پوشاک ورزشی

مایو مردانه: راهنمای خرید انواع مایوهای مردانه با خرید اینترنتی

هنگام خرید انواع مایو مردانه این نکات را رعایت کنید

مایو یا لباس شنا، نوعی پوشش از جنس الیاف مصنوعی است که آقایان و خانم‌های شناگر، هنگام شنا کردن از آن استفاده می‌کنند. مایو یک واژه فرانسوی است که وارد زبان فارسی شده است.

برای شنا کردن به ویژه در استخرهای عمومی، دریاها و دریاچه‌ها بهتر است به عنوان یک شناگر مرد به دنبال خرید و استفاده از مایو مردانه برای خود باشید.

زمانی که اقدام به تهیه این نوع لباس می‌کنید در واقع خیال خود را از بابت عدم خیس شدن نیم تنه پایینی و همین‌طور جلوگیری از ورود بیماری‌های موجود در آب به داخل بدنتان آسوده می‌کنید.

لازم به ذکر است که با توجه به وجود کلر در آب استخر، استفاده از هر نوع لباس دیگری برای شنا کردن، بافت را از بین می‌برد و رنگ آن را نیز تغییر می‌دهد. بنابراین توصیه می‌شود برای شنا کردن در مکان‌های آبی همیشه از مایو استفاده کنید.

حتماً شما هم با ما هم عقیده‌اید که برای تهیه یک مایوی خوب، مرغوب و کیفی باید نکاتی چند را به عنوان معیار خرید در نظر گرفت.

بنابراین از شما آقایان علاقه‌مند به آب‌تنی و شنا دعوت می‌کنیم که ما را تا انتهای این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم همراهی نمایید.

معرفی انواع مایوهای مخصوص آقایان

مایو شورتی: به این نوع از مایو مردانه اسپیدو نیز گفته می‌شود و اغلب شناگرانی که وارد یک دوره مسابقات حرفه‌ای می‌شوند، از آن استفاده می‌کنند.

این مدل مایو کم‌ترین محدودیت حرکتی و وزنی را برای شناگران ایجاد می‌کند. در واقع اسپیدو نام برندی است که برای نخستین بار این نوع از مایوها را تولید و به بازار عرضه کرد و از همان وقت این اسم بر روی این مدل از مایوها باقی ماند.

مایو شلوارکی: مایوهای شلوارکی همانند یک شلوارک، خنک و سبک هستند که بیشتر از سوی موج سواران مورد استفاده قرار می‌گیرند و تا بالای زانوی آنان را به خوبی پوشش می‌دهند.

مایو پادار: به جرات می‌توان گفت که لباس شنای پا‌دار محبوب‌ترین و در عین حال پر فروش‌ترین مایو مردانه موجود در بازار کشورمان به شما می‌رود.

مایو پادار در حقیقت همچون یک شلوارک می‌باشد که میزان بلندی آن به نظر و سلیقه شخصی شما دوست عزیز و شناگر بستگی دارد. گفتنی است که از این نوع مایوها می‌توان برای ساحل‌گردی نیز استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید سویشرت ورزشی مردانه

مایو پادار چسبان: مایو مردانه پادار چسبان یک گزینه ایده‌آل برای انجام تمرینات سرعتی از سوی شناگرانی محسوب می‌گردد که عازم مسابقات حرفه‌ای هستند.

این گونه از محصولات دقیقاً شبیه همان شلوارک‌های چسبانی هستند که دوچرخه سواران از آن‌ها استفاده می‌نمایند.

مایو پادار اسکوئر: اسکوئر نام یک مدل دیگر از مایوهای مردانه موجود در بازار است که البته مشتری پروپاقرص آن بیشتر بازیکنان والیبال ساحلی هستند.

با این حال می‌توان از این نوع مایو برای آموزش و تمرین شنا نیز استفاده‌های زیادی به عمل آورد.

مایو دراگ سوئیت: از مایوهای مدل سوئیت در هر جا که خواستید، می‌توانید استفاده کنید، ولی برای تورنومنت‌های شنا گزینه خوبی نیستند.

این نوع از مایوها از ساختاری توری شکل تولید شده‌اند که استفاده از لباس زیر مردانه (شورت) در زیر آن امری سلیقه‌ای می‌باشد.

هنگام انتخاب و خرید مایو مردانه شاخص‌های زیر را در نظر بگیرید

تعیین مدل لباس شنای مردانه

در مبحث قبلی به صورت مبسوط در مورد انواع مایوهای مردانه صحبت کردیم، قطعاً با مطالعه دقیق آن می‌توانید با قاطعیت مدل مورد نیاز و علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

بهتر است شناگران عزیز در تعیین نوع مایو، حتماً به زمینه مصرف و استفاده از محصول توجه داشته باشند، گاهی شنا به صورت تفریحی انجام می‌شود و زمانی هم این کار به شکل حرفه‌ای (مسابقاتی) صورت می‌پذیرد که هر یک از آن‌ها در تعیین مدل مایو موثرند.

بررسی جنس و کیفیت دوخت مایو

نکته دوم برای انتخاب مایو مردانه توجه به جنس آن است، این جنس در واقع می‌تواند از نوع: لاکرا، اسپندوکس، پلی‌استر، نایلون و … باشد.

چیزی که می‌تواند در این خصوص جلب توجه نماید، سبک شنا کردن و هم‌چنین انتظاراتی است که شما از جنس پارچه به کار رفته در تولید مایو دارید.

برای مثال مدل‌های تولید شده از جنس اسپندوکس و لاکرا از خاصیت کشسانی قابل قبولی برخوردار هستند اما در عوض پارچه آن‌ها در برابر کلر دوام کمی دارد و زود دچار صدمه از ناحیه بافت شده و رنگ آن هم عوض می‌شود.

بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید لباس شنا برای مدت مدیدی در کنارتان بوده و دوام و ماندگاری داشته باشد، به سراغ خرید مایوهایی از جنس پلی‌استر بروید ک ضد کلر نیز می‌باشند.

کیفیت دوخت مایو را نیز به خوبی بررسی نمایید، به نحوه و چگونگی نوارهای دوخته شده موجود بر روی مایو انتخابی‌تان دقت نمایید.

اگر کیفیت و مرغوبیت دوخت مایو پایین و یا بر روی آن زدگی و بیرون رفتگی از خط وجود داشته باشد، بدانید که دوخت مایو مناسب و دلخواه نیست.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کفش بسکتبال

انتخاب سایز مناسب مایو مردانه

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید مایو مردانه توجه به انتخاب یک سایز مناسب از آن برای شما شناگران عزیز می‌باشد.

برای این منظور توجه داشته باشید که محصول منتخب‌ شما دقیقاً فیت بدن‌تان باشد نه کوچک‌تر و نه بزرگ‌تر!

برای این‌که مایوهای کوچک و تنگ موجب ایجاد محدودیت و ناراحتی هنگام شنا کردن می‌شود، اگر لباس شنا بیش از اندازه هم بزرگ و گشاد باشد، دست و پاگیر بوده و مانع حرکت راحت شناگر در آب می‌گردد. پس بهترین گزینه انتخاب مایویی هم سایز با دور کمرتان می‌باشد.

اهمیت رنگ و طرح مایوی مردانه

این‌که مایو مردانه شما از چه رنگ و طرحی برخوردار باشد، موضوعی است که خودتان باید متناسب با سلیقه و رنگ دلخواه خود آن را انتخاب و سپس خریداری نمایید.

با این حال توصیه می‌کنیم که اگر دارای پوستی سفید و روشن هستید، بهتر است مایوهایی با رنگ‌ تیره بپوشید، چنان‌چه شناگری با پوست سبزه و تیره می‌باشید، از محصولاتی در رنگ های روشن استفاده نمایید.

انتخاب طرح مایو به قد و قواره شناگر بستگی دارد، اگر فردی قد بلند هستید، پیشنهاد می‌کنیم بی‌خیال خرید مدل‌های طرح‌دار به صورت عمودی بر روی نمای ظاهری آن باشید. زیرا با این انتخاب تنها قد خود را بلندتر نشان می‌دهید.

این نکته برای شناگران کوتاه قد به گونه‌ای دیگر صدق می‌کند، یعنی این افراد نباید به سوی خرید مایوهایی با طرح‌های افقی تمایل پیدا نمایند.

توجه به تناسب اندام و قد شناگر هنگام انتخاب مایو

این‌که گفته می‌شود هنگام خرید مایو به میزان تناسب اندام و قد خود حتماً توجه داشته باشید، سخن گزاف و بیهوده‌ای نیست!

بد نیست بدانید که شناگران از نظر قد به دو دسته بالای ۱۸۰ سانتی‌متر و کم‌تر از این مقدار تقسیم می‌شوند. افرادی که قدشان بیشتر از ۱۸۰ است و از تناسب اندام خوبی برخوردارند، می‌توانند هر نوع مایو مردانه‌ای را انتخاب و مورد استفاده قرار دهند.

اما برای شناگرانی با قد بالای ۱۸۰ که لاغر اندام هستند، مایوهای شلوارکی مناسب‌تر می‌باشد.

افرادی که از قدی کم‌تر از ۱۸۰ سانتی‌متر بهره می‌برند، بهتر است مایوهای پادار را متناسب با لاغر و یا چاق بودنشان انتخاب نمایند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید لگ ورزشی مردانه

خاصیت ضد کلر و آلرژیک بودن لباس مخصوص شنا

از دیگر موارد مهم در تهیه مایو مردانه توجه به خاصیت ضد کلر بودن آن است، همان‌گونه که می‌دانید برای از بین بردن بیماری‌ها احتمالی و میکروب‌های موجود در آب، در استخرهای عمومی از حجم زیادی کلر استفاده می‌شود.

بنابراین بهتر است همواره مایوی انتخابی شما از این قابلیت برخوردار باشد تا صدمه‌ای به کیفیت پارچه و تغییر رنگ ظاهر آن وارد نشود.

در کنار ضد کلر بودن مایو به ضد حساسیت یا همان آلرژیک بودن جنس پارچه به کار رفته در ساخت محصول نیز باید توجه نمایید.

زیرا پوست برخی از افراد حساس است و به محض تماس با الیاف پلاستیکی و نایلونی دچار خارش، قرمزی، تورم و حتی سوزش می‌شود.

پس اگر می‌خواهید شنایی دلچسب را تجربه کنید به دنبال خرید مایویی ضد حساسیت برای خود یا دیگر دوستانتان باشید.

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت مایو مردانه

تقریباً ما در این مطلب شما را با مهم‌ترین پارامترهای تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت مایو مردانه آشنا کردیم.

تنها به برند تولید کننده این البسه ورزشی اشاره نکردیم که توجه به آن هم یک امر کاملاً سلیقه‌ای می‌باشد.

برخی از مایوها ممکن است دارای جیب باشند که این قابلیت برای آن دسته از آقایانی که نیاز دارند در هنگام شنای در داخل جیب‌هایشان وسایلی قرار دهند، می‌تواند ویژگی حائز اهمیتی باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید تیشرت ورزشی مردانه

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب مایو مردانه مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۴ مایو مردانه باکیفیت، خوش طرح، سایز، اندازه و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این مایوها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


مایو مردانه کالای ورزشی پروین مدل سه نوار رنگ سرمه ای

مایو مردانه کالای ورزشی پروین مدل سه نوار رنگ سرمه ای

مشخصات

  • جنس
    میکرو
  • قد
    بلند
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    قد مایو چهار انگشت بالای زانو می‌باشدتهیه شده از بهترین مواد اولیه درجه یکدو جیب زیپ دار است. بسیار خوش دوختپارچه ضد آب و لطیفآستر داخل کامل است
  • نگهداری
    قابل شستشو
  • کشور تولید کننده
    ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل F.S 108

مایو مردانه مدل F.S  108

مشخصات

  • جنس
    نایلون تاسلون
  • قد
    روی زانو
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    دو عدد جیب زیپ دار در طرفین دارد . کمر آن کشی بوده و دارای بند قابل تنظیم می باشد . و آُستر توری نیز دارد .
  • نگهداری
    شستشو با آب ولرم بصورت دستی و ماشین
  • کد کالای محصول
    F.S 108
  • کشور تولید کننده
    ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل fuad ahmedgh104

مایو مردانه مدل fuad ahmedgh104

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل ADMRE2022

مایو مردانه مدل ADMRE2022

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی زانو
  • طرح
    طرح‌دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل ADMAB2022

مایو مردانه مدل ADMAB2022

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی زانو
  • طرح
    طرح‌دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل LivBadeBlk

مایو مردانه مدل LivBadeBlk

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    تهیه شده از الیاف پلی استر بسیار با کیفیت- آلمانی- سایزبندی قواره دار- دور کمر برای سایز S و M و L و XL به ترتیب برابر است با: ۳۶، ۴۱، ۴۶، ۵۰ سانتی متر ( با خطای یک سانت) کم حالت کششی کمی دارد و باید با بند سفت شود. بسیار باکیفیت، خوش دوخت و راحت، دارای استانداردهای اروپایی سازگار با پوست بدن
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل پادار ۳۴۳

مایو مردانه مدل پادار 343

مشخصات

  • جنس
    پارچه شنای کشی
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده
  • کشور تولید کننده
    ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل fuad amed/sor99

مایو مردانه مدل fuad amed/sor99

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل fuad ahmedfiro103

مایو مردانه مدل  fuad ahmedfiro103

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل LivBadeGr

مایو مردانه مدل LivBadeGr

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    تهیه شده از الیاف پلی استر بسیار با کیفیت- آلمانی- سایزبندی قواره دار- دور کمر برای سایز S و M و L و XL به ترتیب برابر است با: ۳۶، ۴۱، ۴۶، ۵۰ سانتی متر ( با خطای یک سانت) کم حالت کششی کمی دارد و باید با بند سفت شود. بسیار باکیفیت، خوش دوخت و راحت، دارای استانداردهای اروپایی سازگار با پوست بدن
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه ۳۶۱ درجه مدل ۳-۳۶۱۱۸۴۰۳۲

مایو مردانه 361 درجه مدل  3-361184032

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی زانو
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    مناسب برای شنا و سوناقابلیت محافظت در برابر کلردارای تکنولوژی خشک شدن سریع
  • کشور تولید کننده
    چین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل BEAUTY.SOO5000

مایو مردانه مدل BEAUTY.SOO5000

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    -دارای کش محکم و مقاوم -ضد حساسیت -قابلیت تنفس پذیری -کمر کشی و دارای بند قابل تنظیم
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد – بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل ۴۳۹۱ رنگ مشکی

مایو مردانه مدل 4391 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    -دارای کش محکم و مقاوم-ضد حساسیت-قابلیت تنفس پذیری-کمر کشی و دارای بند قابل تنظیم
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل ADMZA2022

مایو مردانه مدل ADMZA2022

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی زانو
  • طرح
    طرح‌دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل PK-H200-blue

مایو مردانه مدل PK-H200-blue

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    کوتاه
  • طرح
    طرح‌دار

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

ست دو تکه مایو مردانه ۳۶۱ درجه مدل SLY224211

ست دو تکه مایو مردانه 361 درجه مدل SLY224211

مشخصات

  • جنس
    اسپاندکس
  • قد
    روی زانو
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    مناسب برای شنا و سونا، قابلیت خشک شدن سریع۸۲% نایلون – ۱۸% اسپاندکس
  • کشور تولید کننده
    چین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل fuad ahmed/nar88

مایو مردانه مدل fuad ahmed/nar88

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل BEAUTY.ZAR6000

مایو مردانه مدل BEAUTY.ZAR6000

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    -دارای کش محکم و مقاوم -ضد حساسیت -قابلیت تنفس پذیری -کمر کشی و دارای بند قابل تنظیم
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد – بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل LivBadeBlu

مایو مردانه مدل LivBadeBlu

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    تهیه شده از الیاف پلی استر بسیار با کیفیت- آلمانی- سایزبندی قواره دار- دور کمر برای سایز S و M و L و XL به ترتیب برابر است با: ۳۶، ۴۱، ۴۶، ۵۰ سانتی متر ( با خطای یک سانت) کم حالت کششی کمی دارد و باید با بند سفت شود. بسیار باکیفیت، خوش دوخت و راحت، دارای استانداردهای اروپایی سازگار با پوست بدن
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل BEAUTY.Mtoo77

مایو مردانه مدل BEAUTY.Mtoo77

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    -دارای کش محکم و مقاوم -ضد حساسیت -قابلیت تنفس پذیری -کمر کشی و دارای بند قابل تنظیم
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد – بدون استفاده از سفید کننده – بهتر است از محفظه مخصوص شست و شوی لباس زیر استفاده شود

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه اسپیدو مدل AB.KA2024

مایو مردانه اسپیدو مدل AB.KA2024

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده
  • نگهداری
    با آب داغ شسته نشود در ماشین لباسشویی و خشک کن انداخته نشود بلافاصله پس از شنا با آب ولرم و شامپو شسته شود در نور مستقیم آفتاب بویژه در تابستان قرار نگیرد اتو کشیده نشود
  • کشور تولید کننده
    چین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه نامی مدل ۶

مایو مردانه نامی مدل 6

مشخصات

  • جنس
    پلی استر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو مردانه مدل M-8311

مایو مردانه مدل M-8311

مشخصات

  • جنس
    پارچه شنای کشی
  • قد
    زیر باسن
  • طرح
    ساده
  • کشور تولید کننده
    چین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید مایو مردانه آشنا شدید، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول شیک، دارای طرح، جنس، دوخت و رنگ مناسب را خریداری کرده و لذت یک شنای دلپذیر و فرح‌بخش را تجربه کنید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید شلوارک ورزشی مردانه

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا