خواب کودک

تختخواب کودک: راهنمای انتخاب و خرید با معرفی برترین مدل‌ها

هنگام خرید تختخواب کودک این نکات را رعایت کنید

بخش عمده ای از سه سال ابتدایی زندگی یک کودک در خوابی عمیق و کامل سپری می‌گردد، در این بازه زمانی والدین تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا کودک دلبندشان در بهترین شرایط رفاهی و آرامش بخش، خواب های زیبای خود را ببیند و با آمادگی هرچه بیشتر دوره رشد خود را پشت سر بگذارد.

برای خواب کودکان، شما می توانید از گهواره و یا یک تخت مخصوص کودک و نوزاد استفاده نمایید که موضوع این مطلب ما مربوط به مورد دوم؛ یعنی خرید تختخواب کودک می شود و می خواهیم در ادامه شما را با نکاتی مهم در خصوص خرید یک محصول بادوام و ماندگار آشنا نماییم.

معرفی انواع مختلفی از تخت های کودکانه

مدل استاندارد:

  • از ساده ترین شکل ظاهری در ساختار نمایی خود برخوردار هستند.
  • بی بهره از تمام آیتم ها و ویژگی های تخت خواب های جدید و مدرن امروزی برای کودکان می باشند.
  • با این حال اما از قیمت فروش قابل قبولی برخوردارند و می توان گفت کاملا مقرون به صرفه تلقی می شوند.

مدل مسافرتی:

  • همانند نامشان تنها برای حمل و نگهداری از کودک در شرایط مسافرتی طراحی و تولید شده اند.
  • به هیچ عنوان نباید از آن ها به صورت دائمی برای خواب ایمن کودکانتان استفاده نمایید.
  • به دلیل قابلیت تاشو بودن و جمع و جور شدن اندازه های خارجی آن اصولا از متریال های آلومینیومی در ساخت آن ها استفاده می شود که همین امر سبب کاهش میزان مقاومت تخت خواهد شد.
  • ناگفته نماند در صورت حمل نادرست و یا عدم تناسب وزن کودک با وزنی که این مدل از تخت خواب های مسافرتی می توانند تحمل کنند، احتمال سقوط کودک از سبد میانی محصول نیز محتمل است.

مدل چند منظوره:

  • این مدل از تخت خواب ها در حقیقت جای کامل یک سرویس خواب کودک را برایتان پر خواهند کرد.
  • دارای تعدادی قفسه و میز برای قرار دادن وسایل مخصوص کودکان هستند.
  • این مدل از محصولات با قیمت های نسبتا بالایی در بازار به فروش رسانده می شوند.

مدل چرخ دار:

  • اصولا والدین و مادرانی که طاقت حتی یک لحظه دور ماندن از کودک خود را ندارند به سراغ خرید این مدل از تختخواب ها می روند.
  • تختخواب های چرخ دار این اجازه را به والدین می دهند تا بتوانند کودک را در داخل تخت خود به این سو و آن سو در فضای داخل خانه حمل نمایند.
  • به هنگام خرید این مدل از تختخواب ها حتما باید به وجود سیستم ترمز ایمن و هم‌چنین چرخ های باکیفیت بر روی محصول دقت ویژه ای داشته باشید.

مدل تغییرپذیر:

  • این نوع از تختخواب ها قابلیت تغییر در اندازه و شکل ظاهری خود را دارا هستند.
  • می توان با بزرگتر شدن کودک، تختخواب او را کمی بزرگتر کرد و یا اصلا تختخواب خردسالی آن را تبدیل به یک مدل راحتی برای نشستن کودک بر روی آن نمود.
  • این مدل از تختخواب ها کاملا جدید و امروزی هستند و ایجاد تغییر در ساختار ظاهری آن ها نیاز به تعدادی ابزار و دانش فنی دارد.

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید تختخواب کودک

انتخاب نوع

اولین نکته در خصوص خرید تختخواب کودک توجه به انتخاب نوع آن است که برای این منظور ما شما را با انواع و اقسام تختخواب های کودکانه در بخش قبلی از همین مطلب آشنا کردیم و حال این شما هستید که باید متناسب با سلیقه و نظرتان اقدام به خرید مدلی مناسب کودک و هم‌چنین ایده آل برای خود کنید.

اندازه تخت

مورد بعدی که برای انتخاب تختخواب کودک از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه به اندازه تخت است. اندازه خوابگاه کودک شما نباید آنقدر بزرگ باشد که سبب غلت خوردن و خدایی ناکرده برعکس شدن کودک بر روی خود و ایجاد خطر خفگی برای او کند و آنقدر تنگ و کوچک باشد که باعث کلافه شدن کودک درون آن شود.

انتخاب یک اندازه مناسب با قابلیتی که بتوان آن را برای سال های بعد کودک نیز استفاده کرد می تواند بهترین گزینه برای شما چه به لحاظ راحتی کودک و چه به لحاظ مقرون به صرفه درآمدن هزینه خرید آن برایتان شود.

جنس محصول

جنس تختخواب کودک شما بهتر است از چوب ۱۰۰٪ طبیعی باشد که هیچ ضرر و آسیبی به سلامت جسمانی کودکتان وارد نکند. با این حال مدل های مختلفی در بازار وجود دارد که شما می توانید بسته به سلیقه و میزان بودجه ای که برای خرید یک تختخواب کودک آن را کنار گذاشته اید، انتخاب نمایید.

مثلا تختخواب های MDF و یا فلزی نیز در بازار موجود هستند که شما باید از عدم ضرر داشتن مواد به کار رفته در ساخت بدنه آن ها برای سلامت کودک خود اطمینان حاصل نمایید. یادتان باشد جنس خوابگاه کودک نباید به هیچ عنوان برای او ایجاد حساسیت و آلرژی نماید.

میزان وزن قابل تحمل

معمولا تمامی تختخواب های کودکی که در سیسمونی فروشی های کشورمان وجود دارند از قابلیت تحمل وزن مشخصی که متناسب با میانگین وزن کلی کودکان و نوزادان تازه متولد شده، تعیین شده است، برخوردار هستند. با این حال اگر نوزاد شما از وزن نسبتا بالایی در هنگام تولد برخوردار است، شما نیز باید به دنبال خرید تختی باشید که قابلیت تحمل وزن او را داشته باشد. فراموش نکنید اگر تخت خواب مورد نظر شما نتواند وزن کودک را در خود تحمل کند، قطعا برای سلامت او خطر آفرین است.

حفاظ و نرده تخت

از دیگر فاکتور مهم در خصوص خرید تختخواب کودک توجه به نوع حفاظ یا نرده های تعبیه شده در دور تا دور تخت است. برای این منظور توصیه می کنیم همواره به دنبال خرید مدل هایی باشید که مجهز به حفاظ و نرده های ثابت بر روی خود هستند؛ چرا که تاکنون گزارشات دلخراشی از آسیب دیدن کودکانی که در تختخواب هایی با نرده های کشویی مستقر بوده اند، منتشر شده است.

ممکن است نرده با وارد شدن فشار از بالا توسط یک کودک کنجکاو به صورت ناگهانی پایین آمده و صدمات زیادی را به بدن و صورت او وارد نماید. در این خصوص یادتان باشد حتما به قفل تعبیه شده بر روی نرده و حفاظ تخت کودکتان توجه لازم را داشته باشید که از دسترسی او خارج باشد و تنها شما بتوانید آن را باز و بسته نمایید. هم‌چنین به این نکته نیز توجه کنید که ظاهر حفاظ و نرده تخت حتما باید گرد باشد و فاقد از هر گونه زاویه و تیزی بر روی خود باشد.

قابلیت تنظیم ارتفاع

برخی از تختخواب های کودک مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع هستند و شما می توانید در ماه های ابتدایی تولد کودک، ارتفاع آن را بالا و با گذر زمان و به حرکت درآمدن کودک خود، ارتفاع تخت را برایش پایین بیاورید.‌

نکته مهم مربوط به میزان استحکام این قابلیت است تا جایی که در صورت بالا و پایین پریدن های کودک در داخل تخت به صورت ناگهانی اهرم تنظیم ارتفاع آن از جای خود در نرود و سبب ایجاد خطر برای کودک نشود.

پایه های چرخ دار

خیلی خوب است اگر بتوانید موفق به خرید تختخواب کودکی مجهز به پایه هایی چرخ دار شوید. در این صورت می توانید به راحتی فرزند دلبندتان را با خود به اقصی نقاط خانه حمل کرده و بدون نگرانی از بابت تنها ماندن او، به باقی کارهایتان رسیدگی نمایید.

منتهای مراتب باید توجه کنید که چرخ ها حتما مجهز به سیستم ترمز قوی باشند و جنس آن ها به گونه ای نباشد که بر روی کفپوش های محل زندگی شما تاثیرات منفی بگذارد.

شکل و مدل محصول

تختخواب های مخصوص کودکان امروزه در انواع و اقسام شکل ها طراحی و تولید می شوند و از آنجایی که حداقل چیزی نزدیک به دو ساله اولیه زندگی خود را کودک شما باید در داخل یک تخت ایمن و زیبا پشت سر بگذارد، پس توجه به شکل و مدل تخت از اهمیت به سزایی هم برای شما و هم در زیباسازی دکوراسیون اتاق کودکان برخوردار می باشد.

انتخاب رنگ

در مورد انتخاب رنگ تختخواب مورد نظرتان نیز همچون نکته مربوط به جنس بدنه محصول به عدم مضر بودن آن برای سلامتی نوزاد خود توجه داشته باشید. چنانچه کودک شما رو به گاز گرفتن بدنه تخت با دهان خود کرده است، تمام قسمت های تخت را با محافظ های دندانی که برای سلامتی او خطری را ایجاد نمی کنند، پوشش دهید.

تجهیزات جانبی

پیشنهاد می کنیم برای رفاه حال بیشتر خودتان هم که شده به سراغ خرید تختخواب هایی بروید که از ویژگی های جانبی همچون: ویبراتور، نورپردازی، پخش صدای قلب و یا موسیقی های ملایم، سیستم تحرک خودکار و … برخوردار باشد تا خیالتان از سرگرم شدن کودک و عدم بازیگوشی او در داخل تختخوابش کاملا آسوده گردد.

قابلیت اتصال به تخت والدین

مورد دیگری که در هنگام خرید تختخواب کودک خود بهتر است به آن توجه داشته باشید، قابلیت نصب تخت کودک به تخت مادر و پدر می باشد.

به این ترتیب دیگر نیازی است تا وقت و بی وقت از خواب خود زده و به سراغ کودک رفته و به او شیر دهید. با وجود این قابلیت تخت خواب کودکتان چه دارای پایه هایی چرخ دار باشد و چه نباشد از یک سو به تخت خواب شما متصل شده است و می توانید به راحتی آن را تحت نظر داشته باشید.

مونتاژ سریع و آسان

بهتر است برای خرید تختخواب کودک خود به سراغ مدل هایی بروید که از قابلیت نصب و مونتاژی سریع و آسان برخوردار هستند. این نکته برای تمام والدین عزیز و خصوصا آن هایی که در خانه های استیجاری زندگی می کنند بسیار حائز اهمیت است تا بتوانند به راحتی تختخواب کودکشان را باز و در مقصد مورد نظرشان مجددا آن را نصب نمایند.

اصولا برای اولین بار نصب تختخواب کودک شما از سوی یک نصاب حرفه ای صورت می پذیرد که شما باید در کنار دست او قرار بگیرید و با مراحل نصب و مونتاژ قطعات تختخواب خریداری شده خود آشنایی پیدا نمایید. یادتان باشد نحوه اتصال ایمن قطعات یک تختخواب کودک بسیار مهم و حیاتی است!

گارانتی محصول

چنانچه به دنبال خرید تختخوابی باکیفیت و ایمن برای کودک خود هستید، حتما به سراغ محصولاتی بروید که با گارانتی و ضمانت‌نامه از سوی فروشگاه به فروش رسانده می شوند.

در غیر این صورت بی تعارف باید بگوییم که تختخواب شما با هر میزان قیمتی هم که شما آن را خریداری کرده باشید، غیر استاندارد است و ممکن است جان کودکتان به خطر بیفتد! هم‌چنین توصیه می کنیم که از خرید تخت خواب های دسته دوم برای کودکانتان نیز حتی المقدور پرهیز نمایید.

قیمت تختخواب کودک

ما در این مطلب شما را با مهمترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت تختخواب کودک آشنا نمودیم، از این به بعد تصمیم گیرنده شمایید که باید با در نظر گرفتن موارد فوق و هم‌چنین میزان بودجه ای که برای تهیه یک خوابگاه باکیفیت و زیبا برای کودک خود تعیین کرده اید، بهترین محصول ممکنه را انتخاب و سپس خریداری نمایید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب تختخواب کودک مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ تختخواب کودک زیبا، باکیفیت و ارزان را برای شما آماده کرده‌ایم. این تختخواب ها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


سرویس تختخواب و کمد کودک اعیان طرح تدی مدل FH482 مجموعه دو عددی

سرویس تختخواب و کمد کودک اعیان طرح تدی مدل FH482 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • طول
    ۱۶۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۸۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    روکش ندارد
  • سایر توضیحات
    تخت خواب به صورت مونتاز نشده ارسال می شود نیاز به نصب دارد.کمد لباس به صورت مونتاژ شده ارسال می شود-مجموعا بسته بندی به صورت پنج آیتم ارسال می شود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH407

تختخواب کودک اعیان مدل FH407

مشخصات

  • طول
    ۱۷۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ندارد
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینهوزن مناسب با ابعادنوار پی وی سی .میله رگال.لولا آرام بند.بسته بندی با برند و لوگو اعیان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH340

تختخواب کودک اعیان مدل FH340

مشخصات

  • طول
    ۱۶۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ملامینه
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.ریل سه تکه.لولا رام بند به همراه مگنت

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سرویس تخت و کمد کودک و نوزاد اعیان مدل FH330

سرویس تخت و کمد کودک و نوزاد اعیان مدل FH330

مشخصات

  • طول
    ۱۳۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    وکیوم و ملامینه
  • سایر توضیحات
    جنس وکیوم و ملامینه.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH291

تختخواب کودک اعیان مدل FH291

مشخصات

  • طول
    ۱۳۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ملامینه
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH480 طرح تدی

تختخواب کودک اعیان مدل FH480 طرح تدی

مشخصات

  • طول
    ۱۶۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۷۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ندارد
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه و وکیوم.محصول به صورت مونتاژ نشده ارسال می گردد بسته بندی به صورت ۴ آیتمی ارسال میشود- بسته بندی حباب دار با لوگو و برند اعیان -در رنگ های متنوع مطابق آلبوم کار- تولید با ابعاد درج شده در مشخصات-طراحی و تولید توسط برند اعیان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سرویس تخت و کمد کودک و نوزاد مدل ۲۰۰۰

سرویس تخت و کمد کودک و نوزاد مدل 2000

مشخصات

  • طول
    ۹۵۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • جنس پایه
    پلاستیک
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • ضخامت تشک
    ۲۰
  • جنس روکش
    ام دی اف وکیوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک مدل کارن بامبینو

تختخواب کودک مدل کارن بامبینو

مشخصات

  • طول
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت وزنی
    ۳۶
  • جنس فریم
    ام‌دی‌اف
  • جنس پایه
    چوب
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    پارچه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH454

تختخواب کودک اعیان مدل FH454

مشخصات

  • طول
    ۱۸۳ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۲۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ندارد
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه و وکیوم.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.کشو چرخدار .لولا آرامبندریل سه تکهبسته بندی با لوگو و برند اعیان.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH406

تختخواب کودک اعیان مدل FH406

مشخصات

  • طول
    ۱۷۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ندارد
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه .وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.کشو چرخدار .ریل سه تکه.لولا آرام بند.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک چیپولینو کد ۵۶۲

تختخواب کودک چیپولینو کد 562

مشخصات

  • طول
    ۱۲۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۶۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۵ کیلو
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    پارچه
  • سایر توضیحات
    تخت و پارک چیپولینو مدل Chipolino Merida Linenمناسب استفاده از بدو تولد تا ۳ سالگیظرفیت تحمل وزنی تا ۱۵ کیلوگرمبهترین گزینه برای تخت خواب و پارک بازی کودک در سفرقابلیت تنظیم ارتفاع جای خواب در دو حالت تخت و پارک کودکقابلیت باز شدن از دیواره کناری در ۳ حالت مختلفجنس پارچه ها از کتان مرغوب و با کیفیت و ضد حساسیتدارای جای لیوان و شیشه شیر و لوازم نوزاد در کنارتختطراحی توری در دو طرف تخت برای عبور جریان هوا و دیدن کودکدارای پایه راکینگ برای تبدیل شدن به حالت گهواره ایقابلیت جمع و باز کردن آساندارای ۲ پایه چرخ دار و ترمز دار برای جابه جایی و حمل آساندارای پشه بنددارای کاور برای حمل آسانابعاد باز شده : ۱۲۴×۶۴×۷۷ سانتیمترابعاد جمع شده : ۷۸×۲۲×۲۲ سانتیمتردارای تاییدیه اروپا EN716-1برند بلغارستانی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک روستیک دکور مدل by750

تختخواب کودک روستیک دکور مدل by750

مشخصات

  • طول
    ۱۴۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    چوب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک روستیک دکور مدل خانه

تختخواب کودک روستیک دکور مدل خانه

مشخصات

  • طول
    ۱۴۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰
  • جنس فریم
    چوب
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    چوب روسی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سرویس تخت و کمد کودک و نوزاد مدل پرنسس

سرویس تخت و کمد کودک و نوزاد مدل پرنسس

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۰ کیلوگرم
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ام دی اف وکیوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH290

تختخواب کودک اعیان مدل FH290

مشخصات

  • طول
    ۱۸۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • ضخامت تشک
    ندارد
  • جنس روکش
    ملامینه
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.ریل سه تکه.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH304

تختخواب کودک اعیان مدل FH304

مشخصات

  • طول
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ملامینه
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.ریل سه تکه.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH405

تختخواب کودک اعیان مدل FH405

مشخصات

  • طول
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ندارد
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه .وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.کشو چرخدار .

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH396

تختخواب کودک اعیان مدل FH396

مشخصات

  • طول
    ۱۳۳ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • ضخامت تشک
    تشک ندارد
  • جنس روکش
    وکیوم-ملامینه
  • سایر توضیحات
    تشک اینکار سایز ۱۳۰×۷۰سانت استفاقد تشک متریال وکیوم و ملامینهطراحی و تولید توسط برند اعیان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH288

تختخواب کودک اعیان مدل FH288

مشخصات

  • طول
    ۱۳۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۲۰۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ملامینه
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیانریل سه تکه.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تخت کودک ولتک مدل Comfort

تخت کودک ولتک مدل Comfort

مشخصات

  • طول
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۷۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۵ کیلو
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    پارچه
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    تاشو
  • اقلام همراه
    کیف نگهدارنده
  • سایر توضیحات
    مناسب استفاده از بدو تولد تا ۳۶ ماهگیدارای سایه بان به همراه عروسک پولیشیدارای تشک تعویض نوزاددارای دو چرخ جهت سهولت در حرکت به همراه ترمزبه همراه کیف جهت حمل راحت ترجیب بزرگ و جادار جهت قرار دادن وسایل نوزاد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سرویس تخت خواب و کمد کودک و نوزاد مدل آرامیس

سرویس تخت خواب و کمد کودک و نوزاد مدل آرامیس

مشخصات

  • وزن
    ۱۸۰۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس پایه
    چوب
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    چوب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH368

تختخواب کودک اعیان مدل FH368

مشخصات

  • طول
    ۱۶۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ندارد
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.ریل سه تکه.لولا رام بند

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک روستیک دکور مدل BZ30

تختخواب کودک روستیک دکور مدل BZ30

مشخصات

  • طول
    ۱۴۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۵۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    چوب روسی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

تختخواب کودک اعیان مدل FH395

تختخواب کودک اعیان مدل FH395

مشخصات

  • طول
    ۱۳۳ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰
  • طراحی شده برای
    پسران و دختران
  • جنس روکش
    ملامینه و وکیوم
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه و وکیوموزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید تختخواب کودک آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب و ایمن خریداری کرده و همیشه از کیفیت خروجی کار خود با آن اطمینان داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید گهواره

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا