لوازم خانگی برقی

خشک کن لباس: بهترین دستگاه‌های لباس خشک کن با خرید اینترنتی

راهنمای خرید انواع خشک کن لباس با معرفی برترین مدل‌ها

امروزه تقریباً تمام ماشین‌های رختشویی از قابلیت خشک کردن لباس برخوردار هستند، صد البته خشک‌کن آن‌ها قادر به جذب تمام رطوبت موجود در لباس‌های مختلف شما نبوده و صرفاً اقدام به تبخیر بخشی از رطوبت لباستان می‌کنند.

این در حالی است که شما عزیزان می‌توانید برای خشک کردن کامل لباس‌های تازه شسته شده خود از یک دستگاه خشک‌کن لباس استفاده نمایید. این دستگاه به شما کمک می‌کند که در هر شرایط آب و هوایی موفق به خشک کردن لباس‌ها و نهایتا اتو و قرار دادن آن‌ها در کمد لباس خود شوید.

خوب مثل انتخاب و خرید همه وسایل خانه و آشپزخانه، ضرورت دارد ابتدا یک آشنایی نسبی با خشک‌کن لباس پیدا کنید سپس وارد فاز خرید محصول شوید. بر همین اساس مجله خرید اینترنتی مینینیم در نظر دارد در ادامه همین گفتار شما همراهان گرامی را با نکاتی مختصر اما کاربردی در خصوص این محصول کارگشا آشنا نماید.

ابتدا انواع خشک‌کن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم

مدل آپارتمانی: خشک‌کن لباس آپارتمانی یا ایستاده شامل یک میله، کاور و همین‌طور یک موتور توانمند برای تولید باد گرم جهت خشک کردن لباس‌ها می‌باشد. این نوع در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.

ابعاد این مدل از خشک‌کن‌ها نسبت به مدل‌های‌ دیگرمناسب‌تر است، این تناسب برای کسانی که در محیط‌های آپارتمانی کوچک زندگی می‌کنند بیشتر خودنمایی می‌کند. زیرا از قابلیت تفکیک پذیری اجزای خود برخوردار است و به راحتی می‌توان آن‌ را تا کرد و در گوشه‌ای از خانه قرار داد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بخارشو

مدل برقی: خشک‌کن‌های برقی در واقع از ظاهر و ابعادی همچون ماشین‌های لباسشویی برخوردار هستند، درب آن‌ها در جلو قرار دارد و می‌توان میزان گرمای تولیدی‌شان را نیز تنظیم کرد.

از لحاظ اندازه باید به دنبال وجود فضایی برای استفاده از آن‌ها بود؛ زیرا بر خلاف مدل‌های آپارتمانی یا همان ایستاده نمی‌توانند تا شوند. از نظر قیمت نیز بسیار گران‌تر از مدل‌های آپارتمانی می‌باشند.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید خشک‌کن لباس

قبل از هر چیز به انتخاب نوع خشک‌کن خود بپردازید

گام نخست برای خرید این وسیله خانگی توجه به نوع آن می‌باشد، در قسمت پیشین از این گفتار در مورد دو مدل آن یعنی آپارتمانی (ایستاده) و هم‌چنین برقی (مدلی شبیه به ماشین لباسشویی) به تفصیل صحبت کردیم.

معیار تشخیص مدل خشک‌کن شما تابع عواملی چند است که از آن جمله می‌توان به میزان بودجه تخصیصی و فضایی مکانی که در واحد مسکونی خود به آن اختصاص داده‌اید، اشاره کرد. با در نظر گرفتن این دو فاکتور می‌توانید انتخاب و خرید خود را در حوزه مدل محصول انجام دهید.

توجه به ظرفیت خشک‌کن یکی از عوامل مهم در خرید محسوب می‌گردد

فراموش نکنید که ظرفیت داخلی حرف اول را در انتخاب و خرید دستگاه خشک‌کن می‌زند. خوب است که بدانید ظرفیت این مدل از دستگاه‌ها همانند ظرفیت ماشین لباسشویی با واحد کیلوگرم عنوان می‌شود.

اصولاً خشک‌کن‌ها می‌توانند چیزی بین ۳ تا ۱۴ کیلوگرم گنجایش داشته باشند. اگر موقع انتخاب و خرید بتوانید خشک‌کنی هم ظرفیت با ماشین لباسشویی‌تان تهیه نمایید، کار خیلی عالی و به جایی انجام داده‌اید، زیرا هم از نظر هزینه صرفه جویی می‌کنید و هم در مصرف انرژی برق خود ایده آل و بهینه عمل خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اتو بخار

نوع سیستم تشخیص خشکی لباس دستگاه را تعیین کنید

از منظر سیستم تشخیص رطوبت لباس‌ها می‌توان خشک کن‌ها را به دو دسته: رطوبتی و حرارتی تقسیم نمود.

در مدل‌های رطوبتی، خشک‌کن شما از سنسور برای تشخیص میزان رطوبت موجود یا خشک شدن تمام آن استفاده می‌کند، در صورت عدم وجود رطوبت در داخل لباس‌ها با اعلام هشدار خود شما را از اتمام عمل خشک پذیری آن‌ها مطلع می‌سازد.

این در حالی است که در دسته دوم؛ یعنی مدل‌های حرارتی، دستگاه در یک چارت زمانی اقدام به تولید گرما برای از بین بردن رطوبت داخلی لباس‌ها می‌کند. در این میان اگر غفلت کنید، موتور دستگاه بیش از حد داغ شده و در دراز مدت باعث ایجاد مشکل برای دستگاهتان خواهد شد. مسلم است که تولید حرارت بیشتر به معنای کار بیشتر موتور است و این یعنی مصرف برق بیشتر.

به خوبی توان موتور خشک کن خود را بررسی نمایید

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید خشک کن لباس توجه به توان موتور به کار رفته در آن می باشد که بر حسب کیلووات بیان می شود و هرچه که میزان آن بیشتر باشد، هم قیمت دستگاه شما بیشتر خواهد بود و هم محصول شما از رده مصرف انرژی بالاتری در این میان برخوردار است!

حجم صدای تولیدی خشک‌کن از موارد مهم و قابل مُداقه است

دستگاه‌های خشک کن به سبب عملکرد موتور، می‌توانند همراه با صدای کم و یا زیاد باشند، این حجم صدا بستگی به مدرن بودن و یا قدیمی بودن دستگاه خریداری شده توسط شما

اگر نسبت به مقدار سروصدای دستگاه انتخابی خود حساس هستید، توصیه مینینیم به شما این است که حتماً باید در هنگام خرید به میزان صدای تولیدی خشک‌کن که با واحد دسی بل بیان می شود، توجه لازم را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میز اتو

توجه به ویژگی‌های جانبی دستگاه، خالی از لطف نیست

اگر در انجام پروسه خرید خشک‌کن لباس نیم نگاهی هم به ویژگی‌های جانبی محصول مورد نظرتان داشته باشید، مطمئناً ضرر نمی‌کنید.

این ویژگی‌ها می‌تواند شامل: کابل برق دستگاه، وجود سیستم قفل کودک، استفاده از برنامه‌های خشک پذیری متفاوت با توجه به نوع و جنس لباس‌ها‌، وجود یک صفحه نمایشگر بر روی بدنه و موجود بودن یک رابط ساده کاربری برای استفاده هرچه بهتر شما خریداران عزیز باشد.

بر روی میزان مصرف انرژی خشک کن خود به صورت دقیق متمرکز شوید

مهم نیست که خشک‌کن لباس شما از چه نوعی باشد، مهم این است که بدانید این مدل از دستگاه‌ها با انرژی الکتریکی کار می‌کنند، انرژی برق هم قدری گران است و در صورت بی توجهی در استفاده از وسایل برقی از جمله خشک‌کن لباس باید منتظر پرداخت مبالغ هنگفتی بابت هزینه برق باشید.

پس به توصیه دوستان خود در وب سایت مینینیم توجه و سعی کنید در خرید هر مدل دستگاه برقی به رده مصرف انرژی آن توجه ویژه‌ای نمایید.

با عوامل موثر در تعیین قیمت خشک‌کن لباس آشنا شوید

بی اغراق ما در این مطلب به جز نام برند و سازنده این مدل از دستگاه‌ها، به شرح مختصر اما کاملا مفیدی از تک تک عوامل تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت خشک‌کن لباس پرداختیم.

حالا نوبت به شما می‌رسد که بدون بهانه و با توجه به میزان بودجه و در نظر داشتن نکات گفته شده در این مطلب، اقدام به خرید یک خشک‌کن مناسب برای خود نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اتو پرسی

نحوه نگهداری از خشک‌کن لباس

  • در ابتدا حواستان را خوب جمع کنید و هیچگاه دستگاه را با ظرفیت های کم لباس در آن روشن نکنید.
  • از طرفی هم خوب دقت کنید که بیش از توان دستگاه برای خشک کردن لباس ها در آن لباس قرار ندهید!
  • در صورت استفاده از مدل های برقی این نوع از دستگاه های خشک کن، خیلی منتظر تمام و کمال خشک شدن آنان نباشید.
  • سعی کنید متناسب با جنس و بافت لباس ها برای آنان به دنبال انتخاب یک برنامه خشک پذیری مناسب باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ماشین لباسشویی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب خشک کن لباس مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ خشک کن لباس دقیق، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این خشک کن ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


خشک کن لباس و کفش مدل SH-008

خشک کن لباس و کفش مدل SH-008

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    بی صدا ، قابلیت حمل و نقل اسان ، قابلیت تنظیم شدت گرما در ۳ سطح ، قدرت ۲۵۰ وات ، ولتاژ ۲۲۰ ولت ، طول سیم ۱.۵
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۵۰ وات
  • امکانات ظاهری
    دسته برای حمل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن لباس لوفانس مدل S5

خشک کن لباس لوفانس مدل S5

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    ضد عفونی اشیا با کمک جریان هوای گرم و اشعه ماوراء بنفشقابل استفاده برای خشک کردن کفش تاشو و قابل حمل در مسافرت
  • طول سیم
    ۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۴۰ وات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن لباس بالکونی دریم مدل tx12

خشک کن لباس بالکونی دریم مدل tx12

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵x40x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ گرم
  • اقلام همراه محصول
    جا لباسی جا حوله جا چوب لباسی
  • سایر ویژگی‌ها
    ندارد
  • طول سیم
    ۱ سانتی متر
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • ظرفیت
    لیتر
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن لباس و کفش مدل ۶۰-۳۰

خشک کن لباس و کفش مدل 60-30

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    قابلیت تنظیم دردو سطح
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۵۰ وات

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید خشک کن لباس آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب امنیتی بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید آبگرمکن برقی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا