آشپزخانه

نمکدان: معرفی بهترین نمکدان‌های شیک با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع نمکدان این نکات را رعایت کنید

به طور معمول در سرویس‌های چینی، آرکوپال، کریستال و … سِت نمکدان نیز وجود دارد با این حال شکستن آن‌ها به معنای پرداخت هزینه‌ بیشتر برای خرید دوباره یا ناقص شدن سرویس است.

از این رو به شما پیشنهاد می‌دهیم که علاوه بر سرویس چینی، آرکوپال یا … نمکدان‌هایی را هم به صورت جداگانه تهیه کنید.

نمک علاوه بر حرمت و احترامی که بین ملل مختلف از جمله ما ایرانیان دارد، مهم‌ترین چاشنی برای هر غذا تلقی می‌گردد.

این چاشنی پُرمصرف نه تنها به انواع غذاها طعم می‌دهد بلکه برخی از میوه‌ها را نیز خوشمزه‌تر می‌کند.

به همین خاطر وجود نمک آن هم در داخل نمک‌دان‌های زیبا و شیک و قرار دادنِ آن‌ها روی میز پذیرایی و میز ناهارخوری الزامی است.

البته فراموش نکنید که میزان استفاده از نمک به ذائقه افراد بستگی دارد. به هر حال کاربرد مهم نمک منجر به تولید نمکدان‌های متنوعی شده است.

نمکدان‌ها برحسب فاکتورهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که قبل از خرید باید با این فاکتورها آشنا شد. آشنایی با نکات خرید نمکدان منجر به خریدی متناسب با نیازها و انتظارات شما می‌شود.

از این رو قصد داریم که در مبحث پیش‌رو از مجله اینترنتی مینینیم به معرفی انواع نمکد‌دان‌ها و همین‌طور نکات مهم برای انتخاب و خرید آن‌ها بپردازیم، قطعاً همراهی شما انگیزه ما را دوچندان خواهد کرد.

به نظر شما چرا خریدنِ نمکدان ضرورت دارد؟

از دهه ۱۸۷۰ نمکدان‌ها به یکی از مهم‌ترین لوازم ضروری آشپزخانه تبدیل شدند، این وسیله با رویه‌ای سوراخ‌دار به شما امکان می‌دهد که به مقدار کم و دلخواه از نمک استفاده نمایید.

نمکدان‌ها در واقع ساختاری جمع و جور و قابل حمل دارند که موجب صرفه جویی در وقت، انرژی و همین‌طور رعایت بهداشت می‌شوند.

زمانی که مشغول طبخ غذا هستید، برای تنظیم طعم آن نیازی به شیشه‌های بزرگ نمک ندارید، تنها کافی است که نمکپاش را از روی میز بردارید، آن را تکان دهید و نمک مورد نیازتان را روی غذا بریزید.

نمکدان‌های مدرن حاوی درب‌های قابل تنظیمی هستند که جریان و میزان ادویه را کنترل می‌کنند. هم‌چنین این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که از نمک در مقادیر کم، متوسط و زیاد استفاده کنید.

با قرار دادن نمکدان روی میز ناهارخوری امکان بهره‌برداری از آن را حین مصرف غذا برای خود و افراد خانواده‌تان فراهم خواهید کرد.

این را هم بدانید که در نهایت نمکدان‌های شیک، به زیبا شدن میز و سفره شما کمک قابل توجهی می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قیچی آشپزخانه

چه نوع نمکدانی تهیه کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید نمکدان‌ها در سه مدل قدیمی، جدید و مدرن در بازار یافت می‌شوند که هر یک از آن‌ها حاوی مزایا و معایبی هستند.

در ادامه به صورت جداگانه به معرفی هر یک از این نمکدان‌ها می‌پردازیم:

نمکدان‌های قدیمی: نمکدان‌های با ساختار قدیمی کوچک‌تر و فشرده‌تر از سایر مدل‌ها هستند. طراحی ساده آن‌ها به گونه‌ای است که استفاده و تمیز کردنشان راحت است.

درب نمکدان‌های قدیمی به سبک سنتی است که جریان ادویه را ثابت نگه می‌دارد، البته این نوع نمکدان ظرفیت کم‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.

با این حال انتخاب و خرید این دسته محصولات را به کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم که به سبک‌های ساده و جمع و جور علاقه بیشتری دارند.

نمکپاش‌های مدرن: نمکدان‌های مدرن از جمله محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌آیند که دارای ارتفاع بلندی هستند و جنس‌شان از فلز یا شیشه است.

نمکدان‌های مدرن در رنگ‌های و طرح‌های متنوع و مختلف تولید و عرضه می‌شوند و از ظرفیت بالایی برخوردند، از این رو نیاز نیست آن‌ها را در بازه زمانی کوتاه شارژ کنید. کنترل جریان پاشیدن نمک در این محصول راحت‌تر است.

محصولات جدید: نمکدان‌های جدید در واقع دارای الگوی خاصی هستند و در حقیقت از ظاهری عجیب، غریب و منحصر به فرد برخورداند.

گاهی از آن‌ها به عنوان یک وسیله و ابزار دکوری استفاده می‌کنند. نمکدان‌های نسل جدید در شکل‌ها، اندازه‌ها و ظرفیت‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند، موارد زیر از جمله اشکالی به شمار می‌آیند که در نمکدان‌های نسل جدید می‌توان دید:

  • حیوانات
  • میوه‌ها
  • شخصیت‌های معروف
  • سازه‌های مشهور

از آن‌جایی که هر محصول منحصر به فرد، قیمت بالایی دارد، این نمکدان‌ها نیز گران‌تر از نمکدان‌های قدیمی به فروش می‌رسند.

توصیه می‌کنیم که این پنج نکته را هنگام خرید نمکدان در نظر داشته باشید

در هنگام انتخاب و خرید نمکدان، اغلبِ افراد زیبایی و ظاهر محصول را در نظر می‌گیرند، این در حالی است که ظاهر ارتباط چندانی با عملکرد نمکدان ندارد.

داشتن نمکدانی با ظاهر شیک و بامزه‌ای که با هر بار استفاده از آن، نمکش به اطراف پاشیده می‌شود، چه فایده‌ای دارد؟

در ادامه به معرفی مهم‌ترین نکاتی می‌پردازیم که حین خرید محصول جای چاشنی باید در نظر داشته باشید.

قبل از هر چیز به ماده‌ای که نمکدان از آن ساخته شده، توجه کنید

برای ساخت نمکدان‌ها اغلب از چهار ماده زیر استفاده می‌کنند:

  1. فولاد ضد زنگ
  2. شیشه
  3. سرامیک
  4. پلاستیک

هر یک از مواد نامبرده خواص و ویژگی‌های متفاوتی را برای نمکدان ایجاد می‌کنند، به عنوان مثال نمکدان‌های شیشه‌ای و سرامیکی در عین زیبایی بسیار شکننده هستند.

این نمکدان‌ها برای کسانی که فرزند کوچک دارند گزینه چندان مطلوبی به نظر نمی‌رسند.

نمکدان‌های پلاستیکی ارزان، نشکن و قابل حمل هستند، با این حال پلاستیک گزینه‌ای سازگار با محیط زیست نیست و می‌تواند حاوی مواد شیمیایی مضر باشد.

ایمن‌ترین انتخاب برای شما و سیاره ما نمکدان‌های فولادی ضد زنگ هستند زیرا علاوه بر این که ظاهر مطلوبی دارند از استحکام بالایی نیز برخوردارند.

نمکدان‌های فولادی ضدزنگ به راحتی شسته و تمیز می‌شوند. این مدل محصولات بر خلاف نمکدان‌های شیشه‌ای اجازه نمی‌دهند که محتویات داخل‌شان دیده شود.

بسیاری از نمکدان‌های موجود در بازار با بیش از یک ماده ساخته می‌شوند که در این میان ترکیب فولاد ضد زنگ و شیشه از جمله گزینه‌های عالی در بازار به شمار می‌آیند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید آبچکان

در گام دوم به ظرفیت محصول منتخب‌تان نگاه کنید

به طور معمول نمکدان‌های بلندتر و پهن‌تر ظرفیت بیشتری دارند، البته این بدان معنا نیست که شما باید بلندترین و وسیع‌ترین گزینه موجود در بازار را انتخاب کنید.

در ابتدا بهتر است که نیازها و ترجیحات خود را در اولویت قرار دهید.

اگر به طور مکرر از نمک و فلفل استفاده می‌کنید، بهتر است نمکدان‌هایی با ظرفیت بالا بخرید و برعکس اگر فقط گاهی از این ادویه‌ها استفاده می‌کنید، بهتر است گزینه‌ای با ظرفیت بیشتر که تعداد دفعات پر کردن مجدد نمکدان را کاهش می‌دهد، جایگزین کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که اکثر نمکدان‌ها ظرفیت نگهداری بین ۲ تا ۴ اونس دارند که برای استفاده روزمره مناسب هستند.

با این حال ممکن است نمکدان‌هایی با حداکثر ظرفیت ۸ اونس نیز پیدا کنید که برای آشپزخانه‌های صنعتی یا استفاده‌های سنگین ایده‌آل هستند.

نمکدان باید بتواند از محتویات داخلش در برابر رطوبت محافظت کند

رطوبت بزرگ‌ترین دشمن ادویه‌جات از جمله نمک است که باعث چسبیده شدن آن‌ها به یکدیگر می‌شود.

در صورتی که این اتفاق برای نمک بیفتد، دیگر با تکان دادن، محتویات درون نمکدان از آن خارج نخواهد شد، از این رو دوباره باید آن را تمیز نمایید و از نمک پر کنید.

برای جلوگیری از بروز این مشکل به شما توصیه می‌کنیم که نمکدان‌های دربسته خریداری نمایید زیرا با خرید محصولات دربسته از نفوذ رطوبت جلوگیری خواهید کرد.

بهتر است محصول شما توان کنترل جریان نمک را داشته باشد

نکته دیگری که هنگام خرید نمکدان باید به آن توجه داشت، نحوه کنترل جریان پاشش نمک است. پیشرفته‌ترین نمکدان‌ها تنظیمات جریان چندگانه‌ای را ارائه می‌دهند.

از این رو با خیال راحت می‌توانید جریان نمک را کنترل کنید، البته این نمکدان‌ها درب‌های ظریفی دارند که به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

این نوع نمکدان‌ها بیشتر برای آشپزخانه مناسب هستند، برای میز ناهارخوری بهتر است نمکدان‌های معمولی را انتخاب و خریداری کنید.

در صورتی که جریان کم را ترجیح می‌دهید، از نمکدان‌هایی با دو یا سه سوراخ استفاده کنید اما اگر جریان بالاتری را می‌خواهید، اقدام به خرید نمکدان‌هایی با تعداد سوراخ‌های بیشتر و بزرگ‌تر نمایید.

داشتن هولدر برای نمکدان امری ضروری است

در حقیقت هولدرها این امکان را به شما می‌دهند که تمامی ادویه‌های مورد نیاز و پرکاربرد آشپزی را در آن‌ها قرار دهید. به کمک هولدر می‌توانید از فضای در دسترستان بهترین بهره برداری را به عمل بیاورید.

هم‌چنین به کمک این وسیله می‌توانید ادویه‌های خود را به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل نمایید. نمونه‌های دوتایی هولدر برای نمکدان و فلفل‌دان نیز وجود دارد که تمامی مزایا فوق را به همراه خواهند داشت.

نمکدان را چگونه بشوییم؟

بسیاری از ما وقتی زمان تمیز کردن نمکدان‌ها و فلفل‌دان‌ها فرا می‌رسد، تنها به پاک کردن قسمت بیرونی آن‌ها اکتفا می‌کنیم در حالی که علاوه بر قسمت‌های خارجی، داخل آن‌ها نیز به تمیز کردن نیاز دارند.

توصیه می‌کنیم که نمکدان‌های خود را هر دو هفته یا ماهی یک‌بار تمیز کنید. برای شستن نمکدان‌ها بهتر است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. مایع ظرفشویی را به قابلمه آب داغ اضافه کنید.
  2. نمکدان‌ها را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در آن خیس نمایید.
  3. سپس آن‌ها را از داخل ظرف بردارید و با آب گرم بشویید.
  4. شیکر شسته شده را روی یک حوله تمیز قرار دهید که در هوا خشک شود.در صورت نیاز یک مخروط دستمال کاغذی ایجاد کنید و آن را در شیکر قرار دهید که رطوبت درون آن جذب شود.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب نمکدان مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ نمکدان زیبا، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این نمکدان‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


نمکدان و فلفل پاش ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل نورا

نمکدان و فلفل پاش ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل نورا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x7x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۵ گرم
  • شامل
    پایه (استند)
  • جنس بدنه
    سرامیک
  • امکانات ظاهری
    پایه، استند یا سینی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان مدل GHD_20 مجموعه ۶ عددی

نمکدان مدل GHD_20 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x4x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس سری
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان و فلفل پاش ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل KITCHEN

نمکدان و فلفل پاش ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل KITCHEN

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x7x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۶ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    سرامیک
  • امکانات ظاهری
    پایه، استند یا سینی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    دارای استند از جنس چوب نسوز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان مدل GM-S بسته ۲ عددی

نمکدان مدل GM-S بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱*۴*۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس سری
    استیل
  • امکانات ظاهری
    سری قابل تنظیم
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    – ساخته شده از استیل مرغوب- مناسب برای نمک و ادویه- دارای سری قابل تنظیم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۵*۱۰*۶ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۵۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان ماندگار مدل گل بسته ۳ عددی

نمکدان ماندگار مدل گل بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵×۱۰.۵×۴.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس سری
    پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۳x5x5 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان پیشگامان مدل اطلس بسته ۶ عددی

نمکدان پیشگامان مدل اطلس بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۵ × ۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    شیشه
  • جنس سری
    کرومی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    – ارتفاع : ۸.۵ و قطر : ۵ سانتیمتر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷.۵ × ۱۱ × ۱۷ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان رزمن مدل ماربل بسته دو عددی

نمکدان رزمن مدل ماربل بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳.۵×۳.۵×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس سری
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    ارتفاع ۷ سانتی متر قطر ۳.۵ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ست نمکدان و فلفل پاش کد ۴۳۵۹ مجموعه ۳ عددی

ست نمکدان و فلفل پاش کد 4359 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس سری
    استیل
  • امکانات ظاهری
    سری قابل تنظیم
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد سایز کوچک ۷x4x4سایز متوسط ۹x5x5سایز بزرگ ۱۱x6x6

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان چوبی نو مدل چوب جنگلی بسته ۴ عددی

نمکدان چوبی نو مدل چوب جنگلی بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x4x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    چوب
  • جنس سری
    چوب
  • امکانات ظاهری
    طرح‌دار
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان و فلفل پاش ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل VUCA

نمکدان و فلفل پاش ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل VUCA

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x9x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۹ گرم
  • شامل
    پایه (استند)
  • جنس بدنه
    سرامیک
  • امکانات ظاهری
    پایه، استند یا سینی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    استند از جنس چوب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان و فلفل پاش ادریک مدل پتروناس مجموعه دو عددی

نمکدان و فلفل پاش ادریک مدل پتروناس مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • امکانات ظاهری
    پایه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان مدل ELEGANT بسته ۲ عددی

نمکدان مدل ELEGANT بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶.۵*۳.۵*۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    شیشه
  • جنس سری
    پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    – نمکدان مسافرتی- جنس بدنه شیشه ای با روکش پلاستیک- دارای گیره جهت وصل شدن نمک پاش و فلفل پاش به یکدیگر برای حمل آسان و یکجا
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴*۷*۷ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۹۱ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان مدل سیروان بسته ۶ عددی

نمکدان مدل سیروان بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x4x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • امکانات ظاهری
    سری قابل تنظیم
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان و فلفل پاش ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل VUCA

نمکدان و فلفل پاش ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل VUCA

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x9x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • شامل
    پایه (استند)
  • جنس بدنه
    سرامیک
  • امکانات ظاهری
    پایه، استند یا سینی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    استند از جنس چوب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان دلسا کد mhp1267 بسته ۶ عددی

نمکدان دلسا کد mhp1267 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x3x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس سری
    پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان مدل j6 بسته ۶ عددی

نمکدان مدل j6 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵.۵×۳.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۲x12x7 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۴ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان پیشگامان مدل کارن بسته ۶ عددی

نمکدان پیشگامان مدل کارن بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    شیشه
  • جنس سری
    کرومی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان و فلفل پاش و شکرریز ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل VUCA

نمکدان و فلفل پاش و شکرریز ام وی اچ گلس اند پلاستیکس مدل VUCA

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x14x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶۸ گرم
  • شامل
    شکر ریز
  • جنس بدنه
    سرامیک
  • جنس سری
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه، استند یا سینی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    جنس استند از چوب نسوز می باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان آلرتا مدل خورشیدی بسته ۲ عددی

نمکدان آلرتا مدل خورشیدی بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    شیشه
  • جنس سری
    پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    -سری پلاستیکی با کیفیت بسیار بالا-مقاوم و با کیفیت-ضد خش-محصول کشور چین
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۰x5x9 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۸۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان مدل آنجلیکا کد ۶۳۵۴ مجموعه ۲ عددی

نمکدان مدل آنجلیکا کد 6354 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴*۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    شیشه
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴*۸*۸ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۳۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان کد N2 بسته ۳ عددی

نمکدان کد N2 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x4x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس سری
    پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان چوبی تکچین کالا مدل NK-10 به همراه پایه مجموعه ۲ عددی

نمکدان چوبی تکچین کالا مدل NK-10 به همراه پایه مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x4x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • نگهداری
    قابلیت شست‌و‌شو
  • سایر توضیحات
    – ساخته شده از چوب با کیفیت ، استحکام بالا ، قابل شستشوی ، کاملا دست ساز – لطفا محصول را در معرض رطوبت قرار ندهید!

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

نمکدان مدل سرامیکی کد MK8 بسته ۲ عددی

نمکدان مدل سرامیکی کد MK8 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • شامل
    نمک‌پاش
  • جنس بدنه
    سرامیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین ظرف‌شویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید نمکدان آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، شیک و زیبا خریداری کرده و همیشه از کیفیت و عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید شکرپاش

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا