و با نصبی آسان فقط سقف کولر را پوشش می‌دهد.

و اما سایه‌بان فویلی: این مدل سایه‌بان نه تنها سطح کولر را می‌پوشاند و مانع از ورود هوا می‌شود، بلکه عایق حرارت و گرما نیز هست.

سایه‌بان فویلی بازده کولر را تا بالاترین حد ممکن زیاد می‌کند و همین امر باعث می‌شود که در مصرف آب و برق صرفه جویی زیادی بشود.

با توجه به نکاتی که در رابطه با خرید سایه‌بان کولر آبی گفته شد، قطعاً شما می‌توانید بدون نگرانی از انتخاب، بهترین نوع این محصول را بنا به نیاز و بودجه خود خریداری کرده و از آن نهایت استفاده را به عمل آورید.

توجه داشته ‌باشید که هنگام انتخاب و تهیه سایه‌بان کولر تنها به قیمت آن توجه نکنید بلکه به دنبال کالایی باشید که بتواند به بهترین شکل نیاز شما را رفع و کاربرد لازم را برای‌تان داشته باشد.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب ۰مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ سایه بان کولر آبی محکم، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این سایه بان‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

متاسفانه این محصول در سایت دیجی کالا موجود نیست. در صورت موجود شدن لیست محصولات در این بخش قرار می‌گیرد.

صفحه اصلی سایت دیجی کالا

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید سایه بان کولر آبی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، کیفی و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کولر آبی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا