لوازم جانبی خودرو

جاسوئیچی: بهترین جاسوئیچی‌های زیبا و فانتزی با خرید اینترنتی

هنگام خرید جاسوئیچی این نکات را رعایت کنید

سوئیچ اساسی‌ترین و کاربردی‌ترین وسیله در انواع خودروهاست که برای روشن کردنِ آسان وسیله نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگام سوار شدن، اگر ماشین شما فاقد دزدگیر باشد درب آن را با سوئیچ باز سپس اقدام به روشن کردنش می‌نمایید.

گاهی اتفاق می‌افتد که افراد سوئیچ اتومبیل خود را گم می‌کنند یا آن را در مکانی جا می‌گذارند که این موضوع باعث بروز مشکلاتی برای آنان می‌شود.

برای این‌که چنین مسئله‌ای رخ ندهد و شما راننده گرامی دچار چالش و مشکل نشوید، بهترین ابزاری که می‌تواند به شما کمک نماید، تهیه یک جاسوئیچی شیک، زیبا و مناسب است.

با خرید این وسیله شما می‌توانید از سوئیچ و سایر کلیدهای مربوط به خودرو مانند قفل پدال، فرمان و همین‌طور خانه، محل کار و … مراقبت نمایید و با ریسه کردن آن‌ها به یک حلقه مانع از گم شدن‌شان بشوید.

برای شناخت و انتخاب بهتر یک جاسوئیچی مناسب، توصیه می‌کنیم مقاله پیش رو را از مجله اینترنتی مینینیم مطالعه بفرمایید.

ابتدا با جاسوئیچی بیشتر آشنا شوید

جاسوئیچی (Key chain) حلقه‌ای از جنس فلز، پلاستیک، چرم یا نظایر آن است که علاوه بر نگه‌داری و مراقبت از سوئیج و سایر کلیدها، جلوه‌ای زیبا و خاص به مجموعه کلیدهای شما می‌دهد.

با توجه به کاربرد این وسیله به نظر می‌رسد که انتخاب و خرید دست کم یک نمونه جاسوئیچی برای محافظت از سوئیچ هر مدل اتومبیل امری لازم و اجتناب ناپذیر است.

توصیه می‌کنیم نکات زیر را به عنوان شاخص برای خرید جاسوئیچی در نظر بگیرید

قبل از هر کاری مدل محصول را تعیین نمایید

شما به عنوان یک راننده اولین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب جاسوئیچی به خاطر داشته باشید، توجه به مدل محصول است. عده‌ای ممکن است بر اساس مدل خودروی خود و همین‌طور برند تولید کننده آن جاسوئیچی را خریداری نمایند.

یعنی انتخاب کالایی را ترجیح می‌دهند که لوگوی کمپانی سازنده خودروی‌شان روی آن حک شده باشد.

افرادی هم هستند که بر اساس سلیقه خود اقدام به تهیه جاسوئیچی می‌کنند و به تناسب برند و تولید کننده ماشین با وسیله مراقبت از سوئیچ اهمیتی نمی‌دهند. شما می‌توانید به هر شکلی که تمایل دارید، اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قفل پدال

اندازه و وزن جاسوئیچی حائز اهمیت است

اندازه و وزن این کالای جانبی ماشین یا به عبارتی مشخصه‌های فیزیکی آن دارای اهمیت است. حتماً می‌دانید که جاسوئیچی از آن دسته وسایلی است بیشتر اوقات همراه شماست.

بنابراین بررسی سایز و وزن آن با هدف جابه‌جایی آسان و سهولت قرار دادنش در جیب یا کیف نباید مورد غفلت کاربر واقع شود. لذا بهتر است خرید یک محصول سبک، شیک، کوچک و کم حجم را در برنانه خرید خود قرار دهید.

جنس محصول را بر اساس سلیقه و میزان ماندگاری‌اش انتخا کنید

یکی دیگر از معیارهای گزینش جاسوئیچی توجه و دقت در جنس آن است. امروزه این دسته محصولات زیبا و جانبی خودرو از موادی مثل فلز، استیل، چرم، پلاستیک و … ساخته و وارد چرخه مصرف می‌شوند.

آقایان عمدتاً هوادار جاسوئیچی‌های تولیده شده از جنس استیل و چرم هستند در حالی‌که خانم‌ها طرح‌های فانتزی را ترجیح می‌دهند.

اگر قصد دارید به دوستان، اعضای خانواده و دیگران جاسوئیچی هدیه بدهید، حتماً به مواد سازنده و طرح آن متناسب با جنس مخاطب خود اهمیت بدهید.

در مجموع بهتر است جنس جاسوئیچی شما از فناوری نانو برخوردار باشد تا آلودگی‌های محیطی را به راحتی جذب نکند و با گذر زمان خط و خش نیز برندارد طوری که این کیفیت باعث ماندگاری بیشتر آن گردد.

بد نیست گوشه چشمی هم به طرح و رنگ محصول داشته باشید

گرچه انتخاب طرح و رنگ هر وسیله و محصولی از جمله جاسوئیچی مبنا و معیار مشخصی ندارد و تابع سلیقه و نظر استفاده کننده است با این حال مینینیم به شما یاران همراه پیشنهاد می‌کند که هنگام خرید محصول، بر اساس طرح و هم‌چنین رنگ بدن یا بخش داخلی ماشین اقدام کنید.

قابلیت اتصال محصول به کمربند خیال‌تان را راحت‌ می‌کند

اگر قدری حواس پرت یا کم توجه هستید و احتمال می‌دهید که جاسوئیچی را با کلید‌های متصل به آن جا می‌گذارید، فراموش یا گم می کنید، بهتر است در فکر تهیه یک جاسوئیچی با قابلیت اتصال به کمربند شلوارتان باشید. این خصوصیت خیال شما را از هر نظر راحت می‌کند.

وجود یک حلقه اضافه برای جاسوئیچی خالی از لطف نیست

اگر جاسوئیچی یک حلقه اضافی در کنار حلقه اصلی داشته باشد، این امکان برای شما فراهم می‌شود که از سایر کلیدهای خود در کنار سوئیچ محافظت و استفاده نمایید، البته شباهت و کیفیت هر دو حلقه باید یکسان باشد.

آیا می‌دانید جاسوئیچی هم‌ امکانات جانبی دارد؟

برخی از این محصولات محافظتی دارای یک سری امکانات جانبی هم هستند، برای مثال نوعی از آن‌ها می‌توانند به بلوتوث تلفن همراه متصل شوند تا در صورت مفقود شدن، زودتر ردیابی و پیدا شوند.

گونه‌ای از جاسوئیچی‌ها هم به حسگرهای خورشیدی مجهزند و قادرند با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، به شکل مداوم یا چشمک زدن روشن و خاموش شوند.

بعضی از آن‌ها از قابلیت نگه‌داری و اتصال ابزاری کوچک اما کاربردی مانند سوهان، درباز‌کن، چاقو، قیچی، قطب‌نما و … به خود برخوردار هستند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید روکش صندلی خودرو

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب جاسوئیچی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ جاسوئیچی شیک، زیبا، ارزان و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این جاسوییچی‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


جاسوئیچی خودرو طرح با احتیاط رانندگی کن

جاسوئیچی خودرو طرح با احتیاط رانندگی کن

مشخصات

  • ابعاد
    ۵.۸×۱.۵×۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ گرم
  • جنس
    فلزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاسوئیچی خودرو طرح جگوار مدل LTH

جاسوئیچی خودرو طرح جگوار مدل LTH

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x4x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاسوئیچی خودرو طرح شیر وپرچم کد ۶۶۰۳

جاسوئیچی خودرو طرح شیر وپرچم کد 6603

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x3x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    جاسوئیچی خودرو طرح شیر پرچم جنس فلز رزینت کاری شدهابعاد : ۸x3x1 سانت متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاسوئیچی خودرو مدل دنده

جاسوئیچی خودرو مدل دنده

مشخصات

  • وزن
    ۳۱ گرم
  • جنس
    فلزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جاسوئیچی خودرو مدل چراغ راهنمایی طرح فلزی

جاسوئیچی خودرو مدل چراغ راهنمایی طرح فلزی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    فلزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این نوشتار از مجله اینترنتی مینینیم تمام سعی خود را به کار بستیم که شما مشتریان عزیز خرید آنلاین را با نکات مهم و اساسی هنگام خرید جاسوئیچی آشنا نماییم، بدون تردید با رعایت این نکات می‌توانید یک جاسوئیچی زیبا، شیک و مناسب خریداری کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید باتری خودرو

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا