آشپزخانهلوازم غیر برقی

آبکش: معرفی بهترین مدل‌های آبکش و سبد با خرید اینترنتی

هنگام خرید اتو صورت این نکات را رعایت کنید

آبکش یا صافی (Colander or Drainer) ظرفی کاسه‌ای شکل با عمق و پهنای مناسب است که برای آبکش کردن و جداسازی مواد خوراکی مانند برنج، ماکارونی و … کاربرد دارد.

آبکش‌ها معمولاً از جنس چوب و فلزات مختلف مثل آلومینیوم، ورقه‌های نازک فولادی، مس، روی و استیل ساخته می‌شوند. البته مدل‌های پلاستیک و سیلیکونی نیز امروزه به وفور در بازار این کالای آشپزخانه یافت می‌شوند.

این ظرف دارای سوراخ‌های متعدد برای عبور دادن و جداسازی آب و مایعات از مواد غذایی است. آبکش در واقع آب برنج نیم پخته را کشیده و آن را برای دم کردن آماده می کند.

با ما در مجله راهنمای خرید اینترنتی مینینیم همراه شوید تا در مورد آبکش بیشتر با هم صحبت کنیم.

بررسی کارکرد آبکش در آشپزخانه

بدون شک آبکش یکی از کاربردی‌ترین وسایل آشپزحانه است، در حقیقت بخشی از قلب هر خانه با وسیله‌ای به نام آبکش کار می‌کند. اختلال در قلب خانه به معنی به هم ریختگی نظم و انضباط آن است.

آبکش دستیاری قوی و مفید برای خانم خانه است و می‌تواند قسمت عمده‌ای از کارهای آشپزخانه را انجام دهد. وسیله‌ای که غیر از آب و مایعات همه چیز را در خود نگه می‌دارد.

برنج، ماکارونی، پاستا و حبوبات پخته شده را در خود نگه داشته و آب آن‌ها را از سوراخ هایش عبور می‌دهد، آبکش ابزاری کارا برای شستن انواع میوه و سبزیجات است. اهمیت آن به حدی است که تهیه آن در لیست خرید عروس خانم‌ها نیز قرار دارد‌.

این ظرف کاسه‌ای شکل که در ابعاد مختلف تولید می‌شود با سوراخ‌های زیاد علاوه بر کاربردهایی که به آن‌ها اشاره، در شستشوی گوشت، مرغ و ماهی کمک شایانی به بانوان خانه‌دار می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ست کفگیر و ملاقه

نگاهی کوتاه به سابقه صافی

در گذشته صنعتگران از این محصول که عمدتاً از جنس فلز بوده استفاده می‌کردند که به مرور زمان تغییراتی در شکل ساخت و جنس آبکش‌ها ایجاد شد و علاوه بر فلز، در ساخت آن‌ها از مواد دیگری مانند پلاستیک و سیلیکون نیز استفاده شد.

گرچه مقاومت انواع آبکش‌های فلزی بالا و قابل توجه است ولی به خاطر قیمت بالا مردم بیشتر به سوی خرید مدل‌های پلاستیکی اقبال نشان می‌دهند.

امروزه صافی‌های فلزی و پلاستیکی به وفور در بازار پیدا می‌شوند که خانم‌های خانه‌دار می‌توانند به تناسب نیاز، سلیقه و بودجه خود نسبت به تهیه چند نمونه از آن‌ها اقدام نمایند.

در مورد انواع آبکش‌ها بیشتر بدانید

گفتیم که آبکش ابزاری با سوراخ‌های بسیار زیاد و همانند یک کاسه گود است که در گذشته جنس آن از فلزاتی نظیر مس، برنج، آلومینیوم و … بود.

با توسعه فناوری و کاربرد علم شیمی، جنس وسایل مختلف زندگی انسان از جمله برخی از ابزار آسپزخانه به سمت و سوی پلاستیک حرکت کرد.

شما با یک آبکش می‌توانید آب را از مواد غذایی مثل برنج و ماکارونی به خوبی جدا کنید ولی باید مراقب باشید که گرمای آب داغ قابلمه هنگام ریختن در آبکش شما را دچار سوختگی نکند بنابراین استفاده از دستگیره توصیه می‌شود.

جنس سیلیکون در مقابل انتقال گرما مقاوم است و به خاطر وزن سبک به راحتی جابه‌جا می‌شود. آبکش‌های فلزی گرچه دارای وزن بالایی هستند ولی ار نظر دوام و طول عمر بی نظیرند.

در ادامه به معرفی دو مدل از این محصول یعنی آبکش لگن‌دار و لگن آبکش‌دار می پردازیم.

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که این دو محصول یکسان هستند و فقط نام آن‌ها جابه‌جا بیان می‌شود در حالی‌که متفاوت بوده و هر کدام کار خاصی را انجام می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید آبچکان

آبکش لگن‌دار: این نوع آبکش دارای یک لگن بزرگ‌تر و یک قسمت به صورت متحرک است، این مدل می‌تواند نیاز شما را در زمان کوتاهی برطرف کند و برنج و سایر مواد غذایی را خیلی سریع برایتان آبکشی نماید.

  • آبکش لگن‌دار به دلیل طراحی خوب و زیبا در بین بانوان ایرانی محبوبیت بالایی دارد. جدا شدن لگن از قسمت دیگر آبکش به منظور استفاده جداگانه از هر دو قسمت، از ویژگی‌های این نوع محصول است.
  • این وسیله کاربردی و خلاقانه کار را برای خانم خانه آسان می‌کند. چرخش کامل آبکش در لگن به شما امکان می‌دهد که بعد از تخلیه آب، از آبکش به عنوان یا پوشش محافظتی برای مواد غذایی استفاده نمایید.
  • گفتیم که لگن آبکش لگن‌دار در قسمت زیر است و به آبکش وصل شده و متحرک است، به خاطر کاربرد راحت و جلوگیری از هدر رفت مواد غذایی محصولی پرطرفدار است. دو قسمت این کالا قابلیت جداسازی دارند طوری که می‌توانند به صورت جداگانه برای مصارف دیگر مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

لگن آبکش‌دار: در لگن آبکش‌دار، محصول یک لگن بزرگ است که در کنارش یک صافی کوچک تعبیه شده است در حالی‌که در آبکش لگن‌دار کالا به همراه لگن مشاهده می‌گردد.

  • از لگن آبکش‌دار برای شستشوی مواد سرد مثل صیفی‌جات، سبزی‌ها و انواع میوه استفاده می‌کنند. این مدل با داشتنِ یک لگن بزرگ که در یک گوشه‌اش آبکشی کوچک و متحرک قرار دارد به کاربر کمک می‌کند که از لگن برای شستن و از قسمت دیگر به عنوان نگه دارنده برای خروج مواد غذایی به بیرون و جدا شدن از آب داخل استفاده کند.
  • همان‌طور که اشاره شد در لگن آبکش‌دار قسمت اصلی محصول لگن است که آبکش در زیر آن تعبیه شده و برای شستن میوه و سبزیجات مناسب است. طراحی آن به گونه‌ای است که وقتی لگن را برای خروج آب کج می‌کنند، بدون ریزش محتویات آن به بیرون، آب داخلش کاملاً تخلیه می‌شود.

مزایای لگن آبکش دار

  • در لگن آبکش‌دار در واقع دو محصول در یک محصول ادغام شده است.
  • طراحی زیبا، وزن سبک و کارایی مناسب باعث شده که افراد زیادی به سمت خرید آن تمایل پیدا نمایند.
  • کار با آن برای بانوان خوش سلیقه و خوش ذوق بسیار ساده و آسان است.
  • شستشو و تخلیه آب با لگن آبکش‌دار در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

بررسی انواع آبکش‌ها از نظر جنس

  • آبکش‌های استیل: نمونه این مدل آبکش را می‌توان در هر آشپزخانه ایرانی مشاهده کرد که از آن علاوه بر آبکشی مواد غذایی می‌توان برای شستن انواع میوه و سبزیجات استفاده کرد.
    • دادن زیبایی به آشپزخانه، دوام، مقاومت و کیفیت بالا نزدن لکه و زنگ از ویژگی‌های آبکش‌ استیل است منوط به این‌که بعد از استفاده خشک شود.
  • آبکش پلاستیکی: امروزه این مدل آبکش را می‌توان در کنار سایر وسایل آشپزخانه در بیشتر خانه‌ها دید که آن را برای آبکشی برنج و مواد غذایی ریزتر به کار می‌گیرند.
    • البته می‌توان انواع میوه‌ها را بعد از شستن در داخل آبکش پلاستیکی ریخت. صافی پلاستیکی در مقایسه با نوع استیل دوام کم‌تری دارد، اگر درست نگه‌داری نشود خیلی زود کهنه و پوسیده می‌گردد. با این حال قیمت مناسب و تنوع رنگ و مدل، آن را به محصولی محبوب تبدیل کرده است.
  • آبکش‌های تاشو: جنس این مدل آبکش هم می‌تواند از استیل و هم می‌تواند از پلاستیک باشد. صافی تاشو حجم کمی دارد که بعد از استفاده و خشک شدن با حالت تاشو و به راحتی در کشو و کابینت قرار می‌گیرد.

نکاتی در خصوص انتخاب و خرید آبکش

ابتدا نوع آبکش را انتخاب کنید

قبل از هرکاری از میان دو مدل لگن‌دار و بدون لگن یکی را انتخاب کنید، در مورد دو مدل لگن‌دار به تفصیل صحبت کردیم.

در مرحله دوم روی جنس آبکش متمرکز شوید

گفتیم که جنس آبکش‌های امروزی عمدتاً از فلز( استیل) یا پلاستیک است، دوام و کیفیت جنس استیل برتر از پلاستیک می‌باشد.

ضمن این‌که جذابیت ظاهری، نقش آن در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه و لکه و زنگ نزدن را باید از خصوصیات بارز آبکش استیل به شمار آورد.

گرچه قیمت پایین و تنوع رنگ، آبکش‌های پلاستیکی را به محصولی پرطرفدار تبدیل کرده است ولی نباید از کیفیت پایین آن‌ها که منجر به شکستگی و پوسیدگی می‌شود، غافل شد.

اگر جنس پلاستیک را ترجیح دادید سعی کنید آبکشی را انتخاب کنید که از مواد پلاستیکی کیفی و درجه یک تهیه شده باشد. این ویژگی به دوام و حفظ رنگ محصول کمک و سلامتی مصرف کنندگان را نیز تضمین می‌کند.

شما می‌توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود و سایر فاکتورها، جنس آبکش خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید سینک ظرفشویی

جنس آبکش می‌تواند در زیبایی محیط نقس ایفا کند

حتماً می‌دانید که ظروف آشپزخانه از جمله آبکش نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه ایفا می‌کنند، بنابراین لازم است به این موضوع گوشه چشمی داشته باشید تا هم فضایی شیک به آشپزخانه خود بدهید و هم از کار با آبکش لذت ببرید.

پایه‌دار بودن آبکش چقدر مهم است؟

برخی از آبکش‌ها دارای پایه هستند و بعضی فاقد این ویژگی می‌باشند. اگر بناست از محصول‌تان بر روی سینک یا سطوح دیگر استفاده نمایید، بهتر است خرید مدل‌های پایه‌دار را در لیست خود قرار دهید.

وفور انواع آبکش در بازار ایران به قدری هست که بتواند پاسخگوی هر نوع علاقه، سلیقه و با هر میزان بودجه باشد.

تعداد دسته‌های آبکش را رصد کنید

آبکش‌های کوچک معمولاً فاقد دسته یا این‌که دارای یک دسته هستند منتها مدل‌هایی که قرار است حجم بالایی از مواد غذایی را برای شما آبکشی یا شستشو دهند، قطعاً بایستی دارای دسته باشند تا به راحتی جابه‌جا شوند.

در مجموع به یک دسته یا دو دسته بودنِ محصول توجه داشته باشید.

نگاهی هم به قیمت صافی داشته باشید

عواملی مانند مدل، جنس، اندازه، کیفیت و … تعیین کننده قیمت یک آبکش هستند، اندازه سوراخ‌های کف و کنار و کامل و یک‌دست بودنِ آن‌ها که بیانگر کیفیت محصول است و باعث تخلیه سریع آب موجود در مواد غذایی می‌شود، باید هنگام خرید صافی مد نظر باشد.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب آبکش مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، برترین آبکش‌های ارزان، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این آبکش‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


آبکش استیل مدل Punch بسته ۶ عددی

آبکش استیل مدل Punch بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲×۳۲×۱۲ سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    شش عدد
  • تعداد دسته
    یک جفت
  • سایر توضیحات
    – ابعاد سایز ۱ : ۳۷ × ۳۱ سانتی‌متر- ابعاد سایز ۲ : ۳۴ × ۲۸ سانتی‌متر- ابعاد سایز ۳ : ۳۰ × ۲۵ سانتی‌متر- ابعاد سایز ۴ : ۲۸ × ۲۳ سانتی‌متر- ابعاد سایز ۵ : ۲۴ × ۱۹ سانتی‌متر- ابعاد سایز ۶ : ۲۱ × ۱۷ سانتی‌متر- وزن با جعبه ۱۵۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش و آبگیر مدل Ziba-85 بسته ۳ عددی

آبکش و آبگیر مدل Ziba-85 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x28x9 سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد
    سه عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش و آبگیر مدل ۰۰۲ بسته ۸ عددی

آبکش و آبگیر مدل 002 بسته 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد
    هشت عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش مدل لوکاتلی مجموعه شش عددی

آبکش مدل لوکاتلی مجموعه شش عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x31x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • سایر توضیحات
    – ابعاد سایز ۱ :۳۷ × ۳۱ × ۱۱ سانتی‌متر – ابعاد سایز ۲ :۳۴ × ۲۸ ×۱۰ سانتی‌متر – ابعاد سایز ۳ : ۳۰ × ۲۵ ×۱۰ سانتی‌متر – ابعاد سایز ۴ : ۲۸ × ۲۳ × ۸ سانتی‌متر – ابعاد سایز ۵ : ۲۴ × ۱۹ × ۷ سانتی‌متر – ابعاد سایز ۶ : ۲۱ × ۱۷ × ۶ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش و آبگیر لیمون مدل ۱۳۳۰۳۵ مجموعه ۳ عددی

آبکش و آبگیر لیمون مدل 133035 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x23x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد
    ۳.
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    -در سه اندازه مختلف – سایز بزرگ : ۲۰ × ۲۵ ×۳۰ سانتیمتر – سایز متوسط: ۱۶ × ۲۰ ×۲۵ سانتیمتر – سایز کوچک: ۱۰ × ۱۵ ×۲۰ سانتیمتر -دارای پایه و دستگیره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش مدل استیل un22

آبکش مدل استیل un22

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x9x22 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    جنس این کالا ضخیم بوده و به هیچ عنوان جذب آهنربا نمی شود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ست آبکش و لگن مدل AL303640 مجموعه ۶ عددی

ست آبکش و لگن مدل AL303640 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x16x40 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    شش عدد
  • امکانات ظاهری
    کاسه
  • سایر توضیحات
    این سرویس شامل سه عدد لگن و سه عدد آبکش در سایزهای ۳۶،۳۰ و ۴۰ می باشد.جنس کالا تمام استیل است و به هیچ عنوان جذب آهنربا نمی شود.کالا بسیار کاربردی و با کیفیت میباشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش مدل سیلیکونی تاشو چهارگوش

آبکش مدل سیلیکونی تاشو چهارگوش

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x22x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۸ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش لیمون مدل دسته دار کد DH1330 مجموعه ۳ عددی

آبکش لیمون مدل دسته دار کد DH1330 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • قطر
    بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۲۸x23x20 سانتی‌متر
  • تعداد
    ۳.
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    سایز۱: طول:۲۸cm عرض:۲۳cm ارتفاع:۲۰cm سایز ۲ : طول:۲۳cm عرض:۱۸.۵cm ارتفاع:۱۶cm سایز ۳ : طول:۱۹cm عرض:۱۴.۵cm ارتفاع:۱۳cm حفره های برای خروج آب روی یک طرف ظرف قابل استفاده برای شستشو برنج، انواع حبوبات و سبزیجات دارای دیواره قوسدار در قسمت بالای آبریز جهت جلوگیری از خروج محتویات ظرف دارای دسته ای مقاوم برای حمل آسان دارای سه عدد پایه ساخته شده از مواد نرم برای جلوگیری از لغزش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ست آبکش و لگن آشپزخانه مدل AL2022 مجموعه ۴ عددی

ست آبکش و لگن آشپزخانه مدل AL2022 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x22x10 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    ۴
  • امکانات ظاهری
    کاسه
  • سایر توضیحات
    ست آبکش و لگن شامل دو عدد آبکش در سایزهای ۲۰ و ۲۲ و دو عدد لگن در سایزهای ۲۰ و ۲۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ست آبکش و لگن ۶ پارچه لیمون مدل نسیم

ست آبکش و لگن 6 پارچه لیمون مدل نسیم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x15 سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد
    ۶
  • امکانات ظاهری
    کاسه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش یونیک لایف مدل UN36 مجموعه ۳ عددی

 آبکش یونیک لایف مدل UN36 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x36x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • سایر توضیحات
    سه عدد در ابعاد ۳۶ و ۲۸ و ۲۰ سانتی متر – استیل ضد زنگ – آهنربا نگیر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش برنج شوی هوم کت مدل ۳۷۷۷

آبکش برنج شوی هوم کت مدل 3777

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱×۲۰×۲۵ سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد
    یک عدد
  • امکانات ظاهری
    کاسه
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    ۲ پارچه : کاسه و رویه آبکش مانند-قطر دهانه ۲۰ سانتیمتر-عمق: ۱۰ سانتیمتر- دستگیره-توری انعطاف پذیر ( پلاستیک نرم نشکن مطابق عکس)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ست آبکش و آبگیر سه سایز زیباسازان مدل دینا

ست آبکش و آبگیر سه سایز زیباسازان مدل دینا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷ × ۲۷ × ۳۱ سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد
    ۳.
  • امکانات ظاهری
    کاسه
  • تعداد دسته
    یک جفت
  • سایر توضیحات
    – شامل سه ست آبکش و کاسه در سه سایز- ابعاد آبکش و کاسه کوچک: ۱۰.۵ × ۲۰ × ۲۴.۵ سانتی‌متر- ابعاد آبکش و کاسه متوسط: ۱۳ × ۲۴ × ۲۷.۵ سانتی‌متر- ابعاد آبکش و کاسه بزرگ: ۱۴.۵ × ۲۷ × ۳۱ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش استیل پانچ مدل ۶ تکه

آبکش استیل پانچ مدل 6 تکه

مشخصات

  • ابعاد
    ابعاد ۳۲×۳۲×۱۲ سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    شش عدد
  • تعداد دسته
    یک جفت
  • سایر توضیحات
    – استیل ضد زنگ- دارای پایه- دارای دستگیره- ابعاد ۳۲×۳۲×۱۲ سانتی‌متر – دوام بالا – ۶ سایز بندی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ست آبکش و لگن کد PK20 مجموعه ۲ عددی

ست آبکش و لگن کد PK20 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x8 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    ۲
  • سایر توضیحات
    جنس کالا تمام استیل است و به هیچ عنوان جذب آهنربا نمی شود.سایز کالا ۲۰ است (عرض دهانه کالا )کالا شامل یک لگن و یک آبکش سایز ۲۰ می باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش ایکیا مدل ۲۰۲.۳۳۵.۴۱

آبکش ایکیا مدل 202.335.41

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x22x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    ۱
  • امکانات ظاهری
    پایه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش لیمون مدل تارا ۱۶۸۴

آبکش لیمون مدل تارا 1684

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲×۲۶×۲۶ سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد
    ۱
  • تعداد دسته
    یک جفت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش اسکای مدل استیل پانچ مجموعه ۱۰ عددی

 آبکش اسکای مدل استیل پانچ مجموعه 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x18x40 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    ۱۰
  • تعداد دسته
    یک جفت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش و آبگیر بیوتی مدل استیل کد IL!076 مجموعه ۵ عددی

آبکش و آبگیر بیوتی مدل استیل کد IL!076 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x34x12 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    پنج عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش و آبگیر بیوتی مدل استیل کد IL!076 مجموعه ۵ عددی

آبکش و آبگیر بیوتی مدل استیل کد IL!076 مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x34x12 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    پنج عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

آبکش و آبگیر فلاور مدل متیو مجموعه ۱۰ عددی

آبکش و آبگیر فلاور مدل متیو مجموعه 10 عددی

مشخصات

  • قطر
    بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۲۸x28x12 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • تعداد
    ۱۰ عدد
  • سایر توضیحات
    ابعاد هر جفت آبکش و آبگیر به ترتیب بزرگ به کوچک :۳۸cm / 34cm / 30cm / 26cm / 22cm

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ست آبکش و لگن ۶ پارچه لیمون مدل AT115

ست آبکش و لگن 6 پارچه لیمون مدل AT115

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x35x16 سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد
    ۶
  • امکانات ظاهری
    کاسه
  • سایر توضیحات
    دارای ۳ ظرف با ابعاد ۲۸×۲۳ – ۳۳×۲۷ – ۴۰×۳۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید آبکش آشنا شدید، اگر این نکات را به خوبی رعایت کنید، بی شک‌ می‌توانید یک آبکش مناسب، ارزان و زیبا را برای خود خریداری کرده و همیشه از کیفیت بالای آن استفاده نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید بانکه

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا