آشپزخانه

جاقاشقی: معرفی بهترین انواع جاقاشقی با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع جاقاشقی این نکات را رعایت کنید

جاقاشقی یکی از لوازم جانبی و در عین حال ضروری آشپزخانه است که به مرتب بودن، چینش درست و تمیزی آشپزخانه کمک شایانی می‌کند.

قطعاً شما هم دوست ندارید که هنگام آشپزی قاشق‌های کثیف همه جای آشپزخانه پراکنده باشند یا این‌که برای پیدا کردن قاشق، چنگال و چاقو تمامی کشوهای آشپزخانه را زیرو رو کنید.

جاقاشقی وسیله‌‌ای است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی به قاشق‌ها، چنگال‌ها و چاقوهای آشپزخانه دسترسی داشته ‌باشید.

جاقاشقی با نظمی که به محیط آشپزخانه می‌بخشد، دکوراسیون آشپزخانه شما را نیز زیباتر می‌کند. این وسیله کاربردی معمولاً در کنار آبچکان قرار می‌گیرد و به زیبایی و تمیزی آشپزخانه شما کمک می‌کند.

مسلماً برای این‌که بتوانید انتخاب و خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید لازم است اطلاعاتی هر چند مختصر در مورد این ابزار کاربردی به دست آورید.

دوستان شما در مجله اینترنتی مینینیم در نظر دارند که در گفتار حاضر نکات مهم و اساسی در مورد خرید یک جاقاشقی خوب و ایده‌آل را با شما به اشتراک بگذارند.

قبل از هر چیز انواع جاقاشقی را مورد شناسایی قرار می‌دهیم

همان‌گونه که اشاره شد، جای قاشق، چنگال و چاقو یکی از لوازم ضروری هر آشپزخانه‌ به شمار می‌رود که علاوه بر کاربردی بودن، نمایی زیبا به فضای آشپزخانه می‌دهد.

اگر شما هم به عنوان یک خانم خانه‌دار و خوش سلیقه به آشپزی، مطبخ و وسایل موجود در آن علاقه‌مند بوده و اهمیت می‌دهید و دوست دارید که سرویس کاملی از قاشق، چنگال، کارد، ملاقه و لوازمی از این قبیل را داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً خرید جاقاشقی را فراموش نکنید.

این وسیله کلیه لوازم مورد نیازتان را در دسترس شما قرار می‌دهد و دیگر نیازی ندارید ساعت‌ها به دنبال قاشق و چنگال بگردید.

مدل‌ها و ‌انواع مختلفی از جاقاشقی‌ها وجود دارند که شما می‌توانید باتوجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید یک مدل از آن‌ها نمایید.

جاقاشقی‌ها معمولاً از چوب، شیشه، پلاستیک، استیل و بعضاً سرامیک ساخته شده و در دسترس قرار می‌گیرند، این وسایل در مدل‌های مختلفی به شرح زیر تولید و به بازار فروش عرضه می‌شوند.

جاقاشقی آویزی: اگر دارای آشپزخانه‌ای کوچک و فضای کمی هستید، یک جاقاشقی آویزی گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌گردد زیرا می‌توانید آن را به آبچکان یا دیوار نصب کنید.

جاقاشقی آویزی معمولاً دارای ابعاد کوچکی است که قادر نیست تعداد زیادی قاشق و چنگال را برای یک خانواده بزرگ در خود جای دهد.

بنابراین اگر تعداد افراد خانواده شما زیاد هستند، توصیه می‌کنیم که قید خرید جاقاشقی آویزی را بزنید و به سراغ یک محصول با ابعاد و حجم بزرگ‌تری بروید.

جاقاشقی آویزی متشکل از یک استوانه به همراه دو قلاب است که به کمک این دو قلاب از آبچکان آویزان می‌شود، از مزایای این نوع جاقاشقی می‌توان به نصب آسان آن اشاره کرد.

البته نباید ابعاد کوچک جاقاشقی و همین‌طور فضای کمی از آشپزخانه را که اشغال می‌کند، فراموش کرد.

جای قاشق رومیزی: جاقاشقی‌های رومیزی از نظر ظاهری همانند محصولات آویزی هستند با این تفاوت که قلاب ندارند و به جایی آویزان نمی‌شوند.

این نوع جاقاشقی‌ها را می‌توان هنگام پذیرایی از مهمانان، روی کابینت یا میز ناهارخوری قرار داد. این مدل از جاقاشقی‌ها از چوب، پلاستیک، شیشه و استیل تولید و در بازار موجود هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ست کفگیر و ملاقه

جاقاشقی کنار سینکی: جاقاشقی‌های کنار سینکی در مقایسه با انواع دیگر این محصول از ابعاد و اندازه بزرگ‌تری برخوردارند طوری که شما می‌توانید به راحتی وسایل بزرگ‌تر آشپزخانه را نیز در آن‌ها جای دهید.

جای قاشق کنار سینکی می‌تواند به راحتی و به سرعت وسایل شما را آبکشی نماید.

هنگام خرید جاقاشقی کنار سینک باید دقت کنید که جنس آن از پلاستیک یا استیل باشد چرا که این نوع جاقاشقی بیشتر در معرض آب و رطوبت قرار دارد.

از آن‌جایی که محصولات پلاستیکی و استیلی ضدزنگ هستند، انتخاب آن‌ها می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد.

گرچه جاقاشقی‌های پلاستیکی نسبت به استیل ارزان‌تر هستند اما از نظر ظاهری این محصولات استیل‌اند که زیبا و شکیل‌تر هستند.

چند نکته کلیدی که هنگام خرید جاقاشقی باید به آن‌ها توجه کنید

برای خرید هر نوع وسیله‌ای شما نیاز دارید که راجع‌به آن به قدر کافی اطلاعات داشته باشید، قطعاً جاقاشقی نیز خارج از این قواره کلی نیست.

همان‌طور که گفتیم جاقاشقی در انواع و جنس‌های مختلف در بازار موجود است که برای انتخاب و خرید آن نیاز است نکاتی را بدانید تا به شما در انتخاب کمک کند.

از جمله نکاتی که حین خرید جاقاشقی باید در نظر بگیرید به شرح زیر است:

اولین نکته برای خرید جاقاشقی توجه به جنس آن است

در خلال بحث اشاره کردیم که جاقاشقی‌ها از جنس‌ چوب، پلاستیک، شیشه‌، استیل و … تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شوند که نوع چوبی آن‌ها مثل بقیه برای نظم دادن به آشپزخانه کاربرد دارند.

منتها بهتر است از مدل چوبی این کالا برای آبکشی و خشک‌کردن استفاده نکنید در حالی‌که برای آبکشی قاشق و چنگال‌ها می‌توانید جاقاشقی‌های پلاستیکی و استیل را خریداری و به راحتی مورد بهره‌برداری قرار دهید.

چرا که جنس پلاستیک و استیل رطوبت را به خود جذب نمی‌کنند و مانع از زنگ زدنِ خود و ظروف شما می‌شوند.

قرار است در کجا از محصول استفاده نمایید؟

اگر قصد دارید که از جاقاشقی مورد علاقه خود در مواقع پذیرایی از مهمانان استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما همراهان گرامی، تهیه یک محصول رومیزی است.

زیرا جاقاشقی رومیزی از ظاهری زیبا برخوردار است و می‌تواند جلوه‌ای جذاب، مرتب و شیک به میز غذای شما بدهد.

اگر می‌خواهید محصول منتخب خود را از جایی آویزان کنید که فضای زیادی را هم شغال نکند، یک جاقاشقی آویزی نیاز شما را برطرف می‌کند.

بنابراین قبل از این‌که اقدام به خرید جاقاشقی کنید، بهتر است مکان مناسب برای نصب این وسیله را مشخص نمایید.

وزن و ابعاد جاقاشقی از نکات حائز اهمیت هنگام خرید است

از دیگر نکاتی که هنگام خرید جاقاشقی باید به آن توجه کنید، وزن این محصول آشپزی است. برخی از انواع جاقاشقی‌ها ممکن است از جنس‌های سنگین مانند سرامیک تولید شوند که وزن زیادی دارند.

در صورتی‌که سرویس قاشق و چنگال خود را هم به آن اضافه کنید، قطعاً سنگین‌تر می‌شود؛ اگر هم بخواهید آن را در کابینت خود بگذارید، به لولای کابینت فشار زیادی وارد خواهد کرد.

هنگام خرید، مدل و کاربرد جاقاشقی را به خاطر بسپارید

همان‌طور که گفتیم جاقاشقی‌ها در سه نوع رومیزی، آویزی و کنار سینکی ساخته و پرداخته می‌شوند که شما به تناسب نیازتان می‌توانید یکی از انواع آن‌ها را انتخاب کنید.

کاربردی بودن جاقاشقی بسیار مهم است که منظور از کاربردی بودن محصول به این معناست که شما با خرید آن، فضای کافی برای جاسازی قاشق‌ها و چنگال‌های خود داشته‌ باشید و به جای اضافی دیگری نیاز پیدا نکنید.

هم‌چنین برای همه قاشق‌ها، چنگال‌ها و لوازمی از این قبیل با اندازه‌های گوناگون، فضای مناسبی در جاقاشقی تعبیه شده ‌باشد، بنابراین کاربرد جاقاشقی و انتظاری که از آن دارید بسیار مهم است.

قابلیت شستشوی جاقاشقی را به عنوان معیار خرید در نظر داشته باشید

یکی از قابلیت‌هایی که جاقاشقی را محبوب‌تر و کاربردی‌تر می‌کند، قابل شستشو بودن آن است زیرا ممکن است شما بخواهید تمام قاشق‌ها و چنگال‌های خود را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

در این صورت دیگر لازم نیست که تک تک قاشق و چنگال‌های خود را از جاقاشقی خارج کنید، شما می‌توانید همه آن‌ها را به همراه جاقاشقی در ماشین ظرفشویی بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چاقو میوه خوری

جاقاشقی را از نظر فضای کافی، مورد بررسی قرار دهید

سرویس‌های دَمِ دستی قاشق و چنگال دست‌کم ۶ نفره‌اند در حالی‌که ست‌های پذیرایی این محصول پُرمصرف حداقل ۱۲ نفره هستند.

نکته‌ای که هنگام خرید جاقاشقی به چشم می‌آید و باید مورد توجه واقع شود، برخورداری محصول از فضای کافی برای جا دادن تمام چنگال‌ها، چاقوها، قاشق‌ها و … است.

جاقاشقی باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که در عین کوچک بودن، فضای مناسب برای قاشق‌ها و چنگال‌های با ابعاد مختلف در آن تعبیه شده ‌باشد.

همان‌طور که در طول بحث هم اشاره کردیم، خرید جاقاشقی مستلزم و نیازمند دقت و توجه به نکاتی مهم و اساسی است، قطعاً اگر تمام این فاکتورها را حین خرید در نظر بگیرید، می‌توانید خریدی مطمئن و کاربردی را تجربه نمایید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب جاقاشقی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ جاقاشقی جادار، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این جاقاشقی‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


جاقاشقی مدل DENZI کد B107

جاقاشقی مدل DENZI کد B107

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    جنس: پلاستیک با کیفیت بالاابعاد: ۲۱x۵ سانتی مترتشکیل شده از دو قسمت مساوی به شکل نیم استوانهاتصال به صورت چفت شدن دو قسمت نیم استوانه با فشاری اندکدارای منفذ بند آویز در قسمت میانی بدنه (محصول فاقد بند آویز است)دارای قسمت فوقاتی و تحتانی مسطح جهت سهولت در قرارگیریقابل استفاده در منزل، محل کار و مسافرتمناسب جهت نگهداری لوازمی مانند: قاشق، چنگال، چاقو ، خمیر دندان و مسواک، لوازم آرایش، عینک و…قابل استفاده برای دانش آموزان و دانشجویان به عنوان جای لوازم تحریرمحافظت از لوازم به واسطه استحکام بالای بدنهجلوگیری از آلودگی و حفظ بهداشتقابل استفاده به عنوان لیوان آب در هنگام مسواک زدنقابلیت شستشو به صورت دستی و ماشینی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مدل فلزی کد ۲kia

جاقاشقی مدل فلزی کد 2kia

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۷ گرم
  • جنس
    فلز
  • قابلیت استفاده در
    کشو
  • نحوه نصب
    روکار
  • سایر توضیحات
    برای نظم دهی به انواع قاشق ، چنگال و کف گیر ، ملاقه ، همزن و…جنسه بدنه عالیقابل شست و شو
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۲x12x17 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۴۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی ایده آل پلاستیک مدل شش خانه

جاقاشقی ایده آل پلاستیک مدل شش خانه

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x30x4.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت استفاده در
    کشو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جا قاشقی پگاه صنعت مدل تارا JQ133-TARA

جا قاشقی پگاه صنعت مدل تارا JQ133-TARA

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x12x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۷ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • شامل
    ابزار آشپزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جا قاشقی مدل FM22

جا قاشقی مدل FM22

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۶ گرم
  • جنس
    استیل
  • قابلیت استفاده در
    سینک
  • شامل
    ابزار آشپزی
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • سایر توضیحات
    ۳ قلو دارای قلاب آویز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی پلوتون مدل مدرنا آویز

جاقاشقی پلوتون مدل مدرنا آویز

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x12x37 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی بازن مدل دوقلو طرح گرافیک

جاقاشقی بازن مدل دوقلو طرح گرافیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x11x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • شامل
    قاشق و چنگال

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی دومان کد D112

جاقاشقی دومان کد D112

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x9x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت استفاده در
    کشو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جا قاشقی چوبی آرونی مدل SWORD

جا قاشقی چوبی آرونی مدل SWORD

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۹×۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • قابلیت استفاده در
    میز
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۰×۹×۱۲ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مدل کابینتی ۵ خانه چرمی

جاقاشقی مدل کابینتی 5 خانه چرمی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x27x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۸x28x8 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    های‌گلاس – نئوپان – ام‌دی‌اف
  • قابلیت استفاده در
    کشو
  • نحوه نصب
    روکار
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • سایر توضیحات
    جای قاشق و چنگال ۵ خانه تمام ام دی اف با روکش چرم مصنوعی و پارچه داخلی. دارای ۳ خانه مساوی برای انواع قاشق و چنگال پلویی و کارد و چنگال , یک خانه کوچک برای قاشق چایخوری و یک خانه بزرگ برای کفگیر و ملاقه و چاقو. تمامی منقسم های داخلی پارچه کشی شده و جنس بدنه از ام دی اف مرغوب استفاده شده. قابلیت استفاده و جای گذاری برای تمامی کشو های کابینتابعاد این محصول ۳۷×۲۷ با ارتفاع ۷ سانتیمتر میباشد . ارتفاع ارگانایزر ها ۶سانتیمتر می باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جا قاشقی ریما مدل بهار کد RP

جا قاشقی ریما مدل بهار کد RP

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x18x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • سایر توضیحات
    شامل جا اسکاجی و نگهدارنده چاقودارای قلاب آویز ار آبچکان – جاقاشقی پلاستیکی با استند فلزی- قابلیت آویختن به آبچکان- قابل استفاده روی سینک -دارای قلاب جهت استفاده به صورت آویز-کف سوراخدار جهت عبور آب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مدل مایا کد ۰۲۳

جاقاشقی مدل مایا کد 023

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x9x36 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مدل چوبی B5

جاقاشقی مدل چوبی B5

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x30x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶×۳۱×۳۶ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • قابلیت استفاده در
    کشو
  • نحوه نصب
    توکار
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • سایر توضیحات
    این محصول ساخته شده از چوب فوق العاده با کیفیت راش، و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن میباشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی بازن مدل گرافیک به همراه جااسکاچی وصافی سینک

جاقاشقی بازن مدل گرافیک به همراه جااسکاچی وصافی سینک

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x11x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مدل مدرن مجموعه ۵ عددی

جاقاشقی مدل مدرن مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x9x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • تعداد محفظه
    ۴ عدد
  • قابلیت استفاده در
    کشو
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • سایر توضیحات
    جاقشقی با سینی چوبی کیفیت ضد آب مناسب برای جدا سازی قاشق چنگال چاقو و قاشق چنگال های مربا خوری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مشکات مدل ۳۷۲۹۲

جاقاشقی مشکات مدل 37292

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x29x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت استفاده در
    کشو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مدل GH-1

جاقاشقی مدل GH-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x6x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت استفاده در
    میز
  • شامل
    قاشق و چنگال
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر
  • سایر توضیحات
    – قابل شست و شوی- دستباف- استحکام بالا- طراحی زیبا و کارایی بالا- ساخته شده از پلاستیک و سیم فلزی با کیفیت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مدل حصیری کد J20

جاقاشقی مدل حصیری کد J20

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۸ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۲x12x16 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۷۵ گرم
  • جنس
    چوب
  • قابلیت استفاده در
    میز
  • شامل
    ابزار آشپزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی هوم کت کد E196

جاقاشقی هوم کت کد E196

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x13x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت استفاده در
    سینک
  • سایر توضیحات
    – نگهدارنده‌ی قاشق، چنگال، چاقو و دیگر ابزارهای آشپزی- دارای ۳ محفظه جداگانه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی بازن مدل طرح استیل

جاقاشقی بازن مدل طرح استیل

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x15x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مدل ماربل

جاقاشقی مدل ماربل

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x10x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت استفاده در
    سینک
  • شامل
    جاقاشقی
  • سایر توضیحات
    سایز هر لیوان قطر ۷.۵ سانتی متر و ار تفاع ۱۰ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مدل Marble طرح gold

جاقاشقی مدل Marble طرح gold

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • شامل
    قاشق و چنگال
  • سایر توضیحات
    مناسب برای نگهداری قاشق و چنگال در مسافرتزیبا و کارآمدبا رگه های طلایی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاقاشقی مدل FLowers

جاقاشقی مدل FLowers

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x10x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۹x10x16 سانتی‌متر
  • جنس
    سرامیک
  • امکانات ارگانایزر
    آبگیر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید جاقاشقی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، کیفی و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا