پوشاک ورزشی

دستکش دوچرخه سواری: معرفی باکیفیت‌ترین مدل‌ها با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع دستکش دوچرخه سواری به این نکات توجه کنید

هیچ‌چیز بدتر از دستان یخ‌زده یا آفتاب‌سوخته شما را در زمان دوچرخه‌سواری آزار نخواهد داد. در این میان بهترین گزینه برای رفع این مشکل خرید دستکش دوچرخه ‌سواری باکیفیت و درعین‌حال راحت است. بااین‌وجود زمانی که از خرید دستکش دوچرخه‌سواری صحبتی به میان می‌آید، گزینه‌های متنوع و زیادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. در برخی موارد آن‌قدر انتخاب سخت است که خرید دستکشی مناسب و همه‌کاره برای شما به چالشی دشوار بدل خواهد شد. اگر شما هم می‌خواهید برای دوچرخه‌سواری و لذت بردن از این ورزش هیجان‌انگیز دستکشی باکیفیت خریداری نمایید، با ما در مجله مینینیم همراه باشید که با نکات تهیه این محصول بیشتر آشنا شوید.

چرا خرید دستکش دوچرخه مهم است؟

دست‌ها یکی از مهم‌ترین عضوهای بدن برای تسلط و راندن دوچرخه به شمار می‌آیند. از اگر شما تسلط کافی را به ترمزها و فرمان دوچرخه نداشته باشید، عملاً سلامت خود را به خطر خواهید انداخت. حال تصور کنید که دست‌هایتان در اثر سرمای هوا یخ‌زده باشند یا از طرف دیگر در اثر گرمای هوا به‌شدت آفتاب‌سوخته شده باشند. در این حال دستان شما به دلیل شرایط نامناسب تحت‌فشار هستند. به همین دلیل ممکن است در شرایط بحرانی نتوانند به‌درستی مسئولیت خود را انجام دهند. از طرفی حتی ممکن است به حدی دستانتان درد بگیرند که شما از لذت دوچرخه سواری محروم شوید. در این حالت تنها وسیله‌ای که به شما کمک می‌کند، دستکش دوچرخه سواری است. به همین دلیل در ادامه به شما نکات خرید این ابزار ورزشی را آموزش می‌دهیم.

نکات خرید دستکش دوچرخه سواری

همان‌طور که گفته شد دستکش دوچرخه سواری سلامت دستانتان را حین انجام این ورزش حفظ می‌کند. به همین دلیل انتخاب دستکشی باکیفیت و مرغوب شما را از خرید مجدد و چندباره آن راحت خواهد کرد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطالب زیر را به‌دقت بخوانید.

جنس؛ نکته اول خرید دستکش دوچرخه سواری

ازآنجایی‌که دستکش‌های دوچرخه سواری به‌صورت مستقیم باپوست دستانتان در تماس است، اولین نکته‌ای که در زمان خرید آن‌ها باید به مدنظر قرار دهید، جنس این دستکش‌ها است. دستکش‌های دوچرخه سواری را از مواد گوناگونی تهیه می‌کنند که در ادامه به برخی از محبوب‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • پشم مرینوس : دستکش‌هایی ازاین‌دست برای فصول سرد سال مناسب هستند.
  • پلی‌استر: دستکش‌هایی با پارچه پلی‌استر دوام و ماندگاری بالایی دارند. همچنین این پارچه در برابر سایش ناشی از استفاده طولانی‌مدت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.
  • کورتکس : از پارچه‌های کورتکس اغلب برای بخش داخلی دستکش‌های دوچرخه سواری استفاده می‌کنند که دست‌ها را از سرمای هوا حفظ کند.
  • چرم: در زمان خرید دستکش دوچرخه سواری چرم به طبیعی یا مصنوعی بودن آن‌ها توجه کنید. دستکش‌های چرم مصنوعی ماندگاری خوبی دارند، اما سلامت دست‌ها با دستکش‌های چرم طبیعی بیشتر حفظ می‌شود.
  • پلی اورتان: پارچه‌هایی ازاین‌دست نرم و تنفس پذیر بوده و درعین‌حال مقاوم نیز هستند. به همین دلیل دستکش‌هایی ازاین‌دست برای تابستان مناسب خواهند بود.
  • پلاستیک: پارچه‌های پلاستیکی در برابر آب مقاوم هستند، اما برای فصل تابستان گزینه‌ی مناسبی نخواهند بود
  • اسپندکس/ الاستین: این پارچه از خانواده پلی اورتان ها است. مزیت استفاده از آن انعطاف‌پذیری بالایی این پارچه است.
  • پارچه‌های مش: پارچه‌های مش الیاف درهم‌تنیده‌ای هستند که هوا را به‌خوبی از خود عبور داده و درعین‌حال مقاوم نیز هستند
  • فوم: از پارچه‌های فومی اغلب در کف دستکش‌های دوچرخه سواری استفاده می‌شود. هدف استفاده از این فوم‌ها ضربه‌گیر کردن این محصولات است.
  • نوع خاصی از لاستیک: اغلب خرید دستکش دوچرخه سواری لاستیکی به هدف استفاده در زمستان و زمان باران و مواردی مشابه آن انجام می‌شود؛ چراکه دستکش‌های لاستیکی عملاً ضد آب هستند.
  • نئوپرن: این ماده به‌عنوان لاستیکی مصنوعی شناخته می‌شود که در هر دمایی انعطاف‌پذیری و نرمی خود را حفظ می‌کند.
  • میکرو فایبر: یکی از بهترین گزینه‌های برای تولید دستکش‌های دوچرخه سواری و دوندگی است.
  • الیاف اکریلیک: پارچه‌هایی ازاین‌دست به تنفس پذیری بالا، کشسان و انعطاف‌پذیری و حفظ گرمای دست مشهورهستند. بااین‌حال دستکش‌هایی از این جنس در برابر رطوبت مقاومت کافی را ندارند.

جالب است بدانید که از برخی از مواد ذکرشده در بالا برای تولید انواع مختلفی از جوراب‌های دوچرخه سواری نیز استفاده می‌شود. حال که مواد تولیدکننده دستکش دوچرخه سواری را شناختید، باید بدانید هرکدام را برای چه شرایطی باید خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستمال سر وگردن

فصل مناسب هر دستکش کدام است؟

دومین نکته‌ای که در زمان خرید دستکش دوچرخه سواری باید به آن توجه کنید فصل مصرف این ابزار ورزشی است. مثلاً اگر شما به ورزش دوچرخه سواری تنها به‌عنوان تفریحی تابستانی نگاه می‌کنید، باید دستکشی مناسب این فصل را خریداری نمایید. از طرف دیگر اگر محصولی می‌خواهید که در سرمای زمستان نیز بتوانید از آن استفاده کنید، باید دستکشی را انتخاب کنید که آستری مقاوم داشته باشد. آستر مقاوم کمک می‌کند که گرمای دستان شما درون دستکش حفظ شود.

البته موارد دیگری نیز علاوه بر دمای هوا برای توجه به فصل مصرف دستکش‌ها اهمیت دارد. مثلاً دستکش‌های بدون انگشت اغلب برای فصل تابستان هستند؛ چراکه هوا به‌درستی درون آن جریان پیدا می‌کند. درنتیجه دست‌ها کمتر عرق خواهد کرد. همچنین دستکش‌هایی که عایق رطوبت هستند به‌صورت اختصاصی برای فصول برفی و بارانی تولیدشده‌اند. پس اگر می‌خواهید دستکش دوچرخه سواری کارآمدی بخرید حتماً به فصل مصرف موردنیاز خود توجه داشته باشید. البته دستکش‌هایی همه‌کاره نیز وجود دارند که به‌راحتی و در هر فصلی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

نیاز خود را بسنجید

شاید تصور کنید که دستکش‌ها تنها برای حفظ دستانتان از سرما و گرمای هوا تولید می‌شوند. این در حالی است که تولید دستکش‌ها دلایل دیگری نیز دارند. این ابزار ورزشی به‌ظاهر ساده می‌توانند میزان ضربه وارد شده از فرمان را کاهش دهند. همچنین مانع از عرق کردن بیش‌ازحد دست‌ها در اثر گرفتن فرمان دوچرخه می‌شوند.

از طرفی دستکش‌ها با جذب عرق مانع از عرق‌سوز شدن کف دست‌ها می‌شوند. از دیگر مواردی که در زمان تولید انواع مختلفی از دستکش‌های دوچرخه به آن توجه می‌شود، حفظ دست‌ها از شاخه‌های درختان  سنگ‌ها و مواردی است که شاید حین طبیعت‌گردی با دوچرخه اتفاق بیفتد. همچنین برای دوچرخه‌سواران حرفه‌ای دستکش‌هایی تولید می‌شود که در اثر بروز حوادث از دستانشان محافظت نماید.

با تمامی این اوصاف در زمان خرید دستکش دوچرخه سواری باید نیاز خود را مدنظر قرار دهید. به صورتی که برای برآورده کردن هرکدام از نیازهایی که به آن اشاره شد دستکش مخصوص به آن را خریداری کنید. البته در حالت کلی دو نوع دستکش در بازار وجود دارد که به دستکش جاده (نیم انگشت) و دستکش کوهستانی (تمام انگشت) معروف هستند.

سایز مناسب را انتخاب نمایید

از دیگر نکاتی که حین خرید دستکش دوچرخه سواری باید به آن توجه کنید، سایز مناسب این محصولات است. طبق یک قاعده کلی دستکش شما باید فیت دستتان باشد، یعنی نه آن اندازه گشاد که باعث سایش دستتان شود و نه آن‌قدر تنگ که به انگشتانتان فشار وارد کند.

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که زمانی که دستکش را می‌پوشید باید بتوانید دستتان را به‌راحتی مشت کنید. اگر این کار را نمی‌توانید انجام دهید یعنی دستکش برای شما تنگ است. از طرف دیگر اگر دستکش در کف دستانتان جمع می‌شود، یعنی سایز بزرگ‌تری به نسبت دستانتان دارد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دوچرخه ثابت

شرایط مراقبت از دستکش را مدنظر قرار دهید

یکی دیگر از مواردی که در زمان خرید انواع مختلفی از دستکش‌های دوچرخه باید به آن توجه کنید. شرایط نگهداری و شست و شوی آن‌ها است. این نکته را به خاطر داشته باشید که دستکش‌های دوچرخه باید به‌صورت مرتب شسته شوند. دلیل این موضوع آن است که تجمع نمک و چربی بدن می‌تواند محیط مناسبی را برای پرورش باکتری و سایر عوامل بیماری‌زای پوستی فراهم آورد.

اغلب تولیدکنندگان دستکش‌های دوچرخه سواری شرایط مناسب برای شست و شوی این وسیله ورزشی را در کاتالوگ آن معرفی کرده‌اند. پس با استفاده از آن به‌راحتی و بدون نگرانی از خراب شدن دستکش‌هایتان می‌توانید آن‌ها را بشویید. تنها در زمان خرید دقت داشته باشید که شرایط شست‌وشوی سختی نداشته باشند.

قیمت را مدنظر قرار دهید

از دیگر مواردی که در زمان خرید دستکش دوچرخه سواری نباید آن را نادیده گرفت، قیمت این محصولات است. شما با در نظر گرفتن نیازتان و مواردی که می‌خواهید دستکش دوچرخه آن‌ها را داشته باشد، گزینه‌های انتخابی خود را محدود خواهید کرد. پس‌ازآن در میان گزینه‌های باقی‌مانده محصول موردنظر را بر اساس بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. ازآنجایی‌که شرکت‌های متنوعی دستکش دوچرخه سواری تولید می‌کنند، ممکن است قیمت دستکشی با مشخصات ثابت قیمت متفاوتی داشته باشد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌دهیم که با استفاده از سایت‌های اینترنتی فروش این محصولات به‌راحتی قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب دستکش دوچرخه سواری مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ دستکش دوچرخه سواری زیبا، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این دستکش‌ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


دستکش دوچرخه سواری مدل دستکش مدل QMRN 76B

دستکش دوچرخه سواری مدل دستکش مدل QMRN  76B

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    مناسب دوچرخه سواری و باشگاه دارای کفی مستحکم و مقاوم داری بندی روی انشگت دستکش برای راحت بیرون اوردن دستکش از دست دارای کف مستحکم جهت محافظت دست مناسب سایز L,XL

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری اسپرتز کد S22

دستکش دوچرخه سواری اسپرتز کد S22

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    -دارای پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی در حرکت دست هنگام تمریندارای لاستیک در کف دستکش به منظور جلوگیری از سر خوردن دستمناسب برای ورزش های دوچرخه سواری،ایروبیک،بدن سازی و…دارای ابعاد تقریبی از : ۱۵.۵×۱۰ سانتی مترمناسب برای سایزهای L – XL

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل le coq sportif L

دستکش دوچرخه سواری مدل  le coq sportif L

مشخصات

  • جنس
    نایلون
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل OERJ

دستکش دوچرخه سواری مدل OERJ

مشخصات

  • جنس
    پارچه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری کی تی ام مدل ۰۰۷

دستکش دوچرخه سواری کی تی ام مدل 007

مشخصات

  • مدل
    پروتکشندار
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دوچرخه و موتور سواریفری سایزدارای پروتکش رو و کفجنس : برزنت و پلاستیک فشرده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل AD03

دستکش دوچرخه سواری مدل AD03

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • سایر توضیحات
    پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی در حرکت دست هنگام تمرین-دارای پارچه شبالت مصنوعی و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست-مناسب برای ورزشی های دوچرخه سواری،بدن سازی،ایروبیک،کراسفیت و…مناسب برای سایز Mدارای ابعاد ۱۳.۵×۱۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل touch

دستکش دوچرخه سواری مدل touch

مشخصات

  • مدل
    تمام پنجه
  • جنس
    پلاستیک سخت
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    الیاف ضد حساسیت بسیار گرم دارای کش و مچ بند، دارای قابلیت تاچ جهت استفاده برای گوشی و تبلت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل DHDASC

دستکش دوچرخه سواری مدل DHDASC

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل RBK 03

دستکش دوچرخه سواری مدل RBK 03

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل Q-gr01

دستکش دوچرخه سواری مدل Q-gr01

مشخصات

  • جنس
    پلی‌آمید

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل L racingteam

دستکش دوچرخه سواری مدل L racingteam

مشخصات

  • جنس
    نایلون
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری اکلی مدل تاکتیکال ۳۳

دستکش دوچرخه سواری اکلی مدل تاکتیکال 33

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل EHFJ

دستکش دوچرخه سواری مدل EHFJ

مشخصات

  • جنس
    پارچه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل اسپک

دستکش دوچرخه سواری مدل اسپک

مشخصات

  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل Qmrt 01

دستکش دوچرخه سواری مدل Qmrt 01

مشخصات

  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری کد AD02

دستکش دوچرخه سواری کد AD02

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    -پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی در حرکت دست هنگام تمرین-دارای پارچه شبالت مصنوعی و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست-مناسب برای ورزشی های دوچرخه سواری،بدن سازی،ایروبیک،کراسفیت و…مناسب برای سایز Mدارای ابعاد ۱۳.۵×۱۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل ADD22

دستکش دوچرخه سواری مدل ADD22

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    -دارای پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی در حرکت دست هنگام تمرین-دارای جنس اشبالت و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار-مناسب برای ورزش های دوچرخه سواری،ایروبیک،بدن سازی و…-دارای ابعاد تقریبی کف دست : ۱۰.۵×۹سانتی متر-مناسب برای سایز MوL

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل ADD11

دستکش دوچرخه سواری مدل ADD11

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    -دارای پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی در حرکت دست هنگام تمرین-دارای جنس اشبالت و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار-مناسب برای ورزش های دوچرخه سواری،ایروبیک،بدن سازی و…-دارای ابعاد تقریبی کف دست : ۱۰.۵×۹سانتی متر-مناسب برای سایز MوL

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل ADD55

دستکش دوچرخه سواری مدل ADD55

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    -دارای پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی در حرکت دست هنگام تمرین-دارای جنسس اشبالت و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار-مناسب برای ورزش های دوچرخه سواری،ایروبیک،بدن سازی و…-دارای ابعاد تقریبی کف دست : ۱۰.۵×۹سانتی متر-مناسب برای سایز MوL

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل XZVeTN

دستکش دوچرخه سواری مدل XZVeTN

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل Q_ pk.go

دستکش دوچرخه سواری مدل Q_ pk.go

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل EGTHC

دستکش دوچرخه سواری مدل EGTHC

مشخصات

  • جنس
    پارچه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستکش دوچرخه سواری مدل XZVeTN

دستکش دوچرخه سواری مدل XZVeTN

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید دستکش دوچرخه سواری آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، کیفی و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید لگ ورزشی مردانه

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا