ابزار غیر برقی

بهترین مدل‌های قیچی آهن بر با خرید اینترنتی

راهنمای خرید قیچی آهن بر

قیچی یا قیچا (Scisser) واژه‌ای ترکی است و به وسیله‌ای اطلاق می‌شود که شامل دو شاخه برنده است. این دو شاخه یا تیغه از وسط به هم متصل می‌شوند که به کمک هم پارچه، کاغذ، مو و اشیاء دیگر را می‌بُرند، این وسیله به نام مقراض هم معروف است.

این ابزار آهنی که گاهی هم به آن بُرک می‌گویند همان‌طور که اشاره شد، مرکب از دو تیغه است که به وسیله یک میخ یا پیچ روی هم قرار گرفته و به هم متصل می‌شوند.

قیچی‌ها به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند:

خانگی: این مدل‌ها از قیچی‌ها با تیغه‌ها و دسته‌هایی کم‌تر از ۱۵ سانتی‌متر، دارای جا انگشتی‌های تقریباً یک اندازه هستند مانند قیچی‌های آرایشگری و آشپزخانه.

قیچی‌های کار: تیغه‌هایی بلند‌تر از ۱۵ سانتی‌متر و گشادی سوراخ‌های یکی از جا انگشتی‌ها ویژگی این دسته از قیچی‌هاست. مدل‌های باغبانی، خیاطی و صنعتی (آهن‌بر) در این گروه قرار می‌گیرند.

نگاهی به انواع قیچی‌ها

انواع قیچی‌ها عبارتنداز:

سلمانی، باغبانی، خیاطی، آشپزخانه، برقی، ورق‌بُر، پشم‌زنی، خودتیز، پانسمان، فرش، سیم‌بُر و …

پیشینه تاریخی قیچی

قیچی‌ها از دیرباز در زندگی بشر حضور داشته‌اند، مصریان ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد نوعی قیچی را مورد استفاده قرار می‌دادند. اختراع قیچی را به لئوناردو داوینچی نسبت می‌دهند، لوئیز آستین آمریکایی قیچی انگشتی را در سال ۱۸۹۳ اختراع کرد.

بعد از ذکر این مقدمه، مجله اینترنتی مینینیم در نظر دارد به صورت مبسوط به معرفی یکی از این محصولات یعنی قیچی آهن‌ بُر بپردازد.

آن‌چه باید در مورد قیچی آهن‌بُر (Ships) بدانید

قیچی آهن بر یا قفل شکن ابزاری است که برای بریدن و قطع کردن ورقه‌های فلزی، دندانه‌ها، زنجیرها، قفل‌ها و در مجموع قطعات فلزی به کار می‌رود.

طول بازوی کوچک قیچی به عنوان اهرم باعث افزایش تصاعدی نیروی وارد کننده به دسته‌های ابزار می‌شود. این وسیله بُرش فلزات در اندازه‌های ۱۲، ۱۴، ۱۸، ۲۴، ۳۰، ۳۶ و ۴۲ اینچ طراحی و تولید می‌شود.

قیچی آهن‌بر ابزاری کاربردی برای برش ورق‌های آهنی است، دستگاه‌های مختلفی برای بریدن صفحه‌های آهنی وجود دارند اما قیچی به خاطر ابعاد کوچک‌تر قادر است جاهایی که سایر وسایل برش به آن‌ها دسترسی ندارند، به خوبی برش دهد.

با این اوصاف اهالی فن و صنعت باید در پی خرید یک نمونه از این وسایل مفید برای تکمیل جعبه ابزار خود باشند، کار با این وسیله خیلی راحت است و نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قیچی برقی

به کسانی که زیاد این محصول را به خدمت می‌گیرند توصیه می‌کنیم یک مدل کیفی و حرفه‌ای را برای خود تدارک ببینند. دوستانی که استفاده چندانی از قیچی به عمل نمی‌آورند، یک نوع ساده می‌تواند کارشان را رتق و فتق نماید.

َآشنایی با مدل‌های مختلف قیچی آهن‌بُر

قیچی بُرش نوک اردکی: از این قیچی برای برش صفحات و ورقه‌های نازک حلبی استفاده می‌کنند، این مدل به کاربر کمک می‌کند که ورق‌های فلزی خم‌شده و دارای زاویه را به خوبی برش دهد.

شباهت دهانه کوچک این قیچی به نوکِ اردک موجب این نام‌گذاری شده است.

مدل هواپیمایی: بُرش‌های دقیق، منظم و غیر طولانی را می‌توانید به کمک یک قیچی آهن‌بُر هواپیمایی انجام دهید. این مدل قیچی را برای اولین بار جهت بریدنِ ورقه‌های آلومینیومی به کار بردند و شاید هم به خاطر همین موضوع است که به مدل هواپیمایی مشهور شده است.

قیچی آهن‌بُر سر خَم: در واقع قیچی سر خم‌ نوع دیگری از قیچی‌های هواپیمایی به شمار می‌رود که تفاوتش با نوع قبلی سَرِ کجِ آن است.

این انحنا و زاویه‌دار بودن به کاربر امکان می‌دهد که محل‌های بد دست ورقه آهن را که جایی برای بریدن مناسب ندارند، برش لازم را به راحتی ایجاد نماید.

گرچه قیچی ورق‌بُر سر خم برای کار روی زوایای دستگیر و سخت آهن مناسب است ولی طراحی سرِ کجِ آن موجب شده که قدرت کم‌تری داشته و صرفاً برای برش صفحات فلزی نازک کاربرد داشته باشد.

قیچی برش لوله: کارِ قیچی آهن‌بُر لوله همان‌طور که از نامش نیز پیداست، برای بُریدن لوله‌ها و صفحه‌های حلبی که در لوله سازی بخاری به کار می‌رود، مفید و قابل استفاده است.

تعداد لبه‌های این قیچی، آن را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند، برخورداری از سه لبه با طراحی ارگونومیک سبب سرعت بالا و کیفیت کار قیچی لوله‌بر شده است.

دلیل رنگ‌بندی دسته قیچی‌های ورق بُر

در واقع رنگ بندی دسته قیچی‌های آهن‌بُر به کاربر امکان می‌دهد که متناسب با نوع کار و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون اشتباه مستقیماً به سراغ مدل مورد نیاز خود برود.

برای مثال با قیچی دسته زرد می‌توانید برای برش مستقیم اقدام کنید، یک قیچی آهن‌بر با دسته قرمز با زبان بی زبانی به شما می‌گوید که محصولی چپ‌بُر است در حالی که دسته سبز رنگ، قیچی راست‌بُر را به شما معرفی می‌کند.

به نظر شما دوست عزیز و استاد کارِ فنی چرا از قیچی آهن‌بُر استفاده می‌کنیم؟

برای این‌که:

  • یک وسیله موثر و با قیمت ارزان محسوب می‌گردد.
  • برای بُرش‌های کوتاه و دقیق ابزاری کارآمد است.
  • کار با آن آسان و نیاز به مهارت خاصی ندارد، ضمن این‌که به واسطه دسته‌های بلند انرژی کم‌تری از کاربر می‌گیرد.
  • ورق‌های خم شده و زاویه‌دار آهنی را به خوبی برش می‌دهد و به خاطر ابعاد کوچک به راحتی درون جعبه ابزار جا می‌گیرد و به سهولت جابه‌جا می‌شود.
  • وسیله‌ای کاربردی و عمومی است که در ابزار فروشی‌ها و مراکز فروش اینترنتی معتبر قابل دسترسی است به تعبیر دیگر به دو روش حضوری و اینترنتی در معرض انتخاب و فروش قرار می‌گیرد.

معیارها و شاخص‌های مهم برای تشخیص یک‌ قیچی آهن‌بُر کیفی و برتر

انتخاب مدل قیچی آهن بُر

در بخش شناختِ قیچی‌های آهن‌بُر، انواع آن‌ها و مزایای هر یک را بر شمردیم. شما می‌توانید به استناد نوع کار و نیاز خود، این محصول بُرش‌زن را انتخاب نمایید.

در این زمینه لازم است که به دو نکته توجه نمایید: یکی نوع فلز و ضخامت آن است و دیگر این‌که قیچی قرار است برای شما حکم یک ابزار اصلی را بازی کند یا در موارد جزئی کاربرد داشته و صرفاً جنس جعبه ابزارتان را جور نماید؟

توجه به جنس تیغه‌های قیچی

در واقع جنس تیغه‌های این وسیله فنی و بُرنده بیانگر کیفیت آن است. فولاد و استیل ضد زنگ متریالی مناسب برای تیغه‌های قیچی ورق‌بر به شمار می‌رود.

ویژگی بارز جنس تیغه برای برش ورقه‌های ضخیم، مقاومت آن در برابر فلز است، فلز ضد زنگ مانع از زنگ زدن و کُندی تیغه‌ها قیچی می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستگاه پولیش

اندازه قیچی ورق بُر

سایز و ابعاد قیچی از موارد قابل توجه هنگام تهیه آن است، قیچی بزرگ‌ به شما امکان می‌دهد که هنگام برش، نیروی کم‌تری وارد نمایید در حالی‌که یک محصول کوچک نیرو و انرژی بیشتری از شما می‌گیرد. دقت قیچی‌های کوچک، بالاتر از نوع بزرگ آن‌هاست.

راست دست هستید یا چپ دست؟

شکل، فرم و طراحی تیغه‌ قیچی‌های آهن‌بُر برای افراد چپ دست با راست دست تفاوت دارد. این مدل طراحی و ساخت به کاربر کمک می‌کند که بر اساس چپ یا راست دست بودنِ خود اقدام به انتخاب و خرید نوع قیچی نماید.

اهمیت خوش دست بودنِ محصول

خوش دست بودنِ قیچی آهن‌بُر باعث می‌گردد که شما هنگام کار با آن، کم‌ترین خستگی را در ناحیه مچ و انگشتان دست خود احساس نمایید.

تسلط بیشتر بر کار، ایجاد بُرش‌های دقیق، تاول نزدن و آسیب ندیدنِ دست از دیگر مزایای یک قیچی خوش دست و راحت است.

قابلیت تیز شدن تیغه‌های قیچی

طبیعتاً تیغه‌های محصول بعد از مدتی که کار می‌کنند، کُند شده و توان بُرندگی اولیه خود را از دست می‌دهند، لذا قابلیت تیز شدن مجدد یکی از محاسن و مزایای قیچی آهن‌بُر به حساب می‌آید.

البته تیز کردن محصول نباید به آلیاژ آن آسیب برساند. بنابراین توصیه مینینیم به شما همراهان گرامی این است که به امکان تیز شدن دوباره قیچی توجه داشته باشید در غیر این صورت باید قیچی منتخب خود را یک بار مصرف تلقی نمایید.

پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت قیچی

نوع نیاز، گستره و زمینه مصرف و در نهایت بودجه عوامل تعیین کننده برای انتخاب هر محصول از جمله قیچی آهن‌بُر از نظر قیمت محسوب می‌گردند.

گرچه قیمت این ابزار پُرکار به قدری بالا نیست که باعث انصراف شما از خریدش شود، با این حال با در نظر گرفتن مولفه‌های خرید چه بسا خیلی از گزینه‌ها از لیست شما حذف و انتخاب برایتان آسان‌تر شود.

آیا نمی‌خواهید قیچی آهن‌بُرتان عمر، دوام و کارایی بهتر و بیشتری داشته باشد؟

اگر این‌طور است پس:

  • قیچی آهن‌بر صرفاً برای بُرش صفحات و ورق‌های آهنی طراحی و تولید شده است، برای انجام کارهای دیگر مانند باغبانی، از قیچی مخصوص آن کار استفاده کنید.
  • توان قیچی‌ها برای بریدنِ ورقه‌های آهن متفاوت است. اگر قیچی شما قادر نبود یک ورق را ببُرد، فشار زیاد به آن وارد نکنید زیرا این‌کار فقط آسیب دیدگی تیغه و شکستنِ قیچی را به همراه خواهد داشت.
  • روغن کاری محصول در بازه‌های زمانی مختلف می‌تواند شرایط برش روان و بدون مشکل را برای شما فراهم نماید.
  • زنگ زدگی قیچی را با یک سنباده نرم بر طرف کنید و محل نگه‌داری آن را به خاطر وجود رطوبت تغییر دهید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب قیچی آهن بر مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، برترین قیچی‌های آهن بر باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. این قیچی‌های آهن بر امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


قیچی آهن بر رونیکس مدل ۳۹۰۴

قیچی آهن بر رونیکس مدل 3904

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x7x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن‌بر نووا مدل NTT 2305 سایز ۹.۹ اینچ

قیچی آهن‌بر نووا مدل NTT 2305 سایز 9.9 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب کارهای سنگین برای مدت طولانی- سخت کاری شده و حرارت داده شده به روش مخصوص نووا- تیغه از فولاد کروم ملیبدنیوم – تیغه سخت کاری شده و حرارت داده شده- تیغه های سند بلاست با لبه دندانه دار- برش استیل (Cold Rolled) با ضخامت های ۱/۲ میلی متر یا فولاد ضد زنگ AISI- با ضخامت ۰/۷ میلی متر- قدرت عالی اهرم جهت کاربری بهتر- دسته از جنس ترموپلاستیک TPR- ساخت تایوان
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲ × ۷ × ۲۴.۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر جیانگ پینگ مدل perfesional Quality 10

قیچی آهن بر جیانگ پینگ مدل perfesional Quality 10

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x7x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر مدل professional – 3325

قیچی آهن بر مدل professional - 3325

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x10x1 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر مدل DI-CR-V

قیچی آهن بر مدل DI-CR-V

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x6x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر جیان پینگ مدل AS120A سایز ۱۲ اینچ

قیچی آهن بر جیان پینگ مدل AS120A سایز 12 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ساخته شده از فولاد کروم وانادیوم- استین ها عایق برق – سایز قیچی ۱۲ اینج
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۸x14x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۶۷۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر جاملی مدل ۱۶۹۹

قیچی آهن بر جاملی مدل 1699

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x6x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۴۰۱ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر تیوان مدل TIWAN – T620

قیچی آهن بر تیوان مدل TIWAN - T620

مشخصات

  • سایر توضیحات
    لبه هایی از جنس کروم وانادیوم سخت کاری شده به منظور افزایش کارایی و دوام – قدرت بالای اهرم ها باعث افزایش کارایی و عملکرد میشود قفل ایمنی این ابزار در هنگام انجام کار مزاحمتی برای کاربر و روند کار ایجاد نمیکند – قیچی حرفه ای با قدرت نفوذ بالاو طراحی دقیق و لبه های دندانه دار برای افزایش سرعت- با قابلیت برش فولاد نورد سردبه ضخامت ۱.۲ میلیمتر و فولاد ضد زنگ به ضخامت ۰.۷ – طراحی دقیق دندانه های این قیچی از نامنظم شدنانتهای برش ها جلو گیری میکند – دسته TPR راحت و ارگونومیک نگهداری ایمن و برش های دقیق را به ارمغان می اورد
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x8x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۴۸۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر بارک کد ۴۶۲۰

قیچی آهن بر بارک کد 4620

مشخصات

  • سایر توضیحات
    _ طول تیغه ۶ سانتی متر
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۱۶x9x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر کی پلاس مدل SL

قیچی آهن بر کی پلاس مدل SL

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قیچی ورق بر کی پلاس به علت سهولت استفاده و قدرت اهرمی که ایجاد می کند، برای کنافکاران و کسانی که به هر نحو با برش فلزات سر و کار دارند بسیار کاربرد دارد. استفاده از قیچی ورق بر میزان جراحات و صدمات حین برش ورق را کاهش می دهد و باعث افزایش ایمنی است؛ از طرف دیگر با کمک قیچی ورق بر می توان برش های دقیق تری بر روی فلز ایجاد نمود و ضایعات کار را کاهش داد
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۰x8x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۴۶ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر تاپ تول مدل ۰۳۲۵

قیچی آهن بر تاپ تول مدل 0325

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۹x9x5 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر فیکستر مدل ۱۲

قیچی آهن بر فیکستر مدل 12

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۵x8x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آهن

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر مدل YP-ROCK25

قیچی آهن بر مدل YP-ROCK25

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قیچی ورق بر ( مستقیم بر ) راک- وزن بسته بندی: ۳۷۰ گرم- قیچی مستقیم بر ۱۰ اینچی- مناسب برای ورق‌های فلزی، ورق‌های UPVC ، حلقه‌های سیمی و برش آلومینیوم- تیغه‌های فولادی با روکش کروم وانادیوم- قدرت اهرم بالا جهت سهولت برشکاری- دارای دسته‌ی ارگونومیک از جنس پلاستیک- دارای قدرت برش ورق‌های با ضخامت حداکثر ۱.۲ میلی‌‎متر
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۷x9x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر اروین مدل ۱۰۵۰۴۳۱۱ N103

قیچی آهن بر اروین مدل 10504311 N103

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x8x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر مدل PA 2384

قیچی آهن بر مدل PA 2384

مشخصات

  • سایر توضیحات
    سایز ۱۰ اینچ
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۶x10x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آهن

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر کنزاکس مدل KSL-110 کد ze سایز ۱۰ اینچ

قیچی آهن بر کنزاکس مدل KSL-110 کد ze سایز 10 اینچ

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۱x9x1 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۴۲۲ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر مدل SZE-10

قیچی آهن بر مدل SZE-10

مشخصات

  • سایر توضیحات
    سایز قیچی ۱۰ اینچ است-لبه ها کاملا تیز و برنده هستند-دارای روکش مناسب در دسته ها-پرچ قوی بین تیغه ها
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x10x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آهن
  • وزن
    ۶۵۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر مدل PK G 12 سایز ۱۲ اینچ

قیچی آهن بر مدل PK G 12 سایز 12 اینچ

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۵x13x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۵۵۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر مدل TH P 9305

قیچی آهن بر مدل TH P 9305

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x10x1 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی ورق بر آهن پروسیپ مدل ۲۱۰۰۳

قیچی ورق بر آهن پروسیپ مدل 21003

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای تیغه های مقاوم جهت برش ورق‌های فولادی با ضخامت ۰.۷ تا ۱.۲ میلی‌متر- داری برش مستقیم و چپ بر- تیغه‌های فولادی با روکش کروم- دارای دسته‌ی ارگونومیک از جنس پلاستیک- جنس تیغه از آلیاژ کروم مولیبدن- دسته ضدضربه TPR- ساخت چین
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x8x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر مدل ۲۰۰_mm

قیچی آهن بر مدل 200_mm

مشخصات

  • سایر توضیحات
    سایز قیچی ۸ اینچ است-لبه ها کاملا تیز و برنده هستند-دارای روکش مناسب در دسته ها-پرچ قوی بین تیغه ها
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۰x10x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر مدل ۲۵۰_mm

قیچی آهن بر مدل 250_mm

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x10x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۵۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قیچی آهن بر وفا مدل ۷۱۰

قیچی آهن بر وفا مدل 710

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت برش ورق های فولاد سرد تا ضخامت ۱.۲ میلی مترامکان برش ورق های فولاد ضد زنگ تا ضخامت ۰.۷ میلی متردسته ارگونومیک ساخته شده از جنس TPRمجهز به لبه های دندانه دار جهت درگیر کردن قطعه کاردارای اهرم با کیفیت جهت آسان تر شدن برشکاری
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۶x9x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید انواع قیچی آهن بر آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک قیچی آهن بر مناسب انتخاب کرده و همیشه از دقیق و راحت بودن برش ورقه های فلزی اطمینان داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میکرومتر

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا