لوازم ورزشی

کتل بل: معرفی بهترین دمبل‌های روسی با خرید اینترنتی

هنگام خرید کتل بل این نکات را رعایت کنید

امروزه همه مردم به ویژه قشر نوجوان و جوان آرزو دارند که اندامی موزون، شکیل، عضلانی و ورزیده داشته باشند. برای برخورداری از بدنی مناسب و زیبا لازم است که تمریناتی خاص با استفاده از وسایلی ویژه انجام شود.

ضرورت دارد که برای بدن‌سازی و زیبایی اندام (Body building) تمرینات مختلف قدرتی و استقامتی را انجام دهید و با تغذیه مناسب و خواب کافی به سوی ساخت بدنی حجیم و عضلانی حرکت کنید.

همان‌طور که اشاره کردیم یکی از عوامل رشد عضلات بدن و رسیدن به اندامی ایده‌آل و خوش فرم، استفاده از وسایل بدن‌سازی است که یکی از آن‌ها کتل بل یا دمبل روسی است که نه تنها برای پرورش اندام بلکه برای بسیاری از رشته‌های دیگر ورزشی نیز مناسب است.

مجله اینترنتی مینینیم قصد دارد در ادامه این مطلب به معرفی این وسیله ورزشی بپردازد، انتظار داریم تا انتها همراهان باشید.

آیا می‌دانید کتل بل (Kettle bell) چیست؟

کتل بل یا دمبل روسی نوعی وزنه مشابه توپ و با یک دستگیره است که ساخت و استفاده از آن مربوط به روسیه می‌باشد. جنس این وزنه عمدتاً از چدن است و در اوزان و اندازه‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.

کتل بل از نظر شکل طوری طراحی شده که می‌توان با آن بسیاری از حرکات را که با دمبل و هالتر قابل اجرا نیستند، انجام داد. این وسیله بدن‌ساز بر خلاف دمبل‌های معمولی، در وسط گوی متمرکز است و در مقایسه با دمبل احساس متفاوتی به ورزشکار می‌دهد.

نگاهی جامع به مزایا و نحوه ستفاده از کتل بل

با استفاده از کتل بل در فضایی محدود، موثرتر تمرین کنید

شما ورزشکار عزیز می‌توانید به کمک وزنه کتل بل در مکان‌های کوچک، تمرینات سخت و حرکات تند انجام دهید. مثلاً برای تاب دادنِ کتل بل فقط به فضایی به اندازه طول بازوها به اضافه وزنه نیازمند هستید.

به کمک کتل بل به فرم بهتری از اسکوات برسید

بسیاری از کاربران که با میله هالتر اسکات می‌کنند، در فرم استفاده از آن دچار اشتباه می‌شوند اما با کتل بل اسکوات گابلت (حرکتی برای تقویت عضلات چهار سر ران) وزن، همانند یک پارسنگ تعادل هنگام نشستن برای انجام اسکات، عمل می‌کند.

در واقع استفاده از کتل بل باعث می‌شود که وزن بهتر توزیع شود و ورزشکار تمرینات موثرتری انجام دهد. برای اجرای Goblet squat وسیله را مقابل سینه خود درست مانند این‌که می‌خواهید از آن بنوشید، نگه‌دارید. حتماً می‌دانید که گابلت با معنای کاسه و پارچ است.

در ادامه باسن را به عقب و پایین هدایت کنید و اسکوات را انجام دهید، وزن خود را در پاشنه‌هایتان نگه‌دارید بدون این‌که انگشتان پا را بلند نمایید، اجازه ندهید دمبل روسی از سینه‌تان جدا گردد. تماس آرنج‌ها را با زانوهای خود حفظ کنید و به کمک باسن بلند شوید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دمبل بدنسازی

تمرین با وزنه کتل بل باعث افزایش قدرت می‌شود

کتل بل وزنه‌ای مفید و مناسب برای حرکات ترکیبی مانند وزنه‌برداری المپیک، تک‌ضرب و کلین (بلند کردن وزنه از روی زمین و کشیدن آن به روی شانه) و پرس محسوب می‌گردد.

هنگام انجام حرکات ترکیبی، باسن در وضعیتی قرار می‌گیرد که قدرت انفجاری را افزایش داده که این نکته برای تقویت عملکرد در همه زمینه‌ها مناسب است. حرکات پرتابی در خیلی از تمرین‌های کتل بل می‌توانند قدرت عضلانی ایجاد کنند.

به کمک دمبل روسی الگوهای حرکتی روزمره را شبیه سازی کنید

کار کردن روی الگوهای حرکتی به جای گروه‌های عضلانی کلید یک برنامه موفق تمرین است. شما در طول روز چیزهای غیر متعادل و حجیم را مرتب و در جهات و سطوح مختلف جابه‌جا می‌کنید.

کتل بل می‌تواند این فعالیت‌ها را تقلید و شبیه سازی کند، اسکات چرخشی با این وزنه در بالای سر یک نمونه و مثال خوب برای این موضوع است.

وزنه را با دست راست خود بگیرید و آن را بالای سر ببرید جوری که بازوی‌تان کاملاً صاف باشد و وزنه هم راستا با شانه راست‌تان قرار بگیرد.

با چرخش شانه‌هایتان به سمت راست، اسکوات بروید و هنگام پایین آمدن‌، با دست چپ پای راست خود را لمس کنید. با عکس کردنِ الگو به حالت شروع برگردید و این حرکت را برای سمت دیگر هم انجام دهید.

نقش کتل بل در تقویت قدرت چرخش

دمبل روسی وسیله‌‌ای تاثیرگذار برای ایجاد قدرت در شانه‌ها و باسن توام با ثبات و تعادل در میان‌تنه است.

اگر بتوانید تمرینات چرخشی را با کتل بل انجام دهید، پیشرفت چشمگیری در ورزش‌هایی که نیاز به حرکات انفجاری در باسن دارند مثل گلف، تنیس، چوگان و هر مدل حرکت پرتابی خواهید داشت.

آیا می‌دانید کتل بل عضلات بیشتری را درگیر می‌کند؟

تفاوت عمده وزنه کتل بل با دمبل این است که مرکز جرم آن‌ فراتر از دست است زیرا وزن گوی در جلوی دسته‌اش است و این به شما کمک می‌کند که با گستره حرکتی بیشتری فعالیت کنید. بنابراین با وزنه کتل بل حرکت و انعطاف بیشتری در مقایسه با دمبل خواهید داشت.

تمرین با دمبل روسی وضعیت بدن را بهتر می‌کند

یکی از تمرین‌های معروف با کتل بل راه رفتن کشاورز نام دارد که در آن شیوه حمل دو سطل آب توسط یک کشاورز شبیه سازی می‌شود. شرط اصلی حمل دمبل روسی داشتنِ فرم بدنی درست و مناسب است، با وضعیت بدنی نامناسب نمی‌توان این کار را به سرانجام رساند.

دسته‌دار بودن کتل بل در مقایسه با هالتر و دمبل آن را بیشتر شبیه یک سطل می‌کند و همین هم تقلید کار کشاورز را تسهیل می‌کند. با در دست گرفتنِ یک جفت وزنه به حالت اسکوات پایین بیایید.

هنگام بلند کردنِ وزنه‌ها باید کمرتان صاف باشد، ابتدا مسافت‌های کوتاه را تجربه کنید و به تدریج آن را اضافه نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دمبل ایروبیک

به کمک کتل بل مهارت در دست گرفتن و کنترل خود را بهبود ببخشید

شاید تصور کنید چنین مهارتی راستِ کارتان نباشد اما کار با کتل بل شما را برای موقعیت‌های خاص و حمل وسایل سنگین و نیازمند به حفظ تعادل مثل راه رفتن پیش‌خدمت یا حمل چمدان آماده می‌کند.

دمبل روسی علاوه بر افزایش قدرت و استقامت، مهارت در دست گرفتن وسایل را نیز تقویت می‌کند.

دوندگان می‌توانند با وزنه کتل بل خود را برای دو با مانع آماده کنند

تمرین با این وسیله بدن‌ساز می‌تواند دو میدنی کاران را برای دو با مانع مهیا کند. توجه به جنبه هوازی و جنبه استقامتی کتل بل برای دو با مانع که چالش‌های خاص خود را دارد، حائز اهمیت است.

اگر می‌خواهید تمرین Man maker را با این وزنه تجربه نمایید، ابتدا در وضعیت شنا قرار بگیرید طوری که دسته‌های وزنه در دستان شما باشد. هنگامی که در حرکت شنا بالا آمدید، تمرین پارویی یک دست را انجام دهید و در ادامه برای دست دیگر نیز تکرار کنید.

بهتر است یک شنای دیگر را هم با جلو آوردنِ پاها و قرار گرفتن در وضعیت اسکوات انجام دهید و قبل از پایان‌اسکات وزنه‌ها را بالای سر ببرید. در واقع تمرین من میکر نوع سخت فعالیت Buspees است.

محکم شدن شانه‌ها نتیجه کار با وزنه کتل بل است

با توجه به نقش مهم شانه‌ها در حرکات و انجام امور روزانه لزوم تقویت آن‌ها موضوعی اجتناب‌ ناپذیر است. بر این اساس کار پرس با وزنه کتل بل را با بالا بردنِ وزنه با یک دست انجام دهید.

این کار، تمام عضلات کوچک تثبیت کننده اطراف ماهیچه‌های گرداننده شانه‌ها را درگیر می‌کند تا وزن در جایگاه خودش نگه‌داشته شود. برای این کار باید دسته وزنه را بگیرید جوری که آرنج‌تان یک زاویه ۹۰ درجه با بازوی شما بسازد.

مچ دست حامل وزنه باید هم‌سطح ابرویتان باشد، وزنه را تا جایی بالای سر ببرید که بازوی شما کاملاً کشیده شود.

دمبل روسی وسیله‌ای چند وجهی و قابل تحمل برای تمرین است

کتل بل در واقع همانند ابزاری چند وجهی است که می‌توان با آن گروه‌های عضلانی مختلف و الگوهای حرکتی گوناگون را در محیط باز و خانه تمرین داد.

در این زمینه لازم است به تعادل مناسبی دست پیدا کنید تا بتوانید وزنه را کنترل نمایید. با کتل بل می‌توانید بسیاری از تمرینات بدنی را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید هالتر بدنسازی

تمام گروه‌های عضلانی با استفاده از دمبل روسی هدف قرار می‌گیرند

به کمک وزنه کتل بل همه قسمت‌های بدن خود را درگیر کنید، وزنه را در حالی‌که روی زمین دراز کشیدید، در دست راست و درست بالای شانه‌ها نگه دارید در حالی‌که پای چپ‌ صاف و پای راست‌تان خمیده است.

وسیله ورزشی را زمانی که دست چپ‌تان در پهلو است، بالا نگه دارید، در ادامه خود را به کمک ساعد دست چپ بالا بکشید. آنگاه به یاری ساعد و فشار به آن، روی پای چپ زانو بزنید و از جا بلند شوید.

این را هم بدانید که:

سابقه بهره‌گیری از وزنه کتل بل به سیصد سال پیش در روسیه بر می‌گردد، تنوع بدن‌سازی با استفاده از این وسیله باعث شد که کمیته‌ای در سال ۱۹۸۵ راه‌اندازی شود و نخستین مسابقات این وزنه را در همان سال در روسیه برگزار نماید.

یکی از خصوصیات بارز کتل بل قرار گرفتن وزنه در پایین‌تر از دسته‌اش است که باعث می‌شود حرکات پرتابی با آن بهتر انجام شود.

یاد آوری می‌کنیم که افزایش میزان چربی سوزی، تغییر فرم سریع عضلات، فعالیت تمام گروه‌های عضلانی، افزایش استقامت، تناسب اندام، فرم دهی و قدرت‌بخشی به تمام عضلات، افزایش انعطاف پذیری و انجام یک جلسه تمرین کارآمد در هر زمان و مکان از دیگر محاسن استفاده از دمبل روسی است.

تحلیل و بررسی جنس کتل بل‌ها

محصولات چدنی: این دسته از وزنه‌های با قیمت مناسب در پایین‌ترین رده قرار دارند و می‌توانند در قالب یک بسته با گستره‌ وسیعی از اوزان مختلف ارائه شوند، معمولاً به شکل فلزی یک تکه و با قالبی واحد تولید می‌شوند.

وزنه‌های با روکش ونیل: جذابیت کتل بل، محافظت از هسته مرکزی فلز و عدم آسیب دیدگی کف از ویژگی‌های وزنه پوشیده با ونیل است. رنگ‌بندی وزنه‌ها برای تمایز آن‌ها در باشگاه از دیگر خصوصیات این مدل کالای ورزشی است.

وزنه با پوشش پلاستیکی و دسته کرومی: دسته محصولی که از جنس کروم باشد جلوه‌ای شیک و زیبا دارد. علاوه بر جذابیت، جنس کروم نرمی دسته‌های کتل بل را نیز به همراه دارد و به خاطر راحتی هنگام استفاده، دارای طرفداران زیادی است.

محصولی با پوشش یورتان: وزنه‌هایی که با یورتان پوشش داده می‌شوند گزینه خوبی برای طرفداران جدی و پر و پا قرص این کالای ورزشی هستند. محکم بودنِ لایه اطراف کتل بل باعث جذب ضربه می‌شود که این امر برای محصول و کف محل استفاده فوق‌العاده مهم است.

دمبل روسی رقابتی: این مدل از کتل بل‌ها بدون لحاظ کردنِ وزن، دارای اندازه و شکل استاندارد هستند. توصیه می‌شود افرادی که به دنبال افزایش مهارت‌های خود هستند تهیه وزنه‌های رقابتی را در اولویت قرار دهند. کتل بل‌های رقابتی با جنسی از فولاد به حرفه‌ای نیز معروف هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کش بدنسازی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب کتل بل مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۲ کتل بل خوش دست، باکیفیت و ارزان را برای شما آماده کرده‌ایم. این کتل‌بل‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


کتل بل مدل sh.p وزن ۶ کیلوگرم

کتل بل مدل sh.p وزن 6 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x13x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    – دارای دسته برای حمل و انجام تمرینات- به شکل گوی با دسته

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل mg10 وزن ۲ کیلوگرم

کتل بل مدل mg10 وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳.۵x12x13.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز با روکش پلاستیکی
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل A.S وزن ۶ کیلوگرم

کتل بل مدل A.S وزن 6 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x13x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    – دارای دسته برای حمل و انجام تمرینات- به شکل گوی با دسته

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل ام دی ام وزن ۴ کیلوگرم

کتل بل ام دی ام وزن 4 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷ × ۸ × ۱۶ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – دارای دسته برای حمل و انجام تمرینات- به شکل گوی با دسته- قطر گوی ۸ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل رکورد وزن ۲ کیلوگرم

کتل بل مدل رکورد وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x9x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    استفاده از روکش پلاستیکی با کیفیت بالا به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و حفظ دوام دمبل – بدون آسیب رساندن به دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل A.S وزن ۱۰ کیلوگرم

کتل بل مدل A.S وزن 10 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • سایر توضیحات
    – دارای دسته برای حمل و انجام تمرینات- به شکل گوی با دسته

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل A.S وزن ۱۰ کیلوگرم

کتل بل مدل A.S وزن 10 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن
  • کشور تولیدکننده
    ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل MLT6 وزن ۶ کیلوگرم

کتل بل مدل MLT6 وزن 6 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x10x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    با روکش رنگی نئوپرن

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل ایرون وزن ۲ کیلوگرم

کتل بل مدل ایرون وزن 2 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x7x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن نشکن
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    کف کتل بل کاملا صاف و با تعادل بالاست رنگ الکترواستاتیک این کتل بل رو بسیار خاص و خوش دست کرده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل A.S وزن ۸ کیلوگرم

کتل بل مدل A.S وزن 8 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x12x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن
  • کشور تولیدکننده
    ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل A.S وزن ۱۴ کیلوگرم

کتل بل مدل A.S وزن 14 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x16x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن
  • کشور تولیدکننده
    ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل پاور جیم مدل دسته استیل ۱۸ کیلویی

کتل بل پاور جیم مدل دسته استیل 18 کیلویی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x25 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل ایرون وزن ۶ کیلوگرم

کتل بل مدل ایرون وزن 6 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x11x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن نشکن
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دسته های کتل بل ایرون استاندارد هست و دوتا دست کامل و به راحتی قرار میگیرد کف کتل بل کاملا صاف و با تعادل بالاست رنگ الکترواستاتیک این کتل بل رو بسیار خاص و خوش دست کرده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل پاورجیم مدل ۲۰۲۰ وزن ۳۰ کیلوگرم

کتل بل پاورجیم مدل 2020 وزن 30 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلزی با روکش بدنه لاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل ام دی ام وزن ۶ کیلوگرم

کتل بل ام دی ام وزن 6 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹ × ۱۰.۵ × ۱۶.۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – دارای دسته برای حمل و انجام تمرینات- به شکل گوی با دسته- قطر گوی ۱۰.۵ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل ایرون وزن ۲۴ کیلوگرم

کتل بل مدل ایرون وزن 24 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x11x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن نشکن
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دسته های کتل بل ایرون استاندارد هست و دوتا دست کامل و به راحتی قرار میگیرد کف کتل بل کاملا صاف و با تعادل بالاست رنگ الکترواستاتیک این کتل بل رو بسیار خاص و خوش دست کرده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل ایرون وزن ۱۶کیلوگرم

کتل بل مدل ایرون وزن 16کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x11x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن نشکن
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    از ویژگی های کتل بل ایرون دسته های استانداردشه که دوتا دست هارو به خوبی داخل خودش جا میدهکف محصول صاف و با تعادله و تمرین های تعادلی رو میتوان به خوبی انجام دادکاملا خوش دست و میتوان از تمامی قسمت های کتل بل استفاده کرد و بیش از ۱۰۰ مدل حرکات ورزشی و تمرین های مختلفو میشه انجام داد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل پاورجیم مدل ۲۰۲۰ وزن ۲۶ کیلوگرم

کتل بل پاورجیم مدل 2020 وزن 26 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x22x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلزی با روکش بدنه لاستیک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل ام دی ام ۱۰ کیلوگرم

کتل بل ام دی ام 10 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳ × ۲۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    – دارای دسته برای حمل و انجام تمرینات- به شکل گوی با دسته- قطر گوی ۱۰سانتی متر- ابعاد بسته بندی ۱۳ × ۱۹ × ۲۳ سانتی متر – وزن بسته بندی ۱۰۵۰۰ گرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل ایرون وزن ۲۰ کیلوگرم

کتل بل مدل ایرون وزن 20 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x11x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن نشکن
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دسته های کتل بل ایرون استاندارد هست و دوتا دست کامل و به راحتی قرار میگیرد کف کتل بل کاملا صاف و با تعادل بالاست رنگ الکترواستاتیک این کتل بل رو بسیار خاص و خوش دست کرده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل آیرون وزن ۳۰ کیلوگرم

کتل بل مدل آیرون وزن 30 کیلوگرم

مشخصات

  • توضیح کاور
    سه لایه روکش
  • ابعاد
    ۲۵x11x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن نشکن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دسته های کتل بل ایرون استاندارد هست و دوتا دست کامل و به راحتی قرار میگیرد کف کتل بل کاملا صاف و با تعادل بالاست رنگ الکترواستاتیک این کتل بل رو بسیار خاص و خوش دست کرده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل MLT4 وزن ۴ کیلوگرم

کتل بل مدل MLT4 وزن 4 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x17x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    با روکش نئوپرن رنگی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

کتل بل مدل ایرون وزن ۲۰ کیلوگرم

کتل بل مدل ایرون وزن 20 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x11x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • جنس
    چدن نشکن
  • کشور تولیدکننده
    ایران
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دسته های کتل بل ایرون استاندارد هست و دوتا دست کامل و به راحتی قرار میگیرد کف کتل بل کاملا صاف و با تعادل بالاست رنگ الکترواستاتیک این کتل بل رو بسیار خاص و خوش دست کرده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید کتل بل آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب و خوش دست خریداری کرده و همیشه از ورزش با آن لذت ببرید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید طناب ورزشی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا