کوهنوردی و کمپینگلوازم ورزشی

گتر کوهنوردی: معرفی بهترین گترهای کوهنوردی و ورزشی با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع گتر کوهنوردی این نکات را رعایت کنید

کسانی که علاقه‌مند به صعود و طبیعت‌گردی در اَشکال مختلف هستند و دستی بر آتش کوهنوردی و پیاده‌روی دارند به خوبی می‌دانند که هنگام حرکت در کوه و طبیعت ممکن است به وسیله عواملی مانند آب، شن، سنگریزه، خار و خاشاک، گرد و غبار، حشرات و … از ناحیه پا مورد آزار و اذیت قرار بگیرند.

برای مقابله با این متغیرهای مزاحم علاوه بر تجهیرات مرسوم کوهنوردی، تهیه یک جفت گتر مناسب و کیفی با هدف جلوگیری از نفوذ گرد و خاک، سنگ، آب، برف و رطوبت به داخل کفش یا پوتین کوهنوردی امری الزامی است.

مجله اینترنتی مینینیم در نظر دارد در گفتار پیش‌رو به بررسی و معرفی گتر به عنوان یکی از لوازم ضروری نه تنها کوهنوردی بلکه دیگر ورزش‌ها هم بپردازد.

آشنایی بیشتر با گتر کوهنوردی

گتر یک واژه فرانسوی است که قسمت پایین ساق و بالای کفش را می‌پوشاند. ساق پوش که عمدتاً از جنس جیر و چرم است ولی اخیراً بیشتر از پلی‌است ساخته می‌شود، مانع ورود برف، شن، آب و … به درون کفش می‌شود.

این پوشش روی کفش و پاچه شلوار قرار می‌گیرد و از قسمت کنار یا پشت توسط یک زیپ بسته می‌شود.

ضرورت استفاده از گتر هنگام کوهنوردی و …

رعایت اصول تغذیه درست، حرکت و گام برداشتنِ صحیح، استفاده از وسایل لازم مانند کفش، دستکش، عصا، کوله، گتر و … از جمله الزامات و لوازم کوهنوردی به شمار می‌روند.

دانستن و توجه به این نکات شما را از دردسرها و مخاطرات احتمالی سفر به کوه و دشت حفظ می‌کند و شرایط مناسب و دلخواه را برای یک فعالیت بدنی مفرح و لذت‌بخش فراهم می‌کند.

گتر (Mountaineering gaiter) یکی از وسایل مورد نیاز برای کوه‌پیمایی است که با پوشش حد فاصل کفش و شلوار از ورود اشیا خارجی به داخل کفش جلوگیری می‌کند.

شاید در روزهای برفی و بارانی در کوه یا زمین‌های شنی و ماسه‌ای، آب و سنگ‌ریزه وارد کفش‌تان شده باشد و این حس ناخوشایند را تجربه کرده باشید. این مشکل با تهیه یک جفت گتر قابل حل است.

کوهنوردان در فصول مختلف سال گتر را همراه خود دارند تا از ورود آب، خس و خاشاک و … به داخل کفش خود جلوگیری نمایند و لذت کوه‌گردی را از دست ندهند. پاها و جوراب‌های خیس، انگشتان سرد، شلوار پاره از جمله نتایج عدم استفاده از این پوشش محافظتی است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چاقو سفری

با کاربردهای گتر بیشتر از آنچه می‌دانید، آشنا شوید

عمده‌ترین کاربرد گتر کوهنوردی جلوگیری از خیس شدن پا و کفش است، زمانی‌که آب و برف وارد کفش می‌شود سرمازدگی پاها امری حتمی است.

با بستنِ گتر مانع از سرمازدگی پاهای خود شوید

خشک نگه‌داشتنِ پاها در طول فرایند حرکت و صعود و همین‌طور گرم کردنِ آن‌ها وظیفه اصلی گتر کوهنوردی است. پاهای سرد و خیس نه تنها لذت کوهنوردی را از شما می‌گیرد بلکه باعث سرمازدگی پاها نیز می‌شود.

تهیه گتر ضد آب را در اولویت خرید خود قرار دهید، لایه اضافی محصول گرمای پا را حفظ می‌کند. خیسی پاها باعث می‌شود که خون درون آن‌ها سرد شود و انگشتان گرم باقی نمانند.

از البسه کوهنوردی خود با گتر محافظت نمایید

تجربه نشان می‌دهد که سخمه کرامپون (یخ‌شکن) به شلوار کوهنورد گیر و باعث پارگی آن می‌شود، گرچه جنس انواع گتر محکم و مقاوم است و به راحتی آسیب نمی‌بیند ولی اگر هم پاره شوند، قیمت آن‌ها به مراتب کم‌تر از شلوار یا روکش کفش کوهنوردی است.

با گترهای ۱۲ تا ۲۵ سانتی‌متری بالای کفش خود را بپوشانید تا از ورود آب در فصول سرد سال و سایر اشیا در فصل‌های دیگری جلوگیری کنید.

در زمستان خیلی برفی، کوهنورد مجبور است از گترهای استاندارد که تا زیر زانو را می‌پوشانند، استفاده کنند. به کمک گترهای سوپر تمام کفش به جز رویه آن را تا زیر زانو پوشش دهید.

کدام گتر را ترجیح دهیم؟

آن بخش از گتر که روی کفش را می‌پوشاند بهتر است از جنس الیاف ضد آب باشد منتها قسمتی از محصول که وظیفه‌اش پوشش ساق پاهاست باید از مواد قابل تنفس و همین‌طور ضد آب تهیه شود تا تعریق پاها از آن خارج شود.

گترها معمولاً به وسیله چسب، زیپ و گره‌های سریع بسته می‌شوند، استفاده از نوع چسبی آن‌ها در هوای سرد مناسب است. اگر انتخاب شما گترهای زیپ‌دار است حتماً به کیفیت دندانا‌های زیپ توجه کنید.

با کشیدنِ بندِ بالا، گتر به پا می‌چسبد و به پایین لیز نمی‌خورد. وجود کش در ناحیه ساق موجب جمع شدن گتر می‌شود تا تیغه‌های کرامپون با آن برخورد نکند.

گتر کوهنوردی باید با هدف جلوگیری از ورود آب، برف و شن به خوبی دور کفش محکم و ثابت شود. عبور یک ریسمان یا بند از زیر کفش جهت فیکس شدنِ گتر حائز اهمیت است با توجه به از بین رفتن این قسمت به مرور زمان، هنگام خرید به قابل تعمیر و تعویض شدنِ آن دقت کنید.

یادتان باشد دفع حشرات یکی دیگر از ویژگی گترهاست، اگر مقصدتان جایی است که احتمال می‌دهید حشرات به داخل کفش‌تان نفوذ کند و شما را بگزند، حتماً خرید این مدل گتر را فراموش نکنید.

برخورد گتر با سنگ، صخره و سطوح تیز اجتناب ناپذیر است، بنابراین سعی کنید گتری را به ساقتان ببندید که دارای لایه ضد سایش باشد تا عمر مفید محصولتان تضمین شود.

نکاتی در مورد استفاده از گتر

اگر فکر می‌کنید در طول مسیر کوه‌پیمایی یا مقصد ممکن است با بارندگی شدید روبه‌رو شوید، بهتر است گتر را در زیر شلوار بارانی بپوشید زیرا آب به داخل کفش شما نفوذ نمی‌کند.

سایز گتر خود را بر اساس اندازه کفش‌تان تنظیم کنید.

تنظیم تسمه‌های پشت پا و قلاب گتر به منظور راحتی پاها حائز اهمیت است.

توصیه می‌کنیم سگک‌های محصول ورزشی را به سمت بیرون ببندید تا هنگام حرکت و راه رفتن به هم ساییده نشوند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کیسه خواب

بررسی انواع گترها از نظر نوع فعالیت

گتر تریل رانینگ: ساق‌پوش رانینگ گزینه خوبی برای دویدن است. گتر رانینگ با وزنی سبک مانع ورود گرد و غبار به داخل کفش و همین‌طور خاکی و کثیف شدن شلوار ورزشی می‌شود.

هوا به داخل گتر جریان پیدا می‌کند و محصول از خیس شدنِ پاها در باران‌های سبک جلوگیری می‌کند.

گتر پیاده‌روی: وزن کم، برقراری راحت جریان هوا و خنک شدن پاها را باید از خصوصیات بارز گتر پیاده‌روی برشمرد.

از این دسته از گترها می‌توان در باران‌های فصلی و کم استفاده کرد و با خیالی راحت و مطمئن به استقبال راه‌پیمایی رفت. گتر پیاده‌روی محصولی ساده و ارزان است ولی تا حدودی مانع نفوذ آب می‌شود.

ساق‌پوش کوهنوردی: گتر کوهنوردی علاوه بر داشتنِ خاصیت ضد آب و جلوگیری از ورود آب به درون کفش باید طوری طراحی شود که از پاها در مقابل صخره‌های تیز و شاخ و برگ درختان محافظت کند.

گتر ویژه کوهنوردی بپوشید تا خیالتان از مقاومت آن در برابر نفوذ آب و حرکت در جاها و شرایط سخت مثل وجود صخره و سایر موانع راحت باشد.

یک گتر خوب می‌تواند از شلوار کوهنوردی شما (که قیمت بالایی هم دارد) مراقبت کند و طول عمر و مدت استفاده از آن را افزایش دهد.

گتر مخصوص ورزش‌های زمستانی: این نوع ساق‌پوش‌ به اندازه مدل کوهنوردی ضد آب نیست ولی جنسش طوری است که مانع خیس شدن و سرما زدگی پاها می‌شود و این به خاطر تنفس پذیری کم‌تر است که منجر به گرم شدنِ پاها نیز می‌شود. با این حال عمده‌ترین ویژگی آن‌ها ضد آب بودنشان است.

گتر یخ‌نوردی: در ایران شرایط لازم برای یخ‌نوردی معمولاً مهیا نیست با این حال برخورداری از خاصیت ضد آب بودن وجه تمایز گتر یخ‌نوردی است.

عدم خیس شدن پاها و سرمازدگی آن‌ها، همین‌طور گرم نگه‌داشتن و جلوگیری از آسیب دیدگی پاها هنگام برخورد با یخ‌های تیز را باید از دیگر ویژگی‌های گتر یخ‌نوردی به حساب آورد.

بنابراین اگر می‌خواهید محصولی مقاوم و با خاصیت ضد آب فوق‌العاده داشته باشید به سراغ گترهای یخ‌نوردی بروید.

گترهای ویژه: نوعی از گترها در بازار فروش عرضه می‌شوند که منحصراً برای یک رشته ورزشی خاص مثل دوچرخه سواری و اسکی طراحی و تولید می‌شوند.

معیارهایی برای انتخاب و خرید گتر کوهنوردی

ابتدا نوع ساق‌پوش مورد نیاز خود را مشخص کنید

در قسمت قبلی در مورد مدل‌های مختلف گتر بر حسب نوع ورزش و فعالیت به طور مفصل بحث کردیم. شما می‌توانید متناسب با نوع استفاده یکی از گترهای معرفی شده را خریداری و مورد بهره‌برداری قرار دهید.

اگر اهل راه‌پیمایی هستید، گتر مخصوص پیاده‌روی تهیه کنید، چنان‌چه فعالیت ورزشی خود را در کوه متمرکز کردید بهتر است در پی یک جفت گتر گوهنوردی باشید. فعالان ورزشی زمستانی، یخ‌نوردی و دوندگی هم باید به فکر خرید گتر مخصوص ورزش خود باشند.

گترها می‌توانند علاوه بر مصارف ورزشی به عنوان یک محصول پوششی در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

اندازه ارتفاع، یکی دیگر از ملاک‌های گزینش گتر است

این مورد بر حسب شرایط جوی و نوع استفاده از گتر تعیین می‌شود، مسلماً کوهنوردی در مسیرهای پوشیده از برف و باران مستلزم به کارگیری یک گتر با ارتفاع زیاد است در حالی‌که پیاده‌روی و دویدن با ساق‌پوش‌های کم ارتفاع انجام می‌شود.

اساساً از نظر ارتفاع گترها در سه دسته کم ارتفاع، با ارتفاع متوسط و ارتفاع زیاد تقسیم‌بندی می‌شوند. گتر با ارتفاع کم تا بالای قوزک را می‌پوشاند و برای پیاده‌روی و دویدن مناسب است.

گترهای متوسط ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر ارتفاع دارند که ساق را در برگرفته و برای طبیعت گردی سبک و کوهنوردی قابل استفاده‌‌اند. ساق‌پوش بلند تا زیر زانو را پوشش می‌دهد و ارتفاعی بین ۳۸ تا ۴۶ سانتی‌متر دارد.

به اندازه مناسب گتر توجه داشته باشید

هنگام انتخاب و خرید، سایز مناسب گتر را فراموش نکنید، مثل همه لباس‌ها اعم از ورزشی و غیرورزشی گترها هم دارای سایزبندی هستند. پیشنهاد می‌کنیم گتر را روی شلوار و کفش کوهنوردی بپوشید تا از اندازه مناسب آن مطمئن شوید.

اگر اندازه گتر کوچک باشد در طول حرکت کش می‌آید و کیفیت خود را از دست می‌دهد. گتر بزرگ‌تر از اندازه هم احساس خوشایندی به کاربر هنگام فعالیت نمی‌دهد. پس سعی کنید تجهیزات کوهنوردی از جمله گتر را در مناسب‌ترین سایز خود خریداری نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید عصای کوهنوردی

میزان ضد آب بودنِ گتر کوهنوردی حائز اهمیت است

غالب گترهای موجود در بازار ضد آب هستند منتها میزان و درصد این خاصیت در آن‌ها متفاوت است. اگر می‌خواهید از محصول پوششی در نواحی پُربارش استفاده نمایید، قطعاً محصولتان باید به میزان و درصد بالایی ضد آب باشد تا آب به راحتی در آن نفوذ نکند.

تجربه یک صعود موفق در شرایط جوی برفی و بارانی مستلزم وجود محصولی ضد آب است. تهیه گترهای دو لایه این ویژگی را در محصول‌تان تضمین می‌کند.

گرچه این موضوع برای گتر مختص دویدن و پیاده‌روی چندان مهم نیست ولی برای مواقع بارش‌های پراکنده بهتر است برای این نوع فعالیت‌ها هم گترتان از درصدی ضد آب برخوردار باشد.

خاصیت دفع حشرات چقدر برای گتر کوهنوردی مهم است؟

ساق‌پوش دافع حشرات معمولاً کمیاب است و به ندرت در بازار پیدا می‌شود. اگر در حین انتخاب به صورت اینترنتی یا حضوری با این مدل گتر مواجه شده و آن را خریداری کردید، دیگر نگران نیش حشرات نباشید.

وقتی در امتداد رودخانه‌ها و مناطق باتلاقی حرکت می‌کنید انواع حشرات شما را همراهی می‌کنند، پس برای کم کردنِ شر آن‌ها به دنبال گتری با ویژگی دفع حشرات باشید.

دافع حشرات و ضد سایش بودن، برخورداری از بندهای کشی جهت بستن راحت، استحکام بند زیرین و توجه به قلاب گتر متصل به کفش برای عدم بالا رفتن و پوشش قسمت بالایی کفش از ویژگی‌های حائز اهمیت در انتخاب گتر کوهنوردی است.

نیم نگاهی هم به قیمت محصول محافظتی داشته باشید

اگر بگوییم قیمت یک محصول برای خرید اهمیت ندارد شاید حرف درستی نباشد چرا که قیمت یکی از عناصر تاثیرگذار برای انتخاب یک کالا از جمله گتر کوهنوردی است.

شما به عنوان یک فعال ورزشی می‌توانید بر اساس نوع ورزش و بودجه خود گتر مورد نیاز و علاقه‌تان را انتخاب و از آن استفاده کنید. دست آخر هم توصیه می‌کنیم که حتماً محصول خود را از برندها و فروشگاه‌های معتبر و مراکز عرضه اینترنتی نام آشنا تهیه کنید.

نکات زیر را در مورد نگه‌داری از گتر به خاطر بسپارید

  • در پایان استفاده، گتر را باز و آن را کاملاً خشک نمایید.
  • هنگام روشن کردن آتش، گتر را از پایتان جدا کنید زیرا پارچه آن از مواد پلاستیکی و قابل اشتعال است.
  • خشک کردنِ گتر به کمک گرما و حرارت بخاری و هیتر توصیه نمی‌شود چرا که بافت آن صدمه می‌بیند.
  • شستن گتر کوهنوردی با آب داغ و ماشین لباسشویی موجب کوچک شدن محصول و فرسودگی زودهنگام آن می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کوله پشتی کوهنوردی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب گتر کوهنوردی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، بهترین مدل‌های گتر کوهنوردی استاندارد، کاربردی و با جنس مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این گترهای کوهنوردی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


گتر کوهنوردی مدل E20

گتر کوهنوردی مدل E20

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    فری سایز (کشی)مناسب برای برنامه های زمستانه، گام برداری در برف و مناطق مرطوب و گل آلود.زیپ با روکش چسبیبند قابل تنظیم در بالای گتربست کشی بادوامقلاب فلزی در جلوی گتر برای جلوگیری از حرکت گتر به سمت بالا.پارچه ضد خش و ضد آب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی نیچرهایک مدل NH20HJ011

گتر کوهنوردی نیچرهایک مدل NH20HJ011

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x14x41 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۶ گرم
  • جنس
    نایلون
  • نوع
    گتر کوهنوردی
  • سایر توضیحات
    گترهای کوهنوردی ضد آب ، روکش چکمه برای کمپینگ، پیاده روی، کوهنوردی، اسکی، پیاده روی هایبرفی، پیاده روی طبیعیپارچه کامپوزیت شده و ضدآب برای محافظت بهتر در شرایط سختپارچه آکسفورد ۶۰۰ دی برای استفاده راحت تر در شرایط برفی و نامساعد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی کد ۰۱ بسته ۲ عددی

گتر کوهنوردی کد 01 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵*۲۰*۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    ضد آب ، ضد برفطول ۴۵ سانتی مترممانعت از ورود آب و سنگریزه به داخل کفشزیپ با روکش چسبی ضد آب.نوار قابل رگراژ در بالای گترقلاب فلزی در جلوی گتر برای جلوگیری از حرکت گتر به سمت بالا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی کمپسور مدل NB1202

گتر کوهنوردی کمپسور مدل NB1202

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x12x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس
    نایلون
  • نوع
    گتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی مدل چریکی تسمه دار مجموعه دو عددی

گتر کوهنوردی مدل چریکی تسمه دار مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x18x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    دارای تسمه برای اتصال به زیر کفش۱۰۰٪ ضد آبدارای زیپ فلزی و چسبدارای کاور قابل حملسبک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی مدل GR بسته ۲ عددی

گتر کوهنوردی مدل GR بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲*۲۵*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    نوع پارچه از جنس گورتکس ضدآب کره ای میباشد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی جانگل کینگ مدل A37 مجموعه ۲ عددی

گتر کوهنوردی جانگل کینگ مدل A37 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    دو لایهجنس ضد آبدارای زیپ و چسبسایزبندی: Freeطول: ۴۰ سانتی مترقابلیت: سبک، ضدآب، ضدبرفوزن: ۳۰۰ گرمحجم هنگام بسته بندی: ۲۰×۱۵ممانعت از ورود آب و سنگریزه به داخل کفشتولید چین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی لیپو مدل GORE-TEX کد XL

گتر کوهنوردی لیپو مدل GORE-TEX کد XL

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x43x42 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    نانو
  • نوع
    گتر کوهنوردی ساق بلند

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی پاندا مدل PandaB مجموعه دو عددی

گتر کوهنوردی پاندا مدل PandaB مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x24x0.2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    صد در صد ضد آبجنس کورتکس ضخیم به همراه آستر دوخته شده برای ضخامت و دوام بیشتر نحوه بسته شدن: زیپ و چسب پارچه ایمقاوم در برابر عوامل محیطیدارای کاور مخصوص حملبرند پاندا وارداتی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی لیپو مدل GORE-TEX کد L

گتر کوهنوردی لیپو مدل GORE-TEX کد L

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x41x41 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۵ گرم
  • جنس
    نانو
  • نوع
    گتر کوهنوردی ساق بلند

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی لیپو مدل GORE-TEX کد M

گتر کوهنوردی لیپو مدل GORE-TEX کد M

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x39x39 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس
    نانو
  • نوع
    گتر کوهنوردی ساق بلند
  • سایر توضیحات
    حساسیت در مسافت های طولانی باعث شد یک عدد تسمه زاپاس در این محصول تعبیه شود که در تصاویر محصول مشخص هست و همینطور چون در دو طرف گتر سگک نصب شده به راحتی میتوان تسمه زیر کفش را تنظیم و تعویض نمود. گتر کوهنوردی لیپو مدل cabook مجهز به لایه داخلی تعریق گیر میباشد که به لایه برزنتی داخلی دور مچ پا متصل میباشد که به طور عامیانه به این مدل محصولات گتر دو پوششه گفته میشود, همچنین در صعودهای بلند به طور چشمگیری از سرمازدگی پا جلوگیری میکند و از طرفی چون الیاف بیرونی به تکنولوژی گرتکس مجهز میباشد دم و عرق دور پا را به خارج از گتر هدایت میکند که این یکی از مهم های پوششی در ورزش کوهنوردی میباشد. دیگر ویژگی این محصول کش کار شده داخل تور میباشد که قسمت دور مچ پا را از داخل فیکس کرده که خود به تنهایی بسیار کاربردی و مهم هست. (( جهت طول عمر بیشتر محصول ذکر شده از شستشوی بی مورد و مکرر خودداری نمایید و همچنین در زمان شستشو از سفید کننده ها و مواد انزیم دار خودداری نمایید ))

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی لیپو مدل GORE-TEX کد XXL

گتر کوهنوردی لیپو مدل GORE-TEX کد XXL

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x45x43 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۵ گرم
  • جنس
    نانو
  • نوع
    گتر کوهنوردی ساق بلند

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی کد ۱۰۱

گتر کوهنوردی کد 101

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x22x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۸ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    جنس گورتکس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

گتر کوهنوردی صخره مدل G-Lite

گتر کوهنوردی صخره مدل G-Lite

مشخصات

  • ابعاد
    ۲×۲۲×۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    بسیار سبکپارچه ضد آب و ضد خشمقرون به صرفهمناسب برای سایز کفش ۴۱ الی ۴۵سایز بزرگ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید گتر کوهنوردی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک گتر کوهنوردی زیبا، کیفی، با طرح، رنگ و جنس مناسب را خریداری کرده و از پوشیدن آن لذت ببرید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کلاه کوه‌نوردی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا