لوازم ورزشی

طناب صخره نوردی: بهترین طناب‌های صخره نوردی با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع طناب صخره نوردی این نکات را رعایت کنید

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات برای کوه‌ نوردی و صخره‌ نوردی استفاده از طناب استاندارد است، طناب یک صخره نورد نه تنها برای طی کردن مسیر کاربرد دارد، بلکه صخره نورد برای حفظ جان خود حین صعود و سقوط از آن استفاده می‌کند.

از این رو اگر طناب صخره‌ نوردی مورد تأیید انجمن‌های جهانی کوه‌ نوردی و استاندارد اتحادیه اروپا قرار گرفته باشد، بسیار مهم است.

اگر شما هم در حوزه کوه‌پیمایی و صخره‌ نوردی چه به شکل حرفه‌ای و چه به صورت مبتدی فعالیت دارید و قصد خرید طناب صخره نوردی را دارید، حتماً تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

ما در این گفتار از مجله اینترنتی مینینیم مصمم هستیم که بسته‌ای کامل از اطلاعات در مورد این محصول ورزشی را در اختیار شما دوستان ورزشکار قرار دهیم، امید است با مطالعه آن بتوانید یک طناب مناسب صخره‌نوردی انتخاب و خریداری نمایید.

طناب صخره‌ نوردی چیست و چه نقشی در این ورزش دارد؟

انتخاب طناب مناسب صخره‌ نوردی بخش اصلی زنجیره تجهیزات حفاظتی این ورزش محسوب می‌شود. تهیه طناب برای صخره‌نوردی بسیار مهم است.

طناب صخره نوردی باید سبک و دارای انعطاف برای گره‌زدن باشد، هم‌ چنین مقاوم بودن آن در برابر ساییدگی روی سنگ‌های تیز نیز بسیار حائز اهمیت است. امروزه طناب‌های صخره‌ نوردی هسته‌ای برای این ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طناب‌های هسته‌ای از هسته نایلون یا مواد مصنوعی ساخته شده‌اند، مقاومت و استحکام طناب صخره‌نوردی در هسته آن است. اطراف این هسته با غلافی از جنس الیاف طبیعی و مصنوعی پوشانده می‌شود.

همین امر از پارگی و سایش آن در مقابل سنگ‌های تیز صخره‌ها جلوگیری می‌کند. هم ‌چنین باید جنس طناب‌های مخصوص صخره نوردی از مواد ضد آب باشد که در مقابل سرما و نفوذ آب انعطاف‌ پذیری خود را حفظ کند.

انواع طناب‌های صخره نوردی را بشناسید

طناب‌های صخره نوردی دارای تنوع و کاربردهای متفاوتی هستند، در ادامه به معرفی و بررسی انواع طناب صخره نوردی می‌پردازیم:

  • طناب صخره نوردی تک
  • طناب صخره نوردی نیم‌تاب یا دو‌تایی
  • طناب صخره نوردی دو‌ قلو
  • طناب صخره نوردی استاتیک صعود

طناب تک: این طناب، انتخاب مبتدیان ورزش صخره‌نوردی است که دارای ضخامت و هم‌چنین دوام است. با علامت ۱ که در انتهای طناب قرار داده شده تکی بودن آن نشان داده می‌شود.

اندازه طول طناب‌های صخره نوردی تکی ۶۰ متر و قطر آن‌ها بین ۹.۴ و ۱۰.۲ میلی‌متر می‌باشد.

طناب صخره‌نوردی دوتایی: نیم‌طناب یا طناب دوتایی در واقع قابل استفاده برای کاهش فشار در طول مسیرهایی است که صخره‌نورد سرگردان است.

طناب‌های نیم طناب در مواجهه و برخورد با زمین تیز ایمن بوده و خطر پارگی ندارند. علامت قابل شناسایی این مدل طناب ۱/۲ و اندازه طول آن ۶۰ متر است.

طناب صخره‌نوردی دو قلو: در حقیقت طناب صخره‌نوردی دو قلو هنگام صعود صخره نورد به هم متصل می‌شود و به صورت جداگانه قابل استفاده نیست.
طناب استاتیک صعود: طناب استاتیک صعود به دلیل داشتن کشش کم‌تر در مقایسه با انواع دیگر این محصول، برای صعود و فرود ورزشکار صخره‌نورد قابل استفاده است.

علامت شناسایی طناب استاتیک صعود EN ۱۸۹۱ است، طناب استاتیک صعود به عنوان یک طناب ثابت انتخاب خوبی برای صخره‌نوردی به شمار می‌رود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید طناب ورزشی

نکاتی که حین خرید طناب صخره نوردی باید رعایت کرد

با توجه به تنوع بالای طناب‌های موجود در بازار، زمانی شما می‌توانید ادعا کنید انتخاب خوبی داشته‌اید که نکات زیر را به عنوان معیار خرید در نظر بگیرید.

اول ویژگی‌های طناب صخره‌ نوردی را بررسی می‌کنیم

طناب‌های صخره نوردی دارای ویژگی‌هایی هستند که این ویژگی‌ها آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌‌سازد. برای خرید طناب صخره نوردی توجه به ویژگی انواع آن مهم است. در ادامه به بررسی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

  • درمان خشک طناب: طناب با جذب آب وزنش بیشتر و به همان نسبت مقاومتش در برابر نیروهای وارده کم‌تر می‌شود. هنگام بروز سرما طناب دچار خشکی شده و غیر قابل کنترل می‌‌گردد.
  • در واقع ویژگی درمان خشک در بعضی از طناب‌ها موجب می‌شود که این وسایل ورزشی آب کم‌تری را به خود جذب کنند.
  • ویژگی علامت میانی طناب: علامتی که در وسط اکثر طناب‌های صخره‌نوردی دیده می‌شود، برای شناسایی و مشخص شدن وسط طناب است.
  • این علامت معمولاً با رنگ سیاه خودنمایی می‌کند که هنگام خرید طناب صخره نوردی باید به آن توجه کنید.
  • خصوصیت دو رنگ بودن: بعضی از این محصولات کوه‌نوردی دارای دو رنگ متفاوت در دو نیمه خود هستند که این دو رنگ به معنی تغییر الگوی بافت دو نیمه طناب است.
  • علامت هشدار پایان طناب: در انتهای برخی از طناب‌های صخره‌نوردی نزدیک شدن به انتهای طناب با رنگ یا نخ سیاه هشدار داده می‌شود. این علامت و هشدار، هنگام پایین آمدن کوه‌نورد بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.
  • حالا که با ویژگی‌های انواع طناب‌ها آشنا شدید به بررسی رتبه بندی ایمنی UIAA طناب‌های صخره نوردی می‌پردازیم.

رتبه بندی استانداردهای طناب‌های صخره‌ نوردی

استانداردهای ایمنی طناب‌های صخره نوردی توسط اتحادیه بین‌المللی انجمن‌های آلپینیسم UIAA ایجاد و انجام می‌شود.

برای دریافت استاندارد، تمام طناب‌ها باید مراحل تست‌های UIAA را طی کنند. این تست‌ها شامل رتبه سقوط، طول استاتیک و نیروی ضربه است.

این رتبه‌بندی‌ها توسط اتحادیه بین‌المللی انجمن‌های آلبینیسم مورد آزمایش قرار می‌گیرند که مشخص می‌کند طناب‌ها پیش از شکستن تا چه حد می‌توانند جلوی سقوط را بگیرند. گفتنی است که این آزمایش روی هر کدام از طناب‌ها متفاوت است.

با رها کردنِ وزنه ۸۰ کیلوگرمی روی طناب‌های تک و دوقلو و وزنه ۵۵ کیلوگرمی روی نیم‌طناب، این آزمایش صورت می‌پذیرد.

تحمل ۵ سقوط در آزمایش UIAA برای طناب‌های تک و نیم‌طناب و ۱۲ سقوط برای طناب‌های دوقلو از موارد آزمایش UIAA در راستای دریافت استاندارد است.

هر چه درجه سقوط در این آزمایش بالاتر باشد دوام طناب بیشتر است. در رابطه با ازدیاد طول ایستا UIAA, برای طناب‌ها از لحاظ استاندارد، این در نظر گرفته شده است که بیشتر از ۴۰ درصد طول کل طناب‌های صخره نوردی کشش نداشته باشند.

نیروی ضربه وارده بر حسب کیلو نیوتون محاسبه می‌شود. هر چقدر کشش دینامیکی روی طناب بیشتر باشد نیروی ضربه کم‌تر خواهد بود که این امر موجب فرود نرم‌تر صخره نورد هنگام سقوط می‌شود.

در گواهینامه UIAA هر طنابی با توجه به تعداد سقوطی که برایش مشخص شده رتبه بندی می‌شود. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم این رتبه بندی بعد از طی شدن یک سری آزمایشات صورت می‌گیرد.

در طی این آزمایش‌ها مشخص می‌شود که هر طناب چند سقوط پیش از پاره شدن می‌تواند داشته باشد. طنابی که موفق به دریافت گواهینامه UIAA شود تحت نظر آزمایش‌های شدیدتری نسبت به فضای واقعی بوده است.

حداکثر نیروی ضربه وارده

طناب‌های صخره نوردی برای جذب انرژی توسط صخره نورد کشیده می‌شوند. جذب انرژی بیشتر توسط طناب موجب کم‌تر شدن نیروی محافظ صخره نورد می‌شود که البته این موضوع برای صخره نورد ورزشی نگران کننده نیست ولی در کل نیروهایی با ضربه کم‌تر بهتر هستند.

قطر طناب صخره نوردی

هنگام خرید طناب صخره نوردی به قطر آن توجه کنید، این طناب‌ها دارای قطرهای متفاوتی هستند. اساساً طناب‌های نازک سبک و طناب‌های ضخیم با دوام‌ترند.

طناب‌های نازک با وجود این‌که مورد تأیید تست‌های UIAA قرار گرفته‌اند ولی در عین حال در تماس با سنگ‌های تیز و ناهموار دچار پارگی می‌شوند.

توجه به نشانگر میانی طناب: هنگام خرید طناب صخره‌نوردی حتماً به علامت روی غلاف و قسمت میانی آن دقت کنید که طناب دارای علامت میانی، در بسیاری از موارد کاربردی خواهد بود.

تحلیل و بررسی قیمت طناب‌های صخره‌ نوردی

در مرحله اول بهتر است میزان بودجه خود را تعیین کنید زیرا با این کار تعداد گزینه‌های خرید کم‌تر خواهند شد. بنابراین شما می‌توانید انتخاب و خرید راحت‌تری داشته باشید.

به یاد داشته باشید که طناب‌های ارزان قیمت دارای کیفیت چندان مطلوبی نیستند. از این رو خرید این گونه از طناب‌ها را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم. با این حال لزوماً خرید گران‌ترین طناب به معنای انتخاب بهترین آن نیست.

نگاهی هم به برندهای تولید کننده محصول داشته باشید

کارخانه‌های بسیاری اقدام به تولید طناب‌های کوه‌نوردی و صخره‌نوردی می‌کنند، اما این‌طور نیست که تمام این سازندگان طناب‌های استاندارد و با کیفیتی را تولید می‌کنند.

لذا دوستان شما در وب‌سایت مینینیم به شما اهالی کوه‌پیما و صخره‌نورد توصیه می‌کنند که طناب کیفی، مرغوب و استاندارد را از برندهای معتبر خریداری نمایید.

برای دسترسی به برندهای صاحب نام می‌توانید از کارشناسان این رشته ورزشی و نظرات و تجربه مشتریان استفاده کننده از طناب کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دوچرخه کوهستان

طناب صخره نوردی را چگونه تهیه کنیم؟

برای خرید طناب صخره‌نوردی راه‌ها و گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد، شما می‌توانید به صورت حضوری محصول مورد نظرتان را از فروشگاه‌های وسایل کوه‌نوردی تهیه نمایید.

با وجود این که در این خرید امکان مشاهده کالا وجود دارد، ولی به دلیل ترافیک‌ سنگین، آلودگی هوا، وجود بیماری و گران تمام شدن کالا، به شما پیشنهاد می‌دهیم که به صورت آنلاین محصول‌تان را تهیه نمایید.

برخی از فروشگاه‌های آنلاین امکان مرجوع شدن کالا را برای مشتریان خود مهیا کرده‌اند، از طرفی هم تنوع محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های اینترنتی بسیار بیشتر از فروشگاه‌های حضوری است.

بنابراین در خرید اینترنتی امکان تهیه محصول مورد نظرتان بیشتر است. در این مدل از انتخاب، کالای خریداری شده در کم‌ترین زمان ممکن به نشانی شما فرستاده می‌شود.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب طناب ورزشی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ طناب صخره نوردی محکم، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این طناب‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


طناب صخره نوردی مدل ابریشمی ضد آفتاب T6 طول ۱۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی ضد آفتاب T6 طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶×۶×۱۰۰۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب کمپینگ ابریشمی باروکش پلی استر ضد آفتاب- از طناب صخره نوردی میتوانید در سفر و کمپ استفاده کنید و کاربرد فراوانی داردضخامت و قطر این طناب حدودا ۶ میلی متر میباشد.. میزان تحمل نیرو تقریبی این طناب ۳۰ الی ۳۵ کیلوگرم است. از این طناب نیز میتوانید برای بستن بار و ویا وسایل خود در خودرو و وانت استفاده کنید. طول هر طناب ۱۰ متر است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ویژه کمپینگ طول ۱۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ویژه کمپینگ طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶×۰.۶×۱۰۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    از طناب صخره نوردی میتوانید در سفر و کمپ استفاده کنید و کاربرد فراوانی داردضخامت این طناب حدودا ۶ میلی متر میباشد.. میزان تحمل نیرو تقریبی این طناب ۳۰ الی ۳۵ کیلوگرم است. از این طناب نیز میتوانید برای بستن بار و ویا وسایل خود در خودرو و وانت استفاده کنید. طول هر طناب ۱۰ متر است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ۵۰۲ طول ۸ متر

طناب صخره نوردی مدل 502 طول 8 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶ × ۶ × ۸۰۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • سایر توضیحات
    از طناب صخره نوردی میتوانید در سفر و کمپ استفاده کنید و کاربرد فراوانی دارد.وزن تحمل تقریبی این طناب ۳۰ الی ۳۵ کیلوگرم است.از این طناب نیز میتوانید برای بستن بار و ویا وسایل خود در خودرو و وانت استفاده کنید.طول هر طناب ۸ متر است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول ۱۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول 10 متر

مشخصات

  • وزن
    ۴۴۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشم با روکش پلی استر ضدآفتاب ریز بافتمغزی طناب از ابریشم اعلاطول :حدوا ۱۰ مترقطر طناب :۸ الی ۹ میلی متراین طناب در دسته طناب های استاتیک قرار میگیرد و خاصیت الاستیکی نداردتحمل فشار ضربه وکشش بسیار بالاتحمل نیرو تا ۱۰۰۰ کیلوگرمتحمل ضربه ناگهانی تا ۱۲۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-13mm طول ۱۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-13mm طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳×۱۳×۱۰۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر ۱۳ میلی مترطول طناب ۱۰ متربافت طناب از جنس ابریشم بادوام با روکش ریزبافت ضدآفتاب پلی استرمقاومت بالا دربرابر ساییدگیمغزی طناب نیز ابریشمیمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۱۸۵۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول ۳۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول 30 متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشم با روکش پلی استر ضدآفتاب ریز بافتمغزی طناب از ابریشم اعلاطول :حدوا ۳۰ مترقطر طناب :۸ الی ۹ میلی متراین طناب در دسته طناب های استاتیک قرار میگیرد و خاصیت الاستیکی نداردتحمل فشار ضربه وکشش بسیار بالاتحمل نیرو تا ۱۰۰۰ کیلوگرمتحمل ضربه ناگهانی تا ۱۲۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی BRB14mm طول ۱۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی BRB14mm طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴×۱۴×۱۰۰۰۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات:
    طناب ابریشم با روکش پلی استر ضدآفتاب درشت بافتتحمل فشار وساییدگی فوق العاده بالامغزی طناب از ابریشم اعلاطول :حدودا ۱۰ مترقطر طناب :۱۴ میلی متراین طناب در دسته طناب های استاتیک قرار میگیردتحمل فشار ضربه وکشش بسیار بالاتحمل نیرو تا ۱۹۰۰ کیلوگرمتحمل ضربه ناگهانی تا ۲۰۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ۱۰ رشته کد K7MM طول ۱۰ متر

طناب صخره نوردی مدل 10 رشته کد K7MM طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۷×۰.۷×۱۰۰۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب سفری با قطر حدودا ۷ میلی متر ای نمحصول دارای مغزی ابریشم هست و به طناب ۱۰ رشته نیز معروف است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک کد RE8mm طول ۱۲ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک کد RE8mm طول 12 متر

مشخصات

  • وزن
    ۴۱۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتابطناب به قطر ۸ میلی مترطول طناب ۱۲ متربافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادواممغزی طناب نیز ابریشمیاین طناب دردسته طناب های استاتیک قرار میگیردمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۱۱۰۰ کیلوگرمتحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا ۹۵۰ الی ۱۱۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی کد ۰۲ مجموعه ۲ عددی

طناب صخره نوردی کد 02 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۸*۴*۸ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۳۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد BLAW1 طول ۲۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد BLAW1 طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰۰۰۰×۱۴×۱۴ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    کاملا مناسب برای گروه ها امداد خودرویی در کوهستان وابزار فرود و…طناب به قطر ۱۴ میلی مترطول طناب ۲۰ متربافت طناب از جنس ابریشم بادوام با روکش درشت بافت پلی استر صددرصد ضدآفتابمقا.مت بالا دربرابر ساییدگیمغزی طناب نیز ابریشمیمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۲۰۰۰ کیلوگرمتحمل کشش بسیار بالا تا حدودا ۲۱۰۰ الی ۲۱۵۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-13mm طول ۲۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-13mm طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰۰۰×۱۱×۱۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر ۱۱ میلی مترطول طناب ۲۰ متربافت طناب از جنس ابریشم بادوام با روکش ریزبافت ضدآفتاب پلی استرمقاومت بالا دربرابر ساییدگیمغزی طناب نیز ابریشمی صنعتیمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۱۸۵۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی WGB11mm طول ۲۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی WGB11mm طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱×۱۱×۲۰۰۰۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشم با روکش پلی استر ضدآفتاب ریز بافتتحمل فشار وساییدگی فوق العاده بالامغزی طناب از ابریشم اعلاطول :حدوا ۲۰ مترقطر طناب :۱۱ میلی متراین طناب در دسته طناب های استاتیک قرار میگیردتحمل فشار ضربه وکشش بسیار بالاتحمل نیرو تا ۱۵۰۰ کیلوگرمتحمل ضربه ناگهانی تا ۱۶۴۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-9mm طول ۳۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-9mm طول 30 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۹×۹×۳۰۰۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر ۹ میلی مترطول طناب ۳۰ متربافت طناب از جنس ابریشم بادوام با روکش ریزبافت ضدآفتاب پلی استرمقاومت بالا دربرابر ساییدگیمغزی طناب نیز ابریشمی میباشدمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۱۲۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی RE10mmSTS طول ۲۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی RE10mmSTS طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۱۰×۲۰۰۰۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتابطناب مرغوب و باکیفیتطناب به قطر ۱۰ میلی مترطول طناب ۲۰ متربافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادواممغزی طناب نیز ابریشمیمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۲۰۰۰کیلوگرمتحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا ۱۷۰۰ الی ۱۸۵۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی ابریشمی مدل استاتیک طول ۳۰ متر

طناب صخره نوردی ابریشمی مدل استاتیک طول 30 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰۰۰×۱۳×۱۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی مدل استاتیک که برای فعالیت های فرود وگروه نجات مورد استفاده قرار میگیردمقاومت بسیار عالی دربرابر ساییدگیروکش با طرح سه بعدی بسیار زیبا از جنس پلی استر ضدآفتاب که باعث ماندگاری فوق العاده این طناب در شرایط آب و هوایی مختلف میشودقطر طناب ۱۳ میلی متر میباشد(برای استفاده برروی کارابین)طول:۳۰ مترمغزی طناب از ابریشم صنعتی وارداتی ترکی خالصتحمل ضربه ناگهانی تا ۲۰۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی RE10mmSTS طول ۱۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی RE10mmSTS طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۱۰×۱۰۰۰۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتابطناب مرغوب و باکیفیتطناب به قطر ۱۰ میلی مترطول طناب ۱۰ متربافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادواممغزی طناب نیز ابریشمیمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۲۰۰۰کیلوگرمتحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا ۱۷۰۰ الی ۱۸۵۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE14mm طول ۱۴ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE14mm طول 14 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x12x14000 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی ریز بافت با روکش ضدآفتابطناب به قطر ۱۲ میلی مترطول طناب ۱۴ متربافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادواممغزی طناب نیز ابریشمیمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۱۶۰۰ کیلوگرمتحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا ۲۲۰۰ الی ۲۵۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول ۳۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 30 متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتابطناب به قطر ۸ میلی مترطول طناب ۳۰ متربافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادواممغزی طناب نیز ابریشمیمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۱۱۰۰ کیلوگرمتحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا ۹۵۰ الی ۱۱۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول ۸.۵ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 8.5 متر

مشخصات

  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر ۸ میلی مترطول طناب ۸.۵ متربافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادواممغزی طناب نیز ابریشمیمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنیتحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا ۸۰۰ الی ۹۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول ۱۵ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول 15 متر

مشخصات

  • وزن
    ۶۷۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشم با روکش پلی استر ضدآفتاب ریز بافتمغزی طناب از ابریشم اعلاطول :حدوا ۱۵ مترقطر طناب :۸ الی ۹ میلی متراین طناب در دسته طناب های استاتیک قرار میگیرد و خاصیت الاستیکی نداردتحمل فشار ضربه وکشش بسیار بالاتحمل نیرو تا ۱۰۰۰ کیلوگرمتحمل ضربه ناگهانی تا ۱۲۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول ۱۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 10 متر

مشخصات

  • وزن
    ۴۳۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتابطناب به قطر ۸ میلی مترطول طناب ۱۰ متربافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادواممغزی طناب نیز ابریشمیمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۱۱۰۰ کیلوگرمتحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا ۹۵۰ الی ۱۱۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-9mm طول ۱۰ متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-9mm طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۹×۹×۱۰۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر ۹ میلی مترطول طناب ۱۰ متربافت طناب از جنس ابریشم بادوام با روکش ریزبافت ضدآفتاب پلی استرمقاومت بالا دربرابر ساییدگیمغزی طناب نیز ابریشمی میباشدمقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا ۱۲۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید طناب صخره نوردی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب امنیتی بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید گتر کوهنوردی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا