ابزار برقی

بهترین مدل‌های متر لیزری و دیجیتال با خرید اینترنتی

راهنمای خرید انواع متر لیزری و دیجیتال با معرفی بهترین مدل‌ها

متر لیزری وسیله‌ای دقیق، مفید و کاربردی برای اهل فن است که به آنان کمک می‌کند طول، سطح، زاویه و پاره‌ای از محاسبات فیثاغورث را اندازه‌گیری نمایند. این فاصله یاب با استفاده از پرتو لیزر و عدسی اقدام به اندازه‌گیری دقیق فواصل می‌کند.

بررسی معنا و کاربرد لیزر (Laser)

واژه لیزر از حروف اول کلمات انگلیسی Light Amplification Stimulation Of Radiation گرفته شده است. نور ناشی از لیزر مثل نور معمولی است منتها هماهنگی ایجاد شده در آن با نورهای معمولی فرق می‌کند.

کاربرد لیزر خیلی وسیع است و هر روز هم بر این دامنه و گستردگی افزوده می‌شود. رایتر، پرینتر و بارکد خوان از تکنولوژی لیزر بهره می‌گیرند. به این لیست جراحی چشم، جوشکاری میکرومتری و بررسی مواد تشکیل دهنده کهکشان‌ها را هم اضافه نمایید.

طریقه عملکرد متر لیزری

یک پالس متمرکز از نور را روی محل مورد نظر می‌اندازند آن‌گاه زمان بازتابش را حساب می‌کنند. در حقیقت متر لیزری زمان بین تابش و بازتاب نور را سنجیده و آن را به فاصله تبدیل می‌کند.

این وسیله کوچک، سبک و کاربردی تنها با فشردن یک دکمه قادر است طول، سطح، حجم، زاویه، رابطه فیثاغورثی و … را به طور دقیق محاسبه کند. شک نکنید که این همه کاربرد و دقت اهل فن را به خرید آن تشویق می‌کند.

نگاهی به کاربردهای محصول انداره‌گیری

کارِ این متر اندازه‌گیری فواصل، ترازیابی و تطابق است و از آن می‌توان در ساخت و ساز، صنایع نظامی، سنجش عمق اقیانوس، تولید فولاد و نقشه کشی استفاده نمود.

نصب و تراز فریم و ستون‌های ساختمان، تعبیه المان‌های ساختمانی مانند کابینت و قفسه، اجرای امور مربوط به دکوراسیون مثل نصب کاغذ دیواری، پارتیشن‌ بندی، دیوارهای کاذب، تنظیم درب و پنجره، نصب کلید، پریز و لوستر از دیگر کاربردهای متر لیزری به شمار می‌رود.

شما دوستان اهل فن با استفاده از این وسیله دقیق اندازه‌گیری می‌توانید خطای انسانی را به کم‌ترین حد ممکن برسانید، سرعت کار را بالا برده و هزینه‌ها را هم کاهش دهید.

خرید متر لیزری

فواید استفاده از متر لیزری

سرعت و دقت بالا، سادگی کاربرد، سبکی و سهولت استفاده، قابلیت برآورد تا ۲۵۰ متر، امکان استفاده در نقاط دور مثل سقف و ارتفاع و در نهایت به کارگیری بدون کمک از نفر دوم از جمله مزایای استفاده از متر لیزری می‌باشد.

خاطر نشان می‌کنیم که استفاده از متر لیزری مستلزم فضایی بدون مانع و همراه با دید مستقیم است، نمی‌توان از این دسته وسایل اندازه‌گیری برای سنجش اندازه مکان‌های قوسی شکل کمک گرفت.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چکش تخریب

دقت و سرعت عمل، داشتنِ باتری اضافی، حافظه داخلی، قابلیت نصب اپلیکیشن، توان انتقال داده‌ها به گوشی‌های هوشمند، میزان مقاومت در شرایط جوی نامناسب و ضربه، وجود کیف و بند، دامنه و بُرد اندازه‌گیری، انجام محاسباتی مانند سطح، حجم و … ازجمله‌های مولفه‌های موثر در انتخاب یک متر لیزری کیفی هستند که در مورد مهم‌ترین آن‌ها بحث خواهد شد.

مباحث مربوط به شناخت متر لیزری را با معیارهای انتخاب و خرید این محصول به همراه مجله اینترنتی مینینیم دنبال نمایید.

نکات مهم و اساسی در مورد انتخاب و خرید متر لیزری

بُرد یا دامنه اندازه‌گیری محصول

همانند مترهای سنتی متر لیزری هم در زمینه میزان فاصله اندازه‌گیری دارای محدودیت است منتها این محدودیت کم‌تر از نمونه سنتی محصول است.

متر لیزری ساده از بُردی ۲۰ متری برخوردار است در حالی‌که دامنه اندازه‌گیری مدل پیشرفته و به روز آن تا ۲۵۰ متر می‌باشد. آن‌چه شما می‌توانید در بازار فروش این محصول مشاهده کنید، عمدتاً مدل‌هایی هستند که دارای بردی بین ۳۰ تا ۹۰ مترند.

کالایی با برد ۲۰ متر می‌تواند به راحتی از پس کارهای ساده و روزمره مربوط به منزل و محل کار شما برآید، اما برای برآورد اندازه‌های یک فضای ۸۰۰ متر مربعی با زوایا و اتاق‌های متعدد نیاز به یک ابزار میان رده دارید.

کسانی که در امور پیمان‌کاری ساختمان، راه‌سازی و عمران فعالیت می‌کنند باید در پی تهیه یک متر لیزری با برد بالا باشند تا بتوانند فضاها و محیط‌های بزرگ را اندازه‌گیری کنند.

 

دقت اندازه‌گیری متر لیزری

اساساً یکی از دلایل شهرت این محصول، دقیق بودنِ آن است. در متر لیزری با دقت بالایی از توان عدسی‌ها و لیزر استفاده و فاصله دو نقطه با مقایسه زمان لازم برای رفت و برگشت اشعه لیزر، محاسبه و مشخص می‌شود.

این را هم بدانید که دقت نهایی دستگاه اندازه‌گیری به مهارت و حساسیت کاربر بستگی دارد که تا چه میزان می‌تواند لیزر را نصب و ثابت نگه‌دارد. برای اندازه‌گیری و محاسبات چندگانه لازم است که متر را با دقت بالایی نگه‌داری کنید. اگر احساس کردید که این دقت ممکن است حاصل نشود، می‌توانید از پایه نگه‌دارنده کمک بگیرید.

خطای اندازه‌گیری مترهای لیزری ۱/۵ میلی‌متر است، دقت برخی از آن‌ها بیشتر است به طوری که ضریب خطایشان به ۱ میلی‌متر می‌رسد. این در حالی است که میزان خطای محصولات ارزان‌قیمت گاهی به ۶ میلی‌متر هم می‌رسد.

از گروه محصولات با قیمت ارزان و ضریب خطای بیشتر می‌توان برای اندازه‌گیری‌های ساده و روزمره یا اموری نظیر نقاشی ساختمان، کاشی‌کاری یا فنس‌کشی که به دقت زیادی نیاز ندارند، استفاده کرد.

مدل‌های متوسط برای انجام کارهایی مثل نجاری، کابینت‌ سازی، ساختمان و محوطه سازی گزینه‌ای مناسب و درخور توجه هستند.

زمانی که قصدتان سنجش اندازه‌ اموری همچون لوله گذاری، فوندانسیون، شیب بندی جاده‌ها و … است، قطعاً باید از مترهای لیزری با دقت بالا و فناوری روز کمک بگیرید.

کاربردهای محصول اندازه‌گیری

در قسمت‌های پیشین در مورد کاربرد‌های این محصول سنجش اندازه صحبت شد با این حال بدانید که بیشتر مترهای لیزری قادرند فاصله را بر حسب اینچ، فوت و متریک نمایش بدهند.

قابلیت محاسبه فاصله، محیط، مساحت و محاسبات فیثاغورث را نیز باید به این فهرست افزود. البته نوع پیشرفته این وسیله می‌تواند محاسبات پیچیده‌تری را هم انجام دهد.

گرچه افراد عادی، پیمان‌کاران، نجارها و … تنها به محاسبه فاصله، محیط و مساحت نیاز دارند ولی خرید یک متر لیزری پیشرفته با امکان اندازه‌گیری و محاسبه چند مرحله‌ای، فضاهای چند وجهی، اندازه‌گیری غیر مستقیم و محاسبه خالی از لطف نبوده و می‌تواند کارساز هم باشد.

اهمیت باتری محصول و طول عمر آن

مترهای لیزری عموماً با باتری قابل شارژ یا قابل تعویض تولید و عرضه می‌شوند. از ارتباط مستقیم میزان و نوع استفاده از باتری محصول و طول عمر آن نباید غافل شد. باتری این دستگاه‌های اندازه‌گیری بعد از ۲ تا ۴ ساعت استفادهِ مداوم، بایستی شارژ یا تعویض شوند.

با این اوصاف همراه داشتنِ باتری اضافی و خاموش کردنِ دستگاه زمانی که بلا استفاده است، کاری منطقی و هوشمندانه تلقی می‌شود. مدلی از مترهای لیزری با هدفِ افزایش عمر باتری به صورت اتوماتیک خاموش می‌شوند.

توجه به حافظه ذخیره سازی متر

غالباً این دسته از محصولات قادرند اندازه‌های اخذ شده را تا چند مرحله ذخیره کنند. این قابلیت، کاربر را از توقف کار و ثبت اندازه‌ها روی کاغذ معاف می‌کند.

انواعی از مترهای لیزری اندازه‌های آخر را به حافظه خود می‌سپارند، در هر حال اگر به محاسبات سخت و پیچیده نیاز دارید باید در پی دستگاهی باشید که توان ذخیره سازی محاسبات چند گانه را داشته باشد. در مورد اندازه گیری‌های کوچک لازم نیست نسبت به حافظه دستگاه حساسیت به خرج دهید.

دیگر خصوصیات مترهای لیزری

دارا بودنِ باتری، کیف مقاوم و ضد ضربه، بند، گارانتی، شارژر، نمایشگر ضد خش، ضد آب و ضد ضربه بودن، امکان اتصال به گوشی همراه، اپلیکیشن مخصوص برای موبایل و … از جمله ویژگی‌های انواع مترهای لیزری است که به موقع به توضیح برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

حجم و اندازه متر لیزری

یکی از فاکتورهای انتخاب و خرید متر لیزری توجه به اندازه آن است. اغلب محصولات موجود در بازار به راحتی در کف دست جا می‌گیرند، برخی هم بزرگ‌ترند.

شما باید بر اساس بزرگ یا کوچک بودن دست خود، متر مورد نیازتان را تهیه نمایید، البته لازم است در مورد اندازه محصول برای قرار گیری در جعبه یا روی کمربند هم تحقیق کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستگاه سنباده زن

نور پس زمینه صفحه نمایش دستگاه

زمانی که قرار است در یک محیط تاریک یا کم‌نور کار کنید، وجود یک صفحه نمایش با نور پس زمینه مناسب امری اجتناب ناپذیر است.

بنابراین قبل از خرید در مورد این قابلیت بیشتر بررسی کنید که آیا به دردتان می‌خورد یا این‌که بدون استفاده است!

اهمیت زمان برای متر لیزری

زمان برای اندازه‌گیری اشیاء‌ثابت چندان اهمیت ندارد، اما اگر می‌خواهید از اجسام‌ گوناگون و اشیایی که طولانی مدت ثابت نیستند، اندازه‌گیری کنید، بهتر است به دنبال تهیه محصولی باشید که بتواند نتیجه را در کم‌تر از یک ثانیه به نمایش بگذارد.

توجه به کیف و بند به عنوان لوازم جانبی متر

برخی از مترهای لیزری با هدف بسته شدن روی کمر دارای کیف و بند هستند، اگر وجود کیف در کنار محصول برایتان مهم است، توصیه می‌شود در پی خرید محصولی با چنین استاندارد و امکاناتی باشید تا مجبور به پرداختِ هزینه اضافی بابت خرید کیف اضافه نشوید. البته ممکن است کیفی هم که خریداری می‌کنید، اندازه و فیت محصولتان نباشد.

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت محصول

قیمت همیشه یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب و خرید ابزار و وسایل کار مشاغل و حِرَف مختلف است که متر لیزری هم خارج از این شمولیت کلی نیست.

چیزی که در این راستا می‌تواند به گزینش شما کمک نماید یکی بودجه تخصیصی به این امر است و دیگری نوع نیاز، بستر و گستره کاری است که قصد انجامش را دارید.

اگر هدفتان خرید یک متر لیزری ارزان است، قدر مسلم باید از برخی ویژگی‌هی برتر آن چشم بپوشید، چرا که امکانات و آپشن‌های بیشتر در افزایش قیمت کالا موثر است.

میزان سر و صدای متر لیزری

اگر صدای تولید شده از سوی محصول موجب آزار و ناراحتی شما یا دیگران در محیط کار می‌شود و نسبت به این امر حساس هستید، می‌توانید یک متر بی صدا تهیه نمایید. بعضی از این وسایل اندازه‌گیری با فناوری بدون صدا تولید می‌شوند.

تاب‌ آوری محصول در مقابل آب

یقیناً شما نمی‌خواهید متر لیزری خود را در استخر یا حوض آب بیندازید یا این‌که آن را زیر شیر آب بگیرید!

ولی ممکن است مجبور شوید که با وسیله خود در محیط بیرون و شرایط بارانی و مرطوب کار کنید که برای این‌گونه اوضاع جوی بهتر است گوشه چشمی هم به میزان مقاومت محصول خود در برابر آب داشته باشید.

توان اتصال متر به تلفن همراه

مترهای لیزری پیشرفته از فناوری اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث بهره می‌برند. چنان‌چه یک اپلیکیشن را روی موبایل خود نصب نمایید، قادر خواهید بود تمام اندازه‌ها و محاسبات را ذخیره کنید و نیازی به رسم نقشه‌های محاسباتی نداشته باشید.

این تکنولوژی از طریق دوربین تلفن همراه، از محل تصویر برداری می‌کند و مقادیر را بین متر و موبایل جابه‌جا می‌کند.

اهمیت برخورداری متر لیزری از ضمانت

وجود گارانتی معتبر همواره یکی از معیارهای مهم برای خرید محصولات فنی از جمله وسایل اندازه‌گیری مانند متر لیزری است. زمانی که شما پول زیادی را برای یک کالای کاربردی هزینه می‌کنید، قطعاً انتظار دارید که کارخانه سازنده حامی و تضمین کننده محصولتان باشد.

یک متر لیزری خوب و کیفی دست کم از یک سال ضمانت برخوردار است، این حمایت و پشتیبانی نشانه اطمینان تولید کننده از ساختِ محصول خود است. البته مرغوبیت و قیمت بالای متر مدت زمان گارانتی آن را نیز بیشتر می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دریل پیچ گوشتی

نگه‌داری درست از متر لیزری مساوی است با عمر بیشتر محصول و بهره وری طولانی‌تر از آن پس:

  • بعد از استفاده متر را خاموش کنید تا طول عمر باتری و دستگاه تضمین شود.
  • در پایان کار، وسیله را داخل کیف یا جعبه مخصوص قرار دهید چرا که نفوذ گرد و غبار عملکرد عدسی را دچار اشکال کرده و ضریب دقت آن را کاهش می‌دهد.
  • گرچه بعضی از انواع متر‌های لیزری به نوعی در برابر رطوبت و آب از خود مقاومت نشان می‌دهند، با این حال بهتر است از این ابزار در مکان‌های مرطوب و بارانی استفاده نکنید.
  • سقوط متر بر روی زمین به هر دلیل، موجب جابه‌جایی عدسی و نهایتاً افزایش درصد خطای اندازه‌گیری آن می‌شود.
  • اگر در نظر دارید مدتی نسبتاً طولانی از دستگاه اندازه‌گیری دیجیتالی خود استفاده نکنید، مینینیم به شما اهالی فن و تخصص توصیه می‌کند که باتری آن را خارج نمایید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب متر لیزری مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، برترین مترهای لیزری دقیق، باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. این مترهای دیجیتالی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


متر لیزری دیجیتال مستک مدل S6 50M

متر لیزری دیجیتال مستک مدل S6 50M

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱.۵x5x2.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۲۰ کیلوگرم
  • برد
    ۵۰ متر
  • توضیحات باتری
    AAA 2×1.5V
  • دقت
    ± ۲ میلی متر
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 2
  • اقلام همراه
    کیف قابل حمل ،دفترچه راهنما ،باتری ،بند
  • سایر توضیحات
    حافظه : ۲۰ گروه ، دکمه های لاستیکی نرم ، تراز افقی و عمودی ، دارای ۶ حالت اندازه گیری ،

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری شیائومی مدل Smart Laser Measure

متر لیزری شیائومی مدل Smart Laser Measure

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۳.۵×۲.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۶۰ کیلوگرم
  • برد
    ۴۰ متر
  • توضیحات باتری
    باطری ۳۷۰ میلی امپری قابل شارژ
  • دقت
    ±۳ میلیمتر
  • ویژگی‌های متر لیزری
    قابلیت اندازه‌گیری فاصله
  • اقلام همراه
    متر / کابل شارژ / دفترچه راهنما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری سندوی مدل SNDWAY SW-MT4

متر لیزری سندوی مدل SNDWAY SW-MT4

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۴×۴.۳×۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۰۰ کیلوگرم
  • برد
    ۴۰ متر
  • توضیحات باتری
    دو عدد باتری نیم قلمی ۲×۱.۵V AAA
  • دقت
    ۲
  • قطر دهانه
    ۲ میلی‌متر
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 2
  • اقلام همراه
    اقلام همراه متر لیزری شامل جعبه،کاتالوگ و دو عدد باتری نیم قلمی میباشد.
  • سایر توضیحات
    متر لیزری مدل SW-MT4 شرکت سندوی با ابعادی کوچک و جهت حمل و استفاده ساده و راحت و با برد اندازه گیری تا ۴۰ متر و دارای کلیه امکانات شامل محاسبه مساحت و حجم و فیثاغورث تکی و دوتایی(اندازه گیری یک ارتفاع یا طول که قابل دسترسی نیست)،اندازه گیری ممتد یا لایو و اندازه گیری ماکزیمم و مینیمم و تغییر واحد به متر و فوت و اینچ و صفحه نمایش ۴ خطی با چراغ و قابلیت خاموش شدن اتوماتیک نور صفحه و لیزر و سپس خود دستگاه را دارد. یکی از بهترین امکانات این متر لیزری قابلیت کالیبره کردن دستگاه، جهت دقت بیشتر متر لیزری میباشد که میتوان دستگاه را از منفی ۹ میلیمتر تا مثبت ۹ میلیمتر کالیبره کرد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری باس مدل B40

متر لیزری باس مدل B40

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    .۲ کیلوگرم
  • برد
    ۴۰ متر
  • توضیحات باتری
    نیم قلم
  • دقت
    ۰.۰۵ متر
  • قطر دهانه
    ۱۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 2
  • اقلام همراه
    باطری نیم قلم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری رونیکس مدل RH-9351

متر لیزری رونیکس مدل RH-9351

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x5x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۲ کیلوگرم
  • برد
    ۵۰ متر
  • توضیحات باتری
    ۳ عدد باتری AAA Alkaline1.5V
  • دقت
    ۰.۲mm-+
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 2
  • اقلام همراه
    ۳ عدد باتری AAA Alkaline – کیف برزنتی – یک عدد بند همراه – دفترچه راهنما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری کنزاکس مدل KLM-1150

متر لیزری کنزاکس مدل KLM-1150

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۲۰ کیلوگرم
  • برد
    ۵۵۰ متر
  • توضیحات باتری
    سه عدد نیم قلمی ۱.۲ ولت شارژ شونده
  • دقت
    ±۱
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 2
  • اقلام همراه
    سه عدد نیم قلمی ۱.۲ ولت شارژ شوندهکابل رابط USB-TYPE C کیف برزنتی بند دار
  • سایر توضیحات
    سریع ، راحت ، کم مصرف ، حساسیت انـدازه گیـری بـالا ، دارای استانـدارد بیـن المللی IP66 ، لـیـزر CLASS IIواحدهای اندازه گیری متفاوت (متر،اینچ،فوت)مجهز به رزوه مخصوص جهت استفاده از ۳ پایه با رزوه ۴/۱اینچدارای باتری شارژ شونده صفحه نمایش بزرگ و ۵ ردیفه جهت نمایش اندازه گیری ها و محاسبات و زاویه برداشت به صورت همزمـان اعلام برداشت و نتیجه محاسبه صوتی به زبان انگلیسیقابلیت ذخیره اندازه گیری با ۶۰ بـرداشت در حافظـهبُــرد دســتـگـاه از ۰.۲ تا ۵۰ متـر انـجـام عـمـلـکـردهـای انـدازه گـیـری(مسـاحـت ، حـجـم ، جـمـع ، تـفـریـق، اندازه گیری غیر مستقیم فیثاغورث زاویه برداشت)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری بوش مدل GLM 40

متر لیزری بوش مدل GLM 40

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵×۴.۱×۲.۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • برد
    ۴۰ متر
  • توضیحات باتری
    – دارای ۲ باتری نیم‌قلم AAA
  • دقت
    ۲-/+
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • اقلام همراه
    – باتری- دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    – محدوده اندازه گیری: ۰.۱۵ – ۴۰ متر- محدوده دمای کاری: ۱۰- تا ۴۰ سلسیوس- اندازه گیری در زمانی کمتر از ۰.۵ ثانیه- قابلیت ذخیره‌ی ۱۰ داده‌ی آخر- دارای استاندارد IP54 و مقاومت دربرابر آب و گردوغبار- قابلیت اندازه‌گیری پیوسته- امکان جمع و تفریق نمودن مقادیر اندازه‌گیری شده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری رونیکس مدل RH-9353

متر لیزری رونیکس مدل RH-9353

مشخصات

  • ابعاد
    ۵×۲.۵×۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۲ کیلوگرم
  • برد
    ۱۰۰ متر
  • توضیحات باتری
    ۳ عدد باتری AAA Alkaline
  • دقت
    -+۲mm
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 1
  • اقلام همراه
    ۳ عدد باتری AAA Alkaline – کیف برزنتی – یک عدد بند همراه – دفترچه راهنما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری لایکا مدل D510

متر لیزری لایکا مدل D510

مشخصات

  • ابعاد
    ۲.۸ × ۵.۸ × ۱۴.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۹۸ کیلوگرم
  • برد
    ۲۰۰ متر
  • توضیحات باتری
    – ۲ عدد باتری قلمی
  • دقت
    ۱
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری قلمی
  • اقلام همراه
    – ۲ باتری قلمی- کیف حمل- بند دستی- دفترچه راهنمای فارسی
  • سایر توضیحات
    – قابلیت محاسبه‌ی حجم، مساحت، قطر، جمع، تفریق- قابلیت محاسبه بر اساس فرمول فیثاغورث- قابلیت محاسبه با توابع نقاشی و پیاده‌سازی- قابلیت اتصال از طریق بلوتوث- قابلیت ثبت ۳۰ محاسبه‌ی آخر- قابلیت خاموش شدن خودکار لیزر پس از ۹۰ ثانیه (در صورت عدم استفاده از متر لیزری) – قابلیت خاموش شدن خودکار دستگاه پس از ۱۸۰ ثانیه (در صورت عدم استفاده از متر لیزری)- قابلیت نصب روی سه‌پایه- دارای استاندارد مقاومتی IP65 در برابر رطوبت و ضربه- دارای دوربین- ساخت کشور مجارستان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری دیجیتال مستک مدل S6 100M

متر لیزری دیجیتال مستک مدل S6 100M

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱.۵x5x2.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۲۰ کیلوگرم
  • برد
    ۱۰۰ متر
  • توضیحات باتری
    ۲×۱.۵V/AAA
  • دقت
    ± ۲ میلی متر
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 2
  • اقلام همراه
    کیف قابل حمل ، دفترچه راهنما ، باتری ، بند
  • سایر توضیحات
    برد ۱۰۰ متری ، کیفیت ساخت بالا ،حافظه : ۲۰ گروه ، دکمه های لاستیکی نرم ، تراز افقی و عمودی ، دارای ۶ حالت اندازه گیری ، Certification: CERFunction: Single measurement,Continuous measurement

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری بوش مدل GLM 50 C

متر لیزری بوش مدل GLM 50 C

مشخصات

  • ابعاد
    ۴.۵ × ۱۰.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • برد
    ۵۰ متر
  • توضیحات باتری
    ۲ عدد باتری AAA
  • دقت
    ۱.۵
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنما- کیف
  • سایر توضیحات
    – دارای استاندارد IP 54- دارای بلوتوث جهت اتصال به تلفن همراه- پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های Android و IOS- دارای صفحه نمایش رنگی- قابلیت ذخیره ۳۰ داده‌ی اندازه‌گیری شده- قابلیت اتصال به سه‌‎پایه با رزوه‌ی ۱/۴ اینچ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری کنزاکس مدل KLM-1180

متر لیزری کنزاکس مدل KLM-1180

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۲۰ کیلوگرم
  • برد
    ۸۰ متر
  • توضیحات باتری
    سه عدد نیم قلمی ۱.۲ ولت شارژ شونده
  • دقت
    ±۱
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 2
  • اقلام همراه
    سه عدد نیم قلمی ۱.۲ ولت شارژ شوندهکابل رابط USB-TYPE C کیف برزنتی بند دار
  • سایر توضیحات
    سریع ، راحت ، کم مصرف ، حساسیت انـدازه گیـری بـالا ، دارای استانـدارد بیـن المللی IP66 ، لـیـزر CLASS IIواحدهای اندازه گیری متفاوت (متر،اینچ،فوت)مجهز به رزوه مخصوص جهت استفاده از ۳ پایه با رزوه ۴/۱اینچدارای باتری شارژ شونده صفحه نمایش بزرگ و ۵ ردیفه جهت نمایش اندازه گیری ها و محاسبات و زاویه برداشت به صورت همزمـان اعلام برداشت و نتیجه محاسبه صوتی به زبان انگلیسیقابلیت ذخیره اندازه گیری با ۶۰ بـرداشت در حافظـهبُــرد دســتـگـاه از ۰.۲ تا ۸۰ متـر انـجـام عـمـلـکـردهـای انـدازه گـیـری(مسـاحـت ، حـجـم ، جـمـع ، تـفـریـق، اندازه گیری غیر مستقیم فیثاغورث زاویه برداشت)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری بوش مدل GLM 50-27 CG

متر لیزری بوش مدل GLM 50-27 CG

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ کیلوگرم
  • برد
    ۵۰ متر
  • توضیحات باتری
    ۲ x 1.5 V LR6 battery (AA)
  • دقت
    ۰.۰۵
  • ویژگی‌های متر لیزری
    قابلیت اندازه‌گیری فاصله
  • اقلام همراه
    جعبه کارتنیکیف محافظبند حمل
  • سایر توضیحات
    کلاس حفاظت محیطی Ip65 بالاترین کلاس در بین مدل های مشابه هم ردهضد ضربه و مقاوم در برابر آبصفحه نمایش رنگیقابلیت اندازه گیری و نمایش شیب سطح به درجه(تراز)قابلیت اندازه گیری فاصلهدارای بلوتوثقابلیت اتصال به گوشیرنگ لیزر سبزکلاس لیزر ۲دارای ۳۰ حافظهبسیار دقیق و صنعتی قابلیت نمایش در روز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری بوش مدل GLM 20

متر لیزری بوش مدل GLM 20

مشخصات

  • ابعاد
    طول: ۱۰، عرض: ۳.۶، ضخامت: ۲.۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۳ کیلوگرم
  • برد
    ۲۰ متر
  • توضیحات باتری
    – دارای ۲ باتری نیم‌قلم AAA
  • دقت
    ۳-/+
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    – محدوده اندازه‌گیری: ۰.۱۵ – ۲۰ متر- محدوده دمای کاری: ۱۰- ۴۰ سلسیوس- طول عمر باتری: ۵ ساعت- دارای قابلیت اندازه‌گیری کمتر از ۰.۵ ثانیه- دارای چراغ صفحه‌نمایش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری بوش مدل zamo

متر لیزری بوش مدل zamo

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۰۰ کیلوگرم
  • برد
    ۲۰ متر
  • دقت
    تلرانس ۳ میلیمتر
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 2
  • اقلام همراه
    جعبه حمل مقواییباتری
  • سایر توضیحات
    بازه اندازه گیری ۱۵ سانتی متر الی ۲۰ متراین محصول بر خلاف مدل zamo set فاقد اکسسوری و متعلقات جانبی اضافه است

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری رونیکس مدل RH-9100

متر لیزری رونیکس مدل RH-9100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۰۵ کیلوگرم
  • برد
    ۱۰۰ متر
  • توضیحات باتری
    ۲ عدد باتری نیم قلمی (۲xAAA)
  • دقت
    ۱.۵
  • قطر دهانه
    ۲۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • اقلام همراه
    کیف و بندباتری
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور تایوانذخیره ۲۰ مقدار اندازه گیری شدهاندازه گیری پیوستهلامپ پس زمینه LCDبلوتوث ورژن ۴برقراری ارتباط با اپلیکیشن Ronix Measure box ( در Google play store ) از طریق بلوتوث

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری آروا مدل ۴۶۶۶

متر لیزری آروا مدل 4666

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۲ کیلوگرم
  • برد
    ۸۰ متر
  • توضیحات باتری
    ۲ عدد باتری سایز نیم قلمی (AAA)
  • دقت
    ۲
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • اقلام همراه
    ۲ عدد باتری نیم قلمیبند دستیکیف حمل برزنتی
  • سایر توضیحات
    قابلیت ذخیره‌ی ۲۰ داده‌ی اندازه‌گیری شدهدارای استاندارد IP54 و مقاومت دربرابر آب و گرد و غبارقابلیت خاموش شدن خودکار لیزر پس از ۳۰ ثانیهقابلیت خاموش شدن دستگاه پس از ۱۸۰ ثانیهدمای عملیاتی: ۰ تا ۴۰ درجه سانتی‌گرادقابلیت اندازه‌گیری پیوسته، مینیمم، ماکزیمم، جمع و تفریق و فیثاغورث ۲ و ۳ نقطه‌ایقابلیت اندازه گیری زاویه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری آروا مدل ۴۶۶۵

متر لیزری آروا مدل 4665

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • برد
    ۶۰ متر
  • توضیحات باتری
    ۲ عدد باتری سایز نیم قلمی (AAA)
  • دقت
    ۲
  • اقلام همراه
    کاور داردبند دارد
  • سایر توضیحات
    اندازه گیری فیثاغورث تک نقطه ای و دو نقطه ایاندازه گیری پیوسته و لحظه ایاندازه گیری مساحت و حجمدارای دقت اندازه گیری ۲mm±دارای دیود لیزر ۶۳۵nmدارای نوع لیزر Class ΙΙ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری جاب مدل JLM 40

متر لیزری جاب مدل JLM 40

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۹ کیلوگرم
  • برد
    ۴۰ متر
  • ویژگی‌های متر لیزری
    Class 1
  • اقلام همراه
    ۲ عدد باتری- کیف برزنتی – یک عدد بند همراه – دفترچه راهنما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری شیائومی مدل MJJGCJYD001QW

متر لیزری شیائومی مدل MJJGCJYD001QW

مشخصات

  • ابعاد
    ۸×۳.۵۴×۲.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • برد
    ۵۰ متر
  • ویژگی‌های متر لیزری
    قابلیت اندازه‌گیری حجم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری آروا مدل ۴۶۶۷

متر لیزری آروا مدل 4667

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۲ کیلوگرم
  • برد
    ۸۰ متر
  • توضیحات باتری
    ۲ عدد باتری نیم قلمی
  • دقت
    ۲
  • ویژگی‌های متر لیزری
    باتری نیم‌قلمی
  • اقلام همراه
    ۲ عدد باتری نیم قلمیبند دستیکیف حمل برزنتی
  • سایر توضیحات
    قابلیت ذخیره‌ی ۲۰ داده‌ی اندازه‌گیری شدهدارای استاندارد IP54 و مقاومت دربرابر آب و گرد و غبارقابلیت خاموش شدن خودکار لیزر پس از ۳۰ ثانیهقابلیت خاموش شدن دستگاه پس از ۱۸۰ ثانیهدمای عملیاتی: ۰ تا ۴۰ درجه سانتی‌گرادقابلیت اندازه‌گیری پیوسته، مینیمم، ماکزیمم، جمع و تفریق و فیثاغورث ۲ و ۳ نقطه‌ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری رونیکس کد RH-9180

متر لیزری رونیکس کد RH-9180

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • برد
    ۸۰ متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

متر لیزری مدل Duka LS-P

متر لیزری مدل Duka LS-P

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x7x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۸ کیلوگرم
  • برد
    ۴۰ متر
  • دقت
    ۱

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید انواع متر لیزری آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک متر لیزری مناسب انتخاب کرده و همیشه از دقیق بودن اندازه گیری‌های خود اطمینان داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میکرومتر

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا