کودک و نوزاد

خشک‌کن کودک: بهترین مدل‌های خشک‌ کن‌‌‌ نوزاد با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع خشک کن‌ کودک این نکات را رعایت کنید

هر زمان که نوزادی به دنیا می‌آید، شادی و شعف وصف‌ ناپذیری برای والدین و اطرافیان خود به ارمغان می‌آورد و همه خدا را به خاطر این هدیه بی‌نظیر شکر می‌کنند.

این حس خوشایند برای مادران به مراتب بیشتر از دیگران است و این هم به این دلیل است که مادر ارتباط قابل توجه و تنگاتنگی با نوزاد خود دارد.

این شادی، علاقه و دوست داشتن با گذشت زمان و با بزرگ شدن کودک نیز افزایش می‌یابد.

بچه‌ها تا زمانی که نوزاد هستند، ممکن است که در حین استحمام والدین را دچار مشکل کنند که این چالش با خرید یک خشک‌کن کودک پنبه‌ای نرم لحظات به یادماندنی از حمام کردنِ را برای کودکان و والدین به همراه می‌آورد.

به همان اندازه که داشتن یک حوله خوب برای کودک مسئله‌ای بی اهمیت به نظر می‌رسد، عدم وجود آن نیز اثرات متفاوتی روی او می‌گذارد.

چرا که یک خشک‌کن بی کیفیت منجر به عفونت‌های پوستی یا آلرژی در نوزادان می‌شود و ممکن است که بسیار تحریک‌کننده باشد.

ما در پی آنیم که در این مقاله از مجله اینترنتی مینینیم برخی از نکات قابل توجه در زمان خرید انواع خشک‌کن کودک را با شما والدین عزیز به ویژه مادران دلسوز در میان بگذاریم.

اساساً خشک‌کن کودک چیست؟

دستمال‌های خشک‌کن در حقیقت تکه پارچه‌هایی هستند که بدن کودک را پس از شستشو و استحمام خشک می‌کنند.

این محصولات بهداشت و حمام در جنس‌ها، رنگ‌ها و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند، بنابراین برای این‌که بتوانید خشک‌کن مناسبی برای کودک دلبند خود تهیه نمایید، باید چند نکته اساسی را در نظر بگیرید.

بسیار مهم است که دستمال خشک‌کن منتخب شما از جنس پلاستیک نباشد زیرا این نوع پارچه باعث بروز حساسیت روی پوست نوزاد می‌گردد.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از حوله‌های با کیفیت، مناسب و خوب از این اتفاقات ناخوشایند جلوگیری نمایید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تاب کودک

هنگام خرید خشک‌کن کودک و نوزاد به ویژگی‌های زیر توجه کنید

یکی از لوازم کاربردی و مهم سیسمونی دستمال خشک‌کن نوزاد است. این محصول بهداشتی برای خشک کردن کودک پس از هر بار شستن بدن او به کار می‌رود.

در ادامه برخی از فاکتورهای مهم و قابل توجه در مورد انتخاب یک حوله و دستمال مخصوص خشک کردن نوزاد را با شما همراهان گرامی به اشتراک می‌گذاریم.

به میزان جذب آب توسط دستمال خشک‌کن دقت کنید

با نگاه کردن به برچسب روی دستمال‌های خشک‌کن و اطلاعات درج شده روی برچسب، جنس پارچه و میزان جذب آب آن مشخص می‌شود.

در واقع درصد جذب آب، اولین موضوعی است که در انتخاب حوله و دستمال خشک‌کن باید به آن توجه کرد.

این مسئله بدین معنی است که هر خشک‌کنی که برای کودک نوپای خود می‌خرید، باید به طور طبیعی توان جذب بالایی داشته باشد. حوله و دستمال‌های کودک تولید شده از پنبه بیشترین درصد جذب را دارند.

خاصیت پارچه‌ای که برای تولید دستمال خشک‌کن کودک استفاده می‌شود، به میزان جذب آن بستگی دارد. توصیه وب‌سایت مینینیم به شما استفاده از خشک‌کن‌های حوله‌ای است که قدرت جذب بالایی را ارائه می‌دهند.

خاصیت ضد باکتریایی خشک‌کن کودک اهمیت دارد

مطمئناً هیچ مادری دوست ندارد که نوزادش را در نتیجه دلایل قابل پیشگیری بیمار ببیند. باکتری‌ها عاملی موثر در بیمار کردن نوزاد هستند، اما با تشخیص به موقع آن‌ها از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌شود.

بنابراین هنگامی که قصد خرید خشک کن کودک را دارید، باید به دنبال محصولی با خاصیت ضد باکتریایی باشید.

برخی از دستمال‌های کودک دارای نوارهایی هستند که در اثر تماس با کثیفی تغییر رنگ می‌دهند و این ویژگی در حفظ سلامت کودکان بسیار مهم است.

بدین ترتیب باکتری‌های بیماری‌زا را به سرعت شناسایی کرده و از آسیب رسیدن به نوزاد پیشگیری می‌کنید.

سرعت خشک شدن محصول بعد از استفاده حائز اهمیت است

هنگامی که به دنبال خرید خشک کن کودک هستید، باید به سرعت خشک شدن آن نیز توجه کنید. دستمال‌هایی که به کُندی خشک می‌شوند، با گذشت زمان بو می‌گیرند.

یک خشک‌کن نرم خوب باید توانایی جذب آب را داشته باشد و به همین ترتیب هم به سرعت خشک گردد. در این مورد دستمال‌های نخی بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌روند.

به میزان نرمی و لطافت دستمال خشک‌کن توجه نمایید

در هنگام انتخاب و خرید خشک‌کن‌های نوزاد باید میزان نرمی و لطافت پارچه را بررسی کنید. اکثر تولیدکنندگان محصولات حوله‌ای خود را با نرم‌کننده‌های پارچه می‌پوشانند که در دستان شما نرم به نظر برسند.

در بسیاری از موارد نرمی این دستمال‌ها پس از یک یا دو بار شستن کاهش می‌یابد. نرم‌کننده‌های مورد استفاده نیز در دراز مدت میزان جذب حوله را کم‌تر می‌نمایند.

دستمال‌های خشک‌کن تولید شده از بامبو، ریون، پیما (Pima)، پنبه مصری و ژاپنی معمولا نرم و ابریشمی هستند. حوله‌های تهیه شده از پنبه ژاپنی بهترین انتخاب از نظر میزان لطافت و نرمی محسوب می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پشه بند کودک

میزان گرم در متر مربع یکی دیگر از عوامل انتخاب خشک‌کن نوزاد است

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در زمان خرید خشک‌کن کودک در نظر گرفتن میزان گرم در مترمربع یا GSM است. در واقع این معیار نشان دهنده میزان تراکم دستمال‌های حوله‌ای است.

خشک‌کن‌های نرم و با قدرت جذب بالا، میزان تراکمی بین ۴۲۰ تا ۶۰۰ دارند. این محصولات بهترین و با کیفیت‌ترین نوع حوله برای فرشته‌های کوچک شما هستند.

از کنار میزان دوام و ماندگاری خشک‌کن کودک به راحتی عبور نکنید

خشک‌کن‌هایی با کیفیت پایین، مطمئناً برای کودک خوب نیستند. در انتخاب خشک‌کن نوزاد میزان دوام به اندازه قدرت جذب، نرمی، میزان تراکم و سرعت خشک شدن آن مهم است.

این نوع محصولات باید بدون توجه به نوع شرایطی که در آن قرار دارند، دوام و استحکام بالایی داشته باشند.

بهتر است که به جای یک دستمال یک لایه، یک مدل دو لایه را به سبد خرید خود اضافه کنید؛ زیرا خشک‌کن‌های دو لایه بسیار محکم‌تر هستند. برای مثال دستمال‌های پنبه‌ای میزان دوام بالاتری دارند.

بهتر است استفاده از رایحه‌های معطر را در مورد خشک‌کن نوزاد فراموش کنید

در مورد نوزادان باید از عطر و ادکلن پرهیز کرد؛ زیرا بینی آن‌ها قادر به سازگاری با بوهای قوی نیست. هم‌چنین احتمال دارد که پوست کودک در اثر تماس با مواد شیمیایی موجود در عطرها واکنش نشان دهد.

برخی از برندهای تولیدکننده خشک‌کن کودک ادعا می‌کنند که رایحه‌های ناشی از عطر و ادکلن برای نوزادان مضر نیست، بهتر است که به این اظهار نظرها توجه نکرده و از رایحه‌های معطر بپرهیزید.

این رایحه‌ها ممکن است که باعث بروز واکنش‌هایی مانند عوارض مجاری تنفسی و بثورات روی پوست شوند. بنابراین بهترین تصمیم برای والدین خرید خشک کن کودک بدون بو است.

پیشنهاد می‌شود به اندازه خشک‌کن بی‌توجه نباشید

نوزاد شما باید خشک‌کنی داشته باشد که از لحاظ اندازه و سایز برای او مناسب باشد. مسلماً شما نمی‌خواهید دستمالی بخرید که خیلی کوچک باشد و بسیاری از قسمت‌های بدن نوزاد را خیس باقی بگذارد.

نحوه مراقبت و شستشوی دستمال خشک‌کن را با هم مرور می‌کنیم

حتماً تصدیق می‌کنید که مراقبت از کودک امری طاقت فرسا و خسته‌کننده است. در کنار این کار، از والدین به خصوص مادر انتظار می‌رود که علاوه بر مراقبت از کودک همه کارهای خانه را نیز انجام دهند.

دستمال‌های خشک‌کن نوزاد که پروسه شستشوی دقیق و پیچیده‌ای داشته باشند به سختی کارهای روزانه والدین می‌افزایند.

یک خشک‌کن مرغوب نوزاد باید به راحتی تمیز و شسته شود، بنابراین بهتر است محصولی را انتخاب کنید که قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را داشته باشد.

علاوه بر این، دستمال‌ها نباید پس از چندین بار شستشو سفت و زبر شوند. مطالعه برچسب روی حوله‌ها و دستمال‌ها به شما کمک می‌کند که با نحوه نگهداری صحیح از آن‌ها آشنا شوید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید شیشه شیر نوزاد

به طرح و رنگ خشک‌کن نوزاد التفات داشته باشید

گرچه خشک‌کن‌های نوزاد به طور کلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای خشک کردن بدن کودک پس از شستشو مناسب هستند اما مزایای آن‌ها فراتر از این مورد است.

خرید خشک‌کن کودک همچون حوله کودک و نوزاد به شما در محافظت از نوزادتان در برابر سرما و رطوبت نیز یاری و مدد می‌رساند.

امروزه خشک‌کن‌های متنوعی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود هستند که برای شما حق انتخاب گسترده‌ای ایجاد می‌کنند.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب خشک‌کن کودک مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۲ خشک‌کن کودک نرم، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این دستمال‌های نوزادی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


خشک کن کودک رینبو مدل Selection بسته ۴ عددی

   خشک کن کودک رینبو مدل  Selection بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x58x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • تعداد تکه
    چهار
  • شامل
    بسته‌بندی
  • مناسب برای نوزادان
    مناسب برای نوزادان از بدو تولد
  • سایر توضیحات
    بسته بندی ۴ عددیبا توجه به اندازه بزرگ ۵۸×۷۰ مناسب حتی برای رواندازجنس پنبه ای نرم و لطیفکاملا آبگیر با جذب آب بسیار بالابدون حساسیتطرح های بسیار زیباتنوع رنگمناسب یرای دختران و پسران عزیز شمابرای شست‌ و‌ شوی این محصول بهتر است از دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد استفاده کنید تا نرمی و لطافتشان حفظ شود. رنگ زرد (طرح زرافه) رنگ آبی (طرح کشتی) رنگ نارنجی (طرح خرس)رنگ قهوه ای (طرح گوزن)چند رنگ (از هر طرح یک عدد)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک رینبو مدل Animals بسته ۴ عددی

خشک کن کودک رینبو مدل  Animals بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x58x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • تعداد تکه
    چهار
  • شامل
    بسته‌بندی
  • مناسب برای نوزادان
    مناسب برای نوزادان دلبند و عزیز شما، از بدو تولد
  • سایر توضیحات
    بسته بندی ۴ عددیبا توجه به اندازه بزرگ ۵۸×۷۰ مناسب حتی برای رواندازجنس پنبه ای نرم و لطیفکاملا آبگیر با جذب آب بسیار بالابدون حساسیتطرح های بسیار زیباتنوع رنگمناسب یرای دختران و پسران عزیز شمابرای شست‌ و‌ شوی این محصول بهتر است از دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد استفاده کنید تا نرمی و لطافتشان حفظ شود. رنگ زرد (طرح خرگوش) رنگ آبی (طرح وال)رنگ صورتی (طرح خرس)رنگ سبز دریایی (طرح بستنی)چند رنگ (از هر طرح یک عدد)

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک رینبو مدل Rabbit Washcloth

 خشک کن کودک رینبو مدل Rabbit Washcloth

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x21x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ارگانیک
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • شامل
    بسته‌بندی
  • مناسب برای نوزادان
    ۶۰
  • سایر توضیحات
    اندازه هر خشک کن ۷۰ در ۵۸ سانتیمترتعداد ۱ عدد خشک‌کن پنبه ای آبگیری و جذب آب بالاجنس پنبهضد حساسیت و آلرژیطرح و رنگ مناسب برای دختران و پسرانوزن کم و سبکقابل اتو کشی و شستشو با دمای کمتر از ۶۰ درجه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک و نوزاد مدل Rabbit

خشک کن کودک و نوزاد مدل Rabbit

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x70x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    میکروفایبر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک رینبو مدل Deer

 خشک کن کودک رینبو مدل Deer

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x21x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • تعداد تکه
    یک
  • شامل
    بسته‌بندی
  • مناسب برای نوزادان
    مناسب برای نوزادن از بدو تولد
  • سایر توضیحات
    اندازه هر خشک کن ۷۰ در ۴۵ سانتیمترتعداد ۱ عدد خشک‌کن پنبه ای آبگیری و جذب آب بالاجنس پنبهضد حساسیت و آلرژیطرح و رنگ مناسب برای دختران و پسرانوزن کم و سبکقابل اتو کشی و شستشو با دمای کمتر از ۶۰ درجه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک رینبو مدل Blue Bear

    خشک کن کودک رینبو مدل Blue Bear

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x21x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • تعداد تکه
    یک
  • شامل
    بسته‌بندی
  • مناسب برای نوزادان
    مناسب برای کودک دلبند شما از بدو تولد
  • سایر توضیحات
    طرح Blue Bearمناسب برای پسرانبه عنوان دور پیچ نیز استفاده میگردداندازه هر خشک کن ۷۰ در ۴۵ سانتیمترتعداد ۱ عدد خشک‌کن پنبه ای آبگیری و جذب آب بالاجنس پنبهضد حساسیت و آلرژیوزن کم و سبکقابل اتو کشی و شستشو با دمای کمتر از ۶۰ درجه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن یکبار مصرف کودک و نوزاد یکتا بی بافت مدل G60S7080 بسته ۵ عددی

خشک کن یکبار مصرف کودک و نوزاد یکتا بی بافت مدل G60S7080 بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸ گرم
  • جنس
    پنبه

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک ماماس اند پاپاس مدل Eco-giraffe and and elephant مجموعه ۴ عددی

خشک کن کودک ماماس اند پاپاس مدل Eco-giraffe and and elephant مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x19x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • تعداد تکه
    ست چند تکه
  • سایر توضیحات
    ابعاد هر دستمال ۷۵×۶۸×۰.۵ می باشدجنس بسیار لطیفجذب فوق والعاده مایعاتخشک شدن راحت و سریعدوام بالا در شستشو

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک کو کو به به مدل Cute Rabbit-2022

خشک کن کودک کو کو به به مدل Cute Rabbit-2022

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۳x70x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • مناسب برای نوزادان
  • سایر توضیحات
    جذب بالای مایعاتجنس بسیار لطیفجنس ۱۰۰ درصد پنبه ای

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک طرح قلبی کد F200

خشک کن کودک طرح قلبی کد F200

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x60x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • تعداد تکه
    یک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک و نوزاد اُمی مدل کالکشن خرس مجموعه ۲ عددی

خشک کن کودک و نوزاد اُمی مدل کالکشن خرس مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲x72x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۷ گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    لطافت
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • تعداد تکه
    دو
  • سایر توضیحات
    • با خیال راحت فرزند خود را خشک کنید: سبک، قابل حمل و جاذب آب، این پارچه جاذب آب هستند و به راحتی می توانید کودک خود را با آن خشک کنید.• فوق العاده نرم: خشک کن کودک ساخته شده از پارچه حوله ای بسیار نرم، مناسب برای نوزادان و پوست های حساس است. این خشک کن از ترکیب نخ پنبه و پلی استر درجه یک که برای استحکام طولانی‌مدت بدون اینکه نرمی آن از بین برود، به خوبی ساخته شده‌اند. علت چاپ کم رنگ روی پارچه ها هم به همین دلیل وجود پنبه در این محصول است.• کاربردهای مختلف: این پارچه ها کاربردهای فراوانی دارند از جمله: خشک کن بدن کودک، دستمال مرطوب کودک، حوله کودک، حوله دست و صورت بزرگسالان، آروغ گیر، پارچه آشپزخانه و…• یک هدیه کامل: پک پارچه خشک کن یک هدیه بسیار کاربردی برای مادران باردار یا مادرانی است که تازه فرزند دار شده اند، که مادران می توانند از آن بارها استفاده کنند و این محصول نرم باقی بماند. این پک ها در یک بسته بندی جذاب آماده شده است که برای هدیه مناسب است.• گارانتی محصولات: به طرز باورنکردنی به محصول خود افتخار می کنیم و ضمانت یک ماهه برای همه محصولات خود ارائه می دهیم. اگر از خشک کن های ما راضی نیستید، فقط ما را در جریان بگذارید. ما آنها را به صورت رایگان جایگزین می کنیم و یا هزینه خرید شما را پس می دهیم (تا ۷ روز پس از خرید).

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک طرح ماشین کد ۱۵

خشک کن کودک طرح ماشین کد 15

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x61x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    دور خشک کن کاملا دور دوزی شده است

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک طرح پنگوئن کد SO 06

خشک کن کودک طرح پنگوئن کد SO 06

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x61x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    دور خشک کن کاملا دور دوزی شده است

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک مدل زرافه بسته ۲ عددی

خشک کن کودک مدل زرافه بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • تعداد تکه
    دو
  • مناسب برای نوزادان
    ۰-۶

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک چیکو طرح ماشین بسته ۴ عددی

خشک کن کودک چیکو طرح ماشین بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • تعداد تکه
    چهار
  • مناسب برای نوزادان
    ۰-۳۶

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

خشک کن کودک چیکو طرح ستاره بسته ۴ عددی

خشک کن کودک چیکو طرح ستاره بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    پنبه
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • قابلیت شست‌وشو
    توسط دست
  • تعداد تکه
    چهار
  • مناسب برای نوزادان
    ۰-۳۶

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید خشک‌کن کودک آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول نرم، باکیفیت و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت و راحتی نوزاد خود با آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید پیراهن نوزادی

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا