زنانه

مایو زنانه: معرفی انواع مایو شنا زنانه با خرید اینترنتی

هنگام خرید مایو شنا زنانه به این نکات توجه کنید

شنا یکی از تفریحات و ورزش‌های مورد علاقه بسیاری از افراد به خصوص در فصل تابستان به شمار می‌رود که شادابی و نشاط را برای همگان به ارمغان می‌آورد.

خانم‌ها نیز مانند آقایان از طرفداران پر و پا قرص شنا هستند که برای شنا در استخر به مایو نیاز دارند؛ البته مایوهای شنای زنانه اندکی پوشیده‌تر از مایوهای مردانه هستند.

اگر شما نیز تصمیم به خرید مایو زنانه گرفته‌ ولی با وجود تنوع بالای مدل‌ها و قیمت‌های آن‌ها دچار مشکل شده‌اید، نگران نباشید.

چرا که ما در این مطلب از مجله اینترنتی مینینیم قصد داریم که شما را با انواع مایو شنای مخصوص بانوان آشنا کنیم.

هم‌چنین در ادامه یک سری نکات مهم در هنگام انتخاب مایو زنانه که باید به آن‌ها توجه کنید، ارائه شده است.

بهتر نیست در بتدا با انواع مایو شنا زنانه آشنا شوید؟

به طور کلی مایوهایی که در هنگام شنا مورد استفاده بانوان قرار می‌گیرند در دو نوع یک تکه و دو تکه تولید و روانه بازار می‌شوند.

در این قسمت از مقاله به بررسی و تحلیل انواع اصلی مایوهای یک تکه و دو تکه زنانه می‌پردازیم.

مایو کلاسیک: این مدل از مایوهای زنانه در واقع همان لباس‌های شنای ساده و سنتی هستند. مایو کلاسیک، یک تکه دارد و قسمت گردن و سینه آن کاملاً باز است.

هم‌چنین دو بند دوخته شده در مایو کلاسیک ممکن است که پهن یا نازک باشند.

مایو ریسربک(Racerback): این نوع مایو ظاهری مشابه لباس‌های شناگران المپیک دارد که بندهای آن در قسمت پشت به یکدیگر متصل شده و شکل Y به خود می‌گیرند.

به همین دلیل طراحان، مایو ریسربک را طوری طراحی کرده‌اند که در ناحیه بازوها باز است و این سبک طراحی به شناگر کمک می‌کند که به راحتی و آزادانه دست‌های خود را حرکت دهد که این ویژگی برای شناگران در مسابقات بسیار کاربردی است.

مایو باندو: این نوع مایو به دو صورت یک تکه و دو تکه دوخته می‌شود و در آن از هیچ بندی برای سرشانه یا گردن استفاده نشده است.

در زمان خرید مایو زنانه Bandeau به خاطر داشته باشید که برخی از مدل‌های این محصول دارای بندهای جداگانه‌ای هستند که وصل کردن بندها در این مدل به صورت صاف یا ضربدری امکان‌پذیر است.

مایو شنا زنانه مونوکینی: این مدل مایو یک تکه در واقع نیمه بیکینی به شمار می‌رود یعنی این لباس شنا قسمت پایین تنه بیکینی را دارد، اما شامل قسمت‌های پهلویی آن نمی‌شود.

در مایو مونوکینی بالاتنه و پایین تنه توسط تکه‌ای پارچه باریک یا نوار به یکدیگر متصل می‌گردند.

پیراهن شنا: این مایو دارای یک تکه دامن است که قسمت بالاتنه آن بیشترین پوشش را در اختیار شما شناگر گرامی قرار می‌دهد، یعنی شکم، ران و باسن را کاملاً می‌پوشاند.

بیکینی کلاسیک: این لباس شنا شامل یک سوتین و شورت سنتی است که در زیر سوتین این محصول ممکن است فنر وجود داشته باشد. پدهای سینه‌بند بیکینی کلاسیک نیز ثابت یا قابل برداشتن هستند.

بندهای این مدل بیکینی با عبور از شانه‌های فرد در قسمت پشت به نوار عرضی سوتین متصل می‌شوند. قسمت پایین تنه این نوع لباس شنا نیز پوشش کاملی را به شناگر ارائه می‌دهد.

به طوری که کشاله ران و باسن را کاملاً می‌پوشاند با این حال به یاد داشته باشید که بیکینی کلاسیک پاچه‌دار نیست و بُرش پهلوی آن روی لگن، به شکل یک هلالی بلند است.

بیکینی با بند رشته‌ای: در هنگام خرید مایو زنانه به خاطر داشته باشید که بیکینی دارای بند رشته‌ای، از نظر ظاهری مشابه لباس‌های شنای سنتی است.

در واقع این لباس که از دو تکه پارچه مثلثی تشکیل شده است، پوشش چندانی ندارد و تنها روی سینه را می‌پوشاند.

پایین تنه این مدل بیکینی هم دو تکه پارچه به شکل مثلث در پشت و جلو بدن دارد که آن‌ها را توسط بندهای موجود در پهلوها به هم متصل کرده‌اند.

این نوع مایو دو بند نازک در دو طرف خود دارد که باید در قسمت پشت کمر آن‌ها را به یکدیگر گره زد. هم‌چنین دو رشته بند نیز در بالای مثلث‌ها به هم وصل شده‌اند که آن‌ها نیز در پشت گردن گره می‌خوردند.

بیکینی هالتر تاپ: این مدل Bikni نیز شامل بالاتنه پشت گردنی است که بند آن را باید پشت گردن بیندازید. این لباس شنا معمولاً در بزرگ‌تر نشان دادن سینه‌ خانم‌ها بسیار موثر است.

بنابراین افرادی که دوست دارند، سینه‌های خود را بزرگ‌تر نشان دهند، بهتر است که این مدل مایو را انتخاب کنند.

بیکینی باندو: در بالاتنه بیکینی باندو، بندی وجود ندارد و این لباس معمولاً در قسمت وسط سینه با روش‌های مختلف جمع می‌شود.

افرادی که سینه‌های بزرگی دارند، با پوشیدن این نوع مایو می‌توانند ظاهر سینه‌های خود را کوچک‌تر نشان دهند.

مایو ورزشی: یکپارچه بودن این نیم تنه ورزشی به خانم‌های شرکت‌کننده در مسابقات شنا، موج‌سواری یا سایر ورزش‌های آبی قدرت مانور و آزادی عمل بیشتری می‌دهد.

ارائه پوشش خوب و استحکام بالا نیز از دیگر ویژگی‌های مایوی ورزشی به حساب می‌آید، البته پشت این نوع لباس شنا مشابه مایوهای ریسربک است.

مایو تانکینی: مایو تانکینی در واقع همان بیکینی کلاسیک است که تغییراتی در بالاتنه آن داده شده است. این مدل لباس شنا برای خانم‌هایی مناسب است که مایو دو تکه دوست دارند ولی نمی‌خواهند شکم‌شان در معرض دید باشد.

مایو Tankini گزینه‌ای عالی برای خانم‌های باردار محسوب می‌گردد.

مایو با شورت پاچه‌دار: این لباس شنای دو تکه فرقی که با سایر مایوهای دو تکه دارد، این است که پایین تنه آن مشابه شورت‌های پسرانه پاچه‌دار است.

بنابراین این نوع مایو به خوبی ران، باسن و خط کشاله ران شما را پوشش می‌دهد.

این مدل مایو شنا زنانه برای بانوان ریز نقش یا خانم‌های با پاهای بلند مناسب نیست، زیرا پاها را کوتاه‌تر از آنچه هست، نشان می‌دهد.

بیکینی تانگ: این مدل مایو زنانه در قسمت جلو پوشش کامل را ارائه می‌دهد، در حالی که پشت آن کاملا باز است. هم‌چنین قسمت پایین تنه آن نیز شورت مانند است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید لگ زنانه

در ادامه به بررسی و تحلیل نکات مهم برای خرید مایو زنانه می‌پردازیم

برای انتخاب مایو زنانه باید فاکتورهای مهمی را در نظر گرفت:

توجه به نوع مایو شنا زنانه

همان‌طور که در بخش قبل متوجه شدید، مایو زنانه انواع مختلفی دارد که هر یک از این مدل‌ها علاوه بر داشتن ظاهر متفاوت ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود را دارند.

  • شما باید پیش از خرید مایو شنا خصوصیات هر کدام از مدل‌های موجود در بازار را مطالعه کرده و مایو مورد علاقه خود را خریداری کنید.
  • البته توجه به میزان پوشش ارائه شده توسط مایوهای زنانه نیز در انتخاب شما موثر است.

جنس به کار رفته در مایو شنا زنانه

مایوهای بانوان معمولاً از جنس پارچه‌های مصنوعی و پلاستیکی دوخته می‌شوند، بنابراین در زمان خرید آن‌ها باید به جنس‌شان توجه لازم را معطوف داشت.

  • پارچه‌های مصنوعی و پلاستیک علاوه بر این‌که آب را به خود جذب نمی‌کنند، سبک‌تر از لباس‌های دوخته شده از متریال‌های دیگر هستند. ضمن این‌که خیلی سریع هم خشک می‌شوند.
  • با این حال به یاد داشته باشید که برخی از افراد به پارچه‌های مصنوعی و پلاستیکی حساسیت دارند. پوست این افراد در صورت تماس با پارچه‌هایی از این دست دچار قرمزی و خارش می‌شود.
  • به همین دلیل امروزه مایوهای ضد حساسیت تولید و به بازار عرضه می‌شوند که این مایوهای مخصوص، دارای تمام ویژگی‌های لباس‌های شنای معمولی هستند و شخص در هنگام پوشیدن آن‌ها دچار آلرژی نمی‌شود.

توجه به خاصیت ضد کلر مایو بانوان

کلر یک ماده شیمیایی است که برای ضد عفونی کردن آب استخر از آن استفاده می‌شود. این ماده توانایی آسیب رساندن به پارچه‌های معمولی و سوراخ کردن آن‌ها را به مرور دارد.

بنابراین بهتر است که مایوهایی را انتخاب و خریداری کنید که با گاز کلر سازگاری کامل دارند. به این دسته از محصولات، مایو ضد کلر گفته می‌شود.

اهمیت توجه به رنگ مایو

مایوهای مخصوص شنای بانوان علاوه بر داشتن طرح‌های گوناگون، رنگ‌های متنوعی نیز دارند. شما به عنوان یک شناگر باید در هنگام خرید محصول به رنگ آن نیز توجه کنید و بر اساس سلیقه و علاقه خود یک یا چند رنگ از آن را برگزینید.

  • در صورتی که هیچ کدام از لباس‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای شنا در استخر را خریداری نکرده‌اید، حق انتخاب بیشتری برای رنگ مایو خود خواهید داشت.
  • اما اگر سایر لوازم شنا را از قبل تهیه نموده‌اید، دایره انتخاب‌تان محدودتر می‌شود. پیشنهاد وب‌سایت مینینیم به شما این است که رنگ لباس شنای خود را با سایر وسایل همچون کلاه و عینک شنا سِت کنید.
  • زیرا در غیر این صورت ظاهر شما در استخر بیش از اندازه جلب توجه می‌نماید.

سایز و اندازه لباس شنا خانم‌ها

مایو شنا مخصوص آقایان، بانوان و دخترخانم‌ها نیز مانند انواع لباس‌های مناسب این افراد، در اندازه و سایزهای مختلف تولید می‌شود. بنابراین هر فرد باید مایو شنا را متناسب با سایز بدن خود انتخاب کند.

  • اگر لباس انتخابی شما خیلی کوچک باشد، هنگام شنا کردن با آن، احساس راحتی نمی‌کنید. حتی احتمال پاره شدن مایو شنای کوچک نیز زیاد است.
  • در صورتی که مایو شنا خیلی گشاد باشد، علاوه بر این‌که فرم و شکل خوبی نخواهد داشت، بیرون آمدن آن از بدن نیز امکان‌پذیر است. پس توجه به سایز مایو بسیار مهم است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید دمپایی زنانه

بررسی و دقت در نوع دوخت مایو زنانه

برای خرید مایو زنانه مناسب، باید به نحوه دوخت انجام شده روی آن توجه کنید. زیرا:

  • معمولاً لباس‌های شنای اصلی و باکیفیت، دوخت بسیار محکم و خوبی دارند و برای تهیه آن‌ها زمان زیادی سپری شده و دقت بیشتری اِعمال گردیده است.
  • اگر در زمان انتخاب مایو زنانه متوجه کیفیت پایین دوخت آن شدید، این موضوع نشان‌دهنده مطلوب نبودن جنس مایو مورد نظر است.
  • چنین لباس‌های شنایی خیلی زود از محل دوخت خود پاره شده و بلا استفاده می‌شوند.

همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب مایو شنا زنانه مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۳ مایو شنا زنانه زیبا، باکیفیت و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم. این مایوها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت خریداران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.


مایو زنانه مدل M-FER_5566

مایو زنانه مدل M-FER_5566

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    پد دار
  • جزئیات
    مایو بندیه پشت باز

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل E0015

مایو زنانه مدل E0015

مشخصات

  • جنس
    نایلون
  • طرح
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • کد کالای محصول
    E0015

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه ناتوسا مدل NT693

مایو زنانه ناتوسا مدل NT693

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    – مایو کاپ دار زنانه ناتوسا- پد متحرک با قابلیت جداسازی- طراحی فانتزی- ضد کلر
  • نگهداری
    شستشو در دمای ۳۰ درجه بصورت دستی و ماشین
  • کد کالای محصول
    NT693

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه ماییلدا مدل ۴۱۹۰ رنگ مشکی

مایو زنانه ماییلدا مدل 4190 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • جزئیات
    یک تکه – جذب – بدون پد
  • نگهداری
    شستشو در دمای ۳۵ درجه بصورت دستی و ماشین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل دامنی

مایو زنانه مدل دامنی

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • قد
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل پادار کد ۴۱۹۰۰

مایو زنانه مدل پادار کد 41900

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • ویژگی‌های تخصصی
    انعطاف پذیر
  • جزئیات
    این مایو به همراه کلاه شنا میباشد

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل ۱۰۴

مایو زنانه مدل 104

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • قد
    زیر باسن
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    پارچه فلامنت ورزشی از زیر دست نرم و فوق العاده لطیف تشکیل شده است. ثبات رنگی بالا یکی دیگر از ویژگی های پارچه فلامنت ورزشی است. .همچنین از این پارچه به جهت تولید انواع لباس های ورزشی مانند سوییشرت , شلوار , گرمکن و ….استفاده های فراوانی به عمل می آید. .مقاومت بالایی در مقابل سایش

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل E0016

مایو زنانه مدل E0016

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی زانو
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • کد کالای محصول
    E0016
  • کشور تولید کننده
    ایران

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل یقه رومی بغل باز

مایو زنانه مدل یقه رومی بغل باز

مشخصات

  • جنس
    کریستال
  • طرح
    ساده
  • قد
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل دامندار z36

مایو زنانه مدل دامندار z36

مشخصات

  • جنس
    پارچه شنای کشی
  • طرح
    چاپ
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل دامن دار دو دکمه

مایو زنانه مدل دامن دار دو دکمه

مشخصات

  • جنس
    پارچه شنای کشی
  • طرح
    ساده
  • قد
    بلند
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل A26

مایو زنانه مدل A26

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    – مایو سه تکه- طراحی جذاب و مدرن- دارای کلاه- پارچه کشی
  • نگهداری
    شستشو در دمای ۳۰ درجه بصورت دستی و ماشین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه ناتوسا مدل NT698

مایو زنانه ناتوسا مدل NT698

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    – مایو کاپ دار زنانه ناتوسا- پد متحرک با قابلیت جداسازی- طراحی فانتزی- ضد کلر
  • نگهداری
    شستشو در دمای ۳۰ درجه بصورت دستی و ماشین
  • کد کالای محصول
    NT698

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل دامنی بیتا

مایو زنانه مدل دامنی بیتا

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • قد
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل BA

مایو زنانه مدل BA

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    دامن دار – پوشیده – تمام آستر – بافت محکم – ضد کلر
  • نگهداری
    شستشو در دمای ۳۵ درجه بصورت دستی و ماشین
  • کد کالای محصول
    BA
  • کشور تولید کننده
    تایلند

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل اشکی

مایو زنانه مدل اشکی

مشخصات

  • جنس
    کریستال
  • طرح
    ساده
  • قد
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل اسلامی کیپ

مایو زنانه مدل اسلامی کیپ

مشخصات

  • جنس
    پارچه شنای کشی
  • طرح
    ساده
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه پینار مدل بیکینی کد ۰۳

مایو زنانه پینار مدل بیکینی کد 03

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    مناسب برای سایز ۳۶ تا ۴۰

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل M-FRE_5045

مایو زنانه مدل  M-FRE_5045

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    طرح‌دار
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل پادارz09

مایو زنانه مدل پادارz09

مشخصات

  • جنس
    پارچه شنای کشی
  • طرح
    چاپ
  • قد
    زیر باسن
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل دامنی پد دار کد ۴۳۹۴-۶

مایو زنانه مدل دامنی پد دار کد 4394-6

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر باسن
  • ویژگی‌های تخصصی
    پد دار
  • جزئیات
    -قسمت زیر دامن به صورت شورتی
  • نگهداری
    شستشو در دمای ۳۵ درجه بصورت دستی و ماشین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه مدل تور زنبوری

مایو زنانه مدل تور زنبوری

مشخصات

  • جنس
    فیلامنت
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

مایو زنانه ماییلدا مدل پددار یک تکه توری کد ۴۲۲۹-۷۰۵ رنگ مشکی

مایو زنانه ماییلدا مدل پددار یک تکه توری کد 4229-705 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن
  • جزئیات
    -یک تکه – جذب – دارای پد با قابلیت تعویض
  • نگهداری
    شستشو در دمای ۳۵ درجه بصورت دستی و ماشین

مشاهده قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

در این مطلب از مجله خرید اینترنتی مینینیم با نکات مهم و اساسی هنگام خرید مایو شنا زنانه آشنا شدیم، با رعایت این نکات می‌توانید یک محصول مناسب،کیفی و به‌روز خریداری کرده و همیشه از کیفیت بالای آن بهره برده و از عملکرد آن اطمینان کامل داشته باشید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید عینک شنا

هر نوع سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، آن را در بخش دیدگاه‌های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا