آشپزخانه

قالب کیک: معرفی بهترین قالب های کیک با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع قالب کیک این نکات را رعایت کنید

کیک (Cake) گونه‌ای شیرینی است که از آرد، شکر، تخم مرغ، کره یا روغن و مواد و افزودنی‌های دیگر تهیه می‌شود. گرچه باستان شناسان سابقه تهیه کیک را به زمان‌های قدیم نسبت می‌دهند ولی باور عمومی بر این است که خاستگاه کیک اروپاست.

این شیرینی سبک و دارای بافت اسفنجی بعد از اروپا به عنوان یک خوراکی دلپذیر و جذاب به تمام دنیا صادر شد و امروزه به یک خوردنی خوشمزه و مورد پسند عامه تبدیل شده است.

کیک‌ها که در دو نوع چرب یا کره‌ای و غیر چرب یا اسفنجی پخته و آماده مصرف می‌شوند، عمدتاً در آئین‌هایی مثل عروسی، تولد، مهمانی‌ و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه به عنوان دسر یا همراه چای سرو می‌شوند.

قالب کیک (Cake mold) یکی از ظروف مناسب و کاربردی برای تهیه این خوراکی دلچسب و پُرطرفدار به شمار می‌رود که شما می توانید به کمک آن یک کیک خوشمزه، شیک، قالبی و تر و تمیز را بپزید و از مهمانان و دوستان خود به خوبی پذیرایی نمایید.

با توجه به ضرورت تهیه قالب برای پخت ‌کیکی مناسب، شکیل و مجلسی، مجله اینترنتی مینینیم در نظر دارد که در گفتار حاضر به بررسی و معرفی این وسیله کاربردی برای شما خانم‌های خانه‌دار و آقایانی که علاقه‌مند به آشپزی هستند و دستی بر آتش این کار دارند، بپردازد.

بررسی تاریخچه قالب‌های تهیه غذا

قالب که به فرانسه به آن Moule می‌گویند، ظرفی است که از مواد مختلف تولید شده و برای شکل دهی به غذا مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. شما می‌توانید خوراکی‌هایی نظیر بستنی، ژله، غذاهای برنجی، کیک و … را به وسیله قالب‌ها به صورت شکیل تهیه و سِرو نمایید.

استفاده از قالب‌ها در اَشکال گوناگون برای تهیه غذهای مختلف سابقه‌ای تاریخی دارد. آثاری که در کاخ‌های بابل در کرانه‌های فرات و سوریه فعلی به دست آمده، نشان می‌دهد که قالب‌هایی مدور و به شکل ماهی و جانوران دیگر وجود داشته‌اند.

ساختِ قالب‌هایی از جنس برنز در سال‌های پیش از میلاد در چین مرسوم بوده است. ضمن این‌که مصریان باستان هم شیرینی‌های خود را در قالب‌هایی به شکل غاز و گاو آماده می‌کردند.

قالب‌ها، نوع استفاده، جنس و شکل آن‌ها

از قالب‌ها برای تهیه انواع شیرینی مثل نان زنجبیلی، شیرینی‌هایی به شکل حروب الفبا، انواع کیک‌ها، پنیر و … استفاده می‌کنند. در واقع قالب‌‌های غذایی از موادی مثل مس، سرامیک، قلع، شیشه، آلومینیوم و … ساخته و به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

تنوع این محصول بسیار زیاد است، قالب‌ها معمولاً به صورت شکل‌های ساده هندسی و اَشکال جانوران برای تهیه بیسکویت، مخروط جهت آماده کردنِ بستنی، گرد برای پخت کیک و کوتاه به منظور تهیه نان به مشتریان ارائه می‌گردند.

با این تفاسیر:

اگر در گروه خانم‌ها و یا آقایانی هستید که عاشق پخت شیرینی و کیک بوده و روز به روز نیز در این راه از مهارت بیشتری برخوردار می‌شوید، باید بدانید که یکی از ابزارهای مهمی که برای پختن کیک و شیرینی به آن نیاز مبرم دارید، قالب کیک و یا قالب‌های شیرینی پزی است.

هر کسی متناسب با ذائقه و سلیقه خود و هم‌چنین کسانی که با او زندگی می‌کنند اقدام به پخت شیرینی و کیک می‌نماید و با آماده کردن مواد اولیه مورد نیازش آن را به داخل ظروفی می‌ریزد که باید در وهله اول نچسب باشند.

این جاست که ارزش‌های یک قالب کیک مرغوب به خوبی برای شما دوستان همراه نمایان می‌شود.

معرفی انواع مختلفی از قالب‌ها

مدل‌های ساده: قالب کیک ساده در واقع قالبی است که از شکلی ساده و کفی صاف برخوردار بوده و معمولاً از آن برای پخت کیک‌های یک و یا چند طبقه ساده استفاده می‌کنند.

کیکی که به وسیله قالب ساده تهیه می‌شود، بر روی پایه‌هایی که روی هم قرار می‌گیرند، سوار می‌شود. جنس این مدل از قالب‌ها می‌تواند سیلیکونی و یا آلومینیومی باشد.

قالب کیک طرح‌دار: قالب‌های طرح‌دار همان قالب‌های فانتزی یا شاید بتوان گفت عروسکی هستند که از برجستگی‌ها و برآمدگی‌هایی بر روی سطح خود برخوردارند.

با ریختنِ محتویات کیک به داخل آن‌ها و سپس خارج کردن آن پس از پخت کامل، شکل و شمایل غیر ساده‌ای برای کیک‌تان به وجود می‌آید. جنس این نوع از محصولات از تفلون و سیلیکون است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کف شیر ساز

مدل‌های کمربندی: قالب کیک‌های کمربندی به آن دسته از قالب‌هایی گفته می‌شود که دارای یک گیره بر روی بدنه خود هستند.

شما خانم و آقای خوش سلیقه و اهل هنر آشپزی، می‌توانید بدون کوچک‌ترین زحمتی و به شکل کامل کیک را پس از پخته شدن، به کمک همین گیره‌ها از داخل قالب بیرون بیاورید.

شکل قالب‌های کمربندی معمولاً مربعی، دایره‌ای و قلبی می‌باشد و جنس آن‌ها نیز عموماً تفلون است.

قالب‌های دارای شیفون: اگر قرار است کیک شما از نوع اسفنجی باشد، شک نکنید که بهترین قالب برایتان مدل شیفون‌دار یا همان میان تُهی است.

وجود یک استوانه توخالی یا توپُر در قسمت میانی قالب سبب پخت بهتر وسط کیک می‌شود و نهایتا با ایجاد پُف بیشتری در داخل کیک شما آن را با جلوه زیباتری برایتان مهیا می‌سازد.

قالب‌های کیک از چه جنسی تولید می‌شوند؟

مدل‌های سیلیکونی: اگر قرار است محصول غذایی شما در دسته کیک‌ها و دسرهای سرد قرار بگیرد، تنها یک قالب از جنس سیلیکون است که می‌تواند در این راه کمک‌تان نماید.

قالب‌های سیلیکونی در فریزر، مایکروویو و همین‌طور فِر قابلیت استفاده دارند و می‌توان بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن‌ها در هر دمایی بهره‌برداری کرد. لازم به ذکر است که جنس این مدل از ظروف بسیار منعطف می‌باشد.

قالب ساخته شده از آلومینیوم: قالب‌های کیک تولید شده با آلومینیوم و یا گالوانیزه حرارت را به صورت یکسان به تمام قسمت‌های کیک انتقال می‌دهند.

این ویژگی موجب می‌شود که عمل پخت کیک در زمانی کوتاه‌تر و با کیفیتی بهتر انجام گیرد. منتهای مراتب استفاده از قالب آلومینیومی برای پخت کیک‌های اسیدی نظیر: کیک پرتقالی توصیه نمی‌شود؛ چرا که مواد اسیدی با آلومینیوم واکنش نشان داده و ممکن است که سلامت شما را به خطر بیندازد.

این را نیز فراموش نکنید که هنگام تهیه ظروف گالوانیزه‌ یا آلومینیومی بهتر است که به دنبال خرید ظروف سنگین‌تر باشید؛ هر قدر که وزن ظرف شما بیشتر باشد، یقیناً کیفیت مصرف آن هم بهتر و بیشتر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ست کفگیر و ملاقه

مدل‌های تفلونی: بهترین نوع قالب برای پخت شیرینی و کیک، محصولی است که از جنس تفلون تهیه شده باشد یعنی ظرفی که در اصل با استیل و آلومینیوم ساخته می‌شود.

سپس یک لایه روکش نچسب تفلون بر روی آن قرار می‌گیرد. این مدل از قالب‌ها به شما امکان می‌دهند که بدون نگرانی از چسبیده شدن مواد اولیه به کف ظرف، موفق به خارج کردن کامل آن شوید.

البته استفاده از قالب‌های تفلونی باعث خشک شدن حاشیه کیک می‌شود که با کمی توجه به دمای داخل فِر می‌توان آن را برطرف کرد. رنگ این جنس از قالب‌ها اصولاً تیره است.

قالب شیشه‌ای: سالم‌ترین نوع قالب برای پخت کیک، مدل‌های شیشه‌ای هستند که با نام ظروف پیرکس نیز در بازار به فروش می‌رسند.

قالب‌های شیشه‌ای در طول پخت کیک، با مواد غذایی واکنش نمی‌دهند و حتی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید از نزدیک شاهد طی مراحل پخت کیک و بالا آمدن آن باشید.

قالب‌های شیشه‌ای عمدتاً در شکل‌های دایره ای، مستطیلی و همین‌طور مربعی در بازار موجود هستند.

نکاتی چند در مورد انتخاب و خرید قالب کیک

قبل از هر چیزی نوع قالب کیک را انتخاب کنید

نخستین نکته در خصوص خرید قالب کیک توجه به نوع آن می‌باشد، شما می‌توانید از مدل‌هایی که در بخش‌های پیشین معرفی شدند یعنی نوع: ساده، طرح‌دار، دارای شیفون و کمربندی یکی را انتخاب نمایید.

توصیه می‌کنیم خودتان را به پخت کیک با یک نوع خاص از ظروف مخصوص به این کار، عادت ندهید و سعی کنید با انواع مختلفی از قالب‌های کیک کار کنید تا بتوانید با هر ظرفی و در هر شرایطی کیک‌های خوشمزه و شکیل تهیه فرمایید.

ابعاد و وزن قالب کیک هم حائز اهمیت است

نکته دوم برای انتخاب قالب کیک، دقت به اندازه و وزن آن می‌باشد. در مورد ابعاد محصول، لازم است بر اساس تعداد نفراتی که می‌خواهید برای آنان کیک تهیه کنید، اقدام نمایید. در این موضوع توجه به طول، عرض و هم‌چنین ارتفاع قالب حائز اهمیت است.

میزان وزن قالب تحت تاثیر جنس آن است، اگر اتنخاب شما ظرفی از جنس آلومینیوم است، بهتر است به دنبال خرید قالب‌هایی با وزن بیشتر باشید.

در غیر این صورت، پیشنهاد ما تهیه ظروفی است که بتوانید آن‌ها را هنگامی که داغ هستند، به راحتی از درون فر و یا مایکروویو خارج نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید فرنچ پرس

از توجه به جنس قالب انتخابی‌تان غافل نشوید

در خصوص جنس این مدل از محصولات آشپزخانه، در قسمت‌های قبل به طور مفصل بحث کردیم و شما با قالب‌های شیشه‌ای، تفلونی، آلومینیومی و همین‌طور سیلیکونی آشنا شدید.

حالا این شما دوستان همراه هستید که باید متناسب با نوع کیکی که می‌خواهید آن را تهیه نمایید، اقدام کرده و قالبی از جنس مناسب را خریداری کنید.

به روشن یا تیره بودن رنگ محصول‌تان هم بها بدهید

خیلی مهم است که رنگ قالب شما روشن باشد و یا تیره؛ چرا که مدل‌های تیره از قابلیت جذب گرمای بیشتری برخوردار هستند و قادرند کیک مورد نظر شما را ظرف مدت زمان کوتاه‌تری پخته و آماده نمایند.

این در حالی است که مدل‌های به رنگ روشن از جذب گرمای کم‌تری در مقایسه با انواع تیره این محصولات پخت و پز، برخوردار هستند.

پخت یکسان و یکدست تمام قسمت‌های کیک، از محاسن قالب‌های روشن به شمار می‌رود. بهتر است از این مدل ظروف برای پخت کیک‌های تولد استفاده شود؛ زیرا باعث خشک شدن لبه‌های آن نمی‌شوند.

قیمت قالب کیک با توجه به این عوامل مشخص می‌شود

قیمت قالب کیک با توجه به نوع قالب، جنس و اندازه آن مشخص می‌شود، قیمت این محصول خیلی بالا نیست و شما علاقه‌مندان به پختن کیک و شیرینی می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، تعدادی از این ظروف نچسب را برای خود خریداری نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم در پروسه انتخاب و خرید قالب مدنظر خود حتماً نگاهی هم به نوع شستشوی آن داشته باشید.

این‌که قالب شما از قابلیت قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی برخوردار باشد و یا نباشد یک نکته بسیار مهم محسوب می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تابه

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب قالب کیک مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ قالب کیک با دوام، کیفی، با جنس‌ دلخواه و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این قالب ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


قالب کیک مافین کد n112

قالب کیک مافین کد n112

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x26x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ارتفاع قالب
    ۴ سانتی متر
  • جنس
    تفلون
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک کمربندی مدل IH-003 مجموعه ۳ عددی

قالب کیک کمربندی مدل IH-003 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶/۵*۲۷*۲۴*۲۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • قطر
    ۲۷*۲۶*۲۰ سانتی‌متر
  • حجم
    ۳۷۴۴ میلی لیتر
  • ارتفاع قالب
    ۶/۵ سانتی متر
  • جنس
    تفلون
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    سایز قالب مربع ۲۴*۲۴ ، قطر ۲۷ و ارتفاع ۶/۵ سانتیمتر میباشدسایز قالب قلب به قطر ۲۰ و با ارتفاع ۶/۵ سانتیمتر میباشدسایز قالب دایره به قطر ۴۶ و ارتفاع ۶/۵ سانتیمتر میباشد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک موج مدل ۳۶

قالب کیک موج مدل 36

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x26x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ارتفاع قالب
    ۴ سانتی متر
  • جنس
    آلومینیوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک یزدی مدل پای سیب کد d5 مجموعه ۱۲۰ عددی

قالب کیک یزدی مدل پای سیب کد d5 مجموعه 120 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • قطر
    ۸ سانتی‌متر
  • حجم
    ۳۰ میلی لیتر
  • ارتفاع قالب
    ۸ سانتی متر
  • جنس
    کاغذ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک مدل موج گالوانیزه ۷- ۱۶/۵

قالب کیک مدل موج گالوانیزه 7- 16/5

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶.۵×۱۶.۵×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک مدل a02

قالب کیک مدل a02

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x24x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • قطر
    ۲۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع قالب
    ۷ سانتی متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک یزدی مدل pe507 مجموعه ۱۲ عددی

قالب کیک یزدی مدل pe507 مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • قطر
    ۶ سانتی‌متر
  • حجم
    ۲۵ میلی لیتر
  • ارتفاع قالب
    ۲ سانتی متر
  • جنس
    فولاد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک و ته چین مدل pe277

قالب کیک و ته چین مدل pe277

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷.۵×۱۷.۵×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۴ گرم
  • ارتفاع قالب
    ۶ سانتی متر
  • جنس
    تفلون
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    قالب کیک ، کته و ته چین مدل گل گرانیتیجنس بدنه: آلومینیومجنس داخل: گرانیتارتفاع قالب: ۵ سانتی مترقطر داخلی قالب: ۱۴ سانتی مترمناسب جهت پخت کیک ، کته و ته چین و…بسیار کاربردیقابلیت قرارگیری در فر و روی گازرنگ بندی: مشکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک طرح ۳ طبقه مدل pe590

قالب کیک طرح 3 طبقه مدل pe590

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x13x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • قطر
    ۱۵ سانتی‌متر
  • حجم
    ۷۰۰ میلی لیتر
  • ارتفاع قالب
    ۱۲ سانتی متر
  • جنس
    فلز
  • جنس روکش
    تفلون
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    قطر طبقه اول : ۱۳ سانتی مترقطر قبقه دوم : ۱۰ سانتی مترقطر طبقه سوم : ۷ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک و ته چین کایدانلیک مدل PRO-27

قالب کیک و ته چین کایدانلیک مدل PRO-27

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x27x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۰ گرم
  • قطر
    ۲۷ سانتی‌متر
  • حجم
    ۳۰۰۰ میلی لیتر
  • ارتفاع قالب
    ۷ سانتی متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • جنس روکش
    تفلون
  • سایر توضیحات
    جنس الومنیوم با روکش تفلونحجم تقریبا ۳ لیترابعاد ۲۷ در ۲۷ در ۷ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک مدل سه طبقه

قالب کیک مدل سه طبقه

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • قطر
    ۱۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع قالب
    ۱۰ سانتی متر
  • جنس
    گرانیت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    مخصوص پخت مینی کیک سه طبقهجنس رویه گرانیتنچسب و مقاومقطر کف ۱۱ سانتی مترارتفاع قالب ۱۰ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک مدل موج کد C3011

قالب کیک مدل موج کد C3011

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱ × ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • ارتفاع قالب
    ۶ سانتی متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای درست کردن کیک با طرح مستطیلی و رولت- بدنه‌ی فلزی مقاوم با طول عمر بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک تفلون مدل مستطیل سایز ۲۵

قالب کیک تفلون مدل مستطیل سایز 25

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵×۱۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • قطر
    ۲۳ سانتی‌متر
  • حجم
    ۷۰۰ میلی لیتر
  • ارتفاع قالب
    ۶ سانتی متر
  • جنس
    تفلون
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    – جنس تفلون نچسب قابل استفاده در فر و مایکروفر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک مافین کد ۵۵۱۲

قالب کیک مافین کد 5512

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x21x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • ارتفاع قالب
    ۴ سانتی متر
  • جنس
    تفلون
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک مدل ۱۶۱۶

قالب کیک مدل 1616

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۸ گرم
  • قطر
    ۱۶ سانتی‌متر
  • ارتفاع قالب
    ۸ سانتی متر
  • جنس
    تفلون
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    قالب کیک مدل گردجنس بدنه: آلومینیوم-تفلونارتفاع قالب: ۸ سانتی مترقطر داخلی قالب: ۱۴ سانتی مترمناسب جهت پخت کته و ته چین و…بسیار کاربردیقابلیت قرارگیری روی گاز و داخل فررنگ بندی: مشکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک مدل flex

قالب کیک مدل flex

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x21x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • قطر
    ۲۱ سانتی‌متر
  • حجم
    ۲۰ میلی لیتر
  • ارتفاع قالب
    ۷ سانتی متر
  • جنس
    سیلیکون

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب برش کیک کد ۱۶۲۰

قالب برش کیک کد 1620

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶*۹*۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ارتفاع قالب
    ۹ سانتی متر
  • جنس
    استیل
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کاپ کیک مدل رنگین کمان مجموعه ۱۲ عددی

قالب کاپ کیک مدل رنگین کمان مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • قطر
    ۷ سانتی‌متر
  • حجم
    ۱۰۰ میلی لیتر
  • ارتفاع قالب
    ۳ سانتی متر
  • جنس
    سیلیکون
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    ابعاد : ۷x4x3 سانتی‌متروزن : ۲۰ گرمجنس : سیلیکونقابلیت شستشو در ظرفشویی : داردتوضیحات : این محصول از جنس سیلیکون و قابلیت استفاده در فر و یخچال بدون نیاز به قالب است

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک موج کد ۸۰۵۷۷۱۱ سایز ۱۸

قالب کیک موج کد 8057711 سایز 18

مشخصات

  • ابعاد
    قطر ۱۸.۵ و ارتفاع ۸.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای درست کردن کیک با طرح دایره- بدنه‌ی فلزی مقاوم با طول عمر بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک یزدی مدل تفلون طرح مافینا

قالب کیک یزدی مدل تفلون طرح مافینا

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x27x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    تفلون
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک مدل شارلوت بیضی

قالب کیک مدل شارلوت بیضی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱.۵×۱۶.۱×۷.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۲ گرم
  • ارتفاع قالب
    ۷.۸ سانتی متر
  • جنس
    تفلون
  • ویژگی‌های نظافتی:
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک یزدی مدل تفلون طرح مافینا

قالب کیک یزدی مدل تفلون طرح مافینا

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x27x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    تفلون
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

قالب کیک مدل موج مستطیل ۳۰۴

قالب کیک مدل موج مستطیل 304

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۹۰ گرم
  • قطر
    ۳۶ سانتی‌متر
  • حجم
    ۱۸۰۰ میلی لیتر
  • ارتفاع قالب
    ۳ سانتی متر
  • جنس
    آلومینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید این محصول آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، کیفی و با دوام را خریداری کرده و با آن کیک‌های شیک، مجلسی و با اَشکال مختلف را تهیه کرده و ضمن پذیرایی از مهمانان، هنر خود را هم به نمایش بگذارید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا