لوازم آرایشی

مداد لب: راهنمای انتخاب و خرید برترین مدل‌ها با قیمت روز

هنگام خرید مداد لب این نکات را رعایت کنید

همیشه در کنار انتخاب بهترین مدل، برند و مارک رُژ لب، خرید بهترین مداد لب هم به شما خانم‌های خوش سلیقه و زیبا پسند توصیه می‌شود. در واقع به همان میزان که رژ در آرایش لب و صورت اهمیت دارد، به همان اندازه هم استفاده از یک خط لب مهم است.

آن‌چه ار نظرتان می‌گذرد، پژوهشی است موجز اما جامع و مفید در مورد یکی از لوازم آرایشی به نام مداد لب که به وسیله دوستان شما در مجله اینترنتی مینینیم جمع‌آوری و به رشته تحریر در آمده است.

گذری کوتاه بر نقش لب در زیبایی چهره و انواع آن

هریک از اجزای چهره مانند چشم‌ها، ابروها، بینی، لب‌ها و … نقش به سزایی در زیبایی مجموعه صورت انسان دارند. یکی از شاخص‌های مهم یک سیمای زیبا و جذاب لب‌ها هستند.

حتماً این جمله معروف را شنیدید که: “هر چهره‌ای با لبخند زیباتر است.” در این جمله کوتاه به نقش لب و خنده و ترکیب این دو با هم که حاصلش زیبایی چهره است، به صراحت اشاره شده است. و اما انواع لب‌ها:

  • لب‌های قطور: لب‌های قطور زیبا و جذاب هستند طوری که مورد توجه و اقبال بسیاری از بانوان می‌باشند. خیلی از خانم‌ها برای برخورداری از چنین لبانی از شیوه‌های برجسته‌سازی یا Lip augmentaition استفاده می‌کنند.
    • لب‌های قطور اغلب حاشیه و کناره خارجی شکیل و جذابی دارند و موقع زدنِ برق لب، خود را به صورت زیبا و درخشان نمایش می‌دهند.
  • لبان باریک: حاشیه بیرونی لبه‌های باریک بایستی با مداد مشخص شود، به کمک محصولات برجسته ساز مانند مداد یا شیوه برجسته سازی از طریق ژل لب، می‌توان آن‌ها را به شکل دلخواه تغییر داد.
  • مدل غیر قرینه: برخی از لب‌ها غیر قرینه هستند یعنی ممکن است بخش خارجی لب بالا از زاویه کناری بالاتر باشد یا طرف دیگر از زاویه کناری پایین‌تر باشد، این مشکل نه چندان مهم با یک مداد لب بر طرف می‌گردد.
  • لب‌های افتاده: در این مدل، زوایای کناری لب دچار افتادگی می‌شوند با این حال برای خیلی‌ها بسیار جذاب و دوست داشتنی است به گونه‌ای که آرزوی داشتن چنین مدل لبی را دارند.
  • لب‌های صاف: لب‌های صاف در واقع بهترین فرم و مدل این عضو چهره محسوب می‌گردند که دارای نمایی یکسان و یکنواخت بوده و بافتی نرم و صاف دارند.

آن‌چه باید در مورد مداد لب بدانید

اگر بخواهیم زیبایی آرایش چهره را توصیف کنیم، باید بگوییم که دو عضو چشم و لب بیشترین نقش را در تجسم این جذابیت و زیبایی دارند.

لب‌ها نیمی از آرایش صورت را به خود اختصاص می‌دهند که اگر به خوبی بَزَک شوند، مجموع آرایش چهره شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. در حقیقت جلوه و زیبایی رُژ لب مستلزم دانستن اصول و قواعد به کارگیری مداد لب است.

مداد لب یک وسیله آرایشی است که مورد علاقه و اقبال اکثر خانم‌هاست که نقش آن در زیبا نمودنِ لب‌ها بر کسی پوشیده نیست، بهره‌بردای صحیح و حرفه‌ای از آن لب‌ها را برجسته، خوش فرم‌ و پهن‌تر می‌کند.

آرایش لبِ کامل، بی نقص و حرفه‌ای در صورتی حاصل می‌شود که دو مکمل یعنی رُژ و مداد در کنار هم باشند. مداد جزئیات بیشتری به لب اضافه می‌کند و آن‌ها را زیباتر نشان می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید رژ لب جامد

چرایی استفاده از مداد لب

حتماً می‌دانید که رُژ را برای ایجاد زیبایی لب‌ها و نهایتاً تکمیل آرایش صورت به کار می‌برند. مداد لب به همراه رژ یک محصول آرایشی کاربردی برای زیبا کردنِ لب‌ها به شمار می‌رود.

امروزه خط لب برای کادرگیری و زیباتر شدن لب مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد. زمانی که از رژ شاین یا همان مایع بهره‌برداری می‌کنید، اگر از مداد لب کمک نگیرید ممکن است رژ شما پخش شود و نمایی بد به خود بگیرد.

گرچه در مجموع مداد به لب‌های کوچک یا آن‌هایی که فرم دلخواهی ندارند، شکلی مناسب می‌دهد ولی افراد با لب خوش تراش و درشت هم با هدف زیباتر شدن این قسمت از صورت، می‌توانند از آن استفاده نمایند.

مداد تیره‌تر از رژ باعث می‌شود که لب‌ها بزرگ و حجیم به نظر برسند در حالی که نوع کم‌ رنگ‌تر از رژ آن‌ها، لب بزرگ را کوچک نشان می‌دهند.

به کمک این مداد آرایشی می‌توانید حجم بیشتری به لبان خود بدهید و ماندگاری رژ را هم بالا ببرید. گاهی ممکن است شما شرایط و فرصت تمدید آرایش را نداشته باشید، اینجاست که یک مداد می‌تواند لب شما را به راحتی پُر نماید.

شناخت انواع مداد لب و خصوصیات هر یک از آن‌ها

خط لب مدادی: با بهره گیری از این نوع لوازم آرایشی، می‌توانید یک خط لب زیبا و دقیق بکشید. بافت این مدادها ملایم و کرم مانند است و محیط اطراف لب را به خوبی می‌پوشانند. تراشیدنِ آن‌ها قبل از هر بار استفاده، دقت کارشان را افزایش می‌دهد.

مداد لب ماتیکی: در واقع یک نوع مداد است که همانند یک رژ لب عمل می‌کند، دارای نوکی تیز و باریک است که کار کشیدن خط لب را آسان و در عین حال دقیق می‌کند.

  • مداد ماتیکی به شما امکان می‌دهد که بتوانید خط وسط و کناره‌های لب خود را به طور دقیق ترسیم نمایید. نرمی آن باعث می‌شود که اثر بیشتری روی لب گذاشته و رنگ غلیظ تری از خود به جای بگذارد.

خط لب مومی: خانم‌های که وقت کافی ندارند و عجله دارند که زودتر به برنامه‌های خود برسند یا کسانی که حوصله زیادی ندارند، می‌توانند از مدادهای لب مومی که مشابهت زیادی به انواع معمولی این محصول دارند، استفاده کنند.

  • نوک این نوع مداد بزرگ‌تر است و با هر بار کشیدن، رنگ بیشتری به محل ترسیم یعنی لب منتقل می‌کند. به خاطر ترکیبات ارگانیک و گیاهی، لب‌ها را کاملاً طبیعی، جذاب و زیبا نشان می‌دهد.
  • این خط لب در دو نوع بزرگ و کوچک عرضه می‌شود که دقت مدل کوچک‌تر بیشتر است و مدل بزرگ، گستره بیشتری از سطح کار را پوشش می‌دهد. به همراه مداد مومی یک تراش هم به مشتری داده می‌شود تا قبل از به کارگیری محصول آرایشی، آن را بتراشد.

چگونه از مداد لب استفاده کنیم؟

با نقش و اهمیت مداد در زیبایی و شکیل بودن لب‌ها و در مجموع آرایش چهره آشنا شدید، بد نیست اصول استفاده از آن را هم یاد بگیرید:

یک روش این است که مداد را از گوشه خارجی لب‌ها آغاز و به گوشه دیگر آن‌ها ختم نمایید. در این شیوه بر اساس رنگ رُژ و به تناسب نوع آرایش، مداد را روی گوشه بیرونی لب بالایی خود قرار دهید و در امتداد خط لب، خطی رسم کنید و لب پایین را هم به همین شکل زیبا نمایید.

روش دوم برای کشیدنِ خط لبی یکدست، شکیل و زیبا این است که وسط لب بالایی علامت ضربدر (×) بزنید آن‌گاه از محل ضربدر به سمت گوشه‌های لب، خط را امتداد داده و ترسیم کنید و لب پایین را هم به همین شیوه آرایش نمایید.

به خاطر داشته باشید که اگر دارای لب‌های خیلی باریک هستید، بهتر است قبل از آرایش با استفاده از مداد، خط طبیعی لبان خود را از بین ببرید و خط را قدری بیرون‌تر از لب بکشید آن‌گاه به کمک بُرس مخصوص رژ لب، سایه خط را به سمت داخل محو کنید.

علاوه بر دو شیوه قبلی، می‌توانید از روش نقطه‌گذاری برای رسم خط لب هم استفاده نمایید. گفتیم که به وسیله مداد شما قادر خواهید بود که یک خط لب درست یا به تعبیر دیگر کادر لب درست ترسیم نمایید.

اگر تازه کارید و کشیدن خط برایتان دشوار است، مینینیم به شما خانم‌های گرامی توصیه می‌کند که با استفاده از مداد، ابتدا نقاط متعددی روی لب‌های خود مشخص سپس آن‌ها را به متصل نمایید، این کار ضریب خطای شما را کاهش می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ریمل حجم دهنده

نکاتی دیگر در مورد استفاده و همین‌طور انتخاب و خرید مداد لب

انتخاب نوع رنگ محصول آرایشی

حال که به نقش موثر مداد برای تکمیل آرایش لب و در نهایت چهره پی بردید، توصیه ما به شما خانم‌های خوش سلیقه این است که به رنگ این محصول آرایشی پرمصرف هم دقت لازم را معطوف نمایید.

در مبحث قبلی هم اشاره شد که بهتر است از مدادی با رنگ مناسب و نزدیک به رُژ لب خود استفاده کنید تا تفاوت این دو خیلی مشخص نباشد.

باز هم یادآوری می‌کنیم که برای لب‌های باریک از یک مداد با یکی دو درجه تیره‌تر از رژ کمک بگیرید در حالی که یک لب حجیم و گوشتی را باید با مدادی که رنگش کم‌تر از رنگ رژ است، آراسته کنید.

یک مداد با رنگ روشن و حتی سفید قادر است لب‌های دارای حجم را کوچک نشان دهد، ضمن این‌که پاک کردن ردّ مداد با برس لب، توصیه می‌گردد.

استفاده از پد یا پاک کننده آرایش

حتی اگر در آرایش کردن ماهر و دستی بر آتش این کار داشته باشید باز هم این احتمال دور از ذهن نیست که هنگام ترسیم خطوط با استفاده از مداد دچار خطا شوید و خط یا رژ را خارج از محدوده لب ترسیم نمایید.

برای این‌گونه مواقع و با هدف جبران اشتباه، بهتر است پد پاک کننده و مقداری کرم پودر یا کانسیلر دمِ دست داشته باشید تا خطوط یا لکه‌های اضافی را پاک کنید.

مداد را باید قبل از رُژ لب استفاده کنید به این صورت که یک خط نازک بر روی خطوط طبیعی لبتان بکشید طوری که فاصله زیادی از لب نداشته باشد چرا که لب‌ها برجسته و زیباتر نمی‌شوند و حتی غیر طبیعی هم به نظر می‌رسند.

در ادامه سعی کنید خطوط را با دست یا سایر براش‌ها محو نمایید تا لب‌ها حالت طبیعی و برجسته به خود بگیرند.

توصیه می‌شود رنگ مداد را با رنگ پوست و رنگ رُژ لبتان هماهنگ نمایید، در مباحث قبلی هم گفته شد که بهتر است تیرگی مداد دو درجه بیشتر از رژ باشد.

اگر قبل از رژ، لب‌های خود را با یک لایه‌ بردار تمیز کنید، قطعاً آرایش شما زیباتر و بهتر خواهد بود. ضمن توجه به کیفیت محصول، حتماً تراشیدنِ آن را قبل از استفاده فراموش نکنید.

مداد جایگزین رژ لب مات

مداد را در واقع باید جایگزین رژ لب مات فشرده تلقی کرد و آن را به عنوان رژ هم مورد بهره‌برداری قرار داد زیرا دوام و ماندگاری بیشتری دارد و راحت‌تر از رژ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مداد گزینه‌ای مناسب برای لب‌های نازک

چنان‌چه خط لب شما نا متقارن است، خرید و کشیدنِ یک مداد، انتخابی عالی و معقول محسوب می‌گردد، این کار باعث می‌شود که لب‌های شما پُرتر و حجیم‌تر دیده شوند.

دوام و ماندگاری بیشتر آرایش

در مباحث پیشین هم اشاره شد که مداد مانع پخش شدنِ رژ می‌شود، بنابراین اگر می‌خواهید در یک مهمانی، عروسی و دورهمی دوستانه و خانوادگی رژ لبتان برای چند ساعت ثابت، بدون تغییر و کم رنگ شدن بماند و پاک نیز نشود، بهتر است دور تا دور و داخل لب خود را با یک مداد همرنگ رژ، پر کنید.

در مجموع ماندگاری هر نوع آرایشی منوط به پرایمر و پوشش پایه برای آن است که مداد این نقش را برای رژ ایفا می‌کند.

مداد مکملی برای رُژ لب

بهتر است برای رژ‌های براق یا دارای فرمول چرب و روغنی از مداد لب استفاده کنید، این کار از حرکت ماده آرایشی روی خطوط زیر پوست لب جلوگیری می‌کند و مانع نا مرتب بودنِ اطراف لب می‌شود.

به نظر شما خط لب همان مداد لب است؟

غالباً خط لب هم به عنوان مداد لب شناخته می‌شود و در گروه لوازم آرایشی لب قرار می‌گیرد. خط نواحی ناهموار بیرونی لب را پوشش می‌دهد و بعد از آن رژ در کادری که به وسیله خط یا مداد لب ایجاد شده، کشیده می‌شود.

استفاده از یک مرطوب کننده قبل از رژ موجب پایداری آن شده و هنگام خشکی مانع پوسته پوسته شدنِ لب یا خون‌ریزی آن می‌شود. بالم به خاطر داشتن ویتامین‌های مختلف از جمله E به مرطوب شدن و تقویت لب کمک می‌کند.

خط لب را می‌توانید به صورت مدادی که قابل تیز شدن با تراش مخصوص است یا قالب لوله‌ای تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید سایه چشم

و اما نگه‌داری از مداد لب

رعایت بهداشت هنگام استفاده از لوازم آرایش از جمله مدادها امری لازم و ضروری است. حفظ سلامت پوست و مو از یک طرف و گرانی لوازم آرایش از سوی دیگر، اهمیت مراقبت و نگه‌داری آن‌ها را مضاعف می‌کند، بنابراین:

  • مداد لب را در جای خشک و خنک نگه‌داری نمایید.
  • بعد از استفاده از مداد، درب آن را ببندید تا گرد و خاک و باکتری روی نوک مداد تجمع نکند.
  • حداکثر مدت نگه‌داری و استفاده از مدادها ۲ سال است.
  • اگر می‌خواهید از یک مداد نوک تیز برای آرایش لب و چشم خود استفاده کنید بهتر است قبل از تیز کردن، آن را به ویژه در هوای گرم، داخل یخچال قرار دهید.
  • این کار سبب می‌شود که مغز و ماده رنگی داخل مداد سفت شود و موقع تراشیدن خُرد و شکسته نشود.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب مداد لب مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ مداد لب ارزان، باکیفیت و خوش رنگ را برای شما آماده کرده‌ایم. این مدادهای لب امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


مداد لب لیزر شماره ۰۹

مداد لب لیزر شماره 09

مشخصات

  • رنگ پایه
    قرمز
  • شماره رنگ
    ۰۹
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب تروکاور مدل پرو لانگ ور شماره ۱۶۸

مداد لب تروکاور مدل پرو لانگ ور شماره 168

مشخصات

  • حجم
    ۱.۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    نارنجی
  • شماره رنگ
    ۱۶۸
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۹۳۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب تروکاور مدل پرو لانگ ور شماره ۱۷۰

مداد لب تروکاور مدل پرو لانگ ور شماره 170

مشخصات

  • حجم
    ۱.۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    سرخابی
  • شماره رنگ
    ۱۷۰
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۹۳۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۲۰

مداد لب لیزر شماره 20

مشخصات

  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۲۰
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب تروکاور مدل پرو لانگ ور شماره ۱۶۴

مداد لب تروکاور مدل پرو لانگ ور شماره 164

مشخصات

  • حجم
    ۱.۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    کالباسی
  • شماره رنگ
    ۱۶۴
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۹۳۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۱۹

مداد لب لیزر شماره 19

مشخصات

  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۱۹
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۰۴

مداد لب لیزر شماره 04

مشخصات

  • رنگ پایه
    قرمز
  • شماره رنگ
    ۰۴
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب تروکاور مدل پرو لانگ ور شماره ۱۷۶

مداد لب تروکاور مدل پرو لانگ ور شماره 176

مشخصات

  • حجم
    ۱.۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    نارنجی
  • شماره رنگ
    ۱۷۶
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۹۳۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۰۲

مداد لب لیزر شماره 02

مشخصات

  • رنگ پایه
    زرشکی
  • شماره رنگ
    ۰۲
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۰۱

مداد لب لیزر شماره 01

مشخصات

  • رنگ پایه
    زرشکی
  • شماره رنگ
    ۰۱
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۰۳

مداد لب لیزر شماره 03

مشخصات

  • رنگ پایه
    زرشکی
  • شماره رنگ
    ۰۳
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۱۷

مداد لب لیزر شماره 17

مشخصات

  • رنگ پایه
    سفید
  • شماره رنگ
    ۱۷
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب سوپرتاچ شماره ۱۴

مداد لب سوپرتاچ شماره 14

مشخصات

  • حجم
    ۲ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    آجری
  • شماره رنگ
    ۱۴
  • سایر مشخصات
    مداد لب سوپرتاچ به راحتی روی پوست کشیده شده و با ماندگاری بالای خود به راحتی از روی لب پاک نمی شود.
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۲۰۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۰۸

مداد لب لیزر شماره 08

مشخصات

  • رنگ پایه
    قرمز
  • شماره رنگ
    ۰۸
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۲۴

مداد لب لیزر شماره 24

مشخصات

  • رنگ پایه
    مشکی
  • شماره رنگ
    ۲۴
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب تروکاور مدل پرو لانگ ور شماره ۱۷۲

مداد لب تروکاور مدل پرو لانگ ور شماره 172

مشخصات

  • حجم
    ۱.۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    نارنجی
  • شماره رنگ
    ۱۷۲
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۹۳۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب گلدن فیشر شماره ۱۱۹

مداد لب گلدن فیشر شماره 119

مشخصات

  • رنگ پایه
    قهوه ای روشن
  • شماره رنگ
    ۱۱۹
  • سایر مشخصات
    نرم وروان
  • شماره مجوز
    ۵۶۱۹۰۷

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب فلورمار شماره ۲۰۲

مداد لب فلورمار شماره  202

مشخصات

  • حجم
    ۲ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۲۰۲
  • شماره مجوز
    ۱۲۸۲۱۵۴۸۶۴۹۹۵۸۱۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب آی فیس شماره L-15

مداد لب آی فیس شماره L-15

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قهوه ای روشن
  • شماره رنگ
    L-15
  • شماره مجوز
    ۵۶۱۹۰۷
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۲۱

مداد لب لیزر شماره 21

مشخصات

  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۲۱
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۲۳

مداد لب لیزر شماره 23

مشخصات

  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۲۳
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مداد لب لیزر شماره ۲۲

مداد لب لیزر شماره 22

مشخصات

  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۲۲
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید مداد لب آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک مداد لب مناسب انتخاب کرده و همیشه از زیبایی لب‌های خود اطمینان داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید خط چشم

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا