لوازم خانگی برقی

پنکه رطوبت ساز: بهترین پنکه‌های مه پاش با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع پنکه رطوبت ساز این نکات را رعایت کنید

اگر به دنبال ایجاد خنکی، خوشبویی و هم‌چنین ضد عفونی کردن و دفع حشرات موذی از هوای محیط خانگی و یا کاری خود هستید باید بدانید که هیچ چیز بهتر از یک پنکه رطوبت ساز نمی‌تواند در این خصوص برایتان کارایی داشته باشد.

با خرید پنکه رطوبت ساز شما می‌توانید به خوبی رطوبت موجود در محیط خود را تنظیم کرده و از ایجاد مشکلاتی نظیر: خشکی پوست و یا معضلات حاد مجرای تنفسی‌تان به شدت بکاهید.

انتخاب و خرید چنین دستگاهی با این کارایی قدری سخت خواهد بود اگر بدون شناخت و آگاهی در پی آن باشید. مجله اینترنتی مینینیم که همیشه در کنار شماست تصمیم دارد در این مطلب اطلاعاتی مفید در خصوص پنکه رطوبت ساز تقدیم محضرتان نماید.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید پنکه رطوبت ساز را با هم مرور می‌کنیم

رطوبت ساز خانگی یا صنعتی؛ مسئله این است

اولین نکته در خصوص خرید پنکه رطوبت ساز توجه به نوع خانگی یا صنعتی بودن آن است، در این مورد کار سختی در پیش ندارید کافی است در هنگام خرید این دسته از پنکه‌ها مشخص کنید که قرار است از آن‌ها در خانه استفاده کنید و یا در محل کارتان.

این را هم بدانید که سیستم ایجاد رطوبت در پنکه‌های خانگی توسط فناوری التراسونیک یا همان بخور سرد ایجاد می‌شود، آنگاه به وسیله شلنگی که در مقابل پره‌های پنکه تعبیه شده است به قسمت جلوی دستگاه منتقل به واسطه باد آن در محیط پخش می‌شود.

این درحالی است که در رطوبت سازهای صنعتی، آب مورد نظر از مخزن به دیسک‌های ریز کننده قطرات آب منتقل شده و پس از تبدیل شدن به ذرات مه از جلوی باد پنکه عبور کرده و با سرعت بیشتری در محیط پخش می‌شوند.

مشخصات ظاهری پنکه رطوبت ساز را به عنوان دومین معیار خرید لحاظ کنید

مشخصات ظاهری محصول چیزی جز ابعاد و اندازه دستگاه نیست که اقدام در این زمینه به نظر استفاده کننده بستگی دارد. این کار هم بایستی با توجه به میزان فضای محیط منزل و یا کاری انجام شود. در نهایت مه‌پاشی کوچک و یا بزرگ را برای خود تهیه نمایید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که حجم مخزن یا همان تانکر آب است که بر روی بزرگی، کوچکی و هم‌چنین سنگینی و یا سبک بودن پنکه تاثیرگذار است.

اگر پنکه‌‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع خریداری کنید قطعاً حرکت خوبی انجام داده‌اید زیرا می‌توانید از آن جهت ایجاد رطوبت در ارتفاعات گوناگون استفاده به عمل آورید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پنکه

میزان گنجایش مخزن پنکه رطوبت ساز را چه عواملی رقم می‌زنند؟

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید پنکه مه‌پاش توجه به میزان گنجایش مخزن آب آن است، نوع محیط، مساحت و وسعتی که قرار است پنکه آن را مرطوب و دمایش را کاهش دهد، تعیین کننده حجم مخزن است.

اگر قرار است برای یک محیط صنعتی بزرگ از این قبیل فن‌های رطوبت ساز استفاده کنید، حتما باید از پنکه‌هایی که از حداقل گنجایش ۱۰۰ لیتری برخوردارند بهره‌گیری نمایید.

این در حالی است که برای مصارف خانگی پنکه ‌هایی با مخازن خیلی کمتر از این‌ها نیز می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

پره پلاستیکی مناسب‌تر از فلزی است، تعداد بیشتر و اندازه بزرگ‌تر آنها هم خیلی بهتر است

از جمله مواردی که باید هنگام خرید مه‌پاش از نظرتان مغفول نماند، تعداد و جنس پره‌های پنکه انتخابی‌ شماست. اغلب پره‌های این مدل پنکه‌ها به دلیل تماس با آب و رطوبت، از جنس پلاستیک ساخته می‌شوند.

با توجه به این وضعیت توصیه مشاوران شما در مجله اینترنتی مینینیم این است که از خرید پنکه‌هایی با پره فلزی استقبال نکنید، زیرا در صورت ایمن نبودن امکان بروز خطر از سوی آن‌ها متصور است.

در مورد تعداد پره‌ها موضوع به خودتان مربوط می‌شود ولی فراموش نکنید که هرچه تعداد پره‌ها و همین‌طور اندازه آن‌ها بزرگ‌تر باشد، باد خنک آن را بیشتر احساس خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کولر

قابلیت‌های تنظیم سرعت دستگاه انتخابی را خوب بررسی کنید

اینکه پنکه رطوبت ساز شما قادر است تا باد خنک و مرطوب خود را با چه میزان به محیط منتقل کند، از جمله موضوعاتی است که حتما باید به آن خوب توجه کنید.

برخی از پنکه‌های رطوبت ساز دارای سرعت‌های مختلفی هستند و می‌توان از آن‌ها با عنایت به گرمای محیط و وسعت کوچکی یا بزرگی آن استفاده‌های زیادی به عمل آورد.

تایمر زمانی پنکه رطوبت‌ساز چقدر مهم است؟

حتما بررسی کنید تا پنکه رطوبت سازتان مجهز به این قابلیت باشد، زیرا با این ویژگی شما قادر خواهید بود با تعریف یک بازه زمانی چند ساعته از دستگاه برقی خود استفاده کرده و خیالتان نیز کاملا آسوده باشد که پس از اتمام زمان کار دستگاه، پنکه به صورت خودکار خاموش می‌شود.

حتی برخوردار بودن پنکه ازویژگی‌های فنی بیشتر به شما امکان می‌دهد مشخص کنید که مثلاً پنکه یک ساعت اول را با سرعت بالا و سپس با دور کُند اقدام به خنک سازی و مرطوب کردن هوای محیط مورد نظر کند.

نسبت به حجم صدای تولیدی دستگاهتان بی تفاوت نباشد.

اگر سرو صدای دستگاه‌های اطراف آزارتان می‌دهند و نسبت به آن‌ها حساسیت دارید، بهتر است به حجم صدای تولیدی دستگاه خانگی یا صنعتی انتخابی خود که با واحد دسی بل بیان می‌شود، توجه نمایید.

این نکته امروزه در خصوص دنیای پنکه‌ها که مدل‌های رطوبت ساز نیز شامل آن‌ها می شود، کاملاً صدق می‌کند و تولید کنندگان برای آن‌ها با ایجاد حالت‌های مختلف صوتی نظیر: کم، متوسط و زیاد این مشکل را تا حد بسیاری برطرف کرده‌اند.

مهمترین عاملی که در صدادار بودن یا نبودن پنکه مه‌پاش موثر است، سرعت و زاویه چرخش پره‌های آن با جریان هوا می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اتو بخار

توجه به برخی از ویژگی‌های فنی و جانبی پنکه خالی از لطف نیست

علاوه بر تمام نکات مهم گفته شده در قسمت‌های پیشین بد نیست به دیگر ویژگی‌های جانبی این مدل از پنکه‌ها توجه لازم را داشته باشید؛ مثلاً خوب دقت کنید تا ببینید که آیا دستگاه شما مجهز به یک رابط کاربری ساده (صفحه نمایشگر) و قابل درک برایتان هست و یا اینکه سَری پنکه از قابلیت حرکت و چرخش تحت چه زوایایی برخوردار است؟

توجه به چند قابلیت دیگر مثل: وجود ریموت کنترل بر روی دستگاه، طول کابل برق مناسب و محافظ ایمنی در قسمت پره‌های دستگاه را از یاد نبرید.

با موارد موثر در تعیین قیمت پنکه رطوبت ساز آشنا شوید

اگر به تمام نکات گفته شده در این مطلب نام و برند تولید کننده پنکه را نیز اضافه نماییم، تقریبا شما را با تمامی موارد حائز اهمیت و تاثیرگذار بر روی قیمت پنکه رطوبت ساز آشنا کردیم.

با این حال اما یادتان باشد در خرید دستگاه‌های برقی این قیمت نیست که اهمیت دارد بلکه بیشتر تناسب دستگاه با نوع نیاز و توان کاری مناسبش است که می‌تواند ما را در خرید خود قانع نماید.

یادتان باشد خریدتان را حتما از فروشگاه‌های مطمئن یا مراکز فروش آنلاین با کارت گارانتی معتبر انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستگاه بخور

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب پنکه رطوبت ساز مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، برترین مدل‌های پنکه رطوبت ساز قدرتمند، باکیفیت و با ویژگی‌های مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این پنکه ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


پنکه مه پاش فلامینگو مدل صنعتی ۳B30ISMF

 پنکه مه پاش فلامینگو مدل صنعتی 3B30ISMF

مشخصات کلی

  • ابعاد
    سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰۰۰ گرم
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۳۱۰۹۰۲۵
  • گرید انرژی
    A

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید پنکه رطوبت ساز آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، کاربردی و پر قدرت خریداری کرده و همیشه از کیفیت بالای آن بهره برده و از عملکردش مطمئن باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید زباله محو کن

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا