خواب کودک

روغن بچه: معرفی بهترین روغن‌های بچه با خرید اینترنتی

هنگام خرید روغن بچه این نکات را رعایت کنید

مراقبت از سلامت پوست به ویژه در نوزدان و کودکان با هدف حفظ سلامت آن در برابر بیماری‌ها و عوارض پوستی یک ضرورت مهم و حائز اهمیت است.

مشکلات و عارضه‌هایی نظیر اگزما، عفونت‌های قارچی، جوش‌ها و … می‌توانند سلامت و شادابی پوست را دچار مخاطره کنند. پوست بچه‌ها به خاطر حساسیت و لطافت، بیشتر در معرض تهدید و خطر قرار دارد.

در مورد حساسیت پوست کودکان بیشتر بدانید

ساختار پوست نوزدان و کودکان با بزرگ‌سالان متفاوت است، کارکرد پوست انسان از بدو تولد تا سه یا چها سالگی کامل نیست. ضخامت لایه اپیدرم در پوست بچه‌ها کم‌تر از افراد بالغ است.

همین امر هم باعث می‌شود که پوست کودکان در برابر آسیب‌های بیرونی حساسیت بیشتری داشته باشد. رشد غدد عرق و چربی که کار ترشح چربی را به عهده دارند، در بچه‌ها کامل نشده است. همه این موارد روی هم می‌توانند زمینه آسیب پذیری پوست کودک را فراهم آورند.

مواردی که پوست کودکان را تهدید می‌کنند

عرق سوز شدن که با پوشاندنِ البسه نرم، عدم استفاده از پودر بچه و شستشو با آب نسبتاً سرد قابل پیشگیری است.

پوست نرم و لطیف کودکان بیشتر در معرض خشک شدن قرار می‌گیرد. آفتاب تابستان، تهویه نامطبوع، آب شور دریا و کلر موجود در آب استخر از جمله عوامل خشکی پوست در فصل تابستان به شمار می‌روند.

گرمازدگی که به دلیل قرار گرفتن در معرض گرما ایجاد می‌شود به صورت تب، کاهش آب بدن، کم شدن اشک، گودی چشم و خشکی دهان خود را نشان می‌دهد.

مصرف مایعات، پرهیز از حضور در فضاهای بسته و گرم می‌تواند از گرمازدگی کودکان جلوگیری نماید.

یکی دیگر از عوامل تهدید کننده سلامت پوست کودکان آفتاب سوختگی است، حساسیت و لطافت پوست کودکان، آن‌ها را بیشتر از بزر‌گ‌سالان دچار سوختگی ناشی از آفتاب می‌کند.

آفتاب سوختگی برای بچه‌ها فوق‌العاده خطرناک است و باید سریعاً درمان شود. تورم، درد خفیف و قرمزی از نشانه‌های اولیه آن به حساب می‌آید.

زدن عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب مناسب و استفاده از کلاه لبه‌دار مانع از سوختن پوست کودکان می‌شود.

بعد از بیان این مقدمه که در آن به ظرافت و حساسیت پوست به ویژه در بچه‌ها و اهمیت نگه‌داری از آن پرداخته شد، مجله اینترنتی مینینیم در نظر دارد که در ادامه این مطلب، روغن بچه را به عنوان یکی از عوامل محافظت از پوست کودکان و مصارف دیگر مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد‌.

این شما و این هم دانستنی‌هایی در مورد روغن بچه

قطعاً برایتان جالب خواهد بود بدانید که روغن بچه (Baby oil) دارای کارکردها و زمینه‌های مصرفی متعددی است.

گرچه این محصول مراقبتی به نام نوزدان و کودکان ثبت شده است ولی برای بزرگ‌سالان نیز فواید و مزایای‌ بسیاری دارد، تاثیر حیرت‌آور روغن بچه بر زیبایی و سلامت پوست و مو بر کسی پوشیده نیست.

همان‌گونه که در خلال بحث هم اشاره کردیم، حساسیت و نرمی پوست نوزدان و کودکان ایجاب می‌کند که محصولات مرتبط با آنها به خصوص آن‌هایی که عهده‌دار سلامت پوست هستند، به صورت متفاوت طراحی و تولید شوند.

هنگام خرید کرم، روغن و لوسیون کودک باید به شکل ویژه دقت نمایید تا بتوانید کالایی مناسب با پوست بچه انتخاب و تهیه کنید. روغن یکی از این کالاهای بهداشتی و مراقبتی است که تاثیر شگفت‌آوری بر سلامت و بهداشت پوست کودک دارد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید گهواره

نگاهی به فواید و کاربردهای مختلف روغن بچه

روغن بچه در واقع یک روان کننده برای ماساژ و تقویت پوست کودک است که فواید بی‌شماری برای افراد در سنین مختلف نیز دارد:

روغن بچه و زیبایی پوست

یکی از کارکردهای روغن بچه زیباسازی پوست است، این ماده مراقبتی می‌تواند پوست شما را به خوبی مرطوب، درخشان و نرم نماید.

حفظ رطوبت پوست

اگر به دنبال داشتنِ پوستی شفاف، نرم و شاداب هستید، توصیه می‌کنیم بعد از استحمام مقداری روغن بچه به پوست‌تان بمالید تا دچار خشکی نشود. هنگام مالش روغن آرنج، زانو، پاشنه و … را فراموش نکنید.

سهولت اصلاح موهای زائد

اگر فکر می‌کنید پس از اصلاح موها، احساس خوشایند به شما دست نمی‌دهد یا انجام اصلاح برایتان سخت است، می‌توانید پیش از اصلاح ریش یا موهای زاید مقداری روغن بچه به پوست نواحی مورد نظرتان بزنید تا اصلاح راحت‌تر و پوست نرم شود.

پاک کردنِ مواد آرایشی روی پوست

یکی دیگر از کاربردهای روغن بچه پاک کردن آرایش است، بانوان گرامی می‌توانند از این ماده به عنوان یک پاک کننده قوی و عالی استفاده نمایند.

اگر چند قطره روغن روی پنبه بریزید و روی صورت‌تان بکشید، آرایش شما به راحتی تمیز می‌شود. این ماده قادر است آرایش چشم و رُژ لب را نیز پاک نماید.

نقش روغن بچه در پیشگیری از لکه‌های ناشی از کشیدگی پوست

شما خانم محترم اگر باردارید و نگران کشیدگی پوست ناشی از حاملگی هستید، می‌توانید به کمک روغن بچه از بروز و ظهور علائم کشیدگی پوست خود در دوران بارداری ممانعت نمایید.

رفع چسبندگی ناشی از موم

اگر بعد از موم انداختن احساس کردید روی پوست‌تان چسبندگی ایجاد شده، می‌توانید قسمت چسبنده را مرطوب کنید و مقداری روغن بچه روی آن بمالید تا چسبندگی موم بر طرف گردد.

برطرف کردنِ تَرَک خوردگی پاشنه پا

درمان ترک خوردگی و خشکی پاشنه پا یکی دیگر از مزایای استفاده از روغن بچه است. برای نیل به این هدف می‌توانید قبل از خواب مقداری روغن روی قسمت خشک و ترک خورده پا بمالید و با پوشیدن جوراب مانع روغنی شدن وسایل خواب شوید.

نحوه استفاده از محصول برای رطوبت و نرمی پوست

  • برای نرمی و لطافت پوست خود می‌توانید مقداری روغن بچه به وان حمام اضافه نمایید.
  • پس از استحمام، بدن خود را به طور کامل خشک نکنید. بدواً مقداری روغن روی پوست مرطوب بزنید و در ادامه آن را ماساژ دهید تا روغن با رطوبت بدن ترکیب و پوست را نرم و لطیف نماید.
  • با مخلوط کردنِ روغن و نمک دریایی درشت یک خمیر اسکراب پدید می‌آید که می‌توان آن را در حمام روی صورت و لب‌ها زد تا پوست‌های مرده از بین بروند.
  • مالیدنِ روغن بچه به پوست بدن در فصل زمستان همانند یک عایق مانع از دست رفتنِ حرارت و گرمای بدن می‌شود.
  • روغن بچه جایگزین خوبی برای لوسیون است، کافی است پوست را با این ماده ماساژ دهید و بعد از نیم ساعت دوش بگیرید تا از پوستی لطیف و نرم برخوردار شوید.

اثر روغن بچه بر روی زیبایی موها

  • مالیدن مقداری روغن بچه به ریشه موها مانع خشکی و شکنندگی آن‌ها می‌شود.
  • زدنِ روغن به پوست سر و ماساژ آن با کف دست باعث سرعت افزایش جریان خون شده که نتیجه آن رسیدنِ راحت مواد مغذی به فولیکول مو و رشد بهتر و بیشتر موهاست.
  • اگر موهایتان را با روغن بچه ماساژ دهید از شر موخوره در امان خواهید بود زیرا این کار تولید روغن طبیعی در پوست سر را به دنبال دارد و نتیجه آن ایجاد رطوبت برای پیشگیری از شکستگی و دو شاخه شدن موهاست.
  • اگر دارای موهای چرب هستید، توصیه مینینیم به شما این است که ساقه آن‌ها را برای جلوگیری از موخوره ماساژ دهید.
  • همان‌طور که گفته شد روغن بچه همانند یک عایق عمل می‌کند و مانع تبخیر رطوبت پوست و مو می‌شود و عامل مهمی برای ممانعت از خشکی پوست به حساب می‌آید.
  • زمانی که از روغن بچه بر روی موهای خود استفاده می‌کنید، سعی نمایید مدت زیادی روی سرتان نماند زیرا موجب تجمع گرد و غبار و ناخالصی می‌گردد. بهتر است موهای خود را با آب گرم و شامپوی مناسب شستشو دهید و آن‌ها را با حوله کاملاً خشک کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید چراغ خواب کودک

فواید دیگر روغن بچه

علاوه بر آن‌چه گفته شد، شما می‌توانید از روغن بچه برای ماساژ، رفع گرفتگی گوش، مانیکور ناخن، پاک کردن تتوی موقت، نرم و روشن شدن پوست آرنج، زیبایی ابرو، خارج کردن حلقه و انگشتر گیر کرده در انگشت

نرم و رنگ طبیعی و صورتی داشتنِ لب‌ها، جداسازی بانداژ و پانسمان، از بین بردنِ برچسب روی وسایل، باز کردن گره‌ زنجیر و گردن‌بند، درخشندگی وسایل چرمی، پاک کردن سینک‌های استیل، تمیز کردن رنگ از روی پوست و نهایتاً رفع لکه‌های آب روی دوش حمام استفاده نمایید.

و اما نکته

در کنار این همه فایده و مزیت، عدم احتیاط در استفاده از روغن بچه ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد:

روغن بچه اشعه ماوراء بنفش خورشید را جذب می‌کند که این امر موجب برنزه شدن و آفتاب سوختگی پوست می‌شود، پس این ماده محافظتی را در معرض تابش نور خورشید قرار ندهید.

روغن بچه لایه‌‌ای حفاظتی روی پوست ایجاد می‌کند که این لایه موجب تجمیع گرد و غبار و آلودگی روی پوست می‌شود و منافذ آن را مسدود می‌کند و باعث ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست می‌شود.

بنابراین بعد از هر بار مالش روغن، پوست خود را به طور کامل بشویید.

نکاتی در مورد انتخاب و خرید روغن بچه

گفتیم که روغن بچه یک محصول مهم و کاربردی با مصارف زیاد و متعدد است که دارای فرمولاسیونی ملایم و متناسب با ساختار پوست افراد به ویژه کودکان و نوزدان است و پوست بدن بچه‌ها را که حساسیت بیشتری دارد، همیشه نرم و مرطوب نگه می‌دارد. و اما نکات:

در نظر گرفتنِ حجم محصول مراقبت از پوست

نکته مهمی که هنگام انتخاب و خرید روغن بچه باید مورد توجه باشد، حجم محصول است. معیاری که می‌تواند راهنمای شما در این زمینه باشد، میزان مصرف و تعداد دفعات استفاده از روغن بر روی پوست کودک است.

نحوه ارائه و مصرف روغن بچه

نکته دوم برای انتخاب روغن دقت بر روی طریقه مصرف آن است. این ماده معمولاً به دو صورت در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

یک نوع آن به شکل مایع و در داخل بطری ارائه و مدل دوم به صورت افشانه ( اسپری) به مشتریان عرضه می شود.

عصاره و رایحه روغن محافظ پوست

تمام روغن‌های موجود در بازار فروش فارغ از نوع برند و شرکت سازنده، معمولاً از عصاره‌های خوشبو با خواص درمانی برخوردارند. توصیه می‌شود هنگام انتخاب به رایحه روغن توجه داشته باشید.

ویتامین‌های موجود در روغن کودک

در ساخت انواعی از روغن‌های مخصوص نوزاد و کودک از ویتامین‌ها استفاده شده است که هنگام مالش آن روی پوست، جذب شده و برخی از ویتامین‌های مورد نیاز پوست و بدن را تامین می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بالش شیردهی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام روغن بچه مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ روغن بچه ایده‌آل، باکیفیت و ارزان را برای شما آماده کرده‌ایم. این روغن‌های بچه امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


اسپری روغن بچه فیروز حاوی ویتامین E حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه فیروز حاوی ویتامین E حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • نوع ویتامین
    E
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – نرم و لطیف کننده پوست با خاصیت مضاعف تقویت کنندگی و حفظ رطوبت- حاوی ویتامین E برای کمک به ساخت کلاژن در پوست- دارای خاصیت آنتی اکسیدان جهت حفظ شادابی و جوانی پوست – حفظ کننده چربی پوست در مقابل تابش آفتاب در دریا و استخر (مناسب برنزه شدن)- فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا و مواد رنگی و نگهدارنده- مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن سر نوزاد- مناسب برای استفاده در آفتاب گرفتن- مناسب برای ماساژ بدن کودک و بزرگسالان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روغن بچه فیروز حاوی عصاره آلوئه‌ورا حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه فیروز حاوی عصاره آلوئه‌ورا حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – نرم کننده و مرطوب کننده پوست با خاصیت ضد التهابی – حاوی عصاره گیاه آلوئه‌ورا، جهت ترمیم ضایعات سطحی پوست – دارای خاصیت التیام بخشی پوست و رفع اگزما – حاوی ماده موثره بیزابولول جهت رفع التهابات پوستی – حفظ کننده رطوبت پوست در مقابل تابش آفتاب – فاقد هرگونه مواد حساسیت زا، ترکیبات رنگی و نگهدارنده – مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن بدن – مناسب جهت ماساژ بدن کودک و بزرگسال

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اسپری روغن بچه فیروز حاوی عصاره آلوئه‌ورا حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه فیروز حاوی عصاره آلوئه‌ورا حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    معمولی
  • خصوصیت
    مرطوب‌کننده
  • حاوی
    آلوئه ورا
  • سایر توضیحات
    – نرم کننده و مرطوب کننده پوست با خاصیت ضد التهابی- حاوی عصاره گیاه آلوئه‌ورا، جهت ترمیم ضایعات سطحی پوست- دارای خاصیت التیام بخشی پوست و رفع اگزما- حاوی ماده موثره بیزابولول جهت رفع التهابات پوستی- حفظ کننده رطوبت پوست در مقابل تابش آفتاب- فاقد هرگونه مواد حساسیت زا، ترکیبات رنگی و نگهدارنده- مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن بدن- مناسب جهت ماساژ بدن کودک و بزرگسال

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اسپری روغن بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    اسطوخودوس
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده به صورت اسپری- ایجاد لایه محافظ بر روی پوست- نرم کننده و آرامش بخش- مناسب جهت ماساژ بدن کودک- حاوی آلفابیزابولول

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اسپری روغن بچه فیروز حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه فیروز حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – محافظ رطوبت پوست- جلوگیری کننده از خشکی پوست کودک، پس از استحمام- حفظ چربی پوست در مقابل تابش آفتاب در دریا و استخر (مناسب برنزه شدن)- فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا و مواد رنگی و نگهدارنده- مناسب برای ماساژ بدن کودک و بزرگسالان- مناسب برای استفاده در افتاب گرفتن- مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن سر نوزاد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روغن بچه آردن حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه آردن حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    معمولی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    نرم‌کننده
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا و کالاندولا
  • حاوی
    آلوئه ورا
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۲۱۴۱
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت پوست حساس اطفال ، نوزادان و شیرخواران- فرمولاسیون ملایم با قابلیت جذب آسان ، بدون باقی گذاشتن اثر چربی- نرم کننده و تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست حساس نوزادان- جلوگیری از خشکی پوست اطفال پس از استحمام- حاوی ترکیبات روغن های فاقد اثر حساسیت و با چربی ملایم- مناسب ماساژ پوست بدن اطفال و بزرگسالان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روغن بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    اسطوخودوس
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – ایجاد لایه محافظ بر روی پوست- نرم کننده و آرامش بخش- مناسب جهت ماساژ بدن کودک- حاوی آلفابیزابولول

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روغن بچه فیروز حاوی ویتامین E حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه فیروز حاوی ویتامین E حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • نوع ویتامین
    E
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – نرم و لطیف کننده پوست با خاصیت مضاعف تقویت کنندگی و حفظ رطوبت- حاوی ویتامین E برای کمک به ساخت کلاژن در پوست – دارای خاصیت آنتی اکسیدان جهت حفظ شادابی و جوانی پوست – حفظ کننده چربی پوست در مقابل تابش آفتاب در دریا و استخر (مناسب برنزه شدن) – فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا و مواد رنگی و نگهدارنده – مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن سر نوزاد – مناسب برای استفاده در آفتاب گرفتن – مناسب برای ماساژ بدن کودک و بزرگسالان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روغن بچه جانسون مدل SDABUUK حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه جانسون مدل SDABUUK حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روغن بچه فیروز کد ۰۱بسته ۲ عددی

روغن بچه فیروز کد 01بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – محافظ رطوبت پوست- جلوگیری کننده از خشکی پوست کودک، پس از استحمام- حفظ چربی پوست در مقابل تابش آفتاب در دریا و استخر (مناسب برنزه شدن)- فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا و مواد رنگی و نگهدارنده- مناسب برای ماساژ بدن کودک و بزرگسالان- مناسب برای استفاده در افتاب گرفتن- مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن سر نوزاد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل نارگیل حجم ۲۰۰ میل لیتر و اسپری نرم کننده موی سر کودک فیروز مدل A1 حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل نارگیل حجم 200 میل لیتر و اسپری نرم کننده موی سر کودک فیروز مدل A1 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ و ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    فاقد سولفات
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • کشور مبدا برند
    ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روغن بچه جانسون حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه جانسون حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    نرم کننده پوست کودک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روغن بچه جانسون مدل ۱۰X حجم ۷۵ میلی لیتر

روغن بچه جانسون مدل 10X حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اسپری روغن بچه گل سیتو مدل روغن های گیاهی حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه گل سیتو مدل روغن های گیاهی حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    روغن
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • نوع عصاره
    روغن خالص آرگان، عصاره دانه جوجوبا، سبوس برنج و جو دو سر
  • حاوی
    روغن های گیاهی
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۴۶۶۰
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    طریقه مصرف:بعد از حمام، تعویض پوشک و هنگام ماساژ کودک، مقدار کافی از روغن ر اکف دست خود بریزید و بعد از گرم کردن در دست خود، با آرامی بر روی پوست کودک ماساژ دهید.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روغن بچه بیبی فرست مدل Softens حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه بیبی فرست مدل Softens حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • مناسب پوست
    معمولی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    نرم‌کننده
  • حاوی
    ۶ روغن موثر گیاهی – امگا ۳ و ۶
  • نوع ویتامین
    F
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۴۵۰۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

روغن بچه فیروز مدل عصاره آلوئه‌ورا حجم ۲۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

روغن بچه فیروز مدل عصاره آلوئه‌ورا حجم 200 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۲۵۶

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل A01 حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل A01 حجم 200 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    معطر
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • نوع عصاره
    نارگیل
  • کشور مبدا برند
    ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل اسطوخودوس حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل اسطوخودوس حجم 200 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    اسطوخودوس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل ویتامینه حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل ویتامینه حجم 200 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع ویتامین
    E

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید روغن بچه آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ضد حساسیت، ارزان و مناسب خریداری کرده و سلامت و راحتی کودک خود از هر نظر تامین و تضمین نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید حوله کودک و نوزاد

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا