ابزار برقی

بهترین دستگاه‌های چمن زن برقی ارزان و برتر با خرید اینترنتی

حتما قبل از خرید چمن زن برقی این مطلب را بخوانید

نکات برگزیده مطلب
  • آشنایی با دستگاه چمن‌زن
  • آشنایی با انواع ماشین‌های چمن‌زن
  • نکات مهم و کلیدی هنگام انتخاب و خرید چمن‌زن برقی
  • راهنمای مراقبت از ماشین‌های چمن‌زنی

چمن‌زن (Lawn mower) دستگاهی است که کارش بریدن چمن، علف و دیگر گیاهان هرز است. این دستگاه با استفاده از یک یا چند تیغه گردان چمن را در یک ارتفاع مشخص قطع می‌کند.

تیغه‌ها ممکن است به وسیله نیروی دست به گردش درآیند که با راندن ماشین به جلو عمل می‌کنند. گاهی یک موتور الکتریکی یا احتراق داخلی باعث چرخش تیغه می‌شود.

بعضی از این ماشین‌ها علاوه بر چمن زنی وظایف دیگری مانند کود‌دهی (Mulching) زمین یا جمع آوری ضایعات حاصل از برش چمن را نیز انجام می‌دهند.

در ماشین چمن‌زن روتاری تیغه حول یک محور عمودی دوران می‌کند در حالی‌که در مدل سیلندر یا حلقه چمن زن یک تیغه اضافی حول یک محور افقی به گردش در می‌آید.

راهنمای خرید چمن زن برقی
راهنمای خرید چمن زن برقی

در مورد دستگاه چمن‌زن بیشتر بدانید

در یک دسته بندی، این دستگاه به سه نوع استوانه‌ای، چکشی و شانه‌ای تقسیم می‌شود. علف‌بُر استوانه‌ای مشتمل بر مجموعه‌ای از تیغه‌های دوار مارپیچ است که به صورت استوانه‌ای افقی طراحی و در برابر یک صفحه بُرشی می‌چرخند.

مدل چکشی، علف بُری است که دارای تیغه‌های دوار است که هر یک در صفحه‌ای افقی یا یک محور افقی به صورت سریع به چرخش در می‌آیند.

علف‌بُر شانه‌ای از دو تیغه مثلثی و شانه‌ای تشکیل شده است که بر روی یکدیگر حرکت رفت و برگشت را شامل می‌شوند.

این دسته از ماشین‌ها در اندازه‌های مختلف و برای اهداف خاصی طراحی و تولید می‌شوند، نمونه کوچک آن‌ها برای زمین مسکونی و باغ مناسب است.

چمن یک زمین وسیع و بزرگ را می‌توانید به کمک یک دستگاه الکتریکی یا احتراقی اصلاح و کوتاه نمایید. ماشین چمن‌زن سواری گزینه مناسبی برای چمن‌زارهای وسیع‌تر به شمار می‌رود.

یک دستگاه بزرگ که شامل چند ماشین است و بر روی تراکتور نصب می‌گردد، برای سطوح وسیع مانند زمین گلف یا پارک شهری کاربرد دارد.

دستگاه‌های چمن‌زنی از جمله ابزار باغبانی هستند که با استفاده از یک یا چند تیغه گردان کار می‌کنند و برای برش چمن با ارتفاع مشخص به کار می‌روند.

 

قدرت تیغه‌های ماشین که قابل تنظیم هم می‌باشند با حرکت دستگاه به طرف جلو عمل برش را انجام می‌دهند.

در ابتدای بحث هم اشاره کردیم که نوعی از چمن‌زن‌ها قادرند که عمل کوددهی و جمع آوری ضایعات را نیز به عهده بگیرند. در واقع با چیدن چمن‌های اضافی، محیط، زمین‌های ورزشی، فضای سبز عمومی و اماکن شخصی و خصوصی زیبا و چشم نواز می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید موتور برق

آشنایی با انواع ماشین‌های چمن‌زن

مدل دستی: چمن‌زن دستی ساختاری ساده دارد و ابزاری مناسب برای استفاده در چمن‌زارهای با ارتفاع کوتاه به شمار می‌رود. این ماشین با دست و نیروی مکانیکی انسان کار می‌کند و فاقد موتور است.

  • کافی است در پشت دستگاه قرار بگیرید و آن را به حرکت در آورید تا چرخش تیغه‌ها باعث بریدن چمن‌ها شوند.
  • بد نیست بدانید که جنس چهار تیغه چمن‌زن دستی عمدتاً از استیل یا همان فولاد ضد زنگ است که دارای مقاومت بالایی در مقابل رطوبت می‌باشد.
  • وزن سبک، سازگاری با محیط زیست، عدم آلودگی هوا و قیمت ارزان از ویژگی‌های چمن‌زن دستی به شمار می‌روند. احتیاج به نیروی انسانی، سرعت کار پایین، عدم برش یکدست چمن و مناسب نبودن برای محیط‌های وسیع، از معایب آن هستند.

ماشین چمن زن برقی: همان‌طور که از نام این دستگاه هم مشخص است، لازمه استفاده از آن دسترسی به برق است. بنابراین در فضاهای فاقد برق کارایی ندارد.

  • این وسیله چمن‌زنی به یک موتور یا دینام برقی مجهز است. صدای کمی تولید می‌کند، آلوده کننده محیط زیست نیست. قیمت و وزنش هم در مقایسه با مدل بنزینی کم‌تر است.
  • از نظر تعمیر و نگه‌داری هزینه بیشتری نسبت به نوع موتوری دارد، توان آن‌ عددی بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ وات است. مورد مناسبی برای استفاده در فضاهای وسیع و چمن‌های مرتفع به حساب می‌آید.
  • وزن چمن‌زن برقی تابع بَرَند سازنده است ولی معمولاً بین ۱۲ تا ۱۷ کیلوگرم می‌باشد. اکثر آن‌ها به سبد جمع‌آوری چمن مجهزند و با سبدی به گنجایش حدوداً ۳۰ لیتر، روی چهار چرخ حرکت می‌کنند.

مدل بنزینی: چمن‌زن‌های بنزینی از سیستم‌‌ رانش به جلو برخوردارند، گزینه خوبی برای استفاده در زمین‌های با شیب ملایم به حساب می‌آیند تا کاربر انرژی کم‌تری مصرف کند.

  • دارای یک موتور چهار زمانه تک سیلندر هستند که قدرتشان بر اساس موتوری که روی آن‌ها نصب می‌شود، متفاوت است. قدرت موتور ماشین‌های چمن زن بنزینی از ۵ تا ۷ اسب بخار در نوسان است.
  • در مقایسه با مدل‌های برقی سنگین‌ترند، سر و صدای زیادی دارند. همگی از کیسه یا سبد جمع‌آوری چمن سود می‌برند، ظرفیتی ۶۰ لیتری دارند و در مدل سه و چهار چرخ تولید می‌شوند.
  • ماشین‌های چمن‌زن بنزینی دارا قدرت بالایی هستند، برای محیط‌های بزرگ مناسبند و از سیستم رانش به جلو کمک می‌گیرند. چمن‌ها را یکدست و تمیز درو می‌کنند و در مقایسه با نوع برقی هزینه تعمیر پایین‌تری دارند.
  • آلوده کردن هوا، ایجاد صدای نسبتاً زیاد، مشکلات خاص موتورهای چهار زمانه، وزن سنگین و قیمت بالا نسبت به نوع برقی را می‌توان از مشکلات این دسته از چمن زن‌‌ها تلقی کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید اره زنجیری

چمن زن تراکتوری: این مدل از چمن‌زن‌ها برای استفاده در مساحت‌های زیاد و غالباً بالاتر از یک هکتار به کار گرفته می‌شوند. خرید این محصول برای کسانی پیشنهاد می‌گردد که به صورت مستمر در فضاهای بزرگ اقدام به چمن زنی می‌نمایند.

  • چمن‌زن تراکتوری مشابه یک ماشین کوچک است که کاربر می‌تواند روی آن سوار شود و هدایتش را به عهده بگیرد.
  • باغ‌های بزرگ، زمین‌های فوتبال و گلف و فضاهای سبز شهری میدان عملکرد این مدل چمن زن است. تیغه‌های جمع کننده‌اش دوتایی است و مخزن جمع‌آوری آن دارای ظرفیتی بیشتر از ۳۰۰ لیتر می‌باشد.
  • پهنای بیشتر برش چمن زن به منزله سرعت بالاتر انجام کار است که این پهنا بین ۶۰ تا ۱۴۰ سانتی‌متر است.
  • این دستگاه به سیستم برنده با امکان مالچ پاشی مجهز است تا چمن بریده شده را به عنوان کود گیاهی آماده نماید. ارتفاع برش چمن‌زن‌های تراکتوری ۲۵ تا ۹۰ سانتی‌متر است.
  • این دستگاه یک مخزن بنزین ۵ تا ۷ لیتری دارد و از یک گیج روغن یک لیتری نیز بهره می‌برد. روی چهار چرخ حرکت می‌کند و برای کار در محیط‌های کم نور از دو چراغ پروژکتوری کمک می‌گیرد.
  • قدرت بالا، مناسب برای مساحت‌های زیاد، سرعت عالی، برش تمیز و یکنواخت چمن‌ها و عدم نیاز به دست از مزایای چمن‌زن تراکتوری است، در مقابل سر و صدای زیاد، آلودگی هوا، وزن بالا و هزینه تامین و نگه‌داری زیاد از معایب این ماشین چمن‌زنی است.

نکات مهم و کلیدی هنگام انتخاب و خرید چمن‌زن برقی

تناسب توان جسمی کاربر با محصول

اولین نکته برای انتخاب و خرید یک چمن‌زن برقی توجه به هماهنگی و تناسب آن با وضعیت و قدرت جسمانی کاربر ی است که قرار است محصول را به کار بگیرد.

لازم است در این زمینه به پارامترهای اندازه و وزن دستگاه دقت شود به گونه‌ای که شما یا هر کس دیگر بتوانید به راحتی و بدون چالش و زحمت از آن برای امور چمن‌زنی استفاده نمایید.

خرید چمن زن
خرید چمن زن

توجه به منبع تغذیه دستگاه چمن زن برقی

چمن‌زن‌های برقی از نظر تامین انرژی مورد نیاز خود، به دو صورت آماده فعالیت و کار می‌شوند: نوعی از آن‌ها با اتصال به برق شهری خدمات ارائه می‌دهند و مدل دیگر پس از شارژ شدن کار می‌کنند.

قطعاً انتخاب هر کدام از این دو به مکان و مساحت کار و هم‌چنین نظر شما بستگی دارد. در مورد مدل‌های شارژی دقت به مدت زمان نگه‌داری شارژ و ظرفیت باتری آن‌ها ضرورت دارد، آن‌هایی هم که با اتصال به برق سراسری فعال می‌شوند باید از لحاظ طول سیم برق بررسی شوند.

ارتباط مساحت زمین با قدرت موتور ماشین

مواردی که می‌توانند در این راستا راهنمای خوبی برای شما در جهت گزینش و خرید باشند، یکی اندازه و متراژ زمین و دیگری ضخامت و ارتفاع چمنی است که قصد دارید آن را کوتاه و بَزَک نمایید.

به تعبیر دیگر اگر زمین وسعت زیادی داشته و چمن‌هایش نیز بلند باشد، باید از یک ماشین قدرتمتد استفاده نمایید.

توجه به مساحت زمین چمنزار

رابطه مساحت زمین با قدرت موتور دستگاه را در بند قبلی توضیح دادیم، با این حال یادآوری می‌کنیم که بهتر است برای اراضی کوچک از یک چمن‌زن برقی با توان و قدرت موتور کم‌تر استفاده نمایید.

معلوم است که باید زمین‌های وسیع را با ماشین‌های چمن زن پُر قدرت اصلاح و کوتاه کرد، بد نیست بدانید که شیب‌دار بودن یا نبودن زمین هم در این میان حائز اهمیت است.

اهمیت تیغه‌های دستگاه اصلاح چمن

تیغه این ماشین برقی می‌تواند از نوع چرخشی یا از مدل سیلندری باشد که هر کدام از آن‌ها دارای محاسن و معایبی هستند، پیشنهاد می‌کنیم که در این زمینه بیشتر مطالعه کنید و بر اطلاعات خود بیفزایید، آن‌گاه اقدام به خرید کنید.

گفتنی است که برخی از چمن‌زن‌ها از تیغه‌هایی برای اصلاح علف‌های کنار دیوار بهره می‌برند که این ویژگی می‌تواند در انتخاب و خرید شما تاثیر داشته باشد.

میزان پهنای برش دستگاه

پهنای برش چمن‌زن برقی از دیگر مواردی است که باید هنگام خرید محصول مورد توجه قرار بگیرد. این موضوع ارتباط مستقیمی با عرض تیغه نصب شده بر روی ماشین دارد.

اگر مایلید با هر بار حرکت ماشین، حجم زیادی از چمن را قطع و جمع آوری نمایید، توصیه می‌شود که یک محصول با پهنای برش بیشتر را در سبد خرید خود قرار دهید.

گنجایش مخزن چمن‌زن برقی

علف‌ها و چمن‌های چیده شده بایستی به مخزن دستگاه منتقل شوند، لذا اندازه حجم این مخزن حائز اهمیت است. قدر مسلم دستگاهی که ظرفیت مخزنش بیشتر باشد، شما را از تخلیه زود به زود ماشین معاف خواهد کرد.

خرید چمن زن برقی
خرید چمن زن برقی

امکان تهیه قطعات و ضمانت چمن‌زن

یک نکته مهم و قابل توجه که معمولاً مورد بی مهری خریداران قرار می‌گیرد، بررسی چگونگی تامین قطعات ماشین و همین‌طور ضمانت عملکرد آن از سوی شرکت سازنده است.

دستگاه‌های موجود در بازار ایران عمدتاً وارداتی هستند، کم‌تر مدلی را می‌توان یافت که صد در صد داخلی باشد. شرکت‌های وارد کننده هیچ ضمانتی را برای کیفیت کار، عمر محصول و تامین قطعات آن تعهد نمی‌کنند.

بنابراین بهتر است ماشین‌هایی را تهیه کنید که بتواند گارانتی، خدمات پس از فروش و تامین قطعات را به شما ارائه نماید.

و اما قیمت ماشین چمن‌زن برقی

سعی کنید متناسب با نیاز و بودجه خود اقدام به خرید این وسیله باغبانی نمایید، اگر بازار حضوری و اینترنتی چمن‌زن‌های دستی، بنزینی، تراکتوری و برقی را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید، می‌توانید از قیمت هر یک از این ماشین‌ها مطلع شوید و خرید خود را عملیاتی کنید.

البته توجه به پارامترهای تعریف شده در مورد چمن‌زن‌های مرغوب و برتر که در متن این گفتار به آن‌ها اشاره شد، می‌تواند برای خرید شما بسیار راه‌گشا باشد.

نکاتی هم در خصوص نحوه نگه‌داری و مراقبت از ماشین‌های چمن‌زنی

  • اگر مبحث مربوط به معرفی انواع دستگاه‌های چمن‌زنی را مطالعه بفرمایید به موضوع نگه‌داری و تعمیر این دسته از محصولات باغبانی و هزینه‌های این کار اشاره شده است که به معنای اهمیت مقوله تعمیر و نگه‌داری است.
  • چنان‌چه نگه‌داری یک محصول در مدار درست قرار بگیرد و بر اساس روش‌های توصیه شده از سوی برند سازنده و صاحبان تخصص و تجربه صورت بپذیرد باعث افزایش عمر کالا و صرف هزینه کم‌تر برای تعمیر آن می‌شود.
  • بنابراین در مورد دستگاه چمن‌زن برقی رعایت موارد ذیل توصیه می‌شود:
  • زمانی که قصد تمیز کردن و بررسی بخش‌های مختلف چمن‌زن برقی را دارید، حتماً آن را خاموش نمایید.
  • این کار در مورد مدل‌هایی که با برق شهری تغذیه می‌کنند با کشیدن دو شاخه از پریز برق انجام می‌شود و در خصوص انواع شارژی آن‌ها با خروج باتری از محفظه دستگاه عملیاتی می‌گردد.
  • تیغه‌دستگاهی را که کُند شده و یا زنگ زده است، تعویض نمایید.
  • استحکام اتصال پیچ و مهره‌های روی بدنه ماشین چمن زن برقی خود را به دقت بررسی و کنترل کنید.
  • یک کمپرسور بادی می‌تواند لوله‌های انتقال ضایعات به مخزن این نوع ابزار باغبانی را به خوبی تمیز نماید.
  • قبل از شروع کار، از عدم وجود تکه‌های سنگ و چوب‌های کوچک و بزرگ در دستگاه خود مطمئن شوید زیرا ممکن است باعث ایجاد خرابی، فشار مضاعف به تیغه‌ها و نهایتاً صرف هزینه برای شما شود.
  • چرخشِ راحت و روان چرخ‌های محصول برقی خود را به دقت بررسی کنید، در صورت لزوم نسبت به روغن کاری مجدد آن‌ها اقدام نمایید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب دستگاه چمن زن برقی مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، برترین دستگاه‌های چمن زن برقی ارزان، باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. این دستگاه‌های چمن زن امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


چمن زن برقی تاپ گاردن مدل ELM-320H

چمن زن برقی تاپ گاردن مدل ELM-320H

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹x36x29 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۳۰
  • قدرت موتور
    ۱۲۰۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۲

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی دوو مدل DLM1400E

چمن زن برقی دوو مدل DLM1400E

مشخصات

  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنما- ۴ عدد چرخ
  • سایر توضیحات
    – قدرت موتور ۱۴۰۰ وات- نوع موتور: ذغالی- ارتفاع برش : ۲۵، ۴۰ و ۵۵ میلی متر- عرض برش: ۳۲۰ میلی متر
  • ارتفاع برش
    ۸۸x34x85 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۴۵۰ rpm
  • ظرفیت سبد
    ۳۵ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۸۷ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۹.۰۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    برش مرکزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی تاپ گاردن مدل ELM-380H

چمن زن برقی تاپ گاردن مدل ELM-380H

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۶x45x33 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۲۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۴۵
  • قدرت موتور
    ۱۶۰۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۹ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۸

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111

چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111

مشخصات

  • اقلام همراه
    – سبد – دسته به طول ۹۰ سانتی متر- طول سیم ۸۷ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    – ولتاژ ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت- توان ۱۲۰۰ وات- سرعت ۳۴۰۰ دقیقه – ظرفیت سبد ۳۳ سانتی متر- پهنای برش ۲۰، ۴۰، ۶۰ سانتی متر- دارای دسته انعطاف پذیر در سه نقطه
  • ارتفاع برش
    ۶۰x35x20 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۴۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۳۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۶۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۴.۸۹۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش خودرو
  • پهنای برش
    ۳۴

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بلک اند دکر مدل BEMW451BH

چمن زن برقی بلک اند دکر مدل BEMW451BH

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -دارای تیغه ۳۲ سانتی متری با کیفیت ساخت بالا -دارای سبد جمع کننده -دارای چرخ های ۵ اینچی- نوع برش : از سمت راست- دارای استارت الکتریکی- دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد.- بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند- موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند- فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسیب رساندن به گل ها و برخورد با دیوار- حجم ۳۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد.
  • ابعاد
    ۶۰x30x30 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • ظرفیت سبد
    ۳۰
  • قدرت موتور
    ۱۲۰۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۹ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بوش مدل ARM37

چمن زن برقی بوش مدل ARM37

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / توان ۱۴۰۰ وات / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین / پهنای برش: ۳۷ سانتی متر / حجم مخرن: ۴۰ لیتر / وزن دستگاه: ۱۲ کیلوگرم / قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد/ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x50x40 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۲ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی زوبر مدل K10761

چمن زن برقی زوبر مدل K10761

مشخصات

  • ارتفاع برش
    ۶۰x35x25 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    آهن
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۱۰۰
  • قدرت موتور
    ۲۱۰۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۵ کیلوگرم

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بوش مدل Arm 32 Bosch

چمن زن برقی بوش مدل Arm 32 Bosch

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۳۱ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۰x40x35 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۳۱ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۶ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۲ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بوش مدل ARM 37 Prpfessional

چمن زن برقی بوش مدل ARM 37 Prpfessional

مشخصات

  • سایر توضیحات
    وزن ۱۲ کیلوگرم- دارای استارت الکتریکی- دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد.- بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند- موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند- فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار- حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد.برترین چمن زن برقی دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونتاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه باربرترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکاقطعات صد در صد آلمان و آمریکا و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۱x40x37 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۹ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بوش مدل ARM34

چمن زن برقی بوش مدل ARM34

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / توان ۱۳۰۰ وات / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین / پهنای برش: ۳۴ سانتی متر / حجم مخرن: ۴۰ لیتر / وزن دستگاه: ۱۱ کیلوگرم / قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد/ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x50x45 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۸ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۴ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بوش مدل ARM 32 2

چمن زن برقی بوش مدل ARM 32 2

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – نوع برش : از سمت راست- دارای استارت الکتریکی- دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد.- بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند- موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند- فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار- حجم ۳۱ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد.برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونتاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه باربرترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکاقطعات صد در صد آلمان و آمریکا و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۰x40x35 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۳۱ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۶ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۲ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی ساتا مدل DYM1162

چمن زن برقی ساتا مدل DYM1162

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x105x45 سانتی‌متر
  • ارتفاع برش
    ۲۵ تا ۵۵ میلی متر سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • ظرفیت سبد
    ۳۰
  • قدرت موتور
    ۱۰۰۰ وات اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۱.۳ کیلوگرم
  • پهنای برش
    ۳۲ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن‌زن برقی بوش ARM 37

چمن‌زن برقی بوش ARM 37

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای طراحی هوشمندانه و جمع جور- گشتاور موتور: ۱۶ نیوتن‌متر- دستگیر تا شو و اسغال فضای کم- سبک و قابلیت جابجایی آسان- دارای دسته ارگونومیک (Ergoflex) و هدایت کردن آسان چمن زن- حجم مناسب مخزن- تنظیم آسان ارتفاع برش
  • ابعاد
    ۶۱ × ۴۰ × ۶۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع برش
    ۷۰ – ۲۰ میلی متر سانتی‌متر
  • ظرفیت سبد
    ۴۰
  • قدرت موتور
    ۱۴۰۰ وات اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بوش مدل ARM 32 Proffesional

چمن زن برقی بوش مدل ARM 32 Proffesional

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – نوع برش : از سمت راست- دارای استارت الکتریکی- دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد.- بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند- موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند- فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار- حجم ۳۱ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد.برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونتاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه باربرترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکاقطعات صد در صد آلمان و آمریکا و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۰x40x35 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۳۱ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۶ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۲ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بوش مدل ۱۳۰۰

چمن زن برقی بوش مدل 1300

مشخصات

  • اقلام همراه
    یک عدد عینک ایمنی بوشیک عدد دستمال میکروفایبر بوش مدل تام کلین
  • سایر توضیحات
    – چمن زن برقی بوش مدل ARM 34 – توان: ۱۳۰۰ وات – پهنای برش: ۳۴ سانتی متر – حجم مخرن: ۴۰ لیتر – وزن دستگاه: ۱۱ کیلوگرم – قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر – دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد – بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند – موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x30x25 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۰
  • قدرت موتور
    ۱.۸ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • پهنای برش
    ۶۰x40x35

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بوش مدل ۳۷

چمن زن برقی بوش مدل 37

مشخصات

  • سایر توضیحات
    وزن ۱۲ کیلوگرم- دارای استارت الکتریکی- دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد.- بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند- موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند- فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار- حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد.برترین چمن زن برقی دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونتاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه باربرترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکاقطعات صد در صد آلمان و آمریکا و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۱x40x37 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۹ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بوش مدل Arm 34 Nw

چمن زن برقی بوش مدل Arm 34 Nw

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / توان ۱۳۰۰ وات / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین / پهنای برش: ۳۴ سانتی متر / حجم مخرن: ۴۰ لیتر / وزن دستگاه: ۱۱ کیلوگرم / قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد/ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x50x45 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۸ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۴ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی بوش مدل Bosch Arm 37 New

چمن زن برقی بوش مدل Bosch Arm 37 New

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / توان ۱۴۰۰ وات / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین / پهنای برش: ۳۷ سانتی متر / حجم مخرن: ۴۰ لیتر / وزن دستگاه: ۱۲ کیلوگرم / قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد/ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x50x40 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۴۰
  • قدرت موتور
    ۲ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

چمن زن برقی دوو مدل DLM1600E-IM

چمن زن برقی دوو مدل DLM1600E-IM

مشخصات

  • اقلام همراه
    – آچار- ۴ عدد چرخ- دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    – قدرت موتور ۱۶۰۰ وات- کیسه جمع کننده پارچه ای- دارای سیستم ضد لرزش- نویز صدای دستگاه ۹۶ دسی بل (A)- نوع موتور: القایی- ارتفاع برش : بین ۲۰ الی ۶۵ میلی متر- عرض برش: ۳۸۰ میلی متر
  • ارتفاع برش
    ۱۰۰x45x110 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۰ rpm
  • ظرفیت سبد
    ۵۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۲.۱۵ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۸ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    برش مرکزی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه چمن زن برقی بوش مدل ARM 37

دستگاه چمن زن برقی بوش مدل ARM 37

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / توان ۱۴۰۰ وات / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین / پهنای برش: ۳۷ سانتی متر / حجم مخرن: ۴۰ لیتر / وزن دستگاه: ۱۲ کیلوگرم / قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد/ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x50x40 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۲ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

دستگاه چمن زن برقی بوش مدل ARM 34

دستگاه چمن زن برقی بوش مدل ARM 34

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / توان ۱۳۰۰ وات / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین / پهنای برش: ۳۴ سانتی متر / حجم مخرن: ۴۰ لیتر / وزن دستگاه: ۱۱ کیلوگرم / قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد/ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x50x45 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۸ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۴ سانتی متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید انواع دستگاه چمن زن برقی آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک چمن زن برقی مناسب انتخاب کرده و همیشه از کیفیت اصلاح چمن‌ها اطمینان داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دریل پیچ گوشتی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا