کامپیوتر و لوازم جانبی

کیس کامپیوتر: معرفی بهترین کیس‌های کامپیوتر با خرید اینترنتی

هنگام خرید کیس کامپیوتر این نکات را رعایت کنید

متاسفانه نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورهای دنیا تمام کسانی که می‌خواهند یک سیستم رایانه‌ای قدرتمند را برای خود جمع و جور کنند و یا اینکه اساساً به صورت آماده اقدام به خرید یک سیستم مناسب برای انجام کارهایشان نمایند، هیچ توجهی به کیس کامپیوتر خود ندارند و خیلی سرسری از کنار آن عبور می‌کنند!

در حالی که این کار یک اشتباه بسیار بزرگ می‌باشد، زیرا قرار است که کیس شما از تمام قطعات فنی که در داخل آن نصب می‌کنید:

محافظت نماید، هوای مورد نیاز برای جلوگیری از داغ شدن آن‌ها در حین فعالیت را تامین کند و از وارد شدن ضربات سهمگین که موجب انفصال و شکسته شدن اتصالات قطعات به یکدیگر می‌شود نیز جلوگیری به عمل آورد.

پس می‌بینید که خرید یک کیس کامپیوتری خوب و باکیفیت چقدر برای شما به عنوان یک کاربر جدی و یا نیمه حرفه‌ای حائز اهمیت است. حال که به نقش مهم و کلیدی کیس پی بردید توصیه می‌کنیم این گفتار از مجله اینترتنی مینینییم را تا انتها دنبال کنید.

با انواع کیس‌های رایانه‌ای آشنا شوید

مدل رومیزی: به این نوع از کیس کامپیوتر مدل Desktop نیز گفته می‌شود. این نوع از محصولات همان‌گونه که از نامشان پیداست، بر روی میز قرار می‌گیرند و به دلیل ابعاد کوچک خود از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، این محبوب بودن زمانی بیشتر خواهد شد که بتوان در آن‌ها از قوی‌ترین سخت افزارهای روز دنیا نیز استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کارت گرافیک

مدل عمودی: کیس‌های عمودی که می‌توان آن‌ها را برجی نیز قلمداد کرد، بسیار رایج‌تر از مدل‌های رومیزی یا همان دسکتاپی هستند. این نوع از کیس‌ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ دسته بندی می‌شوند.

متقاضیان این مدل کیس باید با توجه به کوچکی یا بزرگی میزان فضای خود در کنار میز کامپیوتر و یا میز کاری خود اقدام به خرید آن نمایند.

نکات مهمی که باید هنگام انتخاب و خرید کیس کامپیوتر مد نظرتان باشد

تا مدل کیس خود را تعیین نکنید، نمی‌توانید به سراغ سایر عوامل انتخاب محصول بروید

اقدام نخست برای خرید کیس کامپیوتر توجه به نوع آن است، در مبحث قبلی به تفصیل در مورد انواع کیس‌های کامپیوتر صحبت شد، شما می‌توانید بنا به سلیقه و نظر خود یکی از مدل‌های افقی یا عمودی را به منظور سهولت در استفاده از سیستم رایانه‌ای خود انتخاب نمایید.

ابعاد و اندازه مناسب کیس منتخب خود را فراموش نکنید

نکته دوم برای انتخاب کیس کامپیوتر توجه به ابعاد و اندازه ظاهری محصول است، این امر برای مدل‌های رومیزی کاملا مشخص و جای بحث ندارد چرا که باید کوچک و جمع و جور باشند.

در مورد مدل‌های برجی یا همان کیس‌های عمودی لازم است بدانید که این مدل از محصولات در سه سایز: کوچک، متوسط و همین‌طور بزرگ طراحی و تولید می‌شوند.

کیس‌های کوچک که به آن‌ها مینی تاور (Mini-Tower) نیز گفته می‌شود از قابلیت نصب مادربرد تا اندازه ITX برخوردار هستند. از این مدل کیس‌ها بیشتر برای کاربری حسابداری و اداری استفاده می‌شود و گزینه‌های قابل توجهی برای نصب کارت‌های گرافیکی حرفه‌ای بر روی خود نیستند!

کیس‌های با سایز متوسط که آن‌ها را مید تاور (Mid-Tower) می‌نامند، مناسب‌ترین گزینه برای جمع کردن یک سیستم خانگی با کاربری میان رده و ارزان قیمت می‌باشند. بر روی این سایز از کیس‌ها می‌توان از مادربردهایی تا سایز ATX استفاده کرد.

دسته سوم کیس‌های بزرگ سایز هستند که در اصطلاح به آن‌ها فول تاور (Full-Tower) گفته می‌شود. این دسته از کیس‌ها بهترین انتخاب برای جمع کردن یک سیستم حرفه‌ای به شمار می‌روند؛ زیرا می‌توان در آن‌ها از هر مدل مادربرد کامپیوتری استفاده کرد و کارت‌های گرافیکی سنگین را نیز خیلی راحت در داخلشان جای داد.

دوستان عزیز توجه داشته باشید سه سایز گفته شده در این قسمت از مطلب، مدل‌های رایجی هستند که اغلب کاربران دنیای رایانه‌ای عاشق خریدشان هستند.

البته این اصلاّ بدان معنا نیست که کیس‌های در سایز و اندازه‌های دیگر در بازار وجود ندارند، بنابراین توصیه مینینیم به شما یاران همراه این است که با توجه به مدل و ابعاد مادربرد خود اقدام به انتخاب یک کیس با ابعادی ایده‌آل نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید فن کیس

فاکتور مهم بعدی، توجه به جنس بدنه کیس است

سومین نکته در انتخاب و خرید کیس کامپیوتر توجه به جنس به کار رفته در ساخت آن می‌باشد، تولید کنندگان معمولاً برای این منظور از ورقه‌های استیل ضد زنگ با ضخامت‌های مختلف استفاده می‌کنند.

به این صورت که بدنه‌ کیس‌های ارزان و معمولی را از ورقه‌های نازک استیل می‌سازند اما برای ساخت بدنه مدل‌های حرفه‌ای و گران‌قیمت از ورقه‌هایی با ضخامت بیشتر استفاده می‌کنند تا بدنه محصول در برابر ضربه از مقاومت بیشتری برخوردار باشد.

البته ناگفته نماند که در این میان برخی از کیس‌ها به خاطر نوع عملکردشان که برای گیمینگ طراحی شده‌اند از بدنه‌ای شیشه‌ای با قطعاتی نورافشان برخوردارند که سبب جلب توجه گیمر و دیگر افراد نزدیک به آن می‌گردد.

به محل نصب هارد داخلی و خارجی سیستم خود گوشه چشمی داشته باشید

نوبتی هم که باشد نوبت توجه به محل پیاده سازی حافظه داخلی یا همان هارد اینترنال و همین‌طور هاردهای جانبی برای افزایش میزان ذخیره سازی سیستم مورد نظرتان می‌باشد.

در این زمینه باید دقیقاً به قسمت‌های داخلی کیس منتخب خود نگاه کنید تا بتوانید مدلی را خریداری کنید که به تعداد لازم جا برای افزایش هارد داخلی و جانبی رایانه شما داشته باشد.

در کنار این‌ها بایستی نیم نگاهی هم به تعداد درگاه‌های تعبیه شده برای نصب درایوهای نوری یا همان دی وی دی رایترهای مورد نیاز خود بر روی کیس‌تان نیز داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پردازنده مرکزی

مناسب بودن محل نصب کارت گرافیک و فن سی پی یو کیس را بررسی کنید

فاکتور دیگری که در انتخاب کیس رایانه باید به آن توجه داشته باشید، امکان نصب آسان کارت گرافیک و هم‌چنین فن CPU در داخل آن است.

همان‌طور که می‌دانید کارت‌های گرافیک در انداز‌های طولی مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که شما باید با در نظر داشتن نوع زمینه کاری خود اقدام به خرید و سپس نصب یک کدام از آن‌ها در داخل کیس خود کنید.

توجه داشته باشید اگر کیس شما به لحاظ ابعاد و اندازه نتواند پاسخگوی نصب کارت گرافیک و فن سی پی یو بر روی خود باشد، هزینه‌های زیادی را روی دست شما می‌گذارد، پس بهتر است با دقت و چشمانی باز به انتخاب کیس خود بپردازید.

نگاهی هم به سیستم تهویه کیس خود داشته باشید

از توجه نمودن به توانایی تهویه‌ای کیس خود نیز غافل نشوید؛ خاطرتان باشد که در کیس، کلی قطعه الکترونیکی وجود دارد که متناسب با سطح کاربری‌تان آن‌ها را انتخاب کرده‌اید و هر کدام بسته به مدت زمان فعالیت خود، شروع به تولید گرما می‌کنند.

در اینجاست که اگر کیس نتواند به خوبی هوای گرم و داغ داخلی خود را به بیرون هدایت کند، سیستم شما دچار هنگی پیوسته و یا خاموشی خودکار می‌شود. برای همین است که باید در خرید کیس کامپیوتر به تعداد فن‌های قابل نصب بر روی آن و اندازه آن‌ها نگاهی ویژه داشته باشید.

کیس‌های حرفه‌ای قادرند هوای تازه را از قسمت‌های جلوی خود گرفته و هوای گرم و کهنه را از بخش‌های پشتی و رویی خود به بیرون هدایت کنند و این‌طوری دمای داخلی محفظه خود را همواره پایین نگه دارند.

به محل قرارگیری پاور در داخل کیس بی التفات نباشید

توجه به محل استقرار پاور در داخل کیس از دیگر نکاتی است که برای خرید آن بایستی حتما مورد عنایت شما قرار گیرد.

این موضوع بستگی زیادی به سطح کاری شما دارد؛ چرا که اگر بخواهید از سیستم خود برای انجام کارهای حرفه‌ای و یا بازی‌های سنگین استفاده کنید، مسلماً نیاز به خرید و نصب پاورهای قدرتمند دارید که به یقین از وزن به مراتب بیشتری به نسبت پاورهای معمولی و میان رده‌ای برخوردارند.

لذا باید جویای خرید کیسی باشید که دارای محل نصب پاور در قسمت پایین خود باشد. گفتنی است که اغلب کیس‌های معمولی و میان رده محل نصب پاورشان در قسمت بالای آن‌هاست که استفاده از آن‌ها برای پاورهای امروزی قدری نامناسب تلقی می‌شود!

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید مادربرد

به خصوصیات اتصال کیس خود توجه کنید

در کنار تمام نکات فوق، شما خریداران کیس‌های کامپیوتری باید نگاهی هم به قابلیت‌های اتصالی کیس خود داشته باشید؛ برای مثال باید ببینید که: چه تعداد درگاه ورودی USB بر روی آن جای‌گذاری شده است، آیا دارای محل ورودی هدست و هندزفری هست، اساساً سرعت چرخش فن در داخل آن را می‌توان کم و زیاد کرد یا نه.

برخی از کیس‌های حرفه‌ای دارای یک نمایشگر برای نشان دادن تمام رویدادهای داخلی خود نظیر: میزان دمای درون محفظه، سرعت چرخش فن، فعالیت هارد دیسک و … نیز می‌باشند.

نمی‌شود به میزان قیمت کیس کامپیوتر بی توجه بود

قیمت یک کیس کامپیوتر با در نظر گرفتن تمام موارد عنوان شده در این مطلب مشخص می‌شود. با این حال پیشنها می‌شود اگر از نظر هزینه‌ کردن با محدودیتی مواجه نیستید، دنبال خرید کیسی باشید که راستِ زمینه کاری‌تان باشد.

در این میان از توجه و دقت به قابلیت نصب سیستم‌های خنک کننده جانبی غافل نشوید که نقش مهمی برای کیس، در صورت نیاز دارند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید مانیتور

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب کیس کامپیوتر مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ کیس کامپیوتر قدرتمند، استاندارد، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این کیس ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


کیس کامپیوتر کوگر مدل CONQUER 2

کیس کامپیوتر کوگر مدل CONQUER 2

مشخصات

  • وزن
    ۱۸۰۰۰ گرم
  • مشخصات تکمیلی
    Case Form Factor Full TowerMotherboard Type Mini ITX / Micro ATX / ATX / CEBDimensions (WxHxD) ۳۶۸ x 631 x 744(mm)14.5 x 24.8 x 29.3 (in)I/O Panel USB 3.1 Type-C x 1 / USB3.0 x 2 / Mic x 1 / Audio x 1 / Power button / RGB control button3.5" Drive Bay ۲۲.۵" Drive Bay ۲+۲ (converted from 3.5" drive bays)Expansion Slots ۸ + ۲Fan Support Front: 120mm x 2 + 120mm x 1 (COUGAR ARGB fan x 1 pre-installed)Top: 120mm x 3Water Cooling Support Front: 240mm / 120mmTop: 360mm / 240mm / 120mmMax. Graphics Card Length ۴۰۰ (mm) / 15.7 (in)(Horizontal graphics card slots are compatible with RTX 3090/3080/3070.)Max. CPU Cooler Height ۱۵۰ (mm) / 5.9 (in)Max. PSU length ۲۲۰ (mm) / 8.7(in)Onboard Lighting System Trelux Lighting with Addressable RGB LEDsRGB Sync. with M/B YesPSU Standard ATX PS2Product Number (P/N) ۱۰۹CM10001-00EAN CODE ۴۷۱۵۳۰۲۴۴۲۷۸۱UPC CODE ۱۹۲۵۵۴۰۰۱۲۲۷JAN CODE ۴۵۴۱۹۹۵۰۳۳۹۷۱Individual Size W/O Packaging Weight (N.Weight) ۱۸ (kg)Individual Packaging Weight (G.Weight) ۲۲ (kg)Individual Size W/O Packaging (LxWxH) ۶۳۱ x 368 x 744 (mm)Individual Packaging Size (LxWxH) ۸۲۵ X 449 x 730 (mm)
  • سازگاری با مادربرد
    ATX

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-718

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-718

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    چهار عدد فن قدرتمند ۱۲۰ میلیمتری از نوع RGB (قابلیت افزایش تا ۸ عدد)مجهز به فیلتر های توری اهنربایی قابل شستشو در محل های ورود خروج هوا
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۸۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۲۹۵ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۷ عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    ۳ عدد به همراه فن ۱۲۰میلیمتری RGB
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    ۱ عدد به همراه فن ۱۲۰میلیمتری RGB
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    ۲ جایگاه
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ۲ جایگاه
  • محل نصب پاور
    پایین کیس
  • توضیحات فضای داخلی
    فضای ویژه درایور ۳.۵ اینچی با قاب مخصوص نصب می شود که تولید نویز از جانب هارد دیسک مکانیکی را ، به حداقل میرساند.
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • میکروفون
    یک عدد ۳.۵ میلی‌متری
  • ابعاد
    ۳۴۵x210x460
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Audio
  • مشخصات تکمیلی
    در کیس گیمینگ FG-718 شاهد ۶ جایگاه فن هستیم که ۴ عدد فن RGB به صورت پیشفرض بروی آن نصب می باشیم که ۳ تای آن در جلوی کیس و یکی در پشت کیس وجود دارند و دارای قابلیت نورپردازی Addressable RGB می باشند. این نورپردازی ها به وسیله یک کنترلر در روی کیس، قابل تنظیم می باشند.
  • تعداد جایگاه فن
    ۶ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۴ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • اتصالات
    Audio
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های خنک کننده
    نورپردازی LED
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر دیویژن مدل NIGHT HUNTER

 کیس کامپیوتر دیویژن مدل NIGHT HUNTER

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۰ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۱۰ میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    ۳
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    ۱
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    ۲
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ۲
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    ۴۰۰x190x440
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲
  • وزن
    ۷ گرم
  • تعداد جایگاه فن
    ۸ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۴ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر گرین مدل Aria

کیس کامپیوتر گرین مدل Aria

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۰ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۰۰ میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    طراحی اسکلت معکوس (پایین کیس)
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    ۴۵۸x215x400
  • فرم فاکتور
    MIDI TOWER
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۳
  • وزن
    ۳.۶۵ گرم
  • مشخصات تکمیلی
    حداکثر اندازه کولر‌ مایع ۲۸۰ میلی‌متر – مجهز به پوشش فلزی محفظه پاور – دارای ۱ عدد فیلتر مگنتی در بخش سقف کیس و۱ عدد فیلتر سلولوزی در بخش ورودی هوای پاورفضای داخلی گسترده با قابلیت نصب مادربردهای با ابعاد حداکثر ("ATX (12"x9.6دارای کنترلر نورپردازی ۳ کاناله ARGB با قابلیت همگام سازی (MB Sync) با مادربردهای سازگارقابلیت پشتیبانی از واترکولینگ با رادیاتورهای ۱۲۰/۱۴۰/۲۴۰/۲۸۰/۳۶۰mmدارای امکان نصب خنک کننده های بادی با ارتفاع حداکثر ۱۶۰mmقابلیت نصب کارت های گرافیک حرفه ای با ابعاد حداکثر ۳۰۰mmبهره مندی از ۷ عدد اسلات توسعه کارت برای پشتیبانی تا ۳ کارت گرافیک
  • تعداد جایگاه فن
    ۱۴ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۲ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX
  • جنس قسمت بیرونی
    توری فلزی
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-730-W

کیس کامپیوتر فاطر مدل  FG-730-W

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    چهار عدد فن قدرتمند ۱۲۰ میلیمتری از نوع RGB (قابلیت افزایش تا ۶ عدد)مجهز به فیلتر های توری اهنربایی قابل شستشو در محل های ورود خروج هوا پشتیبانی از سیستم های خنک کننده مایع
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۵۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۶۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۷عدد افقی عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    ۳ عدد به همراه فن ۱۲۰میلیمتری RGB
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    ۱ عدد به همراه فن ۱۲۰میلیمتری RGB
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ۲ جایگاه
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    فضای ویژه درایور ۳.۵ اینچی با قاب مخصوص نصب می شود که تولید نویز از جانب هارد دیسک مکانیکی را ، به حداقل میرساند.
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    ۴۲۰x200x460
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • مشخصات تکمیلی
    در کیس گیمینگ FG-730 شاهد ۶ جایگاه فن هستیم که ۴ عدد فن RGB به صورت پیشفرض بروی آن نصب می باشیم که ۳ تای آن در جلوی کیس و یکی در پشت کیس وجود دارند و دارای قابلیت نورپردازی Addressable RGB می باشند. این نورپردازی ها به وسیله یک کنترلر در روی کیس، قابل تنظیم می باشند.
  • تعداد جایگاه فن
    ۶ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۴ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • اتصالات
    Audio
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • قابلیت‌های خنک کننده
    نورپردازی LED
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر گرین مدل HOMA

کیس کامپیوتر گرین مدل HOMA

مشخصات

  • محل نصب پاور
    بالای کیس
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    یک عدد
  • ابعاد
    ۳۸۰x195x425
  • فرم فاکتور
    ۲۹۷۹۱
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۱
  • وزن
    ۳ گرم
  • تعداد جایگاه فن
    ۵ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۱ عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX
  • سینی درایو ۵.۲۵ اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر گرین مدل AVA Plus

 کیس کامپیوتر گرین مدل AVA Plus

مشخصات

  • محل نصب پاور
    بالای کیس
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    یک عدد
  • ابعاد
    ۴۲۵x195x380
  • فرم فاکتور
    ۲۹۷۹۱
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۱
  • وزن
    ۳ گرم
  • تعداد جایگاه فن
    ۵ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۱ عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX
  • سینی درایو ۵.۲۵ اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-523X

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-523X

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    دو عدد فن قدرتمند ۱۲۰ میلیمتری از نوع RGB (قابلیت افزایش تا ۴ عدد)پشتیبانی از سیستم های خنک کننده مایع
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۵۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۲۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۷ عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    ۱ عدد به همراه فن ۱۲۰میلیمتری RGB
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    ۱ عدد به همراه فن ۱۲۰میلیمتری RGB
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ۲ جایگاه
  • محل نصب پاور
    پایین کیس
  • توضیحات فضای داخلی
    فضای ویژه درایور های ۲.۵ و ۳.۵ اینچی که یکی از آنها با فریم مخصوص نصب می شود که تولید نویز از جانب هارد دیسک مکانیکی را ، به حداقل میرساند.
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    ۳۷۰x185x410
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • مشخصات تکمیلی
    کاور کناری کیس اکریلیک شفاف (طلق)امکان نصب واترکولینگ۴ جایگاه فن که ۲ عدد فن RGB به صورت پیشفرض بروی آن نصب می باشیم
  • تعداد جایگاه فن
    ۴ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۲ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • اتصالات
    Audio
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • قابلیت‌های خنک کننده
    نورپردازی LED
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-730W New

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-730W New

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    چهار عدد فن قدرتمند ۱۲۰ میلیمتری از نوع ARGB (قابلیت افزایش تا ۶ عدد) مجهز به فیلتر های توری اهنربایی قابل شستشو در محل های ورود خروج هوا و پشتیبانی از سیستم های خنک کننده مایع
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۵۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۶۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۷ عدد عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    ۳
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    ۱
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ۲
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    فضای ویژه درایور ۳.۵ اینچی با قاب مخصوص نصب می شود که تولید نویز از جانب هارد دیسک مکانیکی را ، به حداقل میرساند.
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • میکروفون
    یک عدد ۳.۵ میلی‌متری
  • ابعاد
    ۴۲۰x200x460
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • قابلیت‌های کیس
    ورودی میکروفون
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • مشخصات تکمیلی
    در کیس گیمینگ FG-730 شاهد ۶ جایگاه فن هستیم که ۴ عدد فن RGB به صورت پیشفرض بروی آن نصب می باشیم که ۳ تای آن در جلوی کیس و یکی در پشت کیس وجود دارند و دارای قابلیت نورپردازی Addressable RGB می باشند. این نورپردازی ها به وسیله یک کنترلر در روی کیس، قابل تنظیم می باشند.
  • تعداد جایگاه فن
    ۶ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۴ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • اتصالات
    Audio
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های خنک کننده
    نورپردازی LED
  • سینی درایو ۵.۲۵ اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر گرین مدل Surena z5

کیس کامپیوتر گرین مدل Surena z5

مشخصات

  • طول کارت گرافیک
    ۳۶۰ میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    سه عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    ۴۴۰x220x510
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۳
  • وزن
    ۶.۸ گرم
  • مشخصات تکمیلی
    فضای داخلی گسترده با قابلیت نصب مادربردهای با ابعاد حداکثر ("E-ATX (12"x13دارای کنترلر فن/نورپردازی ۹ کاناله ARGB مجهز به کنترل از راه دور (IR)دارای قابلیت همگام سازی سرعت چرخش فن ها و جلوه نورپردازی با اغلب مادربرد هاقابلیت پشتیبانی از واترکولینگ با رادیاتورهای ۱۲۰/۱۴۰/۲۴۰/۲۸۰/۳۶۰mmدارای امکان نصب خنک کننده های بادی با ارتفاع حداکثر ۱۶۴mmدارای امکان نصب کارت های گرافیک حرفه ای و طویل با ابعاد حداکثر ۳۶۰mmبهره مندی از ۸ عدد اسلات توسعه کارت برای پشتیبانی تا ۴ کارت گرافیککاور کناری از جنس شیشه حرارت دیده سخت با قابیلت نمایش کامل فضای داخلیدارای فیلترهای مگنتی و سلولوزی در تمامی مجاری ورودی/خروجی هوامجهز به پوشش فلزی محفظه پاور
  • تعداد جایگاه فن
    ۸ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۴ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX
  • سینی درایو ۵.۲۵ اینچی
    دو عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر آی تی کو مدل CG 101

کیس کامپیوتر آی تی کو مدل CG 101

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    دارا بودن ۳ فن ARGB 120mm که در بروی کیس نصب شده است قابلیت اضافه کردن ۵ فن دیگر بر روی کیسدارای لوله خنک کننده مایع بر روی کیس جهت تهویه مناسب هوای درون کیسدارای یک پورت USB3.0 و دو پورت USB2.0 و درگاه HD Audio در پنل جلویی
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۰ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۲۸۵ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۷ عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    ۳ فن RGBقابلیت جریان هوا از پنل جلو
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ۲ فن ۱۲۰ میلی متری
  • محل نصب پاور
    قسمت پایینی کیس
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    دو عدد
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲
  • وزن
    ۴۳۷۰ گرم
  • تعداد جایگاه فن
    ۸ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۳ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV۰۲-BG

کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV۰۲-BG

مشخصات

  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۴۰/۱۲۰ میلی متربه همراه سه عدد فن ۱۲۰MM FIXED LED ARGB
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۴۰/۱۲۰ میلی متر به همراه یک عدد فن ۱۲۰MM FIXED LED ARGB
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    ۲x12cm – Fan optional
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    ۳۸۷x208x448
  • فرم فاکتور
    ۲۹۷۹۱
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲
  • وزن
    ۵ گرم
  • مشخصات تکمیلی
    پنل جانبی آکرلیک کامل ( Acrylic Glass Color )دارای فیلتر منبع تغذیه با قابلیت جابجایی با طراحی فشار هوای مثبت برای کاهش گرد و غبارطراحی هوشمند سیستم کابل کشی
  • تعداد جایگاه فن
    ۶ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۴ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر گیمینگ کوگر مدل PANZER EVO RGB

کیس کامپیوتر گیمینگ کوگر مدل PANZER EVO RGB

مشخصات

  • وزن
    ۴۶۵۰ گرم
  • مشخصات تکمیلی
    Brand COUGARMotherboard Compatability ATXCase Type Full TowerColor BlackMaterial Composite, Tempered Glass, MetalCooling Method AirItem Weight ۴ KilogramsItem Dimensions LxWxH ۱۰.۴۷ x 21.88 x 24.09 inchesNumber of USB 2 Ports ۱Special Feature Tempered Glass, RGB
  • سازگاری با مادربرد
    ATX

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر گرین مدل GRIFFIN G1

کیس کامپیوتر گرین مدل GRIFFIN G1

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    قابلیت پشتیبانی از واترکولینگ با رادیاتورهای ۱۲۰/۲۴۰/۳۶۰mm
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    دارای امکان نصب خنک کننده های بادی با ارتفاع حداکثر ۱۶۰mm میلی‌متر
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • وزن
    ۴۹۰۰ گرم
  • مشخصات تکمیلی
    کیس گیمینگ (مخصوص بازی) GRIFFIN G1 گرین با داشتن پتانسیل فوق العاده در تهویه هوا (همراه داشتن فن ۲۰۰mm در بخش جلویی کیس و قابلیت نصب تا حداکثر ۶ فن ۱۲۰mm)، نورپردازی ARGB با قابلیت همگام سازی با مادربرد (MB Sync)، اسکلت مستحکم و بهینه سازی شده با کمترین محدودیت در پشتیبانی از سخت افزارهای رده بالا و کاور کناری از جنس شیشه حرارت دیده (Tempered Glass) در کنار قیمت فوق العاده مقرون به صرفه، میزبان شایسته ای برای سیستم های مدرن و گیمینگ شما خواهد بود.دارای طراحی ظاهری بسیار جذاب و چشم نوازفضای داخلی گسترده با قابلیت نصب مادربردهای با ابعاد حداکثر ("SSI CEB (12"x10.5دارای کنترلر نورپردازی ۳ کاناله ARGB با قابلیت همگام سازی (MB Sync) با مادربردهای سازگارقابلیت پشتیبانی از واترکولینگ با رادیاتورهای ۱۲۰/۲۴۰/۳۶۰mmدارای امکان نصب خنک کننده های بادی با ارتفاع حداکثر ۱۶۰mmقابلیت نصب کارت های گرافیک حرفه ای با ابعاد حداکثر ۳۴۰mmبهره مندی از ۷ عدد اسلات توسعه برای پشتیبانی تا ۳ کارت گرافیکمجهز به دو پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0 و جک های ۳.۵mm صدا HD Audioدارای یک عدد فن ۲۰۰mm کم صدا در قسمت جلو و یک فن ۱۲۰mmدر بخش پشت کیس (ARGB)امکان نصب تا ۶ عدد فن ۱۲۰mm در بخش جلویی، پشتی و سقف کیسمجهز به کاور بغل شیشه‌ای حرارت دیده با ضخامت ۴mm از جنس Tempered Glassدارای فیلترهای مگنتی و مش در تمامی مجاری ورودی/خروجی هوامجهز به پوشش فلزی محفظه پاور
  • تعداد جایگاه فن
    ۶ عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر ایسوس مدل ROG Hyperion GR701

کیس کامپیوتر ایسوس مدل ROG Hyperion GR701

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۹۰ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • سازگاری با مادربرد
    ATX

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-740G

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-740G

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    قابلیت نصب ۴ عدد فن قدرتمند ۱۲۰ میلیمتری از نوع ARGB به همراه پشتیبانی از سیستم های خنک کننده مایع دوفن در بالای کیس و یا ۶ عدد فن بدون استفاده از سیستم خنک کننده یک عدد در قسمت جلو – یک عدد در قسمت عقب – ۲ عدد در قسمت پایین – ۲ عدد در قسمت بالا و یا استفاده از سیستم خنک کننده مایع دو فن بجای آن
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۷۰ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۱۵ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۷ عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    ۱ عدد
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    ۱ عدد و یا واتر کولینگ
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ۲ عدد و یا واتر کولینگ
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    فضای ویژه درایور ۳.۵ اینچی با قاب مخصوص نصب می شود که تولید نویز از جانب هارد دیسک مکانیکی را ، به حداقل میرساند.
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    ۳۸۰x210x445mm
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • قابلیت‌های کیس
    ورودی میکروفون
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • وزن
    ۵۴۶۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • مشخصات تکمیلی
    در کیس گیمینگ FG-740 شاهد ۶ جایگاه فن هستیم که ۳ عدد فن ARGB به صورت پیشفرض بروی آن نصب می باشیم که ۲ تای آن در بالای کیس و یکی در پشت کیس وجود دارند و دارای قابلیت نورپردازی Addressable RGB می باشند. این نورپردازی ها به وسیله یک کنترلر در روی کیس، نیز قابل تنظیم می باشند.
  • تعداد جایگاه فن
    ۶ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۳ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • اتصالات
    Audio
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • قابلیت‌های خنک کننده
    نورپردازی LED
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر گیگابایت آروس مدل AORUS C700 GLASS

کیس کامپیوتر گیگابایت آروس مدل AORUS C700 GLASS

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    حداکثر اندازه کولر‌ مایع در پنل سقف – ۴۲۰ میلی‌مترحداکثر اندازه کولر‌ مایع در پنل جلو – ۳۶۰ میلی‌مترحداکثر اندازه کولر‌ مایع در پنل پشت – ۱۴۰ میلی‌مترحداکثر ارتفاع خنک‌کننده پردازنده ۱۹۸ میلی‌متر
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۹۸ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۹۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۸+۲ عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    ۳۶۰ میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    قابلیت نصب ۳ عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری یا ۳ عدد فن ۱۴۰ میلی‌متری۴۲۰ میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    نورپردازی فن – RGBکنترلر نورپردازی فن – داردکنترلر سرعت فن – دارددرگاه Type-C – 1 عدددرگاه USB 3.0 (USB 3.2 GEN 1 ) – 4 عددخروجی هدفون – دارد
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۴
  • وزن
    ۱۹۲۰۰ گرم
  • تعداد جایگاه فن
    ۵ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۵ عدد
  • پورت USB 3.0
    چهار عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-530P

کیس کامپیوتر فاطر مدل FG-530P

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    سه عدد فن قدرتمند ۱۲۰ میلیمتری از نوع RGB مجهز به فیلتر های توری اهنربایی قابل شستشو در محل های ورود خروج هوا پشتیبانی از سیستم های خنک کننده مایع
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۵۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۲۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۷ عدد عدد
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    ۱
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ۲
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    ۴۱۰x200x445
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • وزن
    ۵۴۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Audio
  • تعداد جایگاه فن
    ۳ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۳ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • اتصالات
    Audio
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • قابلیت‌های خنک کننده
    نورپردازی LED
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر گیم دیاس مدل AURA GC1

کیس کامپیوتر گیم دیاس مدل AURA GC1

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    فن های از پیش نصب شدهجلو: ۳ × ۱۲۰ میلی متر فن ARGB / عقب: ۱ × ۱۲۰ میلی متر فن ARGB
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۰ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۲۶۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۷ عدد
  • محل نصب پاور
    پایین کیس قرار میگیرد
  • وزن
    ۴۹۰۰ گرم
  • تعداد فن نصب شده
    ۴ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر ایسوس مدل TUF GT501 Gaming

کیس کامپیوتر ایسوس مدل TUF GT501 Gaming

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۲۰ میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    دو عدد
  • ابعاد
    ۵۴۵x251x552
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۴
  • وزن
    ۱۰.۵ گرم
  • مشخصات تکمیلی
    بدنه ی بسیار مستحکم و قدرتمند، دارای ظاهری جذاب و کاریزماتیک، سیمای ظاهری مناسب با ائتلاف تاف گیمینگ ایسوس، دارای پنل شیشه ای، پشتیبانی از نورپردازی RGB، دارای ۴ فن به صورت پیش فرض، پشتیبانی از انواع رادیاتور ها تا طول ۳۶ سانتیمتر، امکان نصب فن های اضافی در دو طرف رادیاتور ها به صورت Pull-Push در سقف و فرانت پنل، دارای کمربند برای بلند کردن کیس، سطح بدنه ضد لک، رنگ آمیزی ماد شده، مدیریت کابل کشی بسیار راحت، فضای استاندارد برای جایگاه ها
  • تعداد جایگاه فن
    ۱۲ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۴ عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX
  • سینی درایو ۵.۲۵ اینچی
    شش عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر فاطر مدل (FG-525X (4FAN

کیس کامپیوتر فاطر مدل (FG-525X (4FAN

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    چهار عدد فن قدرتمند ۱۲۰ میلیمتری از نوع ARGB (قابلیت افزایش تا ۶ عدد)
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۵۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۰۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۷ عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    ۳
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    ۱
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ۲
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    فضای ویژه درایور های ۲.۵ و ۳.۵ اینچی که یکی از آنها با فریم مخصوص نصب می شود که تولید نویز از جانب هارد دیسک مکانیکی را ، به حداقل میرساند.
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • ابعاد
    ۳۵۴x185x413
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • قابلیت‌های کیس
    ورودی میکروفون
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • وزن
    ۲۹۰۰ گرم
  • مشخصات تکمیلی
    کاور کناری کیس اکریلیک شفاف (طلق)امکان نصب واترکولینگ ۶ جایگاه فن که ۴ عدد فن RGB به صورت پیشفرض بروی آن نصب می باشیم دارای قابلیت نورپردازی Addressable RGB به وسیله دگمه کنترلر در روی کیس
  • تعداد جایگاه فن
    ۶ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۴ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • قابلیت‌های خنک کننده
    نورپردازی LED
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر مخصوص بازی تسکو مدل GC 4492

کیس کامپیوتر مخصوص بازی تسکو مدل GC 4492

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    Can fix no higher than 140mm CPU میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    Can fix no longer than 390mm VGA میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۸ عدد
  • محل نصب پاور
    ATX – Upto 200mm length / PS2 (Optional)
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • وزن
    ۷۱۰۰ گرم
  • مشخصات تکمیلی
    packaging: EPE – Pearl Wool Protect – USB3.1 Type-C + 2xUSB3.0 + USB2.0 + HD Audio
  • تعداد جایگاه فن
    ۹ عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    یک عدد
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • قابلیت‌های خنک کننده
    نورپردازی LED

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کیس کامپیوتر آی تی کو مدل ITCO CG 102

کیس کامپیوتر آی تی کو مدل ITCO CG 102

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    دارا بودن ۳ فن ARGB 120mm که در بروی کیس نصب شده است قابلیت اضافه کردن ۵ فن دیگر بر روی کیس دارای لوله خنک کننده مایع بر روی کیس جهت تهویه مناسب هوای درون کیس دارای فیلتر هوا در بالا و کف کیسدارای یک پورت USB3.0 و دو پورت USB2.0 و درگاه HD Audio در پنل جلویی
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۵۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۳۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    ۷ عدد عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    ۳ فن RGB که برروی کیس نصب شده قابلیت جریان هوا از بغل پنل جلویی
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    ۱ فن ۱۲۰ میلی متری
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    ۲ فن ۱۲۰ میلی متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ۲ فن ۱۲۰ میلی متری
  • محل نصب پاور
    قسمت پایینی کیس
  • توضیحات فضای داخلی
    سازگار با مادربرد ATX.MATX.ITX
  • سینی درایو ۲.۵ اینچی
    سه عدد
  • قابلیت‌های کیس
    پنجره شیشه‌ای
  • سینی درایو ۳.۵ اینچی
    ۲ عدد ۳.۵inch HDD
  • وزن
    ۴۴۰۰ گرم
  • تعداد جایگاه فن
    ۸ عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۳ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • قابلیت‌های کیس
    فیلتر گرد و غبار
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید کیس کامپیوتر آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، استاندارد و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب کارایی بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید رم کامپیوتر

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا