سرو و پذیرایی

جعبه پذیرایی: معرفی بهترین باکس‌های پذیرایی با خرید اینترنتی

هنگام خرید جعبه پذیرایی این نکات را رعایت کنید

پذیرایی از مهمانان در منزل، محیط کار، جلسات، نشست‌ها، سمینارها و … همواره یک امر مهم و در عین حال خوشایند و لذت‌بخش تلقی می‌گردد.

قطعاً انجام یک پذیرایی خوب و آبرومند مستلزم برنامه ریزی و تدارکات لازم است. مقوله پذیرایی از دیرباز در میان ملل و جوامع مختلف وجود داشته و در روزگار فعلی نیز ادامه دارد که در این زمینه ایرانیان ید طولایی داشته و در مهمان‌نوازی شهره هستند.

اولین موضوع در این رابطه، استقبال از مهمان با چهره‌ای خندان و رویی خوش توام با ادب، متانت و خوش آمدگویی است.

گرچه امروزه تهیه و تدارک مفصل یک شاخص مهم در استقبال و پذیزایی از مهمان محسوب می‌گردد ولی در کنار مهمان بودن و معاشرت بیشتر با وی با یک پذیرایی ساده و بی تکلف برای مهمان بهتر و خوشایند‌تر خواهد بود.

چرا که شما زمان بیشتری را با مهمان خود صرف خواهید کرد و این برای هر دو طرف احساس رضایت را به دنبال دارد.

نکاتی در مورد آداب پذیرایی

موقعی که از پذیرایی بحث می‌شود، ذهن‌ها به سوی منزل سوق پیدا می‌کند و درست هم، همین است زیرا ارزش و احترامی که شما در خانه خود برای مهمان قائل هستید با آنچه در محیط کار و یک جلسه اداری انجام می‌دهید، متفاوت است.

اولین آمادگی برای پذیرش مهمان نظافت و تمیز کردنِ محیط خانه است، سپس باید سیاهه و فهرستی از مهمانان تهیه نمایید و در ادامه به بررسی وسایل و تدارکات پذیرایی بپردازید و در نهایت ملزومات و نوع غذا را تعیین نمایید.

به عنوان یک میزبان خوب، نشان دادنِ روی خوش و برقراری ارتباط کلامی و چشمی را فراموش نکنید. شرط یک ارتباط گرم و صمیمی گوش دادن و شنیدنِ حرف‌های طرف مقابل است.

استقبال گرم از مهمانان به منزله خوشحالی شما از دیدنِ آن‌هاست که فوق‌العاده مهم و تاثیرگذار است، پذیرایی با غذای مورد علاقه از دیگر عوامل مهم برای یک‌ پذیرایی عالی تلقی می‌شود.

در واقع با رعایت آداب پذیرایی می‌توانید لحظات شادی را برای خود و مهمانانتان فراهم نمایید و خاطره‌ای به یاد ماندنی را رقم بزنید.

یادتان باشد انسان‌ها تنوع طلب و دوست‌دار زیبایی، ایده‌های نو و خاص هستند، بنابراین استفاده از روش‌های نوین و متفاوت در پذیرایی هم باعث رضایت خاطر مهمانان می‌شود و سلیقه و توان میزبان را به نمایش می‌گذارد.

طراحی دکوراسیون و فضای داخلی خانه، انتخاب پوشش مناسب، نوع و چینش غذا و اطمینان از وجود تمام وسایل و مواد لازم بر روی میز و سفره از جمله عوامل موثر در یک پذیرایی ایده‌آل و دلخواه به حساب می‌آیند.

یکی از معیارها و شاخص‌های مهم برای انجام یک پذیرایی خوب، به یاد ماندنی و دلچسب، استفاده از ابزار و ظروف مناسب است که ما در مجله اینترنتی مینینیم قصد داریم به معرفی یکی از این وسایل، یعنی جعبه پذیرایی بپردازیم.

اساساً جعبه پذیرایی چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید شما هم هنگام حضور در یک جلسه یا منزل اقوام و دوستان در موقع پذیرایی با یک جعبه حاوی چای کیسه‌ای، نسکافه، دمنوش و … مواجه و حتی غافل‌گیر نیز شده باشید.

این وسایل در واقع همان جعبه‌های پذیرایی هستند که به عنوان هدایای شیک، مجلسی، زیبا و تبلیغاتی مطرح می‌شوند.

این جعبه‌ها علاوه بر کارکرد پذیرایی دارای جنبه تزئینی، دکوری و زیبایی نیز می‌باشند که با طراحی و ساختی جذاب و منحصر به فرد، بسیار چشم نواز و زیبا هستند.

این محصولات به کاربران امکان می‌دهند که برای نگه‌داری مواد مختلف از آن‌ها استفاده نمایند. گرچه ظاهری ساده و معمولی دارند اما زمانی که نوع ساخت و محتویات‌شان مشاهده می‌شود، متوجه خواهید شد که این وسایل فراتر از یک ساختار ساده هستند.

جعبه‌های پذیرایی در حقیقت وسایلی از جنس چوب، MDF، مقوا و پلاستیک هستند که برای جابه‌جایی و نگه‌داری موادی خاص با ظاهری شیک و جذاب طراحی و تولید می‌شوند.

این دسته از لوازم پذیرایی در همه فضاها و اماکن قابل استفاده‌اند و لازم نیست محتویات آن‌ها تخلیه و به ظروف دیگری منتقل گردد.

جعبه‌های چوبی، آن‌هایی که مخصوص نگه‌داری و حمل نسکافه، چای کیسه‌ای و همین‌طور دمنوش هستند، بیشترین محبوبیت و مقبولیت را در میان کاربران دارند و اغلب در منازل، دفاتر مدیران و روسای ادارات و شرکت‌ها مشاهده می‌شوند.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید سینی مسی

نگاهی به مدل‌های مختلف جعبه پذیرایی

گفتیم که جعبه‌های پذیرایی برای اهداف گوناگونی تولید می‌شوند که از نظر طراحی و دکوری زیبا بوده و بر اساس محتویات داخل‌شان دسته بندی و نامگذاری می‌شوند:

  • جعبه پذیرایی چوبی: نام این دسته از جعبه‌ها به خوبی بیانگر جنس و ساختارشان است، چوب آن‌ها به وسیله دستگاه‌هایی مانند سی ان سی بُرش داده می‌شود. طراحی‌شان متفاوت است ولی عموماً قسمت روی آن‌ها طوری برش می‌خورد که محتویات درون‌شان قابل دیدن باشد.
  • مدل مخصوص نسکافه: جنس جعبه‌های مخصوص نسکافه از چوب یا مقواست که برای گرداندن و پذیرایی در مهمانی‌ها و جلسات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابعاد و طول و عرض جعبه نسکافه‌ای اغلب متفاوت است.
  • جعبه مختص Tea bag: این نوع جعبه پذیرایی برای نگه‌داری و حمل تی‌بگ یا همان چای کیسه‌ای به کار می‌رود که دلیل نام‌گذاری آن‌ها به تی‌بگ به خاطر همین موضوع است. نوع چوبی با رنگ قهوه‌ای آن طرفداران زیادی دارد.
  • مدل نگه‌داری دمنوش: طراحی و ساختِ جعبه‌های مخصوص دمنوش همانند جعبه چای کیسه‌ای یا نپتون است که درب آن‌ها عمدتاً از بالا باز می‌شود. انتخاب طرح آن‌ها منوط به سلیقه کاربران و شکل کیسه‌های دمنوش است.

گذری بر تولید و فروش جعبه پذیرایی

تولید و فروش این گروه از اوسایل پذیرایی ممکن است توسط تولید کنندگان شناخته شده یا گمنام انجام شود. این جعبه‌ها به وسیله شرکت‌های فعال در امر چوب یا تولیدگران کوچک‌تر ساخته و آماده عرضه می‌شوند.

برندهای بزرگ تولید شیرینی و شکلات و همین‌طور تولید کنندگان چای کیسه‌ای و انواع دمنوش‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

تولید جعبه‌های پذیرایی معمولاً بر اساس انتخاب شرکت خریدار صورت می‌پذیرد و گاهی هم‌ ممکن است به صورت سفارشی و اختصاصی تنها برای یک برند خاص طراحی و تولید شوند.

مجله اینترنتی مینینیم به شما دوستان عزیز توصیه می‌کند که خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر و یا مراکز فروش آنلاین که صاحب نام و نشان هستند، انجام‌ دهید.

بررسی اجمالی عوامل موثر بر قیمت محصول پذیرایی

قیمت برخی از این محصولات بالاست و بعضی هم قیمت کم‌تری دارند. عواملی مانند مواد به کار رفته در ساختِ جعبه، رنگ‌بندی محصول، نحوه برش، کیفیت کالا و در نهایت طرح و لوگو می‌توانند در تعیین قیمت جعبه پذیرایی اثر گذار باشند.

طبیعتاً جعبه‌ای که از چوب گردو یا چوب آگرا تهیه شده باشد، قیمت بالاتری داشته و بیشتر مورد اقبال کاربران است. آن‌هایی که با طرحی ساده و معمولی تزئین می‌شوند، ارزان‌تر هستند.

از آن‌ها بیشتر به عنوان هدیه تبلیغاتی به منظور جلب و جذب نظر مخاطب و مشتری استفاده می‌کنند.

چگونه یک جعبه پذیرایی خوب تهیه کنیم؟

جعبه پذیرایی به عنوان ابزاری کاربردی، مفید، مناسب و شیک نه تنها برای نگه‌داری مواد خوراکی مثل نسکافه، تی‌‌بگ، دمنوش، آجیل، شکلات، بیسکویت و در مجموع اقلام پذیرایی خشک در منزل و محیط کار مورد بهره برداری قرار می‌گیرد بلکه در زیباسازی خانه نیز ایفای نقش می‌کند.

کدام جنس بهتر است؟

جعبه‌های پذیرایی معمولاً از چوب، پلاستیک، ام دی اف، شیشه و … ساخته می‌شوند که شما می‌توانید به فراخور نیاز، سلیقه و نوع پذیرایی یکی از آن‌ها را انتخاب و به کار بگیرید.

محصولی که از چوب تهیه شده باشد بیشتر مناسب و مورد توجه قرار می‌گیرد زیرا از نظر زیبایی، کیفیت و مقاومت وضعیت بهتری نسبت به انواع دیگر این کالای پذیرایی دارد.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید شیرینی خوری

توجه به ابعاد جعبه

این‌گونه محصولات در ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شوند، ظرفیت و فضای نگه‌داری و همین‌طور جاسازی تعداد اقلام در آن‌ها، می‌تواند راهگشای انتخاب جعبه شما از نظر اندازه باشد.

قابلیت تقسیم گنجایش داخلی جعبه

برای انتخاب و خرید جعبه پذیرایی لازم است مقدار و نوع مواد خوراکی را که باید در آن جاسازی شوند، در نظر بگیرید.

مثلاً اگر می‌خواهید ۴ یا ۵ نوع مواد خوراکی را در جعبه قرار دهید، بهتر است به ظرفیت و تعداد محفظه‌ها و پارتیشن‌های آن توجه کنید.

جعبه قفل‌دار یا بدون قفل؟

اگر احساس می‌کنید که باید محصول پذیرایی خود را مرتب جابه‌جا نمایید، توصیه مینینیم به شما دوستان همراه و عزیزان خوش سلیقه این است که جعبه‌ای را در ترجیح دهید که مجهز به قفل باشد.

این‌طوری محتویات داخل جعبه بیرون نمی‌ریزد و حین حمل و نقل هم درب آن نمی‌شکند یا آسیب نمی‌بیند.

اهمیت طرح و رنگ جعبه

بهتر است جعبه‌هایی را برگزینید که با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کارتان هماهنگ و سازگار باشد که البته این موضوع بیشتر در مورد انواع چوبی این محصول صدق می‌کند.

آیا برخورداری محصول از دستگیره مهم است؟

برخورداری جعبه پذیرایی از دستگیره جزء‌ موارد مهم و قابل توجه هنگام انتخاب و خرید محصول به شمار می‌رود زیرا این بخش از جعبه کمک شایانی به جابه‌جایی آسان آن می‌نماید.

تعداد طبقات و داشتن آهن‌ربا

اگر محصول پذیرایی منتخب شما طبقه بیشتری داشته باشد طبیعتاً می‌توانید اقلام بیشتری را با نظم و ترتیب در آن بچینید، ضمن این‌که آهن‌ربا می‌تواند جایگزین خوبی برای قفل باشد.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب جعبه پذیرایی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۲ جعبه پذیرایی زیبا، باکیفیت و شیک را برای شما آماده کرده‌ایم. این محصولات امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


جعبه پذیرایی مدل نگاران کد ۰۲

جعبه پذیرایی مدل نگاران کد 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    ام‌دی‌اف

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی فاین دکور مدل v200

جعبه پذیرایی فاین دکور مدل v200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x18x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    ام‌دی‌اف
  • ویژگی‌های ظروف
    فیلتر
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    گود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مدل V101

جعبه پذیرایی مدل V101

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x18x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    تخت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مدل LP3

جعبه پذیرایی مدل LP3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۲۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • تعداد طبقات
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    این محصول در دو رنگ ترکیبی کرم سبز و کرم زرشکی ارائه می شودهر طبقه دارای ۳ خانه استامکان استفاده از هر طبقه به صورت مجزا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی آرسی کد ۴۵

جعبه پذیرایی آرسی کد 45

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰*۲۰*۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    تخت
  • سایر توضیحات
    دارای ۴ قسمت با درب پلکسی گلاس شفافجنس چوب دو سر روکش دارقابلیت نظافت و تمیز شدن با دستمال نم دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مدل H212

جعبه پذیرایی مدل H212

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x18x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • تعداد
    ۵ قلم
  • جنس
    چوب
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    تخت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مدل Alsky کد Mk1

جعبه پذیرایی مدل Alsky کد Mk1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x20x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۲۰ گرم
  • جنس
    شیشه
  • سایر توضیحات
    – ساخته شده از پروفیل برنج و شیشه- دارای ۶ قسمت مجزا- جهت نگهداری آجیل و شکلات و انواع دمنوش و چای و ادویه جات و ….- بهتر است در اماکن با رطوبت بالا استفاده نشود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مانا مای مرز مدل سلطنتی ۳D-1

جعبه پذیرایی مانا مای مرز مدل سلطنتی 3D-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x8.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • سایر توضیحات
    طراحی سه بعدی روی درب این باکس، از ترکیب پنج لایه ایجاد شده است که علاوه بر کارایی عالی در پذیرایی از میهمانان ، این محصول را به یک اثر بینظیر هنری تبدیل کرده است.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی کد W212

جعبه پذیرایی کد W212

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x16x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۵ قلم
  • جنس
    چوب
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    تخت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی کد ۰۴

جعبه پذیرایی کد 04

مشخصات

  • ابعاد
    ۶×۱۲×۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    گود
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت نگهداری چای،دمنوش،قهوه و….مناسب جهت پذیرایی شیرینی،شکلات،آجیل و ….جنس جعبه و در : چوب ام دی افطرح جعبه پذیرایی مربع

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی نارسی مدل تابش کد ۰۱

جعبه پذیرایی نارسی مدل تابش کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    ام‌دی‌اف
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سطح
    گود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی رایکا مدل A5

جعبه پذیرایی رایکا مدل A5

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    چوب
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    گود
  • سایر توضیحات
    جای تی بگ امروزه یکی از وسیله هایی که بسیار در هر خانه ای استفاده می شود دارای ۵ قسمت مجزا درون جعبه چوبی دارای ابعاد حدودی ۲۰×۶/۵×۳۰ سانتی متر ۴ محفظه برای قرار دادن چای و دمنوش ۱ محفظه برای قرار دادن تنقلات و یا نسکافه های فوری از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است دارای درب برای جلوگیری از نشستن خاک و آلودگی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مدل وارمر دار کد ۲۰

جعبه پذیرایی مدل وارمر دار کد 20

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x25x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    چوب
  • تعداد طبقات
    دو عدد
  • سطح
    گود
  • سایر توضیحات
    دارای پایه وارمر جهت سرو چای یا دمنوش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مدل یاس کد P501

جعبه پذیرایی مدل یاس کد P501

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x29x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • سایر توضیحات
    – کالای فوق از جنس ام دی اف دو طرف روکش دار ساخته شده است – قابل استفاده برای قند و شکلات آجیل و … می باشد – کالای فوق غیر قابل شستشو بوده ولی با دستمال نم دار می توان تمیز کرد – از ام دی اف به صورت دو لایه با ضخامت ۶ میلی متر ساخته شده است – اندازه ۲۰ سانتی متر در ۲۰ سانتی متر با ارتفاع ۶ سانتی متر می باشد- کالای فوق از جنس ام دی اف دو طرف روکش دار ساخته شده است.- درب جعبه فوق از جنس پلکسی خارجی با کیفیت و شفافیت بالا و ضخامت دو میلی متری ساخته شده است.- دستگیره قندان فوق از جنس پلاستیک کریستالی با کیفیت و رنگ ثابت می باشد.- بهترین کادو برای عزیزانتان می باشد.- هنگام خرید به تمامی مشخصات طبق توضیحات دقت شود.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مدل کلاسیک کد d150

جعبه پذیرایی مدل کلاسیک کد d150

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x15x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    ام‌دی‌اف
  • ویژگی‌های ظروف
    در

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مستر راد مدل D4-2M-2m

جعبه پذیرایی مستر راد مدل D4-2M-2m

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x18x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    چوب
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سطح
    تخت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مدل یاس کد P301

جعبه پذیرایی مدل یاس کد P301

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    ام‌دی‌اف
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • سایر توضیحات
    – کالای فوق از جنس ام دی اف دو طرف روکش دار ساخته شده است – قابل استفاده برای قند و شکلات آجیل و … می باشد – کالای فوق غیر قابل شستشو بوده ولی با دستمال نم دار می توان تمیز کرد – از ام دی اف به صورت دو لایه با ضخامت ۶ میلی متر ساخته شده است – اندازه ۲۰ سانتی متر در ۲۰ سانتی متر با ارتفاع ۶ سانتی متر می باشد- کالای فوق از جنس ام دی اف دو طرف روکش دار ساخته شده است.- درب جعبه فوق از جنس پلکسی خارجی با کیفیت و شفافیت بالا و ضخامت دو میلی متری ساخته شده است.- دستگیره قندان فوق از جنس پلاستیک کریستالی با کیفیت و رنگ ثابت می باشد.- بهترین کادو برای عزیزانتان می باشد.- هنگام خرید به تمامی مشخصات طبق توضیحات دقت شود.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مدل تیبگ طرح مستطیل

جعبه پذیرایی مدل تیبگ طرح مستطیل

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    چوب
  • ویژگی‌های ظروف
    در

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی دکوماتوس مدل هشت ضلعی کد B102

جعبه پذیرایی دکوماتوس مدل هشت ضلعی کد B102

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    ام‌دی‌اف
  • ویژگی‌های ظروف
    در

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی طرح اسلیمی

جعبه پذیرایی طرح اسلیمی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳*۲۳*۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • سطح
    تخت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی نارسی مدل سراج

جعبه پذیرایی نارسی مدل سراج

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x18x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    ام‌دی‌اف
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سطح
    گود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی طرح ۶ ضلعی مدل D330

جعبه پذیرایی طرح 6 ضلعی مدل D330

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد
    ۲ قلم
  • جنس
    ام‌دی‌اف
  • تعداد طبقات
    عدد یک
  • سطح
    گود
  • سایر توضیحات
    ین محصول دو تیکه بوده ۱- ظرف پذیرایی ۲- درب ظرفبا توجه به چوبی بودن این محصول شستشوی آن اماکن پذیر نمی باشد و برای تمیز کردن آن از یک دستمال مرطوب استفاده شود. شستشوی این محصول سبب الز بین رفتن بافت چوبی آن شده و باعث خرابی محصول می شود. ابعاد درونی ظرف ۱۵ در ۱۵ در ۸ سانتی متر و ابعاد بیرونی ظرف ۱۶ در ۱۶ در ۱۲ سانتی متر می باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

جعبه پذیرایی مدل چوبی کد RB-1

جعبه پذیرایی مدل چوبی کد RB-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x18x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۴۰ گرم
  • تعداد
    ۱ قلم
  • جنس
    چوب
  • ویژگی‌های ظروف
    در
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست
  • تعداد طبقات
    یک عدد
  • سطح
    تخت
  • سایر توضیحات
    – تولید شده از جنس چوب درجه یک ، دارای استحکام بالا ، قابل استفاده به عنوان جعبه چای کیسه ای ، دمنوش ، قهوه ، نسکافه و…

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید جعبه پذیرایی آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، و شیک خریداری کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید سینی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا