کامپیوتر و لوازم جانبی

بهترین مدل‌های صندلی گیمینگ مبتدی تا حرفه‌ای با خرید اینترنتی

حتما قبل از خرید صندلی گیمینگ این مطلب را بخوانید

به یک دور بازی در ورزش‌هایی مانند تنیس یا والیبال گیم می‌گویند ولی امروزه واژه گیم یا گیمینگ (Game) بیشتر به بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی اطلاق می‌شود. بازی ویدیویی نوعی سرگرمی است که به وسیله یک دستگاه الکترونیکی که به پردازشگر یا میکروکنترلر مجهز است، انجام می‌شود.

تعداد گیمرهای کامپیوتری در سال‌های اخیر روند روبه رشد، چشمگیر و فزاینده‌ای داشته به گونه‌ای که به پرطرفدارترین بازی و سرگرمی زندگی بشر در طول ادوار مختلف تبدیل شده است.

نگاهی به صنعت بازی‌های کامیپیوتری

در عصر حاضر درآمد حاصل از صنعت بازی‌های رایانه‌ای و گردش مالی آن، بسیار بالا و قابل توجه است. در دنیای فناوری، روزانه شاهد تحولات متنوع و گاهی هم عجیب در عرصه‌های مختلف هستیم که یک از آن‌ها حوزه بازی و گیمینگ است.

تا چند دهه پیش وقتی از مقوله بازی‌های رایانه‌ای صحبت به میان می‌آمد، تصور این بود که این موضوع به دنیای کودکان و نوجوانان محدود می‌شود ولی در حال حاضر حوزه بازی‌ها و سرگرمی‌های کامپیوتری به صنعتی درآمدزا آن هم با مبالغ هنگفت تبدیل شده است.

امروزه در میان نسل جوان جامعه، کم‌تر کسی پیدا می‌شود که دست کم یک سبک بازی رایانه‌ای را تجربه نکرده باشد. بازی‌ها در رایانه شخصی، لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های همراه قابل نصب و اجراست.

کسانی که مشتاق و علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای چه به صورت حرفه‌ای و چه به شکل مبتدی هستند و قرار است ساعت‌ها از وقت خود را صرف این کار نمایند، باید از وسایل مناسب برای راحتی و سلامت خود استفاده نمایند که یکی از آن‌ها صندلی گیمینگ است.

مجله اینترنتی مینینیم در نظر دارد در این مقاله صندلی گیمینگ را از هر نظر به شما معرفی نماید.

با صندلی گیمینگ بیشتر و بهتر آشنا شوید

یک صندلی غیر استاندارد و بی کیفیت می‌تواند منشاء بروز و ظهور درد در ناحیه کمر و گردن گیمر شود و ادامه بازی‌های مهیج رایانه‌ای را برای او ناخوشایند و چااش‌زا نماید.

اگر شما و دوستانتان طرفدار پر و پا قرص این گونه بازی‌ها هستید و بخش قابل توجهی از وقت خود را صرف این کار می‌کنید، ضرورت دارد یک صندلی گیمینگ با ویژگی‌های منحصر به فرد و با خاصیت ارگونومیکی برای خود تهیه نمایید.

صندلی‌های گیمینگ با ساختار مخصوص برای رفع نیاز و راحتی بازیگران گیم‌های رایانه‌ای طراحی و تولید می‌شوند. سازندگان، محصول خود را بر اساس حالت نشستن کاربر، حرکت او بر روی صندلی و نیازش به وسایل کنار آن، طراحی، تولید و به مرحله عرضه می‌رسانند.

این صندلی‌ها می‌توانند فشار وارده به ستون مهره‌ها و گودی کمر را به حداقل برسانند و مانع از حادث شدن درد شوند.

 

یک صندلی مناسب به شما کمک می‌کند که ساعت‌ها با خیالی راحت بازی کنید و علاوه بر لذت و سرگرمی، مهارت‌های خود را نیز افزایش دهید و بدون کش و قوس و خم و راست شدن، به تمام وسایل مورد نیاز خود در پیرامون صندلی دسترسی داشته باشید.

این‌طور نیست که صندلی‌های بازی فقط مخصوص گیمرهای کامپیوتری باشند بلکه افرادی که مدت طولانی پشت میز می‌نشینند، اشخاص دورکار و کسانی که کمر درد یا مشکل حرکتی دارند، می‌توانند مزایای صندل‌‌های گیمینگ را تجربه کنند.

آشنایی با انواع صندلی‌های گیمینگ
آشنایی با انواع صندلی‌های گیمینگ

آشنایی با انواع صندلی‌های گیمینگ

صندلی گیمینگ کامپیوتری: وقتی که در مورد صندلی بازی صحبت می‌کنیم، نخستین موضوعی که به ذهن متبادر می‌شود، صندلی بازی‌های رایانه‌ای است.

  • این مدل از صندلی‌های گیمینگی که برای پشت میز طراحی شده‌اند، می‌توانند پاسخگوی نیاز کاربران علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری باشند.
  • برخورداری از پنج چرخ، یک دسته پدالی برای تنظیم ارتفاع و قابلیت چرخش حرکت آسان برای جا‌به‌جایی در طول میز از ویژگی‌های بارز این مدل صندلی است.
  • دسته‌های بالاتر از حد معمول این صندلی به کاربر فرصت می‌دهد تا هنگام به کارگیری ماوس و کیبورد، از آن‌ها به عنوان‌ یک تکیه‌گاه راحت استفاده نماید
  • صندلی کامپیوتری به صندلی مسابقه‌ای هم شهرت دارد زیرا اندیشه اولیه طراحی آن ملهم از صندلی ماشین است.

صندلی‌ بازی کنسولی: نام این صندلی به خوبی معرف کاربرد آن است زیرا مخصوص بازی‌های کنسولی است‌. تنوع، اندازه و اَشکال آن‌ها از مدل قبلی یعنی کامپیوتری بیشتر است.

  • مدل راکر این صندلی که فاقد چرخ و قابلیت حرکت است، محبوبیت خاصی دارد. صندلی گیمینگ کنسولی در واقع شکلی L مانند دارد که روی زمین قرار می‌گیرد و به همین دلیل آن را راکر می‌نامند.
  • تکیه‌گاه صندلی همزمان با حرکت فرد بر روی آن، به عقب و جلو می‌رود. گرچه این مدل صندلی‌ها عموماً برای انجام بازی‌های کنسولی کاربرد دارند ولی راحتی و نرمی‌شان باعث شده که که علاوه بر گیمرهای کنسولی، دیگران نیز بهدتهیه آن‌ها علاقه نشان دهند.
  • داشتنِ جایی برای شارژ، پورت USB و اسپیکر با توان‌اتصال به کنسول در دو طرف صندلی از ویژگی‌های صندلی گیمینگ کنسول به شمار می‌روند.

مدل مسابقه‌ای: صندلی مشابه بازی‌های مسابقه‌ای در واقع مدلی پیشرفته و نوین است که به صورت اخص برای بازی‌های مسابقه‌ای طراحی و ساخته شده است.

  • این صندلی به یک قاب یا کابین وصل می‌شود که کاربر می‌تواند لوازم جانبی مانند چرخ، چرخ دنده، پدال و … را روی آن نصب نماید.
  • برخی از این صندلی‌های شبیه سازی شده صرفاً برای انجام گیم‌های مسابقه‌ای مناسبند ولی مدل جدید آن‌ها می‌تواند در امر آموزش رانندگی حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد، البته قیمت بالای آن‌‌ها را نباید فراموش کرد.

صندلی راحتی کیسه لوبیا: این گروه از صندلی‌های راحتی یا همان بین‌بگ‌ها در واقع مدلی تک نفره‌اند که با فوم و الیاف مخصوص پُر شده و دارای روکشی از جنس جیر یا مایکروفایبر هستند.

  • این صندلی‌ها مشخصاً برای بازی‌های ویدیویی ساخته نشده‌اند ولی به خاطر راحتی، نرمی و به شکل بدن درآمدن، می‌توانند یکی از انتخاب‌های گیمرها به حساب بیایند.
  • صندلی کیسه لوبیا یا بین‌بگ طراحی ارگونومی و تکیه‌گاه ندارد منتها به دلیل این‌که کاربرها می‌توانند به شیوه دلخواه روی آن‌ بنشینند و پول کم‌تری هم هزینه کنند، بدشان نمی‌آید که از آن استفاده نمایند.

و اما نکات مهم و اساسی برای انتخاب و خرید یک صندلی گیمینگ مناسب و استاندارد

مجله اینترنتی مینینیم از شما دوستان همیشگی تقاضا می‌کند که قبل از ورود به فاز خرید این محصول، علاوه بر مطالعه مطالب قبلی نکات زیر را هم به عنوان شاخص‌های بارز و برجسته برای خرید یک صندلی گیمینگ در نظر بگیرید:

توجه به ویژگی‌های دسته صندلی

صندلی گیمینگ

محصولی مناسب و استاندارد است که هنگام نشستن روی آن، دست‌ها قادر باشند به صورت آزاد حرکت کنند و جایی هم برای تکیه داشته باشند.

شما که قرار است به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای ساعت‌های طولانی روی صندلی بنشینید، بهتر است یک صندلی گیمینگ با دسته‌های چهار جهته انتخاب نمایید زیرا طراحی آن طوری است که از مچ‌ها، بازوها و آرنج‌های کاربر حمایت و مراقبت می‌کند.

ضمن این‌که وضعیت ارگونومی صندلی بهبود می‌یابد و فشار زیادی هم روی شانه‌ها وارد نمی‌شود.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید مانیتور

اهمیت نشیمن‌گاه صندلی بازی

ویژگی و خصوصیت نشیمن‌گاه همه صندلی‌ها از جمله نوع گیمینگ آ‌ن‌ها، همواره موضوعی مهم و قابل تعمق است. توصیه مینینیم به شما کاربران عزیز تهیه یک صندلی بازی با نشیمن‌گاهی از جنس فوم سرد است. حمایت یکنواخت از بدن، احساس راحتی و نرمی با وجود جنس محکم، از ویژگی‌های فوم سرد است.

جنس معمولی بعد از مدتی باعث می‌شود که زانوهای شما فریم استیلی صندلی را حس کنند و نتوانید مدت طولانی از محصول استفاده نمایید.

بررسی دقیق تکیه‌گاه صندلی

تکیه‌گاه یکی از ارکان مهم صندلی به شمار می‌رود، زمانی که می‌خواهید این قسمت از صندلی گیمینگ منتخب خود را بررسی نمایید، حتماً به دو خصوصیت آن به دقت توجه کنید: یکی حمایت و مراقبت تکیه‌گاه از کمر و گردن کاربر و دیگری قابلیت تنظیم آن.

وجود بالش‌های قابل تنظیم و دو انحنا در قسمت تکیه‌گاه یکی بالای شانه و دیگری در ناحیه کمر، برای صندلی بازی الزامی است. توصیه می‌کنیم با نشستن روی صندلی از راحتی آن مطمئن شوید.

راحتی و سهولت قابل تنظیم بودنِ محصول را با جلو و عقب و بالا و پایین بردنِ تکیه‌گاه آن امتحان و ارزیابی نمایید.

بد نیست بدانید که تکیه‌گاه صندلی‌های گران‌قیمت گیمینگ تا ۱۳۵ درجه به عقب و جلو می‌رود در حالی‌که این مقدار برای صندلی‌های ارزان‌تر تا ۱۸۰ درجه است.

به یاد داشته باشید که زاویه ایده‌آل و تعریف شده برای استفاده از رایانه، بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ درجه است که این بازه و دامنه درجه‌ای مانع کمر درد می‌شود و به کاربر احساس راحتی و آرامش می‌دهد.

مواد به کار رفته در ساخت صندلی گیمینگ، کیفیت آن‌ها و نام‌ شرکت سازنده

یکی از نکات مهم‌ و اساسی هنگام انتخاب و خرید صندلی‌های گیمینگ بررسی مواد به کار رفته در ساختِ آن‌ها و همین‌طور برند سازنده است.

متریال به کار گرفته شده در تولید این محصول بایستی در قسمت‌های مختلف صندلی به شرح زیر مورد توجه و بررسی قرار گیرد:

صندلی گیمینگ

جنس بدنه

بدنه بیشتر صندلی‌های بازی از جنس فلز است تا این بخش بتواند وزن زیادی را بر روی خود تحمل کند، در واقع اسکلت این صندلی‌ها عمدتاً از فولاد ضد زنگ یا آلیاژ آلومینیومی است.

انواع آلومینیومی آن‌ها ارزان‌تر از مدل فولادی است، البته چوب با دوام و با قیمت ارزان هم می‌تواند جنس بدنه برخی از این صندلی‌ها را تشکیل دهد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کیبورد مخصوص بازی

جنس پایه صندلی گیمینگ

استحکام این بخش از صندلی فوق‌العاده مهم است زیرا نه تنها وزن کاربر بلکه وزن صندلی را هم باید تحمل نماید، جنس پایه صندلی باید از فولاد یا آلیاژ آلومینیوم باشد.

مواد به کار رفته در ساختِ محور چرخ

محور پنج ستاره مرغوب‌ترین و بهترین نوعِ محور برای پایه صندلی گیمینگ محسوب می‌گردد زیرا باید قادر باشد فرایند توزیع وزن را به خوبی انجام دهد.

ماده‌ای که در ساختِ محور چرخ به کار می‌رود معمولاً از جنس فولاد است. اگر وزن شما به عنوان کاربر بیشتر از ۱۰۰ کیلوگرم باشد، بهتر است در صدد خرید محصولی باشید که جنس محور چرخش از پلی‌پروپیلین باشد.

جنس چرخ صندلی گیمینگ

حرکت روان و در عین حال استحکام مناسب از خصوصیات چرخ‌های صندلی است، آن‌هایی که از جنس لاستیک هستند به راحتی حرکت می‌کنند، انعطاف بالایی دارند و کف زمین هم از صدمه آن‌ها در امان است.

در حالی که چرخ‌های پلاستیکی با قیمت ارزان‌تر، برای افراد سنگین وزن و حرکت صندلی در جهات مختلف مناسب نیستتد.

جنس نشیمن‌گاه صندلی

بهتر است جنس این قسمت از صندلی نرم‌ باشد و شکل خود را هنگام بلند شدن از روی آن، حفظ کند. جنس نشیمن‌گاه اغلب صندلی‌های گیمینگی از فوم پلی‌اورتان است.

جذب رطوبت، عدم اشتعال، از دست ندادنِ شکل خود بعد از بلند شدن بارِ روی آن، جذب نکردنِ بو، بی تاثیر بودنِ نوسانات دما بر روی محصول و عبور آزادانه جریان هوا از داخل آن، از جمله خصوصیات بارز فوم پلی‌اورتان است.

ماده استفاده شده در ساختِ روکش صندلی

بهترین جنس برای روکش صندلی بازی‌های ویدیویی چرم اصیل و طبیعی است که معمولاً قیمت بالایی دارد. نا گفته نماند که روکش‌های تولید شده از چرم‌ مصنوعی یا انواع پارچه را برای محصولات متوسط و ارزان مورد بهره‌برداری قرار می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید ماوس گیمینگ

میزان اهمیت جنس دسته صندلی

این بخش از صندلی بازی‌های رایانه‌ای معمولاً مجبور نیست وزن زیادی را بر روی خود تحمل کند، بنابراین جنس اغلب آن‌ها از پلی‌پروپیلین است. این ماده قابل اشتعال نیست و می‌تواند در برابر تغییرات چند جهته دسته مقاومت نماید.

چگونه می‌توانیم یک صندلی گیمینگ را مطابق با فیزیک بدنی خود انتخاب نماییم؟

  • اندازه صندلی گیمینگ باید با جثه و فرم بدن گیمر هماهنگ بوده و ویژگی ارکونومیک داشته باشد.
  • شما می‌توانید به تناسب شکل بدن و قد خود یکی از صندلی‌های کوچک، متوسط یا بزرگ را برای خود انتخاب نمایید.
  • اگر اندامی لاغر و قدی کم‌تر از ۱۸۰ سانتی‌متر دارید، یک صندلی کوچک راستِ کارتان است.
  • کاربران تنومند که قدی بین ۱۷۰ تا ۱۹۰ سانتی‌متر دارند، می‌توانند از یک صندلی متوسط که دارای پهنایی بیشتر و تکیه‌گاه بلند‌تری است، استفاده نمایند.
  • صندلی‌های گیمینگ بزرگ با پهنای نشیمن‌گاه وسیع، برای افرادی مناسب هستند که قامتی بلند‌تر از ۱۷۰ سانتی‌متر دارند.

نگاهی کوتاه به قیمت صندلی بازی

در خلال مباحث این گفتار، در مورد خصوصیات بارز و برجسته صندلی‌های بازی به تفصیل صحبت شد و به شاخص‌های تاثیر گذار بر قیمت محصول هم اشاره گردید. شما می‌توانید با مطالعه دقیق موضوعات مطرح شده، نوع نیاز و همین‌طور بودجه تخصیصی، صندلی گمینگ دلخواه خود را پیدا و خریداری نمایید.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب صندلی گیمینگ مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، برترین صندلی‌های گیمینگ ارزان، باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. این صندلی‌های مخصوص بازی امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


صندلی گیمینگ داوینکس مدل LS-6689

صندلی گیمینگ داوینکس مدل LS-6689

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۳۶ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۴۳ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی اداری
    پشتی گردن
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پشتی
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    استیل
  • جنس روکش پشتی
    چرم
  • جنس روکش کفی
    چرم
  • ابعاد پشتی
    ۸۲x60x25 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۴۱x56x15 سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک
  • نوع پشتی گردن
    جدا
  • سایر توضیحات
    ۱-قابلیت تنظیم پشتی صندلی تا ۱۷۰ درجه۲-وزن کالا ۲۳ کیلوگرم میباشد۳-حداکثر وزن قابل تحمل ۱۸۰ کیلوگرم میباشد۴-دسته های صندلی به صورت خودکار با پشتی تنظیم میشود۵-ماساژور در قسمت گودی کمر قرار دارد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ ریزر مدل G2020

صندلی گیمینگ ریزر مدل G2020

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۳۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۴۲ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی اداری
    قابلیت تنظیم دسته
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    فلز
  • جنس روکش پشتی
    چرم
  • جنس روکش کفی
    چرم
  • جنس فریم کفی
    چوب
  • جنس فریم پشتی
    چوب
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    پلاستیک
  • ابعاد پشتی
    ۸۰x50x15 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰x55x15 سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • نوع پشتی گردن
    پیوسته
  • نوع میز کار
    ثابت
  • اقلام همراه محصول
    دوعدد بالشتک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ مدل T301

صندلی گیمینگ مدل T301

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • جنس پایه
    آهن
  • ابعاد پشتی
    ۷۲×۵۳×۹ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۵x55x11 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ ریزر مدل Razer Iskur

صندلی گیمینگ ریزر مدل Razer Iskur

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۷۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    استیل
  • جنس فریم کفی
    استیل
  • جنس فریم پشتی
    استیل
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ مدل T303

صندلی گیمینگ مدل T303

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • جنس پایه
    آهن
  • ابعاد پشتی
    ۷۲×۵۳×۹ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۵x55x11 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ مدل رایان ۲۰۲۰

صندلی گیمینگ مدل رایان 2020

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی
    روکش دسته
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پشتی
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    فلز
  • ابعاد پشتی
    ۷۵x55x10 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۵x55x11 سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • نوع پشتی گردن
    جدا
  • سایر توضیحات
    با سلام خریداران عزیز به این نکته توجه کنن که پارچه تنفسی وسط این صندلی در هر رنگی که انتخاب کنند مشکی خواهد بود و رنگ مشکی آن در رنگ های مختلف مشکی نیز خواهد ماند

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ مدل رایان کد S1010

صندلی گیمینگ مدل رایان کد S1010

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پشتی
  • جنس پایه
    فلز
  • ابعاد پشتی
    ۷۲×۵۳×۹ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۵x55x11 سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • سایر توضیحات
    خریداران گرامی توجه بفرمایید که رنگ مشکی محصول مطابق عکس مشکی سفید خواهد بود و رنگ های دیگر مشکی و رنگ مورد نظر خواهد بودتمامی تصاویر کالا مربوط به گروه صنعتی تیسفون می باشد و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ ویوان مدل ۲۰۲۲

صندلی گیمینگ ویوان مدل 2022

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۷ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۷ سانتی‌متر
  • جنس پایه
    آهن
  • ابعاد پشتی
    ۸۰x55x10 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰x48x12 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ مدل R2000

صندلی گیمینگ مدل R2000

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی
    روکش دسته
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    آهن
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی
    چوب
  • جنس فریم پشتی
    چوب
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۷۵x55x10 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۵x55x11 سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل chiriki2024

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل chiriki2024

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۴ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۶ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی اداری
    قابلیت تنظیم دسته
  • امکانات قابل تنظیم
    تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی صندلی
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    فلز
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی
    چوب
  • جنس فریم پشتی
    چوب
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس روکش دسته
    پلاستیک
  • ابعاد پشتی
    ۸۵x55x15 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۶۵x65x16 سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک
  • نوع پشتی گردن
    پیوسته
  • نوع میز کار
    متحرک
  • اقلام همراه محصول
    دارای دو بالشتک مجزا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ کد ۲۰۲۰

صندلی گیمینگ کد 2020

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۵۵ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    استیل
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی
    چوب
  • جنس فریم پشتی
    چوب
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ابعاد پشتی
    ۵۵×۸۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • نوع پشتی گردن
    پیوسته

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ کاد مدل G2022

صندلی گیمینگ کاد مدل G2022

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۵ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی
    قابلیت تنظیم دسته
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم
    فوم گرم
  • جنس پایه
    آهن
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس دسته
    استیل
  • ابعاد پشتی
    ۸۵x60x12 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۴۷x54x13 سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • نوع پشتی گردن
    جدا
  • سایر توضیحات
    – پایه ورقی ۱.۵mm آبکاری شده-جک کلاس ۴-۲ عدد بالشتک قابل تنظیم-دسته pu قابل تنظیم(فقط ارتفاع)-مکانیزم قفل دار براکت(بازی پشت و کف باهم)-چرخ ژله ای بی صدا

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ میشن مدل ماساژور دار chr25

صندلی گیمینگ میشن مدل ماساژور دار chr25

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۴ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۴ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی
    چرخ
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    آلومینیوم
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی
    استیل
  • جنس فریم پشتی
    استیل
  • ابعاد پشتی
    ۵۷×۸۵ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • نوع پشتی گردن
    جدا
  • اقلام همراه محصول
    ماساژور ، پشت گردنی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ رپو مدل VC1

صندلی گیمینگ رپو مدل VC1

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    استیل
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی
    استیل
  • جنس فریم پشتی
    استیل
  • ابعاد پشتی
    ۸۱x56x8 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۲x52x12 سانتی‌متر
  • نوع پشتی گردن
    جدا
  • نوع میز کار
    متحرک

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ ریدمکس مدل DK 905

صندلی گیمینگ ریدمکس مدل DK 905

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۶ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی اداری
    قابلیت تنظیم دسته
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پشتی
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    استیل
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی
    استیل
  • جنس فریم پشتی
    استیل
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس روکش دسته
    پلاستیک
  • ابعاد پشتی
    ۸۰×۵۲ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰×۵۴ سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک
  • نوع پشتی گردن
    پیوسته
  • سایر توضیحات
    Gaming Chair Full Steel Frame / Class 4 Gas Lift / 3D Armrest / 350mm Nylon Base / 60mm Castor / 150-180kg

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ مدل T302

صندلی گیمینگ مدل T302

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • جنس پایه
    آهن
  • ابعاد پشتی
    ۷۲×۵۳×۹ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۵x55x11 سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ تیس مدل گیمر

صندلی گیمینگ تیس مدل گیمر

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۵ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    – سانتی‌متر
  • جنس پایه
    فلز
  • ابعاد پشتی
    ۵۷×۸۴ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰×۵۷ سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک
  • نوع پشتی گردن
    جدا
  • سایر توضیحات
    – قابلیت تنظیم ارتفاع دسته با دکمه- قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی- امکان چرخش ۳۶۰ درجه- امکان تنظیم پشتی- دارای پشتی گردن با قابلیت جدا شدن – دارای پشتی جهت پر کردن کودی کمر با قابلیت جدا شدن- ارتفاع کلی: ۱۲۵ سانتی‌متر

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R2

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R2

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۲.۵ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۳.۵ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی
    قابلیت تنظیم دسته
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پشتی
  • جنس فوم
    فوم معمولی
  • جنس پایه
    آهن
  • جنس روکش پشتی
    پلاستیک
  • جنس روکش کفی
    پلاستیک فشرده
  • جنس فریم کفی
    پلاستیک
  • جنس فریم پشتی
    پلاستیک
  • جنس روکش دسته
    پلاستیک
  • ابعاد پشتی
    ۸۲x58x71 سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۸x38x54 سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • نوع پشتی گردن
    پیوسته
  • سایر توضیحات
    دارای پشتی قابل تنظیمامکان تنظیم ارتفاع و زاویه قرارگیری دستی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ مدل R3003

صندلی گیمینگ مدل R3003

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۵ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی
    روکش دسته
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    آهن
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی
    چوب
  • جنس فریم پشتی
    چوب
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۷۲×۵۳×۹ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۵x55x11 سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R3

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R3

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۵ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۳.۵ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی
    قابلیت تنظیم دسته
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پشتی
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    فلز
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۷۵×۱۳۴×۵۴ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۴۵×۷۸×۲۹ سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • نوع پشتی گردن
    جدا
  • اقلام همراه محصول
    پشتی کمری و گردنی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ مدل Gmi4224

صندلی گیمینگ مدل Gmi4224

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۳۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۶۲ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی
    پشتی گردن
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    استیل
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی
    چوب
  • جنس فریم پشتی
    چوب
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس روکش دسته
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۸۷ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۶۸ سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • نوع پشتی گردن
    پیوسته
  • سایر توضیحات
    چرم دلتا درجه یکمکانیزم ۲اهرم کلاژی (شرکت پارس البرز)جک:ارگو/wdfدسته ها تنظیمی با پد نرم(شرکت پیکو)چرخ ها ژله ایتسمه کمری تقویت شده با گوشت ۸میلپایه ورقی تست شده تا وزن ۱۲۰ کیلو با آبکاری درجه یکقابلیت تنظیم ارتفاع دستهقابلیت تنظیم پشتی صندلی تا ۶۰ درجهقابلیت تنظیم ارتفاع کل صندلیارتفاع صندلی از کف زمین تا تاج ۱۶۵عرض صندلی از دسته تا دسته ۷۵

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R3

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R3

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۱۲۵ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۱۳۳.۵ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی
    قابلیت تنظیم دسته
  • امکانات قابل تنظیم
    قابلیت تنظیم پشتی
  • جنس فوم
    فوم سرد
  • جنس پایه
    فلز
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • ابعاد پشتی
    ۷۵×۱۳۴×۵۴ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۴۵×۷۸×۲۹ سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • نوع پشتی گردن
    جدا
  • اقلام همراه محصول
    پشتی کمری و گردنی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

صندلی گیمینگ وارنا مدل DX300 چریکی

صندلی گیمینگ وارنا مدل DX300 چریکی

مشخصات

  • حداقل ارتفاع
    ۵۰ سانتی‌متر
  • حداکثر ارتفاع
    ۶۰ سانتی‌متر
  • امکانات صندلی
    قابلیت تنظیم دسته
  • جنس پایه
    آهن لعاب EK2
  • جنس روکش پشتی
    چرم مصنوعی
  • جنس روکش کفی
    چرم مصنوعی
  • جنس فریم کفی
    چوب
  • جنس فریم پشتی
    چوب
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس روکش دسته
    پلاستیک
  • ابعاد پشتی
    ۵۰×۸۰ سانتی‌متر
  • ابعاد کفی
    ۵۰×۵۵ سانتی‌متر
  • جنس چرخ
    پلاستیک – فلز
  • نوع پشتی گردن
    پیوسته

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب با نکات مهم و اساسی هنگام خرید انواع صندلی گیمینگ آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک صندلی گیمینگ مناسب انتخاب کرده و همیشه از کیفیت و راحتی اجرای بازی‌های خود روی آن لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید کارت گرافیک

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا