دکوراتیو

راهنمای خرید مبل تختخواب شو با معرفی شیک‌ترین مدل‌ها

هنگام خرید انواع کاناپه و مبل تخت خواب شو این نکات را رعایت کنید

مبل تختخواب‌ شو (Sofa bed) در واقع تختخوابی است که قادر است تا شده و به مبل تبدیل شود طوری که افراد می‌توانند بر حسب نیاز و نوع کاربرد به عنوان مبل یا تختخواب از آن استفاده نمایند.

این وسیله دو کاره در منازل و مکان‌هایی که دارای متراژ کم هستند، کاربرد بیشتری دارد.

این گروه از وسایل خواب و نشستن در دو نوع کنترلی و دستی تولید و عرضه می‌شوند که مدل اول با کنترل و نوع دوم با دست باز و بسته می‌شوند.

مسلماً نوع کنترلی این کالا از قیمت بالاتری برخوردار است، این را هم بدانید که مبل‌های تختخواب شو به صورت دو نفره هم ساخته می‌شوند.

در مورد مبل تختخواب شو بیشتر بدانید

این محصول را باید نسل جدیدی از کاناپه‌های راحتی به حساب آورد که قابلیت تختخواب شدن را دارند.

مبل‌های تختخواب شو یا به عبارت دیگر تختخواب‌هایی که تا می‌شوند، برای خانه‌های نُقلی و منازلی که اتاق مهمان ندارند، بسیار کاربردی هستند.

همان‌طور که بیان شد، مبل تختخواب شو در حقیقت یک محصول فوق‌العاده است که هم از قابلیت نشمینی همچون یک مبل استاندارد و راحت برخوردار است و هم می‌توان بر روی کیفیت آن جهت دراز کشیدن، استراحت و حتی خواب شبانه حساب ویژه‌ای باز کرد.

این نوع از مبل‌ها خوشبختانه امروزه در کشورمان به وفور یافت می‌شوند و هر کس می‌تواند متناسب با میزان بودجه و سلیقه خود یک مدل از آن‌ها را تهیه نماید.

البته میزان بودجه و سلیقه به تنهایی نمی‌توانند انتخاب شما را رقم بزنند بلکه لزوماً باید به یک‌سری نکات مهم و کلیدی نیز توجه نمایید.

مثل همیشه مجله اینترنتی مینینیم آماده است که اطلاعات جامعی از مبل تختخواب‌ شو را در اختیار شما دوستان و یاران همیشگی قرار دهد تا بتوانید محصولی عالی، مرغوب و کیفی را خریداری کرده و از راحتی آن نهایت استفاده را به عمل آورید.

آن‌چه باید در مورد انتخاب و خرید مبل تختخواب شو بدانید

چند نفره بودن مبل تختخواب شو

نخستین نکته در خصوص خرید مبل تختخواب شو توجه به ظرفیت یا بهتر بگوییم چند نفره بودن مبلمان است. لازم است بدانید که هیچ وقت نباید تعداد نفراتی که می‌توانند بر روی مبل بنشینند را با تعداد نفراتی که باید از محصول در حالت باز شده و تختخوابی استفاده کنند، اشتباه بگیرید!

برای مثال اغلب کاناپه‌های سه نفره تختخواب شو گنجایش سه نفر را برای نشستن، دارند. اما هنگامی که آن‌ها را باز می‌کنید تا به تختخواب تغییر حالت بدهند، متوجه می‌شوید که تنها برای دراز کشیدن دو نفر، ظرفیت دارند.

بنابراین به این مهم توجه کنید تا محاسبات شما اشتباه از آب درنیاید و از خرید خود پشیمان نشوید.

توجه به نوع اسکلت مبل انتخابی

نکته دوم برای انتخاب مبل تختخواب شو، به جنس اسکلت به کار رفته در ساختار مبلمان مربوط می‌شود. به طور کلی این محصول استراحت و راحتی با دو نوع اسکلت چوبی و فلزی ساخته و پرداخته می‌شود.

شما به عنوان خریدار می‌توانید با توجه به زمینه استفاده و میزان مصرف خود از این نوع مبلمان‌ها، یکی را به فراخور نیاز انتخاب و تهیه نمایید.

یعنی اگر قرار است در طول سال و به صورت روزانه از قابلیت تختخواب مبلمان خود استفاده کنید، بهتر است که اسکلت آن فلزی باشد.

چنا‌نچه هدفتان این است که از مبل تختخواب‌ شوی خود ماهی چند بار و یا برای مهمان از قابلیت ختخوابی صندلی‌هایتان بهره‌گیری نمایید، پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های ساخته شده با اسکلت چوبی را در برنامه خرید خود قرار دهید.

اگر علاقه و انتخابتان به مدل‌های تولید شده از اسکلت چوبی تعلق گرفت، دقت کنید که رطوبت چوب به کار رفته در ساخت محصول گرفته شده باشد تا مقاومت و دوام قابل قبول داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میز پذیرایی

حداکثر وزن قابل تحمل از سوی مبلمان

سومین عامل مهم به عنوان معیار و شاخص برای انتخاب و خرید مبل تختخواب شو توجه به حداکثر وزنی است که مبل شما می‌تواند آن را تحمل کند.

باید دقت کنید که این تحمل وزن هم شامل حالت مبلمانی و هم در بر گیرنده حالت تختخوابی محصول می‌شود. این میزان معمولاً بر اساس کیلوگرم بیان می‌شود و در بخش اطلاعات فروش محصول از سوی تولید کننده درج شده است.

بر این اساس ضرورت دارد که خریدار با در نظر گرفتن وزن خود و دیگر کسانی که می‌خواهند بر روی مبل نشسته و یا با تغییر حالت آن بر روی تخت خوابش دراز بکشند، خرید خود را انجام دهد.

پیشنهاد می‌کنیم که اگر از وزن سنگین و بالایی برخوردارید، حتماً مبل‌ تختخواب شوهای با اسکلت فلزی را در اولویت خرید خود قرار دهید.

راحتی و سهولت استفاده از مبل تختخواب شو

اگر قرار باشد که شما با سختی و مشقت فراوان مبل نشیمنی خود را به تختخواب تبدیل کنید، باید بگوییم خرید چنین محصولی اصلاً توصیه نمی‌شود.

پس در کنار تمام مزایایی که برای این محصول احصا شد، بهتر است از فروشنده در خصوص باز و بسته شدن آسان مبل سوال کنید تا خیالتان از این بابت راحت شود.

اگر نظر مشورتی ما را بخواهید، توصیه می‌کنیم در صورت امکان چند بار این کار را انجام دهید تا از راحتی تغییر حالت مبل تختخواب شویی که قرار است برای آن هزینه کنید، مطمئن شوید.

حتماً به نرم بودن اتصالات محصول منتخب خود در کنار استحکام آن اهمیت داده و آن را بررسی نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پاف

توجه به تناسب ابعاد و وزن محصول با مکان استفاده

مورد دیگری که برای داشتن یک مبل تختخواب شو باید به آن دقت کنید، اندازه و وزن نهایی محصول است.

همان‌طور که می‌دانید مبل‌ها از جمله بزرگ‌ترین و در چشم‌ترین وسایل دکوری خانه خصوصاً در بهترین قسمت آن یعنی هال و پذیرایی هستند.

به همین خاطر شما باید متناسب با میزان فضای خود در این بخش از خانه، اقدام به خرید یک مبل راحتی اما با قابلیت تخت شو بودن برای خود و دیگر اعضای خانواده نمایید.

گفتنی است که این نوع از مبل‌ها قرار است باز و با تغییر حالت به یک تختخواب محکم تبدیل شوند، لذا توجه داشته باشید که از نظر ابعاد به فضای بیشتری برای استفاده از آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

در خصوص وزن یک مبل، توجه به این نکته لازم است که محصولات بسیار سبک کیفیت چندانی ندارند و چه بسا استحکام کافی برای خوابیدن را نداشته باشند.

آن دسته از مبل‌هایی هم که خیلی سنگین هستند، شاید در ظاهر خود را مقاوم و ایده‌آل نشان دهند اما برای جابه‌جایی قطعاً شما را دچار مشکل جدی خواهند کرد!

بررسی نوع تشک موجود بر روی مبل

از جمله مواردی که هنگام انتخاب مبل تختخواب شو باید مد نظر باشد، توجه و دقت به تشک موجود بر روی محصول است.

این تشک می‌تواند هم به صورت فومی باشد و هم از نوع فنری؛ انتخاب در این خصوص بستگی به نظر و سلیقه شما خریداران گرامی دارد.

با این اوصاف اگر انتخابتان کالایی با تشک فنری بود باید حتماً به میزان استحکام فنرها و سر و صدای آن یا به اصطلاح جیر جیر کردن‌شان هنگام جابه‌حایی اهمیت بدهید.

زمانی که انتخاب شما محصولی با تشک فومی بود بهتر است به سرد یا گرم بودنِ فوم آن توجه کنید، زیرا برای دوام و ماندگاری تشک بسیار اهمیت دارد.

خصوصیات تشک‌های فومی و فنری باید در برگه گارانتی درج شوند، این یعنی تولید کننده بایستی این قسمت از محصول خود را نیز گارانتی کرده باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید صندلی اپن

جنس پارچه به کار رفته در تولید مبل تختخواب شو

حال که به مرحله تشک یک مبل تخت‌خواب شو رسیدیم، حیف است که به جنس پارچه به کار رفته در تولید آن بی توجه باشیم.

در این خصوص شما عزیزان باید به جنس پارچه و قابلیت شستشوی آسان آن با توجه به این‌که مبل شما از قابلیت کاربری تختخوابی نیز برخوردار است، توجه نمایید.

حتماً می‌دانید که در طول استراحت‌های کوتاه و بلند مدت بدن ما عرق می‌کند که این تعریق‌ها در دراز مدت جذب مبلمان شده و باعث کثیفی و بو گرفتن آن می‌شود.

رنگ و طرح پارچه به کار رفته در ساخت مبل شما می‌تواند از هر نوعی که دلتان می‌خواهد، باشد. منتها بهتر است از گونه برجسته نباشد؛ پارچه‌های برجسته در هنگام خوابیدن موجب ایجاد ناراحتی و حس ناخوشایند خواهند شد.

رنگ و طرح مبل تختخواب شو

این‌که رنگ و طرح مبل تختخواب شوی شما چگونه باشد، موضوعی است که تصمیم در مورد آن به خودتان بستگی دارد.

اما از آنجایی که ایجاد یک هارمونی رنگی به ویژه در قسمت‌های پذیرایی از مهمان بسیار مهم بوده و به چشم می‌آید، توصیه می‌کنیم در این خصوص تا جایی که ممکن است در انتخاب تعجیل نکنید و تا حدی که می‌توانید دقت کنید تا بهترین طرح و رنگ را برای خود برگزینید.

یادتان باشد که خرید انواع مبلمان‌ از جمله نوع قابل تختخواب شدن آن‌ها، همواره با پرداخت پول زیادی همراه است، به همین خاطر باید با نهایت صبر، حوصله و دقت وارد فاز خرید آن شوید؛ چرا که تعویض، عودت و فروش مبل پس از خرید و مدتی استفاده از آن خیلی هم آسان نیست.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید میز ناهارخوری

میزان استحکام پایه‌ها و طراحی آن‌ها

از دیگر نکات مهم برای تهیه مبل تختخواب شو می‌توان به نوع طراحی و میزان استحکام پایه‌های متصل به بدنه آن اشاره کرد.

همان‌طور که اطلاع دارید برخی از مبل‌ها به صورت کشویی و بعضی دیگر برای تبدیل شدن به یک تختخواب گرم، نرم و راحت بایستی باز شوند.

این‌که شما تمایل به خرید کدام مدل دارید، چیزی است که انتخاب آن به نظر و سلیقه خودتان بستگی دارد.

فرقی نمی‌کند انتخاب شما کدام‌یک از دو مدل کشویی یا باز شدن باشد، آن‌چه مهم و مورد تاکید است بررسی دقیق پایه‌های مبل است.

این پایه‌ها می‌توانند به صورت تاشو در قسمت میانی مبل که باز می‌شود، تعبیه شوند. توجه به کیفیت ساخت، نوع طراحی و اتصال محکم پایه به بدنه مبل را نیز فراموش نکنید.

این شما و این هم عوامل موثر در تعیین قیمت مبل

در واقع هر آن‌چه در این مطلب تحت عنوان شاخص‌های مهم و تاثیرگذار برای گزینش مبل تحتخواب شوی کیفی و مناسب مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت، قیمت محصول را نیز در بر می‌گیرد.

منتهای مراتب پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید این قبیل از مبل‌ها که دارای خاصیت تغییر حالت و تبدیل شدن به تخت‌خواب نیز می‌باشند، حتماً باید به فروشگاه‌ها و مراکز فروش آنلاین معتبر مراجعه کنید.

برای خرید هر مدل از این قبیل مبل‌ها، لازم است حتماً برگه گارانتی معتبر را از فروشنده مطالبه کنید طوری که همه شرایط فنی و ساختاری محصول در آن قید شده باشد.

به عنوان مورد آخر این نکته را نیز باید متذکر شویم که هنگام خرید مبل تختخواب شو، به قسمت‌های زیرین آن توجه کنید که دارای زاویه نباشند.

این زاویه باعث می‌شود که هنگام باز و بسته کردن مبل، سوراخ و یا پارگی بر روی پارچه و روکش آن ایجاد گردد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید شلف دیواری

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب مبل تخت خواب شو مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ مبل تخت خواب شو محکم، شیک، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این مبل ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


مبل تختخواب شو دو نفره مدل لاویز

مبل تختخواب شو دو نفره مدل لاویز

مشخصات

  • عرض
    ۱۶۰ سانتی متر
  • عمق:
    ۷۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع:
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    فوم
  • وزن قابل تحمل
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    دو نفره
  • سایر توضیحات
    دو عدد متکای هم رنگ و هم جنس با پارچه انتخابی همراه مبل میباشدعرض داخل نشیمن بدون دسته ها ۱۶۰ سانت طول مبل در حالت تخت خواب ۱۹۰ سانت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل آیسان

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل آیسان

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    آهن
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۰ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشوی روکش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو ۸ نفره پیمان مبل مدل ماهور

مبل تختخواب شو 8 نفره پیمان مبل مدل ماهور

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۴۲ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۶۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۰ سانتی متر
  • عمق
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    چوب
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۵ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخوابشو یک نفره مدل ساپتا

مبل تختخوابشو یک نفره مدل ساپتا

مشخصات

  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۶۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو دو نفره شانلی وود مدل پاندورا

مبل تختخواب شو دو نفره شانلی وود مدل پاندورا

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۱۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۴۲ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۸۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۹۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۵ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۲۵۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    سه نفره
  • ویژگی‌های نظافتی:
    قابلیت نظافت آسان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل آلما

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل آلما

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    آهن
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۰ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تخت خواب شو ۸ نفره لوکامبل مدل پارما

مبل تخت خواب شو 8 نفره لوکامبل مدل پارما

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۴۲ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۷۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۰۰ سانتی متر
  • عمق
    ۷۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • کشور تولیدکننده روکش
    چین
  • جنس بدنه
    چوب
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    چوب
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۵ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    هشت نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    در مقایسه ی قیمت ها به برند مبدا پارچه و نبز تراکم اسفنج توجه شودهمراه هر کاناپه دو کوسن قرار دارد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل نفس

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل نفس

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۶۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    فوم
  • تراکم اسفنج
    ۳۰ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    یک عدد متکای دوقلو هم رنگ و هم جنس پارچه به همراه مبل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل کلاسیک ۸۹۰

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل کلاسیک 890

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    آهن
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۰ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشوی روکش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل راحتی تختخواب شو ۸ نفره مدل ریتا

مبل راحتی تختخواب شو 8 نفره مدل ریتا

مشخصات

  • عرض
    ۹۵ سانتی متر
  • عمق
    ۶۰-۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    چرم
  • جنس کلاف
    چوب
  • جنس لایه‌ی میانی
    فوم سرد
  • وزن قابل تحمل
    ۶۰۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    نه نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    دارای پایع استیل در رنگ های کروم طلایی مشکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو یک نفره مدل دیانا

مبل تختخواب شو یک نفره مدل دیانا

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۴۰ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۶۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۰ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    ارتفاع از زمین در حالت مبل و تختخواب: ۴۵ سانتیمتر عرض در حالت تختخواب: ۸۰ سانتیمتر طول در حالت تختخواب: ۱۹۰ سانتیمتر به همراه یک عدد کوسن همرنگ با مبل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو یک نفره مدل یاس

مبل تختخواب شو یک نفره مدل  یاس

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز و پلاستیک
  • جنس روکش
    پارچه مازراتی
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۲۰ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تخت خواب شو ۵ نفره مدل ال باکس دار

مبل تخت خواب شو 5 نفره مدل ال باکس دار

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۲۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۹۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه مازراتی
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۵ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۵۰۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    پنج نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تخت خواب شو دو نفره مدل ساپتا

مبل تخت خواب شو دو نفره مدل ساپتا

مشخصات

  • عرض
    ۱۴۰ سانتی متر
  • عمق
    ۶۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    فوم
  • وزن قابل تحمل
    ۳۰۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    دو نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    دو عدد متکای دوقلو همراه مبل تقدیم میگرددطول مبل در حالت تخت خواب دو متر میباشد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو دو نفره شانلی وود مدل راکسی گرند

مبل تختخواب شو دو نفره شانلی وود مدل راکسی گرند

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۱۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۴۲ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۶۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۸۵ سانتی متر
  • عمق
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ کیلوگرم
  • کشور تولیدکننده روکش
    ایران
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۵ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۳۰۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    دو نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو ۳ نفره ایکیا مدل hemnes

مبل تختخواب شو 3 نفره ایکیا مدل hemnes

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۸۹ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۲۰ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۸۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۰۹ سانتی متر
  • عمق
    ۸۶ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۴ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    چوب
  • جنس لایه‌ی میانی
    فوم
  • وزن قابل تحمل
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    دو نفره
  • سایر توضیحات
    این پک کاناپه شامل تشک ها نمی باشد و باید تشک ها را به صورت جداگانه تهیه کنید . تشک های مورد نیاز این کاناپه ۲ عدد است به سایز ۸۰ x200 سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تخت خواب شو دو نفره مدل دیانا

مبل تخت خواب شو دو نفره مدل دیانا

مشخصات

  • عرض
    ۱۴۰ سانتی متر
  • عمق
    ۷۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    فوم
  • وزن قابل تحمل
    ۳۰۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    دو نفره
  • سایر توضیحات
    – عرض نشیمن: ۱۴۰ سانتی‌متر- ابعاد حالت تخت‌خواب: ۲۰۰×۱۴۰ سانتی‌متر- ابعاد حالت نشیمن: ۱۴۰×۷۰ سانتی‌متر- ارتفاع تا نشیمن: ۴۰ سانتی‌متر- ابعاد کوسن‌‌ها: ۵۵×۶۵ سانتی‌متر- بازوبسته‌شدن نرم و بی‌صدا- بسته‌بندی در پلاستیک حبابدار ضربه‌گیر- دوخت چشم‌نواز با ماشین‌آلات صنعتی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو ۲ نفره مدل ایپک ۷۳۷۰۴

مبل تختخواب شو 2 نفره مدل ایپک 73704

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۴۵ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۹۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۹۰ سانتی متر
  • عمق
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه پورش
  • جنس کلاف
    چوب
  • جنس لایه‌ی میانی
    فوم
  • تراکم اسفنج
    ۳۵ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو تک نفره مدل ریلکسی باربد برقی

مبل تختخواب شو تک نفره مدل ریلکسی باربد برقی

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۴۵ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۵۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • عمق
    ۹۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه سیلویا
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۵ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو ۲ نفره مدل ایپک ۷۳۷۰۳

مبل تختخواب شو 2 نفره مدل ایپک 73703

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۴۵ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۹۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۹۰ سانتی متر
  • عمق
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • جنس روکش
    پارچه پورش
  • جنس کلاف
    چوب
  • جنس لایه‌ی میانی
    فوم
  • تراکم اسفنج
    ۳۵ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    مشتری گرامی در نظر داشته باشید زیر کار دارای رنگ ثابت مشکی و رنگ تشک قابل تغییر است و شما با انتخاب رنگ می توانید آن را مشخص کنید.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو ۳ نفره ایکیا مدل hemnes-vannareid

مبل تختخواب شو 3 نفره ایکیا مدل hemnes-vannareid

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۸۹ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۴۴ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۸۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۰۹ سانتی متر
  • عمق
    ۸۹ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    چوب
  • جنس لایه‌ی میانی
    فوم
  • تراکم اسفنج
    ۲۵ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    دو نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی
  • سایر توضیحات
    این کاناپه ایکیا یک ست کامل است که نوار تخت در محصول گنجانده شده است و دارای ۲ عدد تشک ایکیا سری Ekstera sert به سایز ۲۰۰×۸۰ سانتی متر است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل پانیذ

مبل تخت خواب شو یک نفره مدل پانیذ

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    آهن
  • جنس روکش
    پارچه
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۳۰ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو در ماشین لباس‌شویی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مبل تختخواب شو یک نفره مدل صدف

مبل تختخواب شو یک نفره مدل صدف

مشخصات

  • عرض هر تکه
    ۶۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع پایه تا نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عمق نشیمنگاه هر تکه
    ۳۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • عمق
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    فلز و پلاستیک
  • جنس روکش
    پارچه مازراتی
  • جنس کلاف
    فلز
  • جنس لایه‌ی میانی
    اسفنج
  • تراکم اسفنج
    ۲۰ کیلویی
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • نفرات مبل
    یک نفره

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید مبل تختخواب شو آشنا شدید ، توصیه می‌کنیم بعد از مطالعه این گفتار به سراغ خرید این محصول خواب و راحتی بروید تا با رعایت این نکات بتوانید یک محصول مناسب، ایمن، کیفی و محکم خریداری کرده و شرایط یک استراحت و خواب شیرین را برای خود و خانواده مهیا نمایید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید مبل راحتی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا