ابزار برقی

بهترین دستگاه‌های سنباده زن برقی پرقدرت و ارزان با خرید اینترنتی

راهنمای خرید انواع دستگاه سنباده زن چرخشی و تسمه‌ای با قدرت موتور بالا

قطعاً شما هم با این نظر موافقید که یکی از اساسی‌ترین مراحل تولید، ساخت و آماده کردن وسایل و ساخته‌های چوبی مرحله پرداخت و سنباده زدن آن‌هاست. این کار برای صاف کردن سطح و بخش‌های برجسته و ناهموار چوب و مهیا کردن آن برای مرحله بعدی یعنی پوشش یا رنگ آمیزی است.

در واقع با استفاده از سنباده که بهترین روش برای پرداخت، صاف و صیقلی کردن چوب است، می‌توان یک چوب دست ساز قدیمی را احیا کرد و یا سطح یک چوب خشن را کاملاً صاف نمود.

با دستگاه سنباده زن برقی آشنا شوید

در حقیقت این دسته از ماشین‌های برقی که به صورت پرتابل، رومیزی و صنعتی تولید می‌شوند، کاربرد و مزایای زیادی در صعنت چوب و نجاری دارند.

دستگاه‌های سنباده زن (Sanders) در ابعاد و طرح‌های متفاوت و به تناسب استفاده از آن‌ها تولید می‌شوند که نقطه اشتراک همه سنباده زن‌ها بهره‌گیری از کاغذ سنباده است.

ماشین سنباده زن چوب و کاربردهای آن

به یاد داشته باشید که شما قصد دارید با دستگاه سنباده زن برقی که در اندازه و اَشکال مختلف ساخته می‌شود، سطح یک ورق یا سازه چوبی را صیقل دهید یا این‌که یک کار حجمی مثل منبت را پرداخت نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دریل چکشی

سنباده زدنِ یک ورق MDF خام یا یک ورق فینگر جوینت با سنباده کاری یک صفحه سی ان سی (CNC) یا منبت کاری شده، فرق می‌کند. این تفاوت در مورد یک درب چوبی یا پایه مبل منبت کاری شده نیز صادق است و هر کدام از آن‌ها به دستگاهی مخصوص نیاز دارند.

مدت زمان سنباده زنی تابع چه عواملی است؟

در واقع شما باید بر اساس نوع نیاز و زمینه کاری خود، محصول را انتخاب کنید، یعنی مشخص نمایید که ماشین سنباده زنی چوب را برای یک کارگاه حرفه‌ای و مهارتی می‌خواهید یا این‌که قصد دارید آن را برای یک کارگاه کوچک خانگی به کار ببرید؟

زمانی که پاسخ این سوال را پیدا کردید، می‌توانید دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. قدرت ماشین‌های خانگی و کارگاهی با دستگاه‌های سنباده کاری صنعتی خیلی تفاوت دارد.

شرایط فضا و مکان سنباده کاری

نکته دیگری که باید مورد توجه شما باشد، فضای مورد نیاز برای سنباده زنی است. لازم است در این زمینه به تعداد سازه‌ها یا صفحات چوبی که باید روزانه سنباده کاری شوند، توجه کنید.

بعد هم تشخیص دهید که برای این کار به خرید یک دستگاه دستی و پرتابل نیاز دارید یا این‌که باید یک محصول کارگاهی و صنعتی تهیه نمایید.

یک دستگاه کوچک و رومیزی می‌تواند نیاز شما را در یک کارگاه نُقلی بر آورده نماید، اگر صاحب یک کارخانه مصنوعات چوبی هستید، قطعاً باید در پی سندرهای صنعتی با توان و ابعاد بزرگ‌تر باشید تا بتوانید پروفیل‌های جوبی را به خوبی سنباده کاری نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دستگاه پولیش

با انواع دستگاه‌های سنباده زنی آشنا شوید

مدل دستی: عدم کیفیت دلخواه و خستگی دست و انگشتان از مشکلات سنبده زنی با دست است. سنباده‌گیر دستی یک وسیله ساده است که برای گرفتن سنباده و جاسازی ورق‌های سنباده در زیر آن، به کار می‌رود.

  • وجود دسته در این ابزار باعث می‌شود که به راحتی از آن استفاده گردد، بنابراین اگر پروژه شما کارِ کوچکی است توصیه می‌کنیم که این گجت کاربردی را که به نام‌های ستباده زن دستی یا بلوک سنباده زنی نیز معروف است، برای خود تهیه نمایید.
انواع دستگاه‌های سنباده زنی
انواع دستگاه‌های سنباده زنی

سنباده زن تسمه‌ای (Belt sander): پایه عمل و اساس کار سنباده تسمه‌ای در حقیقت حرکت نوار سنباده بر روی چوب برای باربرداری است که می‌تواند به شکل چرخشی، نوسانی، رفت و برگشت و … صورت پذیرد. این مدل سنباده زن کاربردی در انواع پرتابل، رومیزی، صنعتی و کارگاهی تولید و عرضه می‌شود.

  • بلت سندر یا سنباده زن نواری متشکل از یک کمربند سنباده است که حول دو محور از جنس سیلیکون به گردش درمی‌آید. در انواع پرتابل این محصول که به سنباده تانکی نیز معروف است، کاربر دستگاه را روی چوب به حرکت وا می‌دارد.
  • در مدل رومیزی، دستگاه ثابت است و تسمه در محل خود می‌چرخد و شما می‌توانید چوب را روی میز قرار داده و آن را پرداخت نمایید.
  • نمونه صنعتی Belt sander در کارخانه‌های بزرگ‌ تولیدی برای پرداخت چوب‌هایی مثل صفحات فینگر جوینت و تخته فشرده چوبی یا همان MDF خام به کار می‌رود.

دستگاه سنباده زن دیسکی (Disc sander): ماشین سنباده زن دیسکی یا پولیش رایج‌ترین محصول از این گروه وسایل است که در همه کارگاه‌های رنگ کاری موجود می‌باشد. این دستگاه در دو مدل پرتابل و دیسکی رومیزی یافت می‌شود.

  • در نوع پرتابل، ورق سنباده به صفحه یا دیسک متصل و دیسک به شفت ماشین بسته می‌شود و کنترل و چرخش دیسک آن‌ها به وسیله دیمر قابل تنظیم است.
  • در گونه رومیزی، دیسک بر روی میز تعبیه شده در حالی که دستگاه ثابت است، کاربر می‌تواند با استفاده از قابلیت تنظیم صفحه آن در زوایای مختلف، قطعه کار را بر روی میز و در مسیر صفحه سنباده قرار دهد.

دستگاه سنباده زن لرزان تخت (Sheet sander): این دستگاه که به صفحه‌ای هم شهرت دارد، از انواع دستی این محصول به شمار می‌رود. صفحه سنباده در بخش زیر دستگاه قرار می‌گیرد و با حرکات رفت و برگشت، اقدام به باربرداری از سطح چوب می‌کند.

  • صفحه زیر ماشین سنباده زن لرزان، تخت و در اَشکال مستطیلی، مربعی و مثلثی ساخته می‌شود که اندازه آن نصف یک ورق سنباده تا یک چهارم و در پاره‌ای موارد، حتی کم‌تر از آن هم هست.
  • این دستگاه کارایی زیادی دارد و قادر است خط و خش‌های کم عمق روی چوب را به خوبی از بین ببرد.
  • از این نوع ماشین پس از کار با سنباده زن دیسکی استفاده می‌شود زیرا می‌تواند خطوط دایره‌ای حاصل از سنباده دیسکی را محو کند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اره عمودبر

مدل گرد (Orbital sander): این نوع سنباده زن پرتابل با کفی دایره‌ای طرفداران زیادی دارد. اساس کار این ماشین برقی گردش صفحه سنباده با سرعت کم همراه با لرزش صفحه است.

  • یعنی مثل مدل‌های تخت لرزان، تانکی و دیسکی فقط محدود به حرکت در جهتِ راهِ چوب نیست. دستگاه سنباده زنی گرد لرزان به دو صورت مُشتی و دسته‌دار وجود دارد.
  • نوع مشتی آن که با یک دست کنترل می‌شود و قابل هدایت است، برای کارهای کوچک گزینه خوبی است. در مدل دسته‌دار این محصول همانند پولیشر می‌توان آن را با دو دست کنترل کرد و فشار بیشتری را به آن وارد نمود.

دستگاه سنباده زن استوانه‌ای (Spindle sander): این نوع ماشین سنباده زنی به صورت رومیزی یا ایستاده و کارگاهی برای مصارف صنعتی تولید می‌شود.

  • سنباده به دور استوانه آن می‌چسبد که علاوه بر چرخش دارای حرکات بالا و پایین (Oscillating) نیز می‌باشد. این ویژگی باعث می‌شود که باربرداری بهتر انجام شود و حداکثر استفاده از سطح سنباده نیز به عمل آید.
  • سنباده زن استوانه‌ای مدلی مناسب برای پرداخت قوس‌ها و منحنی‌های سطح کار به شمار می‌رود.

مدل درام (Drum sander): درام سندر یک ماشین سنباده زن ثابت و کارگاهی است که در اندازه‌‌های رومیزی، کارگاهی و صنعتی قابل تهیه است. این وسیله ساختاری مشابه گندگی دارد منتها به جای رنده کردن، عمل سایش و سنباده کاری سطوح چوبی را انجام می‌دهد.

  • مدل درام از یک یا چند ایستگاه برای دقت و سرعت در سنباده کاری کمک می‌گیرد. این ماشین‌ها در صنایع مبل سازی، سیسمونی، ساخت صفحات فینگر جوینت و … کاربرد فراوانی دارند.

دستگاه سنباده زن براش (Brush sander): این سیستم، جدیدترین دستگاه سنباده زنی در صنایع چوب محسوب می‌گردد که اخیراً به بازار مصرف راه یافته است.

  • شما می‌توانید از این مدل برای سنباده کاری سطوح چوبی مانند درب‌های سی ان سی و منبت کاری شده، ورق‌های ام دی اف، قطعات حجیم و دارای پستی و بلندی، درب کابینت و … که صاف و یکنواخت نیستند، استفاده نمایید.
  • در این ماشین، ورق سنباده با استفاده از دستگاه لیزر به صورت شانه‌ای یا ریش ریش برش داده می‌شود تا به راحتی در میان پستی و بلندی‌های چوب حرکت نماید.
  • بُرس‌های دستگاه هم به ایستایی کافی آن و همین‌طور پاک کردن گرد و خاک ناشی از سنباده کاری کمک می‌کنند.

نکاتی که هنگام انتخاب و خرید سنباده زن برقی باید مورد توجه باشد

تعیین نوع سیستم بر اساس نیاز و انتظار

قبل از هر چیز شما باید انتظار خود از دستگاه و نوع نیازتان را از آن، مورد ارزیابی قرار دهید، آیا به قدرت دستگاه نیاز دارید؟ یا دقت و ظرافت آن برایتان مهم است؟ یا هدفتان خرید دستگاهی با تلفیق این دو ویژگی است؟

این درک صحیح و درست به شما کمک می‌کند که در مورد خرید یک محصول کیفی و مرغوب بهتر تصمیم بگیرید.

اهمیت اندازه دستگاه سنباده زن برقی

سایز این ماشین برقی بسیار حائز اهمیت است، قطعاً دستگاه بزرگ‌تر، قدرت بیشتری دارد و نوع کوچک‌تر آن از دقت بالاتری برخوردار می‌باشد.

گرچه شما به دنبال محصولی نیستید که کنترلش برایتان سخت باشد ولی داشتنِ قدرت بالا خالی از لطف نیست.

در این زمینه باید به سطح تجربه و میزان مهارت خود در استفاده از ماشین سنباده زن توجه داشته باشید.

برخورداری کالا از ضمانت‌نامه

معمولاً افراد ماهر و با تجربه‌ای که دستی بر آتش استفاده از ابزار برقی مختلف دارند به خوبی می‌دانند که وجود یک گارانتی معتبر برای محصول چقدر اهمیت دارد.

طیف استفاده از این دسته وسایل برقی بسیار وسیع و متنوع است، هر قدر میزان استفاده از آن‌ها بیشتر باشد به همان نسبت هم خرابی و نقص‌شان نیز بالاتر خواهد بود.

بنابراین وجود یک برگه ضمانت با پشتوانه معتبر می‌تواند تامین کننده زیان‌ها و خسارت‌های احتمالی به دستگاه باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید مینی فرز

منبع تامین برق دستگاه

یکی از نکات و ملاحظات مهم هنگام انتخاب و خرید سنباده زن، توجه به منبع تامین انرژی برق محصول است. این مدل دستگاه‌ها یا به صورت مستقیم و به وسیله کابل از برق شهری تغذیه می‌کنند و یا این‌که از باتری شارژی برای تامین انرژی خود کمک می‌گیرند.

دستگاه‌های سیمی دارای قدرت بیشتری هستند ولی از قابلیت حمل سخت‌تری برخوردارند اما مدل شارژی آن‌ها به راحتی جابه‌جا می‌شوند منتها چندان قدرتمند نیستند.

راحتی استفاده از محصول سنباده زنی

سهولت استفاده از دستگاه سنباده زن یکی از نکات مهم است که‌ ممکن است مورد بی توجهی واقع شود. گرچه یک ماشین، کارِ سنباده کشی را در یک بازه زمانی کوتاه و با دقت بیشتری انجام می‌دهد ولی این بدان معنا نیست که از وزن و راحتی استفاده از آن غافل شوید.

پس هنگام خرید به قرارگیری مناسب دستگاه در دست، نوع و طرح دسته و همین‌طور وزن و ابعاد آن توجه نمایید.

کیسه جمع آوری بُراده

این دستگاه‌های برقی غالباً از محفظه و کیسه‌ای برای جمع آوری براده‌ها و خُرده‌های چوب برخوردار هستند تا شما همواره دارای محیطی تمیز و عاری از هر گونه کثیفی ناشی از کار با محصول سنباده کشی باشید، پس ضرورت دارد که هنگام خرید به این ویژگی دقت کنید.

قابلیت تنظیم سرعت کالا

اگر دستگاه سنباده زن انتخابی شما دارای توان تنظیم سرعت باشد، هر کس و حتی افراد مبتدی می‌توانند بر اساس میزان تبحر خود از آن استفاده نمایند.

یعنی در ابتدای کار، سرعت پایین سیستم را به خدمت بگیرند و در مراحل بعدی به تناسب کسب و افزایش مهارت، از سرعت‌های بالای دستگاه استفاده نمایند.

امکانات جانبی ماشین سنباده کشی

تعویض راحت و سریع ورقه سنباده، ایمنی دستگاه، تنظیم فاصله دهی، اندازه کابل برق، کیف مخصوص و … از جمله قابلیت‌های جانبی دستگاه سنباده زنی هستند که می‌توانند از مولفه‌های اثر گذار بر انتخاب شما باشند. البته این خصوصیات قیمت نهایی محصول را نیز بیشتر می‌کنند.

عوامل تعیین کننده قیمت محصول

به هر حال هر کس بر پایه نیاز کاری، میزان بودجه و انتظار خود از دستگاه سنباده زن، اقدام به انتخاب و خرید می‌کند. شما با قدری گشت و گذار در بازار فروش این محصول و هم‌چنین مراکز فروش اینترنتی آن، می‌توانید یک مدل از این دستگاه‌های برقی را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب دستگاه سنباده زن مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ دستگاه سنباده زن ارزان، باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. این دستگاه‌های سنباده زن امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


دستگاه سنباده زن رونیکس کد ۶۴۰۶

دستگاه سنباده زن رونیکس کد 6406

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۱۶x12x15.5 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۱-۱۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۳۲۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۲۰۰
  • اقلام همراه
    یک جفت ذغال اضافه,یک کیسه جمع آوری گرد و غبار و یک کاغذ سمباده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن رونیکس کد ۶۴۰۲

دستگاه سنباده زن رونیکس کد 6402

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۰*۱۳۰*۱۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • ابعاد سنباده
    ۱۱۰*۱۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه
    ۱۱۰*۱۰۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۱۰۰۱-۱۵۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۲۲۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۵۰۰۰
  • بازه عرض سنباده
    ۰-۱۰
  • اقلام همراه
    پد اسفنجیکاغذ سنباده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن هیپاتیلند مدل HPL880L

دستگاه سنباده زن هیپاتیلند مدل  HPL880L

مشخصات

  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۲.۲۵x5x180 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۸۸۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۲۱۰۰
  • طول سیم و کابل
    ۴ متر
  • ویژگی‌های دستگاه سنباده‌زن
    دستگاه سمباده زن سقف و دیوار هیپاتی لند یک دستگاه سمباده زنی با طول متغیر از ۱۲۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر می باشد که سمباده زدن در سقف و دیوار برای زیر کار رنگ را بسیار آسان می کند .این دستگاه دارای کیسه خروجی گرد و غبار می باشد که نیاز به دستگاه مکنده و یا جارو برقی را مرتفع می سازد . چراغ LED تعبیه شده بر روی دستگاه باعث می شود که محیط کار روشن گردد . این دستگاه دارای تنظیم سرعت و ساک حمل وسنباده اضافه میباشد
  • بازه عرض سنباده
    ۱۰-۲۰
  • اقلام همراه
    ذغال اضافه .واشر .الن.ساک حمل. سنباده اضافه P150 P180 P240 .کیسه جمع آوری گردو خاک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن محک مدل OS-200

دستگاه سنباده زن محک مدل OS-200

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x100x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • ابعاد سنباده
    ۱۰۰×۱۱۰ سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه
    ۱۰۰×۱۱۰ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۴۰۰۰
  • طول سیم و کابل
    ۲ متر
  • اقلام همراه
    یک برگ سنباده
  • سایر توضیحات
    کلید ضد گرد و غبار نصب سنباده گیره ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن محک مدل DWS-230B

دستگاه سنباده زن محک مدل DWS-230B

مشخصات

  • وزن
    ۳۹۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۱۰۸x25x34 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۱۰۰۱-۱۵۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۸۸۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۲۱۰۰
  • طول سیم و کابل
    ۳.۵ متر
  • بازه عرض سنباده
    ۲۰-۳۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن سامکو مدل نواری و دیسکی کد YP-375W

دستگاه سنباده زن سامکو  مدل نواری و دیسکی کد YP-375W

مشخصات

  • وزن
    ۱۴۰۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۴۷x36x32 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۱۰۰۱-۱۵۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۳۷۵ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۴۲۰
  • طول سیم و کابل
    ۱.۴۰ متر
  • ویژگی‌های دستگاه سنباده‌زن
    – قابلیت چرخش سنباده نواری ۰ به ۹۰ درجه در کار- قابلیت چرخش سنباده دیسکی ۰ به ۶۰ درجه در کار
  • بازه عرض سنباده
    ۰-۱۰
  • اقلام همراه
    – سنباده دیسکی ۱۵۰ میلیمتری – گونیا – اچار باز و بست- ۲ عدد آلن
  • سایر توضیحات
    – سنباده نواری و دیسکی سامکو- توان : ۳۷۵ وات- ولتاژ: ۲۲۰ ولت- فرکانس : ۵۰ هرتز- شدت جریان الکتریکی : ۱.۷ آمپر- سرعت چرخش دیسک : ۱۴۲۰ rpm- زاویه پذیری میز دیسک سنباده : ۰-۶۰ درجه- زاویه گردش صفحه نوار : ۰-۹۰ درجه- ابعاد نوار سنباده : ۹۲۰×۱۰۰ میلیمتر- قطر دیسک سنباده : ۱۵۰ میلیمتر – ابعاد: ۴۷×۳۶×۳۲ سانتیمتر- وزن دستگاه : ۱۴ کیلوگرم- وزن با بسته بندی : ۱۵.۸۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن آپ اسپریت مدل ۱۸۵

دستگاه سنباده زن آپ اسپریت مدل 185

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۲۱x10x13 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۱۰۰۰۱-۲۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۱۶۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۲۰۰۰ دور بر دقیقه
  • بازه عرض سنباده
    ۰-۱۰
  • اقلام همراه
    پد صفحه ای جهت نصب سنباده
  • سایر توضیحات
    xموتور این دستگاه پرقدرت و سبک می باشدxمجهز به سیستم اتصال مناسب صفحه سنباده به کفی می باشدxمجهز به کلید ضد غبار با روکش لاستیکی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار می باشدxمجهز به دکمه قفل کن برای عملکرد متناوب می باشدx استفاده از بلبرینگ های با کیفیت جهت طول عمر بیشتر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن کرون مدل CT13394

دستگاه سنباده زن کرون مدل CT13394

مشخصات

  • وزن
    ۱۳۶۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۱۸x13x17 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۱۰۰۰۱-۲۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۲۴۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۲۰۰۰
  • طول سیم و کابل
    ۲ متر
  • سایر توضیحات
    -توان : ۲۴۰ وات-ابعاد سنباده : ۱۱۵×۲۸۰ میلیمتر-ابعاد صفحه : ۱۱۵×۲۸۰ میلیمترسرعت گردش آزاد : ۱۲۰۰۰ دور دردقیقه-وزن دستگاه : ۱.۳۶ کیلوگرم-عملکرد لرزشی -دور متغیر – تعویض آسان سنباده و دسته ارگونومیکپر قدرت و سبک مجهز به دکمه قفل کن برای عملکرد متناوب

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن توسن مدل ۴۳۰۰RFS

دستگاه سنباده زن توسن مدل 4300RFS

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۲۰x15x17 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۲۰۰۰
  • طول سیم و کابل
    ۲ متر
  • بازه عرض سنباده
    ۰-۱۰
  • اقلام همراه
    .کیسه گرد و خاک .پانچ سنباده .کاغذ سنباده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن پوکا مدل S10000

دستگاه سنباده زن پوکا مدل S10000

مشخصات

  • ابعاد صفحه
    ۲۰x12x20 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۱۰۰۰۱-۲۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۲۴۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۵۰۰۰
  • طول سیم و کابل
    ۲ متر
  • ویژگی‌های دستگاه سنباده‌زن
    مجهز به محفظه فیلتر هوا و گیره نگه دارنده سمباده،مجهز به کفی آلومینیومی و کفی اسفنجی
  • بازه عرض سنباده
    ۱۰-۲۰
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن متابو مدل FSX200

دستگاه سنباده زن متابو مدل FSX200

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۵*۲۵۰*۱۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۱۲۵ سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۱۰۰۱-۱۵۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۲۴۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۱۰۰
  • بازه عرض سنباده
    ۱۰-۲۰
  • اقلام همراه
    کیسه برادهکیف مقاوم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن و پولیش بادی پارکساید مدل PDAP 75A1 به همراه صفحه سنباده اضافه

دستگاه سنباده زن و پولیش بادی پارکساید مدل PDAP 75A1 به همراه صفحه سنباده اضافه

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۱۷x5x12 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    – وات
  • حداکثر سرعت
    ۲۵۰۰ دور بر دقیقه
  • ویژگی‌های دستگاه سنباده‌زن
    حداکثر سرعت ۲۵۰۰ دور بر دقیقه – سایز اتصال ورودی ۱/۴ اینچ – سایز صفحات پولیش ۷۵ میلی متر – جداکثر فشار باد مورد نیاز ۶.۳ بار – سبک و خوش دست – کوچک
  • اقلام همراه
    – کیف حمل پلاستیکی مقاوم- پد پشت کرکی به همراه دنباله جهت نصب انواع صفحات پولیش پشت کرکی- صفحه پد پولیش کرکی خزی – پد پولیش ابری نارنجی پشت کرکی (تراکم سفت)- پد پولیش ابری مشکی پشت کرکی (تراکم نرم)- پنج عدد صفحه سنباده پشت کرکی اضافه با درجه های زبری متفاوت و کاربردی شامل ۶۰ – ۱۲۰ – ۱۸۰ – ۲۲۰ – ۸۰۰
  • سایر توضیحات
    – دستگاه سنباده و پولیش بادی- دارای کیف حمل- همراه صفحات سنباده اضافه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن مدل BDS-100

دستگاه سنباده زن مدل BDS-100

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸۰x250x390 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • ابعاد سنباده
    ۲۵٫۴x۷۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد صفحه
    ۱۲۷ سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۲۹۵۰
  • طول سیم و کابل
    ۱.۵ متر
  • بازه عرض سنباده
    ۰-۱۰
  • سایر توضیحات
    دارای موتور دینامی و بیصدا ۳۰۰ واتیدارای عرض نوار ۲٫۵۴ سانتیمتر و طول نوار ۷۶ سانتیمتردارای دیسک سنباده ۱۲٫۵ سانتیمتربه همراه میزکار زاویه پذیردارای گونیا برای میز کاردارای دو عدد میز کار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن باس مدل TD-125

دستگاه سنباده زن باس مدل TD-125

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۳۰x20x15 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۱۰۰۰۱-۲۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۳۸۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۳۰۰۰ R/M
  • طول سیم و کابل
    ۱ متر
  • ویژگی‌های دستگاه سنباده‌زن
    دارای کلید خاموش روشن
  • بازه عرض سنباده
    ۱۰-۲۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن بادی مدل PEROFESSIONAL PENUMATIC

دستگاه سنباده زن بادی مدل PEROFESSIONAL PENUMATIC

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۲۰×۱۲.۵×۱۵ سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۵۰۰۱-۱۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۰۰۰۰
  • ویژگی‌های دستگاه سنباده‌زن
    دارای کنترل تنظیم کننده سرعت داخلی دستگاه , دستگاه فوق بسیار سبک، کوچک و بسیار خوش دست می باشد , قابلیت کنترل سرعت به صورت دستی با پیچی که بالای آن است
  • بازه عرض سنباده
    ۱۰-۲۰
  • اقلام همراه
    آچار مخصوص جهت تعویض صفحه سنباده زیر آن
  • سایر توضیحات
    صفحه فابریک این دستگاه ۱۲/۵ سانتی متر می باشد ولی قابلیت تعویض با صفحه ۱۵ سانتی متری را نیز دارا می باشد.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

سنباده زن توسن مدل ۴۲۴۰FS

سنباده زن توسن مدل 4240FS

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵*۲۵*۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۹۰*۱۸۰ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۴۰ وات
  • طول سیم و کابل
    ۳ متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن گرد لرزان ۱۲۵ میلی‌متری دیوالت مدل DWE6423

دستگاه سنباده زن گرد لرزان 125 میلی‌متری دیوالت مدل DWE6423

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰ × ۱۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱.۳ گرم
  • ابعاد سنباده
    ۱۲۵ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۸۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۷۰۰۰-۱۲۰۰۰
  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    – دارای قابلیت تنظیم سرعت از طریق دیمر- دارای عایق‌بندی مناسب در برابر گرد و غبار- دارای طراحی مناسب- قابلیت نصب مکنده بر روی دستگاه- قدرت ساب بالا- دارای سیستم لرزش گیر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن پروکسون کد ۲۸۵۹۴

دستگاه سنباده زن پروکسون کد 28594

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴ × ۲۹ × ۱۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸۷ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۹ سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۴۵۰۱-۵۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۱۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۸۰۰۰ دور در دقیقه
  • بازه عرض سنباده
    ۰-۱۰
  • اقلام همراه
    مجموع ۸ سری به شکل اشکال هندسی۴ سری با نگهدارنده مستقیم۴ سری با نگهدارنده زاویه داردارای صفحه هایی با گریت ۱۸۰ ۲۴۰ و ۴۰۰
  • سایر توضیحات
    مینیاتوری طراحی منحصر بفرد و ارگونومیکدارای جنس مقاوم ولتاژ نهایی ۱۲-۱۸ ولت دور موتور ۸۰۰۰ دور در دقیقه به صورت خطیدارای موتور DC با صدا و ارتعاشات کمساخت کشور آلمان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن دیواری محک مدل DWS-215

دستگاه سنباده زن دیواری محک مدل DWS-215

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x300x280 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۱۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۲۱۵ سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۱۲۸۰ وات
  • بازه عرض سنباده
    ۲۰-۳۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن دی سی ای مدل ASB02-185

دستگاه سنباده زن دی سی ای مدل ASB02-185

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۲ × ۱۵۴ × ۲۵۲ میلی‌متر
  • وزن
    ۱.۶ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۹۳ × ۱۸۵ سانتی‌متر
  • توان
    ۲۲۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۲۰۰۰
  • طول سیم و کابل
    ۲.۵ متر
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای فارسیذغال

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن محک مدل OS-300

دستگاه سنباده زن محک مدل OS-300

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x130x160 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۱۲۳ سانتی‌متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۲۰۰۰
  • طول سیم و کابل
    ۲ متر
  • بازه عرض سنباده
    ۱۰-۲۰
  • اقلام همراه
    کیسه گرد و غبار فیلتر دار زغال اضافی یک عدد صفحه سنباده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن باس مدل ECCENTRIC-SANDER

دستگاه سنباده زن باس مدل ECCENTRIC-SANDER

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۲۳x18x13 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۱۰۰۰۱-۲۰۰۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۳۸۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۳۰۰۰ دور بر دقیقه
  • طول سیم و کابل
    ۱.۵ متر
  • ویژگی‌های دستگاه سنباده‌زن
    دارای فیلتر غباردارای دیمر
  • بازه عرض سنباده
    ۱۰-۲۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه سنباده زن رونیکس مدل ۹۱۰۳

دستگاه سنباده زن رونیکس مدل 9103

مشخصات

  • وزن
    ۳۴۰۰ گرم
  • ابعاد صفحه
    ۳۹x33x34 سانتی‌متر
  • بازه سرعت
    ۰-۵۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۱۰۵۰ وات
  • حداکثر سرعت
    ۱۵۰-۳۸۰ متر در دقیقه
  • بازه عرض سنباده
    ۲۰-۳۰
  • اقلام همراه
    این سنباده در جعبه رنگی رونیکس و دارای کیسه گرد و غباری است که عملکرد تمیز را تضمین می کند.

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید انواع دستگاه سنباده زن آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک دستگاه سنباده زن مناسب انتخاب کرده و همیشه از کیفیت خروجی کار خود اطمینان داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دریل پیچ گوشتی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا