ابزار سلامت

راهنمای خرید مچ بند طبی با معرفی بهترین مدل‌ها و خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع مچ بند طبی این نکات را رعایت کنید

به بند دست یا پا مچ (Wrist) گفته می‌شود یا به عبارت دیگر مچ اسم بندگاهی از بدن است که بین کف دست و ساعد یا کف پا و ساق آن قرار دارد. البته به محل تماس دو قسمت استخوان مانند مچ، آرنج و زانو مفصل هم گفته می‌شود.

مچ‌بند چیست و چرا از آن استفاده می‌شود؟

زمانی که بیش از حد، نا مناسب، بدون توجه و ملاحظه از مچ دست استفاده می‌کنید، ممکن است بر اثر فشار و کشش مکرر، مچ دست شما آسیب ببیند، اینجاست که به یک مچ‌بند طبی نیار پیدا می‌کنید.

مچ‌بند (wrist brace) در طول مدت درمان، ناحیه آسیب دیده را در حالت ثابت نگه می‌دارد و اجازه حرکت به آن نمی‌دهد. در واقع مچ‌بند طبی از مچ دست محافظت می‌کند و فشار بر روی قسمت آسیب دیده را کاهش می‌دهد.

حرکت مچ را محدود کرده و آن را طی پروسه درمان ثابت نگه داشته و درد آن را نیز کم می‌کند. تسریع و تسهیل در التیام و بهبود مچ دست بعد از جراحی یا صدمه از دیگر فواید مچ‌بند است.

این اطلاعات و بیشتر از آن در مورد مچ‌ و مچ‌بند

در مورد مچ دست و لزوم محافظت از آن در هنگام جراحی و یا آسیب دیدگی به تفصیل بحث کردیم، با این حال مجدد یاد‌آور می‌شویم که یکی از قسمت‌های کاربردی و پُرکار در بدن ما انسان‌ها مچ دست است.

این بخش از بدن به صورت روزانه و برای انجام طیف گسترده‌ای از کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین وسعت کار ممکن است موجب آسیب دیدن آن شده و روند زندگی شما را مختل نماید.

بنابراین ضرورت دارد که در حفظ سلامت مچ دست و استفاده درست و منطقی از آن نهایت تلاش خود را به عمل آورید تا دچار صدمه و درد در این ناحیه حساس و کلیدی از جسم خود نشوید.

گاهی اوقات پیش می‌آید که افراد با بی ملاحظه‌گی تمام، اقدام به بلند کردن اجسام سنگین و یا کشیدن آن‌ها و حتی انجام حرکات نادرست ورزشی نموده و زمینه صدمه دیدن مچ دست یا دستان خود را به شکل شدید یا خفیف فراهم می‌آورند. در چنین موقعی نیاز است که از مچ‌بند طبی استفاده نماید.

همان‌طور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد، کار مچ‌بند طبی سفت نگه‌داشتن مفصل مچ و کاهش فشار ناشی از انجام کارهای روزانه است تا این قسمت از بدن شما بتواند سلامت خود را بازیابی کرده و هم‌چون گذشته قابل استفاده باشد.

برای انتخاب و خرید مچ‌بند طبی لازم است مواردی را به عنوان معیار گزینش محصول برتر در نظر داشته باشید که مجله اینترنتی مینینیم قصد دارد این اطلاعات مختصر اما مفید را در اختیار شما دوستان همراه قرار دهد.

هدف این است که ابتدا انواع مختلف مچ‌بندهای طبی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم و در ادامه نکات مهم برای خرید آن‌ها را یادآوری نماییم.

آشنایی با انواع مچ‌بندهای پزشکی

مدل ورزشی: این نوع از مچ‌بند طبی به تبعیت از نامش در عرصه‌های ورزشی و از سوی ورزشکاران حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورزشکاران رشته‌های راکتی مانند: تنیس، بدمینتون، اسکواش، پینگ پنگ و … حتماً باید برای جلوگیری از وارد شدن فشار اضافه به مچ خود از این نوع محصولات سلامت محور استفاده نمایند.

مچ‌بندهای طبی ورزشی در منعطف‌ترین حالت ممکن طراحی و تولید می‌شوند و هیچ‌گونه سختی و وزن اضافه‌ای را به فرد ورزشکار تحمیل نمی‌کنند.

مدل مخصوص کشیدگی: RSI نام دیگر این مدل از محصولات سلامت محور است که با برطرف کردن کشیدگی در مچ دست و هم‌چنین ثابت نگه‌داشتن آن سبب بهبودی سریع مچ آسیب‌دیده می‌گردد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کیسه آب گرم

مدل‌های آتل انگشت: آتل‌های مخصوص انگشت‌های آسیب دیده در اثر سانحه، فشار و … را خیلی نباید جزئی از خانواده مچ‌بندهای طبی به حساب آورد.

اما از آنجایی که باعث ثابت نگه‌داشتن مچ و هم‌چنین انگشت یا انگشتان آسیب دیده برای شخص مصدوم می‌گردند، می‌توان از آن‌ها برای تسکین و التیام دردهای ایجاد شده در ناحیه مچ دست هم استفاده کرد.

مچ‌بندهای ترکیبی: مچ بند طبی ترکیبی در حقیقت همانند مدل آتل‌دار است که برای آن دسته از افرادی که عمل جراحی را بر روی شست دست خود انجام داده‌اند از سوی پزشک تجویز می‌شود.

این نوع از مچ‌بندها ضمن ثابت نگه‌داشتن مچ و شست دست، مانع حرکت دیگر انگشتان نشده و محدودیتی را برای شما ایجاد نمی‌کنند.

مدل نگه‌دارنده: از مچ‌بند طبی نگه‌دارنده اغلب در مراکز توانبخشی و درمانی استفاده می‌شود. با بهره‌گیری از این نوع مچ‌بندها بر روی مچ‌های آسیب دیده، می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن درد و تورم ایجاد شده در این ناحیه را کنترل و میزان آن را نیز کاهش داد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پالس اکسمیتر

نکات بارز و مهم هنگام انتخاب و خرید مچ‌بند

انتخاب بهترین مدل مچ‌بند

زمانی که قصد تهیه یک مچ‌بند طبی مرغوب را دارید قبل از هر چیز باید به نوع آن توجه داشته باشید.

انتخاب مدل مچ‌بند کار سختی نیست، کافی است قدری وقت بگذارید و قسمت قبلی این مطلب را که در آن به تشریح انواع مچ‌بند‌های طبی پرداخته شده، مورد مطالعه قرار دهید.

بعد از این، شما می‌توانید با صلاحدید پزشک خود و سطح آسیب وارد شده به مچ دستتان به سراغ استفاده از مناسب‌ترین مچ بند ممکن برای خود بروید.

نوعی دیگر از مچ‌بندهای طبی در بازاز یافت می‌شوند که از آن‌ها برای کسانی که عمل جراحی بر روی دست و مچ خود انجام داده‌اند، استفاده می‌کنند که از نظر قیمت از مدل‌های دیگر گرانتر می‌باشند.

توجه به تناسب اندازه مچ‌بند طبی

نکته دوم برای انتخاب مچ‌بند طبی توجه به اندازه آن است، برای این منظور توصیه می‌کنیم در پی خرید محصولی باشید که دارای سایزی متناسب با اندازه دور مچ دست شما باشد.

مچ‌بندی که اندازه آن از دور مچ شما بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باشد، ممکن است برایتان مشکل به وجود آورد و تاثیر مثبتی برای از بین بردن عارضه و محافظت از مچ شما نداشته باشد.

بنابراین بهتر است که فکر خود را بر روی انتخاب و خرید کالایی متمرکز نمایید که از قابلیت تغییر اندازه برخوردار است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید زانوبند طبی

بررسی کیفیت جنس محصول

توجه به جنس مچ‌بند از دیگر فاکتور مهم برای تهبه این محصول سلامت محور و پزشکی است.

این گروه از محصولات درمانی می‌توانند از جنس کشی، الاستیکی و نئوپرنی تهیه و تولید شوند. انتخاب در این خصوص به سلیقه و نظر فرد استفاده کننده از کالای پزشکی، بستگی دارد.

منتهای مراتب یادتان باشد که جنس مچ‌بند شما نباید موجب ایجاد حساسیت بر روی پوست دست شود. ضمن اینکه بهتر است جنس انتخابی‌تان از قابلیت شستشوی آسانی نیز برخوردار باشد.

توجه به میزان پوشش مچ‌بند طبی

از دیگر موارد حائز اهمیت در خصوص خرید مچ‌بند طبی توجه به مقدار سطح قابل پوشش محصول است. شما در این زمینه باید به اندازه ناحیه متورم شده و هم‌چنین آسیب دیده مچ دست دقت کنید تا ببینید نیاز به استفاده از چه نوع مچ‌بندی با چه میزان سطح پوششی دارید.

گاهی اوقات برخی از مچ‌بندها می‌توانند ضمن حراست و ثابت نگه‌داشتن مچ دست، از قسمت‌های دیگری همچون کف دست، ساعد و یا انگشتان نیز مراقبت و حمایت کرده و سطح بیشتری از دست شما را پوشش دهند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید شکم بند طبی

سهولت استفاده از مچ‌بند طبی

قطعاً برای شما مهم خواهد بود که بتوانید به راحتی و سهولت از مچ‌بند طبی استفاده نمایید، زیرا گاهی پیش می‌آید که فرد آسیب دیده مجبور است برای هفته‌ها از این کالای پزشکی برای بهبود و درمان مچ خود بهره‌گیری نماید، لذا آسانی به کارگیری آن حائز اهمیت است.

عوامل موثر در تعیین قیمت مچ‌بند طبی

زمانی که پای سلامتی اعضای بدن به ویژه دست با آن همه کارکرد مفید به میان می‌آید، دیگر قیمت یک محصول پیشگیرانه، پزشکی و سلامت محور خیلی به چشم نمی‌آید زیرا حفظ سلامت فراتر از قیمت و ارزش‌گذاری مادی است.

بنابراین قیمت یک مچ‌بند طبی هر چقدر هم که باشد، نباید مانع انتخاب و خرید شما بشود، پس بهتر است بر اساس نوع و شدت صدمه وارده به مچ دست خود محصولی کیفی، مناسب و مرغوب را برگزینید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید قوزبند طبی

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب مچ بند طبی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ مچ بند طبی استاندارد، مرغوب، کیفی و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این محصولات امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


مچ بند طبی دست راست توانمهر مدل آتل دار کد ۱۰۱

مچ بند طبی دست راست توانمهر مدل آتل دار کد 101

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    مچ دست
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    – محیط مچ دست را اندازه‌گیری نموده و سایز مناسب خود را تعیین کنید:محیط مچ دست(۱۴-۱۶ سانتی‌متر):سایز Sمحیط مچ دست(۱۶-۱۸ سانتی‌متر):سایز Mمحیط مچ دست(۱۸-۲۰ سانتی‌متر):سایز Lمحیط مچ دست(بیشتر از ۲۰ سانتی‌متر):سایز XL- دارای استانداردهای ISO9001 و ISO13485 از BRS – دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی مدل ۱۶۹ بسته ۲ عددی

مچ بند طبی مدل 169 بسته 2 عددی

مشخصات

  • کاربرد
    دست راست
  • جنس
    کش
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی وای سی مدل آتل دار کد YC-6050

مچ بند طبی وای سی مدل آتل دار کد YC-6050

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    مچ دست
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دست چپمچ بند آتل دار جهت تثبیت مچ و استخوان کف دستمورد مناسب برای گرفتگی شریاندارای تسمه های چسبی برای فیکس شدن مناسب بر روی مچ دستیک طراحی مناسب برای حرکت آزادانه انگشتان دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی پاک سمن کد ۰۵۲

مچ بند طبی پاک سمن کد 052

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    پارچه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    محدود کردن حرکات مچ و حفظ آن در بهترین زاویه‌ی ممکن – آتل های قابل برداشت در کف و پشت دست – بندهای جانبی قابل تنظیم، برای مچ دست و ساعد ها با سایزهای مختلف – به راحتی بوسیله قالب و حلقه باز و بسته می شود – قابل تنظیم برای تمامی سایزها و دست راست و چپ
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- بعد از برداشتن گچ- شکستگی دست و مچ دست- آرتروز مچ دست- بعد از عمل جراحی مچ دست و استخوان های دست- سندرم تونل کارپال- آرتریت و آرتریت روماتوئید مچ- استئو ارتریت مچ

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی مدل LK-21 بسته ۲ عددی

مچ بند طبی مدل LK-21 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    مچ دست
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی دست چپ پاک سمن مدل Neoprene CTS With Hard bar سایز کوچک

مچ بند طبی دست چپ پاک سمن مدل Neoprene CTS With Hard bar سایز کوچک

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    محدود کردن حرکات مچ و حفظ آن در بهترین زاویه‌ی ممکن
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- سندرم تونل کارپال- شکستگی مچ دست- آرتریت و آرتریت روماتوئید مچ- استئو آرتریت مچ- سایز محیط مچ دست: ۱۳ تا ۱۶ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی فدو مدل S12 بسته ۲ عددی

مچ بند طبی فدو مدل S12 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    مچ دست
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • سایر توضیحات
    ابعاد: ۲۱*۸.۵

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی مدل SHNAB30 بسته ۲ عددی

مچ بند طبی مدل SHNAB30 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    مچ دست
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی سما طب پاکان مدل ۲۰۱۶

مچ بند طبی سما طب پاکان مدل 2016

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    مچ دست
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • سایر توضیحات
    ویژگی مچ بند قابل تنظیم:راحت و سبکاستفاده آسانقابلیت شست و شوتهیه شده از بهترین مواد اولیهکاربرد مچ بند قابل تنظیم:کاهش درد و التهاب در ناحیه مچگرم نگه داشتن مچ دستهنگام ضرب دیدگی و آسیب به مچسایز: free size

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی مدل LK-1

مچ بند طبی مدل LK-1

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    کش
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی ورنا کد V403

مچ بند طبی ورنا کد V403

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    تثبیت وضعیت مچ
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    در شکستگی و دردهای شدیددارای آتل سخت آلومینیومیدرمان سندرم تونل کارپال (CTS)درمان و پیشگیری التهاب تاندونهای مچ پیشگیری از عارضه کشیدگی تاندون شستدرمان شکستگی های خفیف

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی دست راست وای سی مدل آتل دار کد YC-725

مچ بند طبی دست راست وای سی مدل آتل دار کد YC-725

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • نوع عملکرد
    ثابت نگه داشتن زاویه ی کف و مچ دست، گرم نگه داشتن ناحیه بسته شده
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    مورد استفاده برای دست راستدارای آتل ضخیم فولادی با پوشش نئوپرنیدارای ۴ عدد بازویی چسبی برای ثابت نگه داشتن مچ بند

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی سما طب پاکان مدل ۲۰۱۱

مچ بند طبی سما طب پاکان مدل 2011

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    چرم
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی مدل ۱۶۹

مچ بند طبی مدل 169

مشخصات

  • کاربرد
    کف دست
  • جنس
    کش
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی دست راست شنفی مدل آتل دار کد SH-6880

مچ بند طبی دست راست شنفی مدل آتل دار کد SH-6880

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • نوع عملکرد
    گرم و ثابت نگه داشتن ناحیه بسته شده و تسکین درد
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دست راست دارای آتل فولادی ضخیم جهت تثبیت مچ و استخوان کف دست مناسب برای گرفتگی شریان دارای تسمه های چسبی برای فیکس شدن مناسب بر روی مچ دست یک طراحی مناسب برای حرکت آزادانه انگشتان دست

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی دست چپ پاک سمن مدل Neoprene CTS With Hard bar سایز بزرگ

مچ بند طبی دست چپ پاک سمن مدل Neoprene CTS With Hard bar سایز بزرگ

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    محدود کردن حرکات مچ و حفظ آن در بهترین زاویه‌ی ممکن
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- سندرم تونل کارپال- شکستگی مچ دست- آرتریت و آرتریت روماتوئید مچ- استئو آرتریت مچ- سایز محیط مچ دست: ۱۹ تا ۲۲ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی شنفی مدل SH-6223 بسته دو عددی

مچ بند طبی شنفی مدل SH-6223 بسته دو عددی

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • نوع عملکرد
    گرم نگه داشتن ناحیه بسته شده و تسکین درد
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • سایر توضیحات
    بسته دو عددیتولید شده از مواد با کیفیت بالاشستشو بصورت دستی و با آب ولرمخاصیت کشسانی بالاگرم نگه داشتن ناحیه بسته شده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی مدل ۱۲۲

مچ بند طبی مدل 122

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی دست چپ توانمهر مدل اتل دار کد ۱۲۲

مچ بند طبی دست چپ توانمهر مدل اتل دار کد 122

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    مچ دست
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل
  • سایر توضیحات
    تعیین سایز:محیط مچ دست را اندازه گیری نموده و مطابق جدول سایز مناسب را تعیین نمایید. ۱۴_۱۶ :S 16_18:M18_20:L Over 20:XL

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی پاک سمن مدل نئوپرنی آتل دار دبل ساید

مچ بند طبی پاک سمن مدل نئوپرنی آتل دار دبل ساید

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی پاک سمن مدل نئوپرنی آتل دار دبل ساید

مچ بند طبی پاک سمن مدل نئوپرنی آتل دار دبل ساید

مشخصات

  • کاربرد
    مچ دست
  • جنس
    نئوپرن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • نوع ساپورت
    آتل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی مدل LK-20

مچ بند طبی مدل LK-20

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    مچ دست
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مچ بند طبی فوتور مدل ۲۰۰۸

مچ بند طبی فوتور مدل 2008

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    مچ دست
  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • نوع ساپورت
    آتل

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید مچ‌بند طبی آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب، ایمن، مرغوب و به‌روز را خریداری کرده و همیشه از کیفیت و ضریب کارکرد بالای آن بهره برده و از عملکردش نیز اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید پشتی طبی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا