سرگرمی و آموزشی

حلقه شنا: بهترین و متنوع ترین حلقه‌های شنا با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع حلقه شنا این نکات را رعایت کنید

تفریح و بازی‌های آبی، در ساحل یا استخر، بخشی از سرگرمی‌ها تابستان را تشکیل می‌دهد. محصولات بی شماری در این زمینه در بازار وجود دارند که همه آن‌ها نمی‌توانند برای کودکان خردسال مناسب باشند.

حتی بزرگسالان هم باید در استفاده از اسباب بازی‌های آبی بسیار بزرگ جانب احتیاط را از دست ندهند چه رسد به کودکان!

در ادامه این مطلب از مجله ایتنرنتی مینینیم لازم است که توصیه‌هایی در خصوص استفاده از اسباب‌بازی‌های آب را به سمع و نظر شما دوستان همرا برسانیم.

آیا الزاماتی برای استفاده از محصولات مختلف آبی وجود دارد؟

بیشتر اسباب بازی‌های آبی آن هم از نوع بادی که در تابستان در سواحل مورد استفاده قرار می‌گیرند، مشمول تعریف اسباب بازی می‌شوند و باید بخشی از انتظارات و الزامات را برآورده کنند.

در واقع این امر در مورد اسباب‌بازی‌هایی که برای استفاده در آب‌های کم عمق در نظر گرفته شده‌اند و وسایلی که می‌توانند کودک را شناور نگه دارند یا از کودک در آب حمایت کنند، مانند بازوبند، لیلوهای کوچک و حلقه‌های شنا با قطر کم‌تر از ۱.۲ متر صدق می‌کند.

در حقیقت اسباب بازی‌های آبی بادی با قطر بیشتر از ۱.۲ متر نیز در طیف اسباب بازی طبقه بندی می‌شوند، هم‌چنین به عنوان “اقلام تفریحی شناور” از آن‌ها یاد می‌‌شود.

این دسته از محصولات علاوه بر برخورداری از الزامات در مورد اسباب بازی‌ها، باید وضعیت ایمنی خاصی را نیز داشته باشند. این به این دلیل است که محصولات بزرگ‌تر به راحتی تحت تأثیر باد قرار می‌گیرند و می‌توانند به سمت آب‌های عمیق‌تر حرکت کنند.

«اسباب‌بازی‌های سواری» مانند فلامینگوهای غول‌پیکر، جزایر درخت خرما یا دیگر کشتی‌های بادی قایق‌ مانند نمونه‌هایی از این نوع محصولات هستند.

منظور از الزام و نشان CE چیست؟

شرکت‌هایی که محصولات خاص آبی را تولید، وارد و به فروش می‌رسانند، مسئول این موضوع هستند که تولیدات‌شان از نظر ویژگی‌های ایمنی مطمئن هستند و بر فرایند محصولات خود نظارت داشته در نتیجه استفاده از آن‌ها، ایمن خواهد بود.

در حقیقت محصولات باید دارای برچسب CE باشند که بیانگر ضمانت سازنده برای رعایت الزامات مربوطه است.

به عنوان مثال، یک قسمت از این الزامات بیان می‌کند که اسباب بازی‌های آبی باید دارای علامت هشدار باشند و به وضوح نشان دهند که اسباب بازی برای کدام محدوده سنی در نظر گرفته شده است.

DSB آژانس محیط زیست نروژ مسئول نظارت بر رعایت مقررات هستند. این بدان معناست که ما می‌توانیم بازرسی‌های بازار و بررسی‌های نقطه‌ای را انجام دهیم تا تأیید کنیم که تولیدکنندگان الزامات را برآورده می‌کنند. این بدان معنا نیست که ما تمام محصولاتی را که در بازار یافت می شود آزمایش و تایید کرده ایم.

بنابراین به عنوان یک مصرف کننده، باید هوشیار باشید و قبل از خرید یک محصول، از قضاوت و نظر خود نیز استفاده کنید. هم‌چنین مهم است که در هنگام استفاده از آن به ایمنی فکر کنید.

نکاتی چند در مورد خرید اسباب بازی‌های آبی

بهتر است قبل از هر کاری دستور کار استفاده از اسباب بازی را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید یک وسیله بازی آبی مناسب با گروه سنی کودک خود را انتخاب و تهیه نمایید.

اسباب بازی‌های آبی بادی محصولات ایمن تلقی نمی‌شوند که بتوان به عنوان جایگزینی برای جلیقه نجات یا سایر تجهیزات ایمنی استفاده شوند.

همیشه مراقب کودکانی باشید که با اسباب بازی‌های آبی بادی در داخل یا نزدیک آب بازی می‌کنند زیرا آنان شنا بلد نیستند و باید حتماًجلیقه نجات بپوشند.

اگرچه اسباب بازی‌های بادی و وسایل تفریحی شناور مشمول الزامات ایمنی و عملکردی هستند، با این حال مهم است در نظر داشته باشید که عوامل خارجی مختلفی نیز می‌توانند بر این ایمنی تأثیر بگذارند.

به عنوان مثال، باد یا جریان آب می‌تواند شما را به سوی دریا بکشاند و بازگشت به خشکی را برای‌تان دشوار سازد.

به خاطر داشته باشید که وقتی اسباب‌بازی‌های بزرگ آبی و وسایل تفریحی شناور در ساحل یا در آب وجود دارند، دیدن آنچه در خشکی و آب در حال وقوع است نیز دشوار خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید مبل بادی

لازم است قبل از خرید موارد زیر را در مورد محصول‌تان کنترل کنید

  • بررسی کنید که محصول دارای علامت CE و برچسب هشدار “فقط برای استفاده در آبی که کودک در عمق آن است و تحت نظارت بزرگسالان است” باشد.
  • اگر خرید را برای کودک‌تان انجام می‌دهید، رده‌بندی سنی را بررسی کنید و محصولات را بر اساس سن انتخاب کنید.
  • حتماً بررسی کنید که دریچه هوا دارای درپوش دوشاخه باشد طوری که دائم به محصول متصل شود.
  • رصد کنید که آیا محدودیت وزنی وجود دارد و مطمئن شوید که شناور نسبت به وزنی که قرار است تحمل کند به اندازه کافی خوب است.
  • همیشه به دنبال استفاده ایمن و بی‌خطر از محصول باشید و در صورت لزوم از فروشنده بپرسید.

نکاتی هم برای استفاده ایمن از وسایل آبی را به خاطر بسپارید

  • به یاد داشته باشید که این وسایل اسباب بازی هستند نه وسایل ایمنی، بنابراین نهایت دقت را هنگام استفاده از آن‌ها به عمل آورید.
  • دستورالعمل‌های کاربردی، کاربر و هرگونه هشدار را به دقت بخوانید و پی‌گیر باشید.
  • بر اساس سن، اندازه و توانایی کودک در شنا، محصول منتخب خود را ارزیابی کنید که آیا این وسیله برای کودک شما مناسب است یا خیر. کودکانی که شنا بلد نیستند باید جلیقه نجات بپوشند.
  • سعی کنید هنگام بازی فرزندتان، گوشی و سایر وسایلی که ممکن است حواس شما را پرت کنند، کنار بگذارید.

سوالات متداول در مورد اسباب بازی‌های ساحلی و استخری

آیا اسباب بازی‌های بادی استخر قابل بازیافت هستند؟

متأسفانه، بیشتر وسایل بادی غیرقابل بازیافت هستند، زیرا اغلب از پلی وینیل کلراید که یکی از سخت‌ترین پلاستیک‌ها برای بازیافت هستند، ساخته شده‌اند.

اگر می‌خواهید از یک وسیله بادی که سوراخی در آن ایجاد شده استفاده مجدد کنید، می‌توانید آن را وصله کنید. اگر در شهر و محل سکونت شما مکانی برای بازیافت پی وی سی تخصصی وجود دارد، می‌توانید اسباب بازی های قدیمی استخر خود را به آنجا ببرید.

در غیر این‌صورت، تنها راه خلاص شدن از شر وسایل بادی قدیمی، ریختن آن‌ها در سطل زباله است.

مواد سازنده اسباب بازی‌های استخری بادی

بیشتر اسباب بازی‌های استخری بادی از پلی وینیل کلراید یا PVC ساخته شده‌اند. متأسفانه PVC یک پلاستیک خشن است که می‌تواند حاوی سموم، سرب و سایر مواد شیمیایی باشد.

در حالی که ده‌ها گزینه جایگزین برای اسباب‌بازی استخری وجود دارد که از این پلاستیک استفاده نکنند. می‌توانید با خرید وسایل بادی استفاده شده، قرار گرفتن فرزندتان در معرض مواد مضر را کاهش دهید که این امر به کل مشکل بازیافت کمک می‌کند.

اسباب بازی‌های استخر را در کجا نگهداری کنیم؟

بدترین کاری که می توانید برای کیف پول و محیط زیست خود انجام دهید این است که اسباب بازی‌های استخر خود را در تمام تابستان در استخر نگه دارید.

اگر می‌خواهید از ماندگاری اسباب‌بازی‌هایتان اطمینان حاصل کنید، آن‌ها را در فضایی محافظت‌شده از عوامل محیطی نگهداری کنید.

این به این معناست که آنها را در یک جعبه عرشه در طول تابستان و در یک سطل ذخیره سازی در گاراژ در طول زمستان قرار دهید. هدف از ذخیره سازی صرفاً دور نگه داشتن آنها از آفتاب، آب و هوا و عناصر تا حد امکان است.

چگونه باید اسباب بازی های استخر را نگه‌داری کنیم؟

هیچ قانون سخت و سریعی برای نگهداری اسباب بازی‌های استخر وجود ندارد، به جز مواردی که در بالا ذکر شد. در حالت ایده آل، شما باید اسباب بازی‌های خود را در یک سوله یا گاراژ نگهداری کنید.

شما می‌توانید آنها را با قلاب، سطل، نودل، نیمکت‌های ذخیره سازی یا حتی کیسه های نایلونی مرتب کنید.

اسباب بازی‌های استخر چگونه باد می‌شوند؟

از آنجایی که وسایل بادی از PVC ساخته می‌شوند، توصیه نمی‌شود که اسباب بازی را با دهان خود باد کنید. به جای آن، از پمپ برقی یا باتری‌دار، پمپ دوچرخه، پمپ تشک، جاروبرقی مغازه یا سشوار استفاده کنید.

شما حتی می‌توانید از کیسه زباله استفاده کنید، اگرچه ممکن است به کمی تحقیق و سرمایه گذاری بیشتر در زمان شما نیاز داشته باشد.

چگونه اسباب بازی‌های استخر تخلیه می‌شوند؟

شما می‌توانید اسباب‌بازی‌های استخری را به روش قدیمی، یعنی با فشار دادن دریچه و فشار دادن روی اسباب‌بازی تا زمانی که هوا خارج شود، خالی کنید.

یا می‌توانید با اندکی کار خلاقانه‌ مانند استفاده از نی یا گیره کلاسور خالی کردن باد محصول را امتحان کنید.

یک نی را داخل دریچه قرار دهید تا دریچه مجبور شود باز بماند و تمام هوا بدون هندزفری خارج شود. هم‌چنین می‌توانید دریچه را با یک گیره بایندر باز کنید تا هوای هندزفری خالی شود.

برای تخلیه سریع‌تر، روی اسباب بازی بنشینید تا فشار وارد شود. شما می‌توانید این کار را در حالی که نوشیدنی خود را می نوشید، انجام دهید.

نحوه تمیز کردن اسباب بازی‌های استخر را هم یاد بگیرید

برای پاک کردن تمام کثیفی تجمیع شده در اسباب‌بازی‌های کودکانتان، دو فنجان سفیدکننده را با یک گالن آب مخلوط کنید، یک پارچه یا اسفنج بردارید و محلول را روی سطح هر اسباب بازی بمالید. قبل از نگهداری با آب بشویید و بگذارید خشک شود.

بچه‌ها از چه سنی می‌توانند با اسباب بازی‌های استخر بازی کنند؟

مانند همه اسباب‌بازی‌ها، این‌که کودک از چه سنی می‌تواند با یک اسباب‌بازی استخری خاص بازی کند، موضوعی است که به اندازه اسباب‌بازی و کاربرد آن بستگی دارد.

به عنوان مثال، برخی از اسباب‌بازی‌های استخری برای کودکان شش ماهه ساخته شده‌اند، در حالی‌که بازی‌های شیرجه‌ای برای کودکانی طراحی شده‌اند که هم می‌دانند اشیاء خارجی را نباید در دهان خود بچسبانند و هم شنا کردن را بلد هستند.

همیشه قبل از این‌که به کودک خود اجازه دهید با یک اسباب بازی بازی کند به توصیه‌های سازنده محصول توجه و التفات داشته باشید و از قضاوت خود نیز بهره بگیرید.

اگر فکر می‌کنید که کودک سه ساله شما آماده بازی با یک اسباب بازی توصیه شده برای گروه سنی خود نیست، بهتر است بازی با آن را یک سال به تعویق بیندازید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تاب کودک

آیا بازی با اسباب بازی‌های استخر ایمن هستند؟

ایمنی یک اسباب بازی استخری بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. یک قایق بادی زمانی ایمن است که توسط بچه‌ای که به اندازه کافی بزرگ است، مورد استفاده واقع شود.

با این حال، همان قایق زمانی که به عنوان سکویی برای پریدن از روی آن استفاده می‌شود، یا موقعی که برای شناور کردن بر روی افراد استفاده می‌شود یا زمانی که کودکی بسیار کوچک برای نشستن ایمن روی سطح استفاده می‌کند، ناامن می‌شود.

اسباب‌بازی‌های استخری برای کودکان نوپا و در مجموع کودکان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ایمن باشند، اما برای شما والدین باید مهم باشد که خطرات آن را بدانید تا بتوانید به فرزندتان کمک کنید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب حلقه شنا مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ حلقه شنا ارزان، باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. این حلقه های شنا امتحان خود را بارها پس داده و رضایت هنرجوها را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


حلقه شنا بادی اینتکس کد ۵۹۲۶۰

حلقه شنا بادی اینتکس کد 59260

مشخصات

  • طول
    ۷۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷۶ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۲۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۸-۱۰۰
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰
  • ظرفیت
    ۱۰۰
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا بادی کد ۵۹۲۲۰

حلقه شنا بادی کد 59220

مشخصات

  • طول
    ۷۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۳-۶
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰
  • ظرفیت
    ۳۰
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل  رنگین کمان کد ۵۹۲۵۶

حلقه شنا اینتکس مدل   رنگین کمان کد 59256

مشخصات

  • طول
    ۹۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۹+ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۶۰ کیلوگرم
  • ظرفیت
    تکنفره
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل ۵۹۲۴۱N.O

حلقه شنا اینتکس مدل 59241N.O

مشخصات

  • طول
    ۶۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۶ تا ۱۰ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۳۰ تا ۶۰ کیلوگرم
  • ظرفیت
    ۱ نفر
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا بادی پنگوئن اینتکس مدل ۵۹۲۲۰

حلقه شنا بادی پنگوئن اینتکس مدل 59220

مشخصات

  • طول
    ۶۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۳تا۶
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

استخر بادی اینتکس مدل ۵۹۴۶۹NP به همراه توپ و حلقه شنا بسته ۳ عددی

استخر بادی اینتکس مدل 59469NP به همراه توپ و حلقه شنا بسته 3 عددی

مشخصات

  • طول
    ۱۳۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۳۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۳۲×۲۸
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • اقلام همراه
    توپ‌ و حلقه شنا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل ۵۹۲۴۱N.p

حلقه شنا اینتکس مدل 59241N.p

مشخصات

  • طول
    ۶۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۶تا ۱۰ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۳۰ تا ۶۰ کیلوگرم
  • ظرفیت
    ۱ نفر
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل ۵۹۲۴۲N

حلقه شنا اینتکس مدل 59242N

مشخصات

  • طول
    ۶۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۶ تا ۱۰ سال
  • ظرفیت وزنی
    ندارد
  • ظرفیت
    ۱
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل رنگارنگ کد ۵۹۲۵۶

حلقه شنا اینتکس مدل رنگارنگ کد 59256

مشخصات

  • طول
    ۹۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت وزنی
    +۹ سال
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا بادی جوجه اینتکس ۵۹۲۲۰

حلقه شنا بادی جوجه اینتکس 59220

مشخصات

  • طول
    ۶۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس طرح آناناس مدل ۵۹۲۳۰

حلقه شنا اینتکس طرح آناناس مدل 59230

مشخصات

  • طول
    ۵۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۳تا۶ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۲۰ کیلوگرم
  • ظرفیت
    ۱ نفر
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا طرح پری دریایی مدل ۵۹۲۴۲P

حلقه شنا  طرح پری دریایی مدل 59242P

مشخصات

  • طول
    ۶۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    ۶تا۱۰ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

استخر بادی اینتکس به همراه توپ و حلقه شنا مجموعه ۳ عددی

استخر بادی اینتکس به همراه توپ و حلقه شنا مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • طول
    ۱۲۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۲۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۷ کیلوگرم
  • مناسب برای
    بالای دو سال
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • ظرفیت
    ۴۰ گالن
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • اقلام همراه
    توپ بادی ، حلقه بادی
  • سایر توضیحات
    استخر بادی اینتکس به قطر ۱۲۲ سانتیمتر به همراه توپ بادی و حلقه بادی .

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل یونیکورن ۵۸۲۲۱NP

حلقه شنا اینتکس مدل یونیکورن 58221NP

مشخصات

  • طول
    ۱۰۷ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۳ تا ۶ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۲۵ کیلوگرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل ۵۹۲۴۱N.f

حلقه شنا اینتکس مدل 59241N.f

مشخصات

  • طول
    ۶۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۶ تا ۱۰ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۳۰ تا ۶۰ کیلوگرم
  • ظرفیت
    ۱ نفر
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا مدل بادی شورتی طرح هندوانه ۰۱

حلقه شنا مدل بادی شورتی طرح هندوانه 01

مشخصات

  • طول
    ۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵ سانتی‌متر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۵
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • سایر توضیحات
    حلقه شنای بچه گانه هندوانه بادی محصولی جدید و منحصربفرد است. طراحی این شناور کوچک بادی شبیه هندوانه است که در عکس های این محصول دیده می شود. این طراحی قطعا در خرید و جذابیت این محصول تاثیرگذار خواهد بود. مشاهده می کنید که این محصول دارای محلی برای قرار دادن پایه های فرزندتان است تا کودک پس از قرار گرفتن در داخل این محصول، بتواند پای خود را به ساده ترین شکل ممکن در آن قرار دهد. همچنین می توانید یک سری توپ های بادی متحرک در قسمت جلوی این محصول مشاهده کنید که مطمئنا برای کودک جذاب خواهد بود و پس از قرار دادن آن ها در داخل این محصول و روی آب از دیدن این وسایل بسیار خوشحال می شود.طول این حلقه شنا بادی ۷۴ سانتی مترعرض آن ۶۹ سانتی متروارتفاع این حلقه۴۰ سانتی متر میباشد. وزن آن۰٫۵ کیلوگرم است. تحمل وزن آن ۱۵ کیلوگرم میباشد. جنس بدنه از PVC ضخیم است. جنس بدنه ی کناری آن pvc طرح دار است. جنس کف ان pvc دولایه میباشد. مناسب کودکان ودارای دو جای مخصوص قرار دادن پا می باشد. قابلیت تعادل بالا بر روی آب است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل ۵۸۲۲۱

حلقه شنا اینتکس مدل 58221

مشخصات

  • طول
    ۱۰۷ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    ۳ تا ۶ سال
  • ظرفیت وزنی
    ندارد
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • سایر توضیحات
    ابعاد ذکر شده مربوط به قطر حلقه نیست و اندازه ابتدا تا انتهای محصول است

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا کودک اینتکس کد ۵۹۲۳۰

حلقه شنا کودک اینتکس کد 59230

مشخصات

  • طول
    ۵۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۳تا۶ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۲۰کیلوگرم
  • ظرفیت
    ۱نفر
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل ۵۸۲۲۱

حلقه شنا اینتکس مدل 58221

مشخصات

  • طول
    ۷۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۶ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    کودکان
  • ظرفیت وزنی
    ۴۰
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خردسالان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا بادی کد ۵۸۲۲۱۰۰

حلقه شنا بادی کد 5822100

مشخصات

  • طول
    ۸۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۳-۶
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰
  • ظرفیت
    ۵۰
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل ۵۹۲۶۲

حلقه شنا اینتکس مدل 59262

مشخصات

  • طول
    ۹۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • مناسب برای
    ۶ تا ۱۰۰
  • ظرفیت وزنی
    ۱۵۰
  • ظرفیت
    ۱
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا اینتکس مدل ۵۶۲۶۷B

حلقه شنا اینتکس مدل 56267B

مشخصات

  • طول
    ۱۱۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۱۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۸۳۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    +۹ سال
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • ظرفیت
    ۱ نفر
  • جنس
    پی‌وی‌سی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

حلقه شنا کد ۶۶۳۳

حلقه شنا کد 6633

مشخصات

  • طول
    ۵۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • ظرفیت وزنی
    ۸۰
  • جنس
    پلاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید حلقه شنا آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک حلقه شنا مناسب انتخاب کرده و همیشه از دیدن کودک خود هنگام شنا لذت ببرید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید وان حمام کودک

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا