لوازم جانبی موتور سیکلت

موتورسیکلت: لیست بهترین موتورسیکلت‌ها ایران با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع موتورسیکلت این نکات را رعایت کنید

موتورسیکلت یک وسیله نقلیه دو چرخ است که از نظر ظاهری شباهت بسیاری به دوچرخه دارد با این تفاوت آشکار و عمده که نیروی لازم برای حرکت خود را از سوی موتور و یا بهتر است بگوییم احتراق سوخت که عموماً بنزین می‌باشد، به‌دست می‌آورد.

موتور سیکلت یک وسیله نقلیه سبک با قدرت مانور بالاست که برای زندگی امروزی در شهرهای بزرگ بسیار موثر و کارساز می‌باشد.

ضوابط راندن موتورسیکلت دقیقاً مثل رانندگی با خودرو بوده و باید هنگام استفاده از آن تمام قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد.

جالب است بدانید بسیاری از مردم موتور را تنها وسیله‌ای برای جا‌به‌جایی در دو فصل گرم سال؛ یعنی بهار و تابستان می‌دانند.

در حالی‌که می‌توان به کمک تجهیزاتی که برای این وسیله نقلیه دو چرخ تولید شده است به راحتی از آن برای فصول سرد سال نظیر: پاییز و زمستان نیز استفاده نمود.

در مورد موتور سیکلت بیشتر بدانید

موتور سیکلت (Motor cyclettes) یک وسیله نقلیه موتوری نه تنها با دو چرخ بلکه با سه، چهار یا چرخ‌های دوقلو تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود.

اولین موتورسیکلت به وسیله دو مخترع آلمانی به نام‌های گوتلیب دایملر و ویلهلم مایباخ در سال ۱۸۸۵ طراحی و ساخته شد.

در ادامه این گفتار از مجله خرید آنلاین مینینیم با ما همراه شوید تا شما را با نکاتی مهم در خصوص انتخاب و خرید موتورسیکلت بیش از پیش آشنا نماییم.

قبل آن اطلاعاتی در خصوص کلاس‌های مختلف این وسیله نقلیه را برای شما همراهان گرامی به اشتراک می‌گذاریم.

آشنایی با انواع مختلفی از موتورسیکلت‌ها

مدل خیابانی: موتورسیکلت‌های خیابانی که به مدل‌های Street شهرت دارند، از قدرت مانور مناسبی برای تردد در سطح شهر برخوردار هستند.

این دسته از موتورها به لحاظ قیمت ارزان‌تر از مدل‌های مسابقه‌ای بوده و برخلاف آن‌ها نشستن موتورسوار بر روی‌شان از فاکتورهای آیرودینامیکی کم‌تری تبعیت می‌کند. به همین خاطر معمولاً سرعت وسیله نقلیه کمی از سوی باد تحت تاثیر قرار گرفته و کاهش پیدا می‌کند.

صدای اگزوز و حجم موتوری این نوع از وسایل دو چرخ نقلیه به گونه‌ای است که کم‌ترین حجم آلودگی دودی و صوتی را برای ساکنین شهر تولید می‌نمایند.

مدل سنگین: موتورهای سنگین که به مدل‌های تریل معروف هستند، در حقیقت موتورهایی همه‌فن‌حریف بوده که می‌توان به وسیله آن‌ها از هر سطح هموار و ناهمواری عبور کرد.

از این نوع موتورسیکلت‌ها، بیشتر هنرمندان بدل‌کار استفاده می‌کنند؛ زیرا از قدرت مانور بالایی برای انجام حرکات ریسکی برخوردار هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قفل موتورسیکلت

موتور سیکلت مسابقه‌ای: این نوع از موتورها که معروف به مدل‌های Racing می‌باشند، هم شکل ظاهری خاص و متفاوتی نسبت به دیگر سبک‌ها دارند و هم از صدای اگزوز به مراتب بیشتری برخوردار هستند.

طوری که می‌توان تا چند کیلومتر آن‌طرف‌تر صدای اگزوز آن‌ها را به دلیل حجم بالای موتوری‌شان که قادر هستند از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را ظرف تنها چند ثانیه بپیمایند، شنید.

از طرفی شکل نشستن بر روی آن‌ها نیز خاص است و موتورسوار نیز به گونه‌ای کاملاً آیرودینامیکی بر روی آن می‌نشیند تا از پایین‌ترین اتلاف انرژی در طول حرکت خود برخوردار شود.

موتور مدل کراس: موتورهای سبک کراس را می‌توان به نوعی مدل‌های ارتقاء یافته موتور تریل‌ها به حساب آورد. این نوع موتورها از نظر ظاهری شباهت بسیاری به مدل‌های سنگین دارند.

با این تفاوت که قدری کوچک‌تر هستند تا راکب بتواند بر روی عملکرد و راندن آن‌ها تسلط بهتری داشته باشد.

موتورهای سبک کراس از آن دسته موتورهای مسابقه‌ای هستند که به جای استفاده از آن‌ها در پیست‌های موتورسواری برای برگزاری مسابقات در جاده‌های ناهموار و کوهستانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

نکاتی چند در مورد انتخاب و خرید موتورسیکلت

قبل از هر چیزی نوع موتورسیکلت خود را مشخص کنید

نخستین نکته‌ای که در هنگام خرید موتورسیکلت باید به آن توجه کنید نوع یا بهتر بگوییم کلاس این مدل وسیله نقلیه می‌باشد.

برای این منظور بایستی مشخص کنید که شما قصد دارید از موتورتان در موقعیت‌‌ها و محیط‌های شهری استفاده کنید و یا می‌خواهید موتورسواری در جاده‌ها و راه‌های بیرون از شهر را تجربه نمایید.

فراموش نکنید که ساختار و مشخصات موتوری که برای تردد در سطح شهر طراحی شده است با موتوری که برای پیمودن مسیرهای جاده‌ای تدارک دیده شده است، بسیار متفاوت می‌باشد.

بر روی آیتم وزن کلی موتور بیشتر دقت کنید

دومین مولفه‌ای که شما دوست همراه باید در مورد انتخاب و خرید موتورسیکلت به خاطر بسپارید، دقت بر روی وزن این محصول می‌باشد.

در این رابطه توصیه می‌کنیم، اگر موتورسواری حرفه‌ای هستید که همه چیز خوب و وفق مراد است، اما چنان‌چه به تازگی علاقه‌مند به سوار شدن بر روی موتور شده‌اید، بهتر است ابتدا به سراغ مدل‌های سبک وزن‌تر بروید.

یادتان باشد که موتورهای سنگین وزن، سخت‌تر کنترل می‌شوند ولی انواع سبک‌تر این وسیله نقلیه از قابلیت کنترل راحت‌تری برخوردار هستند.

بسیار دیده شده شخصی که سوار موتور سنگین وزن می‌شود، هنگام افتادن از این وسیله نقلیه یا تصادف با آن بیشتر دچار شکستگی‌ و آسیب‌پذیری می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چادر موتورسیکلت

حجم موتور وسیله نقلیه‌تان را به خوبی بررسی نمایید

در هنگام انتخاب موتورسیکلت مورد نظرتان حتماً به حجم موتور آن نیز توجه نمایید، خاطرتان باشد که حجم موتور این وسیله نقلیه از جمله عواملی است که هم بر روی قدرت و هم بر روی سرعت آن بسیار موثر است.

ناگفته نماند که حجم موتور تنها بر روی دو عامل فوق تاثیر نگذاشته بلکه قیمت نهایی این وسیله نقلیه را نیز تحت شعاع قرار می‌دهد.

بنابراین موتورهایی که با حجم موتور ۱۲۵ سی سی و یا کم‌تر از آن در بازار یافت می‌شوند، با قیمت کم‌تری به فروش می‌رسند. پس در خریدتان حتماً به این مورد توجه لازم را معطوف نمایید.

از توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی موتور غافل نشوید

از دیگر فاکتورهای حائز اهمیت در امر انتخاب و خرید موتورسیکلت مربوط به امکان تنظیم ارتفاع صندلی یا بهتر بگوییم همان زین موتور می‌باشد.

یادتان باشد برخلاف دوچرخه، پای موتورسوار بایستی به درستی بر روی زمین قرار بگیرد، بر این اساس توصیه می‌کنیم که ارتفاع صندلی خود را تنظیم نمایید.

این‌طوری هم از قدرت کنترل بهتری بر روی موتور برخوردار هستید و هم می‌توانید دیدی بهتر نسبت به مسیر پیش روی‌تان داشته باشید.

ویژگی‌های جانبی موتور سیکلت مورد نظرتان را به خوبی مورد تحلیل و بررسی قرار دهید

منظور از ویژگی‌های جانبی موتور سیکلت، چیزهایی هستند که بر روی راندن موتور و همین‌طور کنترل شما بر روی آن تاثیرگذار هستند نظیر: نوع جعبه‌دنده موتور که می‌تواند دستی و یا اتوماتیک باشد و یا نوع کیلومتر شمار آن که ممکن است آنالوگی و یا دیجیتالی باشد.

در کنار این موضوع بایستی به کلاچ‌دار بودن یا نبود موتور نیز اشاره کرد. ضمن اینکه نوع سیستم‌ سوخت رسانی در موتور نیز مهم است که می‌تواند از نوع انژکتوری و یا کاربراتوری باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستکش موتورسیکلت

نوع ترمزهای تعبیه شده بر روی موتورسیکلت بسیار مهم است

خیلی مهم است که بدانید ترمزهای تعبیه شده برای بر روی چرخ جلو و چرخ عقب، موتورسیکلت از چه مدلی می‌باشد.

برای اقدام در این زمینه، پیشنهاد می‌گردد که دانش فنی خود را ارتقاء دهید و اگر خیلی علاقه‌مند به این موضوع نیستید با یک موتورسوار حرفه‌ای و مجرب در این خصوص مشورت نمایید.

یادتان باشد ترمز موتورسیکلت شما می‌تواند از نوع: خنک شونده دوبل، خنک شونده معمولی، کاسه‌ای و یا دیسکی باشد. بهتر است در این خصوص با توجه به شرایط اقلیم جغرافیایی منطقه محل زندگی و یا کار خود تصمیم گیری نمایید.

با عوامل موثر بر روی تعیین قیمت موتورسیکلت آشنا شوید

قیمت موتورسیکلت با توجه به نوع و همین‌طور حجم موتور آن و صد البته برندی که وسیله را تولید می‌کند، مشخص می‌شود.

با این حال فراموش نکنید که خرید موتور بر خلاف خرید خیلی چیزهای دیگر برای اولین بار از سوی یک فرد موتورسوار تازه کار اگر نگوییم امکان پذیر نیست، قدری سخت است.

بنابراین اگر خریدار اولین موتور زندگی‌تان هستید، حتماً مشورت با یک فرد مجرب و صاحب‌نظر را فراموش نکنید و توصیه‌های وی را به کار ببندید.

اگر موتورسواری به شیوه درست و صحیح و در چارچوب تعریف شده، انجام شود هیچ‌گونه خطری برای راکب به همراه نخواهد داشت؛ پس در رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات ایمنی موتورسواری غفلت نکنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید باتری موتورسیکلت

چند توصیه برای نگهداری از موتور سیکلت

  • به عنوان مهم‌ترین گام از مراحل مراقبتی موتورسیکلت‌ها، به تاریخ تعویض روغن موتور آن‌ها توجه داشته باشید و در کیلومتر تعیین شده این کار را انجام دهید. البته کنترل با لاستیک‌ها را هم نباید فراموش کرد.
  • اگر موتور شما از نوع کلاچ‌دار است، در هنگام رانندگی و ترددهای خود تا حد امکان کم‌تر کلاچ بگیرید چرا که فرسوده شدن دیسک و صفحه ترمز را به همراه دارد.
  • در هنگام پارک کردن وسیله نقلیه، سعی کنید آن را در محلی که دارای سایه است، پارک نمایید و از قرار دادن موتور خود در جلوی نور خورشید تا حد امکان خودداری نمایید.
  • اگر چاره‌ای نداشتید و مجبور شدید موتور را در زیر نور آفتاب پارک کنید، حتماً از کاور، پوشش و یا چادرهای مخصوص موتورسیکلت استفاده نمایید.
  • هیچ‌گاه اجازه ندهید که بنزین موتور به انتها برسد و سپس اقدام به سوخت‌گیری مجدد نمایید؛ زیرا این کار کثیفی‌ها و آشغال‌های ته باک سیستم سوخت رسانی را وارد موتور می‌کند.
  • همیشه از موتور، به اندازه توانایی‌هایش کار بکشید و استفاده نمایید، مثلاً با موتورهای شهری اقدام به زدن تک چرخ یا دور در جا و حتی رانندگی در جاده‌های خاکی نکنید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب موتورسیکلت مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ موتورسیکلت قدرتمند، به روز، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این موتورها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


موتورسیکلت پرواز مدل ۱۲۵ سال ۱۴۰۲

موتورسیکلت پرواز مدل 125 سال 1402

مشخصات

  • آمپرها
    بنزین
  • شتاب صفر تا صد
    ۲۰
  • ویژگی‌های موتورسیکلت
    استارت برقی
  • نوع رادیاتور
    هوا خنک
  • نوع چراغ
    لامپ رشته‌ای
  • نوع ترمز عقب موتور سیکلت
    کاسه‌ای
  • نوع ترمز جلو موتور سیکلت
    کاسه‌ای
  • مصرف سوخت موتور سیکلت
    ۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • کلاس موتور
    Street
  • فضای حمل بار
    بدون فضای حمل بار
  • عرض
    ۷۶ سانتی‌متر
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • تعداد چرخ
    ۲
  • حداکثر سرعت
    ۹۰
  • حجم مخزن سوخت
    ۹ لیتر
  • جنس رینگ
    آلومینیوم
  • جعبه دنده
    دستی
  • توان
    ۸ وات
  • تعداد شمع
    ۱
  • تعداد سیلندر
    ۱
  • تعداد سرنشین
    ۲
  • تعداد دنده
    ۵
  • تعداد خروجی اگزوز
    ۱
  • سال ساخت موتور
    ۱۴۰۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

موتورسیکلت جهانرو مدل مینی تریل ۱۱۰ سی سی سال ۱۴۰۱

موتورسیکلت جهانرو مدل مینی تریل 110 سی سی سال 1401

مشخصات

  • آمپرها
    فشار روغن
  • شتاب صفر تا صد
    ۱۱
  • تعداد سوپاپ
    ۴
  • ویژگی‌های موتورسیکلت
    استارت هندلی
  • نوع رادیاتور
    بدون رادیاتور
  • نوع چراغ
    لامپ ال ای دی
  • نوع ترمز عقب موتور سیکلت
    دیسکی
  • نوع ترمز جلو موتور سیکلت
    دیسکی
  • مصرف سوخت موتور سیکلت
    ۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • کلاس موتور
    Cross
  • فضای حمل بار
    بدون فضای حمل بار
  • عرض
    ۸۲ سانتی‌متر
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • تعداد چرخ
    ۲
  • حداکثر سرعت
    ۹۵
  • حجم مخزن سوخت
    ۴ لیتر
  • جنس رینگ
    آلومینیوم-فولاد
  • جعبه دنده
    اتوماتیک
  • توان
    ۸ وات
  • تعداد شمع
    ۱
  • تعداد سیلندر
    ۱
  • تعداد سرنشین
    ۲
  • تعداد دنده
    ۴
  • تعداد خروجی اگزوز
    ۱
  • سال ساخت موتور
    ۱۴۰۱

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

موتورسیکلت تریل به پر مدل ۲۰۰ سال ۱۴۰۲

موتورسیکلت تریل به پر مدل 200 سال 1402

مشخصات

  • آمپرها
    بنزین
  • شتاب صفر تا صد
    ۱۸
  • ویژگی‌های موتورسیکلت
    استارت برقی
  • نوع رادیاتور
    روغنی
  • نوع چراغ
    لامپ ال ای دی
  • نوع ترمز عقب موتور سیکلت
    دیسکی
  • نوع ترمز جلو موتور سیکلت
    دیسکی
  • مصرف سوخت موتور سیکلت
    ۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • کلاس موتور
    Trail
  • فضای حمل بار
    بدون فضای حمل بار
  • عرض
    ۸۶ سانتی‌متر
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • تعداد چرخ
    ۲
  • حداکثر سرعت
    ۱۰۸
  • حجم مخزن سوخت
    ۱۰.۵ لیتر
  • جنس رینگ
    فولاد
  • جعبه دنده
    دستی
  • توان
    ۸ وات
  • تعداد شمع
    ۱
  • تعداد سیلندر
    ۱
  • تعداد سرنشین
    ۲
  • تعداد دنده
    ۵
  • تعداد خروجی اگزوز
    ۱
  • سال ساخت موتور
    ۱۴۰۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

موتورسیکلت کلیک مدل ۱۵۰ سال ۱۴۰۲

 موتورسیکلت کلیک مدل 150 سال 1402

مشخصات

  • آمپرها
    بنزین
  • شتاب صفر تا صد
    ۱۷
  • تعداد سوپاپ
    ۲
  • ویژگی‌های موتورسیکلت
    استارت برقی
  • نوع رادیاتور
    آبی
  • نوع چراغ
    لامپ ال ای دی
  • نوع ترمز عقب موتور سیکلت
    کاسه‌ای
  • نوع ترمز جلو موتور سیکلت
    دیسکی
  • مصرف سوخت موتور سیکلت
    ۲.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • کلاس موتور
    Scooter
  • فضای حمل بار
    بدون فضای حمل بار
  • عرض
    ۶۸ سانتی‌متر
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • تعداد چرخ
    ۲
  • حداکثر سرعت
    ۱۰۰
  • حجم مخزن سوخت
    ۴.۵ لیتر
  • جنس رینگ
    آلومینیوم
  • جعبه دنده
    اتوماتیک
  • توان
    ۸ وات
  • تعداد شمع
    ۱
  • تعداد سیلندر
    ۱
  • تعداد سرنشین
    ۲
  • تعداد دنده
    ۴
  • تعداد خروجی اگزوز
    ۱
  • سال ساخت موتور
    ۱۴۰۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

موتورسیکلت تریل به پر مدل ۲۵۰ سال ۱۴۰۲

موتورسیکلت تریل به پر مدل 250 سال 1402

مشخصات

  • آمپرها
    بنزین
  • شتاب صفر تا صد
    ۱۸
  • ویژگی‌های موتورسیکلت
    استارت برقی
  • نوع رادیاتور
    روغنی
  • نوع چراغ
    لامپ ال ای دی
  • نوع ترمز عقب موتور سیکلت
    دیسکی
  • نوع ترمز جلو موتور سیکلت
    دیسکی
  • مصرف سوخت موتورسیکلت
    ۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • کلاس موتور
    Cross
  • فضای حمل بار
    بدون فضای حمل بار
  • عرض
    ۸۶ سانتی‌متر
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • تعداد چرخ
    ۲
  • حداکثر سرعت
    ۱۰۸
  • حجم موتور
    ۲۰۱-۲۵۰
  • حجم مخزن سوخت
    ۱۰.۵ لیتر
  • جنس رینگ
    فولاد
  • جعبه دنده
    دستی
  • توان
    ۱۲ وات
  • تعداد شمع
    ۱
  • تعداد سیلندر
    ۱
  • تعداد سرنشین
    ۲
  • تعداد دنده
    ۵
  • تعداد خروجی اگزوز
    ۱
  • سال ساخت موتور
    ۱۴۰۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

موتورسیکلت طرح آیروکس مدل NVX170 سال ۱۴۰۳

موتورسیکلت طرح آیروکس مدل NVX170 سال 1403

مشخصات

  • آمپرها
    بنزین
  • شتاب صفر تا صد
    ۱۸
  • ویژگی‌های موتورسیکلت
    استارت برقی
  • نوع رادیاتور
    هوا خنک
  • نوع چراغ
    لامپ ال ای دی
  • نوع ترمز عقب موتور سیکلت
    دیسکی
  • نوع ترمز جلو موتور سیکلت
    دیسکی
  • مصرف سوخت موتورسیکلت
    ۲.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • کلاس موتور
    Scooter
  • فضای حمل بار
    زیر زین
  • عرض
    ۷۲ سانتی‌متر
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • تعداد چرخ
    ۲
  • حداکثر سرعت
    ۱۱۰
  • حجم موتور
    ۱۲۶-۱۵۰
  • حجم مخزن سوخت
    ۵.۵ لیتر
  • جنس رینگ
    آلومینیوم
  • جعبه دنده
    اتوماتیک
  • توان
    ۸ وات
  • تعداد شمع
    ۱
  • تعداد سیلندر
    ۱
  • تعداد سرنشین
    ۲
  • تعداد دنده
    ۵
  • تعداد خروجی اگزوز
    ۱
  • سال ساخت موتور
    ۱۴۰۳

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

موتورسیکلت مدل کاوان MJ150 سال ۱۴۰۲

موتورسیکلت  مدل کاوان MJ150 سال 1402

مشخصات

  • آمپرها
    بنزین
  • شتاب صفر تا صد
    ۱۸
  • تعداد سوپاپ
    ۲
  • ویژگی‌های موتورسیکلت
    استارت برقی
  • نوع رادیاتور
    هوا خنک
  • نوع چراغ
    لامپ ال ای دی
  • نوع ترمز عقب موتور سیکلت
    کاسه‌ای
  • نوع ترمز جلو موتور سیکلت
    دیسکی
  • مصرف سوخت موتور سیکلت
    ۲.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • کلاس موتور
    Scooter
  • فضای حمل بار
    زیر زین
  • عرض
    ۶۷ سانتی‌متر
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • تعداد چرخ
    ۲
  • حداکثر سرعت
    ۹۰
  • حجم مخزن سوخت
    ۵ لیتر
  • جنس رینگ
    آلومینیوم
  • جعبه دنده
    اتوماتیک
  • توان
    ۸ وات
  • تعداد شمع
    ۱
  • تعداد سیلندر
    ۱
  • تعداد سرنشین
    ۲
  • تعداد دنده
    ۴
  • تعداد خروجی اگزوز
    ۱
  • سال ساخت موتور
    ۱۴۰۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

موتورسیکلت طرح کلیک مدل ۱۷۰  سال ۱۴۰۳

موتورسیکلت طرح کلیک مدل 170  سال 1403

مشخصات

  • آمپرها
    بنزین
  • سوخت مصرفی
    بنزینی
  • ویژگی‌های موتورسیکلت
    استارت برقی
  • نوع رادیاتور
    هوا خنک
  • نوع چراغ
    لامپ ال ای دی
  • نوع ترمز عقب موتور سیکلت
    کاسه‌ای
  • نوع ترمز جلو موتور سیکلت
    دیسکی
  • مصرف سوخت موتورسیکلت
    ۲.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
  • کلاس موتور
    Scooter
  • فضای حمل بار
    زیر زین
  • عرض
    ۶۸ سانتی‌متر
  • شتاب صفر تا صد
    ۱۷
  • سایز چرخ عقب
    ۱۴-۱۰۰/۸۰ اینچ
  • تعداد چرخ
    ۲
  • سایز چرخ جلو
    ۱۴-۹۰/۸۰ اینچ
  • حداکثر سرعت
    ۱۲۰
  • حجم موتور
    ۱۵۱-۲۰۰
  • حجم مخزن سوخت
    ۴.۵ لیتر
  • جنس رینگ
    آلومینیوم
  • جعبه دنده
    اتوماتیک
  • توان
    ۸ وات
  • تعداد شمع
    ۱
  • تعداد سیلندر
    ۱
  • تعداد سرنشین
    ۲
  • تعداد دنده
    ۴
  • تعداد خروجی اگزوز
    ۱
  • سال ساخت موتور
    ۱۴۰۳

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید موتورسیکلت آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، مرغوب، پُرقدرت و به‌روز را خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب امنیتی بالای آن بهره برده و از عملکردش در شرایط مختلف اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید دزدگیر موتورسیکلت

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا