لوازم خانگی برقی

ماشین لباسشویی: راهنمای انتخاب و خرید برترین مدل‌ها+ خرید اینترنتی

هنگام خرید ماشین لباسشویی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در ارتباطات اجتماعی و مواجهه با دیگران، داشتن ظاهری آراسته و سر و وضعی مناسب بسیار مهم و اثرگذار است. پوشیدن لباس‌های تمیز و اتو کشیده و کفش‌های براق و واکس زده این ظاهر ایده‌آل را به نمایش می‌گذارد.

همه‌ی آحاد جامعه موظفند قوانین و مقررات بهداشت فردی را دست کم هنگام حضور در اجتماعات رعایت کنند، مشاهده چهره و موهای ژولیده، البسه چروک، بد بو و چرک آلود برای هیچ کس جذاب و خوشایند نیست.

در عوض داشتن پوششی تمیز و عاری از هرگونه کثیفی فرد را در کانون توجه قرار داده و نشان از شخصیت نظیف و اهمیت وی به بهداشت عمومی، فردی و آداب پاکیزگی است.

اهمیت آراستگی ظاهری، لباس تمیز و بوی خوش در تعالیم و آموزش‌های دین مبین اسلام هم مورد توجه و تاکید قرا گرفته است به گونه‌ای که نظافت نشانه‌ای از ایمان تلقی شده است.

اهمیت و ضرورت استفاده از ماشین لباسشویی

اگر می‌خواهیم از لباس‌هایمان به بهترین شکل مراقبت و استفاده نماییم و همواره از پوشیدن آن‌ها لذت ببریم، لازمه‌اش شستشوی هر کدام از آن‌ها بر اساس دستورالعمل خاص خود است.

امروزه بیشتر پارچه‌هایی که البسه از آن‌ها تهیه و دوخته می‌شوند، قابلیت شستشو در ماشین‌های لباسشویی را دارند و کمتر پارچه‌ای پیدا می‌شود که فاقد این ویژگی باشد.

از طرفی تنوع و اختلاف ماشین‌های رختشویی در بازار به قدری زیاد است که ممکن است انتخاب و خرید را برای کاربر سخت نماید، بر همین اساس ما در این گفتار از وب سایت مینینیم بر آن شدیم که به معرفی این محصول کاربردی و پر مصرف که وجودش برای هر خانه لازم و اجتناب ناپذیر است، بپردازیم تا با ارائه اطلاعات کافی شما را در مسیر انتخاب و خرید یاری نماییم.

آشنایی با انواع ماشین‌های لباسشویی از نظر شکل، ساختار و عملکرد

ماشین لباسشویی ابزاری پرکار، مفید و ضروری است که امروزه یک نمونه از آن در هر منزلی خودنمایی می‌کند. این محصول با فشار آب و به کمک مواد شوینده، پوشاک را داخل غلتک‌های فلزی و پُرآب خود می‌چرخاند و با برخورد به الیاف پارچه، آن‌ها را تمیز می‌کند.

ماشین‌هایی که در حال حاضر مورد استفاده خانواده‌ها قرار می‌گیرند غالباً اتوماتیک هستند که با تنظیم برنامه و فشردنِ تنها یک کلید، کار شستشو را آغاز و ادامه می‌دهند. در خاتمه با چرخش سریع لباس‌ها را تا حدود قابل توجهی خشک و تحویل می‌دهند.

ناگفته نماند که گونه‌ای از ماشین‌های رختشویی قادرند البسه را به صورت صد در صد خشک کنند.

  • ماشین لباسشویی سطلی: این دسته از ماشین‌های رختشویی که قدمت بیشتری دارند فقط با یک مخزن کار شستشو را انجام‌ می‌دهند.
  • محصولات دوقلو: این مدل‌ها همان‌گونه که از نامشان پیداست دارای دو مخزن در کنار هم هستند و به عنوان ماشینی نیمه اتوماتیک کار شستن را با این دو مخزن ادامه می‌دهند. یکی از این مخازن با هدف شستشو فعالیت می‌کند و مخزن دیگر عهده‌دار آبگیری و خشک کردن نسبی است.
  • لباسشویی اتوماتیک: این نوع ماشین تمام مراحل آبگیری، شستن، آبکشی و خشک کردن را بر اساس برنامه‌ای که از قبل برایش تعریف و تنظیم شده، به صورت خودکار انجام می‌دهد، مخزن لباسشویی اتوماتیک در بالا یا جلو قرار دارد.
  • لباسشویی هوشمند: ماشین لباسشویی هوشمند منظومه‌ای از زیبایی و آپشن‌های مختلف است، نام آن به خوبی گویای توانمندی و مدرن بودنش است.
    • این دستگاه از راه دور قابل کنترل است به گونه‌ای که کاربر می‌تواند در بیرون از منزل و از طریق وای فای و تلفن همراه دستور روشن شدن و شروع کار را به ماشین بدهد و بر مراحل کار آن نظارت نماید.
    • این لباسشویی پیشرفته و به روز با استفاده از قابلیت جالب و منحصر به فرد خود، یعنی شستشوی هوشمند، می‌تواند بهترین برنامه‌ی شستشوی اتوماتیک خود را اجرا نماید.
    • در حین کار چهار سنسور اندازه، میزان آلودگی، مقدار آب و مواد شوینده‌ی لباس‌های موجود در ماشین را رصد و پایش می‌کنند‌، ماشین با کنترل این اطلاعات، مناسب‌ترین برنامه را به صورت خودکار از لحاظ دما، میزان آب، زمان، تعداد آبکشی و سرعت گردش فعال می‌کند.
    • همزمان با این اقدام، مخزن شوینده نیز مقدار مواد پاک کننده و نرم کننده را به میزان لازم و به شکل اتوماتیک به فرایند شستشو تزریق می‌کند.
    • از دیگر آپشن‌های جذاب، زیبا و عالی ماشین لباسشویی هوشمند وجود صفحه‌ی لمسی و رنگی برای نصب برنامه‌های مختلف روی آن است.
    • البته نباید از فناوری Eco Bubble این دستگاه هوشمند که به حل پاک کننده‌ها و ایجاد کف غلیظ برای نفوذ بیشتر در پارچه کمک می‌کند، غافل شد.این فرایند چون به آب گرم کم‌تری نیاز دارد، مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

چگونه یک ماشین لباسشویی کیفی، مرغوب و به روز را تشخیص دهیم؟

ظرفیت و اندازه ماشین رختشویی:

  • دستگاه شوینده شما باید با تعداد نفرات خانواده هماهنگ باشد. کار شستشوی پوشاک تا ۲ نفر با یک ماشین ۵ کیلویی راه می‌افتد.
  • اگر خانواده‌ای ۳ نفره هستید، بهتر است به دنبال ماشینی با ظرفیت ۷ کیلو گرم و بالاتر باشید.
  • ماشین‌های لباسشویی با گُنجایش ۵ و ۷ کیلو نمی‌توانند پاسخگوی یک خانواده‌ی پر جمعیت باشند، آن‌ها باید نیاز خود را با یک دستگاه ۹/۵ کیلوگرمی رفع نمایند.
  • در ماشین‌های جدید گزینه‌ای به نام Wash Quick یا شستشوی سریع طراحی و تعبیه شده است، اگر عادت دارید روزانه از محصولتان کار بکشید، پیشنهاد می‌شود هنگام شستشو این گزینه را فعال نمایید.
  • نکته بعدی که خیلی هم اهمیت دارد، توجه به اندازه و ابعاد ماشین لباسشویی است، یعنی ماشین باید در محلی که برایش در نظر گرفتید، جا شده و فضایی هم در پشت آن خالی بماند.
  • اگر محصولی که شما انتخاب و خریداری می‌کنید درب از بالا باشد، هنگام جاسازی نباید پیشخوان یا کابینت مانع باز شدنِ درب آن باشد. در مورد مدل درب از جلو هم نبود مانع در مسیر باز شدن درب ماشین لباسشویی فوق‌العاده مهم است.

تمام یا نیمه اتوماتیک:

  • در مباحث پیشین هم اشاره شد که ماشین تمام اتوماتیک با وصل شدن آب و برق، اضافه کردن پودر رختشویی و تنظیم برنامه مورد نظر، کلیه مراحل شستشو، تهیه و خشک کردن را به شکل خودکار انجام می‌دهد.
  • این فرایند در ماشین‌های نیمه اتوماتیک یا دو قلو متفاوت است، در این مدل کاربر شخصاً آب را در دستگاه می‌ریزد و در مدل دو قلو پس از شستن، لباس‌ها را با دست خارج و در قُل خشک‌کن قرار می‌دهد تا پروسه شستشو کامل گردد.
  • شایان ذکر است که ماشین‌های نیمه اتوماتیک گزینه مناسبی برای مناطق کم آب به شمار می‌روند، زیرا کمبود و قطعی آب عملکرد واقعی و درست دستگاه‌های تمام اتوماتیک را دچار چالش می‌کند.

بررسی ماشین‌های لباسشویی درب از بالا:

  • درب این مدل ماشین‌ها در بالا قرار دارد و کلیدهای کنترل آن‌ها نیز روی پنل بالایی جاسازی شده‌اند، در مدلی از این دستگاه‌ها کلیدها در جلو هستند.
  • هم‌زن این نوع وسیله به همراه آب در درون محفظه‌ای بزرگ واقع شده و لباس را با هدف شستشو به چرخش در می‌آورد.
  • مدلی از شوینده‌‌های درب از بالا به HE موسومند که ضمن داشتن بازدهی بالا، فاقد هم‌زن بوده و صرفاً با حرکت دهنده، رخت‌ها را می‌چرخانند. هنگام کار با این مدل لازم نیست مرتب خم و راست شوید.
  • شما با داشتن مدل تاپ این دستگاه هم لباس‌های تمیزتری خواهید داشت و هم نسبت به انواع دارای هم‌زن، آب و انرژی کم‌تری مصرف می‌کنید.
  • کار با ماشین رختشویی درب از بالا برای افراد مسن و کم توان راحت است با این حال برخی از آنها محفظه‌ای عمیق دارند که عمل بیرون آوردن رخت‌ها را سخت‌تر از مدل درب از جلو می‌کند.

این را هم بدانید که ماشین‌های مدل HE گرچه آب کم‌تری مصرف می‌کنند اما پودرهای مخصوصی نیاز دارند، در ضمن اگر ماشین تشخیص دهد که لباس‌ها به اندازه کافی تمیز نشده‌اند، فرایند آبکشی مجدد را به صورت اتوماتیک فعال می‌کند و عملاً هم در مصرف آب صرفه جویی اتفاق نمی‌افتد.

معرفی ماشین لباسشویی درب از جلو:

  • استفاده از این مدل ماشین رختشویی در دهه‌های اخیر به شکل فزاینده‌ای رایج شده است، این نوع نسبت به ماشین درب از بالا، حجم بیشتری از لباس را با صرف انرژی کمتر شستشو می‌دهد.
  • محفظه‌ی آن که به شکل افقی طراحی شده و قابلیت شستن آسان لباس‌ها را دارد، ضروری نیست که مانند مدل درب از بالا لبریز از آب شود.
  • هم‌زن داشتن آن باعث می‌شود که لباس بیشتری را در خود جای دهد، عملکرد خشک‌کن آن هم به تعداد دور در دقیقه منوط است.
  • آن دسته از دستگاه‌هایی که چرخش ۱۲۰۰ دور در دقیقه دارند، قادرند در زمان کوتاهی کار خشک کردن را به پایان برسانند، البته قیمت بالا و مجهز بودن به تنظیمات‌ و آپشن‌ها مختلف جزء ویژگی آن‌هاست.

نکاتی دیگر در مورد ماشین‌های لباسشویی که می‌توانند راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید شما باشند

  • ماشین تسمه‌دار یا بدون تسمه: از یک نگاه ماشین‌های لباسشویی را به تسمه‌ای و بدون تسمه تقسیم می‌کنند، موتور ماشین‌های فاقد تسمه که قیمت بالاتری هم دارند، محفظه را مستقیماً و بدون واسطه به حرکت در می‌آورد.
    • مدل بی تسمه یا همان Direct Drive، لرزش و صدای کم‌تری تولید می‌کند، در حالی که این لرزش و سر و صدا در نوع تسمه‌دار یا Belt Drive زیاد است که این افزایش ناشی از تغییر اندازه تسمه است.
    • مصرف بهینه انرژی از ویژگی‌ ماشین‌های بدون تسمه است، در نوعی از این مدل‌ها خشک کن با سرعتی بالغ بر ۳۰۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد.
    • یکی دیگر از ویژگی‌های ماشین‌ بدون تسمه این است که اگر محفظه آن‌ بیش از اندازه پُر شود، دستگاه کار نمی‌کند در حالی که نوع تسمه دار قادر به تشخیص این فرایند نیست و تحت هر شرایطی کار خود را شروع و ادامه می‌دهد که ممکن است برای دستگاه هم ضرر داشته باشد.
    • البته نباید از معایبی نظیر حساسیت در برابر ضربه، تغییر ولتاژ، کارکرد نا مناسب موتور در صورت عدم تعادل، سخت بودن بالانس مجدد، نزدیکی زیاد موتور به محفظه و تعمیر هزینه‌بر لباسشویی‌های بدون تسمه یا دایرکت‌ درایوها در قیاس با مدل‌های تسمه‌دار یا بلت درایوها غافل شد.
  • وجود صفحه نمایش دیجیتال: لباسشویی‌های مدرن و هوشمند دارای صفحه‌ی نمایشگر دیجیتال هستند که این صفحه با قابلیت تنظیمات متعدد بروز اشتباه را غیر ممکن زیرا ماشین، هوشمندانه انتخاب را محدود می‌کند.
  • مفهوم آپشن ستاره انرژی: ماشینی که از نشان ستاره انرژی منتفع باشد در واقع از نظر مصرف سوخت در حالتی بهینه قرار دارد، برای نمونه انواعی که به حسگر رطوبت لباس مجهزند موجب کاهش مصرف انرژی می‌شوند زیرا این سنسور بدون توجه به زمان تعیین شده از سوی کاربر، به محض خشک شدن لباس‌ها پایان کار را اعلام می‌کند.
  • توجه به سرعت گردش خشک‌کن: این سرعت که با تعداد دور در دقیقه محاسبه می‌شود به معنای زمان لازم برای خشک شدن لباسهاست. قطعاً بالا بودنِ آن‌ها نشانه خشک کردن سریع می‌باشد.
    • البته دستگاهی که از سرعت چرخش فرضاً ۱۲۰۰ دور در دقیقه برخوردار است، این طور نیست که تنها با همین سرعت کار کند، بلکه سرعت آن به تناسب نوع لباس‌ها و مقدار خیسی آن‌ها تغییر کرده و تنظیم می‌گردد.
  • قابلیت کنترل و رصد حرارت آب: اگر لباسشویی انتخابی شما مجهز به سیستم حرارتی باشد، می‌تواند دمای آب را پایش نماید یعنی در فصل‌های سرد، آب ورودی را متعادل کند یا اینکه البسه سفید و روشن را تمیزتر کند. یادتان باشد که آب خیلی گرم باعث رنگ‌دهی لباس‌های رنگی می‌شود.
  • توانمندی بخار ماشین: ماشینی که دارای قابلیت بخار باشد به واقع لکه و بوی نامطبوع البسه را از بین می‌برد، این گروه از لباسشویی‌ها که لباس‌ها را در معرض بخار قرار می‌دهند در ردیف محصولات گران قیمت قرار دارند.
  • اتصال به وای فای: اگر جزء آن دسته از افراد هستید که پا به پای فناوری پیش می‌روید بهتر است از ماشینی استفاده کنید که قابل کنترل از راه اتصال به وای فای باشد، این توانمندی به شما اختیار می‌دهد هر زمان که هزینه برق پایین است، دستگاه را روشن و آماده به کار نمایید.
  • جنس محفظه‌ی ماشین لباسشویی: استیلی که در ساخت محفظه ماشین لباسشویی به کار می‌رود بایستی کیفی، مرغوب و مناسب باشد.
    • بو نگرفتن، عدم رنگ پریدگی یا زنگ زدگی و هم‌چنین چسبناک نشدن هنگام تماس با لباس از ویژگی‌های یک استیل خوب و ایده‌آل است.
  • دقت در گواهی NSF و برچسب انرژی: اگر لباسشویی شما از گواهی مذکور برخوردار باشد به معنای آن است که محصولتان می‌تواند حجم گسترده‌ای از باکتری‌ها را حین کار و شستشو از میان بردارد. داشتن برچسب انرژی از A تا G برای بازدهی از بالا تا پایین دستگاه حائز اهمیت است.

بد نیست با چشمه‌ای دیگر از قابلیت‌ها و امکانات ماشین‌های لباسشویی آشنا شوید

  • شستشوی دستی: به کمک این قابلیت، ماشین لباسشویی روش شستشو با دست را که برای پارچه‌های لطیف و البسه زیر مناسب است، برای شما شبیه سازی می کند. بعد از اتمام کار لباس‌هایی که به این روش شسته می‌شوند زیر نور آفتاب آویزان کنید.
  • شستن با سرعت: در زمانی ‌که خیلی عجله دارید و می‌خواهید زودتر به مهمانی، جلسه یا قرار خود برسید می‌توانید این گزینه از ماشین را فعال کنید تا لباستان زودتر شسته و خشک شوند.
  • چرخش زیاد: جنس برخی از پارچه‌ و لباس‌ها به گونه‌ای است که هنگام شستشو آب زیادی را به خود جذب می‌کنند، شما زمانی که بنا دارید حوله و البسه پشمی را به لباسشویی بسپارید، می‌توانید قابلیت چرخش مضاعف دستگاه را فعال کنید تا آب، بیشتر و زودتر از این دسته لباس‌ها خارج شود.
  • آبکشی بیش از حد: شما کاربر گرامی با فعال کردن این گزینه از ماشین لباسشویی، در واقع به آن اجازه می‌دهید که مواد شوینده اضافی را با آبکشی مجدد، از بافت الیاف لباس‌ها خارج نماید.
  • آپشن لکه‌بر: این قابلیت در ماشین در حقیقت چیزی مانند خیساندن لباس قبل از شستشو را به ذهن متبادر می‌کند که با استفاده از آن می‌توان زمینه رفع بیشتر لکه‌ها را فراهم کرد.
  • گزینه تنظیمات سفارشی یا دلخواه: اگر تمایلی به بررسی و کنترل منوی تنظیمات ماشین را برای هر لباسی ندارید با انتخاب این آپشن می‌توانید چند وضعیت دلخواه را برای خود لحاظ کنید و هر بار به سهولت از آن‌ها استفاده نمایید.
  • توانمندی ماشین در تشخیص سطح آب: ماشینی که توانایی تشخیص اتوماتیک میزان مصرف آب در محفظه را داشته باشد به مقدار قابل ملاحظه‌ای به صرفه جویی آب کمک می‌کند.
    • در مدلی از این وسایل حسگرهایی بر اساس میزان پُر بودن مخزن، سطح آب را تنظیم می‌کنند. اگر این مدل لباسشویی در آشپزخانه شما موجود است، در بازه‌های زمانی معین سنسورهای آن را با حوله تمیز نمایید.
  • انتخاب گزینه اصول بهداشتی: این قابلیت در ماشین، برای کسانی مفید است که از عارضه آلرژی رنج می‌برند، اگر آپشن اصول بهداشتی در لباسشویی فعال شود، مواد آلرژی زا و باکتری‌ها موقع شستشو حذف می‌گردند.
  • عملکرد حسگر رطوبت: این سنسور مدت زمان فعالیت خشک کن دستگاه را بر اساس میزان خیس بودنِ لباس‌ها تنظیم می‌کند و کاری به زمان تعیین شده از سوی شما ندارد.
    • اگر شما ۳۰ دقیقه زمان را برای خشکی لباس‌ها تعریف کرده باشید ولی حسگر در دقیقه ۱۵ یا ۲۰ تشخیص دهد که البسه خشک شدند، فعالیت خشک کن خودکار متوقف می‌شود.
  • شستشوی با تعویق: شما خانم خوش ذوق خانه‌دار گاهی مجبورید برای مدتی خارج از منزل باشید و تمایل هم دارید زمانی که بر می‌گردید لباس‌هایتان شسته و آماده پهن کردن روی رخت‌آویز باشند.
    • برای نیل به این هدف می‌توانید از گزینه‌ی شستشوی با تاخیر که قادر است شروع شستشو را از ۶ تا ۳۶ ساعت به تعویق بیندازد، استفاده نمایید.
  • منطق فازی ماشین رختشویی: ماشینی که از این آپشن برخوردار باشد، فرایند شستشو را از ابتدا تا انتها بدون بررسی و کنترل شما انجام می‌دهد. این ویژگی بهترین شرایط شستن را به تناسب جنس و وزن لباس‌ها، زمان لازم برای شستشو، مقدار آب و مواد پاک کننده را به شکل اتوماتیک تنظیم می‌نماید.

نکاتی در خصوص نگه‌داری و مراقبت از ماشین لباسشویی

تعمیر و نگه‌داری یک اصل اساسی برای وسایل برقی است که اهمیت این موضوع برای ماشین لباسشویی به مراتب بیشتر و مهم‌تر است، زیرا این وسیله ابزار مکانیکی بیشتری دارد و قسمت‌هایی از آن که با رطوبت در تماسند بیشتر است. بنابراین:

  • اجازه ندهید اجسام فلزی سخت و تیز وارد دیگ ماشین شوند، این اشیاء که عمدتاً شامل دسته کلید یا سکه می‌باشند معمولاً در جیب لباس‌ها جا مانده و به همراه آنها وارد ماشین می‌شوند.
  • یک محافظ الکتریکی خوب و مرغوب از محصول شما در برابر نوسانات برق محافظت می‌کند.
  • اگر می‌خواهید از رسوب شن ریزه در داخل ماشین ممانعت نمایید به تناسب منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، هر ۳ تا ۶ ماه یکبار فیلتر ورودی شلنگ آب را که به شیر برقی دستگاه وصل است تمیز نمایید.
  • زمانی که آب لباسشویی به خوبی خالی نمی‌شود، مشکل و ایراد از فیلتر تخلیه است، توصیه می‌شود ۶ ماه یکبار آن را تمیز کنید.
  • در خاتمه هر بار شستشو، لاستیک دور درب ماشین را کاملاً خشک کنید و آن را به مدت حداقل ۲ ساعت باز بگذارید تا داخل دستگاه بو نگیرد.
  • یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک پیمانه سرکه سفید قاطی کنید و به صورت ماهانه آن را درون دیگ ماشین بریزید و با فعال کردنِ یکی از برنامه‌های دستگاه که دارای دمای ۶۰ درجه است، اجازه بدهید تا ماشین یک دور کامل به صورت خالی کار کند.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب ماشین لباسشویی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ ماشین لباسشویی ارزان، باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. این ماشین‌های لباسشویی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS ظرفیت ۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS ظرفیت 6 کیلوگرم

مشخصات

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۶ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    آبکشی + چرخش
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۹۳۷۰۲۱۴۲
  • عمق
    ۴۷ سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    برنامه‌ها‌ی خاص:شستشوی سریعشستشوی لباس‌های ورزشیprewashلباس‌های تیرهلباس‌های حساس و ابریشمیضد حساسیتلباس‌های کتانلباس‌های پشمیآبکشی
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۹.۵
  • ابعاد
    ۴۷×۵۹.۵×۸۵ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40107 WT ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40107 WT ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    BLDC
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۹ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • میزان صدا
    ۷۶
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۲۱۹۴۵
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۸۵x60x60 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40901 ST ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40901 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات

  • امکانات
    اضافه کردن لباس حین کار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۹ کیلوگرم
  • زاویه باز شدن در
    ۱۸۰
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    لباس بچه (Baby Care)
  • میزان مصرف آب
    C
  • میزان مصرف برق
    A++
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۱۹۸۳۶
  • سایر توضیحات
    دارای ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۳ برنامه کمکیموتور پیشرفته کم مصرف BLDCقابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو از ۱ تا ۲۴ ساعتقابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن تا ۱۴۰۰ دورقابلیت تنظیم دمای آب تا ۹۰ درجهدیگ الماسهقابلیت اضافه یا کم کردن لباس در حین شستشو
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    W60xD60xH85 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF 1504 AJ ظرفیت ۱۵.۵ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF 1504 AJ ظرفیت 15.5 کیلوگرم

مشخصات

  • نوع مخزن
    دو قلو
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۳۰۰ دور در دقیقه
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • ظرفیت دیگ
    ۱۵.۵ کیلوگرم
  • زاویه باز شدن در
    ۹۰
  • جهت بازشدن در
    به سمت بالا
  • میزان صدای آبکشی
    ۷۵
  • امکانات ماشین لباسشویی
    اضافه کردن لباس حین کار
  • میزان مصرف آب
    C
  • میزان مصرف برق
    A
  • میزان صدا
    ۶۴
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۱۹۳۱۷
  • عمق
    ۴۸ سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    – بدنه پلاستیکی دولایه سبکدو موتور قدرتمند شستشو و خشک کن- کمترین لرزش و صدا- قابلیت تنظیم زمان خشک کن و شستشو- دارای پمپ تخلیه- هدایتگر آب(شستشوی اسلامی)-فیلتر جذب پرز البسه- دارای سیستم Air jet- 3 برنامه
  • ارتفاع
    ۹۵ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۹۳
  • ابعاد
    ۹۳x48x95 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل XQG90-1401  ظرفیت ۱۰.۵ کیلوگرم

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل XQG90-1401  ظرفیت 10.5 کیلوگرم

مشخصات

  • امکانات
    لوله ورودی آب سرد و گرم
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    دایرکت درایو (Direct Drive)
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۱۰.۵ کیلوگرم
  • اندازه دهانه در
    بزرگ
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    صرفه‌جویی (ECO)
  • میزان مصرف برق
    +++A
  • شناسه
    ۲۹۰۰۸۴۰۹۰۱۳۰۸
  • سایر توضیحات
    تحت لیسانس فرانسه – دارای موتور کم مصرف دایرکت درایو (Direct drive ) – صفحه نمایشگر LED بزرگ – درب بزرگ جهت سهولت استفاده -دارای دیگ هانی کام (الماسه) – برنامه شستشوی بی صدا (super silent ) – برنامه شستشوی تخصصی لباس کودک – برنامه شستشوی آنتی باکتریال( مشابه بخار شور ) – قفل کودک – دارای ۱۶ برنامه تخصصی شستشو : مخصوص البسه کودک/ شستشوی سریع / شستشوی ترکیبی / شستشوی کتان / شستشوی لباس تیره / شستشوی البسه ورزشی / شستشوی تخصصی آنتی باکتریال ( مشابه بخارشور ) – شستشوی البسه لطیف
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۶۰ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Young86G ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Young86G ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    دایرکت درایو (Direct Drive)
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۸ کیلوگرم
  • زاویه باز شدن در
    ۱۵۰
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • میزان صدای آبکشی
    ۷۴
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    لباس بچه (Baby Care)
  • میزان صدا
    ۵۲
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۴۸۳۰۱۹۳۹
  • سایر توضیحات
    سیستم اسپری آب و مواد شویندهدرام زمردیسیستم ضد چروک، اتوکشی اسانشروع شستشو با تاخیرشستشوی سریعبرنامه شستشوی لباس کودک
  • ارتفاع
    ۸۲۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۳۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۹۵ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۶۳۰x595x825 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN 9604 AJ ظرفیت ۹.۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN 9604 AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

مشخصات

  • نوع مخزن
    درب از بالا
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۳۰۰ دور در دقیقه
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • ظرفیت دیگ
    ۹.۶ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت بالا
  • میزان مصرف آب
    C
  • میزان مصرف برق
    A
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۱۹۵۵۳
  • توضیحات صفحه نمایش
    ندارد
  • عمق
    ۴۸ سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    – سیستم شستشوی آبشاری – پروانه حباب ساز – پرزگیر – هدایتگر آب – فیلتر ورودی آب – قابلیت تنظیم زمان – ظرفیت خشک کن ۴ لیتر – پمپ تخلیه – جنس بدنه پلاستیک دو لایه سبک
  • ارتفاع
    ۹۶ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۸۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW70 ظرفیت ۷ کیلو گرم

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW70 ظرفیت 7 کیلو گرم

مشخصات

  • نوع مخزن
    درب از بالا
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۱۰۰ دور در دقیقه
  • طبقه بندی رنگی
    ساده
  • ظرفیت دیگ
    ۷ کیلوگرم
  • زاویه باز شدن در
    ۹۰ درجه
  • جهت بازشدن در
    به سمت بالا
  • امکانات ماشین لباسشویی
    اضافه کردن لباس حین کار
  • میزان مصرف آب
    کم مصرف
  • میزان مصرف برق
    کم مصرف
  • شناسه
    ۲۹۰۱۳۸۹۹۰۰۰۲۹
  • عمق
    ۵۵ سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    – توان موتور بالاتر از ظرفیت شست‌وشو – مجهز به رله حرارتی جهت جلوگیری از سوختن موتور – دارای سوپاپ تخلیه و فیلتر پرز گیر – قابلیت تنظیم ارتفاع آب – زمان شست‌وشو ۳ تا ۱۵ دقیقه – بدنه پلاستیک و فریم ضد خش ABS –
  • ارتفاع
    ۹۵ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۵
  • ابعاد
    ۵۵x55x95 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40902 ST ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل  BWF 40902 ST ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات

  • امکانات
    اضافه کردن لباس حین کار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۹ کیلوگرم
  • زاویه باز شدن در
    ۱۸۰
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    لباس بچه (Baby Care)
  • میزان مصرف آب
    C
  • میزان مصرف برق
    A++
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۲۰۰۱۶
  • سایر توضیحات
    دارای ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۵ برنامه کمکیموتور پیشرفته کم مصرف BLDCقابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو از ۱ تا ۲۴ ساعتقابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن تا ۱۴۰۰ دورقابلیت تنظیم دمای آب تا ۹۰ درجهدیگ الماسهقابلیت اضافه یا کم کردن لباس در حین شستشو
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    W60xD60xH85 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94536 ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94536 ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات

  • امکانات
    بخارشوی
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    اینورتر دیجیتال (Digital Inverter)
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۹ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • سیستم ایمنی
    عیب‌یابی خودکار
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    تعطیلات (Vacation-Holiday)
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۴۸۳۰۲۰۰۴
  • سایر توضیحات
    سیستم اسپری آب و مواد شویندهسیستم ضد چروک، اتوکشی آسانسیستم چرخش آبشروع شستشو با تاخیرقفل کودکآبکشی شرعی
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۳.۵ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۹.۵ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8236 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8236 ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    نشانگر LED
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    Universal
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۸ کیلوگرم
  • زاویه باز شدن در
    ۱۸۰
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۴۸۳۰۳۴۶۹
  • سایر توضیحات
    – وزن: ۵۵- تعداد برنامه ها: ۱۵- عملکرد دکمه ها: مکانیکی- نوع قفل درب: حرارتی- حداکثر دور خشک کن: ۱۰۰۰- دریچه ورودی آب: ۱- دورخشک کن قابل تنظیم – سیستم بخارشوی: Steam Pro- سامانه عیب یاب خودکار- قفل کودک- نانو سیلور- نوع دیگ: درام هگزا- برنامه‌ها: آبکشی شرعی، آبکشی و خشک کن،الیاف مصنوعی، انواع لباس‌ها، تخلیه، حریر و ظریف، خشک کن، سیستم تمیز کننده خودکار، شستشوی اقتصادی، لباس‌های تیره، لباس‌های کودک، نخی پنبه‌ای، ولوم انتخاب برنامه، پشمی، کاموایی، پیراهن و تیشرت،پیش شستشو- شستشوی سریع: ۱۹ دقیقه
  • ارتفاع
    ۷۹.۳ سانتی‌متر
  • عمق
    ۵۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۹.۵ سانتی‌متر سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10 ظرفیت 7 کیلوگرم

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    نمایشگر LCD
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۰۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۷ کیلوگرم
  • اندازه دهانه در
    ۵۰۰
  • زاویه باز شدن در
    ۱۲۰ درجه
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    صرفه‌جویی (ECO)
  • میزان مصرف آب
    D
  • میزان مصرف برق
    A+++
  • میزان صدا
    ۵۵db
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۴۸۳۰۴۱۳۸
  • سایر توضیحات
    نانو سیلور ۱۵ برنامه شستشوکم مصرف
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۵۷ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۸۵x62x58 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40904 WT ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40904 WT ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    BLDC
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۹ کیلوگرم
  • زاویه باز شدن در
    ۱۸۰
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • میزان صدای آبکشی
    ۷۶
  • سیستم ایمنی
    قفل کودک
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    لباس بچه (Baby Care)
  • میزان مصرف آب
    C
  • میزان مصرف برق
    A++
  • میزان صدا
    ۵۴
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۲۰۰۳۰
  • سایر توضیحات
    – مجهز به موتور اینورتر BLDC – مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی – قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو۱ تا ۲۴ساعتDELAY – قابلیت آبکشی اضافه البسهEXTRA RINSE – شستشو با قابلیت اتوکشی آسان – قابلیت تنظیم دمای آب(۲۰درجه تا ۹۰ درجه سانتیگراد) TEMP – قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن(۶۰۰ تا ۱۴۰۰دور بر دقیقه)SPIN – قابلیت اضافه یا کم کردن البسه بعد از آغاز شستشوADD GARMENT(RELOAD) – برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان(مقرون به صرفه)COTTON ECO – برنامه شستشوی ملحفه و روتختیDUVET – برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای – برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیمBULKY – برنامه شستشوی البسه رنگیCOLOR WEAR – برنامه شستشوی خودکار دیگDRUM CLEAN – برنامه شستشوی البسه کودکانBAby care – برنامه شستشوی البسه ورزشیsport wear
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۶۰x60x85 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S51 ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S51 ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    دایرکت درایو (Direct Drive)
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۹ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۴۸۳۰۴۵۳۴
  • سایر توضیحات
    شستشوی سریعسیستم شستشو با تاخیردارای درام الماسه نسل جدیددارای موتور دایرکت درایوبالانس اتوماتیک البسهقابلیت ادامه شستشو بعد از قطع برقکلاس انرژی +++Aفناوری شستشوی همراه با بخار
  • ارتفاع
    ۸۸ سانتی‌متر
  • عمق
    ۵۹.۵ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۶۶ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۵۹.۵x88x66 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40108 WT ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40108 WT ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    BLDC
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۹ کیلوگرم
  • زاویه باز شدن در
    ۱۸۰
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • میزان مصرف برق
    ۱۹۶
  • میزان صدا
    ۵۴
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۲۲۰۹۶
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۸۵x60x60 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7103 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7103 ظرفیت 7 کیلوگرم

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۰۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۷ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت راست
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    شست‌وشوی سریع
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۴۸۳۰۱۴۲۷
  • سایر توضیحات
    سیستم عیب یابی هوشمندفناوری پیشرفته شستشو همراه با بخار در برنامه: Steam Careفناوری نانو سیلور
  • ارتفاع
    ۸۲۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۰۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۹۵ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW100 New Version ظرفیت ۱۰ کیلوگرم

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW100 New Version ظرفیت 10 کیلوگرم

مشخصات

  • نوع مخزن
    درب از بالا
  • نوع موتور
    بدون تسمه
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۳۵۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۱۰ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت بالا
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    شست‌وشوی سریع
  • میزان مصرف آب
    D
  • میزان مصرف برق
    B
  • میزان صدا
    ۶۴
  • شناسه
    ۲۹۰۱۳۸۹۹۰۰۰۶۷
  • توضیحات صفحه نمایش
    ندارد
  • عمق
    ۵۸.۰ سانتی‌متر
  • سایر ویژگی‌ها
    قابلیت تنظیم زمان شستشودارای حالت: قوی، عادی، تخلیه- دارای ۲ برنامه
  • ارتفاع
    ۹۹.۱ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۸.۰
  • ابعاد
    ۵۸.۰×۵۸۰.x99.1 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM1-84S40 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM1-84S40 ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات

  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۸ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • شناسه
    ۲۹۰۰۲۴۸۳۰۴۳۸۱
  • سایر توضیحات
    نمایشگرLED با کنترل لمسی سیستم شستشوی سریع سیستم بالانس اتوماتیک البسه دارای درام الماسه نسل جدید دارای قابلیت آبکشی شرعی سیستم تمیزکننده خودکار (Self Clean) ارتقاء کیفیت شستشوی با سیستم Jet Wash دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقهدارای هیتر نسل جدید Nickel Diffusionتکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S-Guard Tech
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۳.۵ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۹.۵ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۵۹.۵×۶۳.۵×۸۵ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40808 WT ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40808 WT ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۸ کیلوگرم
  • زاویه باز شدن در
    ۱۸۰
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • میزان صدای آبکشی
    ۷۸
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    صرفه‌جویی (ECO)
  • میزان صدا
    ۵۹
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۱۳۸۰۳
  • سایر توضیحات
    -لباسشویی سری L-16 برنامه اصلی +۴ برنامه کمکی-مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی -صفحه نمایش تمام لمسی-سیستم کنترل کف خودکار-شستشو با قابلیت اتوکشی آسان-آبکش الماسه به جهت افزایش قدرت شستشو و خشک کن-قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو۱ تا ۲۴ساعتDELAY-قابلیت آبکشی اضافه البسهEXTRA RINSE-قابلیت تنظیم دمای آب(۲۰درجه تا ۹۰ درجه سانتیگراد) TEMP-قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن(۶۰۰ تا ۱۴۰۰دور بر دقیقه)SPIN-قابلیت اضافه یا کم کردن البسه در هر مرحله شستشوADD GARMENT(RELOAD)-برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان(مقرون به صرفه)COTTON ECO-برنامه شستشوی ملحفه و روتختیDUVET-برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ایQUICK-برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیمBULKY-برنامه شستشوی البسه رنگیCOLOR WEAR-برنامه شستشوی خودکار دیگDRUM CLEAN-برنامه شستشوی البسه کودکانBaby care-برنامه شستشوی البسه ورزشیSport Wear-دارای درب الکترومگنتیک-سیستم شستشوی Automatic
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۶۰x60x85 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307-S ظرفیت ۵ کیلوگرم

ماشین لباسشویی آبسال مدل  WRE5307-S ظرفیت 5 کیلوگرم

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۷۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۵ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    آبکشی + چرخش
  • شناسه
    ۲۹۰۱۲۰۱۰۰۰۶۱۶
  • سایر توضیحات
    – طراحی به روز رسانی شده برای بهترین مصرف آب و انرژی- رابط کاربری جدید با اعلان موزیکال- طراحی ایتالیا با قطعات برقی ساخت اروپا- مکانیزم محافظت موتور در برابر بار اضافی- سیستم عیب یابی خودکار و اعلان خرابی روی صفحه نمایش – تنظیم خودکار حجم آب ورودی متناسب با وزن و نوع لباس ها، جهت صرفه جویی در مصرف آب و برق- طراحی ویژه لاستیک دور درب برای تمیزی بیشتر و جلوگیری از جمع شدن آب- مخزن کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و عایق الکتریسیته – مجهز به قفل کودک- بدنه فسفاته با آستر الکتروفورز و رنگ آمیزی نهایی الکترواستاتیک- برنامه های متنوع و به روز برای شستشوی هر نوع البسه: شستشوی سریع ۱۹ دقیقه ایامکان انتخاب تاخیر در شروع برنامه تا ۱۲ ساعتتشدید شستشواتو کشی آسانآبکشی اضافهضد چروکحذف دور خشک کن
  • ارتفاع
    ۸۵۰ سانتی‌متر
  • عمق
    ۵۵۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۹۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۵۹x55x85 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TLF-6251 ظرفیت ۶.۲ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TLF-6251 ظرفیت 6.2 کیلوگرم

مشخصات

  • نوع مخزن
    درب از بالا
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۸۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۶ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت بالا
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۱۹۲۳۲
  • عمق
    ۴۹ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۳

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF60A ظرفیت ۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی فریدولین مدل SWF60A ظرفیت 6 کیلوگرم

مشخصات

  • امکانات
    اضافه کردن لباس حین کار
  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • نوع مخزن
    درب از بالا
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۰۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۶ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در
    به سمت بالا
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    شست‌وشوی سریع
  • شناسه
    ۲۹۰۱۳۸۹۹۰۰۰۵۰
  • سایر توضیحات
    تمام اتوماتیکسیستم شست‌وشوی گردشی دو دورقابلیت تنظیم ارتفاع آبمجهز به فیلتر پرزگیرکابینت فشرده فایبر گلاسدارای پمپ تخلیهدارای شیر برقیبدون لرزش در حالت خشک‌کنقابلیت تنظیم ارتفاع پایه‌هاقابلیت عیب‌یابی هوشمند
  • ارتفاع
    ۹۱۵ سانتی‌متر
  • عمق
    ۵۹۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۵۴۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۵۴۰x590x915 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40807 WT ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40807 WT ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات

  • دستگاه نمایش وضعیت
    صفحه نمایش
  • نوع مخزن
    درب از جلو
  • نوع موتور
    تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور
    ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ
    ۸ کیلوگرم
  • زاویه باز شدن در
    ۱۸۰
  • جهت بازشدن در
    به سمت چپ
  • میزان صدای آبکشی
    ۷۶
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
    صرفه‌جویی (ECO)
  • میزان مصرف آب
    C
  • میزان مصرف برق
    A++
  • میزان صدا
    ۵۴
  • شناسه
    ۲۹۰۰۹۴۹۰۲۰۲۰۷
  • سایر توضیحات
    – لباسشویی سری U-16 برنامه اصلی +۴ برنامه کمکی-موتور اینورتر BLDC-مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی- صفحه نمایش تمام لمسی-سیستم کنترل کف خودکار-شستشو با قابلیت اتوکشی آسان-آبکش الماسه به جهت افزایش قدرت شستشو و خشک کن-دستگیره درب ارگونومی-قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو۱ تا ۲۴ساعتDELAY-قابلیت آبکشی اضافه البسهEXTRA RINSE-قابلیت تنظیم دمای آب(۲۰درجه تا ۹۰ درجه سانتیگراد) TEMP-قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن(۶۰۰ تا ۱۴۰۰دور بر دقیقه)SPIN-قابلیت اضافه یا کم کردن البسه در هر مرحله شستشوADD GARMENT(RELOAD)-برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان(مقرون به صرفه)COTTON ECO-برنامه شستشوی ملحفه و روتختیDUVET-برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ایQUICK-برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیمBULKY-برنامه شستشوی البسه رنگیCOLOR WEAR-برنامه شستشوی خودکار دیگDRUM CLEAN-برنامه شستشوی البسه کودکانBaby care-برنامه شستشوی البسه ورزشیSport Wear-دارای درب الکترومگنتیک-سیستم شستشوی Automatic
  • ارتفاع
    ۸۲ سانتی‌متر
  • عمق
    ۶۰ سانتی‌متر
  • پهنا
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۸۲x60x60 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید ماشین لباسشویی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک ماشین لباسشویی متناسب با سطح بودجه خود انتخاب کرده و همیشه از تمیزی و پاکیزگی لباس‌های خود اطمینان داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا