سرگرمی و آموزشی

هواپیما کنترلی: بهترین مدل‌های هواپیما کنترلی با خرید اینترنتی

هنگام خرید هواپیما کنترلی این نکات را رعایت کنید

حتماً شما هم این موضوع را تصدیق می‌کنید که یکی از تفریحاتی که سن و سال نمی‌شناسد، راندن و به پرواز درآوردن انواع مختلفی از هواپیماهای کنترلی است. در این میان انتخاب نوع این هواپیماهای کنترلی لذت شما را از این تفریح دوچندان می‌کند. بااین‌حال اگر نکات خرید این اسباب‌بازی را بدانید دیگر مشکلی نخواهید داشت. در ادامه از این مقاله مجله اینترنتی مینینیم قصد داریم تمامی نکاتی که در زمان خرید هواپیما کنترلی باید به آن توجه کنید را با شما به اشتراک بگذاریم. پس اگر می‌خواهید یکی از این وسیله‌ها را بخرید تا انتها با ما همراه باشید.

نکات خرید هواپیما کنترلی که باید بدانید

هزینه خرید این هواپیماها به نسبت پایین نیست. به همین دلیل قبل از خرید باید تمامی موارد و نکات تهیه این محصول را به‌دقت مدنظر قرار دهید. با این کار به راحت می‌توانید از صرف هزینه‌های بیشتر جلوگیری کرد. اگر تمامی موارد گفته‌شده در این متن را به‌دقت مدنظر قرار دهید، دیگر هیچ دغدغه‌ای نخواهید داشت.

سن و سال؛ اولین نکته خرید هواپیما کنترلی

اولین نکته‌ای که باید در زمان خرید این محصولات به آن توجه داشته باشید، سن و سال افرادی است که قصد استفاده و لذت بردن از آن را دارند. نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است توانایی افراد در کنترل این اسباب‌بازی خواهد بود.

همان‌طور که میدانید بچه‌ها در ابتدا توانایی کمتری در کنترل هواپیماهای کنترلی دارند. همین عامل باعث می‌شود که استفاده از ریموت کنترل‌های سخت با دکمه‌های زیاد برای آن‌ها غیرقابل انجام شود. درصورتی‌که کودک با ریموت کنترل‌های ساده‌تر کار کند به‌مرورزمان توانایی مدل‌های سخت‌تر آن را نیز به دست خواهد آورد. برای بزرگ‌سالان نیز همین‌طور است. اگر به‌تازگی قصد استفاده از ریموت کنترل‌ها و راندن هواپیمای کنترلی را دارید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که کار شما را سخت و دشوار نکند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید هلیکوپتر کنترلی

نیاز خود را بشناسید

در گام دوم باید مشخص کنید که از چه نوع هواپیمایی لذت خواهید برد. آیا تنها اینکه هواپیما در آسمان پرواز کند و با چند دکمه ساده کنترل شود، یا اینکه به‌صورت پیشرفته‌ای کنترل‌شده و حرکات هیجان‌انگیزی را در آسمان به اجرا در بیاورد؟ تمامی نیازهای خود را مشخص کنید. درنهایت با مقایسه مدل‌های مختلف هواپیمای کنترلی مدل موردپسند خود را خریداری نمایید.

نوع موتور هواپیما؛ نکته‌ی غیرقابل‌چشم‌پوشی

پس‌ازآن که نیاز خود را برای خرید این وسیله بازی مشخص کردید، زمان آن رسیده که مشخصات و اطلاعات تخصصی هواپیما را به‌دقت بررسی نمایید. اولین نکته‌ای که در قطعات هواپیماهای کنترلی باید به آن دقت شود موتور این وسیله‌ها است.

درواقع تمامی عملکرد هواپیماهای کنترلی حول توان موتور آن‌ها می‌چرخد. شما باید به موارد مختلفی در زمان توجه به توان موتور دقت داشته باشید که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

  • تعداد دور موتور بر دقیقه
  • ولتاژ موردنیاز موتور
  • سایز موتور
  • سرعت رانش تأمین‌شده

درواقع هرچه موتور قوی‌تر باشد، توان گردانند ملخ بزرگ‌تری را دارد. این بدان معنا است که سرعت رانش بیشتری را فراهم می‌کند. اگر موتور کند باشد، سرعت به پرواز درآمدن هواپیما کم‌تر خواهد بود. پس اگر به‌تازگی قصد دارید برای اولین بار اقدام به خرید هواپیما کنترلی نمایید به شما پیشنهاد می‌کنیم محصولی را انتخاب نمایید که سرعت پایین‌تری دارد. این کار به شما کمک می‌کند که در راندن این هواپیماها تسلط بیشتری به دست آورید.

باطری و شارژر نیز مهم است

پس‌ازآنکه میزان توان موتور را مورد ارزیابی قرار دادید، زمان آن فرارسیده که توان و عمر مفید باطری را نیز بسنجید. اینکه تا چه اندازه بتوانید از هواپیمای کنترلی خود لذت ببرید، دقیقاً به توان و عمر باطری پس از هر بار شارژر کردن بستگی دارد. هواپیماهای کنترلی با تکنولوژی جدید از باطری‌های لیپو برای تأمین انرژی موردنیاز خود استفاده می‌کنند. این باطری‌ها به نسبت وزن هواپیما قدرت و توان خوبی دارند. از مزیت‌های دیگر استفاده از باطری‌های لیپو سرعت بالای تخلیه جریان است.

به خاطر داشته باشید باطری‌هایی که سلول‌های زیادی دارند سنگین‌وزن هستند. به همین دلیل نسبت رانش هواپیما به نسبت وزن آن را کاهش می‌دهند. از طرف دیگر به میزان چشم‌گیری سرعت هواپیما را کاهش می‌دهند. البته به خاطر داشته باشید که هرچه سلول‌های باطری بیشتر باشد، موتور هواپیما سریع‌تر می‌چرخد، پس باید نسبت وزن هواپیما، موتور و باطری را با یکدیگر متناسب در نظر بگیرید.

بهترین انتخاب برای هواپیماهای کنترلی معمولی باطری با ولتاژ ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. اگر هواپیمای شما کوچک است می‌توانید باطری سبک‌تری را نیز انتخاب نمایید. اگر می‌خواهید مدت‌زمان بیشتری از راندن هواپیما کنترلی خود لذت ببرید به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی دوتا باطری یدکی نیز خریداری نمایید.

گیرنده و فرستنده عامل اصلی ارتباط با هواپیمای کنترلی

یکی دیگر از مهم‌ترین اجزا هواپیماهای کنترلی سیستم هدایت از راه دور آن‌ها است. اگر شما هم به‌تازگی قصد خرید هواپیما کنترلی را داشته‌اید احتمالاً با این موضوع مواجه شده‌اید که تمامی محصولات جدید سیستم هدایت از راه دور ۲.۴ گیگاهرتزی دارند. این فرکانسی مناسب برای کنترل از راه دور خوبی به شمار می‌آید که برد خوبی را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

با این وجود در زمان خرید این محصولات میزان برد فرستند و گیرنده و فاصله مجاز آن‌ها را بررسی کنید. پس‌ازآن فضایی که قصد دارید با استفاده از آن از هواپیما خود لذت ببرید را نیز مدنظر قرار دهید. عملاً هرچه برد فرستنده بیشتر باشد، باید هزینه بیشتری برای خرید هواپیما کنترلی پرداخت نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ماشین کنترلی

جنس بدنه هواپیما نیز مهم است

هواپیماهای کنترلی را از مواد مختلفی می‌سازند. هرکدام از این مواد مزایا و معایب متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. برخی از این مواد مثل انواع مختلفی از چوب‌ها و کائوچوها وزن بالایی دارند، اما در همین حال مقاومت بیشتری هم نسبت به ضربه از خود نشان می‌دهند. از طرفی محصولاتی از جنس پلاستیک، پلی اورتان، pva و مواردی از این قبیل وزن پایینی دارند، اما مقاومت کافی در زمان زمین خوردن هواپیما را در اختیارتان قرار نمی‌دهند.

به همین دلیل در زمان خرید هواپیما کنترلی به جنس بدنه، مقاومت و کارایی آن دقت کافی را داشته باشید. این موضوع عامل اصلی لذت بردن از این وسایل بازی است.

قطعات یدکی را نیز برآورد کنید

از دیگر مواردی که در زمان خرید هواپیما کنترلی باید به آن توجه داشته باشید، وجود قطعات یدکی آن در بازار است. هواپیماهای کنترلی اسباب‌بازی‌های مصرفی هستند. ممکن است بعد از مدتی استفاده بخواهید باطری این محصولات را تعویض نمایید. پس باید قطعات جانبی این محصول در بازار موجود باشد. این عامل اصلی استفاده طولانی‌مدت از هواپیما کنترلی به شمار می‌آید.

قیمت را نیز مدنظر قرار دهید

از دیگر مواردی که در زمان خرید هواپیما کنترلی باید به آن توجه نمایید قیمت این محصولات است. احتمالاً با توجه به نیاز شما و مشخصات محصولی که مدنظر دارید، مدل‌های مختلفی از هواپیما کنترلی در بازار موجود است. ازاین‌رو می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از سایت‌های فروش آنلاین این مدل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را خریداری نمایید. این کار به شما کمک می‌کند که در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

حال که با نکات خرید هواپیما کنترلی آشنا شدید، در ادامه از مجله اینترنتی مینینیم به شما بخشی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های این محصولات را معرفی می‌کنیم.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب هواپیما کنترلی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ هواپیما کنترلی ارزان، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این هواپیماها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


هواپیما بازی کنترلی مدل fx820 su35

هواپیما بازی کنترلی مدل fx820 su35

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x29x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری با یو اس بی USB شارژ میشود و ظرفیت آن ۳۰۰ میلی آمپر ساعت هست که میتونید حدود ۱۵ دقیقه پرواز کنید و به حدود یک ساعت زمان برای شارژ احتیاج داره.
  • توضیحات ریموت
    بسیار ساده و سبکه ، سه عدد باتری قلمی لازم دارد.
  • اقلام همراه
    دو عدد چرخ ، سیم شارژ باتری ، دو عدد دم عقب هواپیما ، دفترچه راهنما ، دو عدد ملخ اضافی ، دو لاین LED قابل نصب روی هواپیما
  • سایر توضیحات
    دقت کنید که این مدل نسبت به مدل fx620 کمی بزرگ تر و مقاوم تر می باشد.رنگ های قرمز ، آبی و زرد هنوز موجود می باشد.برای مشاهده فیلم های پرواز میتونید در یوتیوب اسم کالا را سرچ کنید تا با اطمینان بیشتر خرید کنید.بازگشت کالا زمانی میسر است که پلمپ آن هنوز باز نشده باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل موبوجت

هواپیما بازی کنترلی مدل موبوجت

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x18x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری قابل شارژ لیتیوم پلیمر
  • توضیحات ریموت
    قابل کنترل با تلفن همراه بوسیله ارتباط وایفای
  • اقلام همراه
    کیت موبوجتراهنمای استفاده از موبوجتتیرک عرضی۴ عدد کاغذ مخصوص موشک موبوجتیک جفت ملخ یدک اضافهکابل شارژ میکرو USB
  • سایر توضیحات
    زمان پرواز: ۷ تا ۱۰ دقیقهمدت زمان شارژ باتری: ۴۵ دقیقهبرد: بیش از ۳۰۰ مترموبوجت یک پیشران حرکتی شامل برد کنترل از راه دور، باتری قابل شارژ و دو موتور کوچکِ قدرتمند است که موشک‌های کاغذی را به یک هواپیمای قابل کنترل تبدیل می‌کند. شما می توانید این کیت را به موشک‌های کاغذی و یا هواپیماهای فومی و چوبی سبک متصل کرده و پس از نصب اپلیکیشن موبوجت، پرنده را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید. قبل از اقدام به خرید، بهتر است نرم افزار این محصول به نام ;موبوجت را دانلود و نصب کنید و حتما فیلم های آموزشی در قسمت راهنما اپلیکیشن را قبل از پرواز مشاهده کنید.دقت کنید که نسخه ios برای این محصول هنوز انتشار پیدا نکرده است..مشخصات: طول: ۲۴ سانتی متر وزن: ۲۲ گرم وزن پروازی: تا ۴۵ گرم باتری: باتری لیتیومی قابل شارژ ۱۸۰ میلی آمپر ۲۵c زمان پرواز: ۷ تا ۱۰ دقیقه مدت زمان شارژ باتری: ۴۵ دقیقه برد: بیش از ۳۰۰ متر ویژگی ها: -کنترل با تلفن همراه به کمک پروتکل وایفای با حداقل تاخیر در ارسال داده -پردازنده ۳۲ بیتی قدرتمند به همراه سنسور ژیروسکوپ و شتابسنج ۶ محوره -فلایت کنترلر و کمک خلبان هوشمند برای کنترل آسان -نرم افزار پیشرفته اندرویدی با امکانات فروان و دو حالت کنترلی -طراحی آیرودینامیک و مهندسی -موتور های کورلس قدرتمند و پربازده -بدنه ضد ضربه ساخته شده از فیبر کربن و پلاستیک فشرده امکانات نرم افزار موبوجت: -ارتباط دو طرفه وایفای با برد بالا و تاخیر کم -ارسال میزان شارژ باتری به صورت لحظه ای و مدیریت زمان پرواز بوسیله هشدار های صوتی و لرزش تلفن همراه -ارسال قدرت آنتن دهی و هشدار مربوط به خارج شدن از محدوده -کنترل پرنده به دو صورت مختلف بوسیله حرکت دست و یا بوسیله لمس تلفن -قابلیت تنظیم ضرایب pid بوسیله تلفن همراه و کالیبره کردن سنسور های موبوجت محتویات داخل بسته بندی: -کیت موبوجت – راهنمای استفاده از موبوجت -تیرک عرضی -چهار عدد کاغذ مخصوص موشک موبوجت -یک جفت ملخ یدک اضافه -کابل شارژ میکرو USB

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل جت جنگی کد FX822

هواپیما بازی کنترلی مدل جت جنگی کد FX822

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x31x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    فوم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری لیتیومی ۳.۷ ولت ۳۰۰ میلی امپری
  • توضیحات ریموت
    برد ریموت ۱۰۰ متر
  • اقلام همراه
    ریموت کنترلقطعات نصبی روی هواپیما شامل چرخ و باله هاملخ یدکی و پوشش نوک ضد ضربه هواپیماکابل شارژباتری لیتیومدفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    قابلیت تیک اف لندینگ روی زمین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل FX620

هواپیما بازی کنترلی مدل FX620

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x25x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴ گرم
  • جنس
    فوم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    ۳.۷ وات ۱۵ دقیقه پرواز
  • توضیحات ریموت
    ۲.۴ گیگا هرتز با برد بالای ۱۵۰ متر
  • اقلام همراه
    دو عدد چرخ ، سیم شارژ باتری ، دفترچه راهنما ، دو عدد ملخ اضافی ، دو لاین LED قابل نصب روی هواپیما
  • سایر توضیحات
    هواپیما بسیار سبک که دارای ۲۴ گرم وزن هستش، به همین دلیل کنتر آن ساده است.دارای انعطاف بالایی می باشد که اگر به جایی برخورد کند به راحتی خراب نمی شود.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما اسباب بازی کنترلی مدل T102

هواپیما اسباب بازی کنترلی مدل T102

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • توضیحات باتری
    دو عدد باتری قلمی
  • توضیحات ریموت
    قابلیت حرکت به جلو و عقب با ریموت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل V17

هواپیما بازی کنترلی مدل V17

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x9x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    چهار
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما کنترلی مدل ZY-530pro

هواپیما کنترلی مدل ZY-530pro

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x32x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۸ گرم
  • جنس
    فوم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری لیتیوم پلیمر ۳۵۰mAh با قابلیت ارتقاء
  • توضیحات ریموت
    ریموت کنترل با فرکانس ۲.۴GHz
  • اقلام همراه
    دوعدد ملخ اضافهیک عدد شارژریک عدد دفترچه راهنمایک عدد باتری لیتیوم پلیمرسه عدد تایردوعدد گارد محافظ ملخ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل F22 RC Airplane Fighter

هواپیما بازی کنترلی مدل F22 RC Airplane Fighter

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵۰x280x94 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    فوم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • اقلام همراه
    پشتیبانی فنی: هواپیماهای rc سرگرمی مطمئن شوید که یک منطقه باز، آب و هوای زیر سطح ۴ باد را انتخاب کنید. برای اولین پرواز، لطفاً دریچه گاز را روی حدود ۳۰٪ -۴۰٪ قرار دهید، دریچه گاز را به آرامی تنظیم کنید، لطفاً دریچه گاز را در حداکثر قرار ندهید تا از پرواز کنترل نشده جلوگیری کنید. برای اطمینان از تجربه پرواز خود، ۵۰ شارژ کنید. دقیقه به طور کامل و پرواز ۱۵ دقیقه (لطفاً آن را بیش از ۲ ساعت شارژ نکنید)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل فرمانی سیم دار

هواپیما بازی کنترلی مدل فرمانی سیم دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴.۵x37x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • منبع انرژی
    باتری
  • اقلام همراه
    هواپیما به کنترل متصل با سیم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی طرح جت جنگنده  مدل F16

هواپیما بازی کنترلی طرح جت جنگنده  مدل F16

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x18x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۳ گرم
  • نیروی محرکه
    موتور
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • توضیحات باتری
    – نیاز به دو عدد باتری قلمی
  • توضیحات ریموت
    – دو کاناله بودن محصول
  • سایر توضیحات
    – طراحی زیبا- مناسب برای هدیه- همراه با بسته بندی مناسب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل P51D

هواپیما بازی کنترلی مدل P51D

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x75x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    یک
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    ۳.۷ولت _۴۰۰میلی آمپر
  • توضیحات ریموت
    ۲.۴Ghz 5-Channels
  • اقلام همراه
    شارژر _ملخ_باتری_چرخ_ریموت کنترل و…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل su57

هواپیما بازی کنترلی مدل su57

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳۰x315x110 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷ گرم
  • جنس
    فوم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    لیتیوم شارژی
  • توضیحات ریموت
    دوکانال
  • اقلام همراه
    باتری و کابل شارژ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل جت جنگی طرح F22

هواپیما بازی کنترلی مدل جت جنگی طرح F22

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x28x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • جنس
    فوم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • اقلام همراه
    باتری ، کابل شارژ
  • سایر توضیحات
    هواپیما کنترلی به طول ۳۸ سانتیمتر . ساخته شده از EPP فوم . ضد آب ، انعطاف پذیر و مقاوم .

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی ایکس کا مدل ۲۹۹۸

هواپیما بازی کنترلی ایکس کا مدل 2998

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x35x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • جنس
    فوم
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری قابل شارژ برای هواپیما در بسته بندی موجود است و برای کنترل ۴ عدد باتری قلمی مورد نیاز میباشد
  • اقلام همراه
    راهنمای نصب . راهنمای استفاده . باتری ، کابل شارژ . ملخ .
  • سایر توضیحات
    هواپیما کنترلی شارژی به طول ۲۶ سانتیمتر با کیفیت عالی . ساخته شده از EPP فوم ، سبک انعطاف پذیر و مقاوم . دارای سکان برای کنترل ارتفاع و جهت و همچنین توانایی حرکات نمایشی .

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل موزیکال کد ۵۵۰

هواپیما بازی کنترلی مدل موزیکال کد 550

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x22x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت توسط موتور الکتریکی
  • نیروی محرکه
    موتور
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری قابل شارژ برای هواپیما در بسته بندی موجود است و دو عدد باتری قلمی برای کنترل مورد نیاز است که در بسته بندی موجود نیست .
  • توضیحات ریموت
    کنترل ۴ کانال
  • اقلام همراه
    باتری قابل شارژ ، کابل شارژ
  • سایر توضیحات
    هواپیما کنترلی شارژی به طول ۲۲ سانتیمتر . دارای جلوه نور و صدای هواپیما و موزیکال .

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل sky airbus

هواپیما بازی کنترلی مدل  sky airbus

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x35x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مقیاس
    ۱:۲۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    ۲ عدد باتری قلمی برای کنترل (بسته فاقد باتری قلمی ) ، باتری شارژی برای هواپیما (موجود در بسته)
  • اقلام همراه
    هواپیما ، کنترل، باتری قابل شارژ برای هواپیما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل جنگنده جی ۲۰ رپتور

هواپیما بازی کنترلی مدل جنگنده جی 20 رپتور

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x31x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • مقیاس
    ۱:۱۸
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری لیتیوم قابل شارژ
  • توضیحات ریموت
    ۲.۴GH
  • اقلام همراه
    چرخ تیک اف-ملخ-ریموت کنترل-باتری لیتیوم قابل شارژ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل دیوانه

هواپیما بازی کنترلی مدل دیوانه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x18x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    چهار عدد باتری قلمی برای هواپیما دوعدد باتری قلمی برای کنترل هواپیما
  • توضیحات ریموت
    دوعدد باتری قلمی برای کنترل هواپیما
  • اقلام همراه
    یک عدد کنترل مدل فرمون
  • سایر توضیحات
    حرکت روبه جلو وعقب وچپ و راست و قابلیت ۳۶۰ درجه چرخش چرخیدن به طرفین موزیکال چراغدار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل F14

هواپیما بازی کنترلی مدل F14

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x17x7.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۷ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • نیروی محرکه
    موتور
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    – نیاز به دو عدد باتری قلمی
  • توضیحات ریموت
    – دو کاناله بودن محصول
  • اقلام همراه
    – یک عدد هواپیما اسباب بازی به همراه ریموت در بسته بندی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل ۱۱۰۲

هواپیما بازی کنترلی مدل 1102

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x24x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    کنترل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل B2-spirit

هواپیما بازی کنترلی مدل B2-spirit

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x28x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    چهار
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • اقلام همراه
    کنترل و باتری لیتیوم قابل شارژ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل ZY-740

هواپیما بازی کنترلی مدل  ZY-740

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x44x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    دو
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری لیتیوم قابل شارژ
  • اقلام همراه
    ملخ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هواپیما بازی کنترلی مدل EACY-HW35

هواپیما بازی کنترلی مدل EACY-HW35

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸×۲۶.۵×۱۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت پرواز
  • نیروی محرکه
    موتور
  • تعداد موتور
    سه
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    باتری لیپو ۳.۷ ولتی ۶۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • توضیحات ریموت
    ۸ کانال
  • اقلام همراه
    کابل و باتری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید هواپیما کنترلی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن و به‌روز خریداری کرده و همیشه از از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید فریزبی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا